Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    P
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 1
    • Posts 744
    • Best 102
    • Groups 0

    Best posts made by poliviosfp

    • RE: BYD forum

      Μιλώντας στα γρήγορα με αντιπρόσωπο που θα φέρει BYD στο Ρέθυμνο (έχει dacia/renault/ford/Suzuki/opel μπορεί να ξεχνάω κάποια 🙂 μου είπε ότι δεν πρόκειται να τα εξυπηρετεί σε service διότι είναι τεράστιο το κόστος και δεν υπάρχει καμία εξειδίκευση στους μηχανικούς του. Όταν του είπα και τι θα κάνει με τα megane R5 κτλ που έχει κανονικά την αντιπροσωπεία, κουνούσε το κεφάλι με απορία. Κρίμα, πάντως. Προσωπικά αν και σκέφτομαι σοβαρά το ηλεκτρικό δεν πρόκειται να πάρω αμάξι για το οποίο δεν υπάρχει η δυνατότητα service στο νομό μου. Έχει πολύ δρόμο ακόμα η ηλεκτροκίνηση, ειδικά όταν μιλάμε για την Περιφέρεια.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      P
      poliviosfp
    • RE: Βαλτε μια φωτο απο το αυτοκινητο σας!

      Οι γριές και το μουλάρι..
      1.jpg
      3.jpg
      4.jpg
      45.jpg
      Το civic έχει 350.000χμ και έχει περάσει δοκιμασίες βελτιώσεων, πίστες κτλ, το 309 με 200.000χμ με στοργή και προδέρμ για να μην σκορπίζει και το baleno αισίως τα 40.000χμ με γυναίκα στο τιμόνι τον τελευταίο χρόνο.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      P
      poliviosfp
    • RE: Citroen Ami

      Για Αθήνα μπορεί να μην κάνει, αλλά για μια μικρή πόλη που αναγκαστικά πρέπει να πάρεις αμάξι για διαδρομές 5-6 χιλιόμετρα, αρκετές φορές την ημέρα, έχει νόημα. Εγώ πραγματικά λυπάμαι που ώρες ώρες ανάβω σβήνω το αμάξι για πολύ κοντινές αποστάσεις και δεν έχει καν ζεσταθεί. Και το χειμώνα η κατανάλωση πάει στο θεό. Για να μην μιλήσουμε για τη φθορά στο μοτέρ.
      Π.χ. η δουλειά μου είναι 8χμ απο το σπίτι μου, το σχολείο των παιδιών σε ακτίνα 3χμ, το κοντινά χωριά που κινούμε για δουλειές 10-15χμ. Η ιδέα ενός φτηνού μεταφορικού ηλεκτρικού δεν είναι άσχημη.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      P
      poliviosfp
    • RE: Suzuki Baleno II

      Youtube Video

      Για πείτε γνώμες. Έκαναν πολλές αλλαγές. Και μου κάνει εντύπωση ότι άλλαξαν και σχεδιασμό σε πόρτες και γενικά σε σχεδίαση στον ουρανό κτλ. Άρα η Maruti πήρε τον προκάτοχο και το προχώρησε. Μικρότερο κόστος εξέλιξης αφού η πλατφόρμα και το βασικό hardware είναι ίδιο και παίζουν πια με τα μαλακά πλαστικά και την εσωτερική σχεδίαση. Πολύ ωραίο...Αν ερχόταν με το 1000αρι πάλι θα το σκεφτόμουν σοβαρά..

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      P
      poliviosfp
    • RE: Suzuki Baleno II

      Χρόνια πολλά! Αλλαγή μπαταρίας στο Baleno. Banner 45a 70e. H μαμά κράτησε αισίως 6,5 χρόνια και 58.000χμ. Το κακό ήταν ότι δεν έδειχνε σημάδια ότι θα μείνει. Μίζαρε κανονικά. Όταν έμεινε, είχε ηλεκτρικά, φώτα κτλ, απλά δεν έστελνε καθόλου για να μιζάρει.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      P
      poliviosfp
    • RE: Suzuki Baleno II

      6.5 λίτρα το 1000αρι στα χέρια της γυναίκας μου πια, με οδήγηση αποκλειστικά πόλη και σε πολύ κοντινές αποστάσεις. Αμφιβάλλω αν προλαβαίνει να ζεσταθεί τώρα το χειμώνα από διαδρομή σε διαδρομή.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      P
      poliviosfp
    • RE: Suzuki Baleno II

      Ξεκίνησε το καλοκαιρινό tour με το balenaki το οποίο φέτος θα έχει αφετηρία το Ρέθυμνο και τέρμα τον Έβρο με επιστροφή. Ρέθυμνο, Κατερίνη με a/c, φουλ φορτωμένο, 4 άτομα. Το Ρέθυμνο Ηράκλειο-Λιμάνι 50 λεπτά και το υπόλοιπο διαδρομής με 120-140 και 150χμ/ω σε διάφορα σημεία, μέτρησα στην αντλία 5.5λίτρα/100.
      Τα Monroe στο δρόμο μια χαρά, αν και τέρμα φορτωμένο δεν φάνηκε να κάθεται πολύ, όπως παλιά και μια χαρά συμπεριφέρεται στο δρόμο..
      Να συμπληρώσω ότι η Monroe δίνει 5 χρόνια εγγύηση.
      Με 140χμ έχεις 3000 στροφές και δύναμη για άνετες προσπεράσεις μέχρι 160-170 αέρα.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      P
      poliviosfp
    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      Για μετακινήσεις εντός πόλης ή και στα πέριξ στην περιφέρεια όπου δεν μπαίνει και ο παράγοντας fun to drive, τότε είναι μονόδρομος το ηλεκτρικό. Το σκέφτομαι πολύ σοβαρά όταν δίνω 3000ε+ στις βενζίνες και με ένα net metering θα μπορούσες να κινείσαι τζάμπα. Για να μην βάλουμε στην κουβέντα τα μαστόρια και τη συντήρηση της κακιάς ώρας με τις υπηρεσίες που προσφέρονται, ειδικά στην περιφέρεια...

      posted in Περί αυτοκίνησης
      P
      poliviosfp
    • RE: Citroen Ami

      Youtube Video

      Θα θέλεις και ομπρέλα το χειμώνα..Κατάλαβα...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      P
      poliviosfp
    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      Ρε παιδιά, εφόσον δεν υπάρξει επίσημο δίκτυο υποστήριξης -service και εφόσον δεν τον έχεις με leasing που δε σε νοιάζει, τι θα κάνεις όταν αρχίσει να εμφανίζει βλάβες-φθορές ή glitches στα ηλεκτρικά-ηλεκτρονικά;
      Εδώ με το ζόρι φτιάχνουν τα θερμικά και αν παρουσιαστεί κάτι πιο ιδιαίτερο, είναι με το τηλέφωνο στο χέρι. Τι λέμε τώρα.. Για εμένα αυτό είναι το μεγαλύτερο πρόβλημα στην επαρχία..

      posted in Περί αυτοκίνησης
      P
      poliviosfp
    • RE: Suzuki Baleno II

      Σέρβις 6ετιας 48.000 στο οδόμετρο. Λάδια, φίλτρο λαδιού, φίλτρο αέρα κ καμπίνας, υγρά φρένων. 170ε

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      P
      poliviosfp
    • RE: MG (SAIC) forum

      Οδήγησα το Mg4 με τα 170 (το οποίο πλέον δεν διατίθεται προς πώληση) για μια μικρή βόλτα. Είναι εντυπωσιακά ήσυχο-μονωμένο ενώ η ποιότητα κύλισής του είναι εξαιρετική. Τα φρένα του επίσης έχουν ωραίο initial bite και το τιμόνι του εξαιρετική αίσθηση όταν κινείσαι (σφιχτό και γρήγορο) και εντελώς διαφορετική αίσθηση όταν κάνεις μανούβρες. Από το λίγο που το βόλταρα μου έκανε εξαιρετικά καλή εντύπωση.
      Πολύ καλό φιλτράρισμα και των ανωμαλιών του δρόμου. Στα μείον είναι κάποιοι μικροτριγμοί από μπροστά.
      Το πίσω μέρος του δεν μπορώ να χωνέψω με τίποτα.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      P
      poliviosfp
    • RE: MG (SAIC) forum

      Φοβόμαστε τα ηλεκτρικά για πιθανές βλάβες κτλ και με όλα αυτά τα υπερπολύπλοκα υβριδικά είμαστε cool...Good luck!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      P
      poliviosfp
    • RE: Προτάσεις για φθηνό μεταχειρισμένο.

      Civic mb2 1.4 90hp d14a8, το εγγλέζικο civic, ή κάποιο EK3 1.5vtec για 5λτ/100 vtec-e, ή το απλό ej9 με τα 90 άλογα. Ο ορισμός της αξιοπιστίας και του εύκολου service. Βρίσκεις πολλά κάτω από 3000ε. Το δικό μου έχει φτάσει 390.000χμ χωρίς κιχ.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      P
      poliviosfp
    • RE: Suzuki Baleno II

      Ρέθυμνο, Ηράκλειο, Κατερίνη 570χμ. Από Λάρισα και μετά πήγαινα με 110χμ γιατί ήθελα να δω αν φτάνω με ένα γέμισμα. Μέχρι εκεί πήγαινα 120-140 προσπεράσεις όπου χρειάζονταν. Κλιματισμός πάντα ανοιχτός, το αμάξι τέρμα γεμάτο όπως κάθε χρόνο. Έφτασα Κατερίνη και έβαλε 32λτ. Κόστος 52ε. 5.4/100. Το τρίπ αφού το μηδένισα Ρέθυμνο, στην αρχή του ταξιδιού όπου κ φουλάρισα, στο τέλος της διαδρομής έδειξε 5.6λτ/100.
      Είχα και έχω την εντύπωση ότι εντελώς καινούριο εκαιγε λίγο λιγότερο.. Ίσως οι επικαθησεις; Γενικά είναι καλά πιστεύω.. Στην πόλη αποκλειστικά που το οδηγεί η γυναίκα, το τρίπ λέει 6.2
      Δύναμη στο ταξίδι δεν του λείπει πουθενα.
      Φτάσαμε 96.000χμ

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      P
      poliviosfp
    • RE: Βαλτε μια φωτο απο το αυτοκινητο σας!

      Όταν χτιζόταν το σπίτι αντί για απλό βιομηχανικό είπαμε να το κάνουμε σταμποτό. Έχει ειδική επεξεργασία, μια σκόνη, στο χρώμα που θες, μετά τη στάμπα που θες και μετά βερνίκι.
      205gti και 309gti είχαν τις ίδιες ζάντες. Αυτές είναι οι ιταλικές speedline.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      P
      poliviosfp
    • RE: Suzuki Baleno II

      Εχτές καθώς περίμενα στο σούπερ μάρκετ δίπλα μου ήταν ένα ολόιδιο baleno. Παρατήρησα ότι τα φανάρια του είχαν αρχίσει και θάμπωναν. Κάποια στιγμή ήρθε ο ιδιοκτήτης του και πιάσαμε την κουβέντα. Του έκανε εντύπωση που τα δικά μου δεν είχαν καμία φθορά. Αν θυμάστε εγώ τα είχα περάσει εγγύηση γιατί είχε αρχίσει το πλαστικό να πολυμερίζεται, φαινόταν διαφορετικά από ένα απλό θάμπωμα. Τα δικά μου βέβαια μάλλον την είχαν πατήσει από την κουκούλα. Τέλος πάντων, όταν μου τα είχαν αλλάξει αμέσως μετά είχα περάσει στα φανάρια διάφανες uv μεμβράνες. Μέχρι τώρα είναι πεντακάθαρα. Κάποια στιγμή θα θέλουν αλλαγή και πέρασμα με νέες, αλλά ας είναι. Δείτε το και στα δικά σας. Επίσης, αν έχετε το αμάξι πολλές ώρες σε ήλιο καλό είναι να περάσετε τα μαύρα πλαστικά π.χ. στους υαλοκαθαριστήρες και τα λάστιχα στις πόρτες με ειδικό ενυδατικό υγρό γιατί την ακούνε και αυτά.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      P
      poliviosfp
    • RE: Κινούμαι ηλεκτρικά 3

      Από δηλώσεις του υπουργού, ακούστηκε ότι η επιδότηση θα ενσωματώνεται στην τιμή, οπότε θα αγοράζουμε με μειωμένη τιμή. Πολύ καλύτερα δηλαδή από το να περιμένεις να πάρεις 8 χιλιάρικα κάποια στιγμή πίσω..Επίσης, όπως είναι το σύστημα, κλείνει αμέσως γιατί εταιρίες leasing καβαντζάρουν επιδοτήσεις για μεγάλο αριθμό αυτοκινήτων με αποτέλεσμα τα ποσά να εξαντλούνται αμέσως.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      P
      poliviosfp
    • RE: Suzuki Swift A2L (2017)

      Για το μπιμπιλίκι στις πιέσεις των ελαστικών το κόλπο είναι το εξής. π.χ. στο κομφορτ που πρέπει να είναι (δεν θυμάμαι ακριβώς το νούμερο) 35-33 αρχίζει και βαράει αν πέσει η πίεση μπροστά π.χ στο 31. Αν του βάλεις 34 δεν σταματάει να βαράει. Πρέπει να το πας 35+ και τότε σταματάει. Για να το αποφύγω αυτό το σπαστικό στο βενζινάδικο, έχω αγοράσει μια τρόμπα με μπαταρίες και προσέχω να μην πέσει η πίεση κάτω από 32. Το τσεκάρω από το καντράν και όποτε πρέπει συμπληρώνω λίγο. Έτσι το έχω μόνιμα στο 33 και δεν βαράει.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      P
      poliviosfp
    • RE: Αγγελίες πωλήσεων αυτοκινήτων για γέλια και για...κλάματα

      https://www.car.gr/classifieds/cars/view/331957669-renault-twingo

      https://www.car.gr/classifieds/cars/view/333266678-renault-zoe

      Τι τύχη θα έχουν τέτοιες πωλήσεις όταν έρχεται το R5 με 25Κ χωρίς επιδότηση ή όταν βρίσκεις honda e με 18Κ και αντίστοιχα 208ε με τόσα χρήματα;

      posted in Περί αυτοκίνησης
      P
      poliviosfp
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 1 / 6
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr