-
Ποιος είπε ότι τα vag "τελειώνουν" μετά την λήξη της εγγύησης; Παντελώς αναληθή πληροφορία. Λυπάμαι για αυτούς που έχουν αυτήν την αντίληψη. Σεβαστή η γνώμη αλλά δεν στέκει.Ειναι απαράδεκτο να δίνεις δύο χρόνια εγγύηση στο αυτοκίνητο σου αλλά η ζωή του δεν τελειώνει εκεί. Και εγώ δεν συμπαθώ Σιτροεν, Σμαρτ και Σουζουκι αλλά δεν βγάζω μένος εναντίον τους σεβωντας αυτά που έχει προσφέρει η καθεμία στην αυτοκίνηση.
Και κάτι αλλο τι δουλειά έχει το τεσλα στη συζήτηση; Τα τηλεκατευθηνομενα αλλού...
Και επειδή είμαστε στο. νήμα του Γκολφ θέλω να σχολιάσω αρνητικά την μη έλευση στην Ελλάδα δύο σοβαρών ανταγωνιστών του στις ανανεωμένες εκδόσεις τους των πολύ καλών Kia Ceed και Renault Megane.... Κρίμα πολύ κρίμα. Ειδικά για το πρώτο όταν η εταιρεία δίνει και το hyundai i30 από σχεδόν 18 χιλιάρικα όσο δηλαδή ένα απλό ατμοσφαιρικό Πολο. Πόσο παραπάνω θα έδινε το Ceed και με 7 χρόνια εγγύηση; -
Ωραιος ο αντ276. Πολυ ομορφα αυτα που ακουω επισης για τα εξυπνα φωτα του βαγγ απο τον Ροδιτη.
-
@spi_duster said in VW Golf MK 8:
Οι ντιζελ επισης μια χαρα αξιοπιστοι βγηκαν και δε νομιζω πως καποιος Βαγγελης απογοητευτηκε απο τη χρηση τους.
1.6 (ειδικα τα 105 αλογα) και 2λιτρος σκυλια! Αλλα οσοι εκαναν το λάθος να παρουν τα πιο μικρα κλαίνε…πολλά προβλήματα.
Ο 2λιτρος tdi μοτερούκλα (μονο μπεμβε καλυτερη) και εφτασα κοντα σε ένα τετοιο Τιγκ.
-
Να θυμίσω ένα παλιό παράδειγμα. Άλφα Ρομεο Αλφασουντ. Για πολλούς όνειρο για πολλούς συνώνυμο της σκουριάς. Όλοι συμφωνούν ότι άφησε ιστορία και επίσης όλοι ήθελαν να την οδηγήσουν.
-
μπορει ο κινητηρας 1.6 μαζουτ να ειναι οκ. πραγματι δεν θυμαμαι τιποτε κακο πλην της αδυναμιας του σε πασατ να συρει το αμαξωμα σε ανηφορες ενω σε τουραν ηταν επαρκης. οι τουρμπατες βενζινες, αστο. αλλα απο οσα φαου ειχα στην εταιρεια, ολα τα αυτοματα, μα ολα, αλλαξανε ντιεςτζι. δις. μοντελα απο το 06 και μετα και μεχρι το 2016 που ηταν το τελευταιο.
συχνη βλαβη ηταν το abs!
λιγοτερο συχνη αλλα υπαρκτη το σασμαν των χειροκινητων τουραν!
αυτα απο ακινητοποιησεις.
σε αλλα, να ειχαμε να λεγαμε, σαλονια με εντονες φθορες στα σημεια τριβης και ταμπλο που αποκτουσαν αποχρωση απο την εκθεση σε ηλιο. οκ, δεν μενεις απο αυτα.
ολα σε αυτοκινητα με max 80000/4 ετη
και προφανως και απο ολες τις αλλες μπραντες υπηρξαν θεματα. ειδικα πουγκ. οχι ομως σε τοση ενταση για να τα θυμαται καποιος. ισως φταιει και εκεινη η μεγαλη φουσκαλα σαν ερπης στο χρωμα του καπω του ολοκαινουργιου γκολφ μου πριν 15 χρονια που ειδα ενα πρωι...χαχαχ -
Βρε σεις μη λετε μαζουτ το ντιζελ. Θα λεγατε ΦΑ την 100αρα? Το μαζουτ ειναι σχεδον στερεο καυσιμο με ιξωδες μελιού!
-
@spi_duster said in VW Golf MK 8:
Βρε σεις μη λετε μαζουτ το ντιζελ. Θα λεγατε ΦΑ την 100αρα? Το μαζουτ ειναι σχεδον στερεο καυσιμο με ιξωδες μελιού!
Σκέψου ότι στο Αμέρικα αναφέρονται στην βενζίνη ως αέριο.. χαχαχα
-
@panormus772 said in VW Golf MK 8:
@lap said in VW Golf MK 8:
Το ίδιο συμβαίνει και στα e DCT του Hyundai Kia group.
Eνδιαφέρον.
Εννοείς ότι είναι ίδιο στα plug-in μοντέλα των Κορεατών ή και στο full hybrid (π.χ. Κοna);Ναι αν θυμάμαι σωστά κάτι αναλύσεις που έχω δει και στο kona, το ηλ. Μοτέρ ξεκινά το αυτοκίνητο από στάση και μετά μπαίνει το θερμικό μοτέρ με το κιβώτιο να εμπλέκεται. Πριν μπει ο θερμικός κινητήρας, το κιβώτιο δεν έχει κάνει σύμπλεξη
-
-
@realzeus said in VW Golf MK 8:
@monman2 said in VW Golf MK 8:
και λίγο υπενθύμιση για το ποιος κέρδισε τον Β'ΠΠ
Οι Σοβιετικοί!
Αυτή η ακολουθία είναι για δικό της νήμα. Αν ανοίξει θέλω tag να μην χάσω ούτε λέξη!
-
@wantone said in VW Golf MK 8:
Πολλαπλους ειχαν ολα τα Γκολφ 4 και Μπορα που ειχαν Χαλντεξ απο το 1998, νομιζω το πρωτο φοκους πρεπει να βγηκε μετα.
Δεν το ήξερα, αλλά δεν αλλάζει και σε κάτι την ουσία αυτού που έγραψα. Μιλάς για το 1% των golf mk4, ειδικά μοντέλα δηλαδή, με ελάχιστες πωλήσεις και όχι για το υπόλοιπο 99% που πούλησε μαζικά. Εν αντιθέσει, το πρώτο Focus, που βγήκε το 1998, είχε πολλαπλούς σε όλη την γκάμα του.
-
Αν καλέσουν πάντως κάποιον από την αντιπροσωπεία για την ανάκληση, ας πει και στους υπόλοιπους εδώ τι παίζει και το έκαναν...
-
Σήμερα πέρασα από peugeot και μπήκα στο καινούργιο 308. Δεν έκανα test drive. Μπορώ να πω ότι η ποιότητα της καμπίνας είναι σαφώς ανώτερη από του Golf 8. Για την εργονομία έχω αμφιβολίες. Παραμένει το φάουλ με τον πίνακα οργάνων. Για να τον βλέπεις πλήρως πρέπει να καταβάσεις τέρμα κάτω το τιμονι η να ανεβάσεις ψηλά το κάθισμα. Με τη δική μου θέση οδήγησης δεν τον έβλεπα πάντως. Πάντως η ποιότητα του ακόμη και στα σκληρά πλαστικά μου έκανε εντύπωση!
-
Αρα τι να την κανεις την ποιοτητα οταν δεν μπορεις να ελεγχεις το αυτοκινητο;
-
@ad276 said in VW Golf MK 8:
Αρα τι να την κανεις την ποιοτητα οταν δεν μπορεις να ελεγχεις το αυτοκινητο;
Ακριβως. Δεν μου φάνηκε το πιο εύκολο και εργονομικό όχημα για να ζεις καθημερινά μαζί του.
-
Μια απορία που μου έχει δημιουργηθεί με αφορμή το σχόλιο του φίλου….διαβάζω από πολλούς ότι δεν βλέπουν καλά τον πίνακα οργάνων όταν κάνουν τις δικές τους ρυθμίσεις. Παρότι εγώ όταν έκανα το τεστ ντραιβ δεν είχα κανένα πρόβλημα, ξέρετε ότι πρέπει να κοιτάμε τον δρόμο συνέχεια και όχι τον πίνακα οργάνων….σωστά?
-
@kkostask said in VW Golf MK 8:
Μια απορία που μου έχει δημιουργηθεί με αφορμή το σχόλιο του φίλου….διαβάζω από πολλούς ότι δεν βλέπουν καλά τον πίνακα οργάνων όταν κάνουν τις δικές τους ρυθμίσεις. Παρότι εγώ όταν έκανα το τεστ ντραιβ δεν είχα κανένα πρόβλημα, ξέρετε ότι πρέπει να κοιτάμε τον δρόμο συνέχεια και όχι τον πίνακα οργάνων….σωστά?
Σαφέστατα αλλά όταν κοιτάμε τον πίνακα οργάνων για τις απαραίτητες πληροφορίες θέλουμε να τις βλέπουμε άμεσα ώστε το μάτι να επιστρεψει τάχιστα στον δρόμο.
Τέλος πάντων, δεν μπορώ να πω αν αυτό είναι deal breaker για την αγορά του αυτοκινήτου. Αν το τεστάρω θα έχω γνώμη -
@giorgos39 said in VW Golf MK 8:
@kkostask said in VW Golf MK 8:
Μια απορία που μου έχει δημιουργηθεί με αφορμή το σχόλιο του φίλου….διαβάζω από πολλούς ότι δεν βλέπουν καλά τον πίνακα οργάνων όταν κάνουν τις δικές τους ρυθμίσεις. Παρότι εγώ όταν έκανα το τεστ ντραιβ δεν είχα κανένα πρόβλημα, ξέρετε ότι πρέπει να κοιτάμε τον δρόμο συνέχεια και όχι τον πίνακα οργάνων….σωστά?
Σαφέστατα αλλά όταν κοιτάμε τον πίνακα οργάνων για τις απαραίτητες πληροφορίες θέλουμε να τις βλέπουμε άμεσα ώστε το μάτι να επιστρεψει τάχιστα στον δρόμο.
Τέλος πάντων, δεν μπορώ να πω αν αυτό είναι deal breaker για την αγορά του αυτοκινήτου. Αν το τεστάρω θα έχω γνώμηΓια πολλούς από εμάς, ακριβώς αυτό το i-cockpit είναι μέγιστο selling point.
Κατ' αρχάς δεν γνώριζα καν το πρόβλημα που έχουν μερικοί και το διάβασα εδώ μέσα, και δεύτερον με τον τρόπο αυτό όχι μόνο δεν έχεις πρόβλημα να βλέπεις τον δρόμο, αλλά βλέπεις ΣΥΝΕΧΕΙΑ τον δρόμο αφού δεν παίρνεις τα μάτια σου από μπροστά.
Απίστευτα βολικό όταν έχεις και τον χάρτη (GPS) εκεί, οπότε δεν κοιτάς πουθενά αλλού ποτέ.
Αν σού πηγαίνει το στυλ, μετά δεν θες να οδηγήσεις κάτι άλλο, και αν κρίνω από τις πωλήσεις και τις συνεντεύξεις των στελεχών της Peugeot, έχει επιτυχία.
-
@dublin said in VW Golf MK 8:
@giorgos39 said in VW Golf MK 8:
@kkostask said in VW Golf MK 8:
Μια απορία που μου έχει δημιουργηθεί με αφορμή το σχόλιο του φίλου….διαβάζω από πολλούς ότι δεν βλέπουν καλά τον πίνακα οργάνων όταν κάνουν τις δικές τους ρυθμίσεις. Παρότι εγώ όταν έκανα το τεστ ντραιβ δεν είχα κανένα πρόβλημα, ξέρετε ότι πρέπει να κοιτάμε τον δρόμο συνέχεια και όχι τον πίνακα οργάνων….σωστά?
Σαφέστατα αλλά όταν κοιτάμε τον πίνακα οργάνων για τις απαραίτητες πληροφορίες θέλουμε να τις βλέπουμε άμεσα ώστε το μάτι να επιστρεψει τάχιστα στον δρόμο.
Τέλος πάντων, δεν μπορώ να πω αν αυτό είναι deal breaker για την αγορά του αυτοκινήτου. Αν το τεστάρω θα έχω γνώμηΓια πολλούς από εμάς, ακριβώς αυτό το i-cockpit είναι μέγιστο selling point.
Κατ' αρχάς δεν γνώριζα καν το πρόβλημα που έχουν μερικοί και το διάβασα εδώ μέσα, και δεύτερον με τον τρόπο αυτό όχι μόνο δεν έχεις πρόβλημα να βλέπεις τον δρόμο, αλλά βλέπεις ΣΥΝΕΧΕΙΑ τον δρόμο αφού δεν παίρνεις τα μάτια σου από μπροστά.
Απίστευτα βολικό όταν έχεις και τον χάρτη (GPS) εκεί, οπότε δεν κοιτάς πουθενά αλλού ποτέ.
Αν σού πηγαίνει το στυλ, μετά δεν θες να οδηγήσεις κάτι άλλο, και αν κρίνω από τις πωλήσεις και τις συνεντεύξεις των στελεχών της Peugeot, έχει επιτυχία.
Δεν το αμφισβητώ μέχρι να το δοκιμάσω. Πάντως σε προηγούμενα μοντέλα της peugeot και σε πολλά reviews ετεθη ως θέμα. Τώρα στο νέο ισως έχει αλλάξει. Εάν το δοκιμάσω θα γράψω την εμπειρία μου.
-
Για να βρεις τη σωστή θέση οδήγησης στα νέα peugeot απαιτείται να οδηγείς με καπως κάθετη την πλάτη του καθίσματος. Οποιος οδηγεί για χψ λόγους με κεκλιμένη την πλάτη, τότε δεν μπορεί να δει τα όργανα.
VW Golf MK 8