Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    BYD forum
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. BYD forum
    • 1
    • 2
    • 13
    • 14
    • 15
    • 16
    • 17
    • 151
    • 152
    • 15 / 152
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    117
    3036
    84244
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      sgl last edited by

      Προς το παρόν επειδή είχα ρωτήσει η BYD για πωλήσεις λιανικής δεν κάνει καμία έκπτωση. Για εταιρικές πωλήσεις/Leasing δίνει ένα 4% έκπτωση που στο Atto3 είναι γύρω στα 1600€ και στο Seal γύρω στα 1800-1900€.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • gatoz
        gatoz last edited by

        πολυ-πολυ συντομα τιμες για το φευ....

        ανοιγουν και οι παραγγελιες

        για ενα συγκεκριμενο ληζινγκ

        #milf-a-man

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • fanis75
          fanis75 moderator last edited by fanis75

          Εεε του Σφακ το λήζινγκ, αφού αυτός τα εισάγει. Δαιμόνιο, διπλό κέρδος, και από το αμάξι και από την λήζινγκ!

          We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • T
            tkin73 last edited by

            το συγκεκριμενο λιζιγκ του σφακ κατεβαίνει άραγε σε επίπεδο 75-80% σε κόστος τετραετιας της αξιας του αμαξιου ή μιλάμε ρεζιλικο λιζιγκ 100%?
            στο λιζιγκ των ηλεκτρικών με την επιδότηση τι παιζει? την παιρνει ο χρήστης και το λιζιγκ υπολογίζεται κανονικα σαν συμβατικό ή κάπως αλλιως?

            D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • D
              dettol @tkin73 last edited by

              @tkin73 said in BYD forum:

              το συγκεκριμενο λιζιγκ του σφακ κατεβαίνει άραγε σε επίπεδο 75-80% σε κόστος τετραετιας της αξιας του αμαξιου ή μιλάμε ρεζιλικο λιζιγκ 100%?
              στο λιζιγκ των ηλεκτρικών με την επιδότηση τι παιζει? την παιρνει ο χρήστης και το λιζιγκ υπολογίζεται κανονικα σαν συμβατικό ή κάπως αλλιως?

              κανει την αιτηση για την επιδοτηση ο πελατης και την τσεπωνει οταν εκταμιευτει. Νομιζω μονο ο wheelyou εκανε αιτηση για λογαριασμο σου και μειωνε το συνολικο κοστος του ληζινγκ.
              Επισης, απο οτι θυμαμαι η δοση ληζινγκ παιρνει το φορο μπονους του 150%

              S 1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • S
                stefan147 @dettol last edited by

                @dettol said in BYD forum:
                ο wheelyou

                Ας μην ανοίξω το στόμα μου...είναι και συμμαθητής μου και ξέρω πολλά...

                D 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • D
                  dettol @stefan147 last edited by

                  @stefan147 said in BYD forum:

                  @dettol said in BYD forum:
                  ο wheelyou

                  Ας μην ανοίξω το στόμα μου...είναι και συμμαθητής μου και ξέρω πολλά...

                  η προσωπικη μου εμπειρια ειναι πως ειναι συμπαθεστατος και επαγγελματιας. Στο θεμα της τιμολογιακης πολιτικης δεν εχω να πω κατι. Ο καθενας συγκρινει και αποφασιζει.

                  D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • S
                    stefan147 last edited by

                    Άστο σου λέω...έχει κλάψει πολύς κόσμος από το επιχειρείν του συγκεκριμένου "κυρίου". Ας το αφήσουμε εδώ. 🤐

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • D
                      dimsabas @dettol last edited by

                      @dettol said in BYD forum:

                      @stefan147 said in BYD forum:

                      @dettol said in BYD forum:
                      ο wheelyou

                      Ας μην ανοίξω το στόμα μου...είναι και συμμαθητής μου και ξέρω πολλά...

                      η προσωπικη μου εμπειρια ειναι πως ειναι συμπαθεστατος και επαγγελματιας. Στο θεμα της τιμολογιακης πολιτικης δεν εχω να πω κατι. Ο καθενας συγκρινει και αποφασιζει.

                      Κι εγώ έχω να πω τα καλύτερα από το λίγο που έχουμε συνεργαστεί. Εξαιρετικός.

                      https://cartalk.gr/

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • S
                        stefan147 last edited by

                        Δεν έχω λόγο να μην πιστέψω τα λεγόμενά σας. Μακάρι να είναι έτσι. Αυτό δε σημαίνει βέβαια ότι έχει παραγραφεί το παρελθόν.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • P
                          poliviosfp last edited by

                          https://insideevs.com/news/712148/byd-quality-problems-hit-international-markets/

                          https://evpowerhouse.com.au/blog/common-byd-dolphin-problems/

                          ataim 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • ataim
                            ataim @poliviosfp last edited by

                            @poliviosfp said in BYD forum:

                            https://insideevs.com/news/712148/byd-quality-problems-hit-international-markets/

                            https://evpowerhouse.com.au/blog/common-byd-dolphin-problems/

                            Still better than Toyota evs

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • ataim
                              ataim last edited by ataim

                              https://www.businesstimes.com.sg/companies-markets/transport-logistics/new-byd-hybrid-can-drive-non-stop-singapore-bangkok

                              Η "νέα" τεχνολογία της byd δεν είναι βέβαια τίποτα άλλο από μια μεγάλη μπαταρία και ένα μεγάλο δοχείο καυσίμου σε ένα μικρό αυτοκίνητο.

                              Φυσικά όλοι οι δημοσιογράφοι ειδικού τύπου ερμηνεύουν με λάθος τρόπο τα δηλωθέντα 2000κμ καθώς είναι αδύνατο να διαλυθούν τέτοιες αποστάσεις με ταχύτητες αυτοκινητόδρομου χωρίς στάση για ανεφοδιασμό καυσίμου.

                              Αυτό που θα κάνουν είναι να βάλουν 45kwh μπαταρία και 60 λίτρα ντεπόζιτο βενζίνης σε ένα μικρό αυτοκίνητο, Εντός πόλης η phev διάταξη θα δουλεύει με υβριδικό τρόπο καταναλώνοντας σταδιακά την ενέργεια της μπαταρίας. Η μέση κατανάλωση καυσίμου υπό αυτές τις συνθήκες μπορεί να φτάσει τα 3λ/100km που σημαίνει 2000km εμβέλειας.

                              V 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • monman2
                                monman2 last edited by

                                Δημιουργική λογιστική
                                +
                                Πληρωμένοι δημοσιογράφοι

                                =
                                2000 χλμ με
                                046466a1-7ca0-42b6-8d1a-6f07be9f87e0-image.png

                                πρέπει να μάθω AI προπαγάνδα υστερώ 😢
                                d4fc6c3d-e92c-4ebc-b587-818127ac3471-image.png

                                Από τον FORDισμό στον ELONισμό με ενδιάμεσο σταθμό τον TOYOTισμό
                                Με τέτοια εγγύηση #monoTOYOTA!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • ntinaras
                                  ntinaras last edited by

                                  Οδηγησα το atto.
                                  Ωραιο εσωτερικα ποιοτικα κτλ, αλλα οδηγικα ηταν μια απογοητευση.
                                  Δεν παταει καθολου καλα στο δρομο, παιρνει τρομερες κλισεις, σπινιαρει για πλακα παρολο που δεν εχει ιδιαιτερη δυναμη, και γενικα σου δινει την αισθηση πως ειναι βαρκα.

                                  D 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • D
                                    dettol @ntinaras last edited by

                                    @ntinaras said in BYD forum:

                                    Οδηγησα το atto.
                                    Ωραιο εσωτερικα ποιοτικα κτλ, αλλα οδηγικα ηταν μια απογοητευση.
                                    Δεν παταει καθολου καλα στο δρομο, παιρνει τρομερες κλισεις, σπινιαρει για πλακα παρολο που δεν εχει ιδιαιτερη δυναμη, και γενικα σου δινει την αισθηση πως ειναι βαρκα.

                                    Κρίμα. Να παίρνει κλίσεις δεν μου κάνει εντύπωση αλλα το σπινιαρισμα είναι τεράστια απογοήτευση. Πως στο διάολο το πέτυχαν αυτό σε ηλεκτρικό;

                                    realzeus W ntinaras 3 Replies Last reply Reply Quote 0
                                    • L
                                      lap last edited by lap

                                      Λόγω μαλακής ανάρτησης! Θα έχει κακή πλευρική πρόσφυση!

                                      ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • V
                                        vdx @ataim last edited by

                                        @ataim said in BYD forum:

                                        https://www.businesstimes.com.sg/companies-markets/transport-logistics/new-byd-hybrid-can-drive-non-stop-singapore-bangkok

                                        Η "νέα" τεχνολογία της byd δεν είναι βέβαια τίποτα άλλο από μια μεγάλη μπαταρία και ένα μεγάλο δοχείο καυσίμου σε ένα μικρό αυτοκίνητο.

                                        Φυσικά όλοι οι δημοσιογράφοι ειδικού τύπου ερμηνεύουν με λάθος τρόπο τα δηλωθέντα 2000κμ καθώς είναι αδύνατο να διαλυθούν τέτοιες αποστάσεις με ταχύτητες αυτοκινητόδρομου χωρίς στάση για ανεφοδιασμό καυσίμου.

                                        Αυτό που θα κάνουν είναι να βάλουν 45kwh μπαταρία και 60 λίτρα ντεπόζιτο βενζίνης σε ένα μικρό αυτοκίνητο, Εντός πόλης η phev διάταξη θα δουλεύει με υβριδικό τρόπο καταναλώνοντας σταδιακά την ενέργεια της μπαταρίας. Η μέση κατανάλωση καυσίμου υπό αυτές τις συνθήκες μπορεί να φτάσει τα 3λ/100km που σημαίνει 2000km εμβέλεια

                                        Αν το παρουσίαζε η Toyota θα διαβάζαμε διθυραμβικά σχόλια. Μακάρι να παρουσιάσουν όλοι οι κατασκευαστές τέτοιες λύσεις!

                                        ataim 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • realzeus
                                          realzeus @dettol last edited by

                                          @dettol said in BYD forum:

                                          αλλα το σπινιαρισμα είναι τεράστια απογοήτευση. Πως στο διάολο το πέτυχαν αυτό σε ηλεκτρικό;

                                          Από ότι διαβάζω συμβαίνει σε πολλά ηλεκτρικά, λόγω ακαριαίας απόδοσης της ροπής.

                                          W 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • W
                                            wantone @dettol last edited by

                                            @dettol said in BYD forum:

                                            @ntinaras said in BYD forum:

                                            Οδηγησα το atto.
                                            Ωραιο εσωτερικα ποιοτικα κτλ, αλλα οδηγικα ηταν μια απογοητευση.
                                            Δεν παταει καθολου καλα στο δρομο, παιρνει τρομερες κλισεις, σπινιαρει για πλακα παρολο που δεν εχει ιδιαιτερη δυναμη, και γενικα σου δινει την αισθηση πως ειναι βαρκα.

                                            Κρίμα. Να παίρνει κλίσεις δεν μου κάνει εντύπωση αλλα το σπινιαρισμα είναι τεράστια απογοήτευση. Πως στο διάολο το πέτυχαν αυτό σε ηλεκτρικό;

                                            ειναι μπροστοκινητο, λογικο ειναι. γιαυτο στα ηλεκτρικα ειναι καλυτερα να ειναι πισωκινητα.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 13
                                            • 14
                                            • 15
                                            • 16
                                            • 17
                                            • 151
                                            • 152
                                            • 15 / 152
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr