-
@dublin said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Παιδιά, δεν το διαβάσατε το άρθρο! 5€ το 2ωρο είναι το ηλεκτρικό ποδήλατο! 25€ για 2 ώρες είναι το Up!..
Εμένα προσωπικά, σε ένα νησάκι που - πολύ σωστά και μπράβο τους - πάνε να μελετήσουν κάποια πράγματα γύρω από την ηλεκτρική κινητικότητα δίνουν τέτοιες τιμές, μου κάνει τρελά κακή εντύπωση.. δηλαδή αν δεν ήταν και επιδοτούμενα και ουσιαστικά ένα πείραμα που καταγράφουν δεδομένα προς όφελος της εταιρείας, πόσο θα τα νοίκιαζαν;! 120€ για 1 μέρα το Up;! Και 80€ για 12 ώρες (που αν θες να πας σε καμία παραλία λίγο πιο μακρυά να αραξεις και να φας θες ένα δεκαωρο).
"Οι υπηρεσίες ενοικίασης ηλεκτρικού αυτοκινήτου στην Αστυπάλαια ξεκινούν από τα 35 ευρώ για την χρήση ενός VW ID. 3 για δύο ώρες. Η χρήση του ίδιου αυτοκινήτου για 12 ώρες κοστίζει 100 ευρώ, ενώ για ολόκληρη την ημέρα το κόστος αυξάνεται στα 140 ευρώ.
Αν κάποιος επιθυμεί να χρησιμοποιήσει το VW eUp για δύο ώρες το κόστος ανέρχεται σε 25 ευρώ, για χρήση 12 ώρες το κόστος κυμαίνεται σε 80 ευρώ ενώ η χρήση για 24 ώρες υπολογίζεται σε 120 ευρώ.
Η χρήση του δίκυκλου Seat Mo για δύο ώρες κυμαίνεται σε 9 ευρώ για χρήση 12 ωρών το κόστος ανεβαίνει στα 29 ευρώ ενώ η χρήση για 24 ώρες υπολογίζεται σε 50 ευρώ.
Για τους κατοίκους της Αστυπάλαιας, παρέχεται η δυνατότητα κάρτας για 7 μήνες, με απεριόριστα δρομολόγια με την υπηρεσία ASTYBUS, με κόστος 60 ευρώ. Για τους επισκέπτες, το ημερήσιο πάσο κοστίζει 10 ευρώ, το τριήμερο 25 ευρώ και το εβδομαδιαίο 50 ευρώ.
Μία απλή διαδρομή για ένα άτομο στις ζώνες 1-3 κοστίζει 2 ευρώ, απεριόριστες διαδρομές για δύο άτομα εντός μίας ώρας (πάλι στις ζώνες 1-3) κοστίζει 4 ευρώ και για 4 άτομα κοστίζει 8 ευρώ. Το κόστος αλλάζει ανάλογα με τις ζώνες και τον αριθμό των επιβατών.
Για τα ηλεκτρικά ποδήλατα, η δίωρη μίσθωση κοστίζει 5 ευρώ, η 12ωρη 20 ευρώ και η 24ωρη 30 ευρώ (κάθε επιπλέον λεπτό χρεώνεται με 0,10 ευρώ)."
οπου φαου και απατη
-
@gatoz said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dublin said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Παιδιά, δεν το διαβάσατε το άρθρο! 5€ το 2ωρο είναι το ηλεκτρικό ποδήλατο! 25€ για 2 ώρες είναι το Up!..
Εμένα προσωπικά, σε ένα νησάκι που - πολύ σωστά και μπράβο τους - πάνε να μελετήσουν κάποια πράγματα γύρω από την ηλεκτρική κινητικότητα δίνουν τέτοιες τιμές, μου κάνει τρελά κακή εντύπωση.. δηλαδή αν δεν ήταν και επιδοτούμενα και ουσιαστικά ένα πείραμα που καταγράφουν δεδομένα προς όφελος της εταιρείας, πόσο θα τα νοίκιαζαν;! 120€ για 1 μέρα το Up;! Και 80€ για 12 ώρες (που αν θες να πας σε καμία παραλία λίγο πιο μακρυά να αραξεις και να φας θες ένα δεκαωρο).
"Οι υπηρεσίες ενοικίασης ηλεκτρικού αυτοκινήτου στην Αστυπάλαια ξεκινούν από τα 35 ευρώ για την χρήση ενός VW ID. 3 για δύο ώρες. Η χρήση του ίδιου αυτοκινήτου για 12 ώρες κοστίζει 100 ευρώ, ενώ για ολόκληρη την ημέρα το κόστος αυξάνεται στα 140 ευρώ.
Αν κάποιος επιθυμεί να χρησιμοποιήσει το VW eUp για δύο ώρες το κόστος ανέρχεται σε 25 ευρώ, για χρήση 12 ώρες το κόστος κυμαίνεται σε 80 ευρώ ενώ η χρήση για 24 ώρες υπολογίζεται σε 120 ευρώ.
Η χρήση του δίκυκλου Seat Mo για δύο ώρες κυμαίνεται σε 9 ευρώ για χρήση 12 ωρών το κόστος ανεβαίνει στα 29 ευρώ ενώ η χρήση για 24 ώρες υπολογίζεται σε 50 ευρώ.
Για τους κατοίκους της Αστυπάλαιας, παρέχεται η δυνατότητα κάρτας για 7 μήνες, με απεριόριστα δρομολόγια με την υπηρεσία ASTYBUS, με κόστος 60 ευρώ. Για τους επισκέπτες, το ημερήσιο πάσο κοστίζει 10 ευρώ, το τριήμερο 25 ευρώ και το εβδομαδιαίο 50 ευρώ.
Μία απλή διαδρομή για ένα άτομο στις ζώνες 1-3 κοστίζει 2 ευρώ, απεριόριστες διαδρομές για δύο άτομα εντός μίας ώρας (πάλι στις ζώνες 1-3) κοστίζει 4 ευρώ και για 4 άτομα κοστίζει 8 ευρώ. Το κόστος αλλάζει ανάλογα με τις ζώνες και τον αριθμό των επιβατών.
Για τα ηλεκτρικά ποδήλατα, η δίωρη μίσθωση κοστίζει 5 ευρώ, η 12ωρη 20 ευρώ και η 24ωρη 30 ευρώ (κάθε επιπλέον λεπτό χρεώνεται με 0,10 ευρώ)."
οπου φαου και απατη
Το ερώτημα είναι: ποιος τιμολογεί; Η VW ή ο Δήμος Αστυπάλαιας; Υποπτεύομαι το δεύτερο. Σε κάθε περίπτωση, με αυτές τις τιμές ισχύει το "μάθαν πως γ@μιόμαστε και πλακώσανε και οι γύφτοι".
-
-
@harisma23 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Το ερώτημα είναι: ποιος τιμολογεί; Η VW ή ο Δήμος Αστυπάλαιας; Υποπτεύομαι το δεύτερο. Σε κάθε περίπτωση, με αυτές τις τιμές ισχύει το "μάθαν πως γ@μιόμαστε και πλακώσανε και οι γύφτοι".
Ούτε ο ένας ούτε ο άλλος....Κοσμοκάρ είπαμε...προφανώς....γνωρίζουμε το ποιόν. αυτά και όβερ.
-
@dublin said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
https://www.newsauto.gr/news/astipalea-chrisi-ilektrikou-ochimatos-apo-5-evro-to-dioro/
Ακριβές δεν είναι οι τιμές;
Πω πω...όλοι διαβάσαμε τον τίτλο από 5 ευρώ το διωρο για ηλεκτρικό ΟΧΗΜΑ που να πάει το μυαλό μας πως αναφέρεται σε ... ποδήλατα ηλεκτρικά.
Clickbait κανονικά με φωτο το UP.Με 35 ευρώ το δίωρο ή 80 το 12ωρο θα έπαιρνα το id3 μόνο και μόνο για την εμπειρία της ηλεκτροκίνησης καθώς δεν έχω οδηγήσει ποτέ ηλεκτρικό αλλά...θα το έσκιζα κανονικά αν και δεν έχω ιδέα πόσο προσφέρονται οι δρόμοι του νησιού για αυτό.
Κανονικό εμπόριο δηλαδή , 2 χρόνια τώρα όλο τα ταράτατζουμ ταράτατζουμ για την απίστευτη καινοτομία ηλεκτροκίνησης παγκοσμίως στην Αστυπάλαια είναι απλά μια επιχείρηση ενοικιαζόμενων οχημάτων... -
Και δεν κλείνω ένα test drive να το σπάσω και τσάμπα, σιγά μην τους ακουμπήσω και λεφτά.
Πλάκα στην πλάκα ούτε εγώ έχω οδηγήσει ηλεκτρικό, βασικά ούτε hybrid και τον Αύγουστο που θα είμαι Αθήνα θα κάνω τσάρκα για test drive -
παρε ηλεκτροκινητο μου ειπαν φορτιζει σε 1 ωρα!!!....15 θεσεις φορτισης γεματες και μερικες μονο για τεσλα νομιζω αδειες και 15 αμαξια ουρα για να φορτισουν....
και πριν προλάβουν οι φανατικοι να πουν ναι αλλα αυτα ειναι στο εξωτερικο , εδω ελαχιστοι εχουν αναγκη φορτισης να μετρησουν ποσες ειναι οι θεσεις στα παρκινγκ που πηγαίνουν από 0 ως 3 ...
https://www.facebook.com/diaskedazo.gr/videos/550427180147683/?app=fbl -
Πάντως θα δημιουργηθούν νέα σημεία κοινωνικοποίησης και γνωριμιών.
-
@lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Πάντως θα δημιουργηθούν νέα σημεία κοινωνικοποίησης και γνωριμιών.
το βασικο ειναι να εισαι αργοσχολος ( που τρως τα λεφτα του πατερα ή του πεθερου) , εισοδηματιας , κλπ τοτε εχεις το καταλληλο προφιλ για να παρεις ηλεκτρικο....γυναικα παω για φορτιση σημερα μην με περιμενεις θα φαω εξω....και ομως οι φωστηρες της ΕΕ και τα παπαγαλακια τους εδω δειχνουν το δακτυλο και λενε αυτο ειναι το μελλον της αυτοκινησης...ΑΛΛΑ ΑΥΤΟΙ ΕΙΣΤΕ που λεει και ο κουτσουμπας!!!
-
Ωραίο αυτό παίζει και σαν δικαιολογία.
Γιατί άργησες..
Είχε ουρά στους φορτιστές....
Ασε που θα ήταν καλή ιδέα να ανοίξει κάποιος ηλεκτράδικο, δίπλα σε ζευγαράδικο...
-
Ωπ 8000 ευρώ λένε για ηλεκτρικό. Ένα σπιτάκι με γκαράζ ρε παιδιά να το φορτίσω, τι ζητάω;
Αν είχα, μάλλον θα είχε έρθει η στιγμή για ηλεκτρικό.
-
@tkin73 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
γυναικα παω για φορτιση σημερα μην με περιμενεις θα φαω εξω....
Μα δεν πρέπει να πας για φόρτιση. Πας σπίτι, φορτίζεις. Πας στη δουλειά φορτίζεις. Πας στο σουπερμέρκετ, φορτίζεις. Η ιδέα είναι ότι σε κάθε πιθανή θέση στάθμευσης μέσα στην ημέρα θα μπορείς να βάζεις και λίγο ρεύμα. Ίσως να φαίνεται ουτοπικό τώρα, αλλά είναι κάτι εύκολα υλοποιήσημο. Δεν θέλει καν ταχυφορτιστές, απλά έναν μικρό σε κάθε δεύτερο στύλο της ΔΕΗ.
Οι ταχυφορτιστές χρειάζονται για τα μεγάλα ταξίδια, στις εθνικές οδούς, που θες να πάρεις πολύ ρεύμα σε λίγη ώρα -κι ας κοστίζει ακριβότερα. -
@tgd said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Μα δεν πρέπει να πας για φόρτιση. Πας σπίτι, φορτίζεις. Πας στη δουλειά φορτίζεις. Πας στο σουπερμέρκετ, φορτίζεις. Η ιδέα είναι ότι σε κάθε πιθανή θέση στάθμευσης μέσα στην ημέρα θα μπορείς να βάζεις και λίγο ρεύμα.
Οι ταχυφορτιστές χρειάζονται για τα μεγάλα ταξίδια, στις εθνικές οδούς, που θες να πάρεις πολύ ρεύμα σε λίγη ώρα -κι ας κοστίζει ακριβότερα.Ακριβώς!!! Πολύ σωστά τα λές.
-
This post is deleted! -
@tgd said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@tkin73 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
γυναικα παω για φορτιση σημερα μην με περιμενεις θα φαω εξω....
Μα δεν πρέπει να πας για φόρτιση. Πας σπίτι, φορτίζεις. Πας στη δουλειά φορτίζεις. Πας στο σουπερμέρκετ, φορτίζεις. Η ιδέα είναι ότι σε κάθε πιθανή θέση στάθμευσης μέσα στην ημέρα θα μπορείς να βάζεις και λίγο ρεύμα. Ίσως να φαίνεται ουτοπικό τώρα, αλλά είναι κάτι εύκολα υλοποιήσημο. Δεν θέλει καν ταχυφορτιστές, απλά έναν μικρό σε κάθε δεύτερο στύλο της ΔΕΗ.
Οι ταχυφορτιστές χρειάζονται για τα μεγάλα ταξίδια, στις εθνικές οδούς, που θες να πάρεις πολύ ρεύμα σε λίγη ώρα -κι ας κοστίζει ακριβότερα.Για τη μια, αντε δυο φορες το χρονο, που θα χρειαστω ημερησιο range >350 χλμ, θα υποστω την ουρα στους φορτιστές, την αναμονη φορτισης, και ο,τι αλλο προκυψει.
Αξιζει, τι να κανουμε. Σε λιγο και τα δυο αυτοκινητα στην οικογενεια θα ειναι ηλεκτρικα. Και οχι, δε μου περισσευουν τα χρηματα. Κανω τη μεταβαση επειδη ακριβως δε μου περισσευουν. Και δε διανοουμαι να δωσω πχ 5κ παραπανω για phev kia niro αντι για niro ev. Τα παραπανω 3κ σε σχεση με το mev τα χω παρει πισω σε 2 χρονια μαξ.
-
https://www.newsauto.gr/news/sos-afxanonte-i-ekpompes-co2-sta-aftokinita/
Καλά θα πάει αυτό.
-
Ανοησίες για ανθρώπους που μενουν στη μεζονέτα με το ξεχωριστό πάρκινγκ και δουλεύουν στην πολυεθνική με το μεγάλο εταιρικό πάρκινγκ. .πόσοι είναι αυτοί στη χώρα ;
Ελάχιστοτατοι.
Και όμως τους κάνουν έναν ξεδιαντροπα μεγάλο δώρο από το υστέρημα όλων μας. -
Μεγάλο μέρος του προβλήματος τα suv. Άχρηστα οχήματα με μεγάλη καταναλωτή και χάλια αεροδυναμική.
-
@antonakis said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
https://www.newsauto.gr/news/sos-afxanonte-i-ekpompes-co2-sta-aftokinita/
Καλά θα πάει αυτό.
Ανοίγε λέει πάλι η Γερμανία και η Αυστρία (και η Ολλανδία?) εργοστάσια λιγνίτη για να έχουν ρεύμα, αλλά ναι σοκ από τα αυτοκίνητα.
-
@iceman7 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Ανοησίες για ανθρώπους που μενουν στη μεζονέτα με το ξεχωριστό πάρκινγκ και δουλεύουν στην πολυεθνική με το μεγάλο εταιρικό πάρκινγκ. .πόσοι είναι αυτοί στη χώρα ;
Ελάχιστοτατοι.
Και όμως τους κάνουν έναν ξεδιαντροπα μεγάλο δώρο από το υστέρημα όλων μας.Πάντα έχει σχέση με το σε ποια πλευρά είσαι!!
Εαν αλλάξεις, θα το βλέπεις αλλιώς....truth is in the eyes of the beholder.
Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης