Οι γριές και το μουλάρι..
Το civic έχει 350.000χμ και έχει περάσει δοκιμασίες βελτιώσεων, πίστες κτλ, το 309 με 200.000χμ με στοργή και προδέρμ για να μην σκορπίζει και το baleno αισίως τα 40.000χμ με γυναίκα στο τιμόνι τον τελευταίο χρόνο.
Best posts made by poliviosfp
-
RE: Βαλτε μια φωτο απο το αυτοκινητο σας!
-
RE: Citroen Ami
Για Αθήνα μπορεί να μην κάνει, αλλά για μια μικρή πόλη που αναγκαστικά πρέπει να πάρεις αμάξι για διαδρομές 5-6 χιλιόμετρα, αρκετές φορές την ημέρα, έχει νόημα. Εγώ πραγματικά λυπάμαι που ώρες ώρες ανάβω σβήνω το αμάξι για πολύ κοντινές αποστάσεις και δεν έχει καν ζεσταθεί. Και το χειμώνα η κατανάλωση πάει στο θεό. Για να μην μιλήσουμε για τη φθορά στο μοτέρ.
Π.χ. η δουλειά μου είναι 8χμ απο το σπίτι μου, το σχολείο των παιδιών σε ακτίνα 3χμ, το κοντινά χωριά που κινούμε για δουλειές 10-15χμ. Η ιδέα ενός φτηνού μεταφορικού ηλεκτρικού δεν είναι άσχημη. -
RE: Suzuki Baleno II
Για πείτε γνώμες. Έκαναν πολλές αλλαγές. Και μου κάνει εντύπωση ότι άλλαξαν και σχεδιασμό σε πόρτες και γενικά σε σχεδίαση στον ουρανό κτλ. Άρα η Maruti πήρε τον προκάτοχο και το προχώρησε. Μικρότερο κόστος εξέλιξης αφού η πλατφόρμα και το βασικό hardware είναι ίδιο και παίζουν πια με τα μαλακά πλαστικά και την εσωτερική σχεδίαση. Πολύ ωραίο...Αν ερχόταν με το 1000αρι πάλι θα το σκεφτόμουν σοβαρά..
-
RE: Suzuki Baleno II
Χρόνια πολλά! Αλλαγή μπαταρίας στο Baleno. Banner 45a 70e. H μαμά κράτησε αισίως 6,5 χρόνια και 58.000χμ. Το κακό ήταν ότι δεν έδειχνε σημάδια ότι θα μείνει. Μίζαρε κανονικά. Όταν έμεινε, είχε ηλεκτρικά, φώτα κτλ, απλά δεν έστελνε καθόλου για να μιζάρει.
-
RE: Suzuki Baleno II
6.5 λίτρα το 1000αρι στα χέρια της γυναίκας μου πια, με οδήγηση αποκλειστικά πόλη και σε πολύ κοντινές αποστάσεις. Αμφιβάλλω αν προλαβαίνει να ζεσταθεί τώρα το χειμώνα από διαδρομή σε διαδρομή.
-
RE: Suzuki Baleno II
Ξεκίνησε το καλοκαιρινό tour με το balenaki το οποίο φέτος θα έχει αφετηρία το Ρέθυμνο και τέρμα τον Έβρο με επιστροφή. Ρέθυμνο, Κατερίνη με a/c, φουλ φορτωμένο, 4 άτομα. Το Ρέθυμνο Ηράκλειο-Λιμάνι 50 λεπτά και το υπόλοιπο διαδρομής με 120-140 και 150χμ/ω σε διάφορα σημεία, μέτρησα στην αντλία 5.5λίτρα/100.
Τα Monroe στο δρόμο μια χαρά, αν και τέρμα φορτωμένο δεν φάνηκε να κάθεται πολύ, όπως παλιά και μια χαρά συμπεριφέρεται στο δρόμο..
Να συμπληρώσω ότι η Monroe δίνει 5 χρόνια εγγύηση.
Με 140χμ έχεις 3000 στροφές και δύναμη για άνετες προσπεράσεις μέχρι 160-170 αέρα. -
RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
Για μετακινήσεις εντός πόλης ή και στα πέριξ στην περιφέρεια όπου δεν μπαίνει και ο παράγοντας fun to drive, τότε είναι μονόδρομος το ηλεκτρικό. Το σκέφτομαι πολύ σοβαρά όταν δίνω 3000ε+ στις βενζίνες και με ένα net metering θα μπορούσες να κινείσαι τζάμπα. Για να μην βάλουμε στην κουβέντα τα μαστόρια και τη συντήρηση της κακιάς ώρας με τις υπηρεσίες που προσφέρονται, ειδικά στην περιφέρεια...
-
RE: Suzuki Baleno II
Σέρβις 6ετιας 48.000 στο οδόμετρο. Λάδια, φίλτρο λαδιού, φίλτρο αέρα κ καμπίνας, υγρά φρένων. 170ε
-
RE: MG (SAIC) forum
Οδήγησα το Mg4 με τα 170 (το οποίο πλέον δεν διατίθεται προς πώληση) για μια μικρή βόλτα. Είναι εντυπωσιακά ήσυχο-μονωμένο ενώ η ποιότητα κύλισής του είναι εξαιρετική. Τα φρένα του επίσης έχουν ωραίο initial bite και το τιμόνι του εξαιρετική αίσθηση όταν κινείσαι (σφιχτό και γρήγορο) και εντελώς διαφορετική αίσθηση όταν κάνεις μανούβρες. Από το λίγο που το βόλταρα μου έκανε εξαιρετικά καλή εντύπωση.
Πολύ καλό φιλτράρισμα και των ανωμαλιών του δρόμου. Στα μείον είναι κάποιοι μικροτριγμοί από μπροστά.
Το πίσω μέρος του δεν μπορώ να χωνέψω με τίποτα.
Latest posts made by poliviosfp
-
RE: Hyundai Inster (2024)
@lap said in Hyundai Inster (2024):
@poliviosfp said in Hyundai Inster (2024):
Το inster έχει απείρως μεγαλύτερους χώρους από το leap..Είναι θαύμα το πώς έχουν κάνει τόσο μεγάλους χώρους..Με τέρμα πίσω το πίσω κάθισμα (άρα μικρό χώρο αποσκευών) χωράει και 2μετρος πίσω. Δεν υπάρχει...
Έτσι έπρεπε να ναι όλα τα αυτοκίνητα
Αν ήταν έτσι το fiesta ή το R5 θα μιλάγαμε για τα τέλεια τουτού..
-
RE: Hyundai Inster (2024)
Το inster έχει απείρως μεγαλύτερους χώρους από το leap..Είναι θαύμα το πώς έχουν κάνει τόσο μεγάλους χώρους..Με τέρμα πίσω το πίσω κάθισμα (άρα μικρό χώρο αποσκευών) χωράει και 2μετρος πίσω. Δεν υπάρχει...
-
RE: Suzuki Baleno II
Στην Ινδία φοράνε 195/55/16. Δεν είναι πολύ μεγάλη διαφορά 1,8% διαφορά στο βήμα. Σίγουρα θα είναι πιο άνετο στις γούβες λόγω μεγαλύτερου προφιλ, θα σηκωθεί και λίγο και μπορεί να κρατάει λίγο καλύτερα λόγω μεγαλύτερης επιφάνειας. Βέβαια θα μαγουλιάζει περισσότερο. Το 185/55/16 είναι δύσκολη διάσταση και πολύ ακριβή. Λίγο πιο φτηνή η 195/55/16.
-
RE: MG (SAIC) forum
@criuser said in MG (SAIC) forum:
Αυτά τα νομίζουν κάποιοι ανόητοι που παριστάνουν τους πωλητές και νομίζουν ότι οι αγοραστές είναι οι ανόητοι..
Ρε παιδιά αυτό με προβληματίζει καιρό. Για όσο καιρό ισχύει η επιδότηση, ένα μεταχειρισμένο ηλεκτρικό δεν πρέπει να υπολογίζει στην τιμή πώλησής του την αξία του αυτοκινήτου αφού εφαρμοστεί η επιδότηση; Μην σου πω και το 2χίλιαρο της απόσυρσης.
-
RE: BYD forum
Στα μάτια μου σαν ανταγωνιστή του Dolphin βλέπω το Mg4. To 2o το έχω δει από κοντά και το έχω κάνει μια σύντομη βόλτα. Το dolphin όχι αλλά έχω δει σχεδόν όλα τις δοκιμές του.
Στο μυαλό μου τα έχω ως εξής.
Το dolphin είναι πιο ποιοτικό μέσα, πιο funky και πιο άνετο, αλλά αδιάφορο οδηγικά και υποστροφικό
Το Mg4 πιο σπορτιφ, πιο γρήγορο, αλλά έχει κάποια προβλήματα αξιοπιστίας. Επίσης, τσιγγούνικο μέσα και από όσο διαβάζω και διαπίστωσα πιο φτηνιάρικο. -
RE: Suzuki Baleno II
@a-d-p said in Suzuki Baleno II:
@petros78 said in Suzuki Baleno II:
Πρώτη αλλαγή μπαταρίας μετά από 8 χρόνια κ δεν το πίστευαν στο συνεργείο. Baleno 2016 1.0
Κι εγώ δεν άλλαξα μέχρι που το πούλησα στα 7,5 χρόνια.
Εμένα τα έφτυσε στα 6 χρόνια. Μια χαρά και πάλι
-
RE: Suzuki Baleno II
In other news, εχτές είδα bakenaki 1.2 στο συνεργείο με σπασμένη μπιέλα η οποία τρύπησε μπλοκ... Είχε έρθει με οδική πριν λίγη ώρα. Θα μάθω λεπτομέρειες, μάλλον είχε βρει από κάτω κ εμεινε από λάδια..
-
RE: Suzuki Baleno II
Αν είναι λίγο πάνω από το Low μην ασχοληθείς. Ούτε μισό ποτηράκι δεν θα πάρει στο βοηθητικό δοχείο.
-
RE: Suzuki Baleno II
@dhzou said in Suzuki Baleno II:
Τελικά ήταν το σπιράλ, ένα κομάτι που αποροφά τους κραδασμούς του κινητήρα για να ην μεταφέρονται στην εξάτμιση. 150€
Σε εξατμισα πήγες σωστά;