Οι γριές και το μουλάρι..
Το civic έχει 350.000χμ και έχει περάσει δοκιμασίες βελτιώσεων, πίστες κτλ, το 309 με 200.000χμ με στοργή και προδέρμ για να μην σκορπίζει και το baleno αισίως τα 40.000χμ με γυναίκα στο τιμόνι τον τελευταίο χρόνο.
Best posts made by poliviosfp
-
RE: Βαλτε μια φωτο απο το αυτοκινητο σας!
-
RE: Citroen Ami
Για Αθήνα μπορεί να μην κάνει, αλλά για μια μικρή πόλη που αναγκαστικά πρέπει να πάρεις αμάξι για διαδρομές 5-6 χιλιόμετρα, αρκετές φορές την ημέρα, έχει νόημα. Εγώ πραγματικά λυπάμαι που ώρες ώρες ανάβω σβήνω το αμάξι για πολύ κοντινές αποστάσεις και δεν έχει καν ζεσταθεί. Και το χειμώνα η κατανάλωση πάει στο θεό. Για να μην μιλήσουμε για τη φθορά στο μοτέρ.
Π.χ. η δουλειά μου είναι 8χμ απο το σπίτι μου, το σχολείο των παιδιών σε ακτίνα 3χμ, το κοντινά χωριά που κινούμε για δουλειές 10-15χμ. Η ιδέα ενός φτηνού μεταφορικού ηλεκτρικού δεν είναι άσχημη. -
RE: Suzuki Baleno II
Για πείτε γνώμες. Έκαναν πολλές αλλαγές. Και μου κάνει εντύπωση ότι άλλαξαν και σχεδιασμό σε πόρτες και γενικά σε σχεδίαση στον ουρανό κτλ. Άρα η Maruti πήρε τον προκάτοχο και το προχώρησε. Μικρότερο κόστος εξέλιξης αφού η πλατφόρμα και το βασικό hardware είναι ίδιο και παίζουν πια με τα μαλακά πλαστικά και την εσωτερική σχεδίαση. Πολύ ωραίο...Αν ερχόταν με το 1000αρι πάλι θα το σκεφτόμουν σοβαρά..
-
RE: Suzuki Baleno II
Χρόνια πολλά! Αλλαγή μπαταρίας στο Baleno. Banner 45a 70e. H μαμά κράτησε αισίως 6,5 χρόνια και 58.000χμ. Το κακό ήταν ότι δεν έδειχνε σημάδια ότι θα μείνει. Μίζαρε κανονικά. Όταν έμεινε, είχε ηλεκτρικά, φώτα κτλ, απλά δεν έστελνε καθόλου για να μιζάρει.
-
RE: Suzuki Baleno II
6.5 λίτρα το 1000αρι στα χέρια της γυναίκας μου πια, με οδήγηση αποκλειστικά πόλη και σε πολύ κοντινές αποστάσεις. Αμφιβάλλω αν προλαβαίνει να ζεσταθεί τώρα το χειμώνα από διαδρομή σε διαδρομή.
-
RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
Για μετακινήσεις εντός πόλης ή και στα πέριξ στην περιφέρεια όπου δεν μπαίνει και ο παράγοντας fun to drive, τότε είναι μονόδρομος το ηλεκτρικό. Το σκέφτομαι πολύ σοβαρά όταν δίνω 3000ε+ στις βενζίνες και με ένα net metering θα μπορούσες να κινείσαι τζάμπα. Για να μην βάλουμε στην κουβέντα τα μαστόρια και τη συντήρηση της κακιάς ώρας με τις υπηρεσίες που προσφέρονται, ειδικά στην περιφέρεια...
-
RE: Suzuki Baleno II
Σέρβις 6ετιας 48.000 στο οδόμετρο. Λάδια, φίλτρο λαδιού, φίλτρο αέρα κ καμπίνας, υγρά φρένων. 170ε
-
RE: MG (SAIC) forum
Οδήγησα το Mg4 με τα 170 (το οποίο πλέον δεν διατίθεται προς πώληση) για μια μικρή βόλτα. Είναι εντυπωσιακά ήσυχο-μονωμένο ενώ η ποιότητα κύλισής του είναι εξαιρετική. Τα φρένα του επίσης έχουν ωραίο initial bite και το τιμόνι του εξαιρετική αίσθηση όταν κινείσαι (σφιχτό και γρήγορο) και εντελώς διαφορετική αίσθηση όταν κάνεις μανούβρες. Από το λίγο που το βόλταρα μου έκανε εξαιρετικά καλή εντύπωση.
Πολύ καλό φιλτράρισμα και των ανωμαλιών του δρόμου. Στα μείον είναι κάποιοι μικροτριγμοί από μπροστά.
Το πίσω μέρος του δεν μπορώ να χωνέψω με τίποτα. -
RE: MG (SAIC) forum
Φοβόμαστε τα ηλεκτρικά για πιθανές βλάβες κτλ και με όλα αυτά τα υπερπολύπλοκα υβριδικά είμαστε cool...Good luck!
Latest posts made by poliviosfp
-
RE: Suzuki Baleno II
@a-d-p said in Suzuki Baleno II:
@petros78 said in Suzuki Baleno II:
Πρώτη αλλαγή μπαταρίας μετά από 8 χρόνια κ δεν το πίστευαν στο συνεργείο. Baleno 2016 1.0
Κι εγώ δεν άλλαξα μέχρι που το πούλησα στα 7,5 χρόνια.
Εμένα τα έφτυσε στα 6 χρόνια. Μια χαρά και πάλι
-
RE: Suzuki Baleno II
In other news, εχτές είδα bakenaki 1.2 στο συνεργείο με σπασμένη μπιέλα η οποία τρύπησε μπλοκ... Είχε έρθει με οδική πριν λίγη ώρα. Θα μάθω λεπτομέρειες, μάλλον είχε βρει από κάτω κ εμεινε από λάδια..
-
RE: Suzuki Baleno II
Αν είναι λίγο πάνω από το Low μην ασχοληθείς. Ούτε μισό ποτηράκι δεν θα πάρει στο βοηθητικό δοχείο.
-
RE: Suzuki Baleno II
@dhzou said in Suzuki Baleno II:
Τελικά ήταν το σπιράλ, ένα κομάτι που αποροφά τους κραδασμούς του κινητήρα για να ην μεταφέρονται στην εξάτμιση. 150€
Σε εξατμισα πήγες σωστά;
-
RE: Suzuki Baleno II
@poliviosfp said in Suzuki Baleno II:
@dhzou said in Suzuki Baleno II:
@poliviosfp έχω το πρόβλημα με το τιμόνι που έλεγες το Δεκέμβρη (έχω σταματήσει να μπαίνω τακτικά στο φορουμ και έτσι το είδα τώρα). Εμένα είναι λίγο διαφορετική η συμπεριφορά. Σε παρατεταμένες δεξιές με αρκετά χιλιόμετρα >80, όταν πας να ισιώσεις αντί να πηγαίνει μόνο του, σκαλώνει και θέλει λίγη δύναμη. Αντίστροφα δεν το κάνει. Αν κουνάς το τιμόνι αριστερά-δεξιά συνεχόμενα δε το κάνει. Τον τελευταίο χρόνο μάλιστα σταμάτησε να το κάνει πάντα, μπορεί να κάνω ταξίδι και να δουλεύει σωστά και στο γυρισμό πχ να το κάνει.
Στο εξουσιοδοτημένο που είχα ρωτήσει μου είπαν αλλαγή κολώνας 1800€ μόνο το ανταλακτικό.Σε άλλα νέα μου τρύπησε/κόπηκε? η εξάτμιση. Έχω το χιλιάρι, θα μπορούσα να βάλω καμιά πιο σπορ, πιο ελεύθερη; Θα δουλεύει σωστά χωρίς καμία άλλη αλλαγή ή θα καίει περίσσότερο, θα γίνει πιο αργό;
Τον κακό τους τον καιρό να τους πεις. Και εμένα το κάνει κατά διαστήματα. Στο συνεργείο που πάω το άλλα μου αμάξια μου πρότειναν να λυθεί η κολώνα και να περαστεί με γράσο το σημείο που ευθύνεται (ένα πλαστικό γρανάζι). Το κάνουν αρκετά αμάξια αυτό και έτσι λύνεται το θέμα αν δεν έχει αποκτήσει μπόσικα.
https://www.suzuki-forums.com/threads/baleno-steering-sticking.281395/Σε ποιο σημείο σου κόπηκε η εξάτμιση; Αν θέλεις να πάρει λίγο τα πόδια του, βάλτου ένα ελεύθερο φιλτράκι και φτιάξε ένα προγραμματάκι 1ο στάδιο.
-
RE: Suzuki Baleno II
@dhzou said in Suzuki Baleno II:
@poliviosfp έχω το πρόβλημα με το τιμόνι που έλεγες το Δεκέμβρη (έχω σταματήσει να μπαίνω τακτικά στο φορουμ και έτσι το είδα τώρα). Εμένα είναι λίγο διαφορετική η συμπεριφορά. Σε παρατεταμένες δεξιές με αρκετά χιλιόμετρα >80, όταν πας να ισιώσεις αντί να πηγαίνει μόνο του, σκαλώνει και θέλει λίγη δύναμη. Αντίστροφα δεν το κάνει. Αν κουνάς το τιμόνι αριστερά-δεξιά συνεχόμενα δε το κάνει. Τον τελευταίο χρόνο μάλιστα σταμάτησε να το κάνει πάντα, μπορεί να κάνω ταξίδι και να δουλεύει σωστά και στο γυρισμό πχ να το κάνει.
Στο εξουσιοδοτημένο που είχα ρωτήσει μου είπαν αλλαγή κολώνας 1800€ μόνο το ανταλακτικό.Σε άλλα νέα μου τρύπησε/κόπηκε? η εξάτμιση. Έχω το χιλιάρι, θα μπορούσα να βάλω καμιά πιο σπορ, πιο ελεύθερη; Θα δουλεύει σωστά χωρίς καμία άλλη αλλαγή ή θα καίει περίσσότερο, θα γίνει πιο αργό;
Τον κακό τους τον καιρό να τους πεις. Και εμένα το κάνει κατά διαστήματα. Στο συνεργείο που πάω το άλλα μου αμάξια μου πρότειναν να λυθεί η κολώνα και να περαστεί με γράσο το σημείο που ευθύνεται (ένα πλαστικό γρανάζι). Το κάνουν αρκετά αμάξια αυτό και έτσι λύνεται το θέμα αν δεν έχει αποκτήσει μπόσικα.
https://www.suzuki-forums.com/threads/baleno-steering-sticking.281395/ -
RE: Suzuki Baleno II
Πρόσεχε λίγο με αυτό.. Το λίγο πάνω από το Min μέχρι το max είναι ελάχιστα γραμμάρια. Τσέκαρε την τάπα του ψυγείου και δες αν είναι οκ εκει.
-
RE: HONDA FORUM
Παιδιά γύρισα από Κωνσταντινούπολη..Φουλ honda civic sedan και πάρα πολλά καινούρια. Επίσης, πολλά civic city sedan. Μάλλον έχουν. Κάποιο εργοστάσιο εκεί.
-
RE: Προτάσεις για φθηνό μεταχειρισμένο.
@n-k-9 said in Προτάσεις για φθηνό μεταχειρισμένο.:
@poliviosfp said in Προτάσεις για φθηνό μεταχειρισμένο.:
Civic mb2 1.4 90hp d14a8, το εγγλέζικο civic, ή κάποιο EK3 1.5vtec για 5λτ/100 vtec-e, ή το απλό ej9 με τα 90 άλογα. Ο ορισμός της αξιοπιστίας και του εύκολου service. Βρίσκεις πολλά κάτω από 3000ε. Το δικό μου έχει φτάσει 390.000χμ χωρίς κιχ.
Για ποια γενιά μιλάμε;
Έτος;Από 1995 μέχρι 2001
1996
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/341363284-honda-civic
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/343842606-honda-civic
1998
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/41367179-honda-civic
2002
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/341401002-honda-civic
2004
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/340408744-honda-civic
2005
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/343433821-honda-civicΤα κλασσικά ej9 ek είναι τα περισσότερα καγκουρεμένα...
Αυτό καλούτσικο φαίνεται
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/41378445-honda-civicΦυσικά σαν επιλογή υπάρχει και το jazz το οποίο βολεύει απείρως καλύτερα έναν ηλικιωμένο, είναι 1,3 και σκυλί αξιοπιστίας και αυτό.
https://www.car.gr/used-cars/honda/jazz.html?category=15001&make=32493&model=14831&pg=1&sort=pra