Καλο παράδεισο στον άνθρωπο που με τους 4τροχούς μεγάλωσα και αγάπησα το αυτοκίνητο.
Θερμά συλλυπητήρια στους οικείους του.
Και μια πίκρια για το σαιτ των 4τροχων που δεν αναφέρει τίποτα (προς το παρόν) για τον θάνατο του.
ad276
@ad276
Please enter occupation - Please enter your interests
Best posts made by ad276
-
RE: Αντίο δάσκαλε
-
RE: Renault Clio V
Κάτοχος τρία χρόνια του ατμοσφαιρικου μοντέλου με τα 75 άλογα.
Υπερευχαριστημενος.
Αρνητικό θα έλεγα την απουσία πλαφονιερας στα πίσω καθισματα και την απουσία μιας ροδέλας για την ένταση του ηχοσυστηματος.
Το εχω βολευτεί πάρα πολύ.Μετά από 22 χρόνια στη VW δεν ξαναγυριζω πίσω.
Το μόνο που παρουσιάστηκε και λύθηκε αμεσα από το τοπικό συνεργείο και μέσα στα πλαίσια της εγγύησης ήταν μια βλάβη στην κάμερα που διαβάζει τα σήματα κυκλοφοριας.Αλλαχτηκε η πλακέτα .
Και εννοείται ότι ΝΑΙ θα το ξαναπέρνα. -
RE: BMW 1 Series F70 (2024)
Πολλα αρνητικά σχόλια για το εσωτερικό του Άσσου.
Ουτε εμενα μ αρέσει,αλλα το προτιμώ σε σχέση με Φοκους,Γκολφ και λοιπά που απλά πετάγεται μια τεράστια οθόνη πάνω στο ταμπλό.Η υλοποιηση του Α3 την θεωρώ καλή,επειδή η οθόνη είναι ενσωματωμένη στο ταμπλο.
Δυστυχώς τα σύγχρονα αυτοκίνητα δεν έχουν όμορφα εσωτερικά στην πλειονότητα τους.
Για ποιότητα δεν μπορώ να πω αλλά ντιζάιν......;; Ας το....
Για να μη πω και για τα ηλεκτρικα....βλέπε τεζλα.Τιμονι,ταμπλετ και τέλος.
Εδω η bmw κινήθηκε καλά ,άλλωστε και η Α κλας ειναι στο ίδιο μοτίβο,τουλάχιστον σχεδιαστικά.Το χειρότερο δε,είναι ότι δε βλέπω βελτίωση.Τα νέα μοντέλα εμπλουτιζονται με οθόνες,ενω ολοι γνωριζουν απο έρευνες ότι ο κόσμος ζητά,στην πλειοψηφία του,φυσικά κουμπια και πιο απλές οθόνες στον χειρισμό. -
RE: Renault Clio V
Εγω θα συμπληρωσω στα αρνητικά και την απουσία πλαφονιερας στα πίσω καθισματα.Εχω μικρό παιδί και το βράδυ δεν βλέπω να το δέσω στο καθισματακι του.
Τρία χρόνια το έχω και είμαι υπερευχσριστημενος εστω και με τα 75 ατμοσφαιρικά άλογα.
Το Γκολφ που είχα στα τρία πρώτα χρόνια είχε ήδη ποιοτικά θέματα.
Και ειλικρινά ποτέ δε με απασχόλησε που κατασκευαστηκε.
Τέλος η δική μου κατανάλωση ποτέ δεν υπερεβηκε το 6,2 λτ. -
RE: TOYOTA AYGO X
Σκασανε οι τιμές για το full hybrid....
https://www.carandmotor.gr/agora/stin-ellada-neo-ybridiko-toyota-aygo-h
Καλα.... τι πίνουν εκεί στην Τογιοτα; -
RE: Renault Clio V
Το οδόμετρο γράφει πλέον 10000χλμ.και μπορώ να πω πλέον ότι η επιλογή μου με δικαιώνει. Θεωρώ ότι είναι το πιο ολοκληρωμένο σουπερμινι.
Μελανό σημείο βέβαια η βλάβη της εμπρόσθιας κάμερας, η οποία διορθώθηκε μέσα στα πλαίσια της εγγύησης.
Αν θα άλλαζα κάτι; Ναι... έναν περιστροφικο διακόπτη για το ήχοσύστημα και μια πλαφόνιερα στα πίσω καθίσματα.
Κατά τα λοιπά είμαι πολύ ευχαριστημένος.
Και τελικά αν το έπαιρνα τώρα θα προτιμούσα το τούρμπο... Τα άλογα λείπουν... Εις γνώση μου όμως. -
RE: Renault Clio VI
@vagkirk said in Renault Clio VI:
Εγώ πάντως δεν μπορώ να το χωνέψω, είναι εντελώς διαφορετικό από την υπόλοιπη σχεδιαστική γραμμή της μάρκας στα υπόλοιπα μοντέλα.
Εκείνο το νεο Captur και το Austral αν δεν κάνω λάθος που έχω δει στο δρόμο είναι πανέμορφα από παντού και μοιάζουν μεταξύ τους.
Τούτο είναι λες και πήραν κάποιο άλλης μάρκας και του εβαλαν το σήμα της Renault.
Θα το δούμε από κοντά βέβαια οπότε κρατάω μια πισινή.
Είπαμε είναι η νέα σχεδιαστική ταυτότητα της Ρενο. Εδώ θα βασιστούν τα επόμενα μοντέλα της μάρκας.
Εγώ όσο το βλέπω τόσο περισσότερο μ αρέσει, ίσως περισσότερο από το δικό μου πενταρι.
Άλλωστε υπήρξαν και πραγματικά χάλια αυτοκίνητα που τελικά άρεσαν. Το ποσό αρέσει σε κάποιον είναι απλά θέμα προσωπικού γούστου και μόνο.
Για παράδειγμα εγώ ποτέ δε χώνεψα το Γιαρις, με εξαίρεση την σημερινή γενιά, όσο και καλό ή αξιόπιστο ήταν. Δεν το αγόρασα ποτέ και ούτε ενδιαφερθηκα ποτέ για την αγορά του, παρ ολο που έψαχνα αυτοκίνητο της κατηγοριας του. Το θεωρώ ένα κακόγουστο αυτοκίνητο με ενα επίσης κακογουστο εσωτερικό, ειδικά στην πρωτη και δευτερη γενια. Το ότι το είχε σχεδιάσει Έλληνας δε με απασχόλησε ποτέ. -
RE: Renault Clio V
Έχω το απλό 1000αρι με 75 άλογα ατμόσφαιρα. Για τη Σύρο όπου ζω είναι απλά ΟΚ αλλά όχι για κάποιο άλλο μέρος που έχει μεγαλύτερους δρόμους και αποστάσεις.
-
RE: Toyota Corolla 2019
Θα κάνω λίγο το συνήγορο του διαβόλου και θα πω ότι οι τιμές αυτές είναι και ευκαιρία.
Και δικαιολογουμε....
Το Γκολφ με το ήπιο υβριδικό σύστημα στα 1500 κυβικά ξεκινάει από τα 30300 άρα το Κορολλα με φουλ υβριδικό σύστημα είναι φθηνότερο .
Επισης στα 28Κ βρίσκουμε Φοκους,Μεγκαν.Αστρα,308 όλα με απλούς βενζινοκινητηρες ή ήπια υβριδικά .
Πανάκριβα όλα βέβαια,αλλά η κατηγορία αυτη εκει βαδίζει πλεον.
Latest posts made by ad276
-
RE: TOYOTA AYGO X
@ataim said in TOYOTA AYGO X:
@ad276 said in TOYOTA AYGO X
Εγώ μίλησα για το Πικαντο....
Το ίδιο αμάξι δεν είναι με το i10?
Κατα βάση ναι... Αλλά το Πικαντο κατασκευαζεται Τσεχία και το άλλο Τουρκία με διαφορετικές προδιαγραφές καθ ότι διαφορετικές εταιρείες.
-
RE: TOYOTA AYGO X
@polistas said in TOYOTA AYGO X:
@ad276 said in TOYOTA AYGO X:
Σε 10 χρόνια θα έχει σκορπίσει η κινεζια φίλε μου....
Οι κινέζοι ήρθαν με σκοπό να κυριαρχήσουν στην αυτοκίνηση.
Δεν νομίζω να κάνουν τέτοιο λάθος.Οι Κινέζοι ήρθαν γιατί είναι φθηνοί όχι καλοί (ακομη).
Το μέλλον θα δείξει, ακόμη είναι νωρίς για να κρίνουμε αξιόπιστια.
Εγω δεν ρισκάρω στην αγορά αυτοκινήτου. Προτιμώ τα "δοκιμασμένα" αυτοκίνητα. Μπορεί να κάνω και λάθος, δεν είμαι αλάνθαστος. Φαντάσου ότι το 2020 αγόρασα ατμοσφαιρικό.
Πάντως, εαν τώρα επέλεγα ηλεκτρικό, θα επέλεγα Ρενο 5.Αυτο το πάω με χίλια. Και διαβάζω εξαιρετικά σχόλια εντός και εκτός Ελλάδας. Μέχρι και ο Τζέρεμι Κλαρκσον το επαινεί. Αλλά όχι ότι θα πάω αύριο να το παραγγείλω κιόλας. -
RE: TOYOTA AYGO X
@savas89 said in TOYOTA AYGO X:
@ad276 said in TOYOTA AYGO X:
@savas89 said in TOYOTA AYGO X:
@ad276 said in TOYOTA AYGO X:
@iceman7 said in TOYOTA AYGO X:
Σε καθημερινό μικρο δεν έχει νόημα θερμικό με ή χωρίς τούρμπο.
Πεταμένα λεφτά.
Υβρίδιο ή ηλεκτρικό και τη διαφορά στην τιμή την κερδίζεις από την κατανάλωση.Πεταμένα λεφτά είναι τα ηλεκτρικά φίλε μου... Θα το δείτε σε λίγο καιρό.
Ένα ασχημουλι leapmotor στα 15κ για πόλη αν το έχεις και έχεις και ρεύμα βγάζεις σε 10 χρόνια την τιμή του. Αν φορτίζεις έξω και πάλι λόγω χαμηλής κατανάλωσης αξίζει 0,14 επί 0,4 5 ευρώ/100 σαν έχεις cng
Αργότερα μήπως τκ πάρω μτχ και δε θέλω aygo !
Σε 10 χρόνια θα έχει σκορπίσει η κινεζια φίλε μου.... Και εκεί θα δεις κόστος για να το συνεφέρεις
Αν το πάρω μτχ 12κ το πολύ, γλιτώσω καύσιμα 10 ετών και το δώσω 3-4 κ δεν υπάρχει θέμα (υποθετικά πάντα).
win win
Ο καθενας ορίζει τις επιλογές του...
-
RE: TOYOTA AYGO X
@ataim said in TOYOTA AYGO X:
@ad276 said in TOYOTA AYGO X:
@ataim said in TOYOTA AYGO X:
Ίσως θα πρέπει να προσεγγιστεί λίγο όπως το IQ, το οποίο βέβαια δεν περπάτησε και πήγε άπατο, όταν είχε βγει ήταν ακριβούτσικο. Τώρα το aygox σου δίνει το πλεονέκτημα του μικρού μεγέθους με hev μετάδοση και σε κοπανάει στην τιμή. Θα δούμε πως θα πάει.
Αρα ποιο το κέρδος σε σχέση με ενα Πικαντο; Αφού την διαφορά στην βενζίνη την έχεις δώσει στην τιμή.
Η οποία δεν θα είναι 20, αλλά 22-23 γιατί εάν συμπεριλαβεις μεταλλικό χρώμα συννκανα δυο εξτραδακια τότε η διαφορά ανεβαίνει.
Γιατί κανείς δεν θα πάρει το βασικό Αιγκο, κάνεις δεν το κάνει ήδη.Είχα για έναν μήνα το i10 με το ρομποτικό. Άνετα το χειρότερο αυτοκίνητο που έχω οδηγήσει ποτέ, ολοκαίνουργιο χτύπαγε συνέχεια πυρακια δεν τράβαγε, δεν δούλευε καλά το αιρκον, εφιάλτης στο παρκάρισμα, κατανάλωση επί δύο σε σχέση με το yaris. Είχε όμως πολύ ωραία κάμερα οπισθοπορειας.
Εγώ μίλησα για το Πικαντο....
-
RE: TOYOTA AYGO X
@red_monster said in TOYOTA AYGO X:
@ad276 said in TOYOTA AYGO X:
@iceman7 said in TOYOTA AYGO X:
Σε καθημερινό μικρο δεν έχει νόημα θερμικό με ή χωρίς τούρμπο.
Πεταμένα λεφτά.
Υβρίδιο ή ηλεκτρικό και τη διαφορά στην τιμή την κερδίζεις από την κατανάλωση.Πεταμένα λεφτά είναι τα ηλεκτρικά φίλε μου... Θα το δείτε σε λίγο καιρό.
Ο καιρός γαρ εγγύς !
ΔΙΑΔΩΣΤΕ !Συμφωνω απόλυτα
-
RE: TOYOTA AYGO X
@savas89 said in TOYOTA AYGO X:
@ad276 said in TOYOTA AYGO X:
@iceman7 said in TOYOTA AYGO X:
Σε καθημερινό μικρο δεν έχει νόημα θερμικό με ή χωρίς τούρμπο.
Πεταμένα λεφτά.
Υβρίδιο ή ηλεκτρικό και τη διαφορά στην τιμή την κερδίζεις από την κατανάλωση.Πεταμένα λεφτά είναι τα ηλεκτρικά φίλε μου... Θα το δείτε σε λίγο καιρό.
Ένα ασχημουλι leapmotor στα 15κ για πόλη αν το έχεις και έχεις και ρεύμα βγάζεις σε 10 χρόνια την τιμή του. Αν φορτίζεις έξω και πάλι λόγω χαμηλής κατανάλωσης αξίζει 0,14 επί 0,4 5 ευρώ/100 σαν έχεις cng
Αργότερα μήπως τκ πάρω μτχ και δε θέλω aygo !
Σε 10 χρόνια θα έχει σκορπίσει η κινεζια φίλε μου.... Και εκεί θα δεις κόστος για να το συνεφέρεις
-
RE: TOYOTA AYGO X
@iceman7 said in TOYOTA AYGO X:
Σε καθημερινό μικρο δεν έχει νόημα θερμικό με ή χωρίς τούρμπο.
Πεταμένα λεφτά.
Υβρίδιο ή ηλεκτρικό και τη διαφορά στην τιμή την κερδίζεις από την κατανάλωση.Πεταμένα λεφτά είναι τα ηλεκτρικά φίλε μου... Θα το δείτε σε λίγο καιρό.
-
RE: TOYOTA AYGO X
@ataim said in TOYOTA AYGO X:
Ίσως θα πρέπει να προσεγγιστεί λίγο όπως το IQ, το οποίο βέβαια δεν περπάτησε και πήγε άπατο, όταν είχε βγει ήταν ακριβούτσικο. Τώρα το aygox σου δίνει το πλεονέκτημα του μικρού μεγέθους με hev μετάδοση και σε κοπανάει στην τιμή. Θα δούμε πως θα πάει.
Αρα ποιο το κέρδος σε σχέση με ενα Πικαντο; Αφού την διαφορά στην βενζίνη την έχεις δώσει στην τιμή.
Η οποία δεν θα είναι 20, αλλά 22-23 γιατί εάν συμπεριλαβεις μεταλλικό χρώμα συννκανα δυο εξτραδακια τότε η διαφορά ανεβαίνει.
Γιατί κανείς δεν θα πάρει το βασικό Αιγκο, κάνεις δεν το κάνει ήδη. -
RE: TOYOTA AYGO X
Εν τω μεταξύ φανταστείτε ότι η γυναίκα μου αγόρασε το 2010 το βασικό τότε Αιγκο 10500....
Βγαλτε κομπιουτερακια και δείτε αύξηση. -
RE: TOYOTA AYGO X
@babisstinson said in TOYOTA AYGO X:
Ξέφυγε η κατάσταση με τιμές, 20κ+ για Aygo. Όποιος θέλει δηλαδή μικρό οικονομικό αυτοκίνητο πόλης με κάποιους χώρους αποδεκτούς έχει πλέον μονόδρομο το Panda.
Οχι φίλε μου... Υπάρχει και το picanto... Για να μην αναφέρω τα μεγαλύτερα sandero, i20 πιυ μπορεί να μην είναι υβριδικα αλλά σίγουρα είναι προτιμουερα....