Μιλώντας στα γρήγορα με αντιπρόσωπο που θα φέρει BYD στο Ρέθυμνο (έχει dacia/renault/ford/Suzuki/opel μπορεί να ξεχνάω κάποια
μου είπε ότι δεν πρόκειται να τα εξυπηρετεί σε service διότι είναι τεράστιο το κόστος και δεν υπάρχει καμία εξειδίκευση στους μηχανικούς του. Όταν του είπα και τι θα κάνει με τα megane R5 κτλ που έχει κανονικά την αντιπροσωπεία, κουνούσε το κεφάλι με απορία. Κρίμα, πάντως. Προσωπικά αν και σκέφτομαι σοβαρά το ηλεκτρικό δεν πρόκειται να πάρω αμάξι για το οποίο δεν υπάρχει η δυνατότητα service στο νομό μου. Έχει πολύ δρόμο ακόμα η ηλεκτροκίνηση, ειδικά όταν μιλάμε για την Περιφέρεια.
Best posts made by poliviosfp
-
RE: BYD forumposted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
-
RE: Βαλτε μια φωτο απο το αυτοκινητο σας!posted in Περί αυτοκίνησης
Οι γριές και το μουλάρι..




Το civic έχει 350.000χμ και έχει περάσει δοκιμασίες βελτιώσεων, πίστες κτλ, το 309 με 200.000χμ με στοργή και προδέρμ για να μην σκορπίζει και το baleno αισίως τα 40.000χμ με γυναίκα στο τιμόνι τον τελευταίο χρόνο. -
RE: Citroen Amiposted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
Για Αθήνα μπορεί να μην κάνει, αλλά για μια μικρή πόλη που αναγκαστικά πρέπει να πάρεις αμάξι για διαδρομές 5-6 χιλιόμετρα, αρκετές φορές την ημέρα, έχει νόημα. Εγώ πραγματικά λυπάμαι που ώρες ώρες ανάβω σβήνω το αμάξι για πολύ κοντινές αποστάσεις και δεν έχει καν ζεσταθεί. Και το χειμώνα η κατανάλωση πάει στο θεό. Για να μην μιλήσουμε για τη φθορά στο μοτέρ.
Π.χ. η δουλειά μου είναι 8χμ απο το σπίτι μου, το σχολείο των παιδιών σε ακτίνα 3χμ, το κοντινά χωριά που κινούμε για δουλειές 10-15χμ. Η ιδέα ενός φτηνού μεταφορικού ηλεκτρικού δεν είναι άσχημη. -
RE: Suzuki Baleno IIposted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
Οι διακοπές τελείωσαν και επιστροφή στο Ρέθυμνο με 100.000χμ στο οδόμετρο.
Συνολικά φέτος στις 3 βδομάδες που λείπαμε γράψαμε 2940χμ και δρομολόγια Ρέθυμνο-Ηράκλειο-Κατερίνη, Έδεσσα, Ιωάννινα, Ζαγωροχώρια, Λευκάδα, Ναυπακτία, Πάτρα και πίσω. Διαδρομές από όλα και πάντα με a.c.
Κρατούσα ένα log στα φουλαρίσματα έτσι για να έχω ένα reference.
Συνολικά, μπήκαν 167λίτρα βενζίνης με κόστος 280ε
5,68λτ/100χμ
και 0,095ε το χμ
pas mal..
To τριπ μέσα γράφει 5.8 -
RE: Suzuki Baleno IIposted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
Για πείτε γνώμες. Έκαναν πολλές αλλαγές. Και μου κάνει εντύπωση ότι άλλαξαν και σχεδιασμό σε πόρτες και γενικά σε σχεδίαση στον ουρανό κτλ. Άρα η Maruti πήρε τον προκάτοχο και το προχώρησε. Μικρότερο κόστος εξέλιξης αφού η πλατφόρμα και το βασικό hardware είναι ίδιο και παίζουν πια με τα μαλακά πλαστικά και την εσωτερική σχεδίαση. Πολύ ωραίο...Αν ερχόταν με το 1000αρι πάλι θα το σκεφτόμουν σοβαρά..
-
RE: Suzuki Baleno IIposted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
Χρόνια πολλά! Αλλαγή μπαταρίας στο Baleno. Banner 45a 70e. H μαμά κράτησε αισίως 6,5 χρόνια και 58.000χμ. Το κακό ήταν ότι δεν έδειχνε σημάδια ότι θα μείνει. Μίζαρε κανονικά. Όταν έμεινε, είχε ηλεκτρικά, φώτα κτλ, απλά δεν έστελνε καθόλου για να μιζάρει.
-
RE: Suzuki Baleno IIposted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
6.5 λίτρα το 1000αρι στα χέρια της γυναίκας μου πια, με οδήγηση αποκλειστικά πόλη και σε πολύ κοντινές αποστάσεις. Αμφιβάλλω αν προλαβαίνει να ζεσταθεί τώρα το χειμώνα από διαδρομή σε διαδρομή.
-
RE: Suzuki Baleno IIposted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
Ξεκίνησε το καλοκαιρινό tour με το balenaki το οποίο φέτος θα έχει αφετηρία το Ρέθυμνο και τέρμα τον Έβρο με επιστροφή. Ρέθυμνο, Κατερίνη με a/c, φουλ φορτωμένο, 4 άτομα. Το Ρέθυμνο Ηράκλειο-Λιμάνι 50 λεπτά και το υπόλοιπο διαδρομής με 120-140 και 150χμ/ω σε διάφορα σημεία, μέτρησα στην αντλία 5.5λίτρα/100.
Τα Monroe στο δρόμο μια χαρά, αν και τέρμα φορτωμένο δεν φάνηκε να κάθεται πολύ, όπως παλιά και μια χαρά συμπεριφέρεται στο δρόμο..
Να συμπληρώσω ότι η Monroe δίνει 5 χρόνια εγγύηση.
Με 140χμ έχεις 3000 στροφές και δύναμη για άνετες προσπεράσεις μέχρι 160-170 αέρα. -
RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησηςposted in Περί αυτοκίνησης
Για μετακινήσεις εντός πόλης ή και στα πέριξ στην περιφέρεια όπου δεν μπαίνει και ο παράγοντας fun to drive, τότε είναι μονόδρομος το ηλεκτρικό. Το σκέφτομαι πολύ σοβαρά όταν δίνω 3000ε+ στις βενζίνες και με ένα net metering θα μπορούσες να κινείσαι τζάμπα. Για να μην βάλουμε στην κουβέντα τα μαστόρια και τη συντήρηση της κακιάς ώρας με τις υπηρεσίες που προσφέρονται, ειδικά στην περιφέρεια...
Latest posts made by poliviosfp
-
RE: SUZUKI FORUMposted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
Ψάχνοντας για τα λάδια της suzuki, το Gemini μου επισήμανε ότι τα λάδια ecstar είναι ENEOS. Μια χαρά..
Ποιος φτιάχνει τα λάδια ECSTAR;
Σύμφωνα με την επίσημη ενημέρωση της Suzuki International Europe και τα τεχνικά φυλλάδια της εταιρείας:JX Nippon Oil & Energy (ENEOS): Είναι ο κύριος παγκόσμιος συνεργάτης της Suzuki για τη σειρά ECSTAR. Η JX Nippon είναι η μεγαλύτερη εταιρεία πετρελαιοειδών στην Ιαπωνία (παραγωγός των γνωστών λαδιών ENEOS) και έχει αναπτύξει τη σύνθεση των ECSTAR ειδικά για τις ανάγκες των κινητήρων της Suzuki.
Motul: Σε ορισμένες αγορές (κυρίως για τις μοτοσυκλέτες και τις εξωλέμβιες μηχανές, αλλά περιστασιακά και για αυτοκίνητα στην Ευρώπη), η Suzuki έχει επίσημη συνεργασία με τη Motul, η οποία αναγράφεται συχνά ως "Suzuki Approved Genuine Oil".
-
RE: Suzuki Swift A2L (2017)posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
Κάθε πότε δίνουν αλλαγή για τα Λάδια σαζμάν στα μηχανικά κιβώτια; ή και εκεί δεν "χρειάζονται''
-
RE: Suzuki Baleno IIposted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
Οι διακοπές τελείωσαν και επιστροφή στο Ρέθυμνο με 100.000χμ στο οδόμετρο.
Συνολικά φέτος στις 3 βδομάδες που λείπαμε γράψαμε 2940χμ και δρομολόγια Ρέθυμνο-Ηράκλειο-Κατερίνη, Έδεσσα, Ιωάννινα, Ζαγωροχώρια, Λευκάδα, Ναυπακτία, Πάτρα και πίσω. Διαδρομές από όλα και πάντα με a.c.
Κρατούσα ένα log στα φουλαρίσματα έτσι για να έχω ένα reference.
Συνολικά, μπήκαν 167λίτρα βενζίνης με κόστος 280ε
5,68λτ/100χμ
και 0,095ε το χμ
pas mal..
To τριπ μέσα γράφει 5.8 -
RE: MG (SAIC) forumposted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
Ρε παιδιά γιατί το τωρινό mg4 μου φαίνεται πιο ωραίο από το επερχόμενο; Is it just me? θα το σκεφτόμουν σε μεταχειρισμένο..
-
RE: TESLA FORUMposted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
@a-d-p said in TESLA FORUM:
@iceman7 said in TESLA FORUM:
Αφού είπαμε ότι τη φόρτιση για να φτάσεις τη βρήκαμε.
Το επόμενο θέμα που δεν λύνεται είναι ότι στο Μέτσοβο και γενικά μετά τα Τρίκαλα δεν έχει τίποτα να συμπληρώσεις.
Η λύση για αυτό είναι, όπως φάνηκε και από την παραπάνω κουβέντα, το να πας από Ιονία και να έχεις βάση τα Γιάννενα.
Αντίστοιχα λογικά θα ισχύει και αν θες να έχεις βάση και σε κάποιο από τα ζαχοροχωρια. Πάπιγκο που είναι αγαπημένο και τσέκαρα δεν έχει πάλι τίποτα.
Και είναι κρίμα να πας μέσα στην εξοχή και να μην μπορέσεις να διανυκτερεύσεις στη δροσιά με θέα το γαλαξία !Για το θέμα της χημικής σύνθεσης των νερών που πέφτουν μέσα από τσιμεντένιες οροφές ας σου γράψουν ειδικότεροι
Εμένα μου έχει τύχει και ξέρω πόσο ζημιά κάνει.
Εσύ δοκίμασε το και ζήσε με τα σημάδια.
Είναι κρίμα αντί να συζητήσεις την ουσία ή να αποδεχτείς ότι η ηλεκτροκίνηση συνεπάγεται κάποιες υποχωρήσεις ή διαφορετικές προσεγγίσεις, να προσπαθείς να μειώσεις τα γραφόμενα μου και εμένα προσωπικά με προσωπικές κρίσεις για θέματα που απλά αναφέρθηκαν χωρίς να είναι αποτρεπτικά.Στο Πάπιγκο δεν έχει ούτε βενζινάδικο, φορτιστή θα είχε


Ασπράγγελοι έχουν μόνο βενζινάδικο, που είναι τέρμα χαμηλά κοντά στην εθνική.Στο μοναστήρι πάντως στους Ασπράγγελους, να πάει! Ο μοναχός κερνάει και λουκουμάκι και έχει απίστευτη θέα. Επίσης όλες οι διαδρομές για Ζαγοροχώρια είναι απολαυστικές οδηγικά και με καλή άσφαλτο. Πριν μερικές ημέρες πέρασα από εκεί
-
RE: Suzuki Baleno IIposted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
Το έχω γράψει πιο πάνω Φορούσα τα falken 310 και πήγα στα ventus prime 4 k135.
Τα falken στο baleno ήταν χειρότερα από τα μανισια ecopia με μεγάλη διαφορά όχι τόσο στο στεγνό όσο στο βρεγμένο. Μόλις τα πατήσω λίγο καλύτερα θα επανέλθω. Σαν πρώτη εντύπωση φαίνονται πιο ήσυχα, πιο σφιχτό τιμόνι, πιο άνετα και λιγότερο αντισπιν. -
RE: Suzuki Baleno IIposted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
Τα Hankook πάντως φαίνονται άνετα μια κλάση πάνω από τα falken που φορούσα. Να τα έχετε υπόψη.
-
RE: Suzuki Baleno IIposted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
Ρέθυμνο, Ηράκλειο, Κατερίνη 570χμ. Από Λάρισα και μετά πήγαινα με 110χμ γιατί ήθελα να δω αν φτάνω με ένα γέμισμα. Μέχρι εκεί πήγαινα 120-140 προσπεράσεις όπου χρειάζονταν. Κλιματισμός πάντα ανοιχτός, το αμάξι τέρμα γεμάτο όπως κάθε χρόνο. Έφτασα Κατερίνη και έβαλε 32λτ. Κόστος 52ε. 5.4/100. Το τρίπ αφού το μηδένισα Ρέθυμνο, στην αρχή του ταξιδιού όπου κ φουλάρισα, στο τέλος της διαδρομής έδειξε 5.6λτ/100.
Είχα και έχω την εντύπωση ότι εντελώς καινούριο εκαιγε λίγο λιγότερο.. Ίσως οι επικαθησεις; Γενικά είναι καλά πιστεύω.. Στην πόλη αποκλειστικά που το οδηγεί η γυναίκα, το τρίπ λέει 6.2
Δύναμη στο ταξίδι δεν του λείπει πουθενα.
Φτάσαμε 96.000χμ -
RE: Suzuki Baleno IIposted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
Ρε συ το ξέρω, απλά μπήκα εκεί στην ιστοσελίδα για τα updates της Suzuki και γινόταν πανικός από τις εκδόσεις. Μετά κατέβαιναν ένα σωρό αρχεία που δεν χρειάζονταν όλα και δεν είχα χρόνο. Κάποια ήταν και beta, κάποιες εκδόσεις διάβαζα ότι ήταν unstable και λέω άσε μην το μπλοκάρω πριν το ταξίδι.
Την έκδοση 1891_220319 μου πέρασε.
Έχει ένα ψιλολαγκ σε σχέση με πριν. -
RE: Suzuki Baleno IIposted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
Στο μέτωπο των ελαστικών διάστασης 185/55/16, αυτές τις ημέρες θα βάλω τα Hankook Ventus prime 4. στα 480ε, σαν μια ενδιάμεση λύση, ούτε πολύ ακριβό, ούτε πολύ φτηνό. Τα προηγούμενα ήταν τα Falken ZIEX 310 και είχα μέτριες εντυπώσεις (αν και στα tests έβγαινε πολύ καλό) με χειρότερη εικόνα τη συμπεριφορά στο βρεγμένο (κυρίως φρενάρισμα).
Βέβαια βγήκε και το ZIEX 320 που φαίνεται καλύτερο, αλλά δεν υπήρχαν διαθέσιμα.https://www.tyrereviews.com/Tyre/hankook/ventus-prime-4.htm
Επίσης, σχετικά με το infotainment.
Σήμερα έκανα αναβάθμιση σε τελευταία έκδοση στη Suzuki και το gps επανήλθε, αλλά και για πρώτη φορά το android auto. Οι εκδόσεις του 15 δεν είχαν δυνατότητα σύνδεσης με android auto. Δεν ήταν θέμα μονάδας δηλαδή, απλά ήθελε update σε πιο καινούρια έκδοση. Κόστος 30ε.