Καλο παράδεισο στον άνθρωπο που με τους 4τροχούς μεγάλωσα και αγάπησα το αυτοκίνητο.
Θερμά συλλυπητήρια στους οικείους του.
Και μια πίκρια για το σαιτ των 4τροχων που δεν αναφέρει τίποτα (προς το παρόν) για τον θάνατο του.
ad276
@ad276
Please enter occupation - Please enter your interests
Best posts made by ad276
-
RE: Αντίο δάσκαλεposted in Ανακοινώσεις - Εκδηλώσεις του Forum
-
RE: Renault Clio Vposted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
Κάτοχος τρία χρόνια του ατμοσφαιρικου μοντέλου με τα 75 άλογα.
Υπερευχαριστημενος.
Αρνητικό θα έλεγα την απουσία πλαφονιερας στα πίσω καθισματα και την απουσία μιας ροδέλας για την ένταση του ηχοσυστηματος.
Το εχω βολευτεί πάρα πολύ.Μετά από 22 χρόνια στη VW δεν ξαναγυριζω πίσω.
Το μόνο που παρουσιάστηκε και λύθηκε αμεσα από το τοπικό συνεργείο και μέσα στα πλαίσια της εγγύησης ήταν μια βλάβη στην κάμερα που διαβάζει τα σήματα κυκλοφοριας.Αλλαχτηκε η πλακέτα .
Και εννοείται ότι ΝΑΙ θα το ξαναπέρνα. -
RE: BMW 1 Series F70 (2024)posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
Πολλα αρνητικά σχόλια για το εσωτερικό του Άσσου.
Ουτε εμενα μ αρέσει,αλλα το προτιμώ σε σχέση με Φοκους,Γκολφ και λοιπά που απλά πετάγεται μια τεράστια οθόνη πάνω στο ταμπλό.Η υλοποιηση του Α3 την θεωρώ καλή,επειδή η οθόνη είναι ενσωματωμένη στο ταμπλο.
Δυστυχώς τα σύγχρονα αυτοκίνητα δεν έχουν όμορφα εσωτερικά στην πλειονότητα τους.
Για ποιότητα δεν μπορώ να πω αλλά ντιζάιν......;; Ας το....
Για να μη πω και για τα ηλεκτρικα....βλέπε τεζλα.Τιμονι,ταμπλετ και τέλος.
Εδω η bmw κινήθηκε καλά ,άλλωστε και η Α κλας ειναι στο ίδιο μοτίβο,τουλάχιστον σχεδιαστικά.Το χειρότερο δε,είναι ότι δε βλέπω βελτίωση.Τα νέα μοντέλα εμπλουτιζονται με οθόνες,ενω ολοι γνωριζουν απο έρευνες ότι ο κόσμος ζητά,στην πλειοψηφία του,φυσικά κουμπια και πιο απλές οθόνες στον χειρισμό. -
RE: Renault Clio Vposted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
Εγω θα συμπληρωσω στα αρνητικά και την απουσία πλαφονιερας στα πίσω καθισματα.Εχω μικρό παιδί και το βράδυ δεν βλέπω να το δέσω στο καθισματακι του.
Τρία χρόνια το έχω και είμαι υπερευχσριστημενος εστω και με τα 75 ατμοσφαιρικά άλογα.
Το Γκολφ που είχα στα τρία πρώτα χρόνια είχε ήδη ποιοτικά θέματα.
Και ειλικρινά ποτέ δε με απασχόλησε που κατασκευαστηκε.
Τέλος η δική μου κατανάλωση ποτέ δεν υπερεβηκε το 6,2 λτ. -
RE: TOYOTA AYGO Xposted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
Σκασανε οι τιμές για το full hybrid....
https://www.carandmotor.gr/agora/stin-ellada-neo-ybridiko-toyota-aygo-h
Καλα.... τι πίνουν εκεί στην Τογιοτα; -
RE: Renault Clio Vposted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
Το οδόμετρο γράφει πλέον 10000χλμ.και μπορώ να πω πλέον ότι η επιλογή μου με δικαιώνει. Θεωρώ ότι είναι το πιο ολοκληρωμένο σουπερμινι.
Μελανό σημείο βέβαια η βλάβη της εμπρόσθιας κάμερας, η οποία διορθώθηκε μέσα στα πλαίσια της εγγύησης.
Αν θα άλλαζα κάτι; Ναι... έναν περιστροφικο διακόπτη για το ήχοσύστημα και μια πλαφόνιερα στα πίσω καθίσματα.
Κατά τα λοιπά είμαι πολύ ευχαριστημένος.
Και τελικά αν το έπαιρνα τώρα θα προτιμούσα το τούρμπο... Τα άλογα λείπουν... Εις γνώση μου όμως. -
RE: Renault Clio Vposted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
Έχω το απλό 1000αρι με 75 άλογα ατμόσφαιρα. Για τη Σύρο όπου ζω είναι απλά ΟΚ αλλά όχι για κάποιο άλλο μέρος που έχει μεγαλύτερους δρόμους και αποστάσεις.
-
RE: Toyota Corolla 2019posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
Θα κάνω λίγο το συνήγορο του διαβόλου και θα πω ότι οι τιμές αυτές είναι και ευκαιρία.
Και δικαιολογουμε....
Το Γκολφ με το ήπιο υβριδικό σύστημα στα 1500 κυβικά ξεκινάει από τα 30300 άρα το Κορολλα με φουλ υβριδικό σύστημα είναι φθηνότερο .
Επισης στα 28Κ βρίσκουμε Φοκους,Μεγκαν.Αστρα,308 όλα με απλούς βενζινοκινητηρες ή ήπια υβριδικά .
Πανάκριβα όλα βέβαια,αλλά η κατηγορία αυτη εκει βαδίζει πλεον. -
RE: Renault Clio Vposted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
@bassstarlet said in Renault Clio V:
Συγνώμη, αυτό το ¨SCe 65hp", που ακριβώς απευθύνεται;
Σε σχολές οδηγών;Εχω το προ φεισλιφτ sce 75.Οτι απορια εχεις ρωτα με.Για το νησι μου (Συρος) ειναι μια χαρα,αν ημουν στην ηπειρωτικη Ελλαδα θα προτιμουσα tce.
Το sce65 παντως εχει ιδια ροπη με το δικο μου.Τα 10 αλογα μειων δεν ξερω ποση διαφορα κανουν στο δρομο.
Το αυτοκινητο ειναι υπεροχο,εξαιρουμενων βεβαια των επιδοσεων,απολυτως ασφαλες.Το εχω 4 χρονια.Εχω διαβασει στο φβ διαφορα,μεχρι οτι ειναι επικινδυνο για τον δρομο.Δηλαδη ελεος,το 2024 μιλανε για επικινδυνα αυτοκινητα και οχι επικινδυνους οδηγους. -
RE: Renault Clio Vposted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
@frankb said in Renault Clio V:
Να κάνω μια αναφορά σε καταναλώσεις μιας και το 1.0 lpg μου κλείνει τα 4 σήμερα!!
Το έχω στην κατοχή μου 20.100 χλμ, μικτά χιλιόμετρα και flyover Θεσσαλονίκης.
Κρατώ τα καύσιμα σε αρχείο και γιαυτά τα χιλιόμετρα έχω βάλει €70,00 βενζίνη.lt/100km: 7,71
€/100km: 6,52Τις προηγούμενες ημέρες λόγω δουλειάς είχα ένα νοικιάρικο 1.0 βενζίνης για 900χλμ, 300χλμ από αυτά εθνική με πολλά χλμ/ω, τα υπόλοιπα εθνική και επαρχιακούς σε νορμάλ ρυθμούς, το trip computer έδειξε 6,5 lt/100km ή περίπου 11,20 €/100km.
Έτσι για εγκυκλοπαιδικους λόγους να αναφέρω ότι έκλεισα 5 χρόνια με την Κλειω. Υπερ ευχαριστημενος από το αυτοκίνητο.
Η δική μου κατανάλωση παίζει σταθερά στα 5,9-6,1 λ/100χλμ βάσει τον υπολογιστή ταξιδιού του αυτοκινήτου. Υπ όψιν ότι έχω το ατμοσφαιρικό με 75 άλογα χωρίς lpg, τουρμπίνες και υβριδικές τεχνολογιες..... Απλή βενζινουλα. Χωρις φυσικά τις επιδόσεις που έχουν τα άλλα που είναι και το μελανό σημείο της Κλειως μου.
Κατά την ταπεινή μου άποψη ΠΟΛΥ καλύτερο από το 5αρι Γκολφ που είχα πριν. Για τριμελής οικογένεια που είμαστε παίρνει 10 με τονο.
Latest posts made by ad276
-
RE: Renault Clio VIposted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
@sabas_thess said in Renault Clio VI:
Με ένα παιδί (όπως εγώ) για δεύτερο άνετα το παίρνεις. Για πρώτο/μοναδικό όχημα δεν θα το έπαιρνα ποτέ.
Εγω, με ένα παιδί 6 ετών, το έχω για πρώτο αυτοκίνητο. Το πενταρι εεεε.....
-
RE: Αγορά καινούργιου ατμοσφαιρικού.posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
@alexandros-k said in Αγορά καινούργιου ατμοσφαιρικού.:
@ad276 said in Αγορά καινούργιου ατμοσφαιρικού.:
Και τέλος, υπάρχει ακόμη κόσμος που κοιτάζει που κατασκευαζεται ένα αυτοκίνητο αντί να αναρωτιέται γιατί η Ελλάδα δεν έχει ούτε ένα εργοστάσιο αυτοκινήτων (έστω συναρμολογησης;
Αν δεν το κοιταμε, θα φτιαξουν κι εδω ?
Με τα μυαλά που κουβαλάμε... ΟΧΙ
-
RE: Αγορά καινούργιου ατμοσφαιρικού.posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
5 χρόνια με το ατμοσφαιρικό Κλιο (75 ίπποι) και δεν έχω παράπονο.
Οκ.... Δεν πάει ε και; Οι τουρμπίνες είναι για τους καλομαθημενους.
Σε καμία περίπτωση δεν είναι επικίνδυνα αυτοκίνητα. Εαν γνωρίζεις τι οδηγείς και πως το οδηγεις. Φυσικά και δεν προσπερνάω εκεί που δε με παίρνει.
Οσο για την κατανάλωση; Ολα τα χρόνια είναι σταθερή στα 6 με 6,2 λτ/100 χλμ.
Σε πρόσφατο ταξίδι μου στην Πάρο με πιο ανοιχτούς δρόμους έβλεπα 5,0 με 5,2.
Πιστέψτε με δεν είναι ψέμματα.
Μια πρόταση.... Το Ίμπιζα των 80 ίππων, γιατί απορρίφθηκε; Το θεωρώ το τιμιοτερο από τα vag.
Και τέλος, υπάρχει ακόμη κόσμος που κοιτάζει που κατασκευαζεται ένα αυτοκίνητο αντί να αναρωτιέται γιατί η Ελλάδα δεν έχει ούτε ένα εργοστάσιο αυτοκινήτων (έστω συναρμολογησης; -
RE: Renault Clio VIposted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
Ισα ισα που πίσω διαφέρει από τον σωρό των hatchback....
Εδω που τα λέμε όμως και το yaris άσχημο είναι πίσω.
Και καποιες πρώτες εντυπώσεις μου από τα reviews που εχω δει.Οι χώροι των πίσω επιβατών πάντως έμειναν αναλλοίωτοι σε σχέση με το 5αρι,παρόλο την αύξηση μήκους. Τα Πολο/Ίμπιζα παραμένουν πιο άνετα πίσω.
Το ταμπλο με αυτες τις οθόνες δε με ενθουσιαζει.
Η κατανάλωση στο E tech σε πραγματικές συνθήκες είναι στα 4,1 με 4,5, ενώ η Ρενο ανακοίνωνει 3,9.
Υπερβολή θεωρώ τις 18αρες ζαντες. Καλύτερα 16αρες,αντε 17αρες αν και απ ότι είδα στο Γαλλικό configurator δεν υπάρχουν. Απο 16 πάει στις 18 ιντσες.
Ισορροπημένη λύση η techno με τις στάνταρ 16αρες.Η esprit alipne πανάκριβη χωρίς να προσφέρει κάτι ιδιαίτερο.
Προσωπικά για εμένα, επιλογή μου, θα ήταν η techno 1,2 115 ιππων....
Τέλος ελπίζω να έχουν λυθεί τα προβλήματα με τα σασμάν στα υβριδικα και τα θεματακια με τις τουρμπίνες στην βενζινη.
-
RE: Renault Clio VIposted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
Τα πρώτα reviews βγήκαν στον αέρα....
https://m.youtube.com/watch?v=fKB8IqmmLrg&t=16s&pp=2AEQkAIBygUMUmVuYXVsdCBjbGlv0gcJCQsKAYcqIYzv
-
RE: Seat Arona 2017posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
@axel12p said in Seat Arona 2017:
Σκρόλαρα την σελίδα, είδα το screenshot από τον Thomas και νόμιζα ότι ήταν παλιό το post!
Όλο τα λεφτά εξέλιξης έχουν πέσει στην ηλεκτροκίνηση και έτσι ειδικά σε οικονομικές κατηγορίες βλέπουμε πολλές φορές το ίδιο πρακτικά μοντέλο για πάνω από 10 χρόνια! Βάζουμε ένα tablet για infotainment, και led φώτα και το κάνουμε "καινούργιο".
Ναι αλλα το Αρονα είναι το πιο vfm toy γκρουπ
-
RE: Seat Arona 2017posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
@georgemit said in Seat Arona 2017:
Πολύ καλό!
Ειδικά το 1.5, κρυπτοgti, δεν είδα όλο το βίντεο, αν δε κάνω λάθος συνεχίζει να μην έχει ίχνος υβριδισμού.Η καλύτερη λύση....χωρίς υβριδισμό.
-
RE: Renault Clio VIposted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
Ισπανικές τιμές
Los precios del nuevo Renault Clio en España
Renault Clio evolution TCe 115 CV: 18.900 euros
Renault Clio evolution full hybrid E-Tech 160 CV: 24.990 euros
Renault Clio techno TCe 115 CV: 23.340 euros
Renault Clio techno full hybrid E-Tech 160 CV: 27.740 euros
Renault Clio esprit Alpine full hybrid E-Tech 160 CV: 29.740 euros -
RE: TOYOTA AYGO Xposted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
@ataim said in TOYOTA AYGO X:
@ad276 said in TOYOTA AYGO X
Εγώ μίλησα για το Πικαντο....
Το ίδιο αμάξι δεν είναι με το i10?
Κατα βάση ναι... Αλλά το Πικαντο κατασκευαζεται Τσεχία και το άλλο Τουρκία με διαφορετικές προδιαγραφές καθ ότι διαφορετικές εταιρείες.
-
RE: TOYOTA AYGO Xposted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
@polistas said in TOYOTA AYGO X:
@ad276 said in TOYOTA AYGO X:
Σε 10 χρόνια θα έχει σκορπίσει η κινεζια φίλε μου....
Οι κινέζοι ήρθαν με σκοπό να κυριαρχήσουν στην αυτοκίνηση.
Δεν νομίζω να κάνουν τέτοιο λάθος.Οι Κινέζοι ήρθαν γιατί είναι φθηνοί όχι καλοί (ακομη).
Το μέλλον θα δείξει, ακόμη είναι νωρίς για να κρίνουμε αξιόπιστια.
Εγω δεν ρισκάρω στην αγορά αυτοκινήτου. Προτιμώ τα "δοκιμασμένα" αυτοκίνητα. Μπορεί να κάνω και λάθος, δεν είμαι αλάνθαστος. Φαντάσου ότι το 2020 αγόρασα ατμοσφαιρικό.
Πάντως, εαν τώρα επέλεγα ηλεκτρικό, θα επέλεγα Ρενο 5.Αυτο το πάω με χίλια. Και διαβάζω εξαιρετικά σχόλια εντός και εκτός Ελλάδας. Μέχρι και ο Τζέρεμι Κλαρκσον το επαινεί. Αλλά όχι ότι θα πάω αύριο να το παραγγείλω κιόλας.