Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    B
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 61
    • Best 4
    • Groups 0

    bilchil

    @bilchil

    16
    Reputation
    4
    Profile views
    61
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    bilchil Unfollow Follow

    Best posts made by bilchil

    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      Καλησπέρα σε όλους. Διάβασα αρκετές σελίδες του thread και παραθέτω τη δική μου οπτική ως προς το γιατί έχω παραγγειλει ενα e-2008.

      Είναι ονομαστικά ένα πανάκριβο αυτοκίνητο; Ναι, ασυζητητί. Μπορείς με 10κ παραπάνω να πάρεις μια i4 ή ενα xc40? Επίσης ναι. (Τα τεσλα δε θα τα βάλω στη συζήτηση, έχω μπει σε αρκετά uber, η ποιότητα κατασκευής με αποτρέπει).

      Γιατι το συγκεκριμένο pug? Κατ' αρχήν στα μάτια μου είναι πανέμορφο. Η εργονομία του δε με ενοχλεί, κάθε άλλο, η θέση οδήγησης δε μου δημιουργεί κανένα πρόβλημα. Ήθελα αυτό το λίγο παραπάνω χώρο που δίνει απ το 208 σε χώρους.

      Γιατι ηλεκτρικό; Θα είναι το δεύτερο αυτοκίνητο της οικογένειας και θα χρησιμοποιείται κατα 95% εντός Αττικής. Θα φορτίζει σε κλειστό γκαράζ, θα με βαζει καθημερινά στο δακτύλιο, θα δώσει για λίγα ακόμα χρόνια λιγότερα εξοδα (τέλη, πάρκιν κτλ). Κυρίως όμως γιατι η οδήγηση του μες στον αστικό ιστό έιναι απολαυστική. Το πέρα δωθε σπίτι-δουλειά-φροντιστήρια κτλ θέλω όσο γίνεται να είναι ήρεμο και αγχολυτικό.

      Ξέρω ότι στο χωριό που είναι 160χλμ μακρια θα φτάσω μια χαρά. Αλλά και ξέρω ότι αυθημερον δεν μπορω να γυρίσω καθοτι εκεί θα έχω σούκο. Αν είναι να πληρώσω 0,65 σε ταχυφορτιστή, ας παρω το βενζινοκίνητο να ευχαριστηθω και τα στροφιλίκια.

      Το βασικό άγχος της ηλεκτροκίνησης, αυτό της αυτονομίας, απλα δεν υφίσταται στα αυτοκίνητα πόλης. Το άλλο άγχος που αφορά τα προβλήματα που μπορεί να βγουν σε δέκα χρόνια σε οχήματα 2 τόνων είναι όντως ενα στοιχημα που παιρνεις--ανάλογο στοιχημα βέβαια και με το κατα πόσο θα ναι πιο εύκολο να το πουλησεις σε βάθος 8ετιας σε σχέση με ενα υβριδικο.

      Με 15-18κ χλμ το χρόνο περίπου, απλή αριθμητική είναι για τον καθένα να δει --με τα σημερινα δεδομενα βεβαιως-- πότε θα κάνει απόσβεση της υψηλής τιμής κτίσης. Και εννοειται δεν εχει κανενα νόημα η φόρτιση στον ΑΒ με 8 φορές πάνω την τιμή.

      Όπως με κάθε τι, ο καταναλωτής πρέπει να δει τι απανταέι ένα προιόν στις ανάγκες του. Κάνει ένα shortlist και επιλεγει με το θέλω στο τέλος.

      Ούτε θα κράξω έναν τεσλάκια επειδη δε μου αρέσουν, ούτε θα πω ότι πέθανε η βενζίνη. Όλα σχετικά είναι και προσωπικά.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      B
      bilchil
    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      Εδω και ενα περιπου χρονο ειμαι σε διαδικασια αλλαγης των δυο αυτοκινητων της οικογενειας. Προσανατολιζομουν σε ενα ηλεκτρικο και ενα υβριδικο. Ενα μηνα τωρα ειμαι κατοχος ενος KIA EV6 AWD, και αυτο το μικρο διαστημα ειναι αρκετο ωστε να με κανει να περιμενω καποιους μηνες, να δω κατα ποσο θα βελτιωθει το δικτυο στις εθνικες οδους, μηπως και το δευτερο να ειναι τελικα ηλεκτρικο, σε EV πλατφορμα εννοειται. Η εμπειρια ειναι τετοια που δεν υπαρχει γυρισμος. Και βεβαια εχω το καταλληλο setup, με υπογειο παρκιν, και οσονουπω με net metering. Να πω οτι δεν εχω βαλει wallbox, και προς το παρον δε βλεπω και το λογο. Δεν κανω ταξιδια back to back, οποτε η ολονυχτια φορτιση σε σουκο φτανει και περισσευει. Με δευτερο ηλεκτρικο βεβαια, μπορει να επιβαλλεται μια αλλαγη.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      B
      bilchil
    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      @tgd said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      @tkin73 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      γυναικα παω για φορτιση σημερα μην με περιμενεις θα φαω εξω....

      Μα δεν πρέπει να πας για φόρτιση. Πας σπίτι, φορτίζεις. Πας στη δουλειά φορτίζεις. Πας στο σουπερμέρκετ, φορτίζεις. Η ιδέα είναι ότι σε κάθε πιθανή θέση στάθμευσης μέσα στην ημέρα θα μπορείς να βάζεις και λίγο ρεύμα. Ίσως να φαίνεται ουτοπικό τώρα, αλλά είναι κάτι εύκολα υλοποιήσημο. Δεν θέλει καν ταχυφορτιστές, απλά έναν μικρό σε κάθε δεύτερο στύλο της ΔΕΗ.
      Οι ταχυφορτιστές χρειάζονται για τα μεγάλα ταξίδια, στις εθνικές οδούς, που θες να πάρεις πολύ ρεύμα σε λίγη ώρα -κι ας κοστίζει ακριβότερα.

      Για τη μια, αντε δυο φορες το χρονο, που θα χρειαστω ημερησιο range >350 χλμ, θα υποστω την ουρα στους φορτιστές, την αναμονη φορτισης, και ο,τι αλλο προκυψει.

      Αξιζει, τι να κανουμε. Σε λιγο και τα δυο αυτοκινητα στην οικογενεια θα ειναι ηλεκτρικα. Και οχι, δε μου περισσευουν τα χρηματα. Κανω τη μεταβαση επειδη ακριβως δε μου περισσευουν. Και δε διανοουμαι να δωσω πχ 5κ παραπανω για phev kia niro αντι για niro ev. Τα παραπανω 3κ σε σχεση με το mev τα χω παρει πισω σε 2 χρονια μαξ.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      B
      bilchil
    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      @ggab said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      Δηλαδή μπορείς να δώσεις για μπαλαντεζα πάνω από 40.000€ επειδή δεν σου περισσεύουν!!!
      Τί άλλο θα διαβάσω στο τοπικό των πριζόπληκτων......

      Μπαλαντεζα και πριζοπληκτοι. Δεν εχω να πω κατι

      posted in Περί αυτοκίνησης
      B
      bilchil

    Latest posts made by bilchil

    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      @ggab said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      Δηλαδή μπορείς να δώσεις για μπαλαντεζα πάνω από 40.000€ επειδή δεν σου περισσεύουν!!!
      Τί άλλο θα διαβάσω στο τοπικό των πριζόπληκτων......

      Μπαλαντεζα και πριζοπληκτοι. Δεν εχω να πω κατι

      posted in Περί αυτοκίνησης
      B
      bilchil
    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      @tgd said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      @tkin73 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      γυναικα παω για φορτιση σημερα μην με περιμενεις θα φαω εξω....

      Μα δεν πρέπει να πας για φόρτιση. Πας σπίτι, φορτίζεις. Πας στη δουλειά φορτίζεις. Πας στο σουπερμέρκετ, φορτίζεις. Η ιδέα είναι ότι σε κάθε πιθανή θέση στάθμευσης μέσα στην ημέρα θα μπορείς να βάζεις και λίγο ρεύμα. Ίσως να φαίνεται ουτοπικό τώρα, αλλά είναι κάτι εύκολα υλοποιήσημο. Δεν θέλει καν ταχυφορτιστές, απλά έναν μικρό σε κάθε δεύτερο στύλο της ΔΕΗ.
      Οι ταχυφορτιστές χρειάζονται για τα μεγάλα ταξίδια, στις εθνικές οδούς, που θες να πάρεις πολύ ρεύμα σε λίγη ώρα -κι ας κοστίζει ακριβότερα.

      Για τη μια, αντε δυο φορες το χρονο, που θα χρειαστω ημερησιο range >350 χλμ, θα υποστω την ουρα στους φορτιστές, την αναμονη φορτισης, και ο,τι αλλο προκυψει.

      Αξιζει, τι να κανουμε. Σε λιγο και τα δυο αυτοκινητα στην οικογενεια θα ειναι ηλεκτρικα. Και οχι, δε μου περισσευουν τα χρηματα. Κανω τη μεταβαση επειδη ακριβως δε μου περισσευουν. Και δε διανοουμαι να δωσω πχ 5κ παραπανω για phev kia niro αντι για niro ev. Τα παραπανω 3κ σε σχεση με το mev τα χω παρει πισω σε 2 χρονια μαξ.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      B
      bilchil
    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      Και κατι off topic. H KIA εχει κανει τρομακτικα αλματα προοδου σε σχεδιαση, ποιοτητα, συνολικη εμπειρια κατοχης αυτοκινητου. Αν συνοδευτουν με την υπαρχουσα αξιοπιστια, μιλαμε για εναν ομιλο που θα πρωταγωνιστει για πολλα χρονια.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      B
      bilchil
    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      Εδω και ενα περιπου χρονο ειμαι σε διαδικασια αλλαγης των δυο αυτοκινητων της οικογενειας. Προσανατολιζομουν σε ενα ηλεκτρικο και ενα υβριδικο. Ενα μηνα τωρα ειμαι κατοχος ενος KIA EV6 AWD, και αυτο το μικρο διαστημα ειναι αρκετο ωστε να με κανει να περιμενω καποιους μηνες, να δω κατα ποσο θα βελτιωθει το δικτυο στις εθνικες οδους, μηπως και το δευτερο να ειναι τελικα ηλεκτρικο, σε EV πλατφορμα εννοειται. Η εμπειρια ειναι τετοια που δεν υπαρχει γυρισμος. Και βεβαια εχω το καταλληλο setup, με υπογειο παρκιν, και οσονουπω με net metering. Να πω οτι δεν εχω βαλει wallbox, και προς το παρον δε βλεπω και το λογο. Δεν κανω ταξιδια back to back, οποτε η ολονυχτια φορτιση σε σουκο φτανει και περισσευει. Με δευτερο ηλεκτρικο βεβαια, μπορει να επιβαλλεται μια αλλαγη.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      B
      bilchil
    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      Καλησπέρα σε όλους. Διάβασα αρκετές σελίδες του thread και παραθέτω τη δική μου οπτική ως προς το γιατί έχω παραγγειλει ενα e-2008.

      Είναι ονομαστικά ένα πανάκριβο αυτοκίνητο; Ναι, ασυζητητί. Μπορείς με 10κ παραπάνω να πάρεις μια i4 ή ενα xc40? Επίσης ναι. (Τα τεσλα δε θα τα βάλω στη συζήτηση, έχω μπει σε αρκετά uber, η ποιότητα κατασκευής με αποτρέπει).

      Γιατι το συγκεκριμένο pug? Κατ' αρχήν στα μάτια μου είναι πανέμορφο. Η εργονομία του δε με ενοχλεί, κάθε άλλο, η θέση οδήγησης δε μου δημιουργεί κανένα πρόβλημα. Ήθελα αυτό το λίγο παραπάνω χώρο που δίνει απ το 208 σε χώρους.

      Γιατι ηλεκτρικό; Θα είναι το δεύτερο αυτοκίνητο της οικογένειας και θα χρησιμοποιείται κατα 95% εντός Αττικής. Θα φορτίζει σε κλειστό γκαράζ, θα με βαζει καθημερινά στο δακτύλιο, θα δώσει για λίγα ακόμα χρόνια λιγότερα εξοδα (τέλη, πάρκιν κτλ). Κυρίως όμως γιατι η οδήγηση του μες στον αστικό ιστό έιναι απολαυστική. Το πέρα δωθε σπίτι-δουλειά-φροντιστήρια κτλ θέλω όσο γίνεται να είναι ήρεμο και αγχολυτικό.

      Ξέρω ότι στο χωριό που είναι 160χλμ μακρια θα φτάσω μια χαρά. Αλλά και ξέρω ότι αυθημερον δεν μπορω να γυρίσω καθοτι εκεί θα έχω σούκο. Αν είναι να πληρώσω 0,65 σε ταχυφορτιστή, ας παρω το βενζινοκίνητο να ευχαριστηθω και τα στροφιλίκια.

      Το βασικό άγχος της ηλεκτροκίνησης, αυτό της αυτονομίας, απλα δεν υφίσταται στα αυτοκίνητα πόλης. Το άλλο άγχος που αφορά τα προβλήματα που μπορεί να βγουν σε δέκα χρόνια σε οχήματα 2 τόνων είναι όντως ενα στοιχημα που παιρνεις--ανάλογο στοιχημα βέβαια και με το κατα πόσο θα ναι πιο εύκολο να το πουλησεις σε βάθος 8ετιας σε σχέση με ενα υβριδικο.

      Με 15-18κ χλμ το χρόνο περίπου, απλή αριθμητική είναι για τον καθένα να δει --με τα σημερινα δεδομενα βεβαιως-- πότε θα κάνει απόσβεση της υψηλής τιμής κτίσης. Και εννοειται δεν εχει κανενα νόημα η φόρτιση στον ΑΒ με 8 φορές πάνω την τιμή.

      Όπως με κάθε τι, ο καταναλωτής πρέπει να δει τι απανταέι ένα προιόν στις ανάγκες του. Κάνει ένα shortlist και επιλεγει με το θέλω στο τέλος.

      Ούτε θα κράξω έναν τεσλάκια επειδη δε μου αρέσουν, ούτε θα πω ότι πέθανε η βενζίνη. Όλα σχετικά είναι και προσωπικά.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      B
      bilchil
    • RE: VOLVO FORUM

      Προς κατοχους XC60-90. Εχει καποιος την amber επενδυση στα καθισματα; Ενω στις διαμορφωσεις φαινεται πολυ ωραια επιλογη, σε καποιες φωτο στο ιντερνετ σα να κιτρινιζει πολυ.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      B
      bilchil
    • RE: Ford Fiesta 2017

      Ο χρήστης chronis.marinis έγραψε:
      Επειδή με ενδιαφέρει η αγορά ενός fiesta, τελικά τι γίνεται με τους τριγμούς?
      Διορθώθηκαν από την αντιπροσωπεία ή απλά δεν τους δίνετε πλέον σημασία?

      Καποιες στιγμες υπαρχει ενας συντονισμος στην οθονη κυριως, καποιες φορες στην πορτα του οδηγου. Μη νομιζεις κατι τρελο, απλα το επισημαναμε οσοι πηραμε απ την πρωτη φουρνια και φυσικα ξεχειλωθηκε το θεμα. Ασε που μας πηρε λιγο καιρο να καταλαβουμε οτι τις περισσοτερες φορες χτυπαγε η ζωνη του συνοδηγου στην πορτα...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      B
      bilchil
    • RE: volvo XC40 / V40 / CMA platform

      Ο χρήστης wolfmandim έγραψε:
      Το αυτοκίνητο παραγγέλθηκε μονόχρωμο 707 (Inscription). Δεν είναι AWD, πήγαινε κάπου 3800 ευρώ παραπάνω και άλλαζε και κατηγορία στα τέλη κυκλοφορίας (τώρα πληρώνω 288 ευρώ). Ο κινητήρας είναι δίλιτρος με τα 190 άλογα. Στο test drive που έκανα (με πετρελαιοκινητήρα όμως) πήγαινε καλά με το Dynamic Drive mode. Σε Comfort mode, που είναι και το αρχικό, είχε άνεση, και δεν άκουγες, δεν αισθανόσουν τίποτα από το δρόμο.

      Αυτο ακριβως το μοντελο κοιταω και εγω αλλα αναρωτιεμαι αν ειναι να μην παω σε τετρακινηση, γιατι να μη διαλεξω τον Τ3. Και γενικοτερα κατα ποσο εχει νοημα αν αποφασισεις να πας σε κομπακτ SUV για αστικη κινηση επι το πλειστον να κοιτας στην Ελλαδα διλιτρο.

      Το Τ4 fwd με αρκετα εχτρα βγηκε 50κ+

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      B
      bilchil
    • RE: volvo XC40 / V40 / CMA platform

      Το ειδα χτες απο κοντα και 'ενθουσιαστηκα', με εξεπληξε ευχαριστα. Μπορει να ναι μολις 4,5μ --τι μολις που η E90 το ιδιο μηκος ειχε πανω κατω) αλλα μεσα ειναι μια χαρα οι χωροι, θα ηθελα να ταν και λιγο μεγαλυτερη η χωρητικοτητα του πορτμπαγκαζ. Η τσοχα δε με ξενισε, αλλα το φινιρισμα εκει που τελειωνει το αλουμινιο στο ταμπλο μου εδωσε την εντυπωση οτι καποια στιγμη συντομα θα ξεκολλησει. Νομιζω μια ηλιοροφη χρειαζεται για να του δωσει λιγο αερα. |Δεδομενης της φορολογιας εδω, και αν το θελει κανεις για καθημερινη χρηση, εχει περισσοτερο νοημα απο το xc60.

      Τιμες εχει νοημα να συγκρινουμε με ιδια εξτρα. Το Τ4 φτανει ανετα τα 50κ αν το εξοπλισεις πλουσια, οπως και χ1, α3 κτλ. Αντιστοιχο 60αρι θες 15κ παραπανω. Απο βδομαδα θα δοκιμασω τον D4 για μια πρωτη επαφη στο δρομο.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      B
      bilchil
    • RE: Peugeot 3008 2016

      https://www.telegraph.co.uk/cars/peugeot/2017-peugeot-3008-long-term-review/

      Υπάρχει γενικότερο θέμα με τα ηλεκτρονικά στο 3008; Ή του κατσε το λαχείο; Σόρυ αν εχει αναφερθεί, δεν κοιταξα όλο το thread, είναι μεγαλούτσικο

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      B
      bilchil
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr