
Πρώτες εντυπώσεις, όμορφο, αθόρυβο, διαστημικά όργανα.
Ήρθε άδειο απο βενζίνη. 40 λίτρα ρεζερβουάρ.

Πρώτες εντυπώσεις, όμορφο, αθόρυβο, διαστημικά όργανα.
Ήρθε άδειο απο βενζίνη. 40 λίτρα ρεζερβουάρ.
Χτες πήρα πρώτη φορά το σκάφος με τον κοτσαδόρο και το ΨΨ. Έχω ένα φουσκωτό 4:30 γαστράτο με 60άρα μηχανή. Πήγαμε 3 για ψαροντούφεκο με πλήρη εξοπλισμό.
Το ΨΨ τραβάει το σκάφος χωρίς να το καταλαβαίνει σχεδόν. Το ταξίδι πάρα πολύ άνετο, δεν ανεβάζεισ τροφές, δεν ζορίζεται καθόλου.
Το σημέιο που ρίξαμε την βάρκα είναι παραλία με χοντρές πέτρες. Δεν έχει δηλαδή γλίστρα τσιμεντένια. Η ανέλκυση ήταν εντυπωσιακή. Το τρέιλερ με την βάρκα βγήκε με τα ηλεκτρικά μοτέρ, χωρίς να δείξει καν το όργανο της τετρακίνησης, χωρίς να σπινιάρει, χωρίς τίποτα.
Κατανάλωση έδειξε 7.5lt/100klm για διαδρομή 170χλμ κυρίως εθνική οδό.
Ο ένας από τους δύο φίλους είχε αντίστοιχο σκαφάκι και diesel 4κινητο παλιότερα. Εντυπωσιάστηκε από την δύναμη και την οικονομία.
Γυρίζω τώρα από ταξίδι Ιταλία με το ΨΨ. Άκρως ξεκούραστο και οικονομικό. Το adaptive όλα τα λεφτά στην autostrada με ΑΠΕΙΡΗ κίνηση.
Το άλλο ΣΚ πάω ψαροντούφεκο με κοτσαδόρο, σκαφάκι και AWD. Δηλώνω ΑΠΟΛΥΤΑ ικανοποιημένος.
Το αυτοκίνητο μου φορτώθηκε από Καστοριά και έρχεται Πάτρα (μέσω Αθήνας). Σε λίγες ημέρες θα το έχω.

Μόλις παρέλαβα! Το άφησα στο γκαράζ στο σπίτι και μόλις πάω θα αρχίσω να το ψαχουλεύω!
To αυτοκίνητο ήρθε από την Καστοριά-->Αθήνα-->Πάτρα με νταλίκα. Ήταν λερωμένο απο βροχές κλπ. Ήθελε πλύσιμο οπωσδήποτε. Μέσα ήταν πεντακάθαρο φυσικά.
Παρέλαβα και τις πινακίδες και τις πέρασα. Το έχω κάνει ίσα μια μικρή βόλτα γύρω γύρω, αύριο θα το πάρω κανονικά για κέντρο.
Είναι αρκετά ογκώδες αλλά και μαζεμένο μαζί. Με το μπροστινό κάθισμα στην θέση οδήγησης πίσω είναι πάρα πολύ άνετο. Είμαι 1.80 ύψος. Τα ψηφιακά όργανα είναι πολύ εντυπωσιακά την νύχτα και έχουν πολλές πληροφορίες.
Γενικά το αυτοκίνητο εμφανισιακά (εξωτερικά) θα το χαρακτήριζα στιβαρό. ΄Ηρεμη δύναμη.

Πραγματικά απο κοντά δείχνει πολύ καλύτερο από ότι στις φωτογραφίες.
Η νταλίκα εδώ στην Πάτρα ξεφόρτωσε άλλο ένα active plus λευκό (δεν ξερω αν ήταν πέρλα). Τώρα ή κάποιος τυχερός θα το πάρει ή είναι της αντιπροσωπείας για την έκθεση.
Μου ζήτησε ένας φίλος που έχει ένα μεγάλο σκάφος να δοκιμάσουμε αν μπορεί να το ανελκύσει το CC. Όχι να κάνει αποστάσεις, απλά να το βγάλει από την γλιστρα και να το πάει 100μ παραπέρα για να το παρκάρει. Το σκάφος ζυγίζει γύρω στους 2,5 τόνους. Ιδού το αποτέλεσμα. Τα σχόλια δικά σας.
@groover1972 said in Toyota Corolla Cross:
@kgian76 said in Toyota Corolla Cross:
To αυτοκίνητο ήρθε από την Καστοριά-->Αθήνα-->Πάτρα με νταλίκα. Ήταν λερωμένο απο βροχές κλπ. Ήθελε πλύσιμο οπωσδήποτε. Μέσα ήταν πεντακάθαρο φυσικά.
Παρέλαβα και τις πινακίδες και τις πέρασα. Το έχω κάνει ίσα μια μικρή βόλτα γύρω γύρω, αύριο θα το πάρω κανονικά για κέντρο.
Είναι αρκετά ογκώδες αλλά και μαζεμένο μαζί. Με το μπροστινό κάθισμα στην θέση οδήγησης πίσω είναι πάρα πολύ άνετο. Είμαι 1.80 ύψος. Τα ψηφιακά όργανα είναι πολύ εντυπωσιακά την νύχτα και έχουν πολλές πληροφορίες.
Γενικά το αυτοκίνητο εμφανισιακά (εξωτερικά) θα το χαρακτήριζα στιβαρό. ΄Ηρεμη δύναμη.
Πραγματικά απο κοντά δείχνει πολύ καλύτερο από ότι στις φωτογραφίες.
Η νταλίκα εδώ στην Πάτρα ξεφόρτωσε άλλο ένα active plus λευκό (δεν ξερω αν ήταν πέρλα). Τώρα ή κάποιος τυχερός θα το πάρει ή είναι της αντιπροσωπείας για την έκθεση.
Είναι πανέμορφο, και πάλι καλοταξιδο. Μόνο που σκέφτομαι το κέντρο της Πάτρας για παρκάρισμα...
Έχω πάρκινγκ κλειστό στο κέντρο.
Εντυπώσεων συνέχεια:
Σημερα έριξα και εγώ παραγγελία για Corolla cross 4x4 AWD Active plus. Προέρχομαι απο civic 2002 5d 1.6 οπότε θα δω τεράστια διαφορά.
Μετά από 4000χλμ με το ΨΨ οι εντυπώσεις μου:
Πολύ άνετο στην οδήγηση. Εύκολο, παρόλο το βάρος/όγκο του. Σε αυτό συμβάλουν οι αναρτήσεις, η σπιρτάδα του κινητήρα, η άνετη θέση οδήγησης.
Εντυπωσιακό το πόσο λίγο καίει στην καθημερινή οδήγηση. Ολόκληρο μπαούλο αυτοκίνητο με μικρό όμως ντεπόζιτο και ξεχνάς να βάλεις βενζίνη. Δεν χρειάζεται να αναφέρω νούμερα αλλά σίγουρα δεν σε αγχώνει η κατανάλωσή του.
Με λίγα λόγια το κουνάω καθημερινά άνετα, αγχολυτικά και ξεκούραστα.
Εγώ που μένω Πάτρα και δεν έχουμε χιόνια τι λάστιχα να βάλω στο Active plus 4x4 που είμαι άσχετος από αυτά; Πρέπει να πάω επειγόντως για αλλαγή, κοντεύω τα 50000χλμ.
@piliourits said in Toyota Corolla Cross:
Και αυτός, 400$ είναι υπερβολικά ακριβό. Αν πούλαγε το σχέδιο για εκτύπωση σε λογική τιμή το συζητούσα.
@nmsm2 said in Toyota Corolla Cross:
Ευτυχώς όσοι κάναμε update στο safety sense 3.0 πήραμε το PDA αλλά χωρίς μόνιμη ηχητική προειδοποίηση για όρια ταχύτητας κλπ. Εγώ έχω μόνο οπτική προειδοποίηση ενεργοποιημένη κ μόνιμα απενεργοποιημένη την ηχητική. Επίσης με ενεργοποιημένο το PDA ελαττώνει ταχύτητα όποτε κρίνει ότι είναι απαραίτητο για λόγους ασφαλειας (προπορευόμενο όχημα κλπ.) αλλά όχι όταν υπερβαίνει τα όρια ταχύτητας
Και εγώ το ίδιο, έκανα το update αλλά έχω μόνο οπτική προειδοποίηση ενεργοποιημένη κ μόνιμα απενεργοποιημένη την ηχητική. Και δεν μου μειώνει ταχύτητα όταν υπερβαίνω το όριο αλλά σε καμιά στροφή και όταν πλησιάζω προπορευόμενο όχημα.
Εμένα που είναι από το πρώτα CC έχει επιλογή μόνο οπτική ή μόνο ηχητική, όχι και τα 2 (το έχω στην οπτική).
Από εχτές δεν δουλευει το DCM και δεν μπορώ να κάνω πλοήγηση με το αυτοκίνητο, εκτός από τους προορισμούς που έχω ήδη αποθηκευμένους. Επίσης δεν μπορώ να ενεργοποιήσω τον κλιματισμό απο μακριά.
Μετά από 1300χλμ με το rav4 έχω να πω πως το CC διαβάζει ΠΟΛΥ καλύτερα την λωρίδα. Επίσης το rav ίσως κάνει λιγότερο θόρυβο όταν το σανιδώνεις (όχι ότι είχα και πολύ την ευκαιρία να το κάνω εδώ που είμαι). Κατά τα λοιπά, κατανάλωση με το rav σε 1300χλμ λιγότερο από 5λτ τα 100 χλμ.
Έχω έρθει εκδρομή βορεια Ευρώπη και έχω νοικιάσει ένα rav4 AWD υβριδικό τελευταίο μοντέλο με 15000χλμ. Έχοντας κάνει και 32000χλμ με το CC η σύγκριση είναι αναπόφευκτη.
Το rav υπερέχει σαφώς σε χώρους, τόσο για τους πίσω όσο και στον χώρο αποσκευών. Από εκεί και πέρα, οδηγικά θα έλεγα πως είναι ίδια η εμπειρία. Ίδια ηχομόνωση, ανάρτηση, δύναμη, τράβηγμα. Ίδια αίσθηση στο τιμόνι και στο Γκάζι. Τα ηλεκτρονικά θα έλεγα πως στο cc είναι πιο ραφιναρισμένα όσον αφορά στις ευκολίες του cruise control. Επίσης το rav έχει και αισθητήρες μπρος πίσω αλλά δεν .πόρων να πω πως μου λείπουν ιδιαίτερα από το cc.
Οδηγικά είναι και τα δύο πολύ ξεκούραστα. Δηλώνω απόλυτα ικανοποιημένος από το cc μου 2.0 AWD.
Εμένα βγήκε ανάκληση για Forward Recognition Camera ECU reprogramming στο 2.0 AWD.
Έκανα σερβις 30.000χλμ σήμερα. 260Ε στοίχησε, ακριβούτσικο θα έλεγα 
Επίσης πήγα τις προάλλες Κωνσταντινούπολη οδικώς. Ενώ ήμουν στην Ελλάδα είχε τους χάρτες της Τουρκίας/Κωνσταντινούπολης. Με το που πέρασα τα σύνορα τους έχασε, οπότε έχασα και την πλοήγηση. Αναγκάστηκα να συνδέσω το κινητό για google maps με το android auto. Με το που γύρισα Ελλάδα είχα πάλι πλοήγηση και τους χάρτες της Τουρκίας.