Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    VW Golf MK 8
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. VW Golf MK 8
    • 1
    • 2
    • 60
    • 61
    • 62
    • 63
    • 64
    • 106
    • 107
    • 62 / 107
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    113
    2129
    101660
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      ad276 last edited by ad276

      Ποιος είπε ότι τα vag "τελειώνουν" μετά την λήξη της εγγύησης; Παντελώς αναληθή πληροφορία. Λυπάμαι για αυτούς που έχουν αυτήν την αντίληψη. Σεβαστή η γνώμη αλλά δεν στέκει.Ειναι απαράδεκτο να δίνεις δύο χρόνια εγγύηση στο αυτοκίνητο σου αλλά η ζωή του δεν τελειώνει εκεί. Και εγώ δεν συμπαθώ Σιτροεν, Σμαρτ και Σουζουκι αλλά δεν βγάζω μένος εναντίον τους σεβωντας αυτά που έχει προσφέρει η καθεμία στην αυτοκίνηση.
      Και κάτι αλλο τι δουλειά έχει το τεσλα στη συζήτηση; Τα τηλεκατευθηνομενα αλλού...
      Και επειδή είμαστε στο. νήμα του Γκολφ θέλω να σχολιάσω αρνητικά την μη έλευση στην Ελλάδα δύο σοβαρών ανταγωνιστών του στις ανανεωμένες εκδόσεις τους των πολύ καλών Kia Ceed και Renault Megane.... Κρίμα πολύ κρίμα. Ειδικά για το πρώτο όταν η εταιρεία δίνει και το hyundai i30 από σχεδόν 18 χιλιάρικα όσο δηλαδή ένα απλό ατμοσφαιρικό Πολο. Πόσο παραπάνω θα έδινε το Ceed και με 7 χρόνια εγγύηση;

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • S
        spi_duster last edited by

        Ωραιος ο αντ276. Πολυ ομορφα αυτα που ακουω επισης για τα εξυπνα φωτα του βαγγ απο τον Ροδιτη.

        ....

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • fanis75
          fanis75 moderator @spi_duster last edited by

          @spi_duster said in VW Golf MK 8:

          Οι ντιζελ επισης μια χαρα αξιοπιστοι βγηκαν και δε νομιζω πως καποιος Βαγγελης απογοητευτηκε απο τη χρηση τους.

          1.6 (ειδικα τα 105 αλογα) και 2λιτρος σκυλια! Αλλα οσοι εκαναν το λάθος να παρουν τα πιο μικρα κλαίνε…πολλά προβλήματα.

          Ο 2λιτρος tdi μοτερούκλα (μονο μπεμβε καλυτερη) και εφτασα κοντα σε ένα τετοιο Τιγκ.

          We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • A
            ad276 last edited by

            Να θυμίσω ένα παλιό παράδειγμα. Άλφα Ρομεο Αλφασουντ. Για πολλούς όνειρο για πολλούς συνώνυμο της σκουριάς. Όλοι συμφωνούν ότι άφησε ιστορία και επίσης όλοι ήθελαν να την οδηγήσουν.

            1 Reply Last reply Reply Quote 3
            • gatoz
              gatoz last edited by

              μπορει ο κινητηρας 1.6 μαζουτ να ειναι οκ. πραγματι δεν θυμαμαι τιποτε κακο πλην της αδυναμιας του σε πασατ να συρει το αμαξωμα σε ανηφορες ενω σε τουραν ηταν επαρκης. οι τουρμπατες βενζινες, αστο. αλλα απο οσα φαου ειχα στην εταιρεια, ολα τα αυτοματα, μα ολα, αλλαξανε ντιεςτζι. δις. μοντελα απο το 06 και μετα και μεχρι το 2016 που ηταν το τελευταιο.
              συχνη βλαβη ηταν το abs!
              λιγοτερο συχνη αλλα υπαρκτη το σασμαν των χειροκινητων τουραν!
              αυτα απο ακινητοποιησεις.
              σε αλλα, να ειχαμε να λεγαμε, σαλονια με εντονες φθορες στα σημεια τριβης και ταμπλο που αποκτουσαν αποχρωση απο την εκθεση σε ηλιο. οκ, δεν μενεις απο αυτα.
              ολα σε αυτοκινητα με max 80000/4 ετη
              και προφανως και απο ολες τις αλλες μπραντες υπηρξαν θεματα. ειδικα πουγκ. οχι ομως σε τοση ενταση για να τα θυμαται καποιος. ισως φταιει και εκεινη η μεγαλη φουσκαλα σαν ερπης στο χρωμα του καπω του ολοκαινουργιου γκολφ μου πριν 15 χρονια που ειδα ενα πρωι...χαχαχ

              #milf-a-man

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • S
                spi_duster last edited by

                Βρε σεις μη λετε μαζουτ το ντιζελ. Θα λεγατε ΦΑ την 100αρα? Το μαζουτ ειναι σχεδον στερεο καυσιμο με ιξωδες μελιού!

                ....

                V 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • V
                  vdx @spi_duster last edited by

                  @spi_duster said in VW Golf MK 8:

                  Βρε σεις μη λετε μαζουτ το ντιζελ. Θα λεγατε ΦΑ την 100αρα? Το μαζουτ ειναι σχεδον στερεο καυσιμο με ιξωδες μελιού!

                  Σκέψου ότι στο Αμέρικα αναφέρονται στην βενζίνη ως αέριο.. χαχαχα

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • L
                    lap @panormus772 last edited by lap

                    @panormus772 said in VW Golf MK 8:

                    @lap said in VW Golf MK 8:

                    Το ίδιο συμβαίνει και στα e DCT του Hyundai Kia group.

                    Eνδιαφέρον.
                    Εννοείς ότι είναι ίδιο στα plug-in μοντέλα των Κορεατών ή και στο full hybrid (π.χ. Κοna);

                    Ναι αν θυμάμαι σωστά κάτι αναλύσεις που έχω δει και στο kona, το ηλ. Μοτέρ ξεκινά το αυτοκίνητο από στάση και μετά μπαίνει το θερμικό μοτέρ με το κιβώτιο να εμπλέκεται. Πριν μπει ο θερμικός κινητήρας, το κιβώτιο δεν έχει κάνει σύμπλεξη

                    ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • realzeus
                      realzeus @monman2 last edited by

                      @monman2 said in VW Golf MK 8:

                      και λίγο υπενθύμιση για το ποιος κέρδισε τον Β'ΠΠ

                      Οι Σοβιετικοί! 😜

                      S 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • S
                        sabas_thess @realzeus last edited by

                        @realzeus said in VW Golf MK 8:

                        @monman2 said in VW Golf MK 8:

                        και λίγο υπενθύμιση για το ποιος κέρδισε τον Β'ΠΠ

                        Οι Σοβιετικοί! 😜

                        Αυτή η ακολουθία είναι για δικό της νήμα. Αν ανοίξει θέλω tag να μην χάσω ούτε λέξη!

                        "I am what you made me", D.V.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • H
                          harisma23 @wantone last edited by

                          @wantone said in VW Golf MK 8:

                          Πολλαπλους ειχαν ολα τα Γκολφ 4 και Μπορα που ειχαν Χαλντεξ απο το 1998, νομιζω το πρωτο φοκους πρεπει να βγηκε μετα.

                          Δεν το ήξερα, αλλά δεν αλλάζει και σε κάτι την ουσία αυτού που έγραψα. Μιλάς για το 1% των golf mk4, ειδικά μοντέλα δηλαδή, με ελάχιστες πωλήσεις και όχι για το υπόλοιπο 99% που πούλησε μαζικά. Εν αντιθέσει, το πρώτο Focus, που βγήκε το 1998, είχε πολλαπλούς σε όλη την γκάμα του.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • D
                            dimitrisdsg7 last edited by

                            Αν καλέσουν πάντως κάποιον από την αντιπροσωπεία για την ανάκληση, ας πει και στους υπόλοιπους εδώ τι παίζει και το έκαναν...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • G
                              giorgos39 last edited by

                              Σήμερα πέρασα από peugeot και μπήκα στο καινούργιο 308. Δεν έκανα test drive. Μπορώ να πω ότι η ποιότητα της καμπίνας είναι σαφώς ανώτερη από του Golf 8. Για την εργονομία έχω αμφιβολίες. Παραμένει το φάουλ με τον πίνακα οργάνων. Για να τον βλέπεις πλήρως πρέπει να καταβάσεις τέρμα κάτω το τιμονι η να ανεβάσεις ψηλά το κάθισμα. Με τη δική μου θέση οδήγησης δεν τον έβλεπα πάντως. Πάντως η ποιότητα του ακόμη και στα σκληρά πλαστικά μου έκανε εντύπωση!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • A
                                ad276 last edited by

                                Αρα τι να την κανεις την ποιοτητα οταν δεν μπορεις να ελεγχεις το αυτοκινητο;

                                G 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • G
                                  giorgos39 @ad276 last edited by

                                  @ad276 said in VW Golf MK 8:

                                  Αρα τι να την κανεις την ποιοτητα οταν δεν μπορεις να ελεγχεις το αυτοκινητο;

                                  Ακριβως. Δεν μου φάνηκε το πιο εύκολο και εργονομικό όχημα για να ζεις καθημερινά μαζί του.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • K
                                    kkostask last edited by

                                    Μια απορία που μου έχει δημιουργηθεί με αφορμή το σχόλιο του φίλου….διαβάζω από πολλούς ότι δεν βλέπουν καλά τον πίνακα οργάνων όταν κάνουν τις δικές τους ρυθμίσεις. Παρότι εγώ όταν έκανα το τεστ ντραιβ δεν είχα κανένα πρόβλημα, ξέρετε ότι πρέπει να κοιτάμε τον δρόμο συνέχεια και όχι τον πίνακα οργάνων….σωστά? 😁

                                    G 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                    • G
                                      giorgos39 @kkostask last edited by

                                      @kkostask said in VW Golf MK 8:

                                      Μια απορία που μου έχει δημιουργηθεί με αφορμή το σχόλιο του φίλου….διαβάζω από πολλούς ότι δεν βλέπουν καλά τον πίνακα οργάνων όταν κάνουν τις δικές τους ρυθμίσεις. Παρότι εγώ όταν έκανα το τεστ ντραιβ δεν είχα κανένα πρόβλημα, ξέρετε ότι πρέπει να κοιτάμε τον δρόμο συνέχεια και όχι τον πίνακα οργάνων….σωστά? 😁

                                      Σαφέστατα αλλά όταν κοιτάμε τον πίνακα οργάνων για τις απαραίτητες πληροφορίες θέλουμε να τις βλέπουμε άμεσα ώστε το μάτι να επιστρεψει τάχιστα στον δρόμο.
                                      Τέλος πάντων, δεν μπορώ να πω αν αυτό είναι deal breaker για την αγορά του αυτοκινήτου. Αν το τεστάρω θα έχω γνώμη

                                      D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • D
                                        dublin @giorgos39 last edited by dublin

                                        @giorgos39 said in VW Golf MK 8:

                                        @kkostask said in VW Golf MK 8:

                                        Μια απορία που μου έχει δημιουργηθεί με αφορμή το σχόλιο του φίλου….διαβάζω από πολλούς ότι δεν βλέπουν καλά τον πίνακα οργάνων όταν κάνουν τις δικές τους ρυθμίσεις. Παρότι εγώ όταν έκανα το τεστ ντραιβ δεν είχα κανένα πρόβλημα, ξέρετε ότι πρέπει να κοιτάμε τον δρόμο συνέχεια και όχι τον πίνακα οργάνων….σωστά? 😁

                                        Σαφέστατα αλλά όταν κοιτάμε τον πίνακα οργάνων για τις απαραίτητες πληροφορίες θέλουμε να τις βλέπουμε άμεσα ώστε το μάτι να επιστρεψει τάχιστα στον δρόμο.
                                        Τέλος πάντων, δεν μπορώ να πω αν αυτό είναι deal breaker για την αγορά του αυτοκινήτου. Αν το τεστάρω θα έχω γνώμη

                                        Για πολλούς από εμάς, ακριβώς αυτό το i-cockpit είναι μέγιστο selling point.

                                        Κατ' αρχάς δεν γνώριζα καν το πρόβλημα που έχουν μερικοί και το διάβασα εδώ μέσα, και δεύτερον με τον τρόπο αυτό όχι μόνο δεν έχεις πρόβλημα να βλέπεις τον δρόμο, αλλά βλέπεις ΣΥΝΕΧΕΙΑ τον δρόμο αφού δεν παίρνεις τα μάτια σου από μπροστά.

                                        Απίστευτα βολικό όταν έχεις και τον χάρτη (GPS) εκεί, οπότε δεν κοιτάς πουθενά αλλού ποτέ.

                                        Αν σού πηγαίνει το στυλ, μετά δεν θες να οδηγήσεις κάτι άλλο, και αν κρίνω από τις πωλήσεις και τις συνεντεύξεις των στελεχών της Peugeot, έχει επιτυχία.

                                        G 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • G
                                          giorgos39 @dublin last edited by giorgos39

                                          @dublin said in VW Golf MK 8:

                                          @giorgos39 said in VW Golf MK 8:

                                          @kkostask said in VW Golf MK 8:

                                          Μια απορία που μου έχει δημιουργηθεί με αφορμή το σχόλιο του φίλου….διαβάζω από πολλούς ότι δεν βλέπουν καλά τον πίνακα οργάνων όταν κάνουν τις δικές τους ρυθμίσεις. Παρότι εγώ όταν έκανα το τεστ ντραιβ δεν είχα κανένα πρόβλημα, ξέρετε ότι πρέπει να κοιτάμε τον δρόμο συνέχεια και όχι τον πίνακα οργάνων….σωστά? 😁

                                          Σαφέστατα αλλά όταν κοιτάμε τον πίνακα οργάνων για τις απαραίτητες πληροφορίες θέλουμε να τις βλέπουμε άμεσα ώστε το μάτι να επιστρεψει τάχιστα στον δρόμο.
                                          Τέλος πάντων, δεν μπορώ να πω αν αυτό είναι deal breaker για την αγορά του αυτοκινήτου. Αν το τεστάρω θα έχω γνώμη

                                          Για πολλούς από εμάς, ακριβώς αυτό το i-cockpit είναι μέγιστο selling point.

                                          Κατ' αρχάς δεν γνώριζα καν το πρόβλημα που έχουν μερικοί και το διάβασα εδώ μέσα, και δεύτερον με τον τρόπο αυτό όχι μόνο δεν έχεις πρόβλημα να βλέπεις τον δρόμο, αλλά βλέπεις ΣΥΝΕΧΕΙΑ τον δρόμο αφού δεν παίρνεις τα μάτια σου από μπροστά.

                                          Απίστευτα βολικό όταν έχεις και τον χάρτη (GPS) εκεί, οπότε δεν κοιτάς πουθενά αλλού ποτέ.

                                          Αν σού πηγαίνει το στυλ, μετά δεν θες να οδηγήσεις κάτι άλλο, και αν κρίνω από τις πωλήσεις και τις συνεντεύξεις των στελεχών της Peugeot, έχει επιτυχία.

                                          Δεν το αμφισβητώ μέχρι να το δοκιμάσω. Πάντως σε προηγούμενα μοντέλα της peugeot και σε πολλά reviews ετεθη ως θέμα. Τώρα στο νέο ισως έχει αλλάξει. Εάν το δοκιμάσω θα γράψω την εμπειρία μου.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • L
                                            lap last edited by lap

                                            Για να βρεις τη σωστή θέση οδήγησης στα νέα peugeot απαιτείται να οδηγείς με καπως κάθετη την πλάτη του καθίσματος. Οποιος οδηγεί για χψ λόγους με κεκλιμένη την πλάτη, τότε δεν μπορεί να δει τα όργανα.

                                            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 60
                                            • 61
                                            • 62
                                            • 63
                                            • 64
                                            • 106
                                            • 107
                                            • 62 / 107
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr