Ήρθε αντιπροσωπεία
Αντε να προλάβω τα θεοφάνεια τουλάχιστον
Ήρθε αντιπροσωπεία
Αντε να προλάβω τα θεοφάνεια τουλάχιστον
Δηλαδή τώρα για να καταλάβω, θα παρουμε καινούργιο αμάξι και θα αρχίσουμε τις ματσακονιες με υλικά μόνωσης και τα ρέστα.
Εντάξει για τις πόρτες το καταλαβαίνω, υπάρχει χώρος, στους θόλους ρε παιδιά πως θα γίνει? Ο κετσές ( η οτι είναι τελοσπαντων) που έχει, φαίνεται από το διαμέρισμα της μηχανής, άρα πως θα ενσωμάτωσής κάτι επιπλέον και απο πια πλευρά?
Δεν ξέρω.Εγω δεν αφήνω την αντιπροσωπεία να μου βάλει συναγερμό για να μην αρχίσουν τα
ξηλωματα, οχι να μπω σε τετοια διαδικασία.
Μπράβο στην Toyota.
Ότι μου είχαν πει έγινε. Το αμαξι έφτασε τελωνείο σήμερα και παραλαμβανω 1η εβδομάδα του 23. Ημερομηνία παραγγελίας 23/9.
Λυσσαλέο μένος και ζόφο αποπνέει η γραφή των αντιτογιοταιων.
Πείτε μας κύριοι λοιπόν, με 38κ, τόσο κάνει το δικό μου σήμερα, τι αγοράζει κάποιος ο οποίος θέλει ένα αμάξι που να τα κάνει όλα και να μην καίει( ναι κάποιοι πληρώνουν την βενζίνη από την τσέπη τους κάνοντας καθημερινά 60 χλμ σε αστικό και περαστικό περιβάλλον )- με 197hp AWD. Eνα αμάξι που αντικειμενικά δεν θα σκορπίσει στην καθημερινή χρήση, που δεν θα ζητάει πέραν των προβλεπόμενων, που θα είναι ο εργάτης όπως είπατε αλλά θα πάει την οικογένεια σου παντού και όποτε χρειαστεί με ποιότητα κύλισης και οδηγική συμπεριφορά άνω του μέσο όρου.
Εντάξει, σε κάποιους δεν αρέσουν τα σκληρά πλαστικά ούτε το βουητό από το cvt ούτε στο τέλος τέλος το just in time (τόσο όσο) στην φιλοσοφία κατασκευής της Toyota, σε κάποιους άλλους δεν αρέσει να αγοράζουν κινητήρες 15ετιας σε ωραίο περιτύλιγμα με σχεδιασμό over engineering στην λειτουργία μίας μηχανικής μανδάλωσης, έτσι δεν είναι;
Η επιλογές λοιπόν το καθενός απορρέουν από τις ανάγκες του τις δυνατότητές του τα θέλω του, βάλτε την σειρά όπως θέλετε και στην προκειμένη όταν χρειάζεσαι ένα(1) αμάξι για όλες τις δουλειές αυτό είναι το Toyota τα οποία ούτε τρόλεϊ είναι, ούτε ντεκαβλε ούτε ότι δεν πάνε.
Μερικοί εδώ μέσα βγάζουν το κόμπλεξ του ακουμπισμένου κλειδιού στην ροτόντα του σουαρέ που έχουν πάει ή απλώς τρολάρουν για το τράφικ του site.
@cirus said in Toyota Corolla Cross:
@sraf said in Toyota Corolla Cross:
Εντωμεταξύ τι φαση αυτή η αντιπαράθεση στο topic του chr. Τελικά η υβριδικοτητα του πρωτοπόρου πονάει κόσμο και περισσοτερο τους οψιμους θιασώτες.
κανεναν δεν πονάει σιγά
όλα επιλογές είναι.
Οταν θες την μέγιστη δυνατή κατανάλωση και κατα κύριο λόγο οδηγάς μέσα στην πόλη τα υβριδικά της Toyota είναι ότι καλύτερο υπάρχει
Αλλά αν δίνεις βάση σε αλλους τομείς υπάρχουν καλύτερα μοντέλα που καλύπτουν αλλες ανάγκες βεβαιως
ΟΛΑ έχουν τα θετικά και τα αρνητικά τους. ΟΛΑ
Οσον αφορά τους καυγαδες καμιά φορά ξεχνιομαστε και προσβάλουμε ο ένας τον αλλο για να υποστηρίξουμε τις απόψεις μας. δυστηχώς και ο γραφων το κάνει αυτό μερικές φορές. Δεν εχει να κάνει με την υβριδικότητα που βεβαιως η TOYOTA είναι ο μεγαλύτερος παίχτης στην αγορά που συνδιάζει και προσιτή τιμή μαζί της (με περικοπές σε καποια πράγματα). Ενω πχ η HONDA που είναι αλλος μεγαλος κατασκευαστής με τεχνογνωσία σε αυτό προσιτα μοντέλλα δεν εχει, είναι όλα ακριβα για την κατηγορία τους (χωρίς περικοπές όμως)
και η ιδια η υβριδικότητα έχει πολλά αρνητικά βεβαιως, όπως και πολλά θετικά
Συμφωνώ σε όλα,
βλέπεις όμως προκλητική αφέλεια σε ορισμένες αναρτήσεις η οποία φθάνει στα όρια της εμπάθειας εάν δεν προβοκαρουν ηθελημένα.
Τελοσπαντων, οποιος παρακολουθεί έστω και επιδερμικά την τεχνολογία της αυτοκίνησης, καταλαβαίνει εύκολα ότι η τογοτα δρέπει τους καρπούς της επιλογής της την δεκαετία του 90 να παίξει υβριδικά.
Το καλύτερο stepping stone για την ηλεκτροκίνηση σε χωρα σαν την Ελλάδα είναι αυτού του τύπου η υβριδικοτητα.
Αθηνα _ Καλαμάτα Μ.Ο 125χλμ, το έφτασα μέχρι και 189χλμ, παραπάνω δεν πάει, χρόνος 2.15 h κατανάλωση 8.8.
Επιστροφή με ACC στα 145χλμ, Μ.Ο 105 χλμ, χρόνος 2.30 h, κατανάλωση 6.9.
Τελοσπαντων, τα παραπάνω για την ωρα απλώς τα αναφέρω, θα αξιολογηθούν καλύτερα εν καιρό με περισσότερα data, αυτά που αξίζουν είναι τα παρακάτω.
Το αμαξι έχει παρα πολύ καλό στήσιμο και στο ταξίδι η συμπεριφορά του ειναι άψογη. Επιτάχυνση, κύλιση, κατευθυντικοτητα τι να πω έχω εντυπωσιαστεί. Μου αρέσει πολύ και εαν θέλετε κάτι αρνητικό εγω μπορώ να συγκρίνω μόνο την κατανάλωση που είναι λίγο τσιμπημενη σε σχεση πάντα με το Hybrid hatch Corolla που είχα, αλλά συνολικά μιλάμε για αλλο αμάξι. Αμάξι που κανει και πλάκα σε διάφορα αλλά suvοιδη.
Αναβαθμισμένο ADAS. Σε όλες τις λειτουργίες του πολυ καλύτερη απόκριση , παράδειγμα, με σεταρισμενο το ACC στα 145 και ενεργοποιημένο το lane assist, όταν έβλεπε καμπυλοτητα στροφής που δεν μπορούσε το lane assist να ακολουθήσει, μειωνε μονο του την ταχύτητα για να μπορέσει να ακολουθήσει και το τιμόνι. Δεν θυμάμαι να το έκανε το HB.
Ο θόρυβος που τόσα εχουμε γράψει, εμένα μου φάνηκε φυσιολογικός, εαν κάτι με ενόχλησε είναι η έλλειψη εταζερας πίσω κάτι που θύμισε stationwagon, η οποία ισως να έκοβε κάτι σε θέμα αντηχησης ήχων που επαναλαμβάνω είναι σε φυσιολογικοτατο επίπεδο.
Ειναι Κυριακή βράδυ και περιμένω με χαρά να ξημερώσει να πάω στην δουλειά.
Εντωμεταξύ παρέλαβα Πέμπτη παραμονή Θεοφανείων με 4χλμ στο odo και είμαι στα 663 χλμ. χοχοχο
@christostsp said in Toyota Corolla 2019:
@scraf
Λες ότι θα ξαναεπαιρνες το HB Corolla εάν ερχόταν η FL έκδοση πριν το CC... Παρολο τους συμβιβασμούς που έκανες σε χώρους;
Είχες το 1.8 ή το 2λιτρο;
Γιατί τόση προτίμηση στο Corolla HB έναντι του CC;
Θα ξεκινήσω από το τέλος.
Το HB σου έδεινε την αίσθηση ποιο ποιοτικής κατασκευής και ναι εαν κοιτάξεις επιμέρους στοιχεία είχε ποιο προσεγμένο εσωτερικό (επένδυση στο εσωτερικό πλαίσιο των θυρών με πλαστικό, μαλακό πλαστικό στο ταμπλό, τεμπέλης μπρος πίσω με δέρμα, πλαφονιερα φωτιζομενη...κτλ κτλ. Δεν ξέρω εάν στο facelift ισχύουν ακόμα αυτές οι διαφορές....κάτι πήρε το μάτι μου σε μια αντιπροσωπεία σε sedan fl ότι το εσωτερικό πάνω μέρος της πόρτας είναι σκληρό αλλά δεν θυμάμαι.
Συγκρίνω πάντα σε σχεση με το μοντέλο του 19 το οποίο έδεινε πολλά για σχετικά καλά χρήματα.
Ούτε μου έλειψε ποτε η δύναμη στην εθνική με τον 1.8 και απο οικονομία καυσίμου εντος πόλης ημουν από 3.8 μέχρι 4.4.
Εκτός από τα παραπάνω, που είναι αντικειμενικές παρατηρήσεις, υπάρχει και το υποκειμενικό του θέματος το οποίο έχει να κάνει με την ομορφιά. Η corrola HB στα ματια μου είναι ένα πολύ όμορφο αμάξι και θεωρώ επισης ότι είναι από τα λίγα αμάξια που του πάει το SW.
Σχετικά με τους χώρους, στο CC σίγουρα τα πράγματα ειναι πολυ καλύτερα αλλά εάν κάτσεις και το σκεφτείς καλύτερα όλοι λέμε για χωρους και φορτωματα, αλλά πόσοι από εμάς τους χρησιμοποιούμε τόσο ώστε να δικαιολογείται η καθημερινή χρηση ενός αυτοκινήτου με τέτοια μάζα (βαρος) και χαζή αεροδυναμική.
PS. Ποτέ δεν καταλαβα γιατί τα SUV περπάτησαν τόσο καλά (γαμ...νο μάρκετινγκ)
Εγω την έδωσα την παραγγελία πάντως, χθες από Γιαννιτσά, έκδοση style 4wd τελική τιμή 35.250 με μεμβράνη μπροστά, κάλυμμα χώρου αποσκευών. Παράδοση Ιανουάριος 23, χώρα κατασκευης JPN. Μου είχαν κλέψει το corrola hatchback hybrid από τον Μάιο και περίμενα ποτέ θα άνοιγαν τις παραγγελίες για το συγκεκριμένο.
@sraf said in Toyota Corolla Cross:
@strom said in Toyota Corolla Cross:
@sraf said in Toyota Corolla Cross:
@strom said in Toyota Corolla Cross:
@sraf said in Toyota Corolla Cross:
@strom said in Toyota Corolla Cross:
https://www.autocar.co.uk/car-review/toyota/corolla-cross
Όχι και τόσο καλά λόγια, κλασσικο Toyota παλαιας κοπής
Προβοκάρεις αλλά δεν πειράζει, θα σου απαντήσω.
Τι μας λέει ο ποιητής εδώ;:
- To drive, it feels more like something from the Auris era of this car, too
Δύο παραγράφους μετά:
- It rides well and is comfortable over bumps large and small, and also has plenty of grip and a light, direct feel to the steering
Επί της ουσίας, η κριτική που την ακούω άνετα σε αυτό το άρθρο, σχετίζεται με το εσωτερικό πανελ το οποίο έρχεται σχεδόν αυτούσιο απο την corrola που πρωτοπαρουσιάστηκε το μακρινό 2019.
Τωρα τα υπόλοιπα για, everyday handling appeal και extra dynamic sparkle δεν νομίζω να ενδιαφέρουν κανέναν απο τους εν δυνάμη αγοραστές αυτού του αυτοκινήτου.
Δεν προβοκάρω φίλε μου, αυτό που εισέπραξα διαβάζοντας το άρθρο έγραψα, τα οποία πολύ σωστά ήταν ανεμενόμενα λόγω toyota. Σε forum αυτοκίνησης είμαστε για εμάς που μας αρέσει η αυτοκίνηση, λες και είχα καμμιά δουλειά να προβοκάρω το CC, όλα τα αυτοκίνητα έχουν τα + και τα -.
Δεν το είπα με κακή έννοια, ίσα ίσα που γίνεται και διάλογος.
Σωστός, έτσι για το διάλογο τα + που έχει η CC με το 2.0 L κινητήρα είναι ασφαλώς το υβριδικό σύστημα (επιδόσεις-κατανάλωση), αξιοπιστία και μεταπώληση. Τίποτα άλλο. Αν για κάποιους είναι οκ αυτά, μια χαρά. Χάνει σε εμφάνιση, ποιότητα εσωτερικού, ποιότητα κύλισης, χώρους, οδηγική αίσθηση - ευχαρίστηση. Υπάρχουν αρκετά αυτοκίνητα που υπερέχουν σε αυτούς τους τομείς σε σχέση με CC
Κοίτα, εγώ γενικώς δεν είμαι της άποψης ότι χρειάζεται κάποιος να επιχειρηματολογήσει για την όποια επιλογή του ή προτίμηση που έχει σχετικά με το άμάξι που θέλει, έχει...κτλ,. Θα μου πεις τότε δεν θα υπήρχε και η ανάγκη να υπάρχει αυτο το φορουμ.
Όλα είναι υποκειμενικά, απλά όταν έρθει η ώρα να κάνεις ταμείο πρέπει το προιον που έχεις στα χέρια σου (και όταν φύγει από αυτά) να σε ικανοποιεί the most.
Όπως καταλαβαινω την ανάγκη που έχει κάποιος να πληρώσει για να έχει premiumness και over engineering όχημα, έτσι καταλαβαινω και κάποιον ο οποίος κοιτάει overall αξιοπιστία και ας είναι το πλαστικό σκληρό στο γόνατο, τι να κανουμε.
Το πράγμα θεωρώ ότι γίνεται οπαδικό και παντα καταλήγει στις δύο μεγαλυτερες σχόλες αυτοκινητοβιομηχανίας όσον αφορά την φιλοσοφία που έχουν στην μηχανολογική προσέγγιση κατασκευής.
Από την μία η over engineering και με άρκετες πρωτοπορίες Γερμανική σχολή και από την άλλη η ποιο lean engineering σχολή τον Ιαπώνων η οποία έχει την κακή συνήθεια να τελειοποιεί πράγματα που δεν βλέπει ο αγοραστής, αλλά τα καταλαβαίνει σε βάθος χρόνου.
Εγώ προσωπικά πριν από δέκα χρόνια θεωρούσα τα TOYOTA ανθρωποκουβαλητές και ναι, είχα και ένα golf στην κατοχή μου, το οποίο παραδόξως δεν έβγαλε κάποιο ουσιαστικό πρόβλημα, όταν όμως αγορασα το 19 το corrola hatchback και το είχα στην κατοχή μου για 2.5 χρόνια μπρορώ να σου πω με βεβαιότητα ότι το κενό που ύπηρχε στο θέμα της περιβόητης απτής ποιότητας σίγουρα έχει κλείσει κατά πολύ.
Και κάτι τελευταίο, πρίν κλείσω το CC ήμουν σε συζητήσεις για ένα 2λιτρο Audi A3 sportback diesel stronic (34200). Ξέρεις γιατι δεν το πήρα;
Λυσσαλέο μένος και ζόφο αποπνέει η γραφή των αντιτογιοταιων.
Πείτε μας κύριοι λοιπόν, με 38κ, τόσο κάνει το δικό μου σήμερα, τι αγοράζει κάποιος ο οποίος θέλει ένα αμάξι που να τα κάνει όλα και να μην καίει( ναι κάποιοι πληρώνουν την βενζίνη από την τσέπη τους κάνοντας καθημερινά 60 χλμ σε αστικό και περαστικό περιβάλλον )- με 197hp AWD. Eνα αμάξι που αντικειμενικά δεν θα σκορπίσει στην καθημερινή χρήση, που δεν θα ζητάει πέραν των προβλεπόμενων, που θα είναι ο εργάτης όπως είπατε αλλά θα πάει την οικογένεια σου παντού και όποτε χρειαστεί με ποιότητα κύλισης και οδηγική συμπεριφορά άνω του μέσο όρου.
Εντάξει, σε κάποιους δεν αρέσουν τα σκληρά πλαστικά ούτε το βουητό από το cvt ούτε στο τέλος τέλος το just in time (τόσο όσο) στην φιλοσοφία κατασκευής της Toyota, σε κάποιους άλλους δεν αρέσει να αγοράζουν κινητήρες 15ετιας σε ωραίο περιτύλιγμα με σχεδιασμό over engineering στην λειτουργία μίας μηχανικής μανδάλωσης, έτσι δεν είναι;
Η επιλογές λοιπόν το καθενός απορρέουν από τις ανάγκες του τις δυνατότητές του τα θέλω του, βάλτε την σειρά όπως θέλετε και στην προκειμένη όταν χρειάζεσαι ένα(1) αμάξι για όλες τις δουλειές αυτό είναι το Toyota τα οποία ούτε τρόλεϊ είναι, ούτε ντεκαβλε ούτε ότι δεν πάνε.
Μερικοί εδώ μέσα βγάζουν το κόμπλεξ του ακουμπισμένου κλειδιού στην ροτόντα του σουαρέ που έχουν πάει ή απλώς τρολάρουν για το τράφικ του site.
@sraf said in Toyota Corolla Cross:
@nmsm2 said in Toyota Corolla Cross:
Μετά το τελευταίο update τα δεδομένα του αυτοκινήτου απενεργοποιούνται με την απενεργοποίηση του αυτοκινήτου κ απαιτούν χειροκίνητη ενεργοποίηση κάθε φορά που εκκινουμε το αυτοκίνητο. Έχει βρει κάποιος λύση να μένουν μονίμως ενεργοποιημένα όπως πριν το update?
Το ίδιο και σε εμένα.
Καλημέρα,
Ξέρεις κάποιος εάν μπορούμε να αποσυνδεσουμε την 12v μπαταρία στο cc?
Ακριβώς το ίδιο πρόβλημα και εγώ με την αριστερή στην αρχή και ακολουθεί και η δεξιά μπάρα. Σε ερώτηση μου στην αντιπροσωπεία που έκανα το πρώτο σέρβις μου είπαν ότι φταίει η μπάρες της Thule πετσικαρε.
Δεν είχα ορεξει για μανουρα γιατί έφευγα ταξίδι την άλλη μερα. Η συνέχεια μετά την επιστροφή από τις διακοπές.
Θεωρω εχουν κάνει μαλακια με το καλούπι της ράγας και τους έχει φύγει η καμπυλότητα, τα συγκεκριμένα πιάνονται με δύο βίδες το καθενα εκεί που έχει την υποδοχή για τις μπάρες, εάν βγάλετε τα καπάκια θα τα δείτε. Δεν πρέπει να είναι κολλημένα για να έχουν αυξημένες ανοχές.
Εχει και βάση που η μπάρα δεν προεξέχει καθόλου 450 thule
@pads_77 said in Toyota Corolla Cross:
@nmsm2 said in Toyota Corolla Cross:
Τετάρτη θα αγοράσω κ εγώ της thule από τον επίσημο αντιπροσωπο. Οι εργοστασιακές δεν προεξέχουν καθόλου στα άκρα τους, της thule δεν έχω εικόνα αλλά ελπίζω να μην προεξέχουν. 400 ευρώ κοστισαν ?
Αυτες που πηρα κοστισαν 350 και προεξεχουν λιγο
Το άσχημο δεν είναι ότι προεξέχουν, ίσα ίσα που έχει περισσότερο ωφέλιμο μήκος, το άσχημο είναι το κιτ που μπαινει απο thule για το cc (βλέπε κόκκινο) αυξάνει το συνολικό ύψος τοποθέτησης
@gatoz said in Peugeot 3008 2016:
@sraf said in Peugeot 3008 2016:
Μπηκα και εγω σαν συνοδηγος σε ενα 3008 300hp 4hybrid σήμερα με 2.500 km επάνω του.
Από εναλλαγές σε υλικά, συναρμογες και τα ρέστα το αμάξι φυσάει, από επιτάχυνση είναι δυνατό, εάν και με παραξένεψε η λειτουργία του αυτόματου κιβωτίου που έχει_απότομες αλλαγες_, τεσπα, το αμάξι στριβει επιταχύνει πολύ καλά. Κανοντας μια βολτα για καμια 25αρια χιλιομετρα και βάζοντας κάποια στιγμή το clima ακουγόταν ένα βουητό αρκετά έντονο στην καμπίνα το οποίο εξαφανιζόταν όταν απενεργοποιουσες το clima και το ξαναεβαζες εν κινηση. Μου ειπε ότι του παρουσιάστηκε τώρα τελευταία και γίνετε σε όλα τα drive mode.
Δεν ξέρω εάν είναι πρόβλημα ή χρειάζεται κάποια παραμετροποίηση, πάντως ήταν πολύ κουραστικό να το ακούς.
Για να πω την αλήθεια μπηκα στο αμαξι χωρις καμία προκατάληψη, αντιθέτως ειχα και προσμονή γιατί όντως είναι ένα όμορφο αμαξι και όπως και να το κάνουμε τα 300 άλογα είναι 300 άλογα, αλλά θεωρώ ότι η πεζό κάνει κάποιες εξτραβακατζες και χάνει λίγο στην ουσία.σημερα που ειχε ζεστη, το βουητο που ακουγες ηταν απο τους ανεμιστηρες στις μπαταριες, ασχετο με a/c και συμβαινει σχετικα σπανια και μονο οταν εχει αρκετη ζεστη. το κιβωτιο σου φανηκε αποτομο γιατι οποιος το οδηγουσε δεν ειχε ιδεα πως να το παει και ενω ηθελε πατηματακια το ειχε σε electric ή hybrid = μπαινοβγαινε το aisin με το γαλλικο μονοταχυτο για το elctric mode. για πατηματακια εχουμε το sport mode. οπου βεβαια υπαρχουν κλωτσιες αλλα οχι απο το κιβωτιο αλλα τη ροπη που πεταγεται αμεσως - 52 κιλακια ειναι...
Είσαι πιστολι....
Θα τον ενημερώσω γιατί ήταν έτοιμος να πάει να κλείσει ραντεβού για να το δουν.
Μπηκα και εγω σαν συνοδηγος σε ενα 3008 300hp 4hybrid σήμερα με 2.500 km επάνω του.
Από εναλλαγές σε υλικά, συναρμογες και τα ρέστα το αμάξι φυσάει, από επιτάχυνση είναι δυνατό, εάν και με παραξένεψε η λειτουργία του αυτόματου κιβωτίου που έχει_απότομες αλλαγες_, τεσπα, το αμάξι στριβει επιταχύνει πολύ καλά. Κανοντας μια βολτα για καμια 25αρια χιλιομετρα και βάζοντας κάποια στιγμή το clima ακουγόταν ένα βουητό αρκετά έντονο στην καμπίνα το οποίο εξαφανιζόταν όταν απενεργοποιουσες το clima και το ξαναεβαζες εν κινηση. Μου ειπε ότι του παρουσιάστηκε τώρα τελευταία και γίνετε σε όλα τα drive mode.
Δεν ξέρω εάν είναι πρόβλημα ή χρειάζεται κάποια παραμετροποίηση, πάντως ήταν πολύ κουραστικό να το ακούς.
Για να πω την αλήθεια μπηκα στο αμαξι χωρις καμία προκατάληψη, αντιθέτως ειχα και προσμονή γιατί όντως είναι ένα όμορφο αμαξι και όπως και να το κάνουμε τα 300 άλογα είναι 300 άλογα, αλλά θεωρώ ότι η πεζό κάνει κάποιες εξτραβακατζες και χάνει λίγο στην ουσία.
Τώρα πλέον δεν δίνει καθόλου τιμή. Όταν διαμόρφωνα το αμάξι τις είχε ώς έξτρα 250.