-
@ektoras said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Επίσημο: Tο 2035 αντί του 2030 η απαγόρευση των αυτοκινήτων βενζίνης και diesel στην Ελλάδα - 4troxoi.gr
Να δεις που θα ζητήσουμε και παράταση!
-
Πραγματικά, πόσοι «αποφεύγουν τον τάρανδο» με ελιγμό;
Φοβάμαι πως απλά τσαρουχώνουν το φρένο, και εύχονται να κάνει δουλειά το abs. -
@bassstarlet said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Πραγματικά, πόσοι «αποφεύγουν τον τάρανδο» με ελιγμό;
Φοβάμαι πως απλά τσαρουχώνουν το φρένο, και εύχονται να κάνει δουλειά το abs.Φρενάρισμα με ίσιους τους τροχούς και ελιγμό την τελευταία στιγμή
το abs esp θα βοηθήσουν στο φρενάρισμα και στον ελιγμό ώστε να μην καταλήξεις στο αντίθετο ρεύμα ή στο χωράφι φέρνοντας σβούρες . -
@monman2 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@bassstarlet said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Πραγματικά, πόσοι «αποφεύγουν τον τάρανδο» με ελιγμό;
Φοβάμαι πως απλά τσαρουχώνουν το φρένο, και εύχονται να κάνει δουλειά το abs.Φρενάρισμα με ίσιους τους τροχούς και ελιγμό την τελευταία στιγμή
το abs esp θα βοηθήσουν στο φρενάρισμα και στον ελιγμό ώστε να μην καταλήξεις στο αντίθετο ρεύμα ή στο χωράφι φέρνοντας σβούρες .Εγώ κανα δυο γατουλες και 2 νυφιτσες δεν τις έχω αποφύγει.
Τον ασβο του επαιξα φώτα και κόρνες και έφυγε. -
Όμως, το τέστ αυτό, δεν περιλαμβάνει φρενάρισμα, και μετά στρίψιμο.
-
https://carselectric.gr/byd-e2-engyimeno-ilektriko-me-405-chiliometra-aftonomia/
95 άλογα, 18 κιλά ροπής. 0-100 10,3" και τελική .....130 χλμ/ώρα!!!!
Μπαταρία lfp 400 χλμ αυτονομίας και τιμή της τοπ έκδοσης με όλα μέσα ..... €14.700.
Μιλάμε για σύγχρονο, σε σύγχρονη πλατφόρμα οικογενειακό hatchback. Δείτε σχεδίαση του ταμπλό
Δηλαδή σε 2-3 έτη ( και νωρίτερα γράφουν πως θα γίνει) αν βγουν οι φθηνότερες και σύγχρονες μπαταρίες με υψηλή πυκνότητα και αυτονομία στα 650-700 χλμ...... Τι θα γίνει;
-
@lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Δηλαδή σε 2-3 έτη ( και νωρίτερα γράφουν πως θα γίνει) αν βγουν οι φθηνότερες και σύγχρονες μπαταρίες με υψηλή πυκνότητα και αυτονομία στα 650-700 χλμ...... Τι θα γίνει;
Θα επιδοτείται το diesel για να μη χαλάσει στις δεξαμενές.
-
Σιγά που θα γλυτώνατε γατάκια....
https://news.b2green.gr/33527/φόρο-με-το-χιλιόμετρο-ετοιμάζει-η-ευ
Ντιζελάρες για 10-15 χρόνια ακόμα...
-
@lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
https://carselectric.gr/byd-e2-engyimeno-ilektriko-me-405-chiliometra-aftonomia/
95 άλογα, 18 κιλά ροπής. 0-100 10,3" και τελική .....130 χλμ/ώρα!!!!
Μπαταρία lfp 400 χλμ αυτονομίας και τιμή της τοπ έκδοσης με όλα μέσα ..... €14.700.
Μιλάμε για σύγχρονο, σε σύγχρονη πλατφόρμα οικογενειακό hatchback. Δείτε σχεδίαση του ταμπλό
Να πω ψέματα, αλλά το βρίσκω και ωραίο για κινέζικο. Γνωρίζετε πότε θα έρθει Ελλάδα, ενδιαφέρομαι να πάρω ένα ηλεκτρικό στην μητέρα μου με αντίστοιχα χαρακτηριστικά και η τιμή και η εγγύηση του είναι τρομερά ανταγωνιστική.
-
@criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Σιγά που θα γλυτώνατε γατάκια....
https://news.b2green.gr/33527/φόρο-με-το-χιλιόμετρο-ετοιμάζει-η-ευ
Ντιζελάρες για 10-15 χρόνια ακόμα...
Ποια Ευρώπη για την Αγγλία λέει , μια μελέτη που μπορεί να υιοθετηθεί μπορεί οχι ,στην Αγγλία ξαναλέω, κάπου κάποτε σε μερικά χρόνια μπορεί να βάλουν φόρο, αν γλυτώνεις χιλιάρικα απο τα καύσιμα σιγά μη νοιάξουν οι 200-300 λίρες.
-
@monman2 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Σιγά που θα γλυτώνατε γατάκια....
https://news.b2green.gr/33527/φόρο-με-το-χιλιόμετρο-ετοιμάζει-η-ευ
Ντιζελάρες για 10-15 χρόνια ακόμα...
Ποια Ευρώπη για την Αγγλία λέει , μια μελέτη που μπορεί να υιοθετηθεί μπορεί οχι ,στην Αγγλία ξαναλέω, κάπου κάποτε σε μερικά χρόνια μπορεί να βάλουν φόρο, αν γλυτώνεις χιλιάρικα απο τα καύσιμα σιγά μη νοιάξουν οι 200-300 λίρες.
Χαχα έχω κλάψει...αφού δεν είναι καλά τα ηλεκτρικά και δεν συμφέρουν, αυτό δεν λέτε τόσο καιρό εδώ μέσα? μην αγοράσετε παλικάρια, αφήστε μας στην ησυχία μας, μια χαρά την βγάζουμε τώρα, αν καταλάβετε τι χάνετε, κινδυνεύει η τσέπη μας από την κυβέρνηση... ντίζελ και βενζίνη και ξερό ψωμί!!!
-
Χαχαχα είναι που εχουν πρακτική σκέψη....
-
Χτες βράδυ στο Κορωπί σε ένα πάρκινγκ ενός σουπερμάρκετ, ένα μόνο του μεγάλο σουβ, φόρτιζε. Αδειο το πάρκινγκ στον περιφερειακό, δεν ξέρω αν είχε και κανένα σκύλο μέσα να το φυλάει...
-
@criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Χτες βράδυ στο Κορωπί σε ένα πάρκινγκ ενός σουπερμάρκετ, ένα μόνο του μεγάλο σουβ, φόρτιζε. Αδειο το πάρκινγκ στον περιφερειακό, δεν ξέρω αν είχε και κανένα σκύλο μέσα να το φυλάει...
Τα ηλεκτρικά έχουν κάποιους περιορισμούς, αν μπορείς να τους αποδεχτείς ειναι μια χαρά επιλογή αλλά σίγουρα δεν ειναι για μπαρμπάδες που δεν είναι εξοικειωμένοι με εφαρμογές και τεχνολογία.
-
Δεν είμαστε πάντως όλοι όσοι δε γουστάρουμε ηλεκτρικά "μπαρμπάδες". Just sayin'
-
Μπορεί να είμαστε και μπαρμπαδες αλλά και να είμαστε πιο εξοικειωμένοι με την τεχνολογία από νεότερους.
-
Κάτω απο τη βάση και οι δυο όσο αφορά την κατανόηση κειμένου
-
Τα άκρα συναντιούνται όταν κάνουν κάμψεις......
-
@red_monster said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Κάτω απο τη βάση και οι δυο όσο αφορά την κατανόηση κειμένου
Για κάνε το πιο λιανά τότε για εμάς τους αδαείς.
-
@diego1960 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@red_monster said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Κάτω απο τη βάση και οι δυο όσο αφορά την κατανόηση κειμένου
Για κάνε το πιο λιανά τότε για εμάς τους αδαείς.
Τα ηλεκτρικά έχουν κάποιους περιορισμούς και σαφώς δεν είναι για μπαρμπάδες που δεν είναι εξοικειωμένοι με την τεχνολογία.
Είναι καλά για πόλη και κοντινές αποστάσεις; Ναι αλλά τα υβριδικά ακολουθούν κατα πόδας. Είναι καλά για μεγάλες αποστάσεις και απρογραμμάτιστα ταξίδια ; Σαφώς και όχι, εκεί ένα αυτοκίνητο με κινητήρα diesel είναι κορυφή.
Είναι όλοι οι μπαρμπάδες τεχνολογικά αναλφάβητοι ; Ασφαλώς και όχι, ορισμένοι βάζουν τα γυαλιά σε νέους ξερόλες.Είναι αρκουντως σπορ; Είναι πολύ ευχάριστα και σπορτίφ αλλα σίγουρα δεν τα λες σπορ με την έννοια της έξαψης όλων των αισθήσεων.
Τι θεωρεί ο καθένας σπορ είναι καθαρά υποκειμενικό και έχει να κάνει με τις προσλαμβάνουσες.
Προσωπικά, Σπορ θεωρω ένα δίκυκλο με μεγάλο V-2 και 135hp σε 180kg.
Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης