Μόλις γύρισα απο test drive. Οδήγησα μια lounge έκδοση και επέλεξα μια διαδρομή 33 χιλιομέτρων που περιείχε πολλές διαφοροποιήσεις. Φανάρια σταμάτα-ξεκίνα, κίνηση, ανηφόρες, στροφές λακούβες ανοιχτός δρόμος κατηφόρες. Στα 45 σχεδόν λεπτα που το οδήγησα επιλέγοντας και τα τρια drive modes αλλα περισσότερο το eco γιατί με ενδιαφέρει η κατανάλωση, συγκέντρωσα τα παρακάτω:
ΘΕΤΙΚΑ
- Θέση οδήγησης, οχι πολύ ψηλή ούτε χαμηλή, σου δίνει καλή ορατότητα. Η ορατότητα ειναι επίσης καλή και προς όλες τις πλευρες μέσα από την καμπίνα.
- Καθρέπτες με εξαιρετική θέαση σε σημειο να μην χρειάζεται να κοιτώ τον μεσαίο καθόλου.
- Τιμόνι, ελαφρύ και ακριβές για το δικό μου στύλ οδήγησης
- Ο όγκος του αυτοκινήτου δεν ειναι πολύ μεγάλος και προσαρμόστηκα γρήγορα
- Αθόρυβο eCVT, όπως και ο κινητήρας που τον άκουγες μόνο οταν σανίδωνες το πεντάλ
- Ανάρτηση που καταπίνει τα πάντα χωρίς χτυπήματα και θορύβους σε όλες τις ταχύτητες.
- Φωτιστικά σώματα, έκαναν την νύχτα μέρα, χωρίς να έχουν εκείνο το ενοχλητικό υπερλευκο της ηλεκτροκόλησης.
- Δύναμη - απόκριση Σε όλα τα drive modes και ειδικά στο power οταν πατάς το γκάζι το αυτοκίνητο απογειώνεται. Όχι μόνο απο στατική εκίνηση αλλα και σε ρεπρίζ από τα 120+ χλμ/ω.
- Άνετα καθίσματα που αγκαλιάζουν χωρίς να σφίγγουν πολύ.
- Οθόνη και infotainment. Γρήγορη απόκριση.
- Ηλιοροφή Του δίνει αρκετό φως μιας και το σκούρο σαλόνι είναι σκοτεινό και το μπεζ ανοικτό δεν βλέπεται.
- Lane Assist Διάβαζε ακόμα και ξεθοριασμένες γραμμές και διόρθωνε.
ΑΡΝΗΤΙΚΑ
- Θόρυβος. Δυστυχώς στο κομάτι της ηχομόνωσης η cc υστερεί πάρα πολύ. Μέχρι τα 60-70 ακούς ένα μόνιμο σούρσιμο πίσω από την πλάτη σου. Νομιζά οτι έχω ανοικτό παράθυρο. Ο θόρυβος είναι συνεχής ακόμα και σε μέρη που η άσφαλτος είναι καινούργια. Μετά τα 120 χλμ στο θόρυβο κύλησης έρχεται να προστεθεί και ο αεροδυναμικός θόρυβος από τους καθρέπτες. Σε όλη την διαδρομή δεν είχα ανοικτό ραδιοφωνο-μουσική, φαντάζομαι ανοίγοντάς το θα κάλυπτα μέρος του θορύβου. Πρόσφατα οδήγησα στην ίδια διαδρομή το νεο QQ το οποίο είναι απιστευτα αθόρυβο. Ακόμα και το 10 ετίας opel meriva που εχω είναι αθόρυβο πραγματικά. Σε προηγούμενα thread διάβαζα για ηχομωνοτικές βελτιώσεις που σκέφτονται κάποιοι συμφορουμίστες και έλεγα μήπως είναι υπερβολικοί? Αλλά όχι δυστυχώς είναι αλήθεια. Σε κάποιο σημείο του δρόμου και με σχετικά χαμηλή ταχύτητα το αυτοκίνητο συντόνισε με τις λακουβές και άκουγα απο πίσω στο πορτμπαγάζ τον χαρακτηριστικό τενεκεδένιο ήχο που είχε το ντάτσουν του παππού μου το 1970. WTF!!!
- Ηλιοροφή Θόρυβος του μοτέρ. θα μπορούσε να είναι λιγότερο θορυβώδες. Η μεσαία μπάρα κόβει την θέα. Υπάρχουν ηλιοροφές με ενιαίο κρύσταλλο και η αίσθηση ειναι φανταστική.
- Infotainment Tόσο το virtual cockpit 12,3 όσο και η 10,5 οθόνη θα ήθελα να έχουν καλύτερη ανάλυση. Ίσως επειδή δουλευω σε 5Κ retina καθημερινά και τα στανταρ μου είναι πολύ υψηλα. Ίσως πάλι θέλω επίσκεψη οφθαλμίατρο για νέα συνταγή. Η γραμματοσειρά των ελληνικών και η τυπογραφία ήταν προβληματική. Ευτυχως στα αγγλικά όλα ήταν όπως έπρεπε.Λογικό γιατί το UI φτιάχτηκε στα αγγλικά. Αλλά μάλλον αυτό είναι επαγγελματική διαστροφή.
ΣΥΝΟΨΗ
Όπως ανέφερα και στην εισαγωγή, δοκίμασα το αυτοκίνητο έχοντας στο πίσω μέρος του μυαλού την οικονομία. Οδήγησα σε διαδρομή που έχει όλα τα χαρακτηριστικά, πήγα σχετικά ήπια όπως οδηγώ καθημερινά δλδ, οχι σαν να πηγαίνω κηδεία, ή τη νύφη στην εκκλησία άλλα ούτε σε νευρικούς ρυθμούς ράλυ. Κατάφερα μια αναλογία οδήγησης EV 66% μέ μέση κατανάλωση 4.2. λτ. Ναι. 4,2. Νούμερο που δεν έχω πετύχει ούτε με diesel στην εθνική οδό. Ναι ο θόρυβος με ενόχλησε.. με το νεο QQ νόμιζα οτι δεν οδηγώ.. τόσο αθόρυβο.. αλλα στην ίδια διαδρομή η κατανάλωση ήταν 6,9 λτ!!!
Συνεπώς κάπου χάνεις κάπου κερδίζεις. Εξαρτάται τι στόχους και προσδοκίες έχει ο καθένας. Εμένα η CC με καλύπτει... ακόμα και με το θόρυβο και ίσως με καποιες ηχοβελτιωτικές επεμβάσεις αν έχουν αποτέλεσμα. Οπότε αναμένω με ανυπομονησία την παράδοση της δικής μου CC λοιπόν...
ΥΓ 1. Παραθέτω φωτογραφίες από την κατανάλωση.
ΥΓ 2. Δεν έχω σχολιάσει - μελετήσει χώρους λογω έλειψης χρόνου.
ΥΓ 3. Δεν ασχολήθηκά διεξοδικά με το infotainment λογω έλειψης χρόνου.