-
@taxidiwtis said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Δεν έχεις γιατί όταν φτιάχτηκε ο χώρος δε φαινόταν η ηλεκτροκίνηση στον ορίζοντα , μια πρίζα σούκο σου φτάνει για 200 χιλιόμετρα την ημέρα ( με την προϋπόθεση να το κουμπωνεις τις ώρες που το αυτοκίνητο κάθεται (βράδυ,το απόγευμα μετά τη δουλειά κλπ ) .
Στις βόρειες χώρες υπάρχει ήδη η ηλεκτρική παροχή στα πάρκινγκ διότι κούμπωναν και τα θερμικά , σε block heater για να μην τα βρουν κόκαλο το πρωί από το παγο..
Αφου το λες...
Αν πετάξω μπαλαντέζα από τον δεύτερο για να φορτίσω την επόμενη μέρα μου έχουν κάνει έξωση πάντως.
-
Εχω ενα μηλοφωνο 11 και ενω μεχρι τωρα (3 χρονια συν 2-3 μηνες) η μπαταρια ηταν βραχος το τελευταιο καιρο πεφτει γρηγορα. Υγεια ειναι 84%.
Θα δειξει που θα διαμορφωθουν οι τιμες των αυτοκινητων στο μελλον. Ετσι οπως ειναι η αγορα τωρα τι να πω σε αυτους που αλλαζουν αμαξια και 3-4-5-6 χρονια...θα τους στοιχησει πολυ ακριβα.
Το τελευταιο καιρο βλεπω αρκετα ηλεκτρικα 500. Εριξαν καθολου τιμες;
-
@super-t said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
@taxidiwtis said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Δεν έχεις γιατί όταν φτιάχτηκε ο χώρος δε φαινόταν η ηλεκτροκίνηση στον ορίζοντα , μια πρίζα σούκο σου φτάνει για 200 χιλιόμετρα την ημέρα ( με την προϋπόθεση να το κουμπωνεις τις ώρες που το αυτοκίνητο κάθεται (βράδυ,το απόγευμα μετά τη δουλειά κλπ ) .
Στις βόρειες χώρες υπάρχει ήδη η ηλεκτρική παροχή στα πάρκινγκ διότι κούμπωναν και τα θερμικά , σε block heater για να μην τα βρουν κόκαλο το πρωί από το παγο..
Αφου το λες...
P=V*I=3,52 *(10^3) Watt ή 3,52 kiloWatt
V=220 volt
I= 16 amperδηλαδη 3,52 κιλοβατωρες (kWh) θεωρητικα για καθε ωρα που το εχεις κουμπωμενο
Αν πετάξω μπαλαντέζα από τον δεύτερο για να φορτίσω την επόμενη μέρα μου έχουν κάνει έξωση πάντως.
βλεπω αριθμημενη θεση , αν ειναι δικη σου ..τοτε τους γραφεις κανονικα
https://www.kodiko.gr/nomothesia/document/633619/nomos-4710-2020
Σε υφιστάμενα κτίρια επιτρέπεται στον ιδιοκτήτη ή δικαιούχο αποκλειστικής χρήσης χώρου στάθμευσης, με αποκλειστική δαπάνη, ευθύνη και επιμέλειά του, η εγκατάσταση υποδομής καλωδίωσης στη δική του θέση στάθμευσης και η εγκατάσταση και λειτουργία σημείου επαναφόρτισης Η/Ο, το οποίο τροφοδοτείται απευθείας μέσω της υφισταμένης παροχής ρεύματος ιδιόκτητου χώρου εντός της ίδιας οικοδομής ή μέσω νέας ιδιόκτητης παροχής ρεύματος. Για την εφαρμογή του παρόντος ορίζονται τα εξής:
α) Ο ιδιοκτήτης ή ο δικαιούχος αποκλειστικής χρήσης χώρου στάθμευσης υποχρεούται να προβεί σε προηγούμενη έγγραφη γνωστοποίηση προς τον διαχειριστή του κτιρίου επί αποδείξει παραλαβής της, ο οποίος οφείλει να ενημερώσει αμελλητί τους λοιπούς συνιδιοκτήτες του κτιρίου. Μετά την πάροδο τριάντα (30) ημερολογιακών ημερών από τη γνωστοποίηση προς τον διαχειριστή, ο ως άνω ιδιοκτήτης ή δικαιούχος χρήσης δικαιούται να προβεί στην εγκατάσταση.
β) Η υπεύθυνη δήλωση εγκαταστάτη (Υ.Δ.Ε.) που προβλέπεται στο άρθρο 2 του ν. 4483/1965 (Α΄ 118), το αντίγραφο της έγγραφης γνωστοποίησης προς τον διαχειριστή του κτιρίου και η απόδειξη παραλαβής της διατηρούνται στο αρχείο του ιδιοκτήτη ή του δικαιούχου χρήσης του χώρου στάθμευσης και είναι διαθέσιμα για έλεγχο.
γ) Η γενική συνέλευση των συνιδιοκτητών του κτιρίου δικαιούται, με απόφαση της απόλυτης πλειοψηφίας των συνιδιοκτητών [τουλάχιστον πεντακόσια ένα χιλιοστά (501/1000)] να εναντιωθεί στην πραγματοποίηση της εγκατάστασης, λόγω ουσιώδους παρεμπόδισης της χρήσης των υπόλοιπων χώρων στάθμευσης ή κοινόχρηστων χώρων του κτιρίου, προσκομίζοντας τεχνική έκθεση αρμόδιου ηλεκτρολόγου μηχανικού στην αρμόδια Υπηρεσία Δόμησης, με κοινοποίηση στον ενδιαφερόμενο. Με την ίδια διαδικασία, δύναται να ζητήσει οποτεδήποτε τη διακοπή λειτουργίας της εγκατάστασης αυτής, λόγω μη τήρησης των προδιαγραφών ασφαλούς κατασκευής και λειτουργίας της ή ουσιώδους παρεμπόδισης της χρήσης των υπόλοιπων χώρων στάθμευσης ή κοινόχρηστων χώρων του κτιρίου.
-
-
@taxidiwtis said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
@super-t said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
@taxidiwtis said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Δεν έχεις γιατί όταν φτιάχτηκε ο χώρος δε φαινόταν η ηλεκτροκίνηση στον ορίζοντα , μια πρίζα σούκο σου φτάνει για 200 χιλιόμετρα την ημέρα ( με την προϋπόθεση να το κουμπωνεις τις ώρες που το αυτοκίνητο κάθεται (βράδυ,το απόγευμα μετά τη δουλειά κλπ ) .
Στις βόρειες χώρες υπάρχει ήδη η ηλεκτρική παροχή στα πάρκινγκ διότι κούμπωναν και τα θερμικά , σε block heater για να μην τα βρουν κόκαλο το πρωί από το παγο..
Αφου το λες...
P=V*I=3,52 *(10^3) Watt ή 3,52 kiloWatt
V=220 volt
I= 16 amperδηλαδη 3,52 κιλοβατωρες (kWh) θεωρητικα για καθε ωρα που το εχεις κουμπωμενο
Αν πετάξω μπαλαντέζα από τον δεύτερο για να φορτίσω την επόμενη μέρα μου έχουν κάνει έξωση πάντως.
βλεπω αριθμημενη θεση , αν ειναι δικη σου ..τοτε τους γραφεις κανονικα
https://www.kodiko.gr/nomothesia/document/633619/nomos-4710-2020
Σε υφιστάμενα κτίρια επιτρέπεται στον ιδιοκτήτη ή δικαιούχο αποκλειστικής χρήσης χώρου στάθμευσης, με αποκλειστική δαπάνη, ευθύνη και επιμέλειά του, η εγκατάσταση υποδομής καλωδίωσης στη δική του θέση στάθμευσης και η εγκατάσταση και λειτουργία σημείου επαναφόρτισης Η/Ο, το οποίο τροφοδοτείται απευθείας μέσω της υφισταμένης παροχής ρεύματος ιδιόκτητου χώρου εντός της ίδιας οικοδομής ή μέσω νέας ιδιόκτητης παροχής ρεύματος. Για την εφαρμογή του παρόντος ορίζονται τα εξής:
α) Ο ιδιοκτήτης ή ο δικαιούχος αποκλειστικής χρήσης χώρου στάθμευσης υποχρεούται να προβεί σε προηγούμενη έγγραφη γνωστοποίηση προς τον διαχειριστή του κτιρίου επί αποδείξει παραλαβής της, ο οποίος οφείλει να ενημερώσει αμελλητί τους λοιπούς συνιδιοκτήτες του κτιρίου. Μετά την πάροδο τριάντα (30) ημερολογιακών ημερών από τη γνωστοποίηση προς τον διαχειριστή, ο ως άνω ιδιοκτήτης ή δικαιούχος χρήσης δικαιούται να προβεί στην εγκατάσταση.
β) Η υπεύθυνη δήλωση εγκαταστάτη (Υ.Δ.Ε.) που προβλέπεται στο άρθρο 2 του ν. 4483/1965 (Α΄ 118), το αντίγραφο της έγγραφης γνωστοποίησης προς τον διαχειριστή του κτιρίου και η απόδειξη παραλαβής της διατηρούνται στο αρχείο του ιδιοκτήτη ή του δικαιούχου χρήσης του χώρου στάθμευσης και είναι διαθέσιμα για έλεγχο.
γ) Η γενική συνέλευση των συνιδιοκτητών του κτιρίου δικαιούται, με απόφαση της απόλυτης πλειοψηφίας των συνιδιοκτητών [τουλάχιστον πεντακόσια ένα χιλιοστά (501/1000)] να εναντιωθεί στην πραγματοποίηση της εγκατάστασης, λόγω ουσιώδους παρεμπόδισης της χρήσης των υπόλοιπων χώρων στάθμευσης ή κοινόχρηστων χώρων του κτιρίου, προσκομίζοντας τεχνική έκθεση αρμόδιου ηλεκτρολόγου μηχανικού στην αρμόδια Υπηρεσία Δόμησης, με κοινοποίηση στον ενδιαφερόμενο. Με την ίδια διαδικασία, δύναται να ζητήσει οποτεδήποτε τη διακοπή λειτουργίας της εγκατάστασης αυτής, λόγω μη τήρησης των προδιαγραφών ασφαλούς κατασκευής και λειτουργίας της ή ουσιώδους παρεμπόδισης της χρήσης των υπόλοιπων χώρων στάθμευσης ή κοινόχρηστων χώρων του κτιρίου.
Καλά όλα αυτά, αλλά δεν είμαι Ελλάδα οπότε δεν έχουν σημασία. Δεν μπορείς να κάνεις τίποτα σε νοικιαζόμενα σπίτια/διαμερίσματα.
Η αριθμημένη θέση νοικιάζεται, δεν πάει με το σπίτι. -
@harisma23 said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Αν είχα 40-50 χιλιάρικα για αγορά αυτοκινήτου, ξέρω τι θα έπαιρνα...
Yaris GR σε καινούριο, ή μεταχειρισμένη 911.
-
@diego1960 said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Eπίσης για κάποιο λόγο τα περισσότερα ηλεκτρικά είναι απλά απαίσια εμφανισιακά και χοντροκομμένα σε σχέση με τα αντίστοιχα θερμικά. Βλέπει κανείς ένα ID3 δίπλα στο Golf και μοιάζει σαν κανονικό αυτοκίνητο που το τσίμπησε υπερτροφική μεταλλαγμένη μέλισσα και έπαθε αλλεργικό σοκ. Το Born σε σύγκριση με το Leon είναι ακόμα χειρότερο.
Το Avenger παραδόξως είναι το μόνο που μου αρέσει, όλα τα άλλα στα λιοντάρια!
Το KIA EV6 είναι ΠΑΝΕΜΟΡΦΟ. Το εχω δει και από κοντά και σοκαρίστικα.
Αχρηστα ακόμα τα μεγαλά ηλεκτρικά , μονο μικρο θα αγόραζα αλλά ρε φίλε αυτό σχεδιαστικα μου έκανε τεραστιο κλικ προσωπικά
-
-
@diego1960 said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Eπίσης για κάποιο λόγο τα περισσότερα ηλεκτρικά είναι απλά απαίσια εμφανισιακά και χοντροκομμένα σε σχέση με τα αντίστοιχα θερμικά. Βλέπει κανείς ένα ID3 δίπλα στο Golf και μοιάζει σαν κανονικό αυτοκίνητο που το τσίμπησε υπερτροφική μεταλλαγμένη μέλισσα και έπαθε αλλεργικό σοκ. Το Born σε σύγκριση με το Leon είναι ακόμα χειρότερο.
Το Avenger παραδόξως είναι το μόνο που μου αρέσει, όλα τα άλλα στα λιοντάρια!
Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, τουλάχιστον με τις σημερινές μπαταρίες, επιλέγουν να τοποθετούν τις μπαταρίες στο πάτωμα του αυτοκινήτου για οικονομία χώρου (το καλύτερο κέντρο βάρους είναι μάλλον δευτερεύον). Αυτή η τοποθέτηση, σημαίνει αυτόματα ότι για να υπάρχει χώρος ανάμεσα στην πατούσα και το σαγόνι των επιβατών, πρέπει να ψηλώσει και η οροφή του αυτοκινήτου. Γιαυτό και τα περισσότερα ηλεκτρικά είναι SUVοειδή.
Και αυτό είναι και η τρέλα της ηλεκτροκίνησης... γιατί suv αμάξωμα σημαίνει μεγαλύτερες αεροδυναμικές απώλειες, άρα μικρότερη αυτονομία. -
@cirus Ναι το EV6 ειναι όμορφο (αν και το έχω δεί απο κάποια απόσταση) αλλά ρε γμτ πολύ μαούνα. Έχουν γίνει πολύ μεγάλα γενικά τα αυτοκίνητα για τα γούστα μου. Μια σειρά 3 πχ είναι σαν παλιά 5ρα και πάει λέγοντας. Διάβαζα και για το Polo οτι ειναι παρόμοιο σε μέγεθος με τη δεύτερη ή τρίτη γενιά Golf κτλ.
@antonakis σωστά, σασί τύπου skateboard. Νομίζω μόνο από supercars η Nevera έκανε κάτι διαφορετικό στην τοποθέτηση των μπαταριών βάζοντας και καποιες κάθετα πίσω από τα καθίσματα. Συμφωνώ σε ό,τι λες.
-
@diego1960 και σε ηλεκτρικό σεντάν αυτό το θεωρώ απαράδεκτο...
-
@antonakis said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
@diego1960 said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Eπίσης για κάποιο λόγο τα περισσότερα ηλεκτρικά είναι απλά απαίσια εμφανισιακά και χοντροκομμένα σε σχέση με τα αντίστοιχα θερμικά. Βλέπει κανείς ένα ID3 δίπλα στο Golf και μοιάζει σαν κανονικό αυτοκίνητο που το τσίμπησε υπερτροφική μεταλλαγμένη μέλισσα και έπαθε αλλεργικό σοκ. Το Born σε σύγκριση με το Leon είναι ακόμα χειρότερο.
Το Avenger παραδόξως είναι το μόνο που μου αρέσει, όλα τα άλλα στα λιοντάρια!
Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, τουλάχιστον με τις σημερινές μπαταρίες, επιλέγουν να τοποθετούν τις μπαταρίες στο πάτωμα του αυτοκινήτου για οικονομία χώρου (το καλύτερο κέντρο βάρους είναι μάλλον δευτερεύον). Αυτή η τοποθέτηση, σημαίνει αυτόματα ότι για να υπάρχει χώρος ανάμεσα στην πατούσα και το σαγόνι των επιβατών, πρέπει να ψηλώσει και η οροφή του αυτοκινήτου. Γιαυτό και τα περισσότερα ηλεκτρικά είναι SUVοειδή.
Και αυτό είναι και η τρέλα της ηλεκτροκίνησης... γιατί suv αμάξωμα σημαίνει μεγαλύτερες αεροδυναμικές απώλειες, άρα μικρότερη αυτονομία.Αυτή είναι η μπαταρία στα ηλεκτρικά Peugeot, Citroen, Opel κ.τ.λ., 50 kWh. 18 από αυτά τα παραλληλόγραμμα κουτιά, διαστάσεις κοντά στα 39×15×11 cm λένε (350 kg συνολικά). Πως αλλιώς να τοποθετηθούν; Και μην ξεχνάς ότι θέλουν και το σύστημα ψύξης, τα διάφορα άλλα ηλεκτρονικά κ.τ.λ.
-
@super-t said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Πως αλλιώς να τοποθετηθούν;
Προφανώς δεν γίνεται αλλιώς, πριν lap mode on έρθουν οι νέες τεχνολογίες μπαταριών lap mode off
-
@jamesd said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Το ακριβό όσο πάει μετριάζεται. Όταν θέλεις τουλάχιστον 30Κ (τα 35Κ για πλάκα) για ένα θερμικό τότε τα 36Κ για το Tesla δεν είναι πολλά αν συνυπολογίσεις την εξοικονόμηση καυσίμου. Γιατί δεν παίρνει ο κόσμος κατα τη γνώμη μου:
- Δεν έχει πάρκινγκ (μεγάλος πληθυσμός/απώλεια αγοράς)
- Δεν έχει το προφίλ οδήγησης περισσότερα χλμ Αθηνα και λίγα ταξίδια ή το έχει αλλά φοβάται μήπως αλλάξει (όλοι θέλουν ευελιξία)
- Φόβος για υψηλή απαξίωση (και καλά κάνει)
- Φόβος για την απόδοση της μπαταρίας στο μέλλον (ύπουλο μειονέκτημα ειδικά αν συνδυαστεί με το 2)
- Φόβος μην χρειαστεί να αλλάξει μπαταρία (αυτό δεν παλεύεται οικονομικά)
Καλα τα λες αλλα μια διοορθωση. Δεν ειναι 36Κ αλλα 44Κ γιατι η επιδοτηση πρωτα θα πληρωθει/ χρηματοδοτηθει και μετα απο καμποσους μηνες θα την εισπραξεις.
Αρα η εκταμιευση ειναι 40-50% μεγαλυτερη με ο,τι σημανει αυτο.
-
Αν είναι να ’ρθει, θε να ’ρθεί – αλλιώς θα προσπεράσει.
-
@storm said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Μεγάλες αλήθειες που ισχύουν και για τα αυτοκίνητα.
Τα έχω αναφέρει πολλάκις ακριβώς τα ίδια και φυσικά συμφωνώ απολύτως.
Σε κάνα 2 χρόνια μάλλον το πρώτο μου ηλεκτρικό θα είναι ένα μικρό scooter για γύρω γύρω όλοι.. άλλωστε οι μεγάλοι Ιάπωνες από φέτος θα βγάλουν τα πρώτα τους ηλεκτρικά, θέλουν 2-3 να δούμε την ιδέα τους απλωμένη..
-
@super-t said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
@antonakis said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
@diego1960 said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Eπίσης για κάποιο λόγο τα περισσότερα ηλεκτρικά είναι απλά απαίσια εμφανισιακά και χοντροκομμένα σε σχέση με τα αντίστοιχα θερμικά. Βλέπει κανείς ένα ID3 δίπλα στο Golf και μοιάζει σαν κανονικό αυτοκίνητο που το τσίμπησε υπερτροφική μεταλλαγμένη μέλισσα και έπαθε αλλεργικό σοκ. Το Born σε σύγκριση με το Leon είναι ακόμα χειρότερο.
Το Avenger παραδόξως είναι το μόνο που μου αρέσει, όλα τα άλλα στα λιοντάρια!
Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, τουλάχιστον με τις σημερινές μπαταρίες, επιλέγουν να τοποθετούν τις μπαταρίες στο πάτωμα του αυτοκινήτου για οικονομία χώρου (το καλύτερο κέντρο βάρους είναι μάλλον δευτερεύον). Αυτή η τοποθέτηση, σημαίνει αυτόματα ότι για να υπάρχει χώρος ανάμεσα στην πατούσα και το σαγόνι των επιβατών, πρέπει να ψηλώσει και η οροφή του αυτοκινήτου. Γιαυτό και τα περισσότερα ηλεκτρικά είναι SUVοειδή.
Και αυτό είναι και η τρέλα της ηλεκτροκίνησης... γιατί suv αμάξωμα σημαίνει μεγαλύτερες αεροδυναμικές απώλειες, άρα μικρότερη αυτονομία.Αυτή είναι η μπαταρία στα ηλεκτρικά Peugeot, Citroen, Opel κ.τ.λ., 50 kWh. 18 από αυτά τα παραλληλόγραμμα κουτιά, διαστάσεις κοντά στα 39×15×11 cm λένε (350 kg συνολικά). Πως αλλιώς να τοποθετηθούν; Και μην ξεχνάς ότι θέλουν και το σύστημα ψύξης, τα διάφορα άλλα ηλεκτρονικά κ.τ.λ.
Πλέον η stellantis θα προχωρήσει σε νέα πλατφόρμα που θα έχει σχεδιαστεί από την αρχή για ηλεκτρικά. Ως εκ τούτου, θα έχει τελείως διαφορετική αρχιτεκτονική για τις μπαταρίες.
-
@diego1960 said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
@cirus Ναι το EV6 ειναι όμορφο (αν και το έχω δεί απο κάποια απόσταση) αλλά ρε γμτ πολύ μαούνα. Έχουν γίνει πολύ μεγάλα γενικά τα αυτοκίνητα για τα γούστα μου. Μια σειρά 3 πχ είναι σαν παλιά 5ρα και πάει λέγοντας. Διάβαζα και για το Polo οτι ειναι παρόμοιο σε μέγεθος με τη δεύτερη ή τρίτη γενιά Golf κτλ.
Ναι μαούνα είναι και εμένα δεν μαρεσουν πια τα μεγάλα αμάξια, δεν τα θεωρω χρηστικα εκτος ταξιδιων.
αλλα ρε φίλε αξιζει να το δεις από κοντά . Παρα πολυ εντυπωσιακό το συγκεκριμένο. Οτι ομορφότερο υπάρχει σε ηλεκτρικο είναι.
-
@realzeus said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
@harisma23 said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Αν είχα 40-50 χιλιάρικα για αγορά αυτοκινήτου, ξέρω τι θα έπαιρνα...
Yaris GR σε καινούριο, ή μεταχειρισμένη 911.
Μιλάω για καινούρια αυτοκίνητα και με δυνατότητα μεταφοράς οικογένειας. Καλώς ή κακώς, δεν είμαι εργένης.
-
@cirus said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
αλλα ρε φίλε αξιζει να το δεις από κοντά . Παρα πολυ εντυπωσιακό το συγκεκριμένο. Οτι ομορφότερο υπάρχει σε ηλεκτρικο είναι.
Όμορφο μπροστά αλλά από την μέση και πίσω (και ειδικά πίσω) ΔΕΝ βλέπεται, εμετός! Πιο όμορφο και συμμετρικό το Ιόνικ.
Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση