@fiverg said in Toyota Corolla Cross:
@sraf said in Toyota Corolla Cross:
Πείτε μας κύριοι λοιπόν, με 38κ, τόσο κάνει το δικό μου σήμερα, τι αγοράζει κάποιος ο οποίος θέλει ένα αμάξι που να τα κάνει όλα και να μην καίει( ναι κάποιοι πληρώνουν την βενζίνη από την τσέπη τους κάνοντας καθημερινά 60 χλμ σε αστικό και περαστικό περιβάλλον )- με 197hp AWD. Eνα αμάξι που αντικειμενικά δεν θα σκορπίσει στην καθημερινή χρήση, που δεν θα ζητάει πέραν των προβλεπόμενων, που θα είναι ο εργάτης όπως είπατε αλλά θα πάει την οικογένεια σου παντού και όποτε χρειαστεί με ποιότητα κύλισης και οδηγική συμπεριφορά άνω του μέσο όρου.
Καλημέρες. Κατ αρχήν να χαίρεσε (χαίρεστε) το αυτοκίνητό σας και καλές βόλτες. Όπως το θέτεις προφανώς βάζεις και τα κριτήρια της επιλογής σου. Ψάχνοντας για συγγενή με ανάλογα κριτήρια μόνο το 180 hp αυτόματο Sportage έκανε τικ σε ανάλογα κουτάκια. Βάζοντας όμως και άλλα (φόρος πολυτελείας δίλιτρου κάθε έτος και δυνητική ανάλογη δυσκολία στην μεταπώληση) το Sportage πήρε "κεφάλι", πολύ δε περισσότερο όταν τα είδαμε από κοντά στο εσωτερικό τους. Παρόλο που βέβαια καίει παραπάνω, άλλωστε είναι δύσκολο ένας αγοραστής στα 38Κ-40Κ να πει ότι προτάσσει την "οικονομία".
Δεν υπάρχει προφανώς "απόλυτη" επιλογή και προφανώς η επιλογή του καθενός είναι σεβαστλη και η καλύτερη για αυτόν. Προσωπικά επίσης δεν δέχομαι καθόλου τα σχόλια περί "παπουδίστικου" για ένα αμάξι σχεδόν 200 ίππων το οποίο απ έξω είναι (προσωπική μου άποψη) πολύ όμορφο (όπως και ΟΛΑ τα τωρινά toyota). Το μόνο θέμα του είναι "μέσα" και το CHR δείχνει ότι αν θέλουν, μπορούν, έπεσε τρελλό cost cutting.
ΘΑ ΣΟΥ ΠΩ ΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΑΝΤΙΘΕΤΑ ΜΕ ΣΕΝΑ, με απέτρεψε από το να πάρω sportage.
Κατ΄αρχήν η μία και μοναδική αντιπροσωπεία που υπάρχει στην πόλη της Θεσσαλονίκης, πόλη με 1,5 μύριο κατοίκους...!!!
Όλοι ξέρουμε ότι το μονοπώλιο δεν είναι καλό πράγμα, αντίθετα η Τουότα έχει αρκετά εξουσιοδοτημένα.
Δεύτερον κάποια σχόλια που διάβασα σε αρκετά φόρουμ, δεν θα πω τίποτε άλλο εδώ πάνω.
Τρίτον το ότι αυτό το μοτέρ που βγάζει 180 άλογα, χρειάζεται σε ένα χρόνο τουλάχιστον 3 φορές επάνω από τον φόρο πολυτελείας που πληρώνει το δίλιτρο σε καύσιμα αυτή τη στιγμή, ο οποίος φόρος πολυτελείας όλοι λένε ότι μπορεί να καταργηθεί, αλλά και να μην, πάλι λόγω κατανάλωσης είσαι πολύ πιο οικονομικά συνολικά με το Τουότα που δεν πληρώνει και τα δεν ξέρω πόσα ευρώ τέλη κυκλοφορίας για τους ρύπους των 180 αλόγων..!!
Στην πρώτη μου βόλτα που πήγα επαρχία το αυτοκίνητο έδειξε 4,4 λίτρα κατανάλωση στα 100 χλμ, έκανα συνολικά 270 χλμ....!!
Άντε γράψε τέτοια τιμή με το Κία.
Τέταρτον δεν ξέρω πόσο υβριδικό θα θεωρείται το Sportage με αυτήν την 48βολτη απλώς μπαταρία και για πόσο, ώστε να μπαίνει στον δακτύλιο των Αθηνών σε σχέση με το φουλ υβριδικό της Τουότα, που ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΕΙ καν τέλη κυκλοφορίας..!!
Πέμπτον, ναι μεν 7 χρόνια εγγύηση με περιορισμό στα χλμ. βέβαια όπως και το Τουότα , ΑΛΛΑ 2 ΜΟΝΟ ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΗΝ 48βολτη μπαταρία, ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟ..?? Η οποία μου είπαν ότι κοστίζει περίπου 1000 ευρώ, αν πάθει κάτι...!!
Έκτον ,ναι μεν 5 χρόνια δωρεάν σέρβις, αλλά αυξημένη τιμή στο αυτοκίνητο,εάν βέβαια θέλεις αφαιρούν 1000 ευρώ, δηλαδή σε βάζουν να ΠΡΟΠΛΗΡΩΣΕΙΣ τα 5 χρόνια σέρβις και σε αφήνουν να επιλέξεις εάν δεν τα θέλεις...!!!
Μα γιατί να προπληρώσω 5 χρόνια σέρβις..?? Αν το τρακάρω και βγει άχρηστο..?? Αν το πουλήσω..?? Αν....Αν...??!!
Έβδομον, ΜΕΤΑΠΩΛΗΣΗ, έχει κανείς την αφέλεια να νομίζει ότι θα πουλήσει πιο εύκολα το μεταχειρισμένο του Sportage με τα 180 άλογα, από ένα δίλιτρο corolla cross..??!! Και ποιο από τα δύο πιστεύεις ότι θα πιάσει καλύτερη τιμή και θα πουληθεί πιο εύκολα, το υβριδικό Τουότα ή το 1,6 Sportage με τα 180 άλογα που βαφτίστηκε hybrid..??!!
Δεν θα μπω στον κόπο να αναφέρω σαν μειονέκτημα τα 3000 περίπου ευρώ που ήταν ακριβότερο το Sportage, ούτε και το ποιο μου φάνηκε καλύτερο στην πορεία κ.λπ, διότι ειδικά το τελευταίο είναι υποκειμενικό θέμα, ο καθένας το βλέπει όπως θέλει.
Εσωτερικά το Κία φαίνεται πιο πλούσιο, όχι απαραίτητα και πιο ποιοτικό, όμως έχει κάποια μειονεκτήματα για μένα, όπως το από που και πως ενεργοποιείς τον κλιματισμό κ.λπ...
Τώρα το ποιο έχει την καλύτερη τετρακίνηση..?? Ο καθένας λέει τα δικά του, εκείνο που είναι σίγουρο πάντως είναι πως πάμε πλέον σε νέα μορφή τετρακίνησης στα ηλεκτρομοτέρ, όπου μετά από κάποια χρόνια λένε ότι ο κάθε τροχός θα έχει το δικό του ηλεκτρομοτέρ..!!
Το Τουότα έχει δύο ηλεκτρομοτέρ για μπροστά και πίσω κίνηση, ενώ το Sportage από ότι γνωρίζω είναι με ποιο κλασσική τετρακίνηση.
Έγραψα τους λόγους που ΕΓΩ επέλεξα Τουότα , υποκειμενικές οι απόψεις και η επιλογή μου...!!!