-
@argyn said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Νοίκιασε το βασικό πισωκίνητο Model 3 ρε συ λάπ που το βρίσκεις εύκολα, για μια μέρα έστω, κάντο μια βόλτα, και άσε τα θεωρητικά περί κέντρων βάρους, κατανομής μαζών και κέντρων περιστροφής. Είναι τόσο απλό - με το που θα στρίψεις στο πρώτο στενό θα καταλάβεις ΑΜΕΣΑ και το βάρος του και το κοπάνημα στις λακούβες ... και μετά θα αναρωτηθείς ευλόγως όπως ο καθένας απροκατάλυπτος παρατηρητής: Μας δουλεύουνε, τα παίρνουνε, είναι παντελώς ηλίθιοι ή ο φανμποιζμός καλά κρατεί? Μιλάμε για ένα αμάξι συνολικού όγκου, ποιότητας κατασκευής και χώρων επιπέδου Skoda Octavia αλλά 400+ κιλά βαρύτερο που τα μισά παπαγαλάκια προσπαθούν να μας πείσουν ότι είναι το ιδανικό οικογενειακό όχημα ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ και τα άλλα μισά ότι το μόνο που του λείπει είναι το badge του M-Division.
Argyn, εσύ έχεις νοικιάσει Model 3 και τα διαπίστωσες αυτά ή απλώς επαναλαμβάνεις αυτά που μπορεί να λένε όσοι δε συμπαθούν τα ηλεκτρικά;
Ρωτάω γιατί εγώ οδήγησα (για λίγο είναι η αλήθεια) το Model 3LR φίλου μου. Δεν το οδήγησα σε στροφοδιαδρομή, αλλά εντός της πόλης. Το σίγουρο είναι ότι με τις βασικές 18άρες ζάντες ΔΕΝ κοπανάει, αλλά έχει πολύ καλά ρυθμισμένη ανάρτηση. Σε συνδυασμό μάλιστα με την τετρακίνηση, η δύναμη κατεβαίνει πολύ καλά στο δρόμο, παρόλο που προσπάθησα να το "στραμπουλήξω".
Κατά τ' άλλα το ιδανικό οικογενειακό όχημα εξαρτάται από τη ζωή του καθενός, τις ανάγκες του, τις επιθυμίες του και την οικονομική δυνατότητα του. Επίσης δε νομίζω ότι κανείς έχει προσπαθήσει να εξομοιώσει το Model 3 LR με μια Μ3, η οποία είναι σίγουρα πιο σπορ σε στήσιμο, αλλά κοστίζει 2 ή και 3 φορές πιο πάνω (με αντίστοιχο εξοπλισμό) και έχει το πενταπλάσιο ή δεκαπλάσιο κόστος χρήσης. Απλώς εσύ απογοητεύεσαι που δεν θάβουν την οδική του συμπεριφορά, γιατί είναι όντως πολύ καλή, και κάνεις συγκρίσεις που είναι εκτός θέματος. -
@lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Εδώ το βαρύ Τέσλα με έξτρα βάρος 5 επιβάτες και αποσκευές
"that's a very good result for a heavy car as the tesla model 3 standard range"
μάι πόιντ εξακτλι λαπ ...
Και όλα αυτά με ρύθμιση ανάρτησης και λάστιχα προφίλ και φάρδους τέτοιου που σε ελληνικούς δρόμους θα ευχόσουν σε πάρα πολλές συνθήκες ΝΑ ΜΗΝ ΦΟΡΑΓΕΣ.
-
@harisma23 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Argyn, εσύ έχεις νοικιάσει Model 3 και τα διαπίστωσες αυτά ή απλώς επαναλαμβάνεις αυτά που μπορεί να λένε όσοι δε συμπαθούν τα ηλεκτρικά;
Έχω οδηγήσει για περισσότερο από 1κ χλμ έκαστη από τις εκδόσεις των Model 3 και Model Y. Είχα μάλιστα την δυνατότητα να μου παραχωρηθεί τό βασικό Μodel 3 ως λιζινγκ από τον εργοδότη μου και αντ' αυτού επέλεξα ένα ταπεινό και παντελώς οδηγικά αδιάφορο eTSi DSG Golfάκι που ταιριάζει πολύ καλύτερα στο δικό μου προφίλ αναγκών (πολλά μα πάρα πολλά χλμ σε μέρη χωρίς ταχυφορτιστές, ενίοτε πολύ στριμόκωλα για παρκάρισμα και μανούβρες, και με σπιτίσια θέση στάθμευσης κατειλημένη από εργαλεία για άλλα χόμπια).
Ξανατονίζω ένα πράγμα μόνον: MHN πιστεύετε ότι διαβάζετε, νοικιάστε μόνοι σας και διαμορφώστε άποψη. Τα περισσότερα πορίσματα του κώλου προέρχονται από αμέσως ή εμμέσως χορηγούμενους ινφλουένσερς και ανθρώπους που ΔΕΝ ξόδεψαν δικά τους λεφτά για να αγοράσουν ηλεκτρικό ως το μόνο τους όχημα και που βρίσκονται σε τελείως διαφορετική τροχιά ζωής από την πλειονότητα των υπολοίπων.
-
Δες στο ίδιο πρότυπο δοκιμής από το ίδιο περιοδικό την υβριδική mercedes με υψηλότερο κέντρο βάρους. Πισωκίνητη και αυτή.
Δες μεταφορά βάρους
-
Δες εδώ το mazda6
Στα 72χλμ πως χοροπηδά η ανάρτηση την μεταφορά βάρους. Πάλι στο ίδιο πρότυπο και περιοδικό
-
Ξαναδιάβασε ότι σου έγραψα ρε συ λαπ ... και δοκίμασέ το ο ίδιος.
-
@argyn said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@harisma23 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Argyn, εσύ έχεις νοικιάσει Model 3 και τα διαπίστωσες αυτά ή απλώς επαναλαμβάνεις αυτά που μπορεί να λένε όσοι δε συμπαθούν τα ηλεκτρικά;
Έχω οδηγήσει για περισσότερο από 1κ χλμ έκαστη από τις εκδόσεις των Model 3 και Model Y. Είχα μάλιστα την δυνατότητα να μου παραχωρηθεί τό βασικό Μodel 3 ως λιζινγκ από τον εργοδότη μου και αντ' αυτού επέλεξα ένα ταπεινό και παντελώς οδηγικά αδιάφορο eTSi DSG Golfάκι που ταιριάζει πολύ καλύτερα στο δικό μου προφίλ αναγκών (πολλά μα πάρα πολλά χλμ σε μέρη χωρίς ταχυφορτιστές, ενίοτε πολύ στριμόκωλα για παρκάρισμα και μανούβρες, και με σπιτίσια θέση στάθμευσης κατειλημένη από εργαλεία για άλλα χόμπια).
Ξανατονίζω ένα πράγμα μόνον: MHN πιστεύετε ότι διαβάζετε, νοικιάστε μόνοι σας και διαμορφώστε άποψη. Τα περισσότερα πορίσματα του κώλου προέρχονται από αμέσως ή εμμέσως χορηγούμενους ινφλουένσερς και ανθρώπους που ΔΕΝ ξόδεψαν δικά τους λεφτά για να αγοράσουν ηλεκτρικό ως το μόνο τους όχημα και που βρίσκονται σε τελείως διαφορετική τροχιά ζωής από την πλειονότητα των υπολοίπων.
Κατ΄ αρχάς καλά έκανες και διάλεξες αυτό που ταιριάζει καλύτερα στις ανάγκες σου.
Από εκεί και πέρα, απορώ γιατί επιμένεις στο να με εγκαλείς να διαμορφώσω άποψη οδηγώντας το, αφού το έχω κάνει!
Επιπλέον με εκπλήσσει η άποψη που έχεις για την άνεση - ρύθμιση της ανάρτησης και η οποία δεν ταιριάζει με τη δική μου εμπειρία... -
Ισως ο ειδικος τυπος να "τα παιρνει", ισως και οχι. Ισως απλα να τα θεωρουν τα ηλεκτροκινητα ευχαριστα στην οδηγηση αυτοκινητα. Επισης, τι ποσοστο απο τους αγοραστες αυτοκινητων ενδιαφερονται για πραγματα οπως "οδηγικη ευχαριστηση", "ταρανδοι" και ενα σωρο αντιστοιχα; Δεν το λεω για να σας πικαρω, απλα ειναι η πραγματικοτητα, η οποια εχει οδηγησει στην κατακορυφη αυξηση πωλησεων suv τα τελευταια χρονια και εχει τοποθετησει το 2023 το model Y πιο ψηλα σε πωλησεις απο αυτοκινητα του μισου κοστους.
Με ολον το σεβασμο προς το περιοδικο που μας φιλοξενει, αλλα πιστευετε πραγματικα οτι ενας αγοραστης αυτοκινητου καθεται και διαβαζει μηνες για τεχνικα χαρακτηριστικα και συμπεριφορα;
Βλεπει τι του αρεσει, τι ικανοποιει τις αναγκες του, που φτανει το πορτοφολι του και παει και αγοραζει. -
@harisma23 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Από εκεί και πέρα, απορώ γιατί επιμένεις στο να με εγκαλείς να διαμορφώσω άποψη οδηγώντας το, αφού το έχω κάνει!
Δεν σε εγκαλώ, δεν ήταν αυτή η πρόθεση μου τουλάχιστον. Καλώς έκανες και το δοκίμασες και το ίδιο ενθαρρύνω και τους υπολοίπους να κάνουν για να διαμορφώσουν προσωπική άποψη - μακριά από παπαγαλάκια και φιδέμπορες. Προφανώς δεν έχω την απαίτηση η αυτοκινητιστική άποψη του οποιουδήποτε τρίτου να ταυτίζεται με την δική μου. Τα αυτοκίνητα υπάρχουν εκεί έτοιμα για δοκιμή. Η δε τεσλα τα δίνει όλα για ένα σύντομο τεστ ντράιβ (αν και θεωρώ ότι η ενοικίαση για ένα ΠΣΚ είναι μακράν η προτιμότερη λύση ΠΡΙΝ αγοράσει κανείς ή διαμορφώσει οριστική άποψη).
-
@argyn said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Εδώ το βαρύ Τέσλα με έξτρα βάρος 5 επιβάτες και αποσκευές
"that's a very good result for a heavy car as the tesla model 3 standard range"
μάι πόιντ εξακτλι λαπ ...
Και όλα αυτά με ρύθμιση ανάρτησης και λάστιχα προφίλ και φάρδους τέτοιου που σε ελληνικούς δρόμους θα ευχόσουν σε πάρα πολλές συνθήκες ΝΑ ΜΗΝ ΦΟΡΑΓΕΣ.
Στα πρώτα 20’ καταλαβαίνεις ότι η ανάρτηση είναι σωστά ρυθμισμένη, όλα τα αλλά είναι παραμύθια της χαλιμάς
-
@red_monster said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Στα πρώτα 20’ καταλαβαίνεις ότι η ανάρτηση είναι σωστά ρυθμισμένη, όλα τα αλλά είναι παραμύθια της χαλιμάς
Πράγματι. Στα πρώτα 20" καταλαβαίνεις ότι η ανάρτηση ΔΕΝ είναι ρυθμισμένη για την άνετη μεταφορά μιας οικογένειας στους ελληνικούς δρόμους.
-
@argyn said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@red_monster said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Στα πρώτα 20’ καταλαβαίνεις ότι η ανάρτηση είναι σωστά ρυθμισμένη, όλα τα αλλά είναι παραμύθια της χαλιμάς
Πράγματι. Στα πρώτα 20" καταλαβαίνεις ότι η ανάρτηση ΔΕΝ είναι ρυθμισμένη για την άνετη μεταφορά μιας οικογένειας στους ελληνικούς δρόμους.
Ρε συ, πέρα από την υποκειμενικότητα των απόψεων που γενικώς υπάρχει, κάποια πράγματα είναι αρκετά ως απόλυτα αντικειμενικά.
Δεν ξέρω ποια έκδοση του Model 3 οδήγησες και με τι ζαντολάστιχα, αλλά οι κανονικές εκδόσεις των SR και LR έχουν σίγουρα και κατά γενική ομολογία πολύ καλά ρυθμισμένη ανάρτηση, η οποία προσφέρει πολύ καλή άνεση. Παράπονα για την άνεση της ανάρτησης έχω διαβάσει μόνο για την ανάρτηση της Performance, που σε μεγάλο βαθμό είναι λογικό να μην είναι προσανατολισμένη στην άνεση, προσφέροντας επιδόσεις supercar.
-
@harisma23 said in [Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης]
Ρε συ, πέρα από την υποκειμενικότητα των απόψεων που γενικώς υπάρχει, κάποια πράγματα είναι αρκετά ως απόλυτα αντικειμενικά.
Τι να σου πω, δεν ξέρω παρά μόνο αυτά που δοκίμασα - νοικιαρικα σε ταξίδια στο εξωτερικό πλην 2 Model Y που δανείστηκα για long weekend από συναδέλφους στην Ελλάδα. Παίζει να έχουν κάνει αλλαγές στις ρυθμίσεις από το εργοστάσιο ανάλογα με την ημνια παραγωγής? Μου έτυχαν εμένα νοικιαρικα με κανιβαλισμένες αναρτήσεις? Έχει μαλακέψει ο κωλος μου? Δεν ξέρω. Αν έχει μπαγκραουντ στορυ κανείς ιδιοκτήτης που το έχει ψάξει ας μας πει.
-
Γενικά ναι κάνουν πολλές αλλαγές ανά χρονιά
-
@harisma23 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Παράπονα για την άνεση της ανάρτησης έχω διαβάσει μόνο για την ανάρτηση της Performance
Σε Model 3 ετσι είναι. Και εμένα μια χαρά μου φάνηκε το LR. Παράποα πολλά για το Model Y, το οποίο δεν έχω οδηγήσει οπότε δεν έχω άποψη.
-
Στο Υ ηταν πολυ σκληρη, πλεον εχει γινει πιο μαλακη. Δεν το εχω οδηγησει.
-
@spiros-0 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Στο Υ ηταν πολυ σκληρη, πλεον εχει γινει πιο μαλακη. Δεν το εχω οδηγησει.
Και τότε που το ξέρεις ?
-
Επίσημο: Tο 2035 αντί του 2030 η απαγόρευση των αυτοκινήτων βενζίνης και diesel στην Ελλάδα - 4troxoi.gr
-
@ektoras said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Επίσημο: Tο 2035 αντί του 2030 η απαγόρευση των αυτοκινήτων βενζίνης και diesel στην Ελλάδα - 4troxoi.gr
χαράς ευαγγέλια λοιπόν για τους κατόχους ΕΙΧ με προνομιακό επιδοτούμενο καύσιμο σε σχέση με τα κορόιδα κατόχους βενζίνης στο Koulistan που πληρώνουν 35 λεπτά ακριβότερα το λίτρο στην αντλία.
-
@vagkirk said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@ektoras said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Επίσημο: Tο 2035 αντί του 2030 η απαγόρευση των αυτοκινήτων βενζίνης και diesel στην Ελλάδα - 4troxoi.gr
χαράς ευαγγέλια λοιπόν για τους κατόχους ΕΙΧ με προνομιακό επιδοτούμενο καύσιμο σε σχέση με τα κορόιδα κατόχους βενζίνης στο Koulistan που πληρώνουν 35 λεπτά ακριβότερα το λίτρο στην αντλία.
Ρε μη μπριζώνεις τον @lap
Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης