Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    B
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 61
    • Best 4
    • Groups 0

    Best posts made by bilchil

    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      Καλησπέρα σε όλους. Διάβασα αρκετές σελίδες του thread και παραθέτω τη δική μου οπτική ως προς το γιατί έχω παραγγειλει ενα e-2008.

      Είναι ονομαστικά ένα πανάκριβο αυτοκίνητο; Ναι, ασυζητητί. Μπορείς με 10κ παραπάνω να πάρεις μια i4 ή ενα xc40? Επίσης ναι. (Τα τεσλα δε θα τα βάλω στη συζήτηση, έχω μπει σε αρκετά uber, η ποιότητα κατασκευής με αποτρέπει).

      Γιατι το συγκεκριμένο pug? Κατ' αρχήν στα μάτια μου είναι πανέμορφο. Η εργονομία του δε με ενοχλεί, κάθε άλλο, η θέση οδήγησης δε μου δημιουργεί κανένα πρόβλημα. Ήθελα αυτό το λίγο παραπάνω χώρο που δίνει απ το 208 σε χώρους.

      Γιατι ηλεκτρικό; Θα είναι το δεύτερο αυτοκίνητο της οικογένειας και θα χρησιμοποιείται κατα 95% εντός Αττικής. Θα φορτίζει σε κλειστό γκαράζ, θα με βαζει καθημερινά στο δακτύλιο, θα δώσει για λίγα ακόμα χρόνια λιγότερα εξοδα (τέλη, πάρκιν κτλ). Κυρίως όμως γιατι η οδήγηση του μες στον αστικό ιστό έιναι απολαυστική. Το πέρα δωθε σπίτι-δουλειά-φροντιστήρια κτλ θέλω όσο γίνεται να είναι ήρεμο και αγχολυτικό.

      Ξέρω ότι στο χωριό που είναι 160χλμ μακρια θα φτάσω μια χαρά. Αλλά και ξέρω ότι αυθημερον δεν μπορω να γυρίσω καθοτι εκεί θα έχω σούκο. Αν είναι να πληρώσω 0,65 σε ταχυφορτιστή, ας παρω το βενζινοκίνητο να ευχαριστηθω και τα στροφιλίκια.

      Το βασικό άγχος της ηλεκτροκίνησης, αυτό της αυτονομίας, απλα δεν υφίσταται στα αυτοκίνητα πόλης. Το άλλο άγχος που αφορά τα προβλήματα που μπορεί να βγουν σε δέκα χρόνια σε οχήματα 2 τόνων είναι όντως ενα στοιχημα που παιρνεις--ανάλογο στοιχημα βέβαια και με το κατα πόσο θα ναι πιο εύκολο να το πουλησεις σε βάθος 8ετιας σε σχέση με ενα υβριδικο.

      Με 15-18κ χλμ το χρόνο περίπου, απλή αριθμητική είναι για τον καθένα να δει --με τα σημερινα δεδομενα βεβαιως-- πότε θα κάνει απόσβεση της υψηλής τιμής κτίσης. Και εννοειται δεν εχει κανενα νόημα η φόρτιση στον ΑΒ με 8 φορές πάνω την τιμή.

      Όπως με κάθε τι, ο καταναλωτής πρέπει να δει τι απανταέι ένα προιόν στις ανάγκες του. Κάνει ένα shortlist και επιλεγει με το θέλω στο τέλος.

      Ούτε θα κράξω έναν τεσλάκια επειδη δε μου αρέσουν, ούτε θα πω ότι πέθανε η βενζίνη. Όλα σχετικά είναι και προσωπικά.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      B
      bilchil
    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      Εδω και ενα περιπου χρονο ειμαι σε διαδικασια αλλαγης των δυο αυτοκινητων της οικογενειας. Προσανατολιζομουν σε ενα ηλεκτρικο και ενα υβριδικο. Ενα μηνα τωρα ειμαι κατοχος ενος KIA EV6 AWD, και αυτο το μικρο διαστημα ειναι αρκετο ωστε να με κανει να περιμενω καποιους μηνες, να δω κατα ποσο θα βελτιωθει το δικτυο στις εθνικες οδους, μηπως και το δευτερο να ειναι τελικα ηλεκτρικο, σε EV πλατφορμα εννοειται. Η εμπειρια ειναι τετοια που δεν υπαρχει γυρισμος. Και βεβαια εχω το καταλληλο setup, με υπογειο παρκιν, και οσονουπω με net metering. Να πω οτι δεν εχω βαλει wallbox, και προς το παρον δε βλεπω και το λογο. Δεν κανω ταξιδια back to back, οποτε η ολονυχτια φορτιση σε σουκο φτανει και περισσευει. Με δευτερο ηλεκτρικο βεβαια, μπορει να επιβαλλεται μια αλλαγη.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      B
      bilchil
    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      @tgd said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      @tkin73 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      γυναικα παω για φορτιση σημερα μην με περιμενεις θα φαω εξω....

      Μα δεν πρέπει να πας για φόρτιση. Πας σπίτι, φορτίζεις. Πας στη δουλειά φορτίζεις. Πας στο σουπερμέρκετ, φορτίζεις. Η ιδέα είναι ότι σε κάθε πιθανή θέση στάθμευσης μέσα στην ημέρα θα μπορείς να βάζεις και λίγο ρεύμα. Ίσως να φαίνεται ουτοπικό τώρα, αλλά είναι κάτι εύκολα υλοποιήσημο. Δεν θέλει καν ταχυφορτιστές, απλά έναν μικρό σε κάθε δεύτερο στύλο της ΔΕΗ.
      Οι ταχυφορτιστές χρειάζονται για τα μεγάλα ταξίδια, στις εθνικές οδούς, που θες να πάρεις πολύ ρεύμα σε λίγη ώρα -κι ας κοστίζει ακριβότερα.

      Για τη μια, αντε δυο φορες το χρονο, που θα χρειαστω ημερησιο range >350 χλμ, θα υποστω την ουρα στους φορτιστές, την αναμονη φορτισης, και ο,τι αλλο προκυψει.

      Αξιζει, τι να κανουμε. Σε λιγο και τα δυο αυτοκινητα στην οικογενεια θα ειναι ηλεκτρικα. Και οχι, δε μου περισσευουν τα χρηματα. Κανω τη μεταβαση επειδη ακριβως δε μου περισσευουν. Και δε διανοουμαι να δωσω πχ 5κ παραπανω για phev kia niro αντι για niro ev. Τα παραπανω 3κ σε σχεση με το mev τα χω παρει πισω σε 2 χρονια μαξ.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      B
      bilchil
    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      @ggab said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      Δηλαδή μπορείς να δώσεις για μπαλαντεζα πάνω από 40.000€ επειδή δεν σου περισσεύουν!!!
      Τί άλλο θα διαβάσω στο τοπικό των πριζόπληκτων......

      Μπαλαντεζα και πριζοπληκτοι. Δεν εχω να πω κατι

      posted in Περί αυτοκίνησης
      B
      bilchil
    • 1 / 1
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr