-
Εγω θα το έκανα. Ούτως ή άλλως πάω σουπερμάρκετ 3-4 φορές την εβδομάδα και πάω και 1-2 άλλες φορές σε αλλού είδους μαγαζιά που έχουν φορτιστές. Οπότε για εμένα προσωπικά, το συγκεκριμένο αμάξι με την τόσο μικρή μπαταρία δε θα ήταν καθόλου πρόβλημα.
τις επομενες φορες που θα πας σουπερμαρκετ, δες αν ειναι κατειλημμενες οι θεσεις φορτισης απο θερμικα ή οχι. Αν πας ωρες αιχμης (πχ σαββατο πρωι), ειναι δυστυχως πολυ πιθανο (ειδικα στην αθηνα) οτι θα ειναι παρκαρισμενα θερμικα.
Ναι το έχω τσεκάρει. Εμένα με καλύπτει. Αλλά εγώ θέλω Tesla. Άντε στη χειρότερη Byd.
Βασικά εμένα το μεγάλο μου απωθημένο τα τελευταία 10-20 χρόνια είναι το πισωκίνητο. Μου αρέσει να παίζω κολιές στις πλατείες με 1η-2α! Και είχα αρχίσει να το ξεγράφω γιατί ήταν σχετικά ακριβά (και δίλιτρα και...και...) αλλά τώρα η ηλεκτροκίνηση τα επανέφερε στη ζωή ημών των πλεμπαίων!
αν σκεφτεσαι ηλεκτρικο οχημα για αυτους τους λογους, φοβαμαι οτι θα απογοητευτεις.
-
αν σκεφτεσαι ηλεκτρικο οχημα για αυτους τους λογους, φοβαμαι οτι θα απογοητευτεις.
-
@antonakis said in BYD forum:
αν σκεφτεσαι ηλεκτρικο οχημα για αυτους τους λογους, φοβαμαι οτι θα απογοητευτεις.
ειναι το μοναδικο ηλεκτρικο που τα κανει αυτα και κοστιζει, αν θυμαμαι καλα, γυρω στο 80αρι. Απο τα 80 αυτου, εως τα 20 του γλαρου, νομιζω οτι υπαρχει σοβαρη διαφορα
-
-
@red_monster said in BYD forum:
Εγω θα το έκανα. Ούτως ή άλλως πάω σουπερμάρκετ 3-4 φορές την εβδομάδα και πάω και 1-2 άλλες φορές σε αλλού είδους μαγαζιά που έχουν φορτιστές. Οπότε για εμένα προσωπικά, το συγκεκριμένο αμάξι με την τόσο μικρή μπαταρία δε θα ήταν καθόλου πρόβλημα.
τις επομενες φορες που θα πας σουπερμαρκετ, δες αν ειναι κατειλημμενες οι θεσεις φορτισης απο θερμικα ή οχι. Αν πας ωρες αιχμης (πχ σαββατο πρωι), ειναι δυστυχως πολυ πιθανο (ειδικα στην αθηνα) οτι θα ειναι παρκαρισμενα θερμικα.
Ναι το έχω τσεκάρει. Εμένα με καλύπτει. Αλλά εγώ θέλω Tesla. Άντε στη χειρότερη Byd.
Βασικά εμένα το μεγάλο μου απωθημένο τα τελευταία 10-20 χρόνια είναι το πισωκίνητο. Μου αρέσει να παίζω κολιές στις πλατείες με 1η-2α! Και είχα αρχίσει να το ξεγράφω γιατί ήταν σχετικά ακριβά (και δίλιτρα και...και...) αλλά τώρα η ηλεκτροκίνηση τα επανέφερε στη ζωή ημών των πλεμπαίων!
Τα τεσλα δεν έχουν δυνατότητα απενεργοποίησης του ESP
Δεν ξέρω, δεν έχω ψάξει σχετικά. Είχα μείνει με κάτι βιντεάκια στο YT που κανουν μπαντιλίκια και υπέθεσα ότι θα είναι η νόρμα.
Χρειάζεται κάποιο ξεκλείδωμα ή κανένα σκάλισμα κάπου; -
@antonakis said in BYD forum:
αν θυμαμαι καλα, γυρω στο 80αρι.
Κανένα χόμπι δεν είναι φθηνό.
Παρατηρητής μυρμηγκιών;
-
@antonakis said in BYD forum:
αν σκεφτεσαι ηλεκτρικο οχημα για αυτους τους λογους, φοβαμαι οτι θα απογοητευτεις.
Πω πω τι έχουν φτιάξει οι κομπιουτεραδες του Ν division.
Ούτε σε sim racing αυτά
Πατάς ταυτόχρονα τα δύο αυτακια πίσω από το τιμόνι , στρίβεις απότομα το τιμόνι και το αυτοκίνητο ξέρει πως ξεκινάει το drifting!!!
Για χρήση μόνο σε πίστα.
(Ναι καλά...)
.
Εν τω μεταξύ τώρα που το λέτε όντως δεν έχω πετύχει ποτέ Tesla να πετάει κωλαρακι , έχω όμως σίγουρα πετύχει VW ID3 και ID4 να παίζουν αρκετά το πωπουδακι σε διασταυρώσεις,οχι σε μεγάλες γωνίες αλλά αυτά τα αρχοντικά σε μεγάλο μήκος και διάρκεια παντηλικιαΝόμιζα πως αυτό θα ήταν στάνταρντ feature όλων των πισωκινητων ηλεκτρικών, θα το είχαν σαν easter egg δηλαδή αφού η γραμμικότητα των ηλεκτροκινητήρων σε συνδιασμό με κάποιες γραμμές software κωδικα θα το έκαναν απόλυτα ελεγχόμενο.
-
Νομίζω και το cupra born είχε κάποιο drift mode...
-
@red_monster said in BYD forum:
Εγω θα το έκανα. Ούτως ή άλλως πάω σουπερμάρκετ 3-4 φορές την εβδομάδα και πάω και 1-2 άλλες φορές σε αλλού είδους μαγαζιά που έχουν φορτιστές. Οπότε για εμένα προσωπικά, το συγκεκριμένο αμάξι με την τόσο μικρή μπαταρία δε θα ήταν καθόλου πρόβλημα.
τις επομενες φορες που θα πας σουπερμαρκετ, δες αν ειναι κατειλημμενες οι θεσεις φορτισης απο θερμικα ή οχι. Αν πας ωρες αιχμης (πχ σαββατο πρωι), ειναι δυστυχως πολυ πιθανο (ειδικα στην αθηνα) οτι θα ειναι παρκαρισμενα θερμικα.
Ναι το έχω τσεκάρει. Εμένα με καλύπτει. Αλλά εγώ θέλω Tesla. Άντε στη χειρότερη Byd.
Βασικά εμένα το μεγάλο μου απωθημένο τα τελευταία 10-20 χρόνια είναι το πισωκίνητο. Μου αρέσει να παίζω κολιές στις πλατείες με 1η-2α! Και είχα αρχίσει να το ξεγράφω γιατί ήταν σχετικά ακριβά (και δίλιτρα και...και...) αλλά τώρα η ηλεκτροκίνηση τα επανέφερε στη ζωή ημών των πλεμπαίων!
Τα τεσλα δεν έχουν δυνατότητα απενεργοποίησης του ESP
Δεν ξέρω, δεν έχω ψάξει σχετικά. Είχα μείνει με κάτι βιντεάκια στο YT που κανουν μπαντιλίκια και υπέθεσα ότι θα είναι η νόρμα.
Χρειάζεται κάποιο ξεκλείδωμα ή κανένα σκάλισμα κάπου;Θέλει σκάλισμα με ένα μαρκούτσι που μεταξύ άλλων κάνει και πολλά άλλα πράγματα. Το ανά το βάζεις όσο το αυτοκίνητο είναι στην εγγύηση είναι άλλο θέμα.
-
-
Δοκιμή του BYD Seal U DM-i AWD από τα χεράκια μου, έξω από τα δόντια.
Η αίσθηση του φρεναρίσματος πως σου φάνηκε; regen στην αρχή του πατήματος φρένου και μετά φρένο τριβής; Υπάρχει «σκαλοπάκι» μεταξύ των δύο;
-
Τίποτα το έντονο ή μεμπτό.
-
Δοκιμή του BYD Seal U DM-i AWD από τα χεράκια μου, έξω από τα δόντια.
Μπράβο φίλε πολύ ωραίο άρθρο και καλαίσθητα γραμμένο. Μακάρι και αντίστοιχο για το Dfsk e5 phev, με σχετικά παρόμοια χαρακτηριστικά αλλά πιο μειωμένη ισχύ και τιμή
-
Μιλώντας στα γρήγορα με αντιπρόσωπο που θα φέρει BYD στο Ρέθυμνο (έχει dacia/renault/ford/Suzuki/opel μπορεί να ξεχνάω κάποια
μου είπε ότι δεν πρόκειται να τα εξυπηρετεί σε service διότι είναι τεράστιο το κόστος και δεν υπάρχει καμία εξειδίκευση στους μηχανικούς του. Όταν του είπα και τι θα κάνει με τα megane R5 κτλ που έχει κανονικά την αντιπροσωπεία, κουνούσε το κεφάλι με απορία. Κρίμα, πάντως. Προσωπικά αν και σκέφτομαι σοβαρά το ηλεκτρικό δεν πρόκειται να πάρω αμάξι για το οποίο δεν υπάρχει η δυνατότητα service στο νομό μου. Έχει πολύ δρόμο ακόμα η ηλεκτροκίνηση, ειδικά όταν μιλάμε για την Περιφέρεια.
-
Αν ο αντιπρόσωπος δεν είχε αναλάβει τόσες πολλές εταιρείες και είχε μόνο Renault/Dacia για παράδειγμα, τότε πιστεύω ότι θα μπορούσε να εκπαιδεύσει έστω έναν μηχανικό πάνω στην ηλεκτροκίνηση και τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα αυτού του group.
Τώρα που έχει βάλει στο ίδιο καλάθι Renault, Ford, Stellantis και BYD σε τι να πρωτό ειδικευθεί ο μηχανικός; -
@poliviosfp said in BYD forum:
Μιλώντας στα γρήγορα με αντιπρόσωπο που θα φέρει BYD στο Ρέθυμνο (έχει dacia/renault/ford/Suzuki/opel μπορεί να ξεχνάω κάποια
μου είπε ότι δεν πρόκειται να τα εξυπηρετεί σε service διότι είναι τεράστιο το κόστος και δεν υπάρχει καμία εξειδίκευση στους μηχανικούς του. Όταν του είπα και τι θα κάνει με τα megane R5 κτλ που έχει κανονικά την αντιπροσωπεία, κουνούσε το κεφάλι με απορία. Κρίμα, πάντως. Προσωπικά αν και σκέφτομαι σοβαρά το ηλεκτρικό δεν πρόκειται να πάρω αμάξι για το οποίο δεν υπάρχει η δυνατότητα service στο νομό μου. Έχει πολύ δρόμο ακόμα η ηλεκτροκίνηση, ειδικά όταν μιλάμε για την Περιφέρεια.
τα οφέλη για τα service για τις εταιρίες, είναι μικρά, είναι γνωστό ότι τα ηλεκτρικά έχουν μικρότερο κόστος σε service σε σχέση με τα θερμικά. Επίσης, η εκπαίδευση δαπανηρή, άρα ακριβό κόστος εκπαίδευσης με μειωμένα έσοδα και λίγα οχήματα αυτή την στιγμή σε αρκετούς νομούς, δεν υπάρχει νόημα κάποιος να επενδύσει. Αθήνα διαφορετική η κατάσταση αλλά και πάλι με το ΚΗ4 και 3.5 έως 4 επιδότηση, θα έχουμε μείωση του ρυθμού πωλήσεων ηλεκτρικών γενικά.
-
Αν είσαι επίσημος αντιπρόσωπος δεν περνάς υποχρεωτικά και εκπαιδεύσεις στους μηχανικούς σου για να μπορείς να παρέχεις τις αντίστοιχες υπηρεσίες (και να χρεώνεις αντίστοιχα;). Εντύπωση μου κάνει αυτό που λετε.
-
@babisstinson said in BYD forum:
Αν είσαι επίσημος αντιπρόσωπος δεν περνάς υποχρεωτικά και εκπαιδεύσεις στους μηχανικούς σου για να μπορείς να παρέχεις τις αντίστοιχες υπηρεσίες (και να χρεώνεις αντίστοιχα;). Εντύπωση μου κάνει αυτό που λετε.
Ισως να πρεπει να τους στειλει με δικα του εξοδα καπου στο εξωτερικο για εκπαιδευση. Ισως να χρειαζεται να αγορασει καποια συγκεκριμενα μηχανηματα. Αν δεν υπαρχουν πολλα ηλεκτρικα στην περιοχη του (ή νομιζει οτι δεν υπαρχουν
) δεν θα προβει σε αυτην την δαπανη (τοσο χρηματων οσο και χρονου). Μου κανει εντυπωση και εμενα παντως, καθως η κρητη ειναι νησι και ειχαν προσθετη επιδοτηση με το ΚΗ2/3 (11 και 12χιλιαδες αντιστοιχα αν θυμαμαι καλα) καθιστωντας τα ηλεκτρικα οχηματα ιδιαιτερα ελκυστικα. Επισης λογω της φοβερης ηλιοφανειας, πιστευω οτι αρκετοι θα εχουν φωτοβολταϊκα.
Τεσπα, ο επιχειρηματιας ξερει καλυτερα. Ακομα και αν δεν ξερει, θα μαθει
, καθως καποιος αλλος θα του παρει την μπουκια απο το στομα προσφεροντας υπηρεσιες που εκεινος αρνειται να προσφερει
-
Τεσπα, ο επιχειρηματιας ξερει καλυτερα. Ακομα και αν δεν ξερει, θα μαθει
, καθως καποιος αλλος θα του παρει την μπουκια απο το στομα προσφεροντας υπηρεσιες που εκεινος αρνειται να προσφερει
μόνο αν γνωρίζαμε πόσα ηλεκτρικά έχουν πουληθεί σε τέτοιες περιοχές, πχ Κρήτη, θα έβγαινε ένα σωστό συμπέρασμα. Από την άλλη, σκέψου οτι η επαρχία δεν ειναι τόσο εξοικειωμένη με τις νέες τεχνολογίες και ειναι αρκετά καχύποπτη, ο Έλληνας θέλει άρκετά χρόνια για να αποδεκτεί την κουλτούρα του ηλεκτρικού, έχουν γραφτεί άπειρα σχόλια στο thread της προοπτικής ηλεκτροκίνησης, υπάρχουν πάρα πολλοί που δεν αποδέχονται με τιποτα τα ηλεκτρικά, καθώς δεν πάνε με 200, καθώς το πετρέλαιο στα ταξίδια ειναι φθηνότερο (που δεν ισχύει με το τρόπο που παρουσιάζουν) και θα πονοκεφαλιάζει η γυναίκα σε κάθε στάση για φόρτιση. Αποδέχομαι τα μειονεκτήματα, απλά μία μερίδα ανθρώπων για άγνωστους κατά εμένα λόγους, δεν αποδέχεται με τιποτα την μετάβαση στα ηλεκτρικά- απο την άλλη βέβαια, κάνουν καλό σε εμένα και τους υπόλοιπους υποστηρικτές, που μόνο που μάθαμε για την μείωση της επιδότησης, βγάλαμε καντίλες. Φαντάζεσαι να υπήρχε καθολική αποδοχή? δεν θα υπήρχε καθόλου η επιδότηση...
-
Οποιος πρόλαβε την υψηλή επιδότηση και τα εταιρικά κίνητρα πρόλαβε, από εδώ και πέρα θα βαίνουν συνεχώς μειούμενα
BYD forum