Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    G
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 1
    • Topics 1
    • Posts 600
    • Best 247
    • Groups 0

    gdelio

    @gdelio

    561
    Reputation
    56
    Profile views
    600
    Posts
    1
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    gdelio Unfollow Follow

    Best posts made by gdelio

    • RE: Toyota Corolla Cross

      Φέτος φτάσαμε λίγο πιο μακριά και ψηλότερα.

      IMG_7562.jpg
      IMG_7163.jpg
      IMG_7537.jpg
      IMG_7420.jpg

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      gdelio
    • RE: Toyota Corolla Cross

      Σαββατοβραδο χιονοβόλτα.

      Πρώτη χιονοβόλτα σε λασπερό χιόνι που ειναι και το πιο δύσκολο είδος χιονιού γιατί στουμπώνει το τακούνι εύκολα . Το winter sport 5 της Dunlop αδειάζει καλά. Ανέβασα ταχύτητα μέχρι 60 χλμ/ώρα. Φρέναρα μαλακά αλλά και απότομα, και μόνο εκει ενεργοποιηθηκε το ABS. Ξεκινημα σε ανηφόρα με 10% κλίση και 5cm μαλακό χιόνι ελάχιστο σπινιάρισμα στο ξεκινημα. Μεχρι στιγμής ικανοποιημένος με την επιλογή του συγκεκριμένου ελαστικού.

      IMG_5587.jpg IMG_5592.jpg IMG_5583.jpg

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      gdelio
    • RE: Toyota Corolla Cross

      IMG_2602_sc.jpg
      Πρώτη πρωινή φωτό

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      gdelio
    • RE: Toyota Corolla Cross

      @chrisk6 said in Toyota Corolla Cross:

      @gdelio said in Toyota Corolla Cross:

      Φέτος φτάσαμε λίγο πιο μακριά και ψηλότερα.

      Διαδρομαρα!!
      Το έκανες και από τις 2 πλευρές;

      Ανέβηκα απο Ελβετία απο την Santa Maria Val Mustair... Κορυφή... κατέβηκα Bormio... και την αλλη ημέρα ανέβηκα απο Bormio ξανα κορυφή και κατέβηκα στο Prato Allo Stelvio...

      Γενικά γύρισα Γερμανο-Αυστρο-Ελβετικο-Ιταλικές Άλπεις... και Σλοβενια-Κροατια-Σερβια
      γυρω στα 4200 χλμ

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      gdelio
    • RE: Toyota Corolla Cross

      Παρέλαβα χτές... πρώτες εντυπώσεις

      Θετικά.
      Ο αεροδυναμικός θόρυβος δεν ήταν τόσο έντονος όσο στο test drive ισως γιατί δεν έχει ηλιοροφή δεν ξέρω. Όπως επίσης και ο θόρυβος κύλησης. Ισως γιατί έχει 215 και οχι 225 λάστιχο... Η ανάρτηση φοβερή σιδερώνει τα πάντα...
      Για την οικονομία δεν θα γράψω.. ειναι νωρίς, έχουν γραφεί αρκετά και ειναι δεδομένη.

      Ουδέτερα
      Το κλείσιμο του καπό της μηχανής.. ο θορυβος του δλδ ειναι ίδιος με το hi-lux 20ετίας της δουλειάς... Γενικά στιβαρότητα και οικονομία δεν συμβαδίζουν στην ψψ. Είναι απίθανο απο που έχουν κόψει βάρος. Στο εσωτερικό τα πράγματα ειναι πολύ καλύτερα από οτι έξω, οπου οι λαμαρίνες σου βγάζουν κάτι μέτριο ποιοτικά.

      Αρνητικα
      Η απόδοση των ηχείων είναι πολύ μέτρια... έως μάπα.. δεν πρόλαβα να δω αν έχει EQ μπας και καταφέρω να διορθώσω κάποιες συχνότητες. Αν οχι η αντικατάσταση των ηχείων είναι μονόδρομος.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      gdelio
    • RE: Toyota Corolla Cross

      Ειχα προορισμο το Berchtesgaden οποτε δεν βολευε. Στο επόμενο...

      Το θετικό που αποκόμισα με το αυτοκινητο σε ολο το ταξιδι.. ηταν οτι στην εθνική έβγαλα ολα τα χιλιομετρα ξεκουραστα με το ACC έχοντας μονο το δαχτυλο στο τιμόνι και στα βουνά και στις στροφες (επειδή δεν πατούσα φρένο παρα μονο στο σταμάτημα και δεν ειχα αλλαγες ταχυτητων λογω CVT) δεν παραπονέθηκε κανένας οτι ανακατεύεται - ζαλίζεται κλπ... Δεν θα μπορούσα να φανταστώ πιο ξεκούραστο ταξίδι με άλλο αυτοκίνητο

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      gdelio
    • RE: Toyota Corolla Cross

      Μόλις γύρισα απο test drive. Οδήγησα μια lounge έκδοση και επέλεξα μια διαδρομή 33 χιλιομέτρων που περιείχε πολλές διαφοροποιήσεις. Φανάρια σταμάτα-ξεκίνα, κίνηση, ανηφόρες, στροφές λακούβες ανοιχτός δρόμος κατηφόρες. Στα 45 σχεδόν λεπτα που το οδήγησα επιλέγοντας και τα τρια drive modes αλλα περισσότερο το eco γιατί με ενδιαφέρει η κατανάλωση, συγκέντρωσα τα παρακάτω:

      ΘΕΤΙΚΑ

      • Θέση οδήγησης, οχι πολύ ψηλή ούτε χαμηλή, σου δίνει καλή ορατότητα. Η ορατότητα ειναι επίσης καλή και προς όλες τις πλευρες μέσα από την καμπίνα.
      • Καθρέπτες με εξαιρετική θέαση σε σημειο να μην χρειάζεται να κοιτώ τον μεσαίο καθόλου.
      • Τιμόνι, ελαφρύ και ακριβές για το δικό μου στύλ οδήγησης
      • Ο όγκος του αυτοκινήτου δεν ειναι πολύ μεγάλος και προσαρμόστηκα γρήγορα
      • Αθόρυβο eCVT, όπως και ο κινητήρας που τον άκουγες μόνο οταν σανίδωνες το πεντάλ
      • Ανάρτηση που καταπίνει τα πάντα χωρίς χτυπήματα και θορύβους σε όλες τις ταχύτητες.
      • Φωτιστικά σώματα, έκαναν την νύχτα μέρα, χωρίς να έχουν εκείνο το ενοχλητικό υπερλευκο της ηλεκτροκόλησης.
      • Δύναμη - απόκριση Σε όλα τα drive modes και ειδικά στο power οταν πατάς το γκάζι το αυτοκίνητο απογειώνεται. Όχι μόνο απο στατική εκίνηση αλλα και σε ρεπρίζ από τα 120+ χλμ/ω.
      • Άνετα καθίσματα που αγκαλιάζουν χωρίς να σφίγγουν πολύ.
      • Οθόνη και infotainment. Γρήγορη απόκριση.
      • Ηλιοροφή Του δίνει αρκετό φως μιας και το σκούρο σαλόνι είναι σκοτεινό και το μπεζ ανοικτό δεν βλέπεται.
      • Lane Assist Διάβαζε ακόμα και ξεθοριασμένες γραμμές και διόρθωνε.

      ΑΡΝΗΤΙΚΑ

      • Θόρυβος. Δυστυχώς στο κομάτι της ηχομόνωσης η cc υστερεί πάρα πολύ. Μέχρι τα 60-70 ακούς ένα μόνιμο σούρσιμο πίσω από την πλάτη σου. Νομιζά οτι έχω ανοικτό παράθυρο. Ο θόρυβος είναι συνεχής ακόμα και σε μέρη που η άσφαλτος είναι καινούργια. Μετά τα 120 χλμ στο θόρυβο κύλησης έρχεται να προστεθεί και ο αεροδυναμικός θόρυβος από τους καθρέπτες. Σε όλη την διαδρομή δεν είχα ανοικτό ραδιοφωνο-μουσική, φαντάζομαι ανοίγοντάς το θα κάλυπτα μέρος του θορύβου. Πρόσφατα οδήγησα στην ίδια διαδρομή το νεο QQ το οποίο είναι απιστευτα αθόρυβο. Ακόμα και το 10 ετίας opel meriva που εχω είναι αθόρυβο πραγματικά. Σε προηγούμενα thread διάβαζα για ηχομωνοτικές βελτιώσεις που σκέφτονται κάποιοι συμφορουμίστες και έλεγα μήπως είναι υπερβολικοί? Αλλά όχι δυστυχώς είναι αλήθεια. Σε κάποιο σημείο του δρόμου και με σχετικά χαμηλή ταχύτητα το αυτοκίνητο συντόνισε με τις λακουβές και άκουγα απο πίσω στο πορτμπαγάζ τον χαρακτηριστικό τενεκεδένιο ήχο που είχε το ντάτσουν του παππού μου το 1970. WTF!!!
      • Ηλιοροφή Θόρυβος του μοτέρ. θα μπορούσε να είναι λιγότερο θορυβώδες. Η μεσαία μπάρα κόβει την θέα. Υπάρχουν ηλιοροφές με ενιαίο κρύσταλλο και η αίσθηση ειναι φανταστική.
      • Infotainment Tόσο το virtual cockpit 12,3 όσο και η 10,5 οθόνη θα ήθελα να έχουν καλύτερη ανάλυση. Ίσως επειδή δουλευω σε 5Κ retina καθημερινά και τα στανταρ μου είναι πολύ υψηλα. Ίσως πάλι θέλω επίσκεψη οφθαλμίατρο για νέα συνταγή. Η γραμματοσειρά των ελληνικών και η τυπογραφία ήταν προβληματική. Ευτυχως στα αγγλικά όλα ήταν όπως έπρεπε.Λογικό γιατί το UI φτιάχτηκε στα αγγλικά. Αλλά μάλλον αυτό είναι επαγγελματική διαστροφή.

      ΣΥΝΟΨΗ

      Όπως ανέφερα και στην εισαγωγή, δοκίμασα το αυτοκίνητο έχοντας στο πίσω μέρος του μυαλού την οικονομία. Οδήγησα σε διαδρομή που έχει όλα τα χαρακτηριστικά, πήγα σχετικά ήπια όπως οδηγώ καθημερινά δλδ, οχι σαν να πηγαίνω κηδεία, ή τη νύφη στην εκκλησία άλλα ούτε σε νευρικούς ρυθμούς ράλυ. Κατάφερα μια αναλογία οδήγησης EV 66% μέ μέση κατανάλωση 4.2. λτ. Ναι. 4,2. Νούμερο που δεν έχω πετύχει ούτε με diesel στην εθνική οδό. Ναι ο θόρυβος με ενόχλησε.. με το νεο QQ νόμιζα οτι δεν οδηγώ.. τόσο αθόρυβο.. αλλα στην ίδια διαδρομή η κατανάλωση ήταν 6,9 λτ!!!

      Συνεπώς κάπου χάνεις κάπου κερδίζεις. Εξαρτάται τι στόχους και προσδοκίες έχει ο καθένας. Εμένα η CC με καλύπτει... ακόμα και με το θόρυβο και ίσως με καποιες ηχοβελτιωτικές επεμβάσεις αν έχουν αποτέλεσμα. Οπότε αναμένω με ανυπομονησία την παράδοση της δικής μου CC λοιπόν...

      ΥΓ 1. Παραθέτω φωτογραφίες από την κατανάλωση.
      ΥΓ 2. Δεν έχω σχολιάσει - μελετήσει χώρους λογω έλειψης χρόνου.
      ΥΓ 3. Δεν ασχολήθηκά διεξοδικά με το infotainment λογω έλειψης χρόνου.

      IMG_1887.jpg
      IMG_1888.jpg

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      gdelio
    • RE: Toyota Corolla Cross

      Μικρή δοκιμή σε απάτητο σφιχτό χιόνι.
      2WD 2.0. Dunlop Winter Sport 5

      Youtube Video

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      gdelio
    • RE: Toyota Corolla Cross

      Η ALTEK βάζει μονο 3Μ. Και στα 4 πλευρικά, φινιστρινια και το πισω παρμπρίζ 330 ευρώ. Με εγγυηση, χαρτια για ΚΤΕΟ, πιστοποιηση υλικών

      Επισης κάτι που δεν μου έχουν ξανακάνει σε κανενα αυτοκινητο που έχω περάσει μεμβράνες και μου έκανε εντυπωση. Οι γνήσιες 3Μ έχουν υδατογραφήματα το λογοτυπο 3Μ επάνω, σε διάφορα σημεία σαν pattern. Μου ειπε λοιπον οτι αυτο αφαιρειτε πάντα παρουσία του πελάτη. Μου τα έδειξε ένα ένα, πηρε μια μπατονετα με οινοπνευμα και τα εσβησε.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      gdelio
    • RE: Toyota Corolla Cross

      Ξέρει κάνεις που ανάβουμε ένα κεράκι στον Άγιο Τογιότα της Ιαπωνίας; 18 μήνες με σχεδόν 60.000 χλμ απροβλημάτιστα…!!!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      gdelio

    Latest posts made by gdelio

    • RE: Toyota Corolla Cross

      @billy1978 said in Toyota Corolla Cross:

      Kαλησπέρα σε όλους απο Πήλιο,

      Ενδιαφέρομαι για αγορά ενός CC 2.0, AWD σε έκδοση lounge (καινούργιο ή φρεσκομεταχειρισμένο αν βρώ) και ήθελα να ρωτήσω αν υπάρχουν πραγματικά δεδομένα κατανάλωσης εκτός πόλης σε ένα ταξίδι πχ Αθήνα-Βόλος με νορμάλ φορτίο και ταχύτητες μέχρι 120 χλμ/ωρα. Είμαι dieselοκίνητος τα τελευταία δεκατρία χρόνια και έχω καλομάθει με τον Κ9Κ απο πλευράς κατανάλωσης 🙂 . Επίσης ήθελα να ρωτήσω αν υπάρχουν αρνητικές εμπειρίες αναφορικά με το διλιτρο μοτερ της Toyota καθώς παλιότερα είχαν αναφερθεί κάποια προβληματάκια στη λειτουργία του ...

      @stefan147

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      gdelio
    • RE: Toyota Corolla Cross

      80 ευρώ τα μαμα λαστιχένια και ειναι πολυ καλυτερα απο οτιδηποτε κυκλοφορεί εξω.. Δεν μυρίζουν και έχουν σωστη εφαρμογή και το κυριοτερο... 2 χρονια τωρα καμμια φθορά.....

      Για τους υαλοκαθαριστήρες... πάω για 3ο σετ σύντομα... 6 μηνες τους κρατάω.
      γλυτώνω τις γρατσουνιές στο τζάμι και το κοστος σε σχέση με το όφελος ειναι αστείο.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      gdelio
    • RE: Toyota Corolla Cross

      IMG_9390.PNG

      Πρώτο 15νθήμερο Νοεμβρίου. Με μονοψήφιες θερμοκρασίες τα πρωινά και τον κινητήρα να παίρνει μπροστά κατευθείαν. Τις τελευταίες ημέρες και με 20 λεπτα ζεστάματα γιατί ο μικρός κρυώνει. Αν σας δείξω καλοκαιρινό μήνα είμαι στο 4.4.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      gdelio
    • RE: Toyota Corolla Cross

      Στους 18 μήνες με 60.000 χλμ 2.0 CC, 4,6 τους θερινούς μήνες, 4,7 τους χειμωνιάτικους. Η κίνηση ειναι 80% περιαστικοί επαρχιακοί δρόμοι. 10% πόλη. 10% εθνική οδός

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      gdelio
    • RE: Toyota Corolla Cross

      @nmsm2 said in Toyota Corolla Cross:

      @gdelio said in Toyota Corolla Cross:

      Μαζί με το σερβις των 60.οοο χλμ. έγινε και η αναβάθμιση στο TSS.
      Η επιλογή PDA και η παραμετροποίηση της εμφανίστηκε στην οθόνη. Διάβασα απο άλλους οτι μαζί ενεργοποιείται και η ηχητική προειδοποιηση για υπέρβαση του ορίου ταχύτητας. Σε εμένα δεν έχει συμβεί.. παίζει να συμβαίνει επειδη ειναι MY22?

      Έχεις ξεπεράσει κατά πολύ τον μέσο όρο χλμ. που διανύει ο μέσος οδηγός, άλλοι διανύουν 60.000χλμ σε 5 και άνω χρόνια..
      Το pda ενσωματώθηκε και σε εμένα με την αναβάθμιση χωρίς να ενεργοποιείται αυτόματα η ηχητική προειδοποίηση για υπέρβαση ταχύτητας. Παρέλαβα Ιανουάριο 2023. Οπότε όσοι παραλάβαμε 2022 μέχρι και ένα διάστημα του 2023 προφανώς έχουμε γλυτώσει την μόνιμα ενεργοποιημένη ειδοποίηση.

      Εγώ 18/3 2023 το πήρα γιατί αγόρασα το εκθεσιακό. Απλά το αυτοκίνητο ήταν κατασκευής Σεπτέμβριος 22.

      Συνεπώς το ηχητικό σε εμάς είναι default off. Θυμασε που βρίσκεται η ενεργοποιησή του;

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      gdelio
    • RE: Toyota Corolla Cross

      Μαζί με το σερβις των 60.οοο χλμ. έγινε και η αναβάθμιση στο TSS.
      Η επιλογή PDA και η παραμετροποίηση της εμφανίστηκε στην οθόνη. Διάβασα απο άλλους οτι μαζί ενεργοποιείται και η ηχητική προειδοποιηση για υπέρβαση του ορίου ταχύτητας. Σε εμένα δεν έχει συμβεί.. παίζει να συμβαίνει επειδη ειναι MY22?

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      gdelio
    • RE: Toyota Corolla Cross

      @kgian76 said in Toyota Corolla Cross:

      Και αυτός, 400$ είναι υπερβολικά ακριβό. Αν πούλαγε το σχέδιο για εκτύπωση σε λογική τιμή το συζητούσα.

      Τα 400$ για τα δεδομένα USA ειναι οριακά τσιμπημένο...
      Υπομονή θα το πάρουνε πρέφα οι reverse engineer masters στην αλλη πλευρα του Ειρηνικού και σε ενα μήνα στο ali express θα έχει 40 ευρώ.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      gdelio
    • RE: Toyota Corolla Cross

      @piliourits said in Toyota Corolla Cross:

      Θόρυβος ασφάλτου περνάει πίσω σε βαθμό ενοχλητικό ή έστω αξιοπροσεκτο, εκεί που έχουν διαφορετικά οδοστρώματα, αντί για γυαλισμένο 3Α χαλίκι όπως εμείς;

      Τι να σου πω…στην Σλοβενία νόμιζα ότι οδηγούσα πάνω σε χαλί Προφανώς και δεν άκουγα τίποτα. Το καλύτερο δίκτυο που οδήγησα. Ακόμα και στους επαρχιακούς τους είναι άψογοι.

      Το πρόβλημα στην Ελλάδα δεν είναι μόνο το υλικό διάστρωσης αλλά και ότι οι δρόμοι δεν είναι ίσια στρωμένοι. Το Αυτοκίνητο κουνάει σαν να είσαι σε βάρκα. Δεν φαντάζεσαι το ξενέρωμα μόλις πέρασα τους Ευζώνους.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      gdelio
    • RE: Toyota Corolla Cross

      Ειχα προορισμο το Berchtesgaden οποτε δεν βολευε. Στο επόμενο...

      Το θετικό που αποκόμισα με το αυτοκινητο σε ολο το ταξιδι.. ηταν οτι στην εθνική έβγαλα ολα τα χιλιομετρα ξεκουραστα με το ACC έχοντας μονο το δαχτυλο στο τιμόνι και στα βουνά και στις στροφες (επειδή δεν πατούσα φρένο παρα μονο στο σταμάτημα και δεν ειχα αλλαγες ταχυτητων λογω CVT) δεν παραπονέθηκε κανένας οτι ανακατεύεται - ζαλίζεται κλπ... Δεν θα μπορούσα να φανταστώ πιο ξεκούραστο ταξίδι με άλλο αυτοκίνητο

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      gdelio
    • RE: Toyota Corolla Cross

      @chrisk6 said in Toyota Corolla Cross:

      @gdelio said in Toyota Corolla Cross:

      @chrisk6 said in Toyota Corolla Cross:

      @gdelio said in Toyota Corolla Cross:

      Φέτος φτάσαμε λίγο πιο μακριά και ψηλότερα.

      Διαδρομαρα!!
      Το έκανες και από τις 2 πλευρές;

      Ανέβηκα απο Ελβετία απο την Santa Maria Val Mustair... Κορυφή... κατέβηκα Bormio... και την αλλη ημέρα ανέβηκα απο Bormio ξανα κορυφή και κατέβηκα στο Prato Allo Stelvio...

      Γενικά γύρισα Γερμανο-Αυστρο-Ελβετικο-Ιταλικές Άλπεις... και Σλοβενια-Κροατια-Σερβια
      γυρω στα 4200 χλμ

      Καλά έκανες που είδες και το κομμάτι προς Bormio.
      Και η κλασική ερώτηση… τι εκαψες; 😂😂😂

      Μέσος όρος κατανάλωσης στα 4200 ήταν τα 5 λίτρα. Αν εξαιρέσεις το κομμάτι μέχρι Ljubljana που ηταν στην εθνική ολο το αλλο ηταν απο B δρόμους επαρχιακους... Οπότε απο 6λτ +- με 130 χλμ εθνική, 14λτ +- στις αναβάσεις στα πάσσα... και όλο το αλλο από 0λτ μέχρι 3,5λτ.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      gdelio
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr