Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    BMW 1 Series F70 (2024)
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. BMW 1 Series F70 (2024)
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 54
    • 55
    • 4 / 55
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    106
    1092
    56220
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • fanis75
      fanis75 moderator @realzeus last edited by

      @realzeus said in Νέα BMW 1 Series 2019:

      Δεν θα μάθεις ποτέ. Αν οδηγήσεις; ένα ιταλικό V12 θα αναθεωρήσεις! 🙂

      Δεν μου δίνει κανεις!!!😥

      Θελω μια φερραρι, παλια ειδικά, σε βε δώδεκα!

      We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

      realzeus 1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • realzeus
        realzeus @fanis75 last edited by

        @fanis75 said in Νέα BMW 1 Series 2019:

        @realzeus said in Νέα BMW 1 Series 2019:

        Δεν θα μάθεις ποτέ. Αν οδηγήσεις; ένα ιταλικό V12 θα αναθεωρήσεις! 🙂

        Δεν μου δίνει κανεις!!!😥

        Θελω μια φερραρι, παλια ειδικά, σε βε δώδεκα!

        Ε καλά ούτε εγώ έχω δική μου, απλά οδήγησα φίλων.
        Πρέπει να φτιάξω την E-Type μου, I6, που τα προτιμάς σαν μοτέρ!

        fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • fanis75
          fanis75 moderator @realzeus last edited by

          @realzeus said in Νέα BMW 1 Series 2019:

          Ε καλά ούτε εγώ έχω δική μου, απλά οδήγησα φίλων.
          Πρέπει να φτιάξω την E-Type μου, I6, που τα προτιμάς σαν μοτέρ!

          Δεν έχω καλούς φιλους!! Σάπια αμάξια εχουν…χαχαχα!!

          We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • W
            wantone @realzeus last edited by

            @realzeus said in Νέα BMW 1 Series 2019:

            @wantone said in Νέα BMW 1 Series 2019:

            @realzeus said in Νέα BMW 1 Series 2019:

            @dimsabas said in Νέα BMW 1 Series 2019:

            Εννοείται ότι έχει σημαντικές υποχωρήσεις σε σχέση με ένα θερμικό. Απλώς το ανέφερα γιατί είναι σημαντικό ότι μέσα σε λίγα χρόνια, ένα από τα πιο mainstream ηλεκτρικά, κάνει τέτοια απόσταση.

            Λίγο άσχετο, αλλά χθες βγήκα για μπύρες με τον παλιό συμφορουμίτη markvag, που έχει μια Ε90 320i. Προφανώς δεν μπορεί να κρατηθεί δίπλα σε ένα Tesla SR (η δική μου 330i είχε το ίδιο 0-100 με το μικρό Tesla), αλλά ρε Δημήτρη, εκείνο που όταν γκαζώνεις σταματημένος και μουγκρίζει ο κινητήρας και κουνιέται όλο το αμάξωμα αριστερά-δεξιά (επειδή είναι διαμήκης ο κινητήρας) δεν θα το έχει ποτέ κανένα ηλεκτρικό, όσα άλογα και να έχει!!! Οι ΜΕΚ είναι ζωντανοί οργανισμοί, σου μιλάνε! Τα ηλεκτρικά είναι <<νεκρά>>.

            του κουνιεται ολο το αμαξωμα πως γινεται? αφου υπαρχουν βασεις μηχανης ελαστικες? τα δικα μου ειναι ακλονητα παντως. αλλα οντως αλλη χαρη το πολυκυλινδρο αμαξι. Ομως αυτο απο 5 κυλινδρους και πανω. 4κυλινδρα και 3κυλινδρα ειναι χαλια, καλυτερα ηλεκτρικο.

            Αν είχες διαμήκη κινητήρα, θα το καταλάβαινες. Και η δική μου 330 είχε αυτό το κούνημα και η Ferrari 599 που οδήγησα το είχε!

            διαμηκη εχω και δεν καταλαβαινεις τιποτα.

            realzeus 1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • W
              wantone @realzeus last edited by

              @realzeus said in Νέα BMW 1 Series 2019:

              @fanis75 said in Νέα BMW 1 Series 2019:

              @realzeus said in Νέα BMW 1 Series 2019:

              που όταν γκαζώνεις σταματημένος και μουγκρίζει ο κινητήρας και κουνιέται όλο το αμάξωμα αριστερά-δεξιά (επειδή είναι διαμήκης ο κινητήρας) δεν θα το έχει ποτέ κανένα ηλεκτρικό, όσα άλογα και να έχει!!!

              Ευτυχώς! Αχρειαστες παρενέργειες λόγω των ατελειών των θερμικών. Παρωχημένα μοτερ που φαινεται το ποσο αθλια ειναι οταν οδηγήσεις εαν καλό ηλεκτρικό! Συνεχόμενη επιτάχυνση χωρις καμια διακοπή και κανένα σκαλοπάτι.

              Παραμένεις άσχετος, αν και αγαπημένος φίλος. Για αυτό ο Ρίμακ δεν μπορεί να πουλήσει το ηλεκτρικό μπρίκι του που έχει 2000 άλογα και η νέα Bugatti του θα έχει V16 μοτέρ, με δική του διαταγή (το VAG ήθελε να είναι ηλεκτρική)!!!

              Αυτο το Ριμακ ειναι απατεωνια. Ποιο κοροιδα θα δωσει χρηματα για ενα τετοιο πραγμα; Ηλεκτρικοι κινητηρες αξιζουν σε ενα μικρο αυτοκινητο πολης μεχρι εκει.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • realzeus
                realzeus @wantone last edited by realzeus

                @wantone said in Νέα BMW 1 Series 2019:

                @realzeus said in Νέα BMW 1 Series 2019:

                @wantone said in Νέα BMW 1 Series 2019:

                @realzeus said in Νέα BMW 1 Series 2019:

                @dimsabas said in Νέα BMW 1 Series 2019:

                Εννοείται ότι έχει σημαντικές υποχωρήσεις σε σχέση με ένα θερμικό. Απλώς το ανέφερα γιατί είναι σημαντικό ότι μέσα σε λίγα χρόνια, ένα από τα πιο mainstream ηλεκτρικά, κάνει τέτοια απόσταση.

                Λίγο άσχετο, αλλά χθες βγήκα για μπύρες με τον παλιό συμφορουμίτη markvag, που έχει μια Ε90 320i. Προφανώς δεν μπορεί να κρατηθεί δίπλα σε ένα Tesla SR (η δική μου 330i είχε το ίδιο 0-100 με το μικρό Tesla), αλλά ρε Δημήτρη, εκείνο που όταν γκαζώνεις σταματημένος και μουγκρίζει ο κινητήρας και κουνιέται όλο το αμάξωμα αριστερά-δεξιά (επειδή είναι διαμήκης ο κινητήρας) δεν θα το έχει ποτέ κανένα ηλεκτρικό, όσα άλογα και να έχει!!! Οι ΜΕΚ είναι ζωντανοί οργανισμοί, σου μιλάνε! Τα ηλεκτρικά είναι <<νεκρά>>.

                του κουνιεται ολο το αμαξωμα πως γινεται? αφου υπαρχουν βασεις μηχανης ελαστικες? τα δικα μου ειναι ακλονητα παντως. αλλα οντως αλλη χαρη το πολυκυλινδρο αμαξι. Ομως αυτο απο 5 κυλινδρους και πανω. 4κυλινδρα και 3κυλινδρα ειναι χαλια, καλυτερα ηλεκτρικο.

                Αν είχες διαμήκη κινητήρα, θα το καταλάβαινες. Και η δική μου 330 είχε αυτό το κούνημα και η Ferrari 599 που οδήγησα το είχε!

                διαμηκη εχω και δεν καταλαβαινεις τιποτα.

                Αν έχεις διαμήκη, πάτα με απότομες γκαζιές 4-5 χιλιαδες ΣΑΛ και θα πρέπει να νιώσεις να κουνιέται το αμάξωμα αριστερά-δεξιά.

                W 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • monman2
                  monman2 last edited by

                  Εμένα κουνιέται μπρος πίσω ....λες επειδή είναι τρικύλινδρο ;

                  Από τον FORDισμό στον ELONισμό με ενδιάμεσο σταθμό τον TOYOTισμό
                  Με τέτοια εγγύηση #monoTOYOTA!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • W
                    wantone @realzeus last edited by

                    @realzeus said in Νέα BMW 1 Series 2019:

                    @wantone said in Νέα BMW 1 Series 2019:

                    @realzeus said in Νέα BMW 1 Series 2019:

                    @wantone said in Νέα BMW 1 Series 2019:

                    @realzeus said in Νέα BMW 1 Series 2019:

                    @dimsabas said in Νέα BMW 1 Series 2019:

                    Εννοείται ότι έχει σημαντικές υποχωρήσεις σε σχέση με ένα θερμικό. Απλώς το ανέφερα γιατί είναι σημαντικό ότι μέσα σε λίγα χρόνια, ένα από τα πιο mainstream ηλεκτρικά, κάνει τέτοια απόσταση.

                    Λίγο άσχετο, αλλά χθες βγήκα για μπύρες με τον παλιό συμφορουμίτη markvag, που έχει μια Ε90 320i. Προφανώς δεν μπορεί να κρατηθεί δίπλα σε ένα Tesla SR (η δική μου 330i είχε το ίδιο 0-100 με το μικρό Tesla), αλλά ρε Δημήτρη, εκείνο που όταν γκαζώνεις σταματημένος και μουγκρίζει ο κινητήρας και κουνιέται όλο το αμάξωμα αριστερά-δεξιά (επειδή είναι διαμήκης ο κινητήρας) δεν θα το έχει ποτέ κανένα ηλεκτρικό, όσα άλογα και να έχει!!! Οι ΜΕΚ είναι ζωντανοί οργανισμοί, σου μιλάνε! Τα ηλεκτρικά είναι <<νεκρά>>.

                    του κουνιεται ολο το αμαξωμα πως γινεται? αφου υπαρχουν βασεις μηχανης ελαστικες? τα δικα μου ειναι ακλονητα παντως. αλλα οντως αλλη χαρη το πολυκυλινδρο αμαξι. Ομως αυτο απο 5 κυλινδρους και πανω. 4κυλινδρα και 3κυλινδρα ειναι χαλια, καλυτερα ηλεκτρικο.

                    Αν είχες διαμήκη κινητήρα, θα το καταλάβαινες. Και η δική μου 330 είχε αυτό το κούνημα και η Ferrari 599 που οδήγησα το είχε!

                    διαμηκη εχω και δεν καταλαβαινεις τιποτα.

                    Αν έχεις διαμήκη, πάτα με απότομες γκαζιές 4-5 χιλιαδες ΣΑΛ και θα πρέπει να νιώσεις να κουνιέται το αμάξωμα αριστερά-δεξιά.

                    δεν κουνιεται καθολου, αφου εχει βασεις μηχανης με ελαστικα ρε συ αυτη την δουλεια κανουν. τουλαχιστον δεν καταλαβαινω κατι. ουτε ακουγεται παρα ελαχιστα. μην ξεχνας F20 με πολυ μαλθακη ρυθμιση γεματο λαστιχενιες συνδεσεις.

                    realzeus 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • realzeus
                      realzeus @wantone last edited by

                      @wantone said in Νέα BMW 1 Series 2019:

                      @realzeus said in Νέα BMW 1 Series 2019:

                      @wantone said in Νέα BMW 1 Series 2019:

                      @realzeus said in Νέα BMW 1 Series 2019:

                      @wantone said in Νέα BMW 1 Series 2019:

                      @realzeus said in Νέα BMW 1 Series 2019:

                      @dimsabas said in Νέα BMW 1 Series 2019:

                      Εννοείται ότι έχει σημαντικές υποχωρήσεις σε σχέση με ένα θερμικό. Απλώς το ανέφερα γιατί είναι σημαντικό ότι μέσα σε λίγα χρόνια, ένα από τα πιο mainstream ηλεκτρικά, κάνει τέτοια απόσταση.

                      Λίγο άσχετο, αλλά χθες βγήκα για μπύρες με τον παλιό συμφορουμίτη markvag, που έχει μια Ε90 320i. Προφανώς δεν μπορεί να κρατηθεί δίπλα σε ένα Tesla SR (η δική μου 330i είχε το ίδιο 0-100 με το μικρό Tesla), αλλά ρε Δημήτρη, εκείνο που όταν γκαζώνεις σταματημένος και μουγκρίζει ο κινητήρας και κουνιέται όλο το αμάξωμα αριστερά-δεξιά (επειδή είναι διαμήκης ο κινητήρας) δεν θα το έχει ποτέ κανένα ηλεκτρικό, όσα άλογα και να έχει!!! Οι ΜΕΚ είναι ζωντανοί οργανισμοί, σου μιλάνε! Τα ηλεκτρικά είναι <<νεκρά>>.

                      του κουνιεται ολο το αμαξωμα πως γινεται? αφου υπαρχουν βασεις μηχανης ελαστικες? τα δικα μου ειναι ακλονητα παντως. αλλα οντως αλλη χαρη το πολυκυλινδρο αμαξι. Ομως αυτο απο 5 κυλινδρους και πανω. 4κυλινδρα και 3κυλινδρα ειναι χαλια, καλυτερα ηλεκτρικο.

                      Αν είχες διαμήκη κινητήρα, θα το καταλάβαινες. Και η δική μου 330 είχε αυτό το κούνημα και η Ferrari 599 που οδήγησα το είχε!

                      διαμηκη εχω και δεν καταλαβαινεις τιποτα.

                      Αν έχεις διαμήκη, πάτα με απότομες γκαζιές 4-5 χιλιαδες ΣΑΛ και θα πρέπει να νιώσεις να κουνιέται το αμάξωμα αριστερά-δεξιά.

                      δεν κουνιεται καθολου, αφου εχει βασεις μηχανης με ελαστικα ρε συ αυτη την δουλεια κανουν. τουλαχιστον δεν καταλαβαινω κατι. ουτε ακουγεται παρα ελαχιστα. μην ξεχνας F20 με πολυ μαλθακη ρυθμιση γεματο λαστιχενιες συνδεσεις.

                      Ε τώρα σου μιλάω από την χθεσινή 320, μέχρι την F599. Απορώ γιατί εσύ δεν το νιώθεις...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • G
                        Green Power last edited by Green Power

                        @fanis75 said in Νέα BMW 1 Series 2019:

                        Για αυτή την δουλειά δεν χρειάζεται να πάρει κάποιος bmw, τόσες επιλογές υπάρχουν.

                        Δεν αναφέρομαι συγκεκριμένα στη BMW γενικά μιλάω.

                        Έχω πόσους γνωστούς που δεν αγοράζουν αυτοκίνητο γιατί το θεωρούν κοροϊδία να δώσουν ένα 30αρι για ένα b suv αυτόματο. Και λιγότερα πάλι δεν δίνουν για αυτοκίνητο με χιλιάρι κινητήρα. Και το 30αρι είναι πολύ μεγάλο ποσό όταν η ζωή έχει ακριβύνει πάρα πολύ και όταν δεν έχουν όλοι τη δυνατότητα του leasing.

                        Από την άλλη φίλος μου που δουλεύει στα κεντρικά μεγάλου εισαγωγέα μου έχει πει ότι μέχρι σήμερα φεύγουν σαν καραμέλες τα αυτοκίνητα και ένας από τους λόγους είναι ο φόβος των αυξήσεων αν και ο ίδιος βλέπει ότι πλέον δεν θα αυξηθούν οι τιμές όπως πριν.

                        Να έχεις όλες τις επιλογές διαθέσιμες και από εκεί και πέρα ο καταναλωτής θα αποφασίσει τι τον εξυπηρετεί. Το καλύτερο αυτοκίνητο δεν είναι ούτε το πιο γρήγορο ούτε το πιο μεγάλο σε όγκο αλλά αυτό που εξυπηρετεί τις ανάγκες του καθενός.

                        Όσο για τα πρόστιμα από την ύπαρξη πχ ντίζελ στη γκάμα είναι απλό. Οθόνες, οθόνες, σκληρά πλαστικά, ημιάκαμπτο, ταμπούρα, και καθάρισαν!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • L
                          lapin last edited by

                          Ενδιαφέρον αυτοκίνητο η νέα σειρά 1. Με 170 άλογα, μικροϋβριδισμό, αυτόματο κιβώτιο και πίσω ανεξάρτητη ανάρτηση (3 συνδέσμων). Το μόνο ουσιαστικό πρόβλημα θα είναι η τιμή. Προσωπικά δε θα έδινα κοντά 40 χιλιάρικα για συμβατικό αυτοκίνητο εν έτει 2024.

                          C 1 Reply Last reply Reply Quote 3
                          • C
                            chris__7 @lapin last edited by

                            @lapin said in Νέα BMW 1 Series 2019:

                            Ενδιαφέρον αυτοκίνητο η νέα σειρά 1. Με 170 άλογα, μικροϋβριδισμό, αυτόματο κιβώτιο και πίσω ανεξάρτητη ανάρτηση (3 συνδέσμων). Το μόνο ουσιαστικό πρόβλημα θα είναι η τιμή. Προσωπικά δε θα έδινα κοντά 40 χιλιάρικα για συμβατικό αυτοκίνητο εν έτει 2024.

                            και παρα πολυ ασχημο

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • R
                              red_monster Banned @dimsabas last edited by red_monster

                              @dimsabas said in Νέα BMW 1 Series 2019:

                              @realzeus said in Νέα BMW 1 Series 2019:

                              @wantone said in Νέα BMW 1 Series 2019:

                              αγοραζει Τεσλα

                              Και το Αθήνα-Θεσσαλονίκη σε 7 ώρες...

                              O Red Monster πάντως, το κάνει σε σχεδόν 4,5.
                              4.jpg

                              Όχι πως έχει ιδιαίτερη σημασία, αλλά -μάλλον επειδή οδηγάω στρωτά- το abrp μου βγάζει πάντα δυσμενέστερη αυτονομία από την πραγματική.
                              Κινούμενος με τα όρια ταχύτητας στην εθνική οδό, σβέλτα στον επαρχιακό. Εικάζω ότι θα φτάσω Θεσσαλονίκη με 10 %

                              gtsartsal 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • gtsartsal
                                gtsartsal @red_monster last edited by

                                @red_monster said in Νέα BMW 1 Series 2019:

                                @dimsabas said in Νέα BMW 1 Series 2019:

                                @realzeus said in Νέα BMW 1 Series 2019:

                                @wantone said in Νέα BMW 1 Series 2019:

                                αγοραζει Τεσλα

                                Και το Αθήνα-Θεσσαλονίκη σε 7 ώρες...

                                O Red Monster πάντως, το κάνει σε σχεδόν 4,5.
                                4.jpg

                                Όχι πως έχει ιδιαίτερη σημασία, αλλά -μάλλον επειδή οδηγάω στρωτά- το abrp μου βγάζει πάντα δυσμενέστερη αυτονομία από την πραγματική.
                                Κινούμενος με τα όρια ταχύτητας στην εθνική οδό, σβέλτα στον επαρχιακό. Εικάζω ότι θα φτάσω Θεσσαλονίκη με 10 %

                                H εικόνα που ανέβασες λέει για 2% υπόλοιπο...

                                R 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • R
                                  red_monster Banned @gtsartsal last edited by

                                  @gtsartsal said in Νέα BMW 1 Series 2019:

                                  @red_monster said in Νέα BMW 1 Series 2019:

                                  @dimsabas said in Νέα BMW 1 Series 2019:

                                  @realzeus said in Νέα BMW 1 Series 2019:

                                  @wantone said in Νέα BMW 1 Series 2019:

                                  αγοραζει Τεσλα

                                  Και το Αθήνα-Θεσσαλονίκη σε 7 ώρες...

                                  O Red Monster πάντως, το κάνει σε σχεδόν 4,5.
                                  4.jpg

                                  Όχι πως έχει ιδιαίτερη σημασία, αλλά -μάλλον επειδή οδηγάω στρωτά- το abrp μου βγάζει πάντα δυσμενέστερη αυτονομία από την πραγματική.
                                  Κινούμενος με τα όρια ταχύτητας στην εθνική οδό, σβέλτα στον επαρχιακό. Εικάζω ότι θα φτάσω Θεσσαλονίκη με 10 %

                                  H εικόνα που ανέβασες λέει για 2% υπόλοιπο...

                                  Δεν ανέβασα εγώ την εικόνα, αλλά ο ντισάμπας.
                                  Η εικόνα αποτελεί στιγμιότυπο από γνωστό πρόγραμμα υπολογισμού διαδρομών. Επ αυτού δήλωσα ότι η πραγματική αυτονομία του συγκεκριμένου οχήματος είναι αυξημένη σε σχέση με την εκτίμηση του προγράμματος.

                                  L 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • L
                                    lap @red_monster last edited by

                                    @red_monster said in Νέα BMW 1 Series 2019:

                                    @gtsartsal said in Νέα BMW 1 Series 2019:

                                    @red_monster said in Νέα BMW 1 Series 2019:

                                    @dimsabas said in Νέα BMW 1 Series 2019:

                                    @realzeus said in Νέα BMW 1 Series 2019:

                                    @wantone said in Νέα BMW 1 Series 2019:

                                    αγοραζει Τεσλα

                                    Και το Αθήνα-Θεσσαλονίκη σε 7 ώρες...

                                    O Red Monster πάντως, το κάνει σε σχεδόν 4,5.
                                    4.jpg

                                    Όχι πως έχει ιδιαίτερη σημασία, αλλά -μάλλον επειδή οδηγάω στρωτά- το abrp μου βγάζει πάντα δυσμενέστερη αυτονομία από την πραγματική.
                                    Κινούμενος με τα όρια ταχύτητας στην εθνική οδό, σβέλτα στον επαρχιακό. Εικάζω ότι θα φτάσω Θεσσαλονίκη με 10 %

                                    H εικόνα που ανέβασες λέει για 2% υπόλοιπο...

                                    Δεν ανέβασα εγώ την εικόνα, αλλά ο ντισάμπας.
                                    Η εικόνα αποτελεί στιγμιότυπο από γνωστό πρόγραμμα υπολογισμού διαδρομών. Επ αυτού δήλωσα ότι η πραγματική αυτονομία του συγκεκριμένου οχήματος είναι αυξημένη σε σχέση με την εκτίμηση του προγράμματος.

                                    Ντιμσαμπας *

                                    Βαφτισμένος με το όνομα υπηρέτη γονιμότητας θεότητας των Ίνκα.

                                    ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                    • A
                                      alexis-kapsalis last edited by

                                      Παιδιά, οι τιμές μου που θα δούμε αύριο δεν είναι αυτές που γράφανε τα περιοδικά!
                                      bmw2.jpg bmw3.jpg Screenshot_2024-06-14-17-29-36-825-edit_com.opera.browser.jpg

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                      • A d P
                                        A d P moderator last edited by

                                        Από 29000 για την 120 με τους 170 ίππους με αυτόματο μια χαρά τιμές για premium

                                        R-LINE

                                        panos2171 A 2 Replies Last reply Reply Quote 2
                                        • panos2171
                                          panos2171 @A d P last edited by

                                          @a-d-p said in Νέα BMW 1 Series 2019:

                                          Από 29000 για την 120 με τους 170 ίππους με αυτόματο μια χαρά τιμές για premium

                                          1500 με 153 ίππους δεν είναι η βενζίνη;

                                          A d P 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • A d P
                                            A d P moderator @panos2171 last edited by

                                            @panos2171 said in Νέα BMW 1 Series 2019:

                                            @a-d-p said in Νέα BMW 1 Series 2019:

                                            Από 29000 για την 120 με τους 170 ίππους με αυτόματο μια χαρά τιμές για premium

                                            1500 με 153 ίππους δεν είναι η βενζίνη;

                                            https://www.4troxoi.gr/epikairotita/ellada/i-bmw-seira-1-stin-elliniki-agora-pote-tha-einai-diathesimi-times/

                                            🤷Εδώ το διάβασα

                                            R-LINE

                                            panos2171 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 54
                                            • 55
                                            • 4 / 55
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr