Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση
    • 1
    • 2
    • 75
    • 76
    • 77
    • 78
    • 79
    • 141
    • 142
    • 77 / 142
    Περί αυτοκίνησης
    87
    2840
    109795
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dublin @storm last edited by

      @storm said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:

      Μεγάλες αλήθειες που ισχύουν και για τα αυτοκίνητα.

      Youtube Video

      Τα έχω αναφέρει πολλάκις ακριβώς τα ίδια και φυσικά συμφωνώ απολύτως.

      Σε κάνα 2 χρόνια μάλλον το πρώτο μου ηλεκτρικό θα είναι ένα μικρό scooter για γύρω γύρω όλοι.. άλλωστε οι μεγάλοι Ιάπωνες από φέτος θα βγάλουν τα πρώτα τους ηλεκτρικά, θέλουν 2-3 να δούμε την ιδέα τους απλωμένη..

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • L
        lap @super-t last edited by

        @super-t said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:

        @antonakis said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:

        @diego1960 said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:

        Eπίσης για κάποιο λόγο τα περισσότερα ηλεκτρικά είναι απλά απαίσια εμφανισιακά και χοντροκομμένα σε σχέση με τα αντίστοιχα θερμικά. Βλέπει κανείς ένα ID3 δίπλα στο Golf και μοιάζει σαν κανονικό αυτοκίνητο που το τσίμπησε υπερτροφική μεταλλαγμένη μέλισσα και έπαθε αλλεργικό σοκ. Το Born σε σύγκριση με το Leon είναι ακόμα χειρότερο.

        Το Avenger παραδόξως είναι το μόνο που μου αρέσει, όλα τα άλλα στα λιοντάρια!

        Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, τουλάχιστον με τις σημερινές μπαταρίες, επιλέγουν να τοποθετούν τις μπαταρίες στο πάτωμα του αυτοκινήτου για οικονομία χώρου (το καλύτερο κέντρο βάρους είναι μάλλον δευτερεύον). Αυτή η τοποθέτηση, σημαίνει αυτόματα ότι για να υπάρχει χώρος ανάμεσα στην πατούσα και το σαγόνι των επιβατών, πρέπει να ψηλώσει και η οροφή του αυτοκινήτου. Γιαυτό και τα περισσότερα ηλεκτρικά είναι SUVοειδή.
        Και αυτό είναι και η τρέλα της ηλεκτροκίνησης... γιατί suv αμάξωμα σημαίνει μεγαλύτερες αεροδυναμικές απώλειες, άρα μικρότερη αυτονομία.

        Αυτή είναι η μπαταρία στα ηλεκτρικά Peugeot, Citroen, Opel κ.τ.λ., 50 kWh. 18 από αυτά τα παραλληλόγραμμα κουτιά, διαστάσεις κοντά στα 39×15×11 cm λένε (350 kg συνολικά). Πως αλλιώς να τοποθετηθούν; Και μην ξεχνάς ότι θέλουν και το σύστημα ψύξης, τα διάφορα άλλα ηλεκτρονικά κ.τ.λ.

        alt text

        Πλέον η stellantis θα προχωρήσει σε νέα πλατφόρμα που θα έχει σχεδιαστεί από την αρχή για ηλεκτρικά. Ως εκ τούτου, θα έχει τελείως διαφορετική αρχιτεκτονική για τις μπαταρίες.

        alt text

        ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • cirus
          cirus @diego1960 last edited by cirus

          @diego1960 said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:

          @cirus Ναι το EV6 ειναι όμορφο (αν και το έχω δεί απο κάποια απόσταση) αλλά ρε γμτ πολύ μαούνα. Έχουν γίνει πολύ μεγάλα γενικά τα αυτοκίνητα για τα γούστα μου. Μια σειρά 3 πχ είναι σαν παλιά 5ρα και πάει λέγοντας. Διάβαζα και για το Polo οτι ειναι παρόμοιο σε μέγεθος με τη δεύτερη ή τρίτη γενιά Golf κτλ.

          Ναι μαούνα είναι και εμένα δεν μαρεσουν πια τα μεγάλα αμάξια, δεν τα θεωρω χρηστικα εκτος ταξιδιων.

          αλλα ρε φίλε αξιζει να το δεις από κοντά . Παρα πολυ εντυπωσιακό το συγκεκριμένο. Οτι ομορφότερο υπάρχει σε ηλεκτρικο είναι.

          Cirus the virus

          fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • H
            harisma23 @realzeus last edited by

            @realzeus said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:

            @harisma23 said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:

            Αν είχα 40-50 χιλιάρικα για αγορά αυτοκινήτου, ξέρω τι θα έπαιρνα...

            Yaris GR σε καινούριο, ή μεταχειρισμένη 911.

            Μιλάω για καινούρια αυτοκίνητα και με δυνατότητα μεταφοράς οικογένειας. Καλώς ή κακώς, δεν είμαι εργένης.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • fanis75
              fanis75 moderator @cirus last edited by

              @cirus said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:

              αλλα ρε φίλε αξιζει να το δεις από κοντά . Παρα πολυ εντυπωσιακό το συγκεκριμένο. Οτι ομορφότερο υπάρχει σε ηλεκτρικο είναι.

              Όμορφο μπροστά αλλά από την μέση και πίσω (και ειδικά πίσω) ΔΕΝ βλέπεται, εμετός! Πιο όμορφο και συμμετρικό το Ιόνικ.

              We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

              cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • diego1960
                diego1960 last edited by

                Το Ioniq και αν δε βλέπεται, σα τούβλο με ρόδες είναι. Εντελώς χοντροκομμένο, και φυσικά στο εσωτερικό ακόμα χειρότερο.

                Δεξιός, μεσαιοταξίτης, και μισθωτός των 1200ων ευρώ με 2αράκι στο Χαλάνδρι, ψάχνει για φέτες γαλοπούλα για τοστ, κατά προτίμηση άπαχες. Ανώτατο budget 5 ευρώ ανα εβδομάδα. Δεκτές μόνο σοβαρές προτάσεις.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • J
                  jamesd @PaNick 0 last edited by

                  @panick-0 said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:

                  @jamesd said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:

                  Το ακριβό όσο πάει μετριάζεται. Όταν θέλεις τουλάχιστον 30Κ (τα 35Κ για πλάκα) για ένα θερμικό τότε τα 36Κ για το Tesla δεν είναι πολλά αν συνυπολογίσεις την εξοικονόμηση καυσίμου. Γιατί δεν παίρνει ο κόσμος κατα τη γνώμη μου:

                  1. Δεν έχει πάρκινγκ (μεγάλος πληθυσμός/απώλεια αγοράς)
                  2. Δεν έχει το προφίλ οδήγησης περισσότερα χλμ Αθηνα και λίγα ταξίδια ή το έχει αλλά φοβάται μήπως αλλάξει (όλοι θέλουν ευελιξία)
                  3. Φόβος για υψηλή απαξίωση (και καλά κάνει)
                  4. Φόβος για την απόδοση της μπαταρίας στο μέλλον (ύπουλο μειονέκτημα ειδικά αν συνδυαστεί με το 2)
                  5. Φόβος μην χρειαστεί να αλλάξει μπαταρία (αυτό δεν παλεύεται οικονομικά)

                  Καλα τα λες αλλα μια διοορθωση. Δεν ειναι 36Κ αλλα 44Κ γιατι η επιδοτηση πρωτα θα πληρωθει/ χρηματοδοτηθει και μετα απο καμποσους μηνες θα την εισπραξεις.

                  Αρα η εκταμιευση ειναι 40-50% μεγαλυτερη με ο,τι σημανει αυτο.

                  Γιατί να εκταμιεύσεις; Δάνειο πολλών δόσεων και πρόωρη τμηματική εξόφληση κατα το ποσό της επιδότησης μετά από ένα έτος, όταν θα έρθει για να μειώσεις τις δόσεις.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • J
                    Johnny 0 last edited by

                    Youtube Video

                    H 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • H
                      harisma23 @Johnny 0 last edited by harisma23

                      Αυτό είναι το καλύτερο feature των Tesla. Όνειρο ζωής να πιάσω κάποιον κομπλεξικό την ώρα που βανδαλίζει αυτοκίνητο...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • T
                        taxidiwtis last edited by

                        @harisma23 said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:

                        Αυτό είναι το καλύτερο feature των Tesla. Όνειρο ζωής να πιάσω κάποιον κομπλεξικό την ώρα που βανδαλίζει αυτοκίνητο...

                        Πριν απο περιπου 8-10 χρονια έγραφε ένα μέλος ονόματι Kacey , αυτος θυμάμαι είχε τις κατάλληλες μεθοδους για κάτι τέτοιους

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • cirus
                          cirus @fanis75 last edited by

                          @fanis75 said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:

                          @cirus said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:

                          αλλα ρε φίλε αξιζει να το δεις από κοντά . Παρα πολυ εντυπωσιακό το συγκεκριμένο. Οτι ομορφότερο υπάρχει σε ηλεκτρικο είναι.

                          Όμορφο μπροστά αλλά από την μέση και πίσω (και ειδικά πίσω) ΔΕΝ βλέπεται, εμετός! Πιο όμορφο και συμμετρικό το Ιόνικ.

                          Οχι υπεροχο και πίσω , μαρέσει πάρα πολύ

                          Cirus the virus

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • M
                            manast last edited by

                            Eπειδή έχω μέρες να δω κάτι σχετικό.
                            Ξέρει κανείς τι παίχτηκε στην αγορά της Νορβηγίας αυτή τη βδομάδα; 🤔
                            Mε ενδιαφέρει ιδιαίτερα, το κομμάτι μπαταριοκίνηση και για ακουστικά βαρηκοίας.👂 Ειδικά στη Νορβηγία για τα ακουστικά.
                            Επίσης αν ξέρει κανείς πως πάει η αγορά μπαταριοκίνητων στην Ονδούρα. Δεν μιλάνε συχνά για αυτό. Τι μας κρύβουν; Τι παίζεται στην Ονδούρα;🤷

                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • storm
                              storm last edited by

                              Δεν ξέρω αν είναι αλήθεια, αλλά διαβάζω ότι πολλές χώρες ετοιμάζονται να μπλοκάρουν την απόφαση των Βρυξελλών για το 2035.

                              Μεταξύ των χωρών αυτών είναι και οι Γερμανία, Ιταλία, Γαλλία.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • diego1960
                                diego1960 last edited by

                                Μακάρι αν και δεν το βλέπω, τουλάχιστον αν έπαιρναν μια παράταση για πχ. 2038 θα ήταν ένα κέρδος.

                                Δεξιός, μεσαιοταξίτης, και μισθωτός των 1200ων ευρώ με 2αράκι στο Χαλάνδρι, ψάχνει για φέτες γαλοπούλα για τοστ, κατά προτίμηση άπαχες. Ανώτατο budget 5 ευρώ ανα εβδομάδα. Δεκτές μόνο σοβαρές προτάσεις.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • D
                                  dstou last edited by

                                  Άμα είναι να μην τηρήσουν τα συμφωνημένα οι μεγάλοι...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • antonakis
                                    antonakis last edited by

                                    Κράτα μικρό καλάθι. Οι γερμανοί πχ λένε να συνεχίσουν νέα θερμικά μόνο με εναλλακτικά καύσιμα.
                                    Θυμάμαι την Porsche να ασχολείται με τέτοια, δεν ξέρω που βρίσκεται γενικά.

                                    "If an argument lasts more than five minutes then both sides are wrong." - ND Tyson

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • diego1960
                                      diego1960 last edited by

                                      Με την πίεση που έχουν φάει από την ΕΕ δε βλέπω πως θα προχωρήσει καν αυτό περα από μικρή κλίμακα, για αγώνες κτλ. Εξάλλου έχουν εξαναγκαστεί οι περισσότεροι κατασκευαστές ήδη να κάνουν επενδύσεις δις στα τάμπλετ και να ανακοινώσουν ήδη μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση, δε βλέπω πως θα γλυτώσουμε. Γεγονός είναι όμως οτι με τις τιμές των αυτοκινήτων εκεί που πάνε, αν έρθουν φτηνά κινέζικα θα σαρώσουν και θα δούμε πολλά λουκέτα σε ευρωπαίους κατασκευαστές. Εχουν φτάσει τα Fabia πάνω από 20χιλιάρικα για αυτόματο χιλιάρι με καλό εξοπλισμό, μιλάμε για τρέλα.

                                      Δεξιός, μεσαιοταξίτης, και μισθωτός των 1200ων ευρώ με 2αράκι στο Χαλάνδρι, ψάχνει για φέτες γαλοπούλα για τοστ, κατά προτίμηση άπαχες. Ανώτατο budget 5 ευρώ ανα εβδομάδα. Δεκτές μόνο σοβαρές προτάσεις.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • monman2
                                        monman2 last edited by monman2

                                        Την να την κάνουν την παράταση ;

                                        Ουτε ενα καινούργιο θερμικό μοτερ δεν πρόκειται να κατασκευαστεί , θα κάνουν τίποτα πασαλείμματα στα παλιά βενζίνης , μουφα-υβριδικά φυσικά αφου κανονικά υβριδικά δεν μπορούν
                                        τα ντίζελ ξ ε χ ά σ τ ε τα ουτε το 2025 δεν θα δουν...

                                        Χωρίς πολιτική παρέμβαση χωρίς απαγορεύσεις πρέπει οι ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες να εγκαταλείψουν τους θερμικούς το ταχύτερο δυνατόν η μόνη ελπίδα να μην χρεοκοπήσουν και εξαφανιστούν.

                                        Ιδίως οταν στην ημέρα των επενδυτών της Tesla παρουσιάστηκε το παρακάτω
                                        73189a8c-ee82-47e6-8fa8-65d53f7c770c-image.png

                                        και εχει τεθεί στόχος 20.000.000 το χρόνο το 2030 !
                                        Αύριο πρωί πρωί πρέπει να σταματήσουν την παραγωγή των θερμικών!

                                        Από τον FORDισμό στον ELONισμό με ενδιάμεσο σταθμό τον TOYOTισμό
                                        Με τέτοια εγγύηση #monoTOYOTA!

                                        storm 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • diego1960
                                          diego1960 last edited by diego1960

                                          Με τη διαφορά οτι κάποιοι από εμάς γουστάρουμε αυτοκίνητα και όχι τάμπλετ με ρόδες και μάλιστα πανάσχημα όπως αυτά που πασάρει η Τεσ-λολ. Επίσης επειδή ο Musk είναι από τους μεγαλύτερους ψεύτες, ας τα δούμε πρώτα πριν το δέσουμε κόμπο. Έχει πει ψέματα για διάφορα όπως robo-taxis, αυτόνομη οδήγηση, timeline για το Cybertruck κτλ. Προσωπικά αν μου έλεγε οτι έξω βρέχει, θα έβγαινα με κοντομάνικο και σαγιονάρα αλλά that's just me.

                                          Επίσης μια χαρά είναι τα υπάρχοντα θερμικά μοτέρ αρκεί να συνεχίσουν να κατασκευάζονται για χρόνια, είναι τα καθαρότερα και αποδοτικότερα της ιστορίας οπότε με λιγότερες ενοχές για όποιον έχει τέτοια...συμπλέγματα.

                                          Δεξιός, μεσαιοταξίτης, και μισθωτός των 1200ων ευρώ με 2αράκι στο Χαλάνδρι, ψάχνει για φέτες γαλοπούλα για τοστ, κατά προτίμηση άπαχες. Ανώτατο budget 5 ευρώ ανα εβδομάδα. Δεκτές μόνο σοβαρές προτάσεις.

                                          H 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • H
                                            harisma23 @diego1960 last edited by harisma23

                                            @diego1960 said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:

                                            Επίσης μια χαρά είναι τα υπάρχοντα θερμικά μοτέρ αρκεί να συνεχίσουν να κατασκευάζονται για χρόνια, είναι τα καθαρότερα και αποδοτικότερα της ιστορίας οπότε με λιγότερες ενοχές για όποιον έχει τέτοια...συμπλέγματα.

                                            Καθαρότερα και αποδοτικότερα από τα ηλεκτρικά;
                                            Μάλιστα. Το διαβάσαμε κι αυτό...

                                            Αν τώρα αναφέρεσαι στο ότι είναι καθαρότερα και αποδοτικότερα από τα παλιότερα θερμικά, θα σου πω ότι αυτό απλώς ΔΕΝ είναι επιχείρημα! Κάθε τεχνολογικό προϊόν όσο εξελίσσεται γίνεται αποδοτικότερο. Η σύγκριση γίνεται με τις εναλλακτικές της δεδομένης στιγμής και όχι με το παρελθόν.

                                            diego1960 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 75
                                            • 76
                                            • 77
                                            • 78
                                            • 79
                                            • 141
                                            • 142
                                            • 77 / 142
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr