-
@storm said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Μεγάλες αλήθειες που ισχύουν και για τα αυτοκίνητα.
Τα έχω αναφέρει πολλάκις ακριβώς τα ίδια και φυσικά συμφωνώ απολύτως.
Σε κάνα 2 χρόνια μάλλον το πρώτο μου ηλεκτρικό θα είναι ένα μικρό scooter για γύρω γύρω όλοι.. άλλωστε οι μεγάλοι Ιάπωνες από φέτος θα βγάλουν τα πρώτα τους ηλεκτρικά, θέλουν 2-3 να δούμε την ιδέα τους απλωμένη..
-
@super-t said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
@antonakis said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
@diego1960 said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Eπίσης για κάποιο λόγο τα περισσότερα ηλεκτρικά είναι απλά απαίσια εμφανισιακά και χοντροκομμένα σε σχέση με τα αντίστοιχα θερμικά. Βλέπει κανείς ένα ID3 δίπλα στο Golf και μοιάζει σαν κανονικό αυτοκίνητο που το τσίμπησε υπερτροφική μεταλλαγμένη μέλισσα και έπαθε αλλεργικό σοκ. Το Born σε σύγκριση με το Leon είναι ακόμα χειρότερο.
Το Avenger παραδόξως είναι το μόνο που μου αρέσει, όλα τα άλλα στα λιοντάρια!
Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, τουλάχιστον με τις σημερινές μπαταρίες, επιλέγουν να τοποθετούν τις μπαταρίες στο πάτωμα του αυτοκινήτου για οικονομία χώρου (το καλύτερο κέντρο βάρους είναι μάλλον δευτερεύον). Αυτή η τοποθέτηση, σημαίνει αυτόματα ότι για να υπάρχει χώρος ανάμεσα στην πατούσα και το σαγόνι των επιβατών, πρέπει να ψηλώσει και η οροφή του αυτοκινήτου. Γιαυτό και τα περισσότερα ηλεκτρικά είναι SUVοειδή.
Και αυτό είναι και η τρέλα της ηλεκτροκίνησης... γιατί suv αμάξωμα σημαίνει μεγαλύτερες αεροδυναμικές απώλειες, άρα μικρότερη αυτονομία.Αυτή είναι η μπαταρία στα ηλεκτρικά Peugeot, Citroen, Opel κ.τ.λ., 50 kWh. 18 από αυτά τα παραλληλόγραμμα κουτιά, διαστάσεις κοντά στα 39×15×11 cm λένε (350 kg συνολικά). Πως αλλιώς να τοποθετηθούν; Και μην ξεχνάς ότι θέλουν και το σύστημα ψύξης, τα διάφορα άλλα ηλεκτρονικά κ.τ.λ.

Πλέον η stellantis θα προχωρήσει σε νέα πλατφόρμα που θα έχει σχεδιαστεί από την αρχή για ηλεκτρικά. Ως εκ τούτου, θα έχει τελείως διαφορετική αρχιτεκτονική για τις μπαταρίες.

-
@diego1960 said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
@cirus Ναι το EV6 ειναι όμορφο (αν και το έχω δεί απο κάποια απόσταση) αλλά ρε γμτ πολύ μαούνα. Έχουν γίνει πολύ μεγάλα γενικά τα αυτοκίνητα για τα γούστα μου. Μια σειρά 3 πχ είναι σαν παλιά 5ρα και πάει λέγοντας. Διάβαζα και για το Polo οτι ειναι παρόμοιο σε μέγεθος με τη δεύτερη ή τρίτη γενιά Golf κτλ.
Ναι μαούνα είναι και εμένα δεν μαρεσουν πια τα μεγάλα αμάξια, δεν τα θεωρω χρηστικα εκτος ταξιδιων.
αλλα ρε φίλε αξιζει να το δεις από κοντά . Παρα πολυ εντυπωσιακό το συγκεκριμένο. Οτι ομορφότερο υπάρχει σε ηλεκτρικο είναι.
-
@realzeus said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
@harisma23 said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Αν είχα 40-50 χιλιάρικα για αγορά αυτοκινήτου, ξέρω τι θα έπαιρνα...
Yaris GR σε καινούριο, ή μεταχειρισμένη 911.
Μιλάω για καινούρια αυτοκίνητα και με δυνατότητα μεταφοράς οικογένειας. Καλώς ή κακώς, δεν είμαι εργένης.
-
@cirus said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
αλλα ρε φίλε αξιζει να το δεις από κοντά . Παρα πολυ εντυπωσιακό το συγκεκριμένο. Οτι ομορφότερο υπάρχει σε ηλεκτρικο είναι.
Όμορφο μπροστά αλλά από την μέση και πίσω (και ειδικά πίσω) ΔΕΝ βλέπεται, εμετός! Πιο όμορφο και συμμετρικό το Ιόνικ.
-
Το Ioniq και αν δε βλέπεται, σα τούβλο με ρόδες είναι. Εντελώς χοντροκομμένο, και φυσικά στο εσωτερικό ακόμα χειρότερο.
-
@panick-0 said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
@jamesd said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Το ακριβό όσο πάει μετριάζεται. Όταν θέλεις τουλάχιστον 30Κ (τα 35Κ για πλάκα) για ένα θερμικό τότε τα 36Κ για το Tesla δεν είναι πολλά αν συνυπολογίσεις την εξοικονόμηση καυσίμου. Γιατί δεν παίρνει ο κόσμος κατα τη γνώμη μου:
- Δεν έχει πάρκινγκ (μεγάλος πληθυσμός/απώλεια αγοράς)
- Δεν έχει το προφίλ οδήγησης περισσότερα χλμ Αθηνα και λίγα ταξίδια ή το έχει αλλά φοβάται μήπως αλλάξει (όλοι θέλουν ευελιξία)
- Φόβος για υψηλή απαξίωση (και καλά κάνει)
- Φόβος για την απόδοση της μπαταρίας στο μέλλον (ύπουλο μειονέκτημα ειδικά αν συνδυαστεί με το 2)
- Φόβος μην χρειαστεί να αλλάξει μπαταρία (αυτό δεν παλεύεται οικονομικά)
Καλα τα λες αλλα μια διοορθωση. Δεν ειναι 36Κ αλλα 44Κ γιατι η επιδοτηση πρωτα θα πληρωθει/ χρηματοδοτηθει και μετα απο καμποσους μηνες θα την εισπραξεις.
Αρα η εκταμιευση ειναι 40-50% μεγαλυτερη με ο,τι σημανει αυτο.
Γιατί να εκταμιεύσεις; Δάνειο πολλών δόσεων και πρόωρη τμηματική εξόφληση κατα το ποσό της επιδότησης μετά από ένα έτος, όταν θα έρθει για να μειώσεις τις δόσεις.
-
-
Αυτό είναι το καλύτερο feature των Tesla. Όνειρο ζωής να πιάσω κάποιον κομπλεξικό την ώρα που βανδαλίζει αυτοκίνητο...
-
@harisma23 said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Αυτό είναι το καλύτερο feature των Tesla. Όνειρο ζωής να πιάσω κάποιον κομπλεξικό την ώρα που βανδαλίζει αυτοκίνητο...
Πριν απο περιπου 8-10 χρονια έγραφε ένα μέλος ονόματι Kacey , αυτος θυμάμαι είχε τις κατάλληλες μεθοδους για κάτι τέτοιους
-
@fanis75 said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
@cirus said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
αλλα ρε φίλε αξιζει να το δεις από κοντά . Παρα πολυ εντυπωσιακό το συγκεκριμένο. Οτι ομορφότερο υπάρχει σε ηλεκτρικο είναι.
Όμορφο μπροστά αλλά από την μέση και πίσω (και ειδικά πίσω) ΔΕΝ βλέπεται, εμετός! Πιο όμορφο και συμμετρικό το Ιόνικ.
Οχι υπεροχο και πίσω , μαρέσει πάρα πολύ
-
Eπειδή έχω μέρες να δω κάτι σχετικό.
Ξέρει κανείς τι παίχτηκε στην αγορά της Νορβηγίας αυτή τη βδομάδα;
Mε ενδιαφέρει ιδιαίτερα, το κομμάτι μπαταριοκίνηση και για ακουστικά βαρηκοίας.
Ειδικά στη Νορβηγία για τα ακουστικά.
Επίσης αν ξέρει κανείς πως πάει η αγορά μπαταριοκίνητων στην Ονδούρα. Δεν μιλάνε συχνά για αυτό. Τι μας κρύβουν; Τι παίζεται στην Ονδούρα;
-
Δεν ξέρω αν είναι αλήθεια, αλλά διαβάζω ότι πολλές χώρες ετοιμάζονται να μπλοκάρουν την απόφαση των Βρυξελλών για το 2035.
Μεταξύ των χωρών αυτών είναι και οι Γερμανία, Ιταλία, Γαλλία.
-
Μακάρι αν και δεν το βλέπω, τουλάχιστον αν έπαιρναν μια παράταση για πχ. 2038 θα ήταν ένα κέρδος.
-
Άμα είναι να μην τηρήσουν τα συμφωνημένα οι μεγάλοι...
-
Κράτα μικρό καλάθι. Οι γερμανοί πχ λένε να συνεχίσουν νέα θερμικά μόνο με εναλλακτικά καύσιμα.
Θυμάμαι την Porsche να ασχολείται με τέτοια, δεν ξέρω που βρίσκεται γενικά. -
Με την πίεση που έχουν φάει από την ΕΕ δε βλέπω πως θα προχωρήσει καν αυτό περα από μικρή κλίμακα, για αγώνες κτλ. Εξάλλου έχουν εξαναγκαστεί οι περισσότεροι κατασκευαστές ήδη να κάνουν επενδύσεις δις στα τάμπλετ και να ανακοινώσουν ήδη μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση, δε βλέπω πως θα γλυτώσουμε. Γεγονός είναι όμως οτι με τις τιμές των αυτοκινήτων εκεί που πάνε, αν έρθουν φτηνά κινέζικα θα σαρώσουν και θα δούμε πολλά λουκέτα σε ευρωπαίους κατασκευαστές. Εχουν φτάσει τα Fabia πάνω από 20χιλιάρικα για αυτόματο χιλιάρι με καλό εξοπλισμό, μιλάμε για τρέλα.
-
Την να την κάνουν την παράταση ;
Ουτε ενα καινούργιο θερμικό μοτερ δεν πρόκειται να κατασκευαστεί , θα κάνουν τίποτα πασαλείμματα στα παλιά βενζίνης , μουφα-υβριδικά φυσικά αφου κανονικά υβριδικά δεν μπορούν
τα ντίζελ ξ ε χ ά σ τ ε τα ουτε το 2025 δεν θα δουν...Χωρίς πολιτική παρέμβαση χωρίς απαγορεύσεις πρέπει οι ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες να εγκαταλείψουν τους θερμικούς το ταχύτερο δυνατόν η μόνη ελπίδα να μην χρεοκοπήσουν και εξαφανιστούν.
Ιδίως οταν στην ημέρα των επενδυτών της Tesla παρουσιάστηκε το παρακάτω

και εχει τεθεί στόχος 20.000.000 το χρόνο το 2030 !
Αύριο πρωί πρωί πρέπει να σταματήσουν την παραγωγή των θερμικών! -
Με τη διαφορά οτι κάποιοι από εμάς γουστάρουμε αυτοκίνητα και όχι τάμπλετ με ρόδες και μάλιστα πανάσχημα όπως αυτά που πασάρει η Τεσ-λολ. Επίσης επειδή ο Musk είναι από τους μεγαλύτερους ψεύτες, ας τα δούμε πρώτα πριν το δέσουμε κόμπο. Έχει πει ψέματα για διάφορα όπως robo-taxis, αυτόνομη οδήγηση, timeline για το Cybertruck κτλ. Προσωπικά αν μου έλεγε οτι έξω βρέχει, θα έβγαινα με κοντομάνικο και σαγιονάρα αλλά that's just me.
Επίσης μια χαρά είναι τα υπάρχοντα θερμικά μοτέρ αρκεί να συνεχίσουν να κατασκευάζονται για χρόνια, είναι τα καθαρότερα και αποδοτικότερα της ιστορίας οπότε με λιγότερες ενοχές για όποιον έχει τέτοια...συμπλέγματα.
-
@diego1960 said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Επίσης μια χαρά είναι τα υπάρχοντα θερμικά μοτέρ αρκεί να συνεχίσουν να κατασκευάζονται για χρόνια, είναι τα καθαρότερα και αποδοτικότερα της ιστορίας οπότε με λιγότερες ενοχές για όποιον έχει τέτοια...συμπλέγματα.
Καθαρότερα και αποδοτικότερα από τα ηλεκτρικά;
Μάλιστα. Το διαβάσαμε κι αυτό...Αν τώρα αναφέρεσαι στο ότι είναι καθαρότερα και αποδοτικότερα από τα παλιότερα θερμικά, θα σου πω ότι αυτό απλώς ΔΕΝ είναι επιχείρημα! Κάθε τεχνολογικό προϊόν όσο εξελίσσεται γίνεται αποδοτικότερο. Η σύγκριση γίνεται με τις εναλλακτικές της δεδομένης στιγμής και όχι με το παρελθόν.
Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση