Αφού έχω πλέον και εγώ ένα μήνα που παρέλαβα μπορώ να γράψω πλέον εντυπώσεις από το golf style 1.5 etsi.
Εξωτερικό:
Με τις στιλιστικές προσθήκες της εκδόσης και τη φωτεινή μπάρα μπροστά στη μούρη καθώς και τη φωτεινότητα των led φώτων γίνεται μια εικόνα όμορφη θεωρώ. Τώρα αυτό είναι υποκειμενικό βέβαια. Το χρώμα (dolphin grey) είναι πραγματικά εξαιρετικό. Στο φως της ημέρας σκουραινει πολύ ενώ τη νύχτα φαίνεται πιο ανοικτό γκρι.
Εσωτερικό και εξοπλισμός.
Ίσως κάποιοι να διαφωνήσουν μαζί μου αλλά εγώ θεωρώ ότι σε επίπεδο συναρμογής και ποιότητας είναι καλύτερο σε σχέση με το 7αρι ,όπως και η αίσθηση σε ότι αγγίζεις άμεσα. Σε θέμα εμφάνισης δε το συζητώ. Απολαμβάνεις την καμπίνα πραγματικά, ειδικά το βράδυ. Σε θέμα πρακτικότητας τώρα έχουμε φάουλ. Σε σχέση με το προηγούμενο έχουμε αφαίρεση αρκετών χώρων, χρήσιμων τελικά.(συρταρακια κάτω από το κάθισμα τα οποία ήταν πολύ σούπερ, και κατανοώ ότι δεν μπορούσαν να μπουν στο καινούργιο λόγω της μπαταρίας κάτω από του συνοδηγού, μικρο ντουλαπάκι αριστερά κάτω από το τιμονι και, το χειρότερο κατ' εμέ, η θήκη γυαλιών ηλίου που αφαιρέθηκε). Εργονομικά με την αφή στο σύστημα κλιματισμού, ναι υπάρχει φάουλ. Αλλά είναι η σύγχρονη τάση αυτη. Προσαρμοζεσαι βέβαια αλλά όσο και να προσαρμοστεις δεν θα έχεις ποτέ την άνεση των διακοπτών που χειριζόσουν με κλειστά μάτια. Αυτό που εφαρμόζω εγώ σε ανοιχτό δρόμο πάντως, όποτε θέλω να χειριστώ την οθόνη και τον κλιματισμό, είναι να ενεργοποιώ το travel assist ούτως ώστε να το κάνω με τη μέγιστη δυνατή ασφάλεια(το χει σκεφτεί κανένας άλλος άραγε? Αν όχι, χρήσιμο tip). Το head up display, αν και δεν ήταν στις άμεσες επιλογές μου, προστέθηκε λόγω αλλαγής εξοπλισμού σε σχέση με το infotainment, τελικά είναι ευχάριστο και πρωτότυπο. Οι φωνητικές εντολές δεν είναι και ότι καλύτερο. Εμένα δε μου φάνηκαν κάπου χρήσιμες εν τέλει.
Τα καθίσματα στην έκδοση style υπέροχα πραγματικά και ξεκούραστα. Ήχοσυστημα harman &kardon πραγματικά αξίζει κατ' εμέ. Κρυστάλλινος και γεμάτος ήχος. Τα συστήματα ασφαλείας λειτουργούν υποδείγματικα. Πρακτικά ,σε συνδυασμό και με το αυτόματο κιβώτιο, πάει μόνο του κυριολεκτικά σε πολλές περιστάσεις και σε ξεκουράζει. Κυρίως αν βρεθείς σε μποτιλιαρισμα. Πάντα βέβαια χρειάζεται προσοχή γιατί συμβαίνουν σενάρια που δεν μπορεί να προβλέψει κανένα σύστημα. Τα φώτα -matrix led- άλλο πράγμα. Λειτουργούν με πολυ μεγάλη ακρίβεια και είναι πολύ συν για εμένα. Η νύχτα μέρα και με την άνεση της αυτόματης προσαρμογής της Μεγάλης σκάλας.
Στον δρόμο.
Κλασσικό golf. Απίστευτη ποιότητα κύλισης και αναβαθμισμενη ηχομόνωση σε σχέση με το απελθών μοντέλο. Ακόμη και σε υψηλές ταχύτητες η καμπίνα παραμένει εξαιρετικά απομονωμένη από εξωτερικούς θορύβους. Αρκετά καλό τιμόνι και οδική συμπεριφορά εξαιρετική για τα γούστα μου.
Κατανάλωση.
Με το πόδι μου να είναι σχετικά βαρύ η μέση μου κατανάλωση ως τωρα είναι 7 λίτρα. Για τα δικά μου δεδομένα πάρα πολύ καλά. Με γέμισμα έχω βγάλει maximum 750 klm και minimum 670 klm. Το αυτοκίνητο με τα eco tips του σε βάζει στη διαδικασία να οδηγείς πιο οικονομικά βέβαια. Το έκανε και σε μένα που παραδοσιακά έχω βαρύ πόδι στο γκαζι.
Προβληματάκια.
Τα ηλεκτρονικά έχουν το τίμημα τους...Όχι κάτι σπουδαίο ως τωρα. Μικροκολληματα της οθόνης. Δύο φορές το ηχοσυστημα κόλλησε (επανήλθε μόνο του) και 2 ή 3 φορές οι αισθητήρες παρκαρίσματος επίσης κόλλησαν και επίσης επανήλθαν μόνοι τους. (Αυτά τα περίμενα να πω την αλήθεια)
Δηλώνω συνολικά πάρα πολύ ευχαριστημένος από το αυτοκίνητο επί του παρόντος. Ελπίζω να παραμεινω κι έτσι...
Υ.Γ. Πρώτη φορά αυτόματο και πραγματικά δε μου λείπει καθόλου το χειροκίνητο. Προσαρμόστηκα πολύ πιο εύκολα απ όσο φανταζόμουν.
Best posts made by giorgos39
-
RE: VW Golf MK 8
Latest posts made by giorgos39
-
RE: VW Golf MK 8
@dimitrisdsg7 said in VW Golf MK 8:
Στο παρκάρισμα μου έχει συμβεί κι εμένα 2 με 3 φορές και με έχει σώσει από γκαπ...
Το front assist είναι που σα να με μπερδεύει για το πότε δουλεύει και πότε όχι...
Δε βγάζω συμπερασμα ότι κάτι τρέχει, ίσως δεν έχω καταλάβει εγώ γιατί στην τάδε περίπτωση δουλεψε και στην τάδε όχι.
Όταν πλησιάζω ένα όχημα ας πούμε, ενώ σήμερα θα μου βγάλει την ένδοξη την προειδοποιητική ότι πλησιάσες πολύ κτλ, μια άλλη στιγμή με την ίδια ταχύτητα πάντα δε θα μου τη βγάλει..Καλησπερα φίλε μου. Το δικό μου συμπέρασμα σχετικά με αυτό που λες είναι ότι το σύστημα αξιολογεί από μόνο του την κατάσταση σε σχέση με την ταχύτητα που κινείσαι και το ποσό απότομα επιβραδύνει ο προπορευομενος. Θα δουλέψει σε τελική ανάλυση αλλά σε μερικές περιπτώσεις θα κάνει πολύ απότομο τσαρουχωμα. Έχω παρατηρήσει πως όταν πηγαίνω σχετικά σβέλτα και ο μπροστά έχει τσαρουχωσει πετάει νωρίς την ειδοποίηση. βέβαια υπάρχει και σχετική ρύθμιση στο μενού. Οι αισθητήρες παρκαρισματος είναι εκνευριστικοι πολλές φορές. Δεν αξιολογούν πάντα σωστά την περίσταση. Και συμπεριφερονται απότομα.
-
RE: VW Golf MK 8
@dublin said in VW Golf MK 8:
@giorgos39 said in VW Golf MK 8:
@kkostask said in VW Golf MK 8:
Μια απορία που μου έχει δημιουργηθεί με αφορμή το σχόλιο του φίλου….διαβάζω από πολλούς ότι δεν βλέπουν καλά τον πίνακα οργάνων όταν κάνουν τις δικές τους ρυθμίσεις. Παρότι εγώ όταν έκανα το τεστ ντραιβ δεν είχα κανένα πρόβλημα, ξέρετε ότι πρέπει να κοιτάμε τον δρόμο συνέχεια και όχι τον πίνακα οργάνων….σωστά?
Σαφέστατα αλλά όταν κοιτάμε τον πίνακα οργάνων για τις απαραίτητες πληροφορίες θέλουμε να τις βλέπουμε άμεσα ώστε το μάτι να επιστρεψει τάχιστα στον δρόμο.
Τέλος πάντων, δεν μπορώ να πω αν αυτό είναι deal breaker για την αγορά του αυτοκινήτου. Αν το τεστάρω θα έχω γνώμηΓια πολλούς από εμάς, ακριβώς αυτό το i-cockpit είναι μέγιστο selling point.
Κατ' αρχάς δεν γνώριζα καν το πρόβλημα που έχουν μερικοί και το διάβασα εδώ μέσα, και δεύτερον με τον τρόπο αυτό όχι μόνο δεν έχεις πρόβλημα να βλέπεις τον δρόμο, αλλά βλέπεις ΣΥΝΕΧΕΙΑ τον δρόμο αφού δεν παίρνεις τα μάτια σου από μπροστά.
Απίστευτα βολικό όταν έχεις και τον χάρτη (GPS) εκεί, οπότε δεν κοιτάς πουθενά αλλού ποτέ.
Αν σού πηγαίνει το στυλ, μετά δεν θες να οδηγήσεις κάτι άλλο, και αν κρίνω από τις πωλήσεις και τις συνεντεύξεις των στελεχών της Peugeot, έχει επιτυχία.
Δεν το αμφισβητώ μέχρι να το δοκιμάσω. Πάντως σε προηγούμενα μοντέλα της peugeot και σε πολλά reviews ετεθη ως θέμα. Τώρα στο νέο ισως έχει αλλάξει. Εάν το δοκιμάσω θα γράψω την εμπειρία μου.
-
RE: VW Golf MK 8
@kkostask said in VW Golf MK 8:
Μια απορία που μου έχει δημιουργηθεί με αφορμή το σχόλιο του φίλου….διαβάζω από πολλούς ότι δεν βλέπουν καλά τον πίνακα οργάνων όταν κάνουν τις δικές τους ρυθμίσεις. Παρότι εγώ όταν έκανα το τεστ ντραιβ δεν είχα κανένα πρόβλημα, ξέρετε ότι πρέπει να κοιτάμε τον δρόμο συνέχεια και όχι τον πίνακα οργάνων….σωστά?
Σαφέστατα αλλά όταν κοιτάμε τον πίνακα οργάνων για τις απαραίτητες πληροφορίες θέλουμε να τις βλέπουμε άμεσα ώστε το μάτι να επιστρεψει τάχιστα στον δρόμο.
Τέλος πάντων, δεν μπορώ να πω αν αυτό είναι deal breaker για την αγορά του αυτοκινήτου. Αν το τεστάρω θα έχω γνώμη -
RE: VW Golf MK 8
@ad276 said in VW Golf MK 8:
Αρα τι να την κανεις την ποιοτητα οταν δεν μπορεις να ελεγχεις το αυτοκινητο;
Ακριβως. Δεν μου φάνηκε το πιο εύκολο και εργονομικό όχημα για να ζεις καθημερινά μαζί του.
-
RE: VW Golf MK 8
Σήμερα πέρασα από peugeot και μπήκα στο καινούργιο 308. Δεν έκανα test drive. Μπορώ να πω ότι η ποιότητα της καμπίνας είναι σαφώς ανώτερη από του Golf 8. Για την εργονομία έχω αμφιβολίες. Παραμένει το φάουλ με τον πίνακα οργάνων. Για να τον βλέπεις πλήρως πρέπει να καταβάσεις τέρμα κάτω το τιμονι η να ανεβάσεις ψηλά το κάθισμα. Με τη δική μου θέση οδήγησης δεν τον έβλεπα πάντως. Πάντως η ποιότητα του ακόμη και στα σκληρά πλαστικά μου έκανε εντύπωση!
-
RE: VW Golf MK 8
Όχι φίλε μου. Ακριβώς όπως το λέω. Για να το θέσω καλύτερα στο φυσικό φως της ημέρας σκουραινει, και μάλιστα πολύ, ενώ στο τεχνητό φως της νύχτας ανοίγει το χρώμα.
-
RE: VW Golf MK 8
Αφού έχω πλέον και εγώ ένα μήνα που παρέλαβα μπορώ να γράψω πλέον εντυπώσεις από το golf style 1.5 etsi.
Εξωτερικό:
Με τις στιλιστικές προσθήκες της εκδόσης και τη φωτεινή μπάρα μπροστά στη μούρη καθώς και τη φωτεινότητα των led φώτων γίνεται μια εικόνα όμορφη θεωρώ. Τώρα αυτό είναι υποκειμενικό βέβαια. Το χρώμα (dolphin grey) είναι πραγματικά εξαιρετικό. Στο φως της ημέρας σκουραινει πολύ ενώ τη νύχτα φαίνεται πιο ανοικτό γκρι.
Εσωτερικό και εξοπλισμός.
Ίσως κάποιοι να διαφωνήσουν μαζί μου αλλά εγώ θεωρώ ότι σε επίπεδο συναρμογής και ποιότητας είναι καλύτερο σε σχέση με το 7αρι ,όπως και η αίσθηση σε ότι αγγίζεις άμεσα. Σε θέμα εμφάνισης δε το συζητώ. Απολαμβάνεις την καμπίνα πραγματικά, ειδικά το βράδυ. Σε θέμα πρακτικότητας τώρα έχουμε φάουλ. Σε σχέση με το προηγούμενο έχουμε αφαίρεση αρκετών χώρων, χρήσιμων τελικά.(συρταρακια κάτω από το κάθισμα τα οποία ήταν πολύ σούπερ, και κατανοώ ότι δεν μπορούσαν να μπουν στο καινούργιο λόγω της μπαταρίας κάτω από του συνοδηγού, μικρο ντουλαπάκι αριστερά κάτω από το τιμονι και, το χειρότερο κατ' εμέ, η θήκη γυαλιών ηλίου που αφαιρέθηκε). Εργονομικά με την αφή στο σύστημα κλιματισμού, ναι υπάρχει φάουλ. Αλλά είναι η σύγχρονη τάση αυτη. Προσαρμοζεσαι βέβαια αλλά όσο και να προσαρμοστεις δεν θα έχεις ποτέ την άνεση των διακοπτών που χειριζόσουν με κλειστά μάτια. Αυτό που εφαρμόζω εγώ σε ανοιχτό δρόμο πάντως, όποτε θέλω να χειριστώ την οθόνη και τον κλιματισμό, είναι να ενεργοποιώ το travel assist ούτως ώστε να το κάνω με τη μέγιστη δυνατή ασφάλεια(το χει σκεφτεί κανένας άλλος άραγε? Αν όχι, χρήσιμο tip). Το head up display, αν και δεν ήταν στις άμεσες επιλογές μου, προστέθηκε λόγω αλλαγής εξοπλισμού σε σχέση με το infotainment, τελικά είναι ευχάριστο και πρωτότυπο. Οι φωνητικές εντολές δεν είναι και ότι καλύτερο. Εμένα δε μου φάνηκαν κάπου χρήσιμες εν τέλει.
Τα καθίσματα στην έκδοση style υπέροχα πραγματικά και ξεκούραστα. Ήχοσυστημα harman &kardon πραγματικά αξίζει κατ' εμέ. Κρυστάλλινος και γεμάτος ήχος. Τα συστήματα ασφαλείας λειτουργούν υποδείγματικα. Πρακτικά ,σε συνδυασμό και με το αυτόματο κιβώτιο, πάει μόνο του κυριολεκτικά σε πολλές περιστάσεις και σε ξεκουράζει. Κυρίως αν βρεθείς σε μποτιλιαρισμα. Πάντα βέβαια χρειάζεται προσοχή γιατί συμβαίνουν σενάρια που δεν μπορεί να προβλέψει κανένα σύστημα. Τα φώτα -matrix led- άλλο πράγμα. Λειτουργούν με πολυ μεγάλη ακρίβεια και είναι πολύ συν για εμένα. Η νύχτα μέρα και με την άνεση της αυτόματης προσαρμογής της Μεγάλης σκάλας.
Στον δρόμο.
Κλασσικό golf. Απίστευτη ποιότητα κύλισης και αναβαθμισμενη ηχομόνωση σε σχέση με το απελθών μοντέλο. Ακόμη και σε υψηλές ταχύτητες η καμπίνα παραμένει εξαιρετικά απομονωμένη από εξωτερικούς θορύβους. Αρκετά καλό τιμόνι και οδική συμπεριφορά εξαιρετική για τα γούστα μου.
Κατανάλωση.
Με το πόδι μου να είναι σχετικά βαρύ η μέση μου κατανάλωση ως τωρα είναι 7 λίτρα. Για τα δικά μου δεδομένα πάρα πολύ καλά. Με γέμισμα έχω βγάλει maximum 750 klm και minimum 670 klm. Το αυτοκίνητο με τα eco tips του σε βάζει στη διαδικασία να οδηγείς πιο οικονομικά βέβαια. Το έκανε και σε μένα που παραδοσιακά έχω βαρύ πόδι στο γκαζι.
Προβληματάκια.
Τα ηλεκτρονικά έχουν το τίμημα τους...Όχι κάτι σπουδαίο ως τωρα. Μικροκολληματα της οθόνης. Δύο φορές το ηχοσυστημα κόλλησε (επανήλθε μόνο του) και 2 ή 3 φορές οι αισθητήρες παρκαρίσματος επίσης κόλλησαν και επίσης επανήλθαν μόνοι τους. (Αυτά τα περίμενα να πω την αλήθεια)
Δηλώνω συνολικά πάρα πολύ ευχαριστημένος από το αυτοκίνητο επί του παρόντος. Ελπίζω να παραμεινω κι έτσι...
Υ.Γ. Πρώτη φορά αυτόματο και πραγματικά δε μου λείπει καθόλου το χειροκίνητο. Προσαρμόστηκα πολύ πιο εύκολα απ όσο φανταζόμουν. -
RE: VW Golf MK 8
Τα συστήματα ασφαλείας δουλεύουν μια χαρά όσο τουλάχιστον έτυχε να δοκιμάσω κάτι. Το emergency brake θέλει προσοχή μόνο παιδιά, φρενάρει απότομα και κοκαλωνει το αμάξι, αν δε φοράς ζώνη θα χτυπήσεις. Είναι κατι που μου το είπαν στην αντιπροσωπεία. Εγώ το έπαθα και σε παρκάρισμα μάλιστα. Έκανα πίσω για να παρκάρω το αμάξι σε ένα σημείο στο χωριό της γυναίκας μου που πάρκαρα πάντα το Polo. Έχει ένα θάμνο μεγάλο με κάποια κλαδάκια πολυ λεπτά και καθόλου σκληρά να προεξέχουν. Έκανα σιγά σιγά πίσω, μιλάμε για ελάχιστη ταχύτητα έτσι? Και με το που πιάνει ο αισθητήρας πίσω κάποιο κλαδάκι (λογικό) το αυτοκίνητο φρενάρει τέρμα. Από το ξαφνικό φρένο και το κάτι σαν 'γκαπ' της ακινητοποίησης νόμισα ότι χτύπησα το αμάξι και με έλουσε κρύος ιδρώτας μέσα σε 1 δευτερόλεπτο. Βγαίνω έξω και αφού πάω πίσω να δω, συνειδητοποιώ ότι φυσικά και δεν έχω χτυπήσει κάτι αφού και να το έκανα, θα ήταν ο θάμνος αυτός που θα 'χτυπούσα' αλλά απλά το αμάξι φρεναρε μόνο του και άκρως απότομα οπότε και πήγε η καρδιά μου στη θέση της.
Όσον αφορά το lane assist, είναι εντυπωσιακό, δουλεύει συνέχεια και πιάνει τη λωρίδα ακομα και σε δρόμους με πολυ αχνή έως και καθόλου διαβαθμιση με γραμμές. Το τιμόνι στρίβει κυριολεκτικά μόνο του και σε επαναφέρει μέσα στη λωρίδα. Το κάνει ακόμα ακόμα και πανω σε στροφή...
Όσον αφορά το we connect plus, καλό είναι παιδιά, έχει κάποια χρήσιμα δεδομένα να βλέπεις όσον αφορά τις διαδρομές που κανεις (αν και προτιμω το μαμά obd reader που εχω βάλει για να βλέπω για τις διαδρομές) αλλά και μπορείς να κλειδώσεις και ξεκλειδώσεις το αυτοκίνητο από απόσταση πολύ μεγάλη , εγώ το δοκίμασα από ενάμισι χιλιόμετρο περίπου και το έκανε κανονικα, να το βάλεις να αερίζεται ώστε να πας πχ το χειμώνα και να το βρεις ήδη ζεστό μέσα και με ξεθολωμενο το τζαμι και ένα δυο αλλά τέτοια πραγματακια που ναι μεν στην αρχή μου φάνηκαν λιγο gimmick αλλά πρόσφατα παρκαρα το αμάξι για να πάω σε ταξίδι με πλοίο και από τη βιασύνη μου για να προλάβω το καράβι και ενώ είχα ανέβει σε αυτό, συνειδητοποίησα ότι δε θυμάμαι αν το είχα κλειδώσει. Οπότε τι έκανα; Μπήκα στην εφαρμογή από το κινητό και είδα ότι δεν το είχα κλειδώσει και με ένα απλό πάτημα το κλείδωσα. Τόσο απλά. Να πω εδώ σαν αρνητικό ότι η εφαρμογή του we connect είναι βαριά και αργεί να φορτώσει στο κινητο αλλά αυτό δεν έχει να κάνει με το αμάξι αλλά με τους προγραμματιστές της VW στο mobile κομμάτι.
Εμένα το αυτοκίνητο έκανε ακριβώς 3 μήνες να έρθει παιδιά.
Τα συστήματα ασφαλείας θέλουν πάντα εξοικείωση. Το emergency brake είναι λογικό να το κάνει αυτό, έχει διαφορετικό εύρος λειτουργίας από το adaptive cruise control. Οι παραδόσεις πλέον έχουν πάει στους 4 μήνες.
-
RE: VW Golf MK 8
Καλησπέρα παιδιά. Μετά από 3000 χλμ με το 2.0 TDI Golf μου ( κάποιες σελίδες πιο πίσω αν έχετε διαβάσει ήμουν στο δίλημμα να διαλέξω αυτό ή το 1.5 e-tsi style) ήρθε η ώρα να σας γράψω τις πρώτες εντυπώσεις.
Είμαι μεχρι στιγμής πολύ ευχαριστημένος με το αυτοκίνητο. Στο δρόμο πραγματικά είναι πολύ ευχάριστο.
Από το εσωτερικό του φυσικά και είμαι ενθουσιασμένος άλλα παιδιά το βράδυ απλά δεν παίζεται. Και μέσα και έξω τα φώτα είναι πάρα πολύ καλά.
Όσον αφορά την κατανάλωση μπορώ πολύ απλά να πω ότι ώρες-ώρες έχω την εντύπωση ότι ο κινητήρας κινείται καίγοντας αέρα και όχι πετρέλαιο.
Δεν ξέρω αν ο ενθουσιασμός μου σε αυτό οφείλεται στο ότι πρώτη φορά οδηγώ αμάξι με πετρέλαιο.
Πραγματικά όμως είναι πάρα πολύ οικονομικό. Οδηγάω στην πόλη με πολλά σταμάτα-ξεκίνα σε φανάρια, κίνηση κτλ και με μικρές ταχύτητες πρώτη δευτέρα άντε καμία τρίτη που βάζει το dsg και δεν έχω δει καμία φορά κατανάλωση πάνω από 5.5 με 5.7.
Έξω πάλι σε διαδρομές που έκανα σε επαρχιακούς δρόμους πχ Γιάννενα-Πρεβεζα, ή σε Εγνατία και Ιόνια, εκεί πραγματικά είναι απόλαυση πως καταπίνει τα χιλιόμετρα και βλέπεις κάτι νούμερα 4.2 με 5 λίτρα /100 και τα 5 λίτρα μόνο αν πατήσεις και λίγο γκάζι σε καμία ανηφόρα και γενικά μόνο αν πας με 140-160 κτλ.
Το αυτοκίνητο είναι πολύ αθόρυβο μέσα, εντυπωσιακα αθόρυβο θα έλεγα αν σκεφτειτε ότι οι diesel κινητήρες κάνουν θόρυβο γενικά και μέσα στην καμπίνα και έξω.
Το αυτοκίνητο έχει μια χαρά δύναμη, βασικά στις ρεπριζ είναι κάτι παραπάνω από σβέλτο. Δε διστασα ούτε μια φορά να κάνω προσπέραση και όταν το έκανα προσπέρασα άνετα.
Όσοι έχετε διαβάσει πιο πριν το forum θα έχετε δει ότι έχω στην κατοχή μου και ένα polo GTI 2010 (1.4 180ps).
Η σύγκριση που μπορώ να κάνω όσον αφορά το polo είναι μόνο για το γκάζι δλδ αν είναι κοντά στο Polo το Golf σε δύναμη. Γιατί σε όλα τα υπόλοιπα δεν υπάρχει σύγκριση αφού μιλάμε για άλλο καινούργιο αυτοκίνητο μεγαλύτερο σε διαστάσεις και τα λοιπά.
Σε ρεπριζ μπορώ να πω ότι το Golf είναι κάπου κοντά με το GTI, αυτό το επιβεβαιώνω. Φυσικά σε επιτάχυνση από στάση και γενικά στις χαμηλές στροφές δεν έχει την δύναμη και το νεύρο του Polo, κάτι απόλυτα φυσιολογικό. Απλά κάνω αυτές τις συγκρισεις για να καταδειξω περίπου πόσο δυνατός ή μη είναι ο 2.0 TDI του Golf.
Ο εξοπλισμός του αυτοκινήτου σε αυτή την έκδοση (life) είναι κάτ εμέ πλουσιότατος. Ήταν για μενα προϋπόθεση να έχει dsg και μάλιστα από οσο ξέρω η έκδοση αυτή φορά και το 'καλό' dsg οπότε μου έκατσε κουτί... Δυστυχώς η έκδοση style που έχει και κάποια παραπάνω πράγματα δεν έρχεται στην Ελλάδα με τον TDI αλλά και αν ερχόταν θα ξέφευγε πολύ στην τιμή για το budget μου.
Εμένα το αμάξι μου έφθασε 27.200 γιατί έβαλα τις ζάντες που έχει η style έκδοση, αυτές τις πολυάκτινες με τις μαύρες λεπτομέρειες που κατά εμέ είναι οι πιο όμορφες απο ολες τις 'απλές εκδόσεις' . Έχει 6 μήνες ασφάλεια, 2 χρόνια επέκταση εγγύησης και τα 4 πρώτα service πληρωμένα. Εννοώ αλλαγή λαδιών, service, αλλαγή λαδιών και ξανά service.
Έβαλα αντηλιακές μεμβράνες, πήρα και τα λαστιχένια πατάκια (τα μαμά) που καθαρίζονται πιο εύκολα και θέλω τώρα να βάλω μπροστινούς ανεμοθραυστες και τέλος.
Υπάρχει φίλος που με τσιγκλαει να βάλω πρόγραμμα στον κινητήρα (έχει βάλει στο δικό του Golf 7 TDI) αλλά δεν υπάρχει λόγος γιατί το αυτοκίνητο έχει μια χαρά γκάζι..
Το infotainment είναι μια χαρά και αν θα άλλαζα κάτι θα ήταν να έπαιρνα τη μεγαλύτερη οθόνη που εχει και την πλοήγηση κτλ αλλά θα ξέφευγα πολύ στην τιμή και δε γινόταν...
Παιδιά γνωρίζει κανείς αν παίζει η αλλαγή after market στο infotainment ; Δηλαδή να βάλει κάποιος που εχει τώρα τη μικρή οθόνη των 8.25 ιντσων την μεγαλύτερη οθόνη των 10. Γίνεται αυτό?
Δεν ξέρω αν κάλυψα κάποιους με αυτά που έγραψα. Αν θέλετε να ρωτήσετε κάτι άλλο πολυ ευχαρίστως να σας απαντήσω.
Καλοτάξιδος και με υγεία να το χαρείς. Εμείς περιμένουμε ακόμη και έχουμε καιρό μπροστά μας. Ο κινητήρας είναι εξαιρετικός από κάθε άποψη. Αν έβγαινε σε style έκδοση και πιο νορμάλ τιμή θα ήταν η πρώτη επιλογή μου. Καλά κάνεις και δεν το αναβαθμίζεις αν και υπάρχει σαφώς δυνατότητα, αν δεν κάνω λάθος το ισχυρότερο gtd φοράει τον ίδιο κινητήρα άλλωστε. Πες μας λίγο, τα συστήματα ασφαλείας του τα δοκίμασες; δουλεύουν καλά; για την οθόνη λίγο δύσκολο έως απίθανο το βλέπω να μπορεί να αλλάξει εκ των υστέρων, τουλάχιστον με αυθεντική της vw.