Μιλώντας στα γρήγορα με αντιπρόσωπο που θα φέρει BYD στο Ρέθυμνο (έχει dacia/renault/ford/Suzuki/opel μπορεί να ξεχνάω κάποια μου είπε ότι δεν πρόκειται να τα εξυπηρετεί σε service διότι είναι τεράστιο το κόστος και δεν υπάρχει καμία εξειδίκευση στους μηχανικούς του. Όταν του είπα και τι θα κάνει με τα megane R5 κτλ που έχει κανονικά την αντιπροσωπεία, κουνούσε το κεφάλι με απορία. Κρίμα, πάντως. Προσωπικά αν και σκέφτομαι σοβαρά το ηλεκτρικό δεν πρόκειται να πάρω αμάξι για το οποίο δεν υπάρχει η δυνατότητα service στο νομό μου. Έχει πολύ δρόμο ακόμα η ηλεκτροκίνηση, ειδικά όταν μιλάμε για την Περιφέρεια.
Best posts made by poliviosfp
-
RE: BYD forum
-
RE: Βαλτε μια φωτο απο το αυτοκινητο σας!
Οι γριές και το μουλάρι..
Το civic έχει 350.000χμ και έχει περάσει δοκιμασίες βελτιώσεων, πίστες κτλ, το 309 με 200.000χμ με στοργή και προδέρμ για να μην σκορπίζει και το baleno αισίως τα 40.000χμ με γυναίκα στο τιμόνι τον τελευταίο χρόνο. -
RE: Citroen Ami
Για Αθήνα μπορεί να μην κάνει, αλλά για μια μικρή πόλη που αναγκαστικά πρέπει να πάρεις αμάξι για διαδρομές 5-6 χιλιόμετρα, αρκετές φορές την ημέρα, έχει νόημα. Εγώ πραγματικά λυπάμαι που ώρες ώρες ανάβω σβήνω το αμάξι για πολύ κοντινές αποστάσεις και δεν έχει καν ζεσταθεί. Και το χειμώνα η κατανάλωση πάει στο θεό. Για να μην μιλήσουμε για τη φθορά στο μοτέρ.
Π.χ. η δουλειά μου είναι 8χμ απο το σπίτι μου, το σχολείο των παιδιών σε ακτίνα 3χμ, το κοντινά χωριά που κινούμε για δουλειές 10-15χμ. Η ιδέα ενός φτηνού μεταφορικού ηλεκτρικού δεν είναι άσχημη. -
RE: Suzuki Baleno II
Για πείτε γνώμες. Έκαναν πολλές αλλαγές. Και μου κάνει εντύπωση ότι άλλαξαν και σχεδιασμό σε πόρτες και γενικά σε σχεδίαση στον ουρανό κτλ. Άρα η Maruti πήρε τον προκάτοχο και το προχώρησε. Μικρότερο κόστος εξέλιξης αφού η πλατφόρμα και το βασικό hardware είναι ίδιο και παίζουν πια με τα μαλακά πλαστικά και την εσωτερική σχεδίαση. Πολύ ωραίο...Αν ερχόταν με το 1000αρι πάλι θα το σκεφτόμουν σοβαρά..
-
RE: Suzuki Baleno II
Χρόνια πολλά! Αλλαγή μπαταρίας στο Baleno. Banner 45a 70e. H μαμά κράτησε αισίως 6,5 χρόνια και 58.000χμ. Το κακό ήταν ότι δεν έδειχνε σημάδια ότι θα μείνει. Μίζαρε κανονικά. Όταν έμεινε, είχε ηλεκτρικά, φώτα κτλ, απλά δεν έστελνε καθόλου για να μιζάρει.
-
RE: Suzuki Baleno II
6.5 λίτρα το 1000αρι στα χέρια της γυναίκας μου πια, με οδήγηση αποκλειστικά πόλη και σε πολύ κοντινές αποστάσεις. Αμφιβάλλω αν προλαβαίνει να ζεσταθεί τώρα το χειμώνα από διαδρομή σε διαδρομή.
-
RE: Suzuki Baleno II
Ξεκίνησε το καλοκαιρινό tour με το balenaki το οποίο φέτος θα έχει αφετηρία το Ρέθυμνο και τέρμα τον Έβρο με επιστροφή. Ρέθυμνο, Κατερίνη με a/c, φουλ φορτωμένο, 4 άτομα. Το Ρέθυμνο Ηράκλειο-Λιμάνι 50 λεπτά και το υπόλοιπο διαδρομής με 120-140 και 150χμ/ω σε διάφορα σημεία, μέτρησα στην αντλία 5.5λίτρα/100.
Τα Monroe στο δρόμο μια χαρά, αν και τέρμα φορτωμένο δεν φάνηκε να κάθεται πολύ, όπως παλιά και μια χαρά συμπεριφέρεται στο δρόμο..
Να συμπληρώσω ότι η Monroe δίνει 5 χρόνια εγγύηση.
Με 140χμ έχεις 3000 στροφές και δύναμη για άνετες προσπεράσεις μέχρι 160-170 αέρα. -
RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
Για μετακινήσεις εντός πόλης ή και στα πέριξ στην περιφέρεια όπου δεν μπαίνει και ο παράγοντας fun to drive, τότε είναι μονόδρομος το ηλεκτρικό. Το σκέφτομαι πολύ σοβαρά όταν δίνω 3000ε+ στις βενζίνες και με ένα net metering θα μπορούσες να κινείσαι τζάμπα. Για να μην βάλουμε στην κουβέντα τα μαστόρια και τη συντήρηση της κακιάς ώρας με τις υπηρεσίες που προσφέρονται, ειδικά στην περιφέρεια...
-
RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
Ρε παιδιά, εφόσον δεν υπάρξει επίσημο δίκτυο υποστήριξης -service και εφόσον δεν τον έχεις με leasing που δε σε νοιάζει, τι θα κάνεις όταν αρχίσει να εμφανίζει βλάβες-φθορές ή glitches στα ηλεκτρικά-ηλεκτρονικά;
Εδώ με το ζόρι φτιάχνουν τα θερμικά και αν παρουσιαστεί κάτι πιο ιδιαίτερο, είναι με το τηλέφωνο στο χέρι. Τι λέμε τώρα.. Για εμένα αυτό είναι το μεγαλύτερο πρόβλημα στην επαρχία..
Latest posts made by poliviosfp
-
RE: Suzuki Baleno II
Το έχω γράψει πιο πάνω Φορούσα τα falken 310 και πήγα στα ventus prime 4 k135.
Τα falken στο baleno ήταν χειρότερα από τα μανισια ecopia με μεγάλη διαφορά όχι τόσο στο στεγνό όσο στο βρεγμένο. Μόλις τα πατήσω λίγο καλύτερα θα επανέλθω. Σαν πρώτη εντύπωση φαίνονται πιο ήσυχα, πιο σφιχτό τιμόνι, πιο άνετα και λιγότερο αντισπιν. -
RE: Suzuki Baleno II
Τα Hankook πάντως φαίνονται άνετα μια κλάση πάνω από τα falken που φορούσα. Να τα έχετε υπόψη.
-
RE: Suzuki Baleno II
Ρέθυμνο, Ηράκλειο, Κατερίνη 570χμ. Από Λάρισα και μετά πήγαινα με 110χμ γιατί ήθελα να δω αν φτάνω με ένα γέμισμα. Μέχρι εκεί πήγαινα 120-140 προσπεράσεις όπου χρειάζονταν. Κλιματισμός πάντα ανοιχτός, το αμάξι τέρμα γεμάτο όπως κάθε χρόνο. Έφτασα Κατερίνη και έβαλε 32λτ. Κόστος 52ε. 5.4/100. Το τρίπ αφού το μηδένισα Ρέθυμνο, στην αρχή του ταξιδιού όπου κ φουλάρισα, στο τέλος της διαδρομής έδειξε 5.6λτ/100.
Είχα και έχω την εντύπωση ότι εντελώς καινούριο εκαιγε λίγο λιγότερο.. Ίσως οι επικαθησεις; Γενικά είναι καλά πιστεύω.. Στην πόλη αποκλειστικά που το οδηγεί η γυναίκα, το τρίπ λέει 6.2
Δύναμη στο ταξίδι δεν του λείπει πουθενα.
Φτάσαμε 96.000χμ -
RE: Suzuki Baleno II
Ρε συ το ξέρω, απλά μπήκα εκεί στην ιστοσελίδα για τα updates της Suzuki και γινόταν πανικός από τις εκδόσεις. Μετά κατέβαιναν ένα σωρό αρχεία που δεν χρειάζονταν όλα και δεν είχα χρόνο. Κάποια ήταν και beta, κάποιες εκδόσεις διάβαζα ότι ήταν unstable και λέω άσε μην το μπλοκάρω πριν το ταξίδι.
Την έκδοση 1891_220319 μου πέρασε.
Έχει ένα ψιλολαγκ σε σχέση με πριν. -
RE: Suzuki Baleno II
Στο μέτωπο των ελαστικών διάστασης 185/55/16, αυτές τις ημέρες θα βάλω τα Hankook Ventus prime 4. στα 480ε, σαν μια ενδιάμεση λύση, ούτε πολύ ακριβό, ούτε πολύ φτηνό. Τα προηγούμενα ήταν τα Falken ZIEX 310 και είχα μέτριες εντυπώσεις (αν και στα tests έβγαινε πολύ καλό) με χειρότερη εικόνα τη συμπεριφορά στο βρεγμένο (κυρίως φρενάρισμα).
Βέβαια βγήκε και το ZIEX 320 που φαίνεται καλύτερο, αλλά δεν υπήρχαν διαθέσιμα.https://www.tyrereviews.com/Tyre/hankook/ventus-prime-4.htm
Επίσης, σχετικά με το infotainment.
Σήμερα έκανα αναβάθμιση σε τελευταία έκδοση στη Suzuki και το gps επανήλθε, αλλά και για πρώτη φορά το android auto. Οι εκδόσεις του 15 δεν είχαν δυνατότητα σύνδεσης με android auto. Δεν ήταν θέμα μονάδας δηλαδή, απλά ήθελε update σε πιο καινούρια έκδοση. Κόστος 30ε. -
RE: Suzuki Baleno II
@klimis-0 said in Suzuki Baleno II:
@poliviosfp said in Suzuki Baleno II:
Στα λάδια ρε παιδιά τι λάθος μπορεί να γίνει; Το ιξώδες κοιτάζουμε κυρίως, με βάση το service manual. Σε καλά λάδια οι επιμέρους προδιαγραφές καλύπτονται.
Ναι αλλά τι συμβαίνει όταν δεν έχεις service manual και βάζοντας τον VIN σου επιστρέφει λάθος ιξώδες και ακόμα χειρότερα, ψάχνοντας στο internet βρίσκεις τα ίδια λάθη;
Μπορώ να πω με άνεση ότι ένα 20-25% των βάσεων δεδομένων έχουν τεράστιες αστοχίες (τείνουν να είναι βέβαια συγκεκριμένες μάρκες/μοντέλα). Δηλαδή είσαι κυριολεκτικά μπροστά σε μια ρουλέτα που 1 στις 5 που θα τραβήξεις θα είναι φαρμακερή.
EDIT: Ά! Όχι και τίποτα άλλο, αν πας και πεις στον Ελληνάρα μηχανικό τίποτα, θα σου πει το κλασσικό "είμαι μηχανικός, δεν ξέρω εγώ και ξέρεις εσύ;". Άντε τώρα εξήγησέ του το πρόβλημα και οτί, όχι, δεν ξέρεις, γιατί κάποιοι φρόντισαν να μην ξέρεις και διαιωνίζεις ένα λάθος. Φαντάσου πόσο καλά θα πάει αυτό.
Το autodata έχει κρατήσει την αξιοπιστία του;
-
RE: Suzuki Baleno II
Στα λάδια ρε παιδιά τι λάθος μπορεί να γίνει; Το ιξώδες κοιτάζουμε κυρίως, με βάση το service manual. Σε καλά λάδια οι επιμέρους προδιαγραφές καλύπτονται.
-
RE: HONDA FORUM
@kostasiour said in HONDA FORUM:
Συνεχίζω το θέμα που ξεκίνησα με το προτεινόμενο μεσοδιάστημα αλλαγής λαδιών, για να δώσω τελικά και την εικόνα του τι προτείνει ο κατασκευαστής. Σύμφωνα με τον εδώ αντιπρόσωπο, και σύμφωνα με το εγχειριδιο του σερβις (και οχι το εγχειριδιο του ιδιοκτήτη) το προτεινόμενο μεσοδιάστημα τελικά ειναι τα 20.000 χλμ και όχι τα 10.000.
(Δεν ανεβαζω την εικόνα τωρα γιατι δεν φαινεται και πολύ καλά)Δεν λαμβάνω υπόψιν το service reminder που αν βγει θα πρεπει να γίνει η αλλαγή των λαδιών. Και εννοείται πως οι ιδιοκτήτες μπορούν να εφαρμόσουν και μικρότερο μεσοδιάστημα όπως αύτο των 10.000, όπου και ας πουμε πως ξεκινάει και η υποβάθμιση των χαρακτηριστικών του λαδιού. (γύρω στα 95 ευρώ πρεπει να είναι αυτό μόνο του).
Αναφέρεσαι στο l15 μοτέρ του civic που έχει το θέμα με το oil dilution? Κάθε 20.000 αλλαγή λαδιών ενώ έχει αυτό το εγγενές θέμα το μοτέρ;
-
RE: Suzuki Baleno II
Τελικά σου αρέσουν τα KYB? Εγώ με τα monroe ένα χρόνο μετά, μπορώ να πω ότι είναι τόσο μαλακό όσο το μαμά. Ακρίβως ίδιο σετ απ. Με τα καλά του και τα κακά του. Δεν μου αρέσει ότι όταν φορτωθεί με 5 ατομα και αποσκευές τερματίζει στην εθνική με πολλά χμ. Σε κανονικές συνθήκες είναι τέρμα άνετο ωστόσο.
-
RE: Suzuki Baleno II
@petros78 said in Suzuki Baleno II:
@groover1972 said in Suzuki Baleno II:
@petros78 said in Suzuki Baleno II:
καλησπέρα σας, πριν λίγο καιρό είχα γράψει για τα αμορτισέρ monroe που μόλις τα έβαλα στο ΚΤΕΟ μου τα έβγαλαν με μειωμένη απόδοση. Σήμερα στο service που έγινε μυ ανέφεραν ότι έχουν θέμα τα αμορτισέρ, είναι πολύ μαλακά και μάλλον πάμε για αλλαγή και δεν τα φοράω ούτε 2 χρόνια. Να συμπληρώσω ότι για τα αμορτισέρ στο service από μόνη τους μου το ανέφεραν χωρίς να πω κάτι εγώ.
Μάλλον μου είπαν προβληματικά αμορτισέρΔεν πας σε κανένα άλλο ΚΤΕΟ; είναι λίγα τα χρόνια χρήσης...
Το θέμα είναι ότι το κτεο από τον έλεγχο περίπου στους τρεις μήνες χρήσεις μου είπε για μειωμένη απόδοση κ τώρα στο συνεργείο ξανά το ίδιο μου είπαν μετα από σχεδόν 2 χρόνια χρήσεις τον αμορτισέρ.
Πέτρο άσε τι σου λένε. Στο δρόμο πώς είναι; Τερματίζει; Κάνει πολλά πάνω κάτω σε σαμαράκια; Γλυστράει εύκολα;