-
Και μόνο ο κόφτης στα 130, είναι deal breaker.
Δε μας παρατάνε μωρέ... -
@bekiaris said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
https://carselectric.gr/byd-e2-engyimeno-ilektriko-me-405-chiliometra-aftonomia/
95 άλογα, 18 κιλά ροπής. 0-100 10,3" και τελική .....130 χλμ/ώρα!!!!
Μπαταρία lfp 400 χλμ αυτονομίας και τιμή της τοπ έκδοσης με όλα μέσα ..... €14.700.
Μιλάμε για σύγχρονο, σε σύγχρονη πλατφόρμα οικογενειακό hatchback. Δείτε σχεδίαση του ταμπλό
Να πω ψέματα, αλλά το βρίσκω και ωραίο για κινέζικο. Γνωρίζετε πότε θα έρθει Ελλάδα, ενδιαφέρομαι να πάρω ένα ηλεκτρικό στην μητέρα μου με αντίστοιχα χαρακτηριστικά και η τιμή και η εγγύηση του είναι τρομερά ανταγωνιστική.
Δεν υπάρχει περίπτωση να έρθει Ευρώπη (όταν και αν έρθει) με αυτήν την τιμή.
-
Τα Byd δεν είναι φθηνά, το φθηνότερο κάνει 35 χιλιάρικα στην Ευρώπη. Αυτό που δείχνει το άρθρο είνάι μάλλον η κινέζικη βερσιόν του, άμα έρθει εδώ θα έχει άλλα σπεκς, πιθανόν άλλες εγγυήσεις και άλλη τιμή. Κάντε λίγη υπομονή...
-
@criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Σιγά που θα γλυτώνατε γατάκια....
https://news.b2green.gr/33527/φόρο-με-το-χιλιόμετρο-ετοιμάζει-η-ευ
Ντιζελάρες για 10-15 χρόνια ακόμα...
Κλασική αντιμετώπιση ανθρώπου που ήρθε πρόσφατα σε επαφή με οικιακούς κινητήρες diesel και νιώθει ότι ανακάλυψε το άγιο δισκοπότηρο της οικονομίας.
-
@red_monster said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Σιγά που θα γλυτώνατε γατάκια....
https://news.b2green.gr/33527/φόρο-με-το-χιλιόμετρο-ετοιμάζει-η-ευ
Ντιζελάρες για 10-15 χρόνια ακόμα...
Κλασική αντιμετώπιση ανθρώπου που ήρθε πρόσφατα σε επαφή με οικιακούς κινητήρες diesel και νιώθει ότι ανακάλυψε το άγιο δισκοπότηρο της οικονομίας.
Αυτό μπορεί να ειπωθεί βέβαια και για τους ηλεκτρολάγνους αλλά εντάξει.
-
@elteo said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@red_monster said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Σιγά που θα γλυτώνατε γατάκια....
https://news.b2green.gr/33527/φόρο-με-το-χιλιόμετρο-ετοιμάζει-η-ευ
Ντιζελάρες για 10-15 χρόνια ακόμα...
Κλασική αντιμετώπιση ανθρώπου που ήρθε πρόσφατα σε επαφή με οικιακούς κινητήρες diesel και νιώθει ότι ανακάλυψε το άγιο δισκοπότηρο της οικονομίας.
Αυτό μπορεί να ειπωθεί βέβαια και για τους ηλεκτρολάγνους αλλά εντάξει.
Σαφέστατα, μπορεί να ειπωθεί για όλους τους ακριτα προσκολλημενους.
-
@red_monster said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Σιγά που θα γλυτώνατε γατάκια....
https://news.b2green.gr/33527/φόρο-με-το-χιλιόμετρο-ετοιμάζει-η-ευ
Ντιζελάρες για 10-15 χρόνια ακόμα...
Κλασική αντιμετώπιση ανθρώπου που ήρθε πρόσφατα σε επαφή με οικιακούς κινητήρες diesel και νιώθει ότι ανακάλυψε το άγιο δισκοπότηρο της οικονομίας.
Σε σχέση με την βενζίνη όντως πολύ φτηνά...
-
@criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@red_monster said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Σιγά που θα γλυτώνατε γατάκια....
https://news.b2green.gr/33527/φόρο-με-το-χιλιόμετρο-ετοιμάζει-η-ευ
Ντιζελάρες για 10-15 χρόνια ακόμα...
Κλασική αντιμετώπιση ανθρώπου που ήρθε πρόσφατα σε επαφή με οικιακούς κινητήρες diesel και νιώθει ότι ανακάλυψε το άγιο δισκοπότηρο της οικονομίας.
Σε σχέση με την βενζίνη όντως πολύ φτηνά...
Μεσα στην πόλη όμως το φιλτρο dpf δυσκολεύεται σφόδρα με τη σωστή αναγέννηση. Το φίλτρο dpf και η ευαισθησία σε νοθευμένο καύσιμο (ένας σύγχρονος πετρελαιοκινητήρας με κοινό άυλο και μπεκ ακριβείας είναι πολύπλοκη και ευαίσθητη κατασκευή) είναι απο τις συνιστώσες που πρέπει να ζυγίζεις πριν αγοράσεις κινητήρα diesel έναντι βενζίνης. Οι βλάβες των diesel είναι συνήθως κοστοβορες.
-
@red_monster said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@red_monster said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Σιγά που θα γλυτώνατε γατάκια....
https://news.b2green.gr/33527/φόρο-με-το-χιλιόμετρο-ετοιμάζει-η-ευ
Ντιζελάρες για 10-15 χρόνια ακόμα...
Κλασική αντιμετώπιση ανθρώπου που ήρθε πρόσφατα σε επαφή με οικιακούς κινητήρες diesel και νιώθει ότι ανακάλυψε το άγιο δισκοπότηρο της οικονομίας.
Σε σχέση με την βενζίνη όντως πολύ φτηνά...
Μεσα στην πόλη όμως το φιλτρο dpf δυσκολεύεται σφόδρα με τη σωστή αναγέννηση. Το φίλτρο dpf και η ευαισθησία σε νοθευμένο καύσιμο (ένας σύγχρονος πετρελαιοκινητήρας με κοινό άυλο και μπεκ ακριβείας είναι πολύπλοκη και ευαίσθητη κατασκευή) είναι απο τις συνιστώσες που πρέπει να ζυγίζεις πριν αγοράσεις κινητήρα diesel έναντι βενζίνης. Οι βλάβες των diesel είναι συνήθως κοστοβορες.
Δεκαετίες έχουμε δικέ μου, κανένα θέμα σε πολλαπλά αυτοκίνητα. Πάμε παρακάτω..
Με μύθους και θρύλους δουλεύετε το αφηγηματάκι, γιατί στην πραγματικότητα δεν έχει δράκο..
-
-
@dublin said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@red_monster said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@red_monster said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Σιγά που θα γλυτώνατε γατάκια....
https://news.b2green.gr/33527/φόρο-με-το-χιλιόμετρο-ετοιμάζει-η-ευ
Ντιζελάρες για 10-15 χρόνια ακόμα...
Κλασική αντιμετώπιση ανθρώπου που ήρθε πρόσφατα σε επαφή με οικιακούς κινητήρες diesel και νιώθει ότι ανακάλυψε το άγιο δισκοπότηρο της οικονομίας.
Σε σχέση με την βενζίνη όντως πολύ φτηνά...
Μεσα στην πόλη όμως το φιλτρο dpf δυσκολεύεται σφόδρα με τη σωστή αναγέννηση. Το φίλτρο dpf και η ευαισθησία σε νοθευμένο καύσιμο (ένας σύγχρονος πετρελαιοκινητήρας με κοινό άυλο και μπεκ ακριβείας είναι πολύπλοκη και ευαίσθητη κατασκευή) είναι απο τις συνιστώσες που πρέπει να ζυγίζεις πριν αγοράσεις κινητήρα diesel έναντι βενζίνης. Οι βλάβες των diesel είναι συνήθως κοστοβορες.
Δεκαετίες έχουμε δικέ μου, κανένα θέμα σε πολλαπλά αυτοκίνητα. Πάμε παρακάτω..
Με μύθους και θρύλους δουλεύετε το αφηγηματάκι, γιατί στην πραγματικότητα δεν έχει δράκο..
Μπορεί να έχετε τίποτα αρχαία deutz που καίνε τα παντα, δεν κρίνω
-
@dublin said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@red_monster said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@red_monster said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Σιγά που θα γλυτώνατε γατάκια....
https://news.b2green.gr/33527/φόρο-με-το-χιλιόμετρο-ετοιμάζει-η-ευ
Ντιζελάρες για 10-15 χρόνια ακόμα...
Κλασική αντιμετώπιση ανθρώπου που ήρθε πρόσφατα σε επαφή με οικιακούς κινητήρες diesel και νιώθει ότι ανακάλυψε το άγιο δισκοπότηρο της οικονομίας.
Σε σχέση με την βενζίνη όντως πολύ φτηνά...
Μεσα στην πόλη όμως το φιλτρο dpf δυσκολεύεται σφόδρα με τη σωστή αναγέννηση. Το φίλτρο dpf και η ευαισθησία σε νοθευμένο καύσιμο (ένας σύγχρονος πετρελαιοκινητήρας με κοινό άυλο και μπεκ ακριβείας είναι πολύπλοκη και ευαίσθητη κατασκευή) είναι απο τις συνιστώσες που πρέπει να ζυγίζεις πριν αγοράσεις κινητήρα diesel έναντι βενζίνης. Οι βλάβες των diesel είναι συνήθως κοστοβορες.
Δεκαετίες έχουμε δικέ μου, κανένα θέμα σε πολλαπλά αυτοκίνητα. Πάμε παρακάτω..
Με μύθους και θρύλους δουλεύετε το αφηγηματάκι, γιατί στην πραγματικότητα δεν έχει δράκο..
Αφου εισαι τοσο σιγουρος, εχω να σου προτεινω βενζιναδικο στον Αλιμο, με πολυ καλο καυσιμο.
Ψηνεσαι να πας να γεμιζεις μονιμα απο εκει να δουμε αν θα συνεχισεις να μην εχεις κανενα θεμα? -
@ntinaras said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dublin said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@red_monster said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@red_monster said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Σιγά που θα γλυτώνατε γατάκια....
https://news.b2green.gr/33527/φόρο-με-το-χιλιόμετρο-ετοιμάζει-η-ευ
Ντιζελάρες για 10-15 χρόνια ακόμα...
Κλασική αντιμετώπιση ανθρώπου που ήρθε πρόσφατα σε επαφή με οικιακούς κινητήρες diesel και νιώθει ότι ανακάλυψε το άγιο δισκοπότηρο της οικονομίας.
Σε σχέση με την βενζίνη όντως πολύ φτηνά...
Μεσα στην πόλη όμως το φιλτρο dpf δυσκολεύεται σφόδρα με τη σωστή αναγέννηση. Το φίλτρο dpf και η ευαισθησία σε νοθευμένο καύσιμο (ένας σύγχρονος πετρελαιοκινητήρας με κοινό άυλο και μπεκ ακριβείας είναι πολύπλοκη και ευαίσθητη κατασκευή) είναι απο τις συνιστώσες που πρέπει να ζυγίζεις πριν αγοράσεις κινητήρα diesel έναντι βενζίνης. Οι βλάβες των diesel είναι συνήθως κοστοβορες.
Δεκαετίες έχουμε δικέ μου, κανένα θέμα σε πολλαπλά αυτοκίνητα. Πάμε παρακάτω..
Με μύθους και θρύλους δουλεύετε το αφηγηματάκι, γιατί στην πραγματικότητα δεν έχει δράκο..
Αφου εισαι τοσο σιγουρος, εχω να σου προτεινω βενζιναδικο στον Αλιμο, με πολυ καλο καυσιμο.
Ψηνεσαι να πας να γεμιζεις μονιμα απο εκει να δουμε αν θα συνεχισεις να μην εχεις κανενα θεμα?Με βαση παλαιότερη έρευνα του ΕΜΠ η οποία έκανε αναγωγή του όγκου σε μάζα, 8/10 βενζινάδικα κλέβουν ποσοτικως, μη μετρήσιμα αυτά που κλέβουν ποιοτικώς.
Το δικό μου δείγμα είναι πολύ μεγαλύτερο απο 1-2 οχήματα και περιλαμβάνει ΙΧ & ΦΙΧ.
Όσο πιο καινούργιο το ΙΧ τόσο πιο ευαίσθητο, στα μικρα φορτηγά έχουν θέμα απο e5 και πάνω ενώ στα πιο μεγάλα απο e6. -
παρουσιάστηκε σήμερα το b suv
volvo ex 30μήκος 4,26 m
πλατος 1,837 m
υψος 1,555 m
βάρος 1830 kgιπποδύναμη
272 (πισωκίνητο) ,428 (τετρακίνητο (2 κινητηρες , ένας εμπρος , ενας πίσω ))0-100 5,7 και 3,6
δυο μπαταριες 50 και 64 kwh , επιλέξιμες και για τις δυο εκδοσεις , μέγιστη αυτονομια 480 χιλιομετρα wltp (πισωκινητο - μεγαλη μπαταρια)
φορτιση 20- 80 % σε κατω απο 26 λεπτα της ωρας
στανταρ απο τη βασικη τα συστηματα ασφαλειας της volvo
τιμη απο 37000 ! προ επιδοτησης
-
πολυ ομορφο!
πολυ μικρες μπαταριες
ασχημο τιμονι
μικρος χωρος για τους πισω -
Στο Δελτίο Τύπου που έστειλε η Volvo δε διευκρινίζει αν τα 37.5 χιλιάρικα είναι προ επιδότησης, αλλά θεωρώ σίγουρα ότι είναι. Πρώτον, γιατί αν έβγαινε κάτω από 30, θα ήταν τελείως σκάνδαλο. Και δεύτερον, γιατί αν συνέβαινε κάτι τέτοιο, θα το ανέφεραν πρώτο-πρώτο.
-
Πραγματικά, για 4.30 μήκος είναι απαράδεκτα στριμωγμένο για τους πίσω επιβάτες.
-
@dimsabas said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Στο Δελτίο Τύπου που έστειλε η Volvo δε διευκρινίζει αν τα 37.5 χιλιάρικα είναι προ επιδότησης, αλλά θεωρώ σίγουρα ότι είναι. Πρώτον, γιατί αν έβγαινε κάτω από 30, θα ήταν τελείως σκάνδαλο. Και δεύτερον, γιατί αν συνέβαινε κάτι τέτοιο, θα το ανέφεραν πρώτο-πρώτο.
Μου κάνει εντύπωση .
Πάντως και Αγγλία βλέπω από carwow η βασική έχει 33795 λίρες η περίπου 37000 ευρώ και εκεί η επιδότηση είναι το πολύ 2500 λίρες .. -
Να ρωτήσω!!!! Αυτό με το 0-100 σε 3,6" μήπως τελικά έχει μεγαλύτερη αυτονομία διότι διανύει γρηγορότερα την ίδια απόσταση άρα λειτουργεί λιγότερη ώρα από το πιο αργό;;;;
Όταν μιλώ με τον @andya3 αλλάζει ο τροπος σκέψης μου και μου γεννούνται διάφορες απορίες λογικής.
-
Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης