Φέτος φτάσαμε λίγο πιο μακριά και ψηλότερα.
Φέτος φτάσαμε λίγο πιο μακριά και ψηλότερα.
Σαββατοβραδο χιονοβόλτα.
Πρώτη χιονοβόλτα σε λασπερό χιόνι που ειναι και το πιο δύσκολο είδος χιονιού γιατί στουμπώνει το τακούνι εύκολα . Το winter sport 5 της Dunlop αδειάζει καλά. Ανέβασα ταχύτητα μέχρι 60 χλμ/ώρα. Φρέναρα μαλακά αλλά και απότομα, και μόνο εκει ενεργοποιηθηκε το ABS. Ξεκινημα σε ανηφόρα με 10% κλίση και 5cm μαλακό χιόνι ελάχιστο σπινιάρισμα στο ξεκινημα. Μεχρι στιγμής ικανοποιημένος με την επιλογή του συγκεκριμένου ελαστικού.
@chrisk6 said in Toyota Corolla Cross:
@gdelio said in Toyota Corolla Cross:
Φέτος φτάσαμε λίγο πιο μακριά και ψηλότερα.
Διαδρομαρα!!
Το έκανες και από τις 2 πλευρές;
Ανέβηκα απο Ελβετία απο την Santa Maria Val Mustair... Κορυφή... κατέβηκα Bormio... και την αλλη ημέρα ανέβηκα απο Bormio ξανα κορυφή και κατέβηκα στο Prato Allo Stelvio...
Γενικά γύρισα Γερμανο-Αυστρο-Ελβετικο-Ιταλικές Άλπεις... και Σλοβενια-Κροατια-Σερβια
γυρω στα 4200 χλμ
Παρέλαβα χτές... πρώτες εντυπώσεις
Θετικά.
Ο αεροδυναμικός θόρυβος δεν ήταν τόσο έντονος όσο στο test drive ισως γιατί δεν έχει ηλιοροφή δεν ξέρω. Όπως επίσης και ο θόρυβος κύλησης. Ισως γιατί έχει 215 και οχι 225 λάστιχο... Η ανάρτηση φοβερή σιδερώνει τα πάντα...
Για την οικονομία δεν θα γράψω.. ειναι νωρίς, έχουν γραφεί αρκετά και ειναι δεδομένη.
Ουδέτερα
Το κλείσιμο του καπό της μηχανής.. ο θορυβος του δλδ ειναι ίδιος με το hi-lux 20ετίας της δουλειάς... Γενικά στιβαρότητα και οικονομία δεν συμβαδίζουν στην ψψ. Είναι απίθανο απο που έχουν κόψει βάρος. Στο εσωτερικό τα πράγματα ειναι πολύ καλύτερα από οτι έξω, οπου οι λαμαρίνες σου βγάζουν κάτι μέτριο ποιοτικά.
Αρνητικα
Η απόδοση των ηχείων είναι πολύ μέτρια... έως μάπα.. δεν πρόλαβα να δω αν έχει EQ μπας και καταφέρω να διορθώσω κάποιες συχνότητες. Αν οχι η αντικατάσταση των ηχείων είναι μονόδρομος.
Ειχα προορισμο το Berchtesgaden οποτε δεν βολευε. Στο επόμενο...
Το θετικό που αποκόμισα με το αυτοκινητο σε ολο το ταξιδι.. ηταν οτι στην εθνική έβγαλα ολα τα χιλιομετρα ξεκουραστα με το ACC έχοντας μονο το δαχτυλο στο τιμόνι και στα βουνά και στις στροφες (επειδή δεν πατούσα φρένο παρα μονο στο σταμάτημα και δεν ειχα αλλαγες ταχυτητων λογω CVT) δεν παραπονέθηκε κανένας οτι ανακατεύεται - ζαλίζεται κλπ... Δεν θα μπορούσα να φανταστώ πιο ξεκούραστο ταξίδι με άλλο αυτοκίνητο
Μόλις γύρισα απο test drive. Οδήγησα μια lounge έκδοση και επέλεξα μια διαδρομή 33 χιλιομέτρων που περιείχε πολλές διαφοροποιήσεις. Φανάρια σταμάτα-ξεκίνα, κίνηση, ανηφόρες, στροφές λακούβες ανοιχτός δρόμος κατηφόρες. Στα 45 σχεδόν λεπτα που το οδήγησα επιλέγοντας και τα τρια drive modes αλλα περισσότερο το eco γιατί με ενδιαφέρει η κατανάλωση, συγκέντρωσα τα παρακάτω:
Όπως ανέφερα και στην εισαγωγή, δοκίμασα το αυτοκίνητο έχοντας στο πίσω μέρος του μυαλού την οικονομία. Οδήγησα σε διαδρομή που έχει όλα τα χαρακτηριστικά, πήγα σχετικά ήπια όπως οδηγώ καθημερινά δλδ, οχι σαν να πηγαίνω κηδεία, ή τη νύφη στην εκκλησία άλλα ούτε σε νευρικούς ρυθμούς ράλυ. Κατάφερα μια αναλογία οδήγησης EV 66% μέ μέση κατανάλωση 4.2. λτ. Ναι. 4,2. Νούμερο που δεν έχω πετύχει ούτε με diesel στην εθνική οδό. Ναι ο θόρυβος με ενόχλησε.. με το νεο QQ νόμιζα οτι δεν οδηγώ.. τόσο αθόρυβο.. αλλα στην ίδια διαδρομή η κατανάλωση ήταν 6,9 λτ!!!
Συνεπώς κάπου χάνεις κάπου κερδίζεις. Εξαρτάται τι στόχους και προσδοκίες έχει ο καθένας. Εμένα η CC με καλύπτει... ακόμα και με το θόρυβο και ίσως με καποιες ηχοβελτιωτικές επεμβάσεις αν έχουν αποτέλεσμα. Οπότε αναμένω με ανυπομονησία την παράδοση της δικής μου CC λοιπόν...
ΥΓ 1. Παραθέτω φωτογραφίες από την κατανάλωση.
ΥΓ 2. Δεν έχω σχολιάσει - μελετήσει χώρους λογω έλειψης χρόνου.
ΥΓ 3. Δεν ασχολήθηκά διεξοδικά με το infotainment λογω έλειψης χρόνου.
Η ALTEK βάζει μονο 3Μ. Και στα 4 πλευρικά, φινιστρινια και το πισω παρμπρίζ 330 ευρώ. Με εγγυηση, χαρτια για ΚΤΕΟ, πιστοποιηση υλικών
Επισης κάτι που δεν μου έχουν ξανακάνει σε κανενα αυτοκινητο που έχω περάσει μεμβράνες και μου έκανε εντυπωση. Οι γνήσιες 3Μ έχουν υδατογραφήματα το λογοτυπο 3Μ επάνω, σε διάφορα σημεία σαν pattern. Μου ειπε λοιπον οτι αυτο αφαιρειτε πάντα παρουσία του πελάτη. Μου τα έδειξε ένα ένα, πηρε μια μπατονετα με οινοπνευμα και τα εσβησε.
Ξέρει κάνεις που ανάβουμε ένα κεράκι στον Άγιο Τογιότα της Ιαπωνίας; 18 μήνες με σχεδόν 60.000 χλμ απροβλημάτιστα…!!!
Πρώτο 15νθήμερο Νοεμβρίου. Με μονοψήφιες θερμοκρασίες τα πρωινά και τον κινητήρα να παίρνει μπροστά κατευθείαν. Τις τελευταίες ημέρες και με 20 λεπτα ζεστάματα γιατί ο μικρός κρυώνει. Αν σας δείξω καλοκαιρινό μήνα είμαι στο 4.4.
Στους 18 μήνες με 60.000 χλμ 2.0 CC, 4,6 τους θερινούς μήνες, 4,7 τους χειμωνιάτικους. Η κίνηση ειναι 80% περιαστικοί επαρχιακοί δρόμοι. 10% πόλη. 10% εθνική οδός
@nmsm2 said in Toyota Corolla Cross:
@gdelio said in Toyota Corolla Cross:
Μαζί με το σερβις των 60.οοο χλμ. έγινε και η αναβάθμιση στο TSS.
Η επιλογή PDA και η παραμετροποίηση της εμφανίστηκε στην οθόνη. Διάβασα απο άλλους οτι μαζί ενεργοποιείται και η ηχητική προειδοποιηση για υπέρβαση του ορίου ταχύτητας. Σε εμένα δεν έχει συμβεί.. παίζει να συμβαίνει επειδη ειναι MY22?Έχεις ξεπεράσει κατά πολύ τον μέσο όρο χλμ. που διανύει ο μέσος οδηγός, άλλοι διανύουν 60.000χλμ σε 5 και άνω χρόνια..
Το pda ενσωματώθηκε και σε εμένα με την αναβάθμιση χωρίς να ενεργοποιείται αυτόματα η ηχητική προειδοποίηση για υπέρβαση ταχύτητας. Παρέλαβα Ιανουάριο 2023. Οπότε όσοι παραλάβαμε 2022 μέχρι και ένα διάστημα του 2023 προφανώς έχουμε γλυτώσει την μόνιμα ενεργοποιημένη ειδοποίηση.
Εγώ 18/3 2023 το πήρα γιατί αγόρασα το εκθεσιακό. Απλά το αυτοκίνητο ήταν κατασκευής Σεπτέμβριος 22.
Συνεπώς το ηχητικό σε εμάς είναι default off. Θυμασε που βρίσκεται η ενεργοποιησή του;
Μαζί με το σερβις των 60.οοο χλμ. έγινε και η αναβάθμιση στο TSS.
Η επιλογή PDA και η παραμετροποίηση της εμφανίστηκε στην οθόνη. Διάβασα απο άλλους οτι μαζί ενεργοποιείται και η ηχητική προειδοποιηση για υπέρβαση του ορίου ταχύτητας. Σε εμένα δεν έχει συμβεί.. παίζει να συμβαίνει επειδη ειναι MY22?
@kgian76 said in Toyota Corolla Cross:
Και αυτός, 400$ είναι υπερβολικά ακριβό. Αν πούλαγε το σχέδιο για εκτύπωση σε λογική τιμή το συζητούσα.
Τα 400$ για τα δεδομένα USA ειναι οριακά τσιμπημένο...
Υπομονή θα το πάρουνε πρέφα οι reverse engineer masters στην αλλη πλευρα του Ειρηνικού και σε ενα μήνα στο ali express θα έχει 40 ευρώ.
@piliourits said in Toyota Corolla Cross:
Θόρυβος ασφάλτου περνάει πίσω σε βαθμό ενοχλητικό ή έστω αξιοπροσεκτο, εκεί που έχουν διαφορετικά οδοστρώματα, αντί για γυαλισμένο 3Α χαλίκι όπως εμείς;
Τι να σου πω…στην Σλοβενία νόμιζα ότι οδηγούσα πάνω σε χαλί Προφανώς και δεν άκουγα τίποτα. Το καλύτερο δίκτυο που οδήγησα. Ακόμα και στους επαρχιακούς τους είναι άψογοι.
Το πρόβλημα στην Ελλάδα δεν είναι μόνο το υλικό διάστρωσης αλλά και ότι οι δρόμοι δεν είναι ίσια στρωμένοι. Το Αυτοκίνητο κουνάει σαν να είσαι σε βάρκα. Δεν φαντάζεσαι το ξενέρωμα μόλις πέρασα τους Ευζώνους.
Ειχα προορισμο το Berchtesgaden οποτε δεν βολευε. Στο επόμενο...
Το θετικό που αποκόμισα με το αυτοκινητο σε ολο το ταξιδι.. ηταν οτι στην εθνική έβγαλα ολα τα χιλιομετρα ξεκουραστα με το ACC έχοντας μονο το δαχτυλο στο τιμόνι και στα βουνά και στις στροφες (επειδή δεν πατούσα φρένο παρα μονο στο σταμάτημα και δεν ειχα αλλαγες ταχυτητων λογω CVT) δεν παραπονέθηκε κανένας οτι ανακατεύεται - ζαλίζεται κλπ... Δεν θα μπορούσα να φανταστώ πιο ξεκούραστο ταξίδι με άλλο αυτοκίνητο
@chrisk6 said in Toyota Corolla Cross:
@gdelio said in Toyota Corolla Cross:
@chrisk6 said in Toyota Corolla Cross:
@gdelio said in Toyota Corolla Cross:
Φέτος φτάσαμε λίγο πιο μακριά και ψηλότερα.
Διαδρομαρα!!
Το έκανες και από τις 2 πλευρές;Ανέβηκα απο Ελβετία απο την Santa Maria Val Mustair... Κορυφή... κατέβηκα Bormio... και την αλλη ημέρα ανέβηκα απο Bormio ξανα κορυφή και κατέβηκα στο Prato Allo Stelvio...
Γενικά γύρισα Γερμανο-Αυστρο-Ελβετικο-Ιταλικές Άλπεις... και Σλοβενια-Κροατια-Σερβια
γυρω στα 4200 χλμΚαλά έκανες που είδες και το κομμάτι προς Bormio.
Και η κλασική ερώτηση… τι εκαψες;
Μέσος όρος κατανάλωσης στα 4200 ήταν τα 5 λίτρα. Αν εξαιρέσεις το κομμάτι μέχρι Ljubljana που ηταν στην εθνική ολο το αλλο ηταν απο B δρόμους επαρχιακους... Οπότε απο 6λτ +- με 130 χλμ εθνική, 14λτ +- στις αναβάσεις στα πάσσα... και όλο το αλλο από 0λτ μέχρι 3,5λτ.
@jamesd said in Toyota Corolla Cross:
@gdelio said in Toyota Corolla Cross:
@chrisk6 said in Toyota Corolla Cross:
@gdelio said in Toyota Corolla Cross:
Φέτος φτάσαμε λίγο πιο μακριά και ψηλότερα.
Διαδρομαρα!!
Το έκανες και από τις 2 πλευρές;Ανέβηκα απο Ελβετία απο την Santa Maria Val Mustair... Κορυφή... κατέβηκα Bormio... και την αλλη ημέρα ανέβηκα απο Bormio ξανα κορυφή και κατέβηκα στο Prato Allo Stelvio...
Γενικά γύρισα Γερμανο-Αυστρο-Ελβετικο-Ιταλικές Άλπεις... και Σλοβενια-Κροατια-Σερβια
γυρω στα 4200 χλμBtw, υπάρχουν αλλά CC στην Ελβετία ή μόνο γερμανικά παίζουν εκεί.
Σε ολη την διαδρομή ζητημα να ειδα 3-4 CC. Σερβία και Γερμανία μόνο.
Rav4 αμέτρητα όμως.
@chrisk6 said in Toyota Corolla Cross:
@gdelio said in Toyota Corolla Cross:
Φέτος φτάσαμε λίγο πιο μακριά και ψηλότερα.
Διαδρομαρα!!
Το έκανες και από τις 2 πλευρές;
Ανέβηκα απο Ελβετία απο την Santa Maria Val Mustair... Κορυφή... κατέβηκα Bormio... και την αλλη ημέρα ανέβηκα απο Bormio ξανα κορυφή και κατέβηκα στο Prato Allo Stelvio...
Γενικά γύρισα Γερμανο-Αυστρο-Ελβετικο-Ιταλικές Άλπεις... και Σλοβενια-Κροατια-Σερβια
γυρω στα 4200 χλμ