Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Toyota Corolla Cross
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Toyota Corolla Cross
    • 1
    • 2
    • 537
    • 538
    • 539
    • 540
    • 541
    • 540 / 541
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    246
    10820
    598117
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • J
      jamesd @terryp117 last edited by jamesd

      @terryp117 said in Toyota Corolla Cross:

      @exhorder-0 said in Toyota Corolla Cross:

      Μια ερώτηση γενικότερου ενδιαφέροντος προς τους κατόχους δεδομένου ότι έχει περάσει και ένα χρονικό διάστημα από τότε που πρωτοκυκλοφόρησε το αμάξι: στο ταξίδι είναι ένα άνετο αμάξι; Νιώθει κανείς ότι "καταπίνει" τα χιλιόμετρα που λέμε; Είναι οκ για μια 4μελη οικογένεια (με λογικές απαίτησεις σε αποσκευές);

      ΑΝ μπορείς οικονομικά ή διαθέτεις τόσα, πήγαινε σε τετρακίνητο active plus , η καλύτερη επιλογή για τα λεφτά της, κρατάει πολύ καλά στο δρόμο λόγω και τετρακίνησης για τα κιλά του και το τζιποειδές του ,αν όχι πάλι την active plus προτείνω σε 1,8 , εκεί όμως χάνεις την άνεση της πίσω ανεξάρτητης ανάρτησης που δεν είναι πλέον σαν μαγικό χαλί το αυτοκίνητο.
      Ας μη σε φοβίζουν τα 2000 κυβικά και ο φόρος ,θα τα βγάλεις πολύ γρήγορα από την κατανάλωση, εκτός αν σκέπτεσαι να το πουλήσεις
      σε 2-3 χρόνια, εκεί θα χάσεις...!!!
      Οι επιπλέον εκδόσεις για μένα είναι πεταμένα λεφτά, προσωπική άποψη, ειδικά σε Τογιότα...!!!
      Το δίλιτρο έρχεται πλέον με 20 άλογα λιγότερα, το γιατί δεν ξέρω.
      Και προσοχή τα Τογιότα κλέβονται ΠΑΝΕΥΚΟΛΑ, όπως και πολλά άλλα αυτοκίνητα που δεν έχουν κλειδί πλέον...!!!
      Απαιτείται ένας καλός Ρώσικος συναγερμός και όχι αυτά τα χαζοκούτια που βάζουν ΠΟΛΥ ΠΡΟΧΕΙΡΑ ως δώρο στις αντιπροσωπείες....!!!

      Είναι suv, είναι Toyota άρα το ‘κρατάει πολύ καλά’ δεν το καταλαβαίνω αν δεν κάνει off roading ή οδήγηση σε χιόνι, δηλαδή πόσο καλά πρέπει να κρατάει πια ένα αυτοκίνητο με οικογενειακό προσανατολισμό που απλά θα πάει από το Α στο Β με νόμιμη ταχύτητα και ήρεμη οδήγηση καθώς δεν προδιαθέτει για κάτι άλλο;

      Αναφορικά με το 2000cc είμαι της άποψης ότι ο φόρος θα πληρωθεί είτε κουνηθεί το αμάξι είτε όχι ενώ η βενζίνη θα πληρωθεί μόνο αν κινείται οπότε ο 1.8 παραμένει ευέλικτος και οικονομικός με κάποια θυσία στους ίππους που για τέτοιου προσανατολισμού αμάξι μπορεί οι παραπάνω ίπποι να είναι Overkill (good to have μόνο). Για την ανάρτηση συμφωνώ 100%.

      T 1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • I
        ilias78 @fanis75 last edited by

        @fanis75 said in Toyota Corolla Cross:

        @exhorder-0 said in Toyota Corolla Cross:

        Μια ερώτηση γενικότερου ενδιαφέροντος προς τους κατόχους δεδομένου ότι έχει περάσει και ένα χρονικό διάστημα από τότε που πρωτοκυκλοφόρησε το αμάξι: στο ταξίδι είναι ένα άνετο αμάξι; Νιώθει κανείς ότι "καταπίνει" τα χιλιόμετρα που λέμε; Είναι οκ για μια 4μελη οικογένεια (με λογικές απαίτησεις σε αποσκευές);

        Δεν ειμαι κάτοχος, αλλά πρόσφατα νοίκιασα ένα 1.800 (δυστυχώς) από Βουδαπέστη και έκανε κάπου 1.000χλμ σε 3 μέρες (τα 700 ήταν ταξίδι πηγαινε-έλα) και θα έλεγα ότι ήταν μια χαρά άνετο. Κάναμε την διαδρομή ακατούρητοι (χαχαχα!!!) στο πήγαινε και μια στάση για βενζίνη στην επιστροφή. Όπως έγραψα και σχετικά πριν 2-3 εβδομάδες, υστερεί σε ηχομόνωση σε σχέση με τα άλλα C Suv, π.χ. συγκριτικά με ένα Tiguan ή ένα Kuga.

        Θυμάσαι τι αυτονομία σου έβγαλε με γεμάτο ρεζερβουάρ στο ταξίδι?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • E
          Exhorder 0 @terryp117 last edited by

          @terryp117 said in Toyota Corolla Cross:

          @exhorder-0 said in Toyota Corolla Cross:

          Μια ερώτηση γενικότερου ενδιαφέροντος προς τους κατόχους δεδομένου ότι έχει περάσει και ένα χρονικό διάστημα από τότε που πρωτοκυκλοφόρησε το αμάξι: στο ταξίδι είναι ένα άνετο αμάξι; Νιώθει κανείς ότι "καταπίνει" τα χιλιόμετρα που λέμε; Είναι οκ για μια 4μελη οικογένεια (με λογικές απαίτησεις σε αποσκευές);

          ΦΙΛΕ, το corolla cross άργησε λίγο να έρθει στην Ευρώπη και στην Ελλάδα, οπότε δεν το λες και παλιό, το λίφτινγκ έρχεται άμεσα από ότι λένε, αυτά ίσως λόγω του ότι κατασκευάζεται στην Ιαπωνία ,πράγμα που δεν πρέπει να το παραβλέπουμε...!!!
          Έχω κάνει 27000 χλμ. σε ένα χρόνο και 3 μήνες σχεδόν όλα σε ταξίδι εκτός πόλης.
          Κάνω 270 χλμ. περίπου δύο φορές ανά εβδομάδα σε Εθνική και επαρχιακό οδικό δίκτυο. Πριν είχα για 3 χρόνια το 1,8 το hatchback με τα 122 άλογα, τώρα το δίλιτρο με τετρακίνηση και τα 198.
          Η οικογένεια μου έχει και Μερσεντές Ε του 2020-21 ,αυτό στο γράφω για να σου πω ότι έχω μέτρο σύγκρισης με ακριβότερα αυτοκίνητα.
          Το corolla cross ταξιδεύει καταπληκτικά, με πολύ άνεση, είναι πολύ ευχάριστο και ξεκούραστο οι 4 μέσα παίζουν μπάλλα...!!!
          Λίγους συμβιβασμούς απαιτεί με το πόσες βαλίτσες θα μεταφέρεις, δεν έχει δηλαδή μεγάλους χώρους γιαυτό, απλά ικανοποιητικούς.
          Δεν συγκρίνεται εννοείται με τίποτε με το πολύ χαμηλό hatchback, το οποίο είναι πληκτικό και πολλές φορές επικίνδυνο για τους Ελληνικούς δρόμους αφού απέχει από το έδαφος μόνο 11 πόντους...!!!
          Η τετρακίνηση του δίνει μεγάλο πλεονέκτημα στα κρατήματα, δεν συμπεριφέρεται όπως τα απλά τζιποειδή, το πήρα επίτηδες με 17άρες ζάντες επειδή έψαχνα την άνεση ,έχω πάντα την πίεση των ελαστικών στο 31 αντί για 33 που προτείνει η Τογιότα και ταξιδεύει σαν Σιτροέν, βοηθούμενο και από την πολλή καλή ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων...!!!
          Πριν το πάρω ,έκανα αρκετές φορές τεστ με το chr, ούτε στην οδική συμπεριφορά μοιάζουν ,ούτε με τίποτε στην άνεση και τους χώρους, άσε που δεν εύρισκα εύκολα δίλιτρο, πόσο μάλλον τετρακίνητο.
          Το chr είναι πιο σφικτό, πιο σπορτίβικο, αλλά και πολύ πιο πληκτικό ,ειδικά για τετραμελή οικογένεια δεν θα το πρότεινα με τίποτε..!!
          Πιο νεανικό αυτοκίνητο, προτιμότερο για ζευγάρι που ακόμα ψάχνεται με βόλτες , ταξίδια και λίγο μούρη...!!!
          ΑΝ μπορείς οικονομικά ή διαθέτεις τόσα, πήγαινε σε τετρακίνητο active plus , η καλύτερη επιλογή για τα λεφτά της, κρατάει πολύ καλά στο δρόμο λόγω και τετρακίνησης για τα κιλά του και το τζιποειδές του ,αν όχι πάλι την active plus προτείνω σε 1,8 , εκεί όμως χάνεις την άνεση της πίσω ανεξάρτητης ανάρτησης που δεν είναι πλέον σαν μαγικό χαλί το αυτοκίνητο.
          Ας μη σε φοβίζουν τα 2000 κυβικά και ο φόρος ,θα τα βγάλεις πολύ γρήγορα από την κατανάλωση, εκτός αν σκέπτεσαι να το πουλήσεις
          σε 2-3 χρόνια, εκεί θα χάσεις...!!!
          Οι επιπλέον εκδόσεις για μένα είναι πεταμένα λεφτά, προσωπική άποψη, ειδικά σε Τογιότα...!!!
          Το δίλιτρο έρχεται πλέον με 20 άλογα λιγότερα, το γιατί δεν ξέρω.
          Και προσοχή τα Τογιότα κλέβονται ΠΑΝΕΥΚΟΛΑ, όπως και πολλά άλλα αυτοκίνητα που δεν έχουν κλειδί πλέον...!!!
          Απαιτείται ένας καλός Ρώσικος συναγερμός και όχι αυτά τα χαζοκούτια που βάζουν ΠΟΛΥ ΠΡΟΧΕΙΡΑ ως δώρο στις αντιπροσωπείες....!!!

          Ευχαριστώ πολύ για την απάντηση! Περιεκτικότατος και to the point!

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • T
            terryp117 @jamesd last edited by

            @jamesd said in Toyota Corolla Cross:

            @terryp117 said in Toyota Corolla Cross:

            @exhorder-0 said in Toyota Corolla Cross:

            Μια ερώτηση γενικότερου ενδιαφέροντος προς τους κατόχους δεδομένου ότι έχει περάσει και ένα χρονικό διάστημα από τότε που πρωτοκυκλοφόρησε το αμάξι: στο ταξίδι είναι ένα άνετο αμάξι; Νιώθει κανείς ότι "καταπίνει" τα χιλιόμετρα που λέμε; Είναι οκ για μια 4μελη οικογένεια (με λογικές απαίτησεις σε αποσκευές);

            ΑΝ μπορείς οικονομικά ή διαθέτεις τόσα, πήγαινε σε τετρακίνητο active plus , η καλύτερη επιλογή για τα λεφτά της, κρατάει πολύ καλά στο δρόμο λόγω και τετρακίνησης για τα κιλά του και το τζιποειδές του ,αν όχι πάλι την active plus προτείνω σε 1,8 , εκεί όμως χάνεις την άνεση της πίσω ανεξάρτητης ανάρτησης που δεν είναι πλέον σαν μαγικό χαλί το αυτοκίνητο.
            Ας μη σε φοβίζουν τα 2000 κυβικά και ο φόρος ,θα τα βγάλεις πολύ γρήγορα από την κατανάλωση, εκτός αν σκέπτεσαι να το πουλήσεις
            σε 2-3 χρόνια, εκεί θα χάσεις...!!!
            Οι επιπλέον εκδόσεις για μένα είναι πεταμένα λεφτά, προσωπική άποψη, ειδικά σε Τογιότα...!!!
            Το δίλιτρο έρχεται πλέον με 20 άλογα λιγότερα, το γιατί δεν ξέρω.
            Και προσοχή τα Τογιότα κλέβονται ΠΑΝΕΥΚΟΛΑ, όπως και πολλά άλλα αυτοκίνητα που δεν έχουν κλειδί πλέον...!!!
            Απαιτείται ένας καλός Ρώσικος συναγερμός και όχι αυτά τα χαζοκούτια που βάζουν ΠΟΛΥ ΠΡΟΧΕΙΡΑ ως δώρο στις αντιπροσωπείες....!!!

            Είναι suv, είναι Toyota άρα το ‘κρατάει πολύ καλά’ δεν το καταλαβαίνω αν δεν κάνει off roading ή οδήγηση σε χιόνι, δηλαδή πόσο καλά πρέπει να κρατάει πια ένα αυτοκίνητο με οικογενειακό προσανατολισμό που απλά θα πάει από το Α στο Β με νόμιμη ταχύτητα και ήρεμη οδήγηση καθώς δεν προδιαθέτει για κάτι άλλο;

            Αναφορικά με το 2000cc είμαι της άποψης ότι ο φόρος θα πληρωθεί είτε κουνηθεί το αμάξι είτε όχι ενώ η βενζίνη θα πληρωθεί μόνο αν κινείται οπότε ο 1.8 παραμένει ευέλικτος και οικονομικός με κάποια θυσία στους ίππους που για τέτοιου προσανατολισμού αμάξι μπορεί οι παραπάνω ίπποι να είναι Overkill (good to have μόνο). Για την ανάρτηση συμφωνώ 100%.

            ΚΑΙ ΟΜΩΣ, αν δεις το πως ενεργοποιείται η τετρακίνηση, όταν στρίβεις π.χ. με λίγα παραπάνω θα καταλάβεις,
            Έβαλα στην οθόνη την λειτουργία, να βλέπω πότε εμπλέκεται δηλαδή και εκεί συνειδητοποίησα αυτό που ένοιωθα πιέζοντας το , όταν έβλεπα την τετρακίνηση να ενεργοποιείται αυτόματα.
            Αυτό δεν είναι υποχρεωτικό βέβαια να το κάνεις ,μπορεί όμως να σε γλυτώσει αν γλιστρήσεις π.χ. κάποια στιγμή, λόγω κακής ασφάλτου, βροχής, κ.λπ...., σε επαναφέρει πιο εύκολα.
            Εννοείται ότι όλα τα αγωνιστικά αυτοκίνητα πλέον, προχώρησαν στην τετρακίνηση από το 1980 με τα Άουντι κουάτρο και την Γαλλίδα Μουτόν, γιατί προφανώς κρατάνε καλύτερα, δεν μπορεί και στα απλά αυτοκίνητα να μην ισχύει αυτό, όσο χαλαρά και να πηγαίνουν...!!!
            Δεν το συγκρίνω με σπορ αυτοκίνητα, για τζιποειδή μιλάω, εμένα μου έδωσε αυτή την εντύπωση, ότι αναλογικά με το τι είναι μου εμπνέει εμπιστοσύνη σε ότι αφορά τα κρατήματα του.
            Άλλωστε για βόλτες και ταξίδια το πήρα και όχι για καγκουριές..!!
            Πρέπει να έχει κάποιος και την ικανότητα, την εμπειρία και τη λογική, να αντιλαμβάνεται το τι έχει στα σκέλια του.
            Το 4Χ4 δεν είναι μόνο για χιόνια και λάσπες, το είδα στην πράξη..!!
            Όσο για τα 198 άλογα, αν έχεις την εμπειρία μπορεί να τα χρειαστείς κάποια στιγμή, να σε βοηθήσουν, αχρείαστα να είναι.
            Επίσης η Τογιότα δίνει διαφορά κατανάλωσης του 1,8 με το δίλιτρο 4Χ4 νομίζω μόνο μισό λίτρο στα 100 χλμ. .
            Πιστεύω ότι προηγούνται οι ανάγκες και τα θέλω του καθενός για το ποιο θα επιλέξει, εγώ έγραψα την άποψη μου, προφανώς την υποκειμενική, προσπάθησα να είμαι όσο πιο δίκαιος για τις διαφορές του 1,8 με το δίλιτρο και ειδικά το 4Χ4, τις βασικές.
            Τα άλογα είναι πάντα άλογα, καλύτερα να τα έχεις ,αλλά και να ξέρεις που και πως θα τα αξιοποιήσεις αν χρειαστεί.
            Στην προσπέραση π.χ. σε αφήνει πολύ λιγότερο εκτεθειμένο στο απέναντι ρεύμα, πράγμα που σε βοηθάει να την κάνεις πιο εύκολα, μειώνοντας φυσικά και τον κίνδυνο.
            Αν ξέρεις να οδηγείς χωρίς ανόητο ρίσκο, βλακώδεις εγωισμούς κ.λπ., εννοείται ότι και τα 140 άλογα είναι υπεραρκετά...!!!
            Οπότε προηγούνται τα θέλω του καθενός, η τσέπη του και οι ανάγκες του, σε αυτό μπορούμε να συμφωνήσουμε.

            1 Reply Last reply Reply Quote 5
            • T
              tolisk20 last edited by

              Τι μου θυμιζει τι μου θυμιζειFB_IMG_1751986530983.jpg FB_IMG_1751986535122.jpg

              S 1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • L
                lap last edited by

                Εξωτικό νησί;

                ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • S
                  supergeorge @tolisk20 last edited by

                  @tolisk20 said in Toyota Corolla Cross:

                  Τι μου θυμιζει τι μου θυμιζει!

                  Είδα σήμερα ένα παρκαρισμένο σε Lidl στη Χαλκιδική. Εντυπωσιακό από κοντά, έβγαζε μια premiumίλα.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • N
                    nikonino last edited by nikonino

                    Καλημέρα στην ομάδα. Εδώ και κάποιες μέρες έχει ανέβει στο site της Toyota ο configurator για τις εκδόσεις του νέου Corolla cross αναλυτικά με κινητήρες, εξοπλισμό, χρώματα, τιμές! Καλές αγορές 🤩

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • V
                      vigilantius__1985 last edited by vigilantius__1985

                      Θεωρείτε ότι το παραπάνω κόστος από style σε sport gr αξίζει;

                      T N 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                      • T
                        tkin73 @vigilantius__1985 last edited by tkin73

                        @vigilantius__1985 said in Toyota Corolla Cross:

                        Θεωρείτε ότι το παραπάνω κόστος από active plus σε sport gr αξίζει;

                        Δλδ από 31 σε 41? Αν πρόκειται για άλλο αμάξι άλλο κινητήρα το συζητάμε, οτιδήποτε άλλο είναι ακραία διαφορά τιμής. Τώρα αν είναι λίγο πιο χαμηλωμένο και έχει μερικές σπορ πινελιές δεν δικαιολογείται με τπτ.
                        Νόημα έχει μεταξύ ακτιβ και σταιλ αν αξίζει η διαφορά. Και εκεί θα πω ότι μάλλον αξίζει.

                        V 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • V
                          vigilantius__1985 @tkin73 last edited by vigilantius__1985

                          @tkin73 said in Toyota Corolla Cross:

                          @vigilantius__1985 said in Toyota Corolla Cross:

                          Θεωρείτε ότι το παραπάνω κόστος από active plus σε sport gr αξίζει;

                          Δλδ από 31 σε 41? Αν πρόκειται για άλλο αμάξι άλλο κινητήρα το συζητάμε, οτιδήποτε άλλο είναι ακραία διαφορά τιμής. Τώρα αν είναι λίγο πιο χαμηλωμένο και έχει μερικές σπορ πινελιές δεν δικαιολογείται με τπτ.
                          Νόημα έχει μεταξύ ακτιβ και σταιλ αν αξίζει η διαφορά. Και εκεί θα πω ότι μάλλον αξίζει.

                          συγγνώμη, από style σε sport gr εννοούσα. Δεν ξέρω κατά πόσο γίνεται πιο όμορφο εμφανισιακά στην gr έκδοση

                          T 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • N
                            nikonino @vigilantius__1985 last edited by nikonino

                            @vigilantius__1985 said in Toyota Corolla Cross:

                            Θεωρείτε ότι το παραπάνω κόστος από active plus σε sport gr αξίζει;

                            Για εμένα είναι ακραία ακόμα και τα 3 χιλιάρικα παραπάνω της έκδοσης style σε σχέση με την active plus. Δηλαδή για:

                            • 18ρες ζάντες (αντί για 17),
                            • φιμέ κρύσταλλα πίσω,
                            • εξολοκλήρου led φώτα μπρος-πίσω (αντί για φώτα μέρας και φλας με λάμπες αλογόνου),
                            • αισθητήρες παρκαρίσματος (ενώ έχεις κάμερα οπισθοπορίας) και
                            • τυφλού σημείου (ζω και χωρίς αυτό).

                            Δεν νομίζω ότι παίρνεις τόσο value for money μεταξύ εκδόσεων.

                            T 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • T
                              tkin73 @vigilantius__1985 last edited by

                              @vigilantius__1985 said in Toyota Corolla Cross:

                              @tkin73 said in Toyota Corolla Cross:

                              @vigilantius__1985 said in Toyota Corolla Cross:

                              Θεωρείτε ότι το παραπάνω κόστος από active plus σε sport gr αξίζει;

                              Δλδ από 31 σε 41? Αν πρόκειται για άλλο αμάξι άλλο κινητήρα το συζητάμε, οτιδήποτε άλλο είναι ακραία διαφορά τιμής. Τώρα αν είναι λίγο πιο χαμηλωμένο και έχει μερικές σπορ πινελιές δεν δικαιολογείται με τπτ.
                              Νόημα έχει μεταξύ ακτιβ και σταιλ αν αξίζει η διαφορά. Και εκεί θα πω ότι μάλλον αξίζει.

                              συγγνώμη, από style σε sport gr εννοούσα. Δεν ξέρω κατά πόσο γίνεται πιο όμορφο εμφανισιακά στην gr έκδοση

                              Με την sport πας κατευθείαν σε 2.0 δεν έχει 1.8. Η διαφορά τιμής των εκδόσεων είναι 4Κ , έχει 9 ηχεία αντί για 6 και είναι jbl τα άλλα δεν ξέρουμε, έχει σπορ καθίσματα, έχει σύστημα πλοήγησης , smart connect, 19 αρες ζάντες ( αυτό κακο είναι), έξυπνο ψηφιακό κλειδί, άλλο τιμόνι άλλη μάσκα.
                              Είναι αρκετές οι διαφορές όπως και τα 4Κ είναι αρκετά που άμα αγοράζεις με δόσεις γίνονται ακόμα περισσότερα.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • T
                                tkin73 @nikonino last edited by tkin73

                                @nikonino said in Toyota Corolla Cross:

                                @vigilantius__1985 said in Toyota Corolla Cross:

                                Θεωρείτε ότι το παραπάνω κόστος από active plus σε sport gr αξίζει;

                                Για εμένα είναι ακραία ακόμα και τα 3 χιλιάρικα παραπάνω της έκδοσης style σε σχέση με την active plus. Δηλαδή για:

                                • 18ρες ζάντες (αντί για 17),
                                • φιμέ κρύσταλλα πίσω,
                                • εξολοκλήρου led φώτα μπρος-πίσω (αντί για φώτα μέρας και φλας με λάμπες αλογόνου),
                                • αισθητήρες παρκαρίσματος (ενώ έχεις κάμερα οπισθοπορίας) και
                                • τυφλού σημείου (ζω και χωρίς αυτό).

                                Δεν νομίζω ότι παίρνεις τόσο value for money μεταξύ εκδόσεων.

                                Η διαφορά είναι 2.5Κ. Άλλο οι αισθητήρες που σου εμφανίζουν την απόσταση σε οθόνη και άλλο η κάμερα.
                                Εννοείται με τα πάντα ζούμε χωρίς να τα επιλέξουμε.
                                Επίσης έχει και άλλα πολλά που δεν ανέφερες. Δερμάτινο θερμαινόμενο τιμόνι , δερμάτινο λεβιέ, εσωτερικό φωτισμό, ηλεκτρικό άνοιγμα πόρτας αποσκευών, απομακρυσμένο έλεγχο...
                                Και φρενάρισμα πίσω σε κάθετα κινούμενο όχημα!
                                Ε πόσα θες δλδ για να τα πεις vfm?
                                Μια χαρά δικαιολογεί τα λεφτά της η style σε σχέση με την ακτιβ.
                                Αλλού μόνο ηλεκτρική πόρτα την χρεώνουν 800-900 ευρώ!

                                N 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                • N
                                  nikonino @tkin73 last edited by

                                  @tkin73 said in Toyota Corolla Cross:

                                  @nikonino said in Toyota Corolla Cross:

                                  @vigilantius__1985 said in Toyota Corolla Cross:

                                  Θεωρείτε ότι το παραπάνω κόστος από active plus σε sport gr αξίζει;

                                  Για εμένα είναι ακραία ακόμα και τα 3 χιλιάρικα παραπάνω της έκδοσης style σε σχέση με την active plus. Δηλαδή για:

                                  • 18ρες ζάντες (αντί για 17),
                                  • φιμέ κρύσταλλα πίσω,
                                  • εξολοκλήρου led φώτα μπρος-πίσω (αντί για φώτα μέρας και φλας με λάμπες αλογόνου),
                                  • αισθητήρες παρκαρίσματος (ενώ έχεις κάμερα οπισθοπορίας) και
                                  • τυφλού σημείου (ζω και χωρίς αυτό).

                                  Δεν νομίζω ότι παίρνεις τόσο value for money μεταξύ εκδόσεων.

                                  Η διαφορά είναι 2.5Κ. Άλλο οι αισθητήρες που σου εμφανίζουν την απόσταση σε οθόνη και άλλο η κάμερα.
                                  Εννοείται με τα πάντα ζούμε χωρίς να τα επιλέξουμε.
                                  Επίσης έχει και άλλα πολλά που δεν ανέφερες. Δερμάτινο θερμαινόμενο τιμόνι , δερμάτινο λεβιέ, εσωτερικό φωτισμό, ηλεκτρικό άνοιγμα πόρτας αποσκευών, απομακρυσμένο έλεγχο...
                                  Και φρενάρισμα πίσω σε κάθετα κινούμενο όχημα!
                                  Ε πόσα θες δλδ για να τα πεις vfm?
                                  Μια χαρά δικαιολογεί τα λεφτά της η style σε σχέση με την ακτιβ.

                                  3 χιλιάδες είναι μαζί με το κόστος του χρώματος. Μόνο το ηλεκτρικό άνοιγμα της θύρας αποσκευών ξέχασα να πω. Τα άλλα που λες για τιμόνια και λεβγιέδες και φωτισμό, τα έχει και η active plus. Αυτό με το φρενάρισμα είναι λόγω των αισθητήρων παρκαρίσματος.

                                  Είναι πολλά λεφτά τα 3 χιλιάδες για αισθητήρες και ζάντες.

                                  A d P T 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                                  • A d P
                                    A d P moderator @nikonino last edited by

                                    @nikonino said in Toyota Corolla Cross:

                                    @tkin73 said in Toyota Corolla Cross:

                                    @nikonino said in Toyota Corolla Cross:

                                    @vigilantius__1985 said in Toyota Corolla Cross:

                                    Θεωρείτε ότι το παραπάνω κόστος από active plus σε sport gr αξίζει;

                                    Για εμένα είναι ακραία ακόμα και τα 3 χιλιάρικα παραπάνω της έκδοσης style σε σχέση με την active plus. Δηλαδή για:

                                    • 18ρες ζάντες (αντί για 17),
                                    • φιμέ κρύσταλλα πίσω,
                                    • εξολοκλήρου led φώτα μπρος-πίσω (αντί για φώτα μέρας και φλας με λάμπες αλογόνου),
                                    • αισθητήρες παρκαρίσματος (ενώ έχεις κάμερα οπισθοπορίας) και
                                    • τυφλού σημείου (ζω και χωρίς αυτό).

                                    Δεν νομίζω ότι παίρνεις τόσο value for money μεταξύ εκδόσεων.

                                    Η διαφορά είναι 2.5Κ. Άλλο οι αισθητήρες που σου εμφανίζουν την απόσταση σε οθόνη και άλλο η κάμερα.
                                    Εννοείται με τα πάντα ζούμε χωρίς να τα επιλέξουμε.
                                    Επίσης έχει και άλλα πολλά που δεν ανέφερες. Δερμάτινο θερμαινόμενο τιμόνι , δερμάτινο λεβιέ, εσωτερικό φωτισμό, ηλεκτρικό άνοιγμα πόρτας αποσκευών, απομακρυσμένο έλεγχο...
                                    Και φρενάρισμα πίσω σε κάθετα κινούμενο όχημα!
                                    Ε πόσα θες δλδ για να τα πεις vfm?
                                    Μια χαρά δικαιολογεί τα λεφτά της η style σε σχέση με την ακτιβ.

                                    3 χιλιάδες είναι μαζί με το κόστος του χρώματος. Μόνο το ηλεκτρικό άνοιγμα της θύρας αποσκευών ξέχασα να πω. Τα άλλα που λες για τιμόνια και λεβγιέδες και φωτισμό, τα έχει και η active plus. Αυτό με το φρενάρισμα είναι λόγω των αισθητήρων παρκαρίσματος.

                                    Είναι πολλά λεφτά τα 3 χιλιάδες για αισθητήρες και ζάντες.

                                    Μόνο και μόνο για το ηλεκτρικό πορτμπαγκάζ αξίζει τα 3000€

                                    I EAT MILF AND COOKIES

                                    I 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • I
                                      ilias-a @A d P last edited by

                                      @a-d-p said in Toyota Corolla Cross:

                                      @nikonino said in Toyota Corolla Cross:

                                      @tkin73 said in Toyota Corolla Cross:

                                      @nikonino said in Toyota Corolla Cross:

                                      @vigilantius__1985 said in Toyota Corolla Cross:

                                      Θεωρείτε ότι το παραπάνω κόστος από active plus σε sport gr αξίζει;

                                      Για εμένα είναι ακραία ακόμα και τα 3 χιλιάρικα παραπάνω της έκδοσης style σε σχέση με την active plus. Δηλαδή για:

                                      • 18ρες ζάντες (αντί για 17),
                                      • φιμέ κρύσταλλα πίσω,
                                      • εξολοκλήρου led φώτα μπρος-πίσω (αντί για φώτα μέρας και φλας με λάμπες αλογόνου),
                                      • αισθητήρες παρκαρίσματος (ενώ έχεις κάμερα οπισθοπορίας) και
                                      • τυφλού σημείου (ζω και χωρίς αυτό).

                                      Δεν νομίζω ότι παίρνεις τόσο value for money μεταξύ εκδόσεων.

                                      Η διαφορά είναι 2.5Κ. Άλλο οι αισθητήρες που σου εμφανίζουν την απόσταση σε οθόνη και άλλο η κάμερα.
                                      Εννοείται με τα πάντα ζούμε χωρίς να τα επιλέξουμε.
                                      Επίσης έχει και άλλα πολλά που δεν ανέφερες. Δερμάτινο θερμαινόμενο τιμόνι , δερμάτινο λεβιέ, εσωτερικό φωτισμό, ηλεκτρικό άνοιγμα πόρτας αποσκευών, απομακρυσμένο έλεγχο...
                                      Και φρενάρισμα πίσω σε κάθετα κινούμενο όχημα!
                                      Ε πόσα θες δλδ για να τα πεις vfm?
                                      Μια χαρά δικαιολογεί τα λεφτά της η style σε σχέση με την ακτιβ.

                                      3 χιλιάδες είναι μαζί με το κόστος του χρώματος. Μόνο το ηλεκτρικό άνοιγμα της θύρας αποσκευών ξέχασα να πω. Τα άλλα που λες για τιμόνια και λεβγιέδες και φωτισμό, τα έχει και η active plus. Αυτό με το φρενάρισμα είναι λόγω των αισθητήρων παρκαρίσματος.

                                      Είναι πολλά λεφτά τα 3 χιλιάδες για αισθητήρες και ζάντες.

                                      Μόνο και μόνο για το ηλεκτρικό πορτμπαγκάζ αξίζει τα 3000€

                                      Οταν ερθει η ωρα για αλλαγη μπουκαλας να σας δω.

                                      T Chrisk6 S G A d P 5 Replies Last reply Reply Quote 4
                                      • T
                                        tkin73 @nikonino last edited by tkin73

                                        @nikonino said in Toyota Corolla Cross:

                                        @tkin73 said in Toyota Corolla Cross:

                                        @nikonino said in Toyota Corolla Cross:

                                        @vigilantius__1985 said in Toyota Corolla Cross:

                                        Θεωρείτε ότι το παραπάνω κόστος από active plus σε sport gr αξίζει;

                                        Για εμένα είναι ακραία ακόμα και τα 3 χιλιάρικα παραπάνω της έκδοσης style σε σχέση με την active plus. Δηλαδή για:

                                        • 18ρες ζάντες (αντί για 17),
                                        • φιμέ κρύσταλλα πίσω,
                                        • εξολοκλήρου led φώτα μπρος-πίσω (αντί για φώτα μέρας και φλας με λάμπες αλογόνου),
                                        • αισθητήρες παρκαρίσματος (ενώ έχεις κάμερα οπισθοπορίας) και
                                        • τυφλού σημείου (ζω και χωρίς αυτό).

                                        Δεν νομίζω ότι παίρνεις τόσο value for money μεταξύ εκδόσεων.

                                        Η διαφορά είναι 2.5Κ. Άλλο οι αισθητήρες που σου εμφανίζουν την απόσταση σε οθόνη και άλλο η κάμερα.
                                        Εννοείται με τα πάντα ζούμε χωρίς να τα επιλέξουμε.
                                        Επίσης έχει και άλλα πολλά που δεν ανέφερες. Δερμάτινο θερμαινόμενο τιμόνι , δερμάτινο λεβιέ, εσωτερικό φωτισμό, ηλεκτρικό άνοιγμα πόρτας αποσκευών, απομακρυσμένο έλεγχο...
                                        Και φρενάρισμα πίσω σε κάθετα κινούμενο όχημα!
                                        Ε πόσα θες δλδ για να τα πεις vfm?
                                        Μια χαρά δικαιολογεί τα λεφτά της η style σε σχέση με την ακτιβ.

                                        3 χιλιάδες είναι μαζί με το κόστος του χρώματος. Μόνο το ηλεκτρικό άνοιγμα της θύρας αποσκευών ξέχασα να πω. Τα άλλα που λες για τιμόνια και λεβγιέδες και φωτισμό, τα έχει και η active plus. Αυτό με το φρενάρισμα είναι λόγω των αισθητήρων παρκαρίσματος.

                                        Είναι πολλά λεφτά τα 3 χιλιάδες για αισθητήρες και ζάντες.

                                        Πως τα έχει η ακτιβ; Βάλε σύγκριση των εκδόσεων με τις διάφορες και θα δεις πως δεν τα έχει. Η ακτιβ δίνεις 31Κ και παίρνεις πλαστικους λεβιεδες και τιμόνια...όσο για το κόστος του χρώματος που λες στην ακτιβ δλδ το χρώμα είναι μέσα στην τιμή; Δεν νομίζω...

                                        N 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • T
                                          tkin73 @ilias-a last edited by

                                          @ilias-a said in Toyota Corolla Cross:

                                          @a-d-p said in Toyota Corolla Cross:

                                          @nikonino said in Toyota Corolla Cross:

                                          @tkin73 said in Toyota Corolla Cross:

                                          @nikonino said in Toyota Corolla Cross:

                                          @vigilantius__1985 said in Toyota Corolla Cross:

                                          Θεωρείτε ότι το παραπάνω κόστος από active plus σε sport gr αξίζει;

                                          Για εμένα είναι ακραία ακόμα και τα 3 χιλιάρικα παραπάνω της έκδοσης style σε σχέση με την active plus. Δηλαδή για:

                                          • 18ρες ζάντες (αντί για 17),
                                          • φιμέ κρύσταλλα πίσω,
                                          • εξολοκλήρου led φώτα μπρος-πίσω (αντί για φώτα μέρας και φλας με λάμπες αλογόνου),
                                          • αισθητήρες παρκαρίσματος (ενώ έχεις κάμερα οπισθοπορίας) και
                                          • τυφλού σημείου (ζω και χωρίς αυτό).

                                          Δεν νομίζω ότι παίρνεις τόσο value for money μεταξύ εκδόσεων.

                                          Η διαφορά είναι 2.5Κ. Άλλο οι αισθητήρες που σου εμφανίζουν την απόσταση σε οθόνη και άλλο η κάμερα.
                                          Εννοείται με τα πάντα ζούμε χωρίς να τα επιλέξουμε.
                                          Επίσης έχει και άλλα πολλά που δεν ανέφερες. Δερμάτινο θερμαινόμενο τιμόνι , δερμάτινο λεβιέ, εσωτερικό φωτισμό, ηλεκτρικό άνοιγμα πόρτας αποσκευών, απομακρυσμένο έλεγχο...
                                          Και φρενάρισμα πίσω σε κάθετα κινούμενο όχημα!
                                          Ε πόσα θες δλδ για να τα πεις vfm?
                                          Μια χαρά δικαιολογεί τα λεφτά της η style σε σχέση με την ακτιβ.

                                          3 χιλιάδες είναι μαζί με το κόστος του χρώματος. Μόνο το ηλεκτρικό άνοιγμα της θύρας αποσκευών ξέχασα να πω. Τα άλλα που λες για τιμόνια και λεβγιέδες και φωτισμό, τα έχει και η active plus. Αυτό με το φρενάρισμα είναι λόγω των αισθητήρων παρκαρίσματος.

                                          Είναι πολλά λεφτά τα 3 χιλιάδες για αισθητήρες και ζάντες.

                                          Μόνο και μόνο για το ηλεκτρικό πορτμπαγκάζ αξίζει τα 3000€

                                          Οταν ερθει η ωρα για αλλαγη μπουκαλας να σας δω.
                                          Καλά εννοείται όλα τα ηλεκτρικά και ηλεκτρονικά βοηθήματα είναι καλά όσο δουλεύουν σωστά. Μετά ή δεν δουλεύουν σωστά, ή καίγονται και η αντικατάσταση τους πονά.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • N
                                            nikonino @tkin73 last edited by

                                            @tkin73 said in Toyota Corolla Cross:

                                            @nikonino said in Toyota Corolla Cross:

                                            @tkin73 said in Toyota Corolla Cross:

                                            @nikonino said in Toyota Corolla Cross:

                                            @vigilantius__1985 said in Toyota Corolla Cross:

                                            Θεωρείτε ότι το παραπάνω κόστος από active plus σε sport gr αξίζει;

                                            Για εμένα είναι ακραία ακόμα και τα 3 χιλιάρικα παραπάνω της έκδοσης style σε σχέση με την active plus. Δηλαδή για:

                                            • 18ρες ζάντες (αντί για 17),
                                            • φιμέ κρύσταλλα πίσω,
                                            • εξολοκλήρου led φώτα μπρος-πίσω (αντί για φώτα μέρας και φλας με λάμπες αλογόνου),
                                            • αισθητήρες παρκαρίσματος (ενώ έχεις κάμερα οπισθοπορίας) και
                                            • τυφλού σημείου (ζω και χωρίς αυτό).

                                            Δεν νομίζω ότι παίρνεις τόσο value for money μεταξύ εκδόσεων.

                                            Η διαφορά είναι 2.5Κ. Άλλο οι αισθητήρες που σου εμφανίζουν την απόσταση σε οθόνη και άλλο η κάμερα.
                                            Εννοείται με τα πάντα ζούμε χωρίς να τα επιλέξουμε.
                                            Επίσης έχει και άλλα πολλά που δεν ανέφερες. Δερμάτινο θερμαινόμενο τιμόνι , δερμάτινο λεβιέ, εσωτερικό φωτισμό, ηλεκτρικό άνοιγμα πόρτας αποσκευών, απομακρυσμένο έλεγχο...
                                            Και φρενάρισμα πίσω σε κάθετα κινούμενο όχημα!
                                            Ε πόσα θες δλδ για να τα πεις vfm?
                                            Μια χαρά δικαιολογεί τα λεφτά της η style σε σχέση με την ακτιβ.

                                            3 χιλιάδες είναι μαζί με το κόστος του χρώματος. Μόνο το ηλεκτρικό άνοιγμα της θύρας αποσκευών ξέχασα να πω. Τα άλλα που λες για τιμόνια και λεβγιέδες και φωτισμό, τα έχει και η active plus. Αυτό με το φρενάρισμα είναι λόγω των αισθητήρων παρκαρίσματος.

                                            Είναι πολλά λεφτά τα 3 χιλιάδες για αισθητήρες και ζάντες.

                                            Πως τα έχει η ακτιβ; Βάλε σύγκριση των εκδόσεων με τις διάφορες και θα δεις πως δεν τα έχει. Η ακτιβ δίνεις 31Κ και παίρνεις πλαστικους λεβιεδες και τιμόνια...όσο για το κόστος του χρώματος που λες στην ακτιβ δλδ το χρώμα είναι μέσα στην τιμή; Δεν νομίζω...

                                            Έχετε δίκιο, το τιμόνι μόνο παραμένει δερμάτινο και στην active plus.

                                            Φωτισμούς, μαλακές επενδύσεις δεν έχει... Καλά οι άλλοι στην αντιπροσωπία ότι να ναι μου έλεγαν, πρέπει να ξαναδώ λεπτομέρειες με τους εξοπλισμούς...

                                            Screenshot from 2025-07-31 12-05-29.png

                                            T 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 537
                                            • 538
                                            • 539
                                            • 540
                                            • 541
                                            • 540 / 541
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr