Φέτος φτάσαμε λίγο πιο μακριά και ψηλότερα.
Φέτος φτάσαμε λίγο πιο μακριά και ψηλότερα.
Σαββατοβραδο χιονοβόλτα.
Πρώτη χιονοβόλτα σε λασπερό χιόνι που ειναι και το πιο δύσκολο είδος χιονιού γιατί στουμπώνει το τακούνι εύκολα . Το winter sport 5 της Dunlop αδειάζει καλά. Ανέβασα ταχύτητα μέχρι 60 χλμ/ώρα. Φρέναρα μαλακά αλλά και απότομα, και μόνο εκει ενεργοποιηθηκε το ABS. Ξεκινημα σε ανηφόρα με 10% κλίση και 5cm μαλακό χιόνι ελάχιστο σπινιάρισμα στο ξεκινημα. Μεχρι στιγμής ικανοποιημένος με την επιλογή του συγκεκριμένου ελαστικού.
@chrisk6 said in Toyota Corolla Cross:
@gdelio said in Toyota Corolla Cross:
Φέτος φτάσαμε λίγο πιο μακριά και ψηλότερα.
Διαδρομαρα!!
Το έκανες και από τις 2 πλευρές;
Ανέβηκα απο Ελβετία απο την Santa Maria Val Mustair... Κορυφή... κατέβηκα Bormio... και την αλλη ημέρα ανέβηκα απο Bormio ξανα κορυφή και κατέβηκα στο Prato Allo Stelvio...
Γενικά γύρισα Γερμανο-Αυστρο-Ελβετικο-Ιταλικές Άλπεις... και Σλοβενια-Κροατια-Σερβια
γυρω στα 4200 χλμ
Παρέλαβα χτές... πρώτες εντυπώσεις
Θετικά.
Ο αεροδυναμικός θόρυβος δεν ήταν τόσο έντονος όσο στο test drive ισως γιατί δεν έχει ηλιοροφή δεν ξέρω. Όπως επίσης και ο θόρυβος κύλησης. Ισως γιατί έχει 215 και οχι 225 λάστιχο... Η ανάρτηση φοβερή σιδερώνει τα πάντα...
Για την οικονομία δεν θα γράψω.. ειναι νωρίς, έχουν γραφεί αρκετά και ειναι δεδομένη.
Ουδέτερα
Το κλείσιμο του καπό της μηχανής.. ο θορυβος του δλδ ειναι ίδιος με το hi-lux 20ετίας της δουλειάς... Γενικά στιβαρότητα και οικονομία δεν συμβαδίζουν στην ψψ. Είναι απίθανο απο που έχουν κόψει βάρος. Στο εσωτερικό τα πράγματα ειναι πολύ καλύτερα από οτι έξω, οπου οι λαμαρίνες σου βγάζουν κάτι μέτριο ποιοτικά.
Αρνητικα
Η απόδοση των ηχείων είναι πολύ μέτρια... έως μάπα.. δεν πρόλαβα να δω αν έχει EQ μπας και καταφέρω να διορθώσω κάποιες συχνότητες. Αν οχι η αντικατάσταση των ηχείων είναι μονόδρομος.
Ειχα προορισμο το Berchtesgaden οποτε δεν βολευε. Στο επόμενο...
Το θετικό που αποκόμισα με το αυτοκινητο σε ολο το ταξιδι.. ηταν οτι στην εθνική έβγαλα ολα τα χιλιομετρα ξεκουραστα με το ACC έχοντας μονο το δαχτυλο στο τιμόνι και στα βουνά και στις στροφες (επειδή δεν πατούσα φρένο παρα μονο στο σταμάτημα και δεν ειχα αλλαγες ταχυτητων λογω CVT) δεν παραπονέθηκε κανένας οτι ανακατεύεται - ζαλίζεται κλπ... Δεν θα μπορούσα να φανταστώ πιο ξεκούραστο ταξίδι με άλλο αυτοκίνητο
Μόλις γύρισα απο test drive. Οδήγησα μια lounge έκδοση και επέλεξα μια διαδρομή 33 χιλιομέτρων που περιείχε πολλές διαφοροποιήσεις. Φανάρια σταμάτα-ξεκίνα, κίνηση, ανηφόρες, στροφές λακούβες ανοιχτός δρόμος κατηφόρες. Στα 45 σχεδόν λεπτα που το οδήγησα επιλέγοντας και τα τρια drive modes αλλα περισσότερο το eco γιατί με ενδιαφέρει η κατανάλωση, συγκέντρωσα τα παρακάτω:
Όπως ανέφερα και στην εισαγωγή, δοκίμασα το αυτοκίνητο έχοντας στο πίσω μέρος του μυαλού την οικονομία. Οδήγησα σε διαδρομή που έχει όλα τα χαρακτηριστικά, πήγα σχετικά ήπια όπως οδηγώ καθημερινά δλδ, οχι σαν να πηγαίνω κηδεία, ή τη νύφη στην εκκλησία άλλα ούτε σε νευρικούς ρυθμούς ράλυ. Κατάφερα μια αναλογία οδήγησης EV 66% μέ μέση κατανάλωση 4.2. λτ. Ναι. 4,2. Νούμερο που δεν έχω πετύχει ούτε με diesel στην εθνική οδό. Ναι ο θόρυβος με ενόχλησε.. με το νεο QQ νόμιζα οτι δεν οδηγώ.. τόσο αθόρυβο.. αλλα στην ίδια διαδρομή η κατανάλωση ήταν 6,9 λτ!!!
Συνεπώς κάπου χάνεις κάπου κερδίζεις. Εξαρτάται τι στόχους και προσδοκίες έχει ο καθένας. Εμένα η CC με καλύπτει... ακόμα και με το θόρυβο και ίσως με καποιες ηχοβελτιωτικές επεμβάσεις αν έχουν αποτέλεσμα. Οπότε αναμένω με ανυπομονησία την παράδοση της δικής μου CC λοιπόν...
ΥΓ 1. Παραθέτω φωτογραφίες από την κατανάλωση.
ΥΓ 2. Δεν έχω σχολιάσει - μελετήσει χώρους λογω έλειψης χρόνου.
ΥΓ 3. Δεν ασχολήθηκά διεξοδικά με το infotainment λογω έλειψης χρόνου.
Η ALTEK βάζει μονο 3Μ. Και στα 4 πλευρικά, φινιστρινια και το πισω παρμπρίζ 330 ευρώ. Με εγγυηση, χαρτια για ΚΤΕΟ, πιστοποιηση υλικών
Επισης κάτι που δεν μου έχουν ξανακάνει σε κανενα αυτοκινητο που έχω περάσει μεμβράνες και μου έκανε εντυπωση. Οι γνήσιες 3Μ έχουν υδατογραφήματα το λογοτυπο 3Μ επάνω, σε διάφορα σημεία σαν pattern. Μου ειπε λοιπον οτι αυτο αφαιρειτε πάντα παρουσία του πελάτη. Μου τα έδειξε ένα ένα, πηρε μια μπατονετα με οινοπνευμα και τα εσβησε.
Ξέρει κάνεις που ανάβουμε ένα κεράκι στον Άγιο Τογιότα της Ιαπωνίας; 18 μήνες με σχεδόν 60.000 χλμ απροβλημάτιστα…!!!
Με λίγη ταλαιπωρία στην παραγγελία (λάθος μέγεθος ελαστικού) η ρεζέρβα μπήκε στην θέση της.
@chrisk6 said in Toyota Corolla Cross:
@gdelio said in Toyota Corolla Cross:
@chrisk6 said in Toyota Corolla Cross:
@gdelio said in Toyota Corolla Cross:
Φέτος φτάσαμε λίγο πιο μακριά και ψηλότερα.
Διαδρομαρα!!
Το έκανες και από τις 2 πλευρές;Ανέβηκα απο Ελβετία απο την Santa Maria Val Mustair... Κορυφή... κατέβηκα Bormio... και την αλλη ημέρα ανέβηκα απο Bormio ξανα κορυφή και κατέβηκα στο Prato Allo Stelvio...
Γενικά γύρισα Γερμανο-Αυστρο-Ελβετικο-Ιταλικές Άλπεις... και Σλοβενια-Κροατια-Σερβια
γυρω στα 4200 χλμΚαλά έκανες που είδες και το κομμάτι προς Bormio.
Και η κλασική ερώτηση… τι εκαψες;
Μέσος όρος κατανάλωσης στα 4200 ήταν τα 5 λίτρα. Αν εξαιρέσεις το κομμάτι μέχρι Ljubljana που ηταν στην εθνική ολο το αλλο ηταν απο B δρόμους επαρχιακους... Οπότε απο 6λτ +- με 130 χλμ εθνική, 14λτ +- στις αναβάσεις στα πάσσα... και όλο το αλλο από 0λτ μέχρι 3,5λτ.
@v_a said in Toyota Corolla Cross:
@alejandro said in Toyota Corolla Cross:
Από όταν έζησα στο Μιλάνο, όπου, όποτε φυσούσα τη μύτη μου έβγαινε μάυρο και όπου τα πάντα ήταν μάυρα από την ατμόσφαιρα και τα ντιζελ, δε θέλω να ακούω για αυτό το πράγμα. Και πήγε και η Τζουτζία κα τα έβαλε και αυτη στα κέντρα των πόλεων, όταν αμέσως μετά οι Ευρωπαίοι άρχισαν να τα καταργούν και να τα απαγορεύουν.
Ντιζελ έπρεπε να είναι μόνο όσα οχήματα κινούνται σε εθν.οδούς. Μόνο.
Κατάργηση σήμερα ή φορολόγηση όσο δε πάει. Πραγματικά, και συγνώμη για όσους έχουν ντιζελ σε πόλη, αλλά ειναι έγκλημα.Και για το ον-τοπικ, μέσα στη πόλη, Κορόλα και Γιαρις υβριδικά μέχρι να σβήσει ο ήλιος
(ή μέχρι η τογιότα να βγάλει άλλη τεχνολογία που θα λύσει το ενεργειακό πρόβλημα του κόσμου.. χεχε).
Συμφωνώ σε όλα οσα λες και προσθέτω την παρακάτω σημερινή εμπειρία μου. Είχα παει στην Φραντζή για μια δουλειά και μετά αποφάσισα να γυρίσω ως το σπίτι μου στο Βύρωνα με τα πόδια, σπανίως περπατώ και είπα να το δοκιμάσω (είχα χρόνο για χάσιμο).
Το τι μαυρίλα, καρβουνιλα ανεπνευσα δεν περιγράφεται... Αργά ή γρήγορα ολος αυτός ο καρκίνος γυρίζει πίσω σε εμας, οπότε οτιδήποτε (είτε hybrid, είτε mild, είτε ηλεκτρικά) βοηθήσει να ξεβρωμισει ο αέρας που αναπνέουμε, από εμένα είναι ευπρόσδεκτο. Ακόμα και να χαλάει τη βολή καποιων.
Η περιγραφή θα μπορούσε να αφορά Κοζάνη-Φλώρινα-Πτολεμαΐδα.... που φωνάζει ο κόσμος μια ζωή για τον καρκίνο από τον λιγνίτη που αναπνέει και έχεις τους άλλους στο τάδε κυκλαδονήσι να παραπονιούνται γιατί η ανεμογεννήτρια υποβαθμίζει την τουριστική τους επένδυση.
Να προσθέσω και εγώ πράγματα που μου άρεσαν...
Θέση και κάθισμα... πολύ καλή στήριξη και άνετο για το σώμα μου.
Ευκρίνεια εικόνας της κάμερας οποσθοπορείας ακόμα και το βράδυ.
Γρήγορη απόκριση οθόνης touch.
Γρήγορή ασύρματη σύνδεση σε iPhone. Φορτωση προφίλ φωνητικές εντολές μέσω Siri ανάγνωση μηνυμάτων γρήγορα και απροβλημάτιστα. (στα αγγλικά)
Πολυ καλό μικρόφωνο για τις τηλεφωνικές κλήσεις.
Οδηγικά ειναι απολαυστικό πραγματικά... στροφές, τιμονι, επιτάχυνση ανάρτηση και το κυριότερο για εμένα έχοντας κάνει 1200 χλμ σε μια εβδομάδα έχω 4,4 λτ μεικτής κατανάλωσης με πραγματική μεικτή οδήγηση... ανηφόρα-κατηφόρα-πολή-εκτός-αργά-γρήγορα-eco-normal-power όλα μέσα.
Πράγματα που μου έκαναν εντύπωση.
Σημερα το πρωι ξεκινόντας είχε 9 βαθμούς εξωτερική θερμοκρασία οποτε και δούλεψε μονο κινητήρας μέχρι να πιάσει θερμοκρασία. Επειδή το πρώτο κομάτι της διαδρομής ειναι κατηφορικό πήγα περιπου 10 λεπτα μόνο με κινητήρα.
Στο τελος της κατηφόρας εχοντας φορτήσει πληρως την μπαταρία ο κινητήρας δουλεψε πιο έντονα. Ακουγόταν οσο έντονα και στις ανηφόρες.
To normal mode είναι ακριβως οτι λεει. Καλή απόκριση καλη οικονομία. Το Eco είναι μόνο για την πολή το power για άμεση εκτοξευση
Τα φώτα του το βράδυ ειναι εκπληκτικά. Η δεσμη που κάνουν ειναι απίστευτη.
@fanis75 said in Toyota Corolla Cross:
@gdelio said in Toyota Corolla Cross:
Σαββατοβραδο χιονοβόλτα.
Πρώτη χιονοβόλτα σε λασπερό χιόνι που ειναι και το πιο δύσκολο είδος χιονιού γιατί στουμπώνει το τακούνι εύκολα . Το winter sport 5 της Dunlop αδειάζει καλά. Ανέβασα ταχύτητα μέχρι 60 χλμ/ώρα. Φρέναρα μαλακά αλλά και απότομα, και μόνο εκει ενεργοποιηθηκε το ABS. Ξεκινημα σε ανηφόρα με 10% κλίση και 5cm μαλακό χιόνι ελάχιστο σπινιάρισμα στο ξεκινημα. Μεχρι στιγμής ικανοποιημένος με την επιλογή του συγκεκριμένου ελαστικού.
Το 2wd έχεις ή το 4wd?
2WD. To 95% των αναγκών μου καλύπτεται απο 2WD αυτοκινητο με χειμερινά ελαστικά. Δηλαδή black ice τα πρωινά, και χιονι είτε πατημενο, ειτε παγωμένο, ειτε απάτητο μέχρι 15-20cm σε ίσιο δρόμο ακομα και λασπερό χιονι. Για τον πάγο έχω αλυσίδες. Επισης η διαφορα σε κόστος αγορας 2WD με AWD μου καλύπτει 2 αλλαγες ελαστικών περιπου (χειμερινα και καλοκαιρινα). Και τετρακινητο να ειχα πάντως πάλι θα του φορουσα χειμερινα, το χειμωνα δεν βγαίνω με σαγιονάρες εξω.. αρα έτσι και το αυτοκινητο
13 μήνες και έπιασα 41.000 χλμ. Η κατανάλωση σταθερά στο 4,7. Χαίρομαι να το οδηγώ καθημερινά
Αν ψάχνετε after market τζιτζιμπλίκια για ψψ
Toyota Corolla Cross 2022 accessories .
Android box 8GB RAM : https://s.click.aliexpress.com/e/_DE2zt0x
Wireless charger telefoonhouder - https://s.click.aliexpress.com/e/_DF9pDn9
Box Panel Cover - https://s.click.aliexpress.com/e/_DdCFqWX
Key Case - https://s.click.aliexpress.com/e/_DFnG5JV
Light Frame Strip - https://s.click.aliexpress.com/e/_DmNSLhh
Mirror Cover - https://s.click.aliexpress.com/e/_DBTnOt9
Bumper Cover - https://s.click.aliexpress.com/e/_DmIwrbd
Floor Mat - https://s.click.aliexpress.com/e/_DC7RygT
Floor Mat 2 - https://s.click.aliexpress.com/e/_DBnldpp
Console Organizer - https://s.click.aliexpress.com/e/_DeGrVj5
Handle Protector Sticker - https://s.click.aliexpress.com/e/_DdA78Dd
Dashboard Storage Box - https://s.click.aliexpress.com/e/_DnM5nnH
car floor foot rest panel - https://s.click.aliexpress.com/e/_DBPUO1d
Lock Protect Cover - https://s.click.aliexpress.com/e/_Dd4m7ET
Dashboard Air Condition - https://s.click.aliexpress.com/e/_DdXoEB1
Auto Tail Light - https://s.click.aliexpress.com/e/_DeafURh
Steering Wheel Button Cover - https://s.click.aliexpress.com/e/_DlElH4B
Box Cover - https://s.click.aliexpress.com/e/_Dmy4AbZ
Box Cover 2 - https://s.click.aliexpress.com/e/_Dk7XJkP
Box Cover 3 - https://s.click.aliexpress.com/e/_DCIENQ3
ABS Chrome/Black - https://s.click.aliexpress.com/e/_DdTgIaJ
Lights Frame Cover - https://s.click.aliexpress.com/e/_Dk3OrkJ
Floor Mats Carpet - https://s.click.aliexpress.com/e/_DFaEqMF
Knob Handle Cover - https://s.click.aliexpress.com/e/_DEK9RJ5
Decorative Frame ABS - https://s.click.aliexpress.com/e/_DmfW46P
Console Storage Box - https://s.click.aliexpress.com/e/_Dd0bZRl
Knob Ring Cover - https://s.click.aliexpress.com/e/_DeV9T7N
Frame Cover Stickers - https://s.click.aliexpress.com/e/_DDiq1pD
Button Trim Cover Sticker - https://s.click.aliexpress.com/e/_Dldsm3v
ront Grille Decorative Strip - https://s.click.aliexpress.com/e/_DFz84XZ
Grille Bumper Cover - https://s.click.aliexpress.com/e/_DFPkswR
Shift Panel Frame Strip - https://s.click.aliexpress.com/e/_DDtQKGL
Lamp Cover - https://s.click.aliexpress.com/e/_DBi3Inv
Car Seat support - https://s.click.aliexpress.com/e/_DDgk6WR
Side Door Rearview - https://s.click.aliexpress.com/e/_DBvTnHp
Side Molding Cover - https://s.click.aliexpress.com/e/_DBEBv9Z
Strip Trim Cover - https://s.click.aliexpress.com/e/_DkU49MR
Plate Panel - https://s.click.aliexpress.com/e/_DliZ7ht
Trim Strip Stickers - https://s.click.aliexpress.com/e/_DCDeKz9
Body Molding Cover - https://s.click.aliexpress.com/e/_DkzLj0J
Σήμερα μπήκαν και μεμβράνες στα τζάμια.