Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    E
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 17
    • Best 3
    • Groups 0

    Exhorder 0

    @Exhorder 0

    3
    Reputation
    7
    Profile views
    17
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    Exhorder 0 Unfollow Follow

    Best posts made by Exhorder 0

    • RE: Mazda CX-30

      @ss_76 said in Mazda CX-30:

      @exhorder-0 said in Mazda CX-30:

      @ss_76 said in Mazda CX-30:

      @exhorder-0 said in Mazda CX-30:

      @chrisk6 said in Mazda CX-30:

      @exhorder-0 said in Mazda CX-30:

      @chrisk6 said in Mazda CX-30:

      @bathan said in Mazda CX-30:

      Καλησπέρα παιδιά,
      Καλοβλέπω το CX-30 για αντικαταστάτη του 6αριού μου (Mazda6 2003)
      Τι μέση κατανάλωση έχετε σε νορμάλ συνθήκες οδήγησης, εντός και εκτός πόλης ;

      Εγω με το AWD/ΜΤ και λιιιγο μεγαλυτερες ταχυτητες(~140/150) ταξιδιου ειμαι γυρω στο 7-7.5.
      Εντος πολης δεν κανω χλμ και δεν εχω καλο feedback αλλα παιζει απο 7.5-8 σε κινηση και ανεβαινει αν εισαι πηγμενος με σταματα ξεκινα μονο.
      Τωρα αν δεν εισαι καρακεντρο και εισαι περιαστικα πεφτει και κατω απο 7 εχω δει.

      Αξίζει λέτε το awd; Όχι τόσο από άποψης κατανάλωσης, μιας και φαίνεται μικρή η διαφορά, αλλά και γενικότερα;

      Υποκειμενικο τελειως.
      Προσωπικα το ηθελε μα awd.
      Ειναι μια εξτρα ασφαλεια οπως και αν το δεις σε αρκετες περιπτωσεις.

      Κατάλαβα. Το θέμα της ασφάλειας σαφώς και είναι κάτι το ιδιαίτερα σημαντικό. Πάντως οι κάτοχοι του cx30 πρέπει να είναι ευχαριστημένοι με τις καταναλώσεις. Προσωπικά, λόγω οικογένειας σκέφτομαι και το cx5 αλλά πώς να το καβαλήσεις μέσα στην Αθήνα λόγω μεγέθους..

      Μια δοκιμή back to back CX-30 - CX-5 θα σε βοηθήσει ιδιαίτερα

      Το έκανα όπως το είπες. Το cx30 2λτ με χειροκίνητο κιβώτιο ήταν πιο σπορ, πιο παιχνιδιάρικο, σβέλτο.. σε κερδίζει η αλήθεια είναι. Το cx5 2λτ με αυτόματο κιβώτιο αρχοντικό αμάξι με ωραίους χώρους και τρομερή ορατότητα. Εννοώ είναι ανοικτό γύρω γύρω ενώ το 30αρι κάποιος μπορεί να το βρει μια ιδέα κλειστοφοβικό (προσωπικά δε με πείραξε). Απλώς το cx5 με το αυτόματο ήταν λίγο πιο βαρύ. Το 2.5 λτ λογικά θα είμαι πιο σπιρτόζικο όπως επίσης το 2.2 diesel αλλά για τα diesel του cx5 έχουν καταγραφεί σοβαρά προβλήματα τουλάχιστον πριν το '21. Ίσως με το χειροκίνητο το 2λτ να είναι λίγο καλύτερο από το αυτόματο (όπως είπε ο πωλητής..).

      Το cx5 έχει καλούς χώρους για 4μελή οικογένεια όπως η δική μου. Από την άλλη για μια πόλη όπως η Αθήνα, αν και έχω παρκινγκ, θα είναι ίσως λίγο δύσκολη η οδήγησή του. Δεν ξέρω ποιά είναι η εμπειρία σας.

      ΥΓ. Άλλος πωλητής μου είπε ότι τα diesel δεν είναι όπως παλιά και τα οδηγάς όπως θέλεις σαν τα βενζινοκίνητα.

      Το 2,5 δεν έχει την διαφορά που δηλώνουν τα specs. Επίσης αν κάνεις μεγαλύτερο test drive σε γνώριμους σε εσένα δρόμους, μάλλον θα διαπιστώσεις μεγαλύτερο body roll. Επίσης όπως μάλλον θα διαπίστωσες, στο CX-30 κάθεσαι μέσα στο αυτοκίνητο ενώ στο CX-5 κάθεσαι πάνω στο αυτοκίνητο. Επίσης εκτιμώ ότι σε μέση κατανάλωση πρέπει να είναι +1lt. Τέλος το CX-5 όντας πιο ογκώδες ίσως να σε δυσκολέψει στα parking. Πάντως σε ότι αφορά τους χόρους του CX-30 σε ταξίδια με δυο εφήβους δεν με έχει προβληματίσει. Άλλωστε στις διακοπές αφαιρώ το smart cargo πάτωμα και την εταζέρα κι έτσι κερδίσω πολύ χώρο. Σκέφτεσαι AWD ή 2WD;

      Όντως, το cx5 είναι σαν να κάθεσαι πάνω του ενώ το cx30 είναι σαν να το φοράς το αμάξι. Πολύ χρήσιμη η πληροφορία για τους χώρους όσον αφορά την οικογένειά σου. Σκεφτόμουν γενικότερα το AWD για περισσότερη ασφάλεια.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      E
      Exhorder 0
    • RE: BMW FORUM

      Καλησπέρα, ίσως φανεί λίγο κουτή η ερώτηση ωστόσο μπορούμε να κατατάξουμε την αξιοπιστία μιας bmw των τελευταίων ετών πχ της Χ1 (U11) ως μέτρια, υψηλή κ.ο.κ.; Αντιλαμβάνομαι ότι η bmw ίσως να είχε πέσει κάποια χρόνια πριν (σε σχέση με τον εαυτό της τουλάχιστον) αλλά μπορεί να ειπωθεί κάτι τέτοιο τώρα;

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      E
      Exhorder 0
    • RE: Toyota Corolla Cross

      Μια ερώτηση γενικότερου ενδιαφέροντος προς τους κατόχους δεδομένου ότι έχει περάσει και ένα χρονικό διάστημα από τότε που πρωτοκυκλοφόρησε το αμάξι: στο ταξίδι είναι ένα άνετο αμάξι; Νιώθει κανείς ότι "καταπίνει" τα χιλιόμετρα που λέμε; Είναι οκ για μια 4μελη οικογένεια (με λογικές απαίτησεις σε αποσκευές);

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      E
      Exhorder 0

    Latest posts made by Exhorder 0

    • RE: Toyota Corolla Cross

      @terryp117 said in Toyota Corolla Cross:

      @exhorder-0 said in Toyota Corolla Cross:

      Μια ερώτηση γενικότερου ενδιαφέροντος προς τους κατόχους δεδομένου ότι έχει περάσει και ένα χρονικό διάστημα από τότε που πρωτοκυκλοφόρησε το αμάξι: στο ταξίδι είναι ένα άνετο αμάξι; Νιώθει κανείς ότι "καταπίνει" τα χιλιόμετρα που λέμε; Είναι οκ για μια 4μελη οικογένεια (με λογικές απαίτησεις σε αποσκευές);

      ΦΙΛΕ, το corolla cross άργησε λίγο να έρθει στην Ευρώπη και στην Ελλάδα, οπότε δεν το λες και παλιό, το λίφτινγκ έρχεται άμεσα από ότι λένε, αυτά ίσως λόγω του ότι κατασκευάζεται στην Ιαπωνία ,πράγμα που δεν πρέπει να το παραβλέπουμε...!!!
      Έχω κάνει 27000 χλμ. σε ένα χρόνο και 3 μήνες σχεδόν όλα σε ταξίδι εκτός πόλης.
      Κάνω 270 χλμ. περίπου δύο φορές ανά εβδομάδα σε Εθνική και επαρχιακό οδικό δίκτυο. Πριν είχα για 3 χρόνια το 1,8 το hatchback με τα 122 άλογα, τώρα το δίλιτρο με τετρακίνηση και τα 198.
      Η οικογένεια μου έχει και Μερσεντές Ε του 2020-21 ,αυτό στο γράφω για να σου πω ότι έχω μέτρο σύγκρισης με ακριβότερα αυτοκίνητα.
      Το corolla cross ταξιδεύει καταπληκτικά, με πολύ άνεση, είναι πολύ ευχάριστο και ξεκούραστο οι 4 μέσα παίζουν μπάλλα...!!!
      Λίγους συμβιβασμούς απαιτεί με το πόσες βαλίτσες θα μεταφέρεις, δεν έχει δηλαδή μεγάλους χώρους γιαυτό, απλά ικανοποιητικούς.
      Δεν συγκρίνεται εννοείται με τίποτε με το πολύ χαμηλό hatchback, το οποίο είναι πληκτικό και πολλές φορές επικίνδυνο για τους Ελληνικούς δρόμους αφού απέχει από το έδαφος μόνο 11 πόντους...!!!
      Η τετρακίνηση του δίνει μεγάλο πλεονέκτημα στα κρατήματα, δεν συμπεριφέρεται όπως τα απλά τζιποειδή, το πήρα επίτηδες με 17άρες ζάντες επειδή έψαχνα την άνεση ,έχω πάντα την πίεση των ελαστικών στο 31 αντί για 33 που προτείνει η Τογιότα και ταξιδεύει σαν Σιτροέν, βοηθούμενο και από την πολλή καλή ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων...!!!
      Πριν το πάρω ,έκανα αρκετές φορές τεστ με το chr, ούτε στην οδική συμπεριφορά μοιάζουν ,ούτε με τίποτε στην άνεση και τους χώρους, άσε που δεν εύρισκα εύκολα δίλιτρο, πόσο μάλλον τετρακίνητο.
      Το chr είναι πιο σφικτό, πιο σπορτίβικο, αλλά και πολύ πιο πληκτικό ,ειδικά για τετραμελή οικογένεια δεν θα το πρότεινα με τίποτε..!!
      Πιο νεανικό αυτοκίνητο, προτιμότερο για ζευγάρι που ακόμα ψάχνεται με βόλτες , ταξίδια και λίγο μούρη...!!!
      ΑΝ μπορείς οικονομικά ή διαθέτεις τόσα, πήγαινε σε τετρακίνητο active plus , η καλύτερη επιλογή για τα λεφτά της, κρατάει πολύ καλά στο δρόμο λόγω και τετρακίνησης για τα κιλά του και το τζιποειδές του ,αν όχι πάλι την active plus προτείνω σε 1,8 , εκεί όμως χάνεις την άνεση της πίσω ανεξάρτητης ανάρτησης που δεν είναι πλέον σαν μαγικό χαλί το αυτοκίνητο.
      Ας μη σε φοβίζουν τα 2000 κυβικά και ο φόρος ,θα τα βγάλεις πολύ γρήγορα από την κατανάλωση, εκτός αν σκέπτεσαι να το πουλήσεις
      σε 2-3 χρόνια, εκεί θα χάσεις...!!!
      Οι επιπλέον εκδόσεις για μένα είναι πεταμένα λεφτά, προσωπική άποψη, ειδικά σε Τογιότα...!!!
      Το δίλιτρο έρχεται πλέον με 20 άλογα λιγότερα, το γιατί δεν ξέρω.
      Και προσοχή τα Τογιότα κλέβονται ΠΑΝΕΥΚΟΛΑ, όπως και πολλά άλλα αυτοκίνητα που δεν έχουν κλειδί πλέον...!!!
      Απαιτείται ένας καλός Ρώσικος συναγερμός και όχι αυτά τα χαζοκούτια που βάζουν ΠΟΛΥ ΠΡΟΧΕΙΡΑ ως δώρο στις αντιπροσωπείες....!!!

      Ευχαριστώ πολύ για την απάντηση! Περιεκτικότατος και to the point!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      E
      Exhorder 0
    • RE: Toyota Corolla Cross

      Μια ερώτηση γενικότερου ενδιαφέροντος προς τους κατόχους δεδομένου ότι έχει περάσει και ένα χρονικό διάστημα από τότε που πρωτοκυκλοφόρησε το αμάξι: στο ταξίδι είναι ένα άνετο αμάξι; Νιώθει κανείς ότι "καταπίνει" τα χιλιόμετρα που λέμε; Είναι οκ για μια 4μελη οικογένεια (με λογικές απαίτησεις σε αποσκευές);

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      E
      Exhorder 0
    • RE: BMW FORUM

      @wantone said in BMW FORUM:

      Απο την δεκαετια 2000-2010 που οντως για πολλα μοντελα ηταν μαυρα χαλια σε αξιοπιστια αλλα οχι για ολα, η κατασταση στην αξιοπιστια ειναι πολυ καλυτερη τωρα και γενικα μετα το 2010 και ειδικοτερα μετα το 2015 που βγηκαν οι κινητηρες Β.

      Ναι, αυτό πιστεύω κι εγώ.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      E
      Exhorder 0
    • RE: BMW FORUM

      @fanis75 said in BMW FORUM:

      @alexandros-k said in BMW FORUM:

      https://www.makeleio.gr/επικαιροτητα/sfakianakis-service-marousi-oi-epangelmaties-apateones-tis-odou-efropis-gia-enamisi-synergeio-18-000-efro-gdernoun-kai-prepei-na-pane-fylaki-katangelia/

      Εεε γνωστά αυτά....τα έχω πει χρόνια τώρα.

      @exhorder-0 said in BMW FORUM:

      Καλησπέρα, ίσως φανεί λίγο κουτή η ερώτηση ωστόσο μπορούμε να κατατάξουμε την αξιοπιστία μιας bmw των τελευταίων ετών πχ της Χ1 (U11) ως μέτρια, υψηλή κ.ο.κ.; Αντιλαμβάνομαι ότι η bmw ίσως να είχε πέσει κάποια χρόνια πριν (σε σχέση με τον εαυτό της τουλάχιστον) αλλά μπορεί να ειπωθεί κάτι τέτοιο τώρα;

      Δεν έχει πέσει τελευταία, έχει ανέβει θα έλεγα και είναι μέτρια σε σχέση μα παλιά που ήταν ψιλοχάλια. Εκτός εαν μιλάς για πολύ παλιά (π.χ. δεκαετία '80) που ναι όντως ήταν πολύ ψηλά σε αξιοπιστία.

      Εννοώ για 20 χρόνια πριν. Αντιλαμβάνομαι κι εγώ ότι έχει βελτιωθεί από τότε και σίγουρα υπάρχει χώρος για περαιτέρω βελτίωση. Απλώς ήθελα να δω αν είναι σωστή η αντίληψή μου.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      E
      Exhorder 0
    • RE: BMW FORUM

      Καλησπέρα, ίσως φανεί λίγο κουτή η ερώτηση ωστόσο μπορούμε να κατατάξουμε την αξιοπιστία μιας bmw των τελευταίων ετών πχ της Χ1 (U11) ως μέτρια, υψηλή κ.ο.κ.; Αντιλαμβάνομαι ότι η bmw ίσως να είχε πέσει κάποια χρόνια πριν (σε σχέση με τον εαυτό της τουλάχιστον) αλλά μπορεί να ειπωθεί κάτι τέτοιο τώρα;

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      E
      Exhorder 0
    • RE: BMW FORUM

      @wantone said in BMW FORUM:

      @exhorder-0 said in BMW FORUM:

      Καλησπέρα,

      Ίσως λίγο κουφή ερώτηση, ωστόσο έχεις κάποιος άποψη για το ποιό μοντέλο σημερινό της BMW έχει την ίδια ή μάλλον παρόμοια περπατησιά με την Ε46 (μοντέλο πχ 2001); Έχω ακούσει για το κουπέ της σειράς 2 ότι ομοιάζει. Το Χ1 λέτε, αν και είναι άλλο αμάξωμα, να έχει την ίδια στιβαρότητα και σιγουριά που σου δίνει σε ανοικτούς δρόμους;

      Ευχαριστώ πολύ

      μονο σειρα 2 κουπε, 3 και αλλα πισωκινητα μοιαζουν στην αισθηση

      το Χ1 εχει διαφορετικη αισθηση

      Ακόμη και το 1600 στην εθνική πάει λες και είσαι σε αεροπλάνο, οπότε ψάχνω αυτή την αίσθηση. Ευχαριστώ πολύ για την απάντηση!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      E
      Exhorder 0
    • RE: BMW FORUM

      Καλησπέρα,

      Ίσως λίγο κουφή ερώτηση, ωστόσο έχεις κάποιος άποψη για το ποιό μοντέλο σημερινό της BMW έχει την ίδια ή μάλλον παρόμοια περπατησιά με την Ε46 (μοντέλο πχ 2001); Έχω ακούσει για το κουπέ της σειράς 2 ότι ομοιάζει. Το Χ1 λέτε, αν και είναι άλλο αμάξωμα, να έχει την ίδια στιβαρότητα και σιγουριά που σου δίνει σε ανοικτούς δρόμους;

      Ευχαριστώ πολύ

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      E
      Exhorder 0
    • RE: Mazda CX-30

      @ss_76 said in Mazda CX-30:

      @exhorder-0 said in Mazda CX-30:

      @ss_76 said in Mazda CX-30:

      @exhorder-0 said in Mazda CX-30:

      @chrisk6 said in Mazda CX-30:

      @exhorder-0 said in Mazda CX-30:

      @chrisk6 said in Mazda CX-30:

      @bathan said in Mazda CX-30:

      Καλησπέρα παιδιά,
      Καλοβλέπω το CX-30 για αντικαταστάτη του 6αριού μου (Mazda6 2003)
      Τι μέση κατανάλωση έχετε σε νορμάλ συνθήκες οδήγησης, εντός και εκτός πόλης ;

      Εγω με το AWD/ΜΤ και λιιιγο μεγαλυτερες ταχυτητες(~140/150) ταξιδιου ειμαι γυρω στο 7-7.5.
      Εντος πολης δεν κανω χλμ και δεν εχω καλο feedback αλλα παιζει απο 7.5-8 σε κινηση και ανεβαινει αν εισαι πηγμενος με σταματα ξεκινα μονο.
      Τωρα αν δεν εισαι καρακεντρο και εισαι περιαστικα πεφτει και κατω απο 7 εχω δει.

      Αξίζει λέτε το awd; Όχι τόσο από άποψης κατανάλωσης, μιας και φαίνεται μικρή η διαφορά, αλλά και γενικότερα;

      Υποκειμενικο τελειως.
      Προσωπικα το ηθελε μα awd.
      Ειναι μια εξτρα ασφαλεια οπως και αν το δεις σε αρκετες περιπτωσεις.

      Κατάλαβα. Το θέμα της ασφάλειας σαφώς και είναι κάτι το ιδιαίτερα σημαντικό. Πάντως οι κάτοχοι του cx30 πρέπει να είναι ευχαριστημένοι με τις καταναλώσεις. Προσωπικά, λόγω οικογένειας σκέφτομαι και το cx5 αλλά πώς να το καβαλήσεις μέσα στην Αθήνα λόγω μεγέθους..

      Μια δοκιμή back to back CX-30 - CX-5 θα σε βοηθήσει ιδιαίτερα

      Το έκανα όπως το είπες. Το cx30 2λτ με χειροκίνητο κιβώτιο ήταν πιο σπορ, πιο παιχνιδιάρικο, σβέλτο.. σε κερδίζει η αλήθεια είναι. Το cx5 2λτ με αυτόματο κιβώτιο αρχοντικό αμάξι με ωραίους χώρους και τρομερή ορατότητα. Εννοώ είναι ανοικτό γύρω γύρω ενώ το 30αρι κάποιος μπορεί να το βρει μια ιδέα κλειστοφοβικό (προσωπικά δε με πείραξε). Απλώς το cx5 με το αυτόματο ήταν λίγο πιο βαρύ. Το 2.5 λτ λογικά θα είμαι πιο σπιρτόζικο όπως επίσης το 2.2 diesel αλλά για τα diesel του cx5 έχουν καταγραφεί σοβαρά προβλήματα τουλάχιστον πριν το '21. Ίσως με το χειροκίνητο το 2λτ να είναι λίγο καλύτερο από το αυτόματο (όπως είπε ο πωλητής..).

      Το cx5 έχει καλούς χώρους για 4μελή οικογένεια όπως η δική μου. Από την άλλη για μια πόλη όπως η Αθήνα, αν και έχω παρκινγκ, θα είναι ίσως λίγο δύσκολη η οδήγησή του. Δεν ξέρω ποιά είναι η εμπειρία σας.

      ΥΓ. Άλλος πωλητής μου είπε ότι τα diesel δεν είναι όπως παλιά και τα οδηγάς όπως θέλεις σαν τα βενζινοκίνητα.

      Το 2,5 δεν έχει την διαφορά που δηλώνουν τα specs. Επίσης αν κάνεις μεγαλύτερο test drive σε γνώριμους σε εσένα δρόμους, μάλλον θα διαπιστώσεις μεγαλύτερο body roll. Επίσης όπως μάλλον θα διαπίστωσες, στο CX-30 κάθεσαι μέσα στο αυτοκίνητο ενώ στο CX-5 κάθεσαι πάνω στο αυτοκίνητο. Επίσης εκτιμώ ότι σε μέση κατανάλωση πρέπει να είναι +1lt. Τέλος το CX-5 όντας πιο ογκώδες ίσως να σε δυσκολέψει στα parking. Πάντως σε ότι αφορά τους χόρους του CX-30 σε ταξίδια με δυο εφήβους δεν με έχει προβληματίσει. Άλλωστε στις διακοπές αφαιρώ το smart cargo πάτωμα και την εταζέρα κι έτσι κερδίσω πολύ χώρο. Σκέφτεσαι AWD ή 2WD;

      Όντως, το cx5 είναι σαν να κάθεσαι πάνω του ενώ το cx30 είναι σαν να το φοράς το αμάξι. Πολύ χρήσιμη η πληροφορία για τους χώρους όσον αφορά την οικογένειά σου. Σκεφτόμουν γενικότερα το AWD για περισσότερη ασφάλεια.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      E
      Exhorder 0
    • RE: Mazda CX-30

      @ss_76 said in Mazda CX-30:

      @exhorder-0 said in Mazda CX-30:

      @chrisk6 said in Mazda CX-30:

      @exhorder-0 said in Mazda CX-30:

      @chrisk6 said in Mazda CX-30:

      @bathan said in Mazda CX-30:

      Καλησπέρα παιδιά,
      Καλοβλέπω το CX-30 για αντικαταστάτη του 6αριού μου (Mazda6 2003)
      Τι μέση κατανάλωση έχετε σε νορμάλ συνθήκες οδήγησης, εντός και εκτός πόλης ;

      Εγω με το AWD/ΜΤ και λιιιγο μεγαλυτερες ταχυτητες(~140/150) ταξιδιου ειμαι γυρω στο 7-7.5.
      Εντος πολης δεν κανω χλμ και δεν εχω καλο feedback αλλα παιζει απο 7.5-8 σε κινηση και ανεβαινει αν εισαι πηγμενος με σταματα ξεκινα μονο.
      Τωρα αν δεν εισαι καρακεντρο και εισαι περιαστικα πεφτει και κατω απο 7 εχω δει.

      Αξίζει λέτε το awd; Όχι τόσο από άποψης κατανάλωσης, μιας και φαίνεται μικρή η διαφορά, αλλά και γενικότερα;

      Υποκειμενικο τελειως.
      Προσωπικα το ηθελε μα awd.
      Ειναι μια εξτρα ασφαλεια οπως και αν το δεις σε αρκετες περιπτωσεις.

      Κατάλαβα. Το θέμα της ασφάλειας σαφώς και είναι κάτι το ιδιαίτερα σημαντικό. Πάντως οι κάτοχοι του cx30 πρέπει να είναι ευχαριστημένοι με τις καταναλώσεις. Προσωπικά, λόγω οικογένειας σκέφτομαι και το cx5 αλλά πώς να το καβαλήσεις μέσα στην Αθήνα λόγω μεγέθους..

      Μια δοκιμή back to back CX-30 - CX-5 θα σε βοηθήσει ιδιαίτερα

      Το έκανα όπως το είπες. Το cx30 2λτ με χειροκίνητο κιβώτιο ήταν πιο σπορ, πιο παιχνιδιάρικο, σβέλτο.. σε κερδίζει η αλήθεια είναι. Το cx5 2λτ με αυτόματο κιβώτιο αρχοντικό αμάξι με ωραίους χώρους και τρομερή ορατότητα. Εννοώ είναι ανοικτό γύρω γύρω ενώ το 30αρι κάποιος μπορεί να το βρει μια ιδέα κλειστοφοβικό (προσωπικά δε με πείραξε). Απλώς το cx5 με το αυτόματο ήταν λίγο πιο βαρύ. Το 2.5 λτ λογικά θα είμαι πιο σπιρτόζικο όπως επίσης το 2.2 diesel αλλά για τα diesel του cx5 έχουν καταγραφεί σοβαρά προβλήματα τουλάχιστον πριν το '21. Ίσως με το χειροκίνητο το 2λτ να είναι λίγο καλύτερο από το αυτόματο (όπως είπε ο πωλητής..).

      Το cx5 έχει καλούς χώρους για 4μελή οικογένεια όπως η δική μου. Από την άλλη για μια πόλη όπως η Αθήνα, αν και έχω παρκινγκ, θα είναι ίσως λίγο δύσκολη η οδήγησή του. Δεν ξέρω ποιά είναι η εμπειρία σας.

      ΥΓ. Άλλος πωλητής μου είπε ότι τα diesel δεν είναι όπως παλιά και τα οδηγάς όπως θέλεις σαν τα βενζινοκίνητα.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      E
      Exhorder 0
    • RE: Mazda CX5

      @dstou said in Mazda CX5:

      .ια χαρά λειτουργεί! Έχει 500 αυτοκίνητα δείγμα και βγάζει μέσο όρο 7.85 λ/100 χλμ.

      Σ' ευχαριστώ πολύ! Προφανώς έκανα κάποιο λάθος εγώ. Μπορείς να μου πεις και το 2.5λιτρο καθώς μου βγάζει μια μικτή κατανάλωση 8.2 αλλά για πιο λίγα αμάξια (49);;

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      E
      Exhorder 0
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr