Καλο παράδεισο στον άνθρωπο που με τους 4τροχούς μεγάλωσα και αγάπησα το αυτοκίνητο.
Θερμά συλλυπητήρια στους οικείους του.
Και μια πίκρια για το σαιτ των 4τροχων που δεν αναφέρει τίποτα (προς το παρόν) για τον θάνατο του.
ad276
@ad276
Please enter occupation - Please enter your interests
Best posts made by ad276
-
RE: Αντίο δάσκαλε
-
RE: Renault Clio V
Κάτοχος τρία χρόνια του ατμοσφαιρικου μοντέλου με τα 75 άλογα.
Υπερευχαριστημενος.
Αρνητικό θα έλεγα την απουσία πλαφονιερας στα πίσω καθισματα και την απουσία μιας ροδέλας για την ένταση του ηχοσυστηματος.
Το εχω βολευτεί πάρα πολύ.Μετά από 22 χρόνια στη VW δεν ξαναγυριζω πίσω.
Το μόνο που παρουσιάστηκε και λύθηκε αμεσα από το τοπικό συνεργείο και μέσα στα πλαίσια της εγγύησης ήταν μια βλάβη στην κάμερα που διαβάζει τα σήματα κυκλοφοριας.Αλλαχτηκε η πλακέτα .
Και εννοείται ότι ΝΑΙ θα το ξαναπέρνα. -
RE: BMW 1 Series F70 (2024)
Πολλα αρνητικά σχόλια για το εσωτερικό του Άσσου.
Ουτε εμενα μ αρέσει,αλλα το προτιμώ σε σχέση με Φοκους,Γκολφ και λοιπά που απλά πετάγεται μια τεράστια οθόνη πάνω στο ταμπλό.Η υλοποιηση του Α3 την θεωρώ καλή,επειδή η οθόνη είναι ενσωματωμένη στο ταμπλο.
Δυστυχώς τα σύγχρονα αυτοκίνητα δεν έχουν όμορφα εσωτερικά στην πλειονότητα τους.
Για ποιότητα δεν μπορώ να πω αλλά ντιζάιν......;; Ας το....
Για να μη πω και για τα ηλεκτρικα....βλέπε τεζλα.Τιμονι,ταμπλετ και τέλος.
Εδω η bmw κινήθηκε καλά ,άλλωστε και η Α κλας ειναι στο ίδιο μοτίβο,τουλάχιστον σχεδιαστικά.Το χειρότερο δε,είναι ότι δε βλέπω βελτίωση.Τα νέα μοντέλα εμπλουτιζονται με οθόνες,ενω ολοι γνωριζουν απο έρευνες ότι ο κόσμος ζητά,στην πλειοψηφία του,φυσικά κουμπια και πιο απλές οθόνες στον χειρισμό. -
RE: Renault Clio V
Εγω θα συμπληρωσω στα αρνητικά και την απουσία πλαφονιερας στα πίσω καθισματα.Εχω μικρό παιδί και το βράδυ δεν βλέπω να το δέσω στο καθισματακι του.
Τρία χρόνια το έχω και είμαι υπερευχσριστημενος εστω και με τα 75 ατμοσφαιρικά άλογα.
Το Γκολφ που είχα στα τρία πρώτα χρόνια είχε ήδη ποιοτικά θέματα.
Και ειλικρινά ποτέ δε με απασχόλησε που κατασκευαστηκε.
Τέλος η δική μου κατανάλωση ποτέ δεν υπερεβηκε το 6,2 λτ. -
RE: Renault Clio V
Το οδόμετρο γράφει πλέον 10000χλμ.και μπορώ να πω πλέον ότι η επιλογή μου με δικαιώνει. Θεωρώ ότι είναι το πιο ολοκληρωμένο σουπερμινι.
Μελανό σημείο βέβαια η βλάβη της εμπρόσθιας κάμερας, η οποία διορθώθηκε μέσα στα πλαίσια της εγγύησης.
Αν θα άλλαζα κάτι; Ναι... έναν περιστροφικο διακόπτη για το ήχοσύστημα και μια πλαφόνιερα στα πίσω καθίσματα.
Κατά τα λοιπά είμαι πολύ ευχαριστημένος.
Και τελικά αν το έπαιρνα τώρα θα προτιμούσα το τούρμπο... Τα άλογα λείπουν... Εις γνώση μου όμως. -
RE: Renault Clio V
Έχω το απλό 1000αρι με 75 άλογα ατμόσφαιρα. Για τη Σύρο όπου ζω είναι απλά ΟΚ αλλά όχι για κάποιο άλλο μέρος που έχει μεγαλύτερους δρόμους και αποστάσεις.
-
RE: Toyota Corolla 2019
Θα κάνω λίγο το συνήγορο του διαβόλου και θα πω ότι οι τιμές αυτές είναι και ευκαιρία.
Και δικαιολογουμε....
Το Γκολφ με το ήπιο υβριδικό σύστημα στα 1500 κυβικά ξεκινάει από τα 30300 άρα το Κορολλα με φουλ υβριδικό σύστημα είναι φθηνότερο .
Επισης στα 28Κ βρίσκουμε Φοκους,Μεγκαν.Αστρα,308 όλα με απλούς βενζινοκινητηρες ή ήπια υβριδικά .
Πανάκριβα όλα βέβαια,αλλά η κατηγορία αυτη εκει βαδίζει πλεον. -
RE: Renault Clio V
@bassstarlet said in Renault Clio V:
Συγνώμη, αυτό το ¨SCe 65hp", που ακριβώς απευθύνεται;
Σε σχολές οδηγών;Εχω το προ φεισλιφτ sce 75.Οτι απορια εχεις ρωτα με.Για το νησι μου (Συρος) ειναι μια χαρα,αν ημουν στην ηπειρωτικη Ελλαδα θα προτιμουσα tce.
Το sce65 παντως εχει ιδια ροπη με το δικο μου.Τα 10 αλογα μειων δεν ξερω ποση διαφορα κανουν στο δρομο.
Το αυτοκινητο ειναι υπεροχο,εξαιρουμενων βεβαια των επιδοσεων,απολυτως ασφαλες.Το εχω 4 χρονια.Εχω διαβασει στο φβ διαφορα,μεχρι οτι ειναι επικινδυνο για τον δρομο.Δηλαδη ελεος,το 2024 μιλανε για επικινδυνα αυτοκινητα και οχι επικινδυνους οδηγους. -
RE: Renault Clio V
@frankb said in Renault Clio V:
Να κάνω μια αναφορά σε καταναλώσεις μιας και το 1.0 lpg μου κλείνει τα 4 σήμερα!!
Το έχω στην κατοχή μου 20.100 χλμ, μικτά χιλιόμετρα και flyover Θεσσαλονίκης.
Κρατώ τα καύσιμα σε αρχείο και γιαυτά τα χιλιόμετρα έχω βάλει €70,00 βενζίνη.lt/100km: 7,71
€/100km: 6,52Τις προηγούμενες ημέρες λόγω δουλειάς είχα ένα νοικιάρικο 1.0 βενζίνης για 900χλμ, 300χλμ από αυτά εθνική με πολλά χλμ/ω, τα υπόλοιπα εθνική και επαρχιακούς σε νορμάλ ρυθμούς, το trip computer έδειξε 6,5 lt/100km ή περίπου 11,20 €/100km.
Έτσι για εγκυκλοπαιδικους λόγους να αναφέρω ότι έκλεισα 5 χρόνια με την Κλειω. Υπερ ευχαριστημενος από το αυτοκίνητο.
Η δική μου κατανάλωση παίζει σταθερά στα 5,9-6,1 λ/100χλμ βάσει τον υπολογιστή ταξιδιού του αυτοκινήτου. Υπ όψιν ότι έχω το ατμοσφαιρικό με 75 άλογα χωρίς lpg, τουρμπίνες και υβριδικές τεχνολογιες..... Απλή βενζινουλα. Χωρις φυσικά τις επιδόσεις που έχουν τα άλλα που είναι και το μελανό σημείο της Κλειως μου.
Κατά την ταπεινή μου άποψη ΠΟΛΥ καλύτερο από το 5αρι Γκολφ που είχα πριν. Για τριμελής οικογένεια που είμαστε παίρνει 10 με τονο.
Latest posts made by ad276
-
RE: Renault Clio VI
@vagkirk said in Renault Clio VI:
Εγώ πάντως δεν μπορώ να το χωνέψω, είναι εντελώς διαφορετικό από την υπόλοιπη σχεδιαστική γραμμή της μάρκας στα υπόλοιπα μοντέλα.
Εκείνο το νεο Captur και το Austral αν δεν κάνω λάθος που έχω δει στο δρόμο είναι πανέμορφα από παντού και μοιάζουν μεταξύ τους.
Τούτο είναι λες και πήραν κάποιο άλλης μάρκας και του εβαλαν το σήμα της Renault.
Θα το δούμε από κοντά βέβαια οπότε κρατάω μια πισινή.
Είπαμε είναι η νέα σχεδιαστική ταυτότητα της Ρενο. Εδώ θα βασιστούν τα επόμενα μοντέλα της μάρκας.
Εγώ όσο το βλέπω τόσο περισσότερο μ αρέσει, ίσως περισσότερο από το δικό μου πενταρι.
Άλλωστε υπήρξαν και πραγματικά χάλια αυτοκίνητα που τελικά άρεσαν. Το ποσό αρέσει σε κάποιον είναι απλά θέμα προσωπικού γούστου και μόνο.
Για παράδειγμα εγώ ποτέ δε χώνεψα το Γιαρις, με εξαίρεση την σημερινή γενιά, όσο και καλό ή αξιόπιστο ήταν. Δεν το αγόρασα ποτέ και ούτε ενδιαφερθηκα ποτέ για την αγορά του, παρ ολο που έψαχνα αυτοκίνητο της κατηγοριας του. Το θεωρώ ένα κακόγουστο αυτοκίνητο με ενα επίσης κακογουστο εσωτερικό, ειδικά στην πρωτη και δευτερη γενια. Το ότι το είχε σχεδιάσει Έλληνας δε με απασχόλησε ποτέ. -
RE: Renault Clio VI
@vagkirk said in Renault Clio VI:
Παιδιά τι έγινε εδώ μέσα;
Γιατί δεν μιλάει κανένας;;;
Σας έκαναν λοβοτομή;;;
ΕΙΝΑΙ ΑΘΛΙΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΑ!!!!!!
Θα το καταλάβετε όταν το δείτε από κοντά σε φτωχότερες εκδόσεις.
Εσωτερικά είναι αυτούσιο το 5 / Micra , είναι αρκετά καλό.
Μια χαρά είναι.... Εμένα μ αρέσει πολύ. Και είμαι κάτοχος του Κλιο 5
-
RE: Renault Clio VI
Εγω πάλι προτιμώ το απλό tce....
Ουτε μπαταρίες ούτε μπουκάλες...
Απλα πράγματα. -
RE: Renault Clio VI
@georgemit said in Renault Clio VI:
@vdx said in Renault Clio VI:
@ad276 said in Renault Clio VI:
Ως κάτοχος του Κλιο 5 εμένα μ αρέσει. Εχει ένα κουπέ προφίλ που προσωπικά μου αρέσει
Βέβαια εδώ βλέπουμε την τοπ έκδοση esprit alipne με τα πάντα όλα. Μένει να δούμε τις πιο απλές εκδόσεις.
Διορθώθηκε η λαβή του πορτ παγκαζ που πήγε πλέον μαζί με την πόρτα. Από χώρους βλέπω ότι είναι σχεδόν ίδιο, αφού βασίζεται στην ίδια πλατφόρμα με το δικό μου. Έμειναν οι κρυφές χειρολαβές πίσω. Το πορτ παγκαζ στην βενζινοκινητη έκδοση παρέμενε σταχ391 λίτρα.Από τιμές, η λογική λέει κάτι παραπάνω από το 5αρι,χωρίς να έχει ανακοινωθεί τίποτα. Θα προτιμουσα όμως ένα κανονικό πίνακα οργάνων (ψηφιακό) και όχι τα όρθια ταμπλετ.
Από εμένα ένα μεγάλο ναι.....
Υ. Γ. Ελπίζω η Ρενο να μας έκανε τη χάρη να αφήσει και την ρεζέρβα.Μόνο Γάλλοι θα συνέχιζαν να επιμένουν ότι έχει 390λτ
Τα βίντεο δείχνουν το υβριδικό το οποίο έχει σίγουρα μικρότερο από 390.
Ναι νομιζω γύρω στα 310 λίτρα πρέπει να είναι. Και το 5αρι 301 λίτρα έχει. Αμφότερα (τα 5αρια) όμως έχουν και ρεζέρβα από κατω.
-
RE: Renault Clio VI
@vdx said in Renault Clio VI:
@ad276 said in Renault Clio VI:
Ως κάτοχος του Κλιο 5 εμένα μ αρέσει. Εχει ένα κουπέ προφίλ που προσωπικά μου αρέσει
Βέβαια εδώ βλέπουμε την τοπ έκδοση esprit alipne με τα πάντα όλα. Μένει να δούμε τις πιο απλές εκδόσεις.
Διορθώθηκε η λαβή του πορτ παγκαζ που πήγε πλέον μαζί με την πόρτα. Από χώρους βλέπω ότι είναι σχεδόν ίδιο, αφού βασίζεται στην ίδια πλατφόρμα με το δικό μου. Έμειναν οι κρυφές χειρολαβές πίσω. Το πορτ παγκαζ στην βενζινοκινητη έκδοση παρέμενε σταχ391 λίτρα.Από τιμές, η λογική λέει κάτι παραπάνω από το 5αρι,χωρίς να έχει ανακοινωθεί τίποτα. Θα προτιμουσα όμως ένα κανονικό πίνακα οργάνων (ψηφιακό) και όχι τα όρθια ταμπλετ.
Από εμένα ένα μεγάλο ναι.....
Υ. Γ. Ελπίζω η Ρενο να μας έκανε τη χάρη να αφήσει και την ρεζέρβα.Μόνο Γάλλοι θα συνέχιζαν να επιμένουν ότι έχει 390λτ
Ειχα Γκολφ 5 με 350 λίτρα αποσκευες.... Το Κλιο 5 έχει μεγαλύτερο σίγουρα.Τωρα ακριβώς πόσο δεν μπορώ να υπολογίσω, αλλά είναι σίγουρα πάνω από τα 350 του Γκολφ. Μιλάω για τις βενζινοκινητες εκδόσεις.
-
RE: Renault Clio VI
Ως κάτοχος του Κλιο 5 εμένα μ αρέσει. Εχει ένα κουπέ προφίλ που προσωπικά μου αρέσει
Βέβαια εδώ βλέπουμε την τοπ έκδοση esprit alipne με τα πάντα όλα. Μένει να δούμε τις πιο απλές εκδόσεις.
Διορθώθηκε η λαβή του πορτ παγκαζ που πήγε πλέον μαζί με την πόρτα. Από χώρους βλέπω ότι είναι σχεδόν ίδιο, αφού βασίζεται στην ίδια πλατφόρμα με το δικό μου. Έμειναν οι κρυφές χειρολαβές πίσω. Το πορτ παγκαζ στην βενζινοκινητη έκδοση παρέμενε σταχ391 λίτρα.Από τιμές, η λογική λέει κάτι παραπάνω από το 5αρι,χωρίς να έχει ανακοινωθεί τίποτα. Θα προτιμουσα όμως ένα κανονικό πίνακα οργάνων (ψηφιακό) και όχι τα όρθια ταμπλετ.
Από εμένα ένα μεγάλο ναι.....
Υ. Γ. Ελπίζω η Ρενο να μας έκανε τη χάρη να αφήσει και την ρεζέρβα. -
RE: Renault Clio VI
Βρήκα αυτές τις φωτογραφίες στο διαδίκτυο.... Δεν ξέρω εαν είναι επίσημες αλλά πρέπει να είναι κοντά.... Πολύ κοντά
-
RE: JEEP AVENGER
@cirus said in JEEP AVENGER:
@fanis75 said in JEEP AVENGER:
@cirus said in JEEP AVENGER:
καλα ενταξει κρατα την γνωμη σου, κραταω την δική μου. ποιοτητα καλή ΔΕΝ εχει το corolla cross. Αλλο το για τα χρηματα του ειναι αποδεκτη αλλο το καλή. Καλή δεν ειναι σίγουρα για μένα. Μιλαω για τα πλαστικα και τα ψιψιψονια οχι για ποιοτητα σε μηχανικά μερη
To cross εχει καλη, το ΗΒ κορυφαία. Το ΚΚ ειναι στον μέσο όρο, όπως ειναι και το Κούγκα π.χ. Πορφανώς δεν ειναι φαου βε.
καλή δεν εχει. ουτε τα ford εχουν τιποτα το σπουδαιο σε ποιοτητα ειναι στο μεσο ορο (η VAG σε αυτό ειναι πολύ καλή και σε εργονομια επίσης) αλλα το cc ειναι πιο κάτω απο αυτό
Ποιότητα και vag δεν πάνε μαζί.
Τα 5 πρώτα Χρόνια του Γκολφ απλά δε συγκρίνονται με τα 5 χρόνια του Κλιο. Κλασεις ανώτερο το Γαλλικο.
Σε 5 χρόνια στο Γκολφ είχα αλλάξει το καπάκι στο λεβιέ ταχυτήτων και το λάστιχο περιμετρικά της πόρτας του οδηγού που ξεκόλλησε, ενώ οι ταπετσαριες, το ταμπλο και το τιμόνι είχαν ήδη αρχίσει να έχουν φθορές. Στο Κλιο.... απολύτως τίποτα δεν συμβαίνει.