-
@i-hasu said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
πόσο είχε καινούριο το συγκεκριμένο id?
δεν νομιζω οτι εχει σημασια αυτο. Το συγκρινουμε με την τιμη νεων οχηματων και με μεταχειρισμενων. Η ποσοστιαια πτωση τιμης σε σχεση με την τιμη του οταν ηταν καινουριο, δεν νομιζω οτι βοηθαει καπου στις συγκρισεις.
-
@i-hasu said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
πόσο είχε καινούριο το συγκεκριμένο id?
46.500 εχει η έκδοση ID.4 Pro, γυμνή όμως, με τον εξοπλισμό που έχει το συγκεκριμένο ξεπερνάει το 50αρικο λογικά (τιμές καταλόγου, στην αντιπροσωπεία δεν ξέρω, μπορεί να παίζει και παζάρι). Βγάλε και τα 9 απο την επιδότηση και βγάζεις τα συμπεράσματα σου αν αξίζει ή όχι.
-
Με 89% υγεία μπαταρίας σε τόσο λίγα χλμ δεν θα το κοιτούσα καν.
-
@kkostask said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Με 89% υγεία μπαταρίας σε τόσο λίγα χλμ δεν θα το κοιτούσα καν.
77k km μοντελο του 2021. Λογικη ειναι η υγεια της μπαταριας του. Το πολυ το degradation το εχει φαει ηδη, θεωρητικα απο εδω και περα ειναι σε plateau
-
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@kkostask said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Με 89% υγεία μπαταρίας σε τόσο λίγα χλμ δεν θα το κοιτούσα καν.
77k km μοντελο του 2021. Λογικη ειναι η υγεια της μπαταριας του. Το πολυ το degradation το εχει φαει ηδη, θεωρητικα απο εδω και περα ειναι σε plateau
Έχω την εντύπωση ότι το degradation θα επιταχύνεται…όταν όμως αλλά ηλεκτρικά έχουν 10% μετά από 200κ χλμ κάτι λάθος έχουν κάνει πάλι εκεί στη vag.
-
Εγώ έμαθα σήμερα πως το Z-RV καινούριο πλέον ξεκινάει απ τα 35 χιλιάρικα, οπότε δεν κάνεις εσύ την αρχή, να μην έχουμε όλοι υβριδικά απ την ακατονόμαστη;
-
Αν το γράφεις για μένα, η καρδιά μου είναι λεχτρικιά.
-
@dimsabas said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Κατάρα, έριξε την τιμή στα τάρταρα για να φύγει. Αξίζει 6.200€ επιπλέον Model Y Long Range του 2023 με 38.500 χιλιόμετρα; Είμαι σε μεγάλο δίλημμα. Λόγω εξοπλισμού, αλλιώς σε όλα τα θέματα ουσίας υπερέχει το Tesla. Αλλά και 20 τόσο % πάνω στην τιμή, δεν είναι λίγα.
Προτείνω σε όλους τι να πάρουν κι όταν έρχεται η σειρά μου, παραλύω.
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/44182094-volkswagen-id4
Μαλακια φαου βε και μαυρο αρα ακυρο!
-
-
@katafractos17 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Νέα μέτρα από την Ε.Ε. για την προώθηση των ηλεκτρικών αυτοκινήτων
μπορείς να το πεις κ ευχολόγιο...
-
@katafractos17 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Νέα μέτρα από την Ε.Ε. για την προώθηση των ηλεκτρικών αυτοκινήτων
Τώρα είναι αργά θεωρώ.
Οι κινέζοι πήραν κεφάλι. -
@iceman7 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@katafractos17 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Νέα μέτρα από την Ε.Ε. για την προώθηση των ηλεκτρικών αυτοκινήτων
Τώρα είναι αργά θεωρώ.
Οι κινέζοι πήραν κεφάλι.Οι Κινέζοι έχουν έρθει, οι Αμερικάνοι όχι τόσο, δηλαδή στην Ευρώπη έχουμε όλη την Ασία, αλλά όχι την Rivian που θα μπορούσαν εύκολα μέσω της συνεργασίας τους με την vw να έρθουν εδώ.
Τα R2/R3 θα ήταν πολύ καλοί ανταγωνιστές της Tesla.
-
Moderators δεν ήξερα που να το προσθέσω, ειρωνικό αλλά είπα να το προσθέσω εδώ
Φάτε ματιά ψάρια, volume up please
https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=10162390603587661&id=685902660
-
@caro-0 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Moderators δεν ήξερα που να το προσθέσω, ειρωνικό αλλά είπα να το προσθέσω εδώ
Φάτε ματιά ψάρια, volume up please
https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=10162390603587661&id=685902660
Φανταστικό αμάξι αλλά νομίζω το ποσταρες σε λάθος νήμα . Δεν σημαίνει ότι εγώ που γουστάρω ΚΑΙ τα ηλεκτρικά δεν καραγουσταρω τέτοια αυτοκίνητα.
-
@cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@caro-0 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Moderators δεν ήξερα που να το προσθέσω, ειρωνικό αλλά είπα να το προσθέσω εδώ
Φάτε ματιά ψάρια, volume up please
https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=10162390603587661&id=685902660
Φανταστικό αμάξι αλλά νομίζω το ποσταρες σε λάθος νήμα . Δεν σημαίνει ότι εγώ που γουστάρω ΚΑΙ τα ηλεκτρικά δεν καραγουσταρω τέτοια αυτοκίνητα.
Χαχαχα, το ξέρω @cirus αλλιώς ελάχιστοι θα έμπαιναν στον κόπο να γραφτούν εδώ στο Forum και να γράψουν.
Απλά το έριξα εδώ για να το δουν περισσότερα μάτια
-
-
@piliourits said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Ρε, λες;!
αν ημουν κλασικη αυτοκινητοβιομηχανία με μονο βενζινη πάντως θα χρηματοδοτουσα αυτη την παρωδια
τωρα βεβαια απο την αλλη μπορεις να πεις Don't think, don't watch missleading commersials just make a search, read and ΤΗΕΝ have your own opinion on the matter you want to learn more......
αλλα δεν ειναι το ίδιο καλο συνθημα
-
@dimsabas said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Δύο παρατηρήσεις:
- οι LFP επιβαρύνονται κι αυτές όταν φορτίζονται στο 100%. Απλώς πρέπει να το κάνουν μια στο τόσο. Και δεύτερον, έχουν πολύ μεγαλύτερο περιθώριο μέχρι να φανεί η βλάβη που παθαίνουν. Σε καμία περίπτωση δεν πρέπει κάποιος να φορτίζει συνέχεια την LFP του στο 100%.
- Σύμφωνα με το άρθρο που έβαλα το πρωί, τα EV είναι στο +37% στην Ευρώπη, τη στιγμή που σε πολλά κράτη έχουν παύσει οι επιδοτήσεις. Όταν θες ένα μικρό πόλης και υπάρχει το Leapmotor στα 18 χιλιάρικα, γιατί να επιλέξεις ένα Panda Hybrid ή ένα χειροκίνητο Swift στα ίδια χρήματα; Εφόσον μπορείς να φορτίζεις σπίτι σου πάντα. Η επιδότηση θα γίνεται όλο και λιγότερο αναγκαία.
Γιατί φορτίζονται στο 100% ; Δεν σταματάει η φόρτιση στο 95-98% ; Η τουλάχιστον να έχει επιλογή γιατί μου φαίνεται περίεργο να ισχύει ότι στο 100% έχει μεγαλύτερη φθορά αλλά στο χέρι σου είναι να το ξεμπριζοσεις πριν
-
@panos2171 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dimsabas said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Δύο παρατηρήσεις:
- οι LFP επιβαρύνονται κι αυτές όταν φορτίζονται στο 100%. Απλώς πρέπει να το κάνουν μια στο τόσο. Και δεύτερον, έχουν πολύ μεγαλύτερο περιθώριο μέχρι να φανεί η βλάβη που παθαίνουν. Σε καμία περίπτωση δεν πρέπει κάποιος να φορτίζει συνέχεια την LFP του στο 100%.
- Σύμφωνα με το άρθρο που έβαλα το πρωί, τα EV είναι στο +37% στην Ευρώπη, τη στιγμή που σε πολλά κράτη έχουν παύσει οι επιδοτήσεις. Όταν θες ένα μικρό πόλης και υπάρχει το Leapmotor στα 18 χιλιάρικα, γιατί να επιλέξεις ένα Panda Hybrid ή ένα χειροκίνητο Swift στα ίδια χρήματα; Εφόσον μπορείς να φορτίζεις σπίτι σου πάντα. Η επιδότηση θα γίνεται όλο και λιγότερο αναγκαία.
Γιατί φορτίζονται στο 100% ; Δεν σταματάει η φόρτιση στο 95-98% ; Η τουλάχιστον να έχει επιλογή γιατί μου φαίνεται περίεργο να ισχύει ότι στο 100% έχει μεγαλύτερη φθορά αλλά στο χέρι σου είναι να το ξεμπριζοσεις πριν
Γιατί στις lfp πρέπει να φορτιστουν 100% για να μπορεί ο υπολογιστής να υπολογίζει τα εναπομείναντα χιλιόμετρα. Έχει να κάνει με την χημεία της μπαταρίας και την τυχαία διασπορά των ηλεκτρονίων στα στοιχεία της μπαταρίας.
Στις άλλες αυτό δεν είναι απαραίτητο ενώ στις lfp είναι για να υπολογίζουν σωστά τα χλμ της αυτονομίας
Και δεν έχουν μεγάλο degradation όπως οι άλλες αν φορτίζονται στο 100% και έχουν μεγαλύτερο κύκλο φορτίσεων που αντέχουν. Ο κάθε τύπος μπαταρίας θέλει διαφορετική αντιμετώπιση δεν είναι όλα τα ίδια
-
Το +37 % των ηλεκτρικών στην Ευρώπη σε τι αναφέρεται γιατί δεν βρίσκω το άρθρο;
Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης