-
@ataim said in TESLA FORUM:
σας έδωσα πριν το παράδειγμα με το μοντελ τ και τότε κάποιοι θεωρούσαν αδύνατη την επικράτηση αυτού του τρόπου μετακίνησης για διάφορους λόγους αλλά ξεπεράστηκαν όλοι.
Σήμερα μιλάμε για το αν μπορούμε να βάλουμε φορτιστές στα υπόγεια πάρκιν και αυτό είναι το μόνο; πρόβλημα; Εγώ δεν το βλέπω καν σαν ζήτημα και εξηγώ: Όταν πας σε ένα βενζινάδικο περιμένεις συνήθως πέντε λεπτά να εξυπηρετηθεί ο μπροστινός σου μέχρι να έρθει η σειρά σου, σε γενικές γραμμές σε λιγότερο από 10 λεπτά έχεις ξεμπερδέψει με τον ανεφοδιασμό, ο οποίος όμως αφορά 2 με 3 αυτοκίνητα σε κάθε θέση ανεφοδιασμού.
Αντίστοιχα αν ένας πολυώροφος χώρος στάθμευσης μετατραπεί σε κέντρο φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων θα μπορεί να εξυπηρετεί δεκάδες αυτοκίνητα ταυτόχρονα τα οποία θα χρειάζονται σίγουρα περισσότερο χρόνο αναμονής για την φόρτιση όμως θα μπορεί να εξυπηρετεί ταυτόχρονα πολύ μεγαλύτερο αριθμό οχημάτων κάτι που αυτή την στιγμή είναι αδύνατο, να έχουμε δηλαδή 100 αντλίες καυσίμου σε ένα κτήριο.Συνεπώς το "πρόβλημα" της φόρτισης δεν υφίσταται από την στιγμή που δημιουργηθούν οι παραπάνω υποδομές.
Αυτή είναι και η πιο σημαντική παράμετρος, η ημερομηνία λήξης μιας τεχνολογίας.
Το θεμα των υποδομων φορτισης ειναι υπαρκτο στην ελλαδα, δεν γινεται να κρυβομαστε. Και αν στο εθνικο δικτυο ψιλοβολευεται η κατασταση (προς το παρον), μεσα στην πολη τα πραγματα ειναι πιο δυσκολα. Ενας τουριστας ή εστω καποιος σε επαγγελματικο ταξιδι, θα την βρει την ακρη αν ερθε σε μια ελληνικη πολη. Υπαρχουν αρκετα σημεια φορτισης, οπου μπορει καποιος να δαπανησει πχ 30' να φορτισει ενα ποσοστο και μετα να φυγει προς ΕΟ.
Ειναι πολυ πιο δυσκολο ομως να πεισεις καποιον που δεν εχει υποδομη σπιτι του, να δαπανει περιπου μια ωρα καθε 7-10 μερες (αναλογως ποσα χιλιομετρα κανει) και να παει να στεκεται σε εναν φορτιστη περιμενοντας. Οποιος μπορει να φορτισει σπιτι, κουμπωνει το βραδυ και δεν ασχολειται, το πρωι θα το βρει ετοιμο. Το ιδιο και οποιος μπορει να φορτισει στη δουλεια.
Οι επιχειρηματιες θα πουν οτι "δεν υπαρχει αναγκη" για υποδομες που ανεφερες (πολυοροφα παρκινγκ με φορτιστες). Οι πολιτες θα πουν οτι "τα ηλεκτρικα ειναι ακριβα και δεν υπαρχει τροπος να φορτισω", οποτε μπλεκεις σε αυτην την κουβεντα που παει γυρω-γυρω. Εχουν και οι δυο δικιο.Στα τεσλα ΟΡΙΑΚΑ αντεχεται αυτη η κατασταση λογω των γρηγορων φορτιστων. Οποτε με μια επισκεψη στο golden hall (ή στο αντιστοιχο εμπορικο κεντρο στη λαρισσα), μπορεις να βγαλεις ανετα 300χλμ (υπολογιζω φορτιση χοντρικα 20-80% που θελει γυρω στη μιση ωριτσα). Και αυτο με την προυποθεση οτι μενεις καπου εκει κοντα, γιατι αν εινα να ξεκινας απο κεντρο αθηνας για να πας να φας αλλη μιση ωρα εκει, ε δεν γινεται δουλιτσα.
-
@dettol said in TESLA FORUM:
@lap said in TESLA FORUM:
Dettol, κάθε φορά που σε διαβάζω νιώθω μια απολύμανση αλλά πέρα απο αυτό , έχεις tesla;, δεν θυμάμαι έχω χάσει τον μπουσουλα
νοικιασα 2 τριημερα, ενα 3 LR και ενα Y LR και εχω παραγγειλει Y LR
Πόσο ψηλό είναι το Υ;
Δηλαδή σε σύγκριση με το 3 αλλά και συνήθη συμβατικά αυτοκίνητα;
Έχει μεγάλη διαφορά για τους επιβάτες; -
Με το Model T πήγαμε από αυτό,
και αυτό,
σε αυτό.
Και το συγκρίνετε με το να πας από αυτό,
σε αυτό.
Ο τρόπος μετακίνησης παραμένει ίδιος νομίζω (αυτοκίνητο που δεν είναι καν αυτόνομο να πεις). Το "καύσιμο" αλλάζει.
Δεν βλέπω πως κάνεις την δουλειά σου πιο γρήγορα,πιο άνετα(άντε βάζω θα την κάνεις πιο άνετα λόγο λιγότερων κραδασμών και μη-ταχυτήτων), πιο ασφαλή (σήμερα) με το ηλεκτρικό. Αντίθετα το έβλεπα πως το κάνεις με το T αντί για άλογα και καρβουνιάρη. -
@piliourits said in TESLA FORUM:
@dettol said in TESLA FORUM:
@lap said in TESLA FORUM:
Dettol, κάθε φορά που σε διαβάζω νιώθω μια απολύμανση αλλά πέρα απο αυτό , έχεις tesla;, δεν θυμάμαι έχω χάσει τον μπουσουλα
νοικιασα 2 τριημερα, ενα 3 LR και ενα Y LR και εχω παραγγειλει Y LR
Πόσο ψηλό είναι το Υ;
Δηλαδή σε σύγκριση με το 3 αλλά και συνήθη συμβατικά αυτοκίνητα;
Έχει μεγάλη διαφορά για τους επιβάτες;το 3 ειναι κλασσικο σενταν. Δηλ θα σκυψεις αρκετα για να καθισεις, οπως και σε ολα τα σενταν. Στο Υ, χωρις να εχω κατσει να μετρησω αποστασεις απο εδαφος κτλπ, καθεσαι περιπου στο υψος ενος κλασσικο ψευτο-suv. Ισως και λιγο πιο χαμηλα απο τα crv, tiguan κτλπ. Το Υ εχει πολυ καλυτερους χωρους, τοσο πορτ μπαγαζ οσο και για τους επιβατες. 5 ενηλικες θα εχουν τεραστιο προβλημα στο 3, στο Υ ανετα.
Δεν ξερω αν σε καλυψα ή αν ρωτουσες κατι αλλο. -
@red_monster said in TESLA FORUM:
Η απόφαση της ΕΕ για κατάργηση των ΙΧ με ορυκτά καύσιμα είναι αυτοκτονική αν αναλογιστούμε ότι πέρα των υποδομών πυροβολάει τα πόδια των εγχώριων κατασκευαστών και της εφοδιαστικής αλυσίδας αυτών.
Από εκεί και πέρα μερικοί συμπολίτες μας αισθάνονται έξυπνοι γιατί επέλεξαν ηλεκτρικά -έναντι των χαζών που τα απέφυγαν- και μερικοί αισθάνονται ομοίως έξυπνοι γιατί κατάλαβαν την απάτη και τα απέφυγαν -έναντι πάλι των χαζών που τα απόκτησα-.
Για αυτό οι ψυχολόγοι θησαυρίζουν !
Το αναπαράγω εδώ διότι βρέθηκε προς το τέλος της σελίδας και πιθανόν δεν διαβάστηκε προσεκτικά.
Προσυπογράφω και με τα δύο χέρια!!!
-
Υπάρχει κάποιος λόγος που αξιολογείται η ηλεκτροκίνηση του 2035 με όρους του 2023; Όταν οι εξελίξεις στα EV είναι δραματικές ακόμα και μέσα σε μερικούς μήνες, γιατί κάποιος να πιστεύει ότι σε 12 χρόνια, η φόρτιση θα χρειάζεται τον χρόνο που χρειάζεται σήμερα; Κι ότι δε θα είναι επιπέδου πεντάλεπτου σε φορτιστάδικο; Δαπανώνται τεράστια ποσά, όλη η αυτοκινητοβιομηχανία έχει στραφεί εκεί. Κλασικά σπορτίφ μάρκες θα είναι πλήρως ηλεκτρικές σε 2-3 χρόνια (βλέπε Alfa Romeo), η επόμενη Urus θα είναι αμιγώς EV.
-
Επειδη ειπωθηκε πιο πισω το Μο 3 δεν κοστιζει 22,6Κ. Κοστιζει 41.990€ συν 1.000€ εξοδα το φθηνοτερο, δηλαδη 43 χιλιαδες παρα 10 ευρω.
Αφου τα δωσεις αυτα θα παρεις τα 8Κ της επιδοτησης πισω και σε βαθος 4ετιας θα παρεις πισω τα υπολοιπα ως φορολογικα ωφελη.Οποτε αυτου που η τσεπη του φτανει στο Οπελ Κορσα στα 22Κ δεν μπορει κατα 90% να φτασει στα λεφτα του Τεσλα.
Οπου ακομα και να φτανει θα πρεπει να εχει ιδιωτικη θεση σταθμευσης, να πληρωσει κι αλλα χρηματα για αγορα και εγκατασταση φορτιστη και φυσικα να μην κυκλοφορει συχνα στην πολη της Αθηνας γιατι που στην ευχη θα χωρεσει / παρκαρει ενα αμαξι 4,70μ μηκος και 2,1 μετρα πλατος;
Οταν τα παραπανω δεν αποτελουν προβλημα τοτε μπορεις να χαρεις την ηλεκτροκινηση στην Ελλαδα.
-
@dimsabas said in TESLA FORUM:
Υπάρχει κάποιος λόγος που αξιολογείται η ηλεκτροκίνηση του 2035 με όρους του 2023; Όταν οι εξελίξεις στα EV είναι δραματικές ακόμα και μέσα σε μερικούς μήνες, γιατί κάποιος να πιστεύει ότι σε 12 χρόνια, η φόρτιση θα χρειάζεται τον χρόνο που χρειάζεται σήμερα; Κι ότι δε θα είναι επιπέδου πεντάλεπτου σε φορτιστάδικο; Δαπανώνται τεράστια ποσά, όλη η αυτοκινητοβιομηχανία έχει στραφεί εκεί. Κλασικά σπορτίφ μάρκες θα είναι πλήρως ηλεκτρικές σε 2-3 χρόνια (βλέπε Alfa Romeo), η επόμενη Urus θα είναι αμιγώς EV.
Υπάρχει κάποιος λόγος που τεχνηέντως και παραπλανητικά ωθείται το καταναλωτικό κοινό να κρίνει την αγορά ενός ηλεκτρικού οχήματος το 2023 ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΣΗΜΕΡΑ με όρους του 2035?
-
@panick-0 said in TESLA FORUM:
Επειδη ειπωθηκε πιο πισω το Μο 3 δεν κοστιζει 22,6Κ. Κοστιζει 41.990€ συν 1.000€ εξοδα το φθηνοτερο, δηλαδη 43 χιλιαδες παρα 10 ευρω.
Αφου τα δωσεις αυτα θα παρεις τα 8Κ της επιδοτησης πισω και σε βαθος 4ετιας θα παρεις πισω τα υπολοιπα ως φορολογικα ωφελη.Οποτε αυτου που η τσεπη του φτανει στο Οπελ Κορσα στα 22Κ δεν μπορει κατα 90% να φτασει στα λεφτα του Τεσλα.
Οπου ακομα και να φτανει θα πρεπει να εχει ιδιωτικη θεση σταθμευσης, να πληρωσει κι αλλα χρηματα για αγορα και εγκατασταση φορτιστη και φυσικα να μην κυκλοφορει συχνα στην πολη της Αθηνας γιατι που στην ευχη θα χωρεσει / παρκαρει ενα αμαξι 4,70μ μηκος και 2,1 μετρα πλατος;
Οταν τα παραπανω δεν αποτελουν προβλημα τοτε μπορεις να χαρεις την ηλεκτροκινηση στην Ελλαδα.
Η απόσβεση και η υπεραπόσβαση των ηλεκτρικών δύναται να γίνει στη 2ετία
https://www.taxheaven.gr/news/52242/aposbeseis-paroxh-odhgiwn-gia-to-aroro-24-toy-kfe-meta-tis-teleytaies-allages-me-toys-n-46462019-kai-47102020
αυτό δεν αναιρεί το γεγονός ότι ακόμα και σε αυτή την ειδική περίπτωση πρέπει να έχεις αφενός ικανοποιητικά κέρδη και αφετέρου σοβαρή ρευστότητα. (Αν δεν απατώμαι, ακόμα και τα 8k δεν πιστώνονται άμεσα, τουτέστιν πρέπει να υπολογίσεις και αυτή την παράμετρο στο cashflow σου) -
Παγκράτι τώρα, υπάρχει λύση λεμε!
-
Θα γίνει της μπαλαντέζας το κάγκελο!
-
@dimsabas said in TESLA FORUM:
Υπάρχει κάποιος λόγος που αξιολογείται η ηλεκτροκίνηση του 2035 με όρους του 2023; Όταν οι εξελίξεις στα EV είναι δραματικές ακόμα και μέσα σε μερικούς μήνες, γιατί κάποιος να πιστεύει ότι σε 12 χρόνια, η φόρτιση θα χρειάζεται τον χρόνο που χρειάζεται σήμερα;
Για τον ίδιο λόγο που ένα ρημαδο-smartphone δεν μπορεί να κρατήσει αυτονομία άνω της 1 ημέρας εδώ και μια δεκαετία? Ναι έχω φορτιστή 100W που την φορτίζει σε 25 λεπτά αλλά αν το κάνω συνέχεια δεν αντέxει ούτε 6μηνο χωρίς να φθείρεται σοβαρά.
(Ενα απλό παράδειγμα με smartphone)
-
@dstou said in TESLA FORUM:
Θα γίνει της μπαλαντέζας το κάγκελο!
-
-
Μιλάμε για τριτοκοσμικές καταστάσεις, κάτι που μπορεί να έβλεπες σε καμιά φτωχή επαρχία της Ινδίας με κουβάρι τα καλώδια να κρέμονται, κάτι ίσως σε Βιετνάμ κτλ. Κοιτάς βέβαια και τα πεζοδρόμια και βλέπεις πως δένει αυτή η πηχτή αηδία που μας περιτριγυρίζει. Θλίψη.
-
Αφού λοιπόν η συζήτηση γίνεται εδώ και όχι στην απέχθεια, να σχολιάσω και εγώ.
Τον Γενάρη που πήρα το ντίζελ, άκουσα πολλά, για το γεγονός ότι τα ντίζελ θα απαγορευτούν, ότι δεν θα μπαίνουν στις πόλεις, ότι ήταν λάθος αγορά, ότι δεν θα έχει μεταπώληση, ότι το 2030 θα απαγορευτούν στην ΕΕ τα θερμικά, ότι τα ηλεκτρικά έχουν τρομερό 0-100 και τόσα ακόμα...
Μόλις 7 μήνες μετά, εγώ έχω κάνει με τα 2 ντιζελάκια μου 15000 χλμ, έχω πληρώσει για αυτά 1200 ευρώ και άλλα 60 για αντ μπλού.
Τι έχει συμβεί αυτούς τους 7 μήνες ?
Τα ντίζελ πουλάνε πολύ καλά όσο υπάρχουνε σαν καινούργια, γιατί οι εταιρείες τα σταματάνε. Δεν έχει αλλάξει κάτι για τις πόλεις και το 2030 έγινε ήδη 2035 και με τις δηλώσεις των ηγετών των εταιρειών και τις απειλές για κλείσιμο εργοστασίων και τις σφαλιάρες που τρώνε οι ηλίθιοι αγράμματοι γραφειοκράτες των βρυξελλών, με μυαλό όσο και τα λαχανάκια της περιοχής, θα πάμε μέχρι τις Ευρωεκλογές στο 2040 ίσως και στο 2050.
https://www.carandmotor.gr/nea/oi-thermikoi-kinitires-tha-einai-edo-kai-se-70-hronia
Για την μεταπώληση δε, οι μάντρες δεν προλαβαίνουν να φέρνουν μτχ 3008 εισαγωγής και να τα πουλάνε αμέσως σε ψηλές τιμές...
Στους 7 μήνες οι κάτοχοι ηλεκτρικών πληρώνουν ή τρέχουν στα λίντλ για να φορτίσουν τζάμπα, αλλά για τους Τέσλα το τζάμπα πέθανε και πλέον θα έχουν κόστος μεγαλύτερο από το ντίζελ.
Ισως με μία δόση υπερβολής στο κόστος κίνησης των ηλεκτρικών, θα πρέπει να προστεθούν τα έξοδα για καρδιολογικές εξετάσεις, αφού με τον φόβο μην μείνουν στην μέση του πουθενά, όλα και κάποια εξέταση θα χρειαστούν...
Ξέχασα έχουμε και το τρομερό 0-100 για τα ηλεκτρικά, αλλά αυτό είναι για τα φανάρια, αφού στα ταξίδια, πίσω από τα ΚΤΕΛ για να τους κόβουν την αντίσταση του αέρα.
Τα είχα ακούσει λοιπόν που αντί για τα 33000 που έκανε το 3008 αυτόματο ντίζελ, δεν έδωσα 50000 για να πάρω Τέσλα, αφού μαζί με το κόστος του αυτοκινήτου, θέλουμε και 3000 τουλάχιστον για φορτιστή στο σπίτι.
Α και κάτι ακόμα, στο ρεύμα παίζουν διάφορες ιστορίες από τους προμηθευτές. Εχοντας την εμπειρία των πολιτικών και τις @@ που εξαγγέλλουν, θυμάμαι παλιά την εποχή του ορθόδοξου που είχαν βάλει και τότε κλίμακες κατανάλωσης και τελικά μόνο η χαμηλότερη ήταν σε λογικές τιμές και είχε ένα ωραίο σκίτσο ο ΚΥΡ, έναν οικογενειακό τάφο και έγραφε : Να που υπάρχει η χαμηλή κλίμακα κατανάλωσης.
Αν λοιπόν αυτοί υπολογίζουν 300-500 κβω για να είναι οικονομικό το ρεύμα, πόσο θα είναι αυτό, αν τα αμάξια της οικογένειας κάνουν 1500-2000 χλμ τον μήνα ?
Μήπως πάμε σε 0,50-0, 80 την κβω ?
Οπότε μέχρι τώρα, μόνο όσοι έχουν δυνατότητα φορτιστή στο σπίτι, δυνατότητα φορτιστή στην δουλειά και είτε έχουν εταιρεία με μεγάλο τζίρο και κέρδος, ώστε να έχουν αποσβέσεις, ή είναι υπάλληλοι σε αυτές τις εταιρείες, μόνο αυτοί μπορούν να πάρουν ηλεκτρικά...
Σε 10 χρόνια, μπορεί τα ηλεκτρικά να είναι εντελώς διαφορετικά και να μην χρειάζεται να κάνεις φόρτιση στο σπίτι, αλλά να πηγαίνεις για ένα καφέ 1-2 φορές την εβδομάδα και η αυτονομία να έχει πάει πάνω από 1000 χλμ, το βάρος των μπαταριών και το μέγεθος να έχει μειωθεί και όλα τα καλά.
Εννοείται ότι όσοι έχουν ηλεκτρικά σήμερα που δεν τα πήραν με λήζινγκ, τότε θα έχουν κάνει σύμφωνο συμβίωσης μαζί τους...
Μέχρι τότε λοιπόν τα ντιζελάκια μας, γεμίζουν κάθε 10-15 μέρες ανάλογα με την χρήση, ιδιαίτερα σε μέρες με προσφορές και όλα καλά.
Πιθανότατα ανάλογα ισχύουν και για τα υβριδικά, αλλά δεν έχω και δεν έχω άποψη.
-
@criuser said in TESLA FORUM:
Στους 7 μήνες οι κάτοχοι ηλεκτρικών πληρώνουν ή τρέχουν στα λίντλ για να φορτίσουν τζάμπα, αλλά για τους Τέσλα το τζάμπα πέθανε και πλέον θα έχουν κόστος μεγαλύτερο από το ντίζελ.
Ότι υπάρχει κάποια δωρεάν υπηρεσία που συν΄φέρει την τσέπη κάποιου, δεν σημαίνει ότι το αγόρασε απαραίτητα με αυτά τα κριτήρια. Γενικεύεις χωρίς ουσία, ένας ιδιοκτήτης tesla δεν αγόρασε το αυτοκινητο του με γνώμονα οτι θα φορτίζει στο Golden Hall τζάμπα... γιατί βγάζετε το κόστος ενός αυτοκινήτου με την φόρτιση στους ταχυφορτιστές, αφού έτσι και αλλιώς οι περισσότεροι φορτίζουν στο σπίτι ή στην δουλεια? Έχει υπολογίσει κάποιος κάτοχος πετρελάιου πχ το κόστος καυσίμου αρχικά στα 100 χιλιόμετρα και μετά το αντίστοιχο ενός Tesla με φόρτιση στο σπίτι με νυχτερινό ρεύμα? προσοχή στις απογοητέυεις....
-
@criuser said in TESLA FORUM:
Αφού λοιπόν η συζήτηση γίνεται εδώ και όχι στην απέχθεια, να σχολιάσω και εγώ.
Τον Γενάρη που πήρα το ντίζελ, άκουσα πολλά, για το γεγονός ότι τα ντίζελ θα απαγορευτούν, ότι δεν θα μπαίνουν στις πόλεις, ότι ήταν λάθος αγορά, ότι δεν θα έχει μεταπώληση, ότι το 2030 θα απαγορευτούν στην ΕΕ τα θερμικά, ότι τα ηλεκτρικά έχουν τρομερό 0-100 και τόσα ακόμα...
Μόλις 7 μήνες μετά, εγώ έχω κάνει με τα 2 ντιζελάκια μου 15000 χλμ, έχω πληρώσει για αυτά 1200 ευρώ και άλλα 60 για αντ μπλού.
Τι έχει συμβεί αυτούς τους 7 μήνες ?
Τα ντίζελ πουλάνε πολύ καλά όσο υπάρχουνε σαν καινούργια, γιατί οι εταιρείες τα σταματάνε. Δεν έχει αλλάξει κάτι για τις πόλεις και το 2030 έγινε ήδη 2035 και με τις δηλώσεις των ηγετών των εταιρειών και τις απειλές για κλείσιμο εργοστασίων και τις σφαλιάρες που τρώνε οι ηλίθιοι αγράμματοι γραφειοκράτες των βρυξελλών, με μυαλό όσο και τα λαχανάκια της περιοχής, θα πάμε μέχρι τις Ευρωεκλογές στο 2040 ίσως και στο 2050.
https://www.carandmotor.gr/nea/oi-thermikoi-kinitires-tha-einai-edo-kai-se-70-hronia
Για την μεταπώληση δε, οι μάντρες δεν προλαβαίνουν να φέρνουν μτχ 3008 εισαγωγής και να τα πουλάνε αμέσως σε ψηλές τιμές...
Στους 7 μήνες οι κάτοχοι ηλεκτρικών πληρώνουν ή τρέχουν στα λίντλ για να φορτίσουν τζάμπα, αλλά για τους Τέσλα το τζάμπα πέθανε και πλέον θα έχουν κόστος μεγαλύτερο από το ντίζελ.
Ισως με μία δόση υπερβολής στο κόστος κίνησης των ηλεκτρικών, θα πρέπει να προστεθούν τα έξοδα για καρδιολογικές εξετάσεις, αφού με τον φόβο μην μείνουν στην μέση του πουθενά, όλα και κάποια εξέταση θα χρειαστούν...
Ξέχασα έχουμε και το τρομερό 0-100 για τα ηλεκτρικά, αλλά αυτό είναι για τα φανάρια, αφού στα ταξίδια, πίσω από τα ΚΤΕΛ για να τους κόβουν την αντίσταση του αέρα.
Τα είχα ακούσει λοιπόν που αντί για τα 33000 που έκανε το 3008 αυτόματο ντίζελ, δεν έδωσα 50000 για να πάρω Τέσλα, αφού μαζί με το κόστος του αυτοκινήτου, θέλουμε και 3000 τουλάχιστον για φορτιστή στο σπίτι.
Α και κάτι ακόμα, στο ρεύμα παίζουν διάφορες ιστορίες από τους προμηθευτές. Εχοντας την εμπειρία των πολιτικών και τις @@ που εξαγγέλλουν, θυμάμαι παλιά την εποχή του ορθόδοξου που είχαν βάλει και τότε κλίμακες κατανάλωσης και τελικά μόνο η χαμηλότερη ήταν σε λογικές τιμές και είχε ένα ωραίο σκίτσο ο ΚΥΡ, έναν οικογενειακό τάφο και έγραφε : Να που υπάρχει η χαμηλή κλίμακα κατανάλωσης.
Αν λοιπόν αυτοί υπολογίζουν 300-500 κβω για να είναι οικονομικό το ρεύμα, πόσο θα είναι αυτό, αν τα αμάξια της οικογένειας κάνουν 1500-2000 χλμ τον μήνα ?
Μήπως πάμε σε 0,50-0, 80 την κβω ?
Οπότε μέχρι τώρα, μόνο όσοι έχουν δυνατότητα φορτιστή στο σπίτι, δυνατότητα φορτιστή στην δουλειά και είτε έχουν εταιρεία με μεγάλο τζίρο και κέρδος, ώστε να έχουν αποσβέσεις, ή είναι υπάλληλοι σε αυτές τις εταιρείες, μόνο αυτοί μπορούν να πάρουν ηλεκτρικά...
Σε 10 χρόνια, μπορεί τα ηλεκτρικά να είναι εντελώς διαφορετικά και να μην χρειάζεται να κάνεις φόρτιση στο σπίτι, αλλά να πηγαίνεις για ένα καφέ 1-2 φορές την εβδομάδα και η αυτονομία να έχει πάει πάνω από 1000 χλμ, το βάρος των μπαταριών και το μέγεθος να έχει μειωθεί και όλα τα καλά.
Εννοείται ότι όσοι έχουν ηλεκτρικά σήμερα που δεν τα πήραν με λήζινγκ, τότε θα έχουν κάνει σύμφωνο συμβίωσης μαζί τους...
Μέχρι τότε λοιπόν τα ντιζελάκια μας, γεμίζουν κάθε 10-15 μέρες ανάλογα με την χρήση, ιδιαίτερα σε μέρες με προσφορές και όλα καλά.
Πιθανότατα ανάλογα ισχύουν και για τα υβριδικά, αλλά δεν έχω και δεν έχω άποψη.
Το βασικοτερο απο ολα ειναι οτι εισαι ευτυχισμενος με την επιλογη σου! Το λεω χωρις ιχνος ειρωνειας.
-
Τα πετρέλαια είναι πολύ ευαίσθητα στο νοθευμένο καύσιμο, στο νερό και στη βενζίνη.
Οποίος αγόρασε πετρέλαιο για να κινείται στην πόλη είναι το ίδιο βλαξ με αυτόν που αγόρασε ηλεκτρικό για να κάνει μεγάλες χιλιομετρικές αποστάσεις (περιβαλλοντικών λόγων συμπεριλαμβανομένου). Αλλά δεν θα το καταλάβει τώρα, θα το καταλάβει όταν έρθει η ώρα του ψεκασμού ή των φίλτρων dpf. -
Καλά μη βγάζεις απ' έξω τους περιβαλλοντικούς λόγους. Το να κινείται αυτοκίνητο 500-700 αλόγων γύρω μας και μέσα στις πόλεις εκπέμποντας μηδέν ρύπους ενω το ρεύμα που ζητά με μέση κατανάλωση 18-22kwh παράγεται από φα και όχι diesel με κατά 15-25% αυτού να παράγεται από ΑΠΕ. Είναι μια τεράστια πρόοδος για τις πόλεις μας.
Για μεγάλα ταξίδια το είπαμε το πάνω χέρι το έχουν τα θερμικά. Σήμερα ηλεκτρικό μόνο αν έχεις δικό σου χώρο στάθμευσης
TESLA FORUM