Ήρθε αντιπροσωπεία
Αντε να προλάβω τα θεοφάνεια τουλάχιστον
Ήρθε αντιπροσωπεία
Αντε να προλάβω τα θεοφάνεια τουλάχιστον
Λυσσαλέο μένος και ζόφο αποπνέει η γραφή των αντιτογιοταιων.
Πείτε μας κύριοι λοιπόν, με 38κ, τόσο κάνει το δικό μου σήμερα, τι αγοράζει κάποιος ο οποίος θέλει ένα αμάξι που να τα κάνει όλα και να μην καίει( ναι κάποιοι πληρώνουν την βενζίνη από την τσέπη τους κάνοντας καθημερινά 60 χλμ σε αστικό και περαστικό περιβάλλον )- με 197hp AWD. Eνα αμάξι που αντικειμενικά δεν θα σκορπίσει στην καθημερινή χρήση, που δεν θα ζητάει πέραν των προβλεπόμενων, που θα είναι ο εργάτης όπως είπατε αλλά θα πάει την οικογένεια σου παντού και όποτε χρειαστεί με ποιότητα κύλισης και οδηγική συμπεριφορά άνω του μέσο όρου.
Εντάξει, σε κάποιους δεν αρέσουν τα σκληρά πλαστικά ούτε το βουητό από το cvt ούτε στο τέλος τέλος το just in time (τόσο όσο) στην φιλοσοφία κατασκευής της Toyota, σε κάποιους άλλους δεν αρέσει να αγοράζουν κινητήρες 15ετιας σε ωραίο περιτύλιγμα με σχεδιασμό over engineering στην λειτουργία μίας μηχανικής μανδάλωσης, έτσι δεν είναι;
Η επιλογές λοιπόν το καθενός απορρέουν από τις ανάγκες του τις δυνατότητές του τα θέλω του, βάλτε την σειρά όπως θέλετε και στην προκειμένη όταν χρειάζεσαι ένα(1) αμάξι για όλες τις δουλειές αυτό είναι το Toyota τα οποία ούτε τρόλεϊ είναι, ούτε ντεκαβλε ούτε ότι δεν πάνε.
Μερικοί εδώ μέσα βγάζουν το κόμπλεξ του ακουμπισμένου κλειδιού στην ροτόντα του σουαρέ που έχουν πάει ή απλώς τρολάρουν για το τράφικ του site.
Δηλαδή τώρα για να καταλάβω, θα παρουμε καινούργιο αμάξι και θα αρχίσουμε τις ματσακονιες με υλικά μόνωσης και τα ρέστα.
Εντάξει για τις πόρτες το καταλαβαίνω, υπάρχει χώρος, στους θόλους ρε παιδιά πως θα γίνει? Ο κετσές ( η οτι είναι τελοσπαντων) που έχει, φαίνεται από το διαμέρισμα της μηχανής, άρα πως θα ενσωμάτωσής κάτι επιπλέον και απο πια πλευρά?
Δεν ξέρω.Εγω δεν αφήνω την αντιπροσωπεία να μου βάλει συναγερμό για να μην αρχίσουν τα
ξηλωματα, οχι να μπω σε τετοια διαδικασία.
Μπράβο στην Toyota.
Ότι μου είχαν πει έγινε. Το αμαξι έφτασε τελωνείο σήμερα και παραλαμβανω 1η εβδομάδα του 23. Ημερομηνία παραγγελίας 23/9.
@cirus said in Toyota Corolla Cross:
@sraf said in Toyota Corolla Cross:
Εντωμεταξύ τι φαση αυτή η αντιπαράθεση στο topic του chr. Τελικά η υβριδικοτητα του πρωτοπόρου πονάει κόσμο και περισσοτερο τους οψιμους θιασώτες.
κανεναν δεν πονάει σιγά
όλα επιλογές είναι.
Οταν θες την μέγιστη δυνατή κατανάλωση και κατα κύριο λόγο οδηγάς μέσα στην πόλη τα υβριδικά της Toyota είναι ότι καλύτερο υπάρχει
Αλλά αν δίνεις βάση σε αλλους τομείς υπάρχουν καλύτερα μοντέλα που καλύπτουν αλλες ανάγκες βεβαιως
ΟΛΑ έχουν τα θετικά και τα αρνητικά τους. ΟΛΑ
Οσον αφορά τους καυγαδες καμιά φορά ξεχνιομαστε και προσβάλουμε ο ένας τον αλλο για να υποστηρίξουμε τις απόψεις μας. δυστηχώς και ο γραφων το κάνει αυτό μερικές φορές. Δεν εχει να κάνει με την υβριδικότητα που βεβαιως η TOYOTA είναι ο μεγαλύτερος παίχτης στην αγορά που συνδιάζει και προσιτή τιμή μαζί της (με περικοπές σε καποια πράγματα). Ενω πχ η HONDA που είναι αλλος μεγαλος κατασκευαστής με τεχνογνωσία σε αυτό προσιτα μοντέλλα δεν εχει, είναι όλα ακριβα για την κατηγορία τους (χωρίς περικοπές όμως)
και η ιδια η υβριδικότητα έχει πολλά αρνητικά βεβαιως, όπως και πολλά θετικά
Συμφωνώ σε όλα,
βλέπεις όμως προκλητική αφέλεια σε ορισμένες αναρτήσεις η οποία φθάνει στα όρια της εμπάθειας εάν δεν προβοκαρουν ηθελημένα.
Τελοσπαντων, οποιος παρακολουθεί έστω και επιδερμικά την τεχνολογία της αυτοκίνησης, καταλαβαίνει εύκολα ότι η τογοτα δρέπει τους καρπούς της επιλογής της την δεκαετία του 90 να παίξει υβριδικά.
Το καλύτερο stepping stone για την ηλεκτροκίνηση σε χωρα σαν την Ελλάδα είναι αυτού του τύπου η υβριδικοτητα.
Αθηνα _ Καλαμάτα Μ.Ο 125χλμ, το έφτασα μέχρι και 189χλμ, παραπάνω δεν πάει, χρόνος 2.15 h κατανάλωση 8.8.
Επιστροφή με ACC στα 145χλμ, Μ.Ο 105 χλμ, χρόνος 2.30 h, κατανάλωση 6.9.
Τελοσπαντων, τα παραπάνω για την ωρα απλώς τα αναφέρω, θα αξιολογηθούν καλύτερα εν καιρό με περισσότερα data, αυτά που αξίζουν είναι τα παρακάτω.
Το αμαξι έχει παρα πολύ καλό στήσιμο και στο ταξίδι η συμπεριφορά του ειναι άψογη. Επιτάχυνση, κύλιση, κατευθυντικοτητα τι να πω έχω εντυπωσιαστεί. Μου αρέσει πολύ και εαν θέλετε κάτι αρνητικό εγω μπορώ να συγκρίνω μόνο την κατανάλωση που είναι λίγο τσιμπημενη σε σχεση πάντα με το Hybrid hatch Corolla που είχα, αλλά συνολικά μιλάμε για αλλο αμάξι. Αμάξι που κανει και πλάκα σε διάφορα αλλά suvοιδη.
Αναβαθμισμένο ADAS. Σε όλες τις λειτουργίες του πολυ καλύτερη απόκριση , παράδειγμα, με σεταρισμενο το ACC στα 145 και ενεργοποιημένο το lane assist, όταν έβλεπε καμπυλοτητα στροφής που δεν μπορούσε το lane assist να ακολουθήσει, μειωνε μονο του την ταχύτητα για να μπορέσει να ακολουθήσει και το τιμόνι. Δεν θυμάμαι να το έκανε το HB.
Ο θόρυβος που τόσα εχουμε γράψει, εμένα μου φάνηκε φυσιολογικός, εαν κάτι με ενόχλησε είναι η έλλειψη εταζερας πίσω κάτι που θύμισε stationwagon, η οποία ισως να έκοβε κάτι σε θέμα αντηχησης ήχων που επαναλαμβάνω είναι σε φυσιολογικοτατο επίπεδο.
Ειναι Κυριακή βράδυ και περιμένω με χαρά να ξημερώσει να πάω στην δουλειά.
Εντωμεταξύ παρέλαβα Πέμπτη παραμονή Θεοφανείων με 4χλμ στο odo και είμαι στα 663 χλμ. χοχοχο
@christostsp said in Toyota Corolla 2019:
@scraf
Λες ότι θα ξαναεπαιρνες το HB Corolla εάν ερχόταν η FL έκδοση πριν το CC... Παρολο τους συμβιβασμούς που έκανες σε χώρους;
Είχες το 1.8 ή το 2λιτρο;
Γιατί τόση προτίμηση στο Corolla HB έναντι του CC;
Θα ξεκινήσω από το τέλος.
Το HB σου έδεινε την αίσθηση ποιο ποιοτικής κατασκευής και ναι εαν κοιτάξεις επιμέρους στοιχεία είχε ποιο προσεγμένο εσωτερικό (επένδυση στο εσωτερικό πλαίσιο των θυρών με πλαστικό, μαλακό πλαστικό στο ταμπλό, τεμπέλης μπρος πίσω με δέρμα, πλαφονιερα φωτιζομενη...κτλ κτλ. Δεν ξέρω εάν στο facelift ισχύουν ακόμα αυτές οι διαφορές....κάτι πήρε το μάτι μου σε μια αντιπροσωπεία σε sedan fl ότι το εσωτερικό πάνω μέρος της πόρτας είναι σκληρό αλλά δεν θυμάμαι.
Συγκρίνω πάντα σε σχεση με το μοντέλο του 19 το οποίο έδεινε πολλά για σχετικά καλά χρήματα.
Ούτε μου έλειψε ποτε η δύναμη στην εθνική με τον 1.8 και απο οικονομία καυσίμου εντος πόλης ημουν από 3.8 μέχρι 4.4.
Εκτός από τα παραπάνω, που είναι αντικειμενικές παρατηρήσεις, υπάρχει και το υποκειμενικό του θέματος το οποίο έχει να κάνει με την ομορφιά. Η corrola HB στα ματια μου είναι ένα πολύ όμορφο αμάξι και θεωρώ επισης ότι είναι από τα λίγα αμάξια που του πάει το SW.
Σχετικά με τους χώρους, στο CC σίγουρα τα πράγματα ειναι πολυ καλύτερα αλλά εάν κάτσεις και το σκεφτείς καλύτερα όλοι λέμε για χωρους και φορτωματα, αλλά πόσοι από εμάς τους χρησιμοποιούμε τόσο ώστε να δικαιολογείται η καθημερινή χρηση ενός αυτοκινήτου με τέτοια μάζα (βαρος) και χαζή αεροδυναμική.
PS. Ποτέ δεν καταλαβα γιατί τα SUV περπάτησαν τόσο καλά (γαμ...νο μάρκετινγκ)
Εγω την έδωσα την παραγγελία πάντως, χθες από Γιαννιτσά, έκδοση style 4wd τελική τιμή 35.250 με μεμβράνη μπροστά, κάλυμμα χώρου αποσκευών. Παράδοση Ιανουάριος 23, χώρα κατασκευης JPN. Μου είχαν κλέψει το corrola hatchback hybrid από τον Μάιο και περίμενα ποτέ θα άνοιγαν τις παραγγελίες για το συγκεκριμένο.
@sraf said in Toyota Corolla Cross:
@strom said in Toyota Corolla Cross:
@sraf said in Toyota Corolla Cross:
@strom said in Toyota Corolla Cross:
@sraf said in Toyota Corolla Cross:
@strom said in Toyota Corolla Cross:
https://www.autocar.co.uk/car-review/toyota/corolla-cross
Όχι και τόσο καλά λόγια, κλασσικο Toyota παλαιας κοπής
Προβοκάρεις αλλά δεν πειράζει, θα σου απαντήσω.
Τι μας λέει ο ποιητής εδώ;:
- To drive, it feels more like something from the Auris era of this car, too
Δύο παραγράφους μετά:
- It rides well and is comfortable over bumps large and small, and also has plenty of grip and a light, direct feel to the steering
Επί της ουσίας, η κριτική που την ακούω άνετα σε αυτό το άρθρο, σχετίζεται με το εσωτερικό πανελ το οποίο έρχεται σχεδόν αυτούσιο απο την corrola που πρωτοπαρουσιάστηκε το μακρινό 2019.
Τωρα τα υπόλοιπα για, everyday handling appeal και extra dynamic sparkle δεν νομίζω να ενδιαφέρουν κανέναν απο τους εν δυνάμη αγοραστές αυτού του αυτοκινήτου.
Δεν προβοκάρω φίλε μου, αυτό που εισέπραξα διαβάζοντας το άρθρο έγραψα, τα οποία πολύ σωστά ήταν ανεμενόμενα λόγω toyota. Σε forum αυτοκίνησης είμαστε για εμάς που μας αρέσει η αυτοκίνηση, λες και είχα καμμιά δουλειά να προβοκάρω το CC, όλα τα αυτοκίνητα έχουν τα + και τα -.
Δεν το είπα με κακή έννοια, ίσα ίσα που γίνεται και διάλογος.
Σωστός, έτσι για το διάλογο τα + που έχει η CC με το 2.0 L κινητήρα είναι ασφαλώς το υβριδικό σύστημα (επιδόσεις-κατανάλωση), αξιοπιστία και μεταπώληση. Τίποτα άλλο. Αν για κάποιους είναι οκ αυτά, μια χαρά. Χάνει σε εμφάνιση, ποιότητα εσωτερικού, ποιότητα κύλισης, χώρους, οδηγική αίσθηση - ευχαρίστηση. Υπάρχουν αρκετά αυτοκίνητα που υπερέχουν σε αυτούς τους τομείς σε σχέση με CC
Κοίτα, εγώ γενικώς δεν είμαι της άποψης ότι χρειάζεται κάποιος να επιχειρηματολογήσει για την όποια επιλογή του ή προτίμηση που έχει σχετικά με το άμάξι που θέλει, έχει...κτλ,. Θα μου πεις τότε δεν θα υπήρχε και η ανάγκη να υπάρχει αυτο το φορουμ.
Όλα είναι υποκειμενικά, απλά όταν έρθει η ώρα να κάνεις ταμείο πρέπει το προιον που έχεις στα χέρια σου (και όταν φύγει από αυτά) να σε ικανοποιεί the most.
Όπως καταλαβαινω την ανάγκη που έχει κάποιος να πληρώσει για να έχει premiumness και over engineering όχημα, έτσι καταλαβαινω και κάποιον ο οποίος κοιτάει overall αξιοπιστία και ας είναι το πλαστικό σκληρό στο γόνατο, τι να κανουμε.
Το πράγμα θεωρώ ότι γίνεται οπαδικό και παντα καταλήγει στις δύο μεγαλυτερες σχόλες αυτοκινητοβιομηχανίας όσον αφορά την φιλοσοφία που έχουν στην μηχανολογική προσέγγιση κατασκευής.
Από την μία η over engineering και με άρκετες πρωτοπορίες Γερμανική σχολή και από την άλλη η ποιο lean engineering σχολή τον Ιαπώνων η οποία έχει την κακή συνήθεια να τελειοποιεί πράγματα που δεν βλέπει ο αγοραστής, αλλά τα καταλαβαίνει σε βάθος χρόνου.
Εγώ προσωπικά πριν από δέκα χρόνια θεωρούσα τα TOYOTA ανθρωποκουβαλητές και ναι, είχα και ένα golf στην κατοχή μου, το οποίο παραδόξως δεν έβγαλε κάποιο ουσιαστικό πρόβλημα, όταν όμως αγορασα το 19 το corrola hatchback και το είχα στην κατοχή μου για 2.5 χρόνια μπρορώ να σου πω με βεβαιότητα ότι το κενό που ύπηρχε στο θέμα της περιβόητης απτής ποιότητας σίγουρα έχει κλείσει κατά πολύ.
Και κάτι τελευταίο, πρίν κλείσω το CC ήμουν σε συζητήσεις για ένα 2λιτρο Audi A3 sportback diesel stronic (34200). Ξέρεις γιατι δεν το πήρα;
Χθες μου τοποθέτησαν το AWD και την μόνωση στο καπό. Ήταν τα τελευταία extraδακια που δεν ειχαν τοποθετηθεί από την παραλαβή του αυτοκινήτου στις 5/1. Λογικά κάτι τέτοια πρέπει να έρχονται και αυτά με τις καραβιες των αυτοκινήτων.
Ωραία η καινούργια corrola, την επεξεργάστηκε χθες στην αντιπροσωπεία που πέρασα μια βόλτα.
Νομίζω ότι πάντα έδεινε το κάτι παραπάνω η Toyota σε αυτό το όνομα. Το συγκρίνω με το CC που έχω, ποιο προσεγμένη στα σημεία. Ειχε μια style εκθεσιακό στα 30κ σε σχεση με την style που είχα πάρει το 2019 στα 5κ η διαφορα, το αμάξι τα αξίζει μέχρι κεραίας.
@v_a said in Toyota Corolla Cross:
@sraf said in Toyota Corolla Cross:
Εγω την έδωσα την παραγγελία πάντως, χθες από Γιαννιτσά, έκδοση style 4wd τελική τιμή 35.250 με μεμβράνη μπροστά, κάλυμμα χώρου αποσκευών. Παράδοση Ιανουάριος 23, χώρα κατασκευης JPN. Μου είχαν κλέψει το corrola hatchback hybrid από τον Μάιο και περίμενα ποτέ θα άνοιγαν τις παραγγελίες για το συγκεκριμένο.
Μόνο το made in Japan που ανέφερες, αυτό φτάνει και περισσεύει για να νιώθεις σίγουρος για την επιλογή σου (μεγαλωμένος σε carina 2, μπήκα πρώτη φορά 12 χρόνων και την παροπλισα στα... 42 μου)
Δεν μπορείς να φανταστείς πως ένοιωσα όταν το άκουσα αυτό, φαντάσου ουτε ο άνθρωπος της αντιπροσωπείας δεν ήξερε μέχρι που έβαλε την παραγγελία και του έδειξε χώρα κατασκευής....μου στρίβει την οθόνη του υπολογιστή και χαμογελασαμε και οι δύο. Μακάρι να πάει καλά και να μην έχουμε καθυστερήσεις ή τουλάχιστον να είναι λογικές.Α ξέχασα, χρωμα περλα λευκό.
λογικές.
@stefan147 said in Toyota Corolla Cross:
@sraf said in Toyota Corolla Cross:
@stefan147 said in Toyota Corolla Cross:
@fanis75 said in Toyota Corolla Cross:
Περίεργο που δεν έβαλαν το υποβραχιόνιο από την HB Κορόλα που μετακινείται....αφού το έχουν!! Γενικά η ΗΒ Κορόλα μου φαίνεται 1 τσικ πιο προσεγμένη...ίσως ειναι η ιδέα μου.
Είναι στα σημεία. Κι αν το καλοσκεφτείς αυτό που έχουν κάνει με το ΨΨ είναι να μας πετάξουν το 5ης γενιάς σύστημα κι από κει και πέρα μόνο cost cutting προφανώς μέχρι να κάνει απόσβεση το r&d του. Είναι μαθηματικά βέβαιο ότι στο facelift κάτι φωτιζόμενα κουμπάκια, κάτι ρυθμιζόμενοι τεμπέληδες κτλ, θα υπάρχουν κανονικά.
Έτσι θα γίνει και θα είναι κρίμα και άδικο.
Σχετικό είναι αυτό γιατί θα είναι και άλλη η τιμή. Δεν είναι ότι θα τα δώσει τσαμπα τότε.
Ότι θα αλλάξει η τιμή του είναι το μόνο σίγουρο, απλά δεν ξέρω εαν θα έιναι λόγω ανατιμήσεων ή λόγο του facelift ή και τα δύο.
Πλάκα πλάκα μαζί με το υποβραχιόνιο, την μόνωση στο καπό και την πλαφονιέρα στο sidearmrest παμε στα 250 περίπου.
Επίσης τελευταία ενημέρωση για το πότε θα έρθει το αυτοκίνητο Ελλάδα, πάντα βάση συστήματος, είναι στις 19/12 με ημερομηνία παραγγελίας 23/09. Αυτά.
Νομίζω ότι για το θέμα της ηχομόνωσης είστε λίγο υπερβολικοί. Εξηγούμαι. Έχοντας σήμερα το αμάξι για testdrive περίπου 30min σε μικτή διαδρομή (πολλά-λίγα χιλιόμετρα, λακούβες-ίσιωμα) δεν παρατήρησα τίποτα το μεμπτό σχετικα με την ποσότητα ή ποιότητα του ήχου που φτάνει στα αυτιά μου. Η υποκειμενικότητα της παρατηρησής μου σχετίζεται με το γεγονός ότι το προηγούμενο αμάξι ήταν corrola HB και με δεδομένο αυτό κρίνω ότι έχουν γίνει βελτιώσεις στα παρακάτω:
υβριδική μονάδα
λειτουργία αναρτήσεων
ηχομόνωση
γενική αίσθηση του αυτοκινήτου
Toyota Corolla Cross, έκδοση Style, AWD + white pearl.
Παραγγελία: 23/09/2022
Εκτιμώμενος χρόνος παράδοσης: WK 1 2023
Παράδοση: 05/01/2023
Χρόνος αναμονής: περίπου 3.5 μήνες
Διανυθεντα χιλιόμετρα μέχρι σήμερα: 8734 km.
@tkin73 said in Toyota Corolla Cross:
Ευκαιρία για ποπ κόρν!
Από την άλλη αν είναι να πιάσεις 35-39Κ για το κρος συν 4.5Κ για φπ γιατί να μην πάει ο άλλος στην gla e 250 στο plug in που δεν την λες και άδεια στα 46-47Κ χωρίς το φπ με καλύτερο γκάζι , ποιότητα εσωτερικού, μπρελόκ κοκ....η διαφορά από ένα κομπλέ κρος δεν είναι και τόσο μεγάλη τελικά...
Γιατί να είναι 35-39 Κ και να μην είναι 30-35Κ, γενικά αυτό το δίνω κάτι παραπάνω και πάω σε κάτι καλύτερο (όπου 'καλύτερο΄ βάλε εσύ ότι θέλεις) είναι ψιλό ατέρμονο και δεν καταλήγει πουθενά.
Στην προκειμένη ωστόσο, συγκρίνεις και εντελώς ανόμοια πράγματα όπως σου εξηγησαν και ποιό πάνω.
Θα μπορούσε να σκεφτεί κάποιος το ενδεχόμενο να πάει πχ, σε ένα rav hybrid το οποίο είναι ακριβότερο κατά 3Κ σε σχέση με τα 35K το οποίο όμως Rav α) έχει μεγαλύτερη κατανάλωση β) ο όγκος τους είναι περιοριστικός για χρήση εντός πόλεως γ) αναμένεται facelift αγνωστο πότε δ) μεγαλύτερος φόρος πολυτελείας.
Επίσης μια σύγκριση που θα μπορούσε να γίνει σε σχέση με το cross είναι το καινούργιο HRV της HONDA μέ ένα πραγματικά αξιοζήλευτο υβριδικό σύστημα, αλλά εκεί πάς 34Κ, 36Κ και 38Κ με έναν εξοργιστικά μικρό χώρο αποσκευών αλλά όμολογουμένως υπέροχο φινίρισμα στο εσωτερικό του γενικώς.
Επίσης πολύ γράφουν για τον φόρο πολυτελείας. Ο φόρος πολυτελείας για το corrola cross είναι στα 410 τα 5 πρώτα χρόνια και μετά την πενταετιά πάει στα 287. no big deal
@gapostol said in Toyota Corolla Cross:
Καλησπερα σε ολους - Θελω τη γνωμη σας μιας και εχω οδηγησει και τα δυο και μου αρεσαν εξισου.... Ειμαι μεταξυ Corolla Cross AWD Lounge & Lexus UX 250h Dynamic. Γνωριζω πολυ καλα τις διαφορες και οτι η συγριση δεν ειναι σωστη - αλλα υπαρχει και οριο στο budget. Ποια θα ηταν η λυση οσον αφορα το VFM για τα επομενα 7-10 χρονια -
Α φίλε έπεσες στην περίπτωση. Το ίδιο κοίταζα και εγώ πριν κλείσω το CC. Όντως είναι άλλο λεβελ εσωτερικά εξωτερικά συναρμογες κτλ κτλ.Εάν είσαι μόνος σου πάρε το lexus, η βασική του ξεκινα νομίζω από από εκεί που ξεκινά το CC Lounge AWD και ο χώρος αποσκευών του ειναι όσο του vw polo 2010.
Ωστοσο ενα παράδοξο που συμβαίνει στην Ελλαδα σχετικά με τα LEXUS ειναι το γεγονός ότι ο Έλληνας όταν ψάχνει για πουλμουρ και premium κατασκευές απευθύνεται στα κλασικά γερμανικά αντε και σε κανένα Volvo, σε αντίθεση με την αγορά της Αμερικής που η Lexus παίζει δυνατά.
Εάν σκεφτεί κανείς ότι οι πωλήσεις της Toyota στην Ελλάδα πάνε καλά θα ήταν φυσικό επακόλουθο ένα μέρος αυτων των αγοραστών κάποια στιγμή να μεταπηδησουν στην Lexus ως ένα φυσιολογικό upgrade από την στιγμή που αποδέχονται τις γενικές αρχές κατασκευής του ομίλου και εφόσον βέβαια τα οικονομικά τους το επιτρέπουν, κατι τέτοιο όμως δεν φαίνεται στον ορίζοντα, καταλήγοντας στο συμπέρασμα ότι οι αγοραστές της τογοτα είτε ειναι αγοραστες ανάγκης ή τα Toyota αγοράζονται ως δεύτερα αμάξια ή τελος οτι οι ιδιοκτητες Toyota βρίσκονται στο midrange δυναμικό του εργασιακού τους βίος συνολικά.
@sraf said in Toyota Corolla Cross:
@kgian76 said in Toyota Corolla Cross:
Πρώτες εντυπώσεις, όμορφο, αθόρυβο, διαστημικά όργανα.
Ήρθε άδειο απο βενζίνη. 40 λίτρα ρεζερβουάρ.Καλορίζικο και καλοτάξιδο
Ζηλεύω με τον ποιο καλοπροάιρετο τρόπο να ξέρεις, επίσης είναι η πρώτη φορά που περιμένω πως και πως να περάσουν οι γιορτές, χοχοχο