Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Toyota Corolla Cross
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Toyota Corolla Cross
    • 1
    • 2
    • 143
    • 144
    • 145
    • 146
    • 147
    • 583
    • 584
    • 145 / 584
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    251
    11673
    683824
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      kgian76 last edited by

      Και εγώ πήρα την τετρακίνηση για να μπορώ να τραβάω την βάρκα και να την ρίχνω/βγάζω όπου θέλω χωρίς να ψάχνω την τέλεια γλίστρα. Ψαροντουφεκάς και εγώ.

      Όσον αφορά τα χιόνια, μέχρι τώρα με το δικίνητο όταν είχε πάγο/φρέσκο έβαζα αλυσίδες και αυτό θα συνεχίσω να κάνω.

      Αλήθεια, στο τετρακίνητο ΨΨ αλυσίδες ή χιονοκουβέρτες; Στα μπροστινά λάστιχα μόνο; Μιλάμε για μια φορά στα 3-4 χρόνια που θα χρειαστεί να πάω στα χιόνια.

      G 1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • G
        gdelio @nmsm2 last edited by

        @nmsm2 said in Toyota Corolla Cross:

        Έχω την αίσθηση ότι ο συμπλέκτης απελευθερώνει τελείως το αυτοκίνητο και πλέον δεν μαζεύεται σε περίπτωση υποστροφής, μπορεί να κάνω λάθος. Και κάτι άλλο με το ηλεκτρονικό χειρόφρενο δεν έχεις δυνατότητα να το ανεβάσεις μία σκάλα για να το συγκρατήσει σε ακραία περίπτωση, ελπίζω να υπάρχει κάποιο ηλεκτρονικό σύστημα που υποκαθιστά αυτές τις ανθρώπινες παρεμβάσεις σε ακραίες πάντα συνθήκες..

        Πατώντας το συμπλέκτη το αυτοκίνητο σταματάει να υποστρέφει και απλα στρίβει. Αν πατήσεις φρένο απότομα το αυτοκίνητο υπερστρέφει γιατι ξεκολάει το πίσω μέρος.
        Μπορείς να το δοκιμάσεις σε ασφαλές περιβάλον όπως το πάρκιγκ ενος χιονοδρομικού χωρις κοσμο και αυτοκίνητα.

        realzeus 1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • georgekn
          georgekn @nmsm2 last edited by

          @nmsm2 said in Toyota Corolla Cross:

          Άλλη μια απορία, στα ορεινά σε πολικές θερμοκρασίες που παγώνει το χειρόφρενο το πρωί (οπότε αποφεύγεις να το σηκώσεις το βράδυ και βάζεις ταχύτητα) πως το αποφεύγεις με το ηλεκτρονικό χειρόφρενο που μπαίνει αυτόματα αν θυμάμαι καλά; Μάλλον τα νέα αυτοκίνητα με τα πολλά μπλιμπλίκια είναι για πόλεις και νορμαλ συνθήκες, στις ακραίες ο άνθρωπος μάλλον λειτουργεί καλύτερα (εδώ θα διαφωνήσει ο elon που είναι υπέρμαχος της απόλυτης αυτοματοποίησης στα αυτοκίνητα)

          Σε Renault που είχα είχε τη δυνατότητα να το βγάλεις...απλά εσβηνες το μοτέρ και άναβες την ανάφλεξη μόνο χωρίς να πάρει μπροστά ο κινητήρας και απενεργοποίουσες το χειρόφρενο και έβαζες ταχύτητα.

          G 1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • G
            gdelio @kgian76 last edited by

            @kgian76 said in Toyota Corolla Cross:

            Και εγώ πήρα την τετρακίνηση για να μπορώ να τραβάω την βάρκα και να την ρίχνω/βγάζω όπου θέλω χωρίς να ψάχνω την τέλεια γλίστρα. Ψαροντουφεκάς και εγώ.

            Όσον αφορά τα χιόνια, μέχρι τώρα με το δικίνητο όταν είχε πάγο/φρέσκο έβαζα αλυσίδες και αυτό θα συνεχίσω να κάνω.

            Αλήθεια, στο τετρακίνητο ΨΨ αλυσίδες ή χιονοκουβέρτες; Στα μπροστινά λάστιχα μόνο; Μιλάμε για μια φορά στα 3-4 χρόνια που θα χρειαστεί να πάω στα χιόνια.

            Αλυσίδες βάζουμε οπου λεει ο κατασκευαστής... Εκτιμώ οτι το μανουαλ λεει μπροστά. Η εμπειρία μου σε κανονικό τετρακίνητο (διαφορικά μηχανική εμπλοκή) με αλυσίδες είναι ανάλογα την περίπτωση.. άλλοτε ειναι μπροστά άλλοτε πίσω. Η συμπεριφορά ειναι εντελώς διαφορετική και κατα την γνώμη όσο ακραίο και να ακουγεται.. σε ενα τετρακίνητο βάζεις και στους τέσσερεις τροχούς.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • G
              gdelio @georgekn last edited by

              @georgekn said in Toyota Corolla Cross:

              @nmsm2 said in Toyota Corolla Cross:

              Άλλη μια απορία, στα ορεινά σε πολικές θερμοκρασίες που παγώνει το χειρόφρενο το πρωί (οπότε αποφεύγεις να το σηκώσεις το βράδυ και βάζεις ταχύτητα) πως το αποφεύγεις με το ηλεκτρονικό χειρόφρενο που μπαίνει αυτόματα αν θυμάμαι καλά; Μάλλον τα νέα αυτοκίνητα με τα πολλά μπλιμπλίκια είναι για πόλεις και νορμαλ συνθήκες, στις ακραίες ο άνθρωπος μάλλον λειτουργεί καλύτερα (εδώ θα διαφωνήσει ο elon που είναι υπέρμαχος της απόλυτης αυτοματοποίησης στα αυτοκίνητα)

              Σε Renault που είχα είχε τη δυνατότητα να το βγάλεις...απλά εσβηνες το μοτέρ και άναβες την ανάφλεξη μόνο χωρίς να πάρει μπροστά ο κινητήρας και απενεργοποίουσες το χειρόφρενο και έβαζες ταχύτητα.

              Στο όπέλ δεν πατούσα το ηλεκτρικό χειρόφρενο. Εβαζα μια ταχύτητα μέσα.. οπισθεν ή πρώτη ανάλογα την κλίση και το τιμόνι στριμμένο προς κάποιον τοιχο ή κράσπεδο...σε περιπτωση που τσουλήσει να μην φύγει στον δρόμο.

              Στην ψψ το χειρόφρενο μπαίνει αυτόματα? Αν βάλει P στον λεβιέ δεν αρκεί?

              georgekn 1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • georgekn
                georgekn @gdelio last edited by georgekn

                @gdelio

                Στην ψψ το χειρόφρενο μπαίνει αυτόματα? Αν βάλει P στον λεβιέ δεν αρκεί?

                Αυτός νομίζω είναι ο σκοπός του ηλεκτρικού χειρόφρενου να δένει αυτόματα.
                Πιστεύω το Ρ αρκεί.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • K
                  kgian76 last edited by kgian76

                  Αλυσίδες λέει στα μπροστινά μόνο. Σε χιόνι δηλαδή το αφήνουμε στο Ρ και λύνουμε το χειρόφρενο; Κρατάει με το Ρ μόνο ή θα το βρούμε στην άλλη γωνία;

                  georgekn 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • georgekn
                    georgekn @kgian76 last edited by

                    @kgian76 said in Toyota Corolla Cross:

                    Αλυσίδες λέει στα μπροστινά μόνο. Σε χιόνι δηλαδή το αφήνουμε στο Ρ και λύνουμε το χειρόφρενο; Κρατάει με το Ρ μόνο ή θα το βρούμε στην άλλη γωνία;

                    Λογικά το μάνιουαλ θα τα διευκρινίζει όλα αυτά...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • fanis75
                      fanis75 moderator @stefan147 last edited by

                      @stefan147 said in Toyota Corolla Cross:

                      Το κακό είναι ότι δεν κάποια παραμετροποίηση στα ηλεκτρονικά συστήματα ή κάποιο mode που να προορίζεται για εκτός δρόμου ή για χιόνι-λάσπη.

                      Σίγουρο είναι αυτό? Γιατί το YC εχει και μου κάνει εντύπωση να μην έχει η CC που είναι και μια κατηγορια επάνω και με σοβαρό ηλεκτρομοτέρ πίσω και όχι 5 άλογα.

                      We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                      S 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • G
                        groover1972 @gdelio last edited by

                        @gdelio said in Toyota Corolla Cross:

                        @nmsm2 said in Toyota Corolla Cross:

                        Έχω μια απορία, υπάρχει κάποιος που θα οδηγούσε αυτοκίνητο σε πάγο χωρίς αλυσίδες ακόμη και με δυνατότητα τετρακίνησης; Από εμπειρία πριν 15 χρόνια (έχω εξοχικό σε ορεινό χωριό 1.000 μ. υψόμετρο) κατά την κάθοδο σε δρόμο με μεγάλη κλίση και συνεχόμενες στροφές, το αυτοκινήτο που προηγούνταν είχε φύγει (πλαγιολίσθησε) σε απότομη στροφή. Απ' ότι μου είπε έκανε το λάγος να όταν να βάλει δευτέρα, για καλή του τύχη το αυτοκίνητο σταμάτησε σε βράχο με την πλαινή πλευρά. Εάν είχε τετρακίνηση θα νικούσε την αδράνεια και την έλλειψη πρόσφυσης στον πάγο;; Αμφιβάλω, για καμιά λάσπη ή φρέσκο χιόνι το καταλαβαίνω. Στην υπόλοιπη Ευρώπη πάντως φορούν όλοι χειμερινά λάστιχα ανεξαρτήτως τετρακίνησης. Επειδή στην Ελλάδα δεν συμφέρει να έχεις και χειμερινά είναι μονόδρομος οι αλυσίδες, χιονοκουβέρτες ακόμη και με τετρακίνηση κλπ..

                        Υπάρχει πάγος και πάγος. Υπάρχει το black ice που ειναι παγωμένη υγρασία στην μαύρη άσφαλτο... εκει μονο με χειμερινά. Οι αλυσίδες κάνουν δουλειά μόνο οταν καρφώνουν στον πάγο ή πατημένο χιόνι ή απάτητο ανάλογα το ύψος και το είδος χιονιού.

                        Μεγαλωμένος σε ορεινό χωριό στα 1500 και με χιονοκάλυη αρκετούς μήνες μέτρα μπορώ να σου πω με βεβαιότητα οτι μεγαλύτερη ασφάλεια είχα και ένιωθα με τα χειμερινα λάστιχα στα δικίνητα αυτοκίνητα με ESP και άλλα υποβοηθήματα, πάρα στα τετρακίνητα ακόμα και με All Terrain λάστιχα. Για τετρακίνητο με καλοκαιρινά και 225 πλατος δεν το συζητάμε καν μην το κουνάς καθόλου

                        > Το αυτοκινητο οταν κινειται σε νορμαλ δρομο μπορεί να έχει κατεύθυνση και πέδηση ταυτοχρονα. Στον πάγο μπορεί να έχει ένα από τα δυο. Στο εξωτερικό σωστά φορούν μόνο χειμερινά και καλά ειναι να το υιοθετήσουμε και εδώ περισσότεροι. Το χειμώνα φοράς σαγιονάρες έξω? Γιατι να φοράς καλοκαιρινά λαστιχα στο αυτοκίνητό σου?

                        Η τετρακίνηση ειναι για καμια ανηφόρα με χιόνι με την προϋπόθεση οτι εχεις και χειμερινα λαστιχα. Στην κατηφόρα και ειδικα με παγο.. πας με χειμερινα λαστιχα, με αλυσιδα προσοχή και προσευχή.

                        Στο οικονομικό... στην δεκαετία θα χρειαστείς μια αρχκή αγορά για ζάντες που μπορεί να ειναι από 200-300 ευρώ μεταχειρισμένες.. και 2 τετράδες λάστιχα ανα 5 ετία περίπου με κοστος περιπου απο 400 ευρώ.

                        Στις συνθήκες που αντιμετωπίζω δεν μου έχει λείψει η τετρακίνηση. Με τα λάστιχα και με τις αλυσίδες που έβαλα ολο και ολο 2 φορες δεν ειχα πουθενά πρόβλημα.

                        Συμφωνώ στα περισσότερα αλλά στα τονισμένα, όχι. Στην Ελλάδα, δηλαδή, στην Αθήνα και στη Θεσσαλονίκη (στην επαρχία ζουν ο λιγότερος πληθυσμός), δεν υπάρχει θέμα να βάλεις χειμερινά. Αυτά που συγκρίνεις με το εξωτερικό είναι εκτός πραγματικότητας στη Ελλάδα. Και ναι με την κλιματική αλλαγή μπορούμε και με σαγιονάρες τον Δεκέμβριο πλέον. Επίσης μπορεί να χιονίσει 3 ημέρες στην Αθήνα αλλά μην τα ισοπεδώνουμε όλα...

                        G 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • S
                          stefan147 @fanis75 last edited by

                          @fanis75 said in Toyota Corolla Cross:

                          @stefan147 said in Toyota Corolla Cross:

                          Το κακό είναι ότι δεν κάποια παραμετροποίηση στα ηλεκτρονικά συστήματα ή κάποιο mode που να προορίζεται για εκτός δρόμου ή για χιόνι-λάσπη.

                          Σίγουρο είναι αυτό? Γιατί το YC εχει και μου κάνει εντύπωση να μην έχει η CC που είναι και μια κατηγορια επάνω και με σοβαρό ηλεκτρομοτέρ πίσω και όχι 5 άλογα.

                          Ναι δεν έχω εντοπίσει τίποτα. Μπορεί να κάνω και λάθος βέβαια.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • S
                            ss_76 last edited by

                            Σχετικά με τα λάστιχα:

                            Συμφωνείς με τον λαστιχά σου να πάρει σε λογική τιμή τα λάστιχα που φορά το αυτοκίνητο και παραγγέλνεις all season. Με μικρή επιβάρυνση είσαι ασφαλής παντού

                            G 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • realzeus
                              realzeus @gdelio last edited by

                              @gdelio said in Toyota Corolla Cross:

                              @nmsm2 said in Toyota Corolla Cross:

                              Έχω την αίσθηση ότι ο συμπλέκτης απελευθερώνει τελείως το αυτοκίνητο και πλέον δεν μαζεύεται σε περίπτωση υποστροφής, μπορεί να κάνω λάθος. Και κάτι άλλο με το ηλεκτρονικό χειρόφρενο δεν έχεις δυνατότητα να το ανεβάσεις μία σκάλα για να το συγκρατήσει σε ακραία περίπτωση, ελπίζω να υπάρχει κάποιο ηλεκτρονικό σύστημα που υποκαθιστά αυτές τις ανθρώπινες παρεμβάσεις σε ακραίες πάντα συνθήκες..

                              Πατώντας το συμπλέκτη το αυτοκίνητο σταματάει να υποστρέφει και απλα στρίβει. Αν πατήσεις φρένο απότομα το αυτοκίνητο υπερστρέφει γιατι ξεκολάει το πίσω μέρος.
                              Μπορείς να το δοκιμάσεις σε ασφαλές περιβάλον όπως το πάρκιγκ ενος χιονοδρομικού χωρις κοσμο και αυτοκίνητα.

                              Ο συμπλέκτης θα βοηθούσε μόνο αν ήταν υποστροφή ισχύος. Αλλά ακόμα και τότε είναι σωστότερο να αφήσεις απλά το γκάζι. Το φρένο του κινητήρα και η μεταφορά βάρους μπροστά εξαλείφουν πιο αποτελεσματικά την υποστροφή, από ότι αν απεμπλέξεις απλά τον κινητηρα. Στην υποστροφή αδρανείας δεν κάνει διαφορά.

                              G 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • H
                                harisma23 @ss_76 last edited by

                                @ss_76 said in Toyota Corolla Cross:

                                @sraf said in Toyota Corolla Cross:

                                Πόσος χρόνος χρειάζεται για να παραδοθεί το αμάξι από την στιγμή που βγαίνει στο λιμάνι;

                                Το δικό μου Τρίτη ξημερώματα στο λιμάνι, την επόμενη Τρίτη παρέλαβα

                                Θα το πάρεις Τρίτη 27/12 και δεν θα περιμένεις 6 μέρες, για να το πάρεις στις 2/1 και να είναι μοντέλο 2023;

                                A S 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                                • S
                                  stefan147 last edited by

                                  Σιγά το πρόβλημα...ειδικά για κάποιον που έχει σκοπό να πουλήσει σε 7-8-10 χρόνια, έχει ελάχιστη σημασία αν θα λέει 2022 ή 2023. Όλοι τα διανηθέντα χλμ θα κοιτάξουν.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • A
                                    antoniokon @harisma23 last edited by

                                    @harisma23 said in Toyota Corolla Cross:

                                    @ss_76 said in Toyota Corolla Cross:

                                    @sraf said in Toyota Corolla Cross:

                                    Πόσος χρόνος χρειάζεται για να παραδοθεί το αμάξι από την στιγμή που βγαίνει στο λιμάνι;

                                    Το δικό μου Τρίτη ξημερώματα στο λιμάνι, την επόμενη Τρίτη παρέλαβα

                                    Θα το πάρεις Τρίτη 27/12 και δεν θα περιμένεις 6 μέρες, για να το πάρεις στις 2/1 και να είναι μοντέλο 2023;

                                    Υπάρχουν και χειρότερα...

                                    Το πρώτο μου καινούργιο αυτοκίνητο...

                                    Peugeot 106 XT , 75 άλογα αν θυμάμαι καλά...

                                    Το παρέλαβα 31-12-1993😊

                                    Δεν περίμενα ούτε μισή μέρα...

                                    H 1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                    • H
                                      harisma23 @antoniokon last edited by

                                      @antoniokon said in Toyota Corolla Cross:

                                      Υπάρχουν και χειρότερα...

                                      Το πρώτο μου καινούργιο αυτοκίνητο...

                                      Peugeot 106 XT , 75 άλογα αν θυμάμαι καλά...

                                      Το παρέλαβα 31-12-1993😊

                                      Δεν περίμενα ούτε μισή μέρα...

                                      Τότε ήσουν πιτσιρικάς και ούτε κρατιόσουν ούτε λάμβανες υπόψιν σου πρακτικά ζητήματα.
                                      Τώρα θα το έκανες;

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • monman2
                                        monman2 last edited by monman2

                                        Σχετικά με το ηλεκτρικό χειρόφρενο
                                        Σε συνθήκες ψύχους υπάρχουν ελάχιστες πιθανότητες να παγώσει γιατί δεν υπάρχουν ντίζες συρματόσχοινα δίχαλα κλπ που είχαν πρόβλημα (και χωρίς πάγο) στα συμβατικά συστήματα .
                                        Το ηλεκτρικό μοτερ είναι στεγανό αδιάβροχο και απο τα λίγες καινοτομίες της αυτοκίνησης τα τελευταία χρόνια που πρόσθεσε αξιοπιστία
                                        μια φωτογραφία του στο YC που εχω ξαναβάλει

                                        ac9903ee-8821-4a40-a4df-53c52dfc1544-ηλεκ χειρ.jpg

                                        ενα μαύρο βαρελάκι, το μοτερ δηλ, και ενα καλά προφυλαγμένο καλώδιο , τι να πάθουν...

                                        τώρα αν περάσατε μέσα απο μισό μέτρο λασπόνερα 3 λεπτά πριν παρκάρετε στους -20 και φοβάστε μην παγώσει η δαγκάνα πατήστε το κουμπί να λυθεί όπως παρακάτω
                                        Youtube Video

                                        Παντα όμως με Ρ στην μετάδοση ρίχνει μια ράβδο στο σασμάν και δεν κουνιέται το όχημα , επίσης δεν παγώνει ποτε γιατί είναι μέσα στα λάδια του e-cvt

                                        Από τον FORDισμό στον ELONισμό με ενδιάμεσο σταθμό τον TOYOTισμό
                                        Με τέτοια εγγύηση #monoTOYOTA!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                        • L
                                          lap last edited by

                                          Και όμως το ηλεκτρικό χειρόφρενο παρουσίαζε πολλά προβλήματα.. Δεν είναι φαν του

                                          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • G
                                            gdelio @groover1972 last edited by

                                            @groover1972 said in Toyota Corolla Cross:

                                            Συμφωνώ στα περισσότερα αλλά στα τονισμένα, όχι. Στην Ελλάδα, δηλαδή, στην Αθήνα και στη Θεσσαλονίκη (στην επαρχία ζουν ο λιγότερος πληθυσμός), δεν υπάρχει θέμα να βάλεις χειμερινά. Αυτά που συγκρίνεις με το εξωτερικό είναι εκτός πραγματικότητας στη Ελλάδα. Και ναι με την κλιματική αλλαγή μπορούμε και με σαγιονάρες τον Δεκέμβριο πλέον. Επίσης μπορεί να χιονίσει 3 ημέρες στην Αθήνα αλλά μην τα ισοπεδώνουμε όλα...

                                            Η κλιματική αλλαγή απλά μικραίνει το χρονικό πλαίσιο χρήσης των χειμερινών ελαστικών δεν το ακυρώνει εντελώς. Έχει χρονιές που έχω βάλει απο τις 10 οκτώβρίου και φέτος έπιασα δεκεμβριο.

                                            Η σημαντική διαφορά ειναι να αντιληφθούμε οτι μιλαμε για χειμερινό ελαστικό και όχι για χιονολάστιχο οπως συνιθίζεται λανθασμένα να λέγεται. Η χρήση του δεν ειναι μόνο για το χιόνι. Υπάρχει χρονιά που δεν έχω πατήσει χιονι ΑΛΛΑ ξεκινάω το πρωι και έχει -3 και η υγρασία έχει παγοποιηθεί.. μετά θα έχει γλίτσα από την πρωινή ομίχλη... μετά θα έχει 10 βαθμούς αλλα θα περάσω απο γέφυρα που έχει παχνη ξαφνικά ενω όλος ο δρόμος ειναι στεγνός. Αυτά που περιγράφω είναι καθημερινότητα περιξ της Θεσσαλονίκης το χειμώνα και ειναι πολυ διαφορετική απο αυτή της Αθήνας. Τώρα αν εσυ δεν βλέπεις λόγω χρήσης των χειμερινών ελαστικών...

                                            G 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 143
                                            • 144
                                            • 145
                                            • 146
                                            • 147
                                            • 583
                                            • 584
                                            • 145 / 584
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr