-
@alexandros-k said in Οδήγησα....:
Δεν φταιω εγω που δεν εισαι ξεκαθαρος.
Πάντα ειμαι ξεκάθαρος. Το εαν δεν γίνομαι κατανοητός, είναι άλλο θέμα!
-
@fanis75 said in Οδήγησα....:
@alexandros-k said in Οδήγησα....:
Δεν φταιω εγω που δεν εισαι ξεκαθαρος.
Πάντα ειμαι ξεκάθαρος. Το εαν δεν γίνομαι κατανοητός, είναι άλλο θέμα!
Ναι ναι , ετσι
-
Υπάρχει άνθρωπος που να τον ενδιαφέρει η οδήγηση ως χόμπι και να μην του αρέσουν οδηγικά οι bmw ? Ακόμα και οι μπροστικίνητες, ακόμα και κάτι ψευτό suv τύπου Χ2 σε σχέση με τον άμεσο ανταγωνισμό, είναι πολύ ευχάριστα στον δρόμο.
-
@iceman7 said in Οδήγησα....:
@panos2171 said in Οδήγησα....:
Εννοώ ότι το tesla παραειναι μινιμαλιστικό εσωτερικά ,δε σου βγάζει πολυτέλεια ούτε σου δικαιολογεί ότι έδωσες το Χ ποσό για αυτό. Είτε από σχεδίαση, είτε από οδηγική συμπεριφορά, είτε από συνολική ποιότητα.
Από την άλλη η Χ1 δείχνει πιο πλούσια σε όλους τους τομείς.
Άλλο η μινιμαλιστική προσέγγιση άλλο η ποιότητα.
Πήγαινε δες το highland να σοκαριστείς.
Τσόχα παντού, κανένα σημείο ακάλυπτο, απίστευτες βαθιες θήκες, περιμετρικός ατμοσφαιρικός χιλιάδων αποχρώσεων , πληρέστατος στάνταρ εξοπλισμός, οθοναρα, οθόνη πίσω, θερμαινόμενα πισω, μόνο μια ταναπου από το Βεγγας δεν δίνει μαζί ο Ελον, που αν τον βαλεις στη Χ1 ανεβαίνει η τιμή στο Θεό. Και απτή ποιότητα ηχομόνωση, κύλιση πλέον πολύ ψηλά !Λυπάμαι που το γράφω αλλά ο ελον τους έχει κατουρήσει όλους με τέτοια πλήρη οχήματα σε τετοιες τιμές !! Σοκ !
Ειδικά η Χ1 σε άμεση σύγκριση με το highland είναι δυστυχώς χαμένη. Πρέπει να ανέβεις πάνω από 52 στη βασική 20i για να έχεις εξοπλιστική σύγκριση.Έχω δει το τωρινό model Y μέσα και μου προκάλεσε γέλωτα. Ευθείες γραμμές με ένα Tablet στην μέση... Πιθανόν το νέο model 3 να είναι πολύ καλύτερο και πολύ καλύτερα εξοπλισμένο, ειδικά από μια X1 που για να την πας σε αντίστροιχο εξοπλισμό θέλεις 56Κ.
Πλην όμως το αγοράζεις; Πιθανότατα όχι; Γιατί; Γιατί "κάτσε να δούμε"... Οπότε ο Ήλον πρέπει να σου καλύψει με μπλιμπλίκια και εξοπλισμό την χασούρα που θα έχεις σε 5 χρόνια με ένα αμάξι "άχρηστο" και μη εμπορεύσιμο αφού πάντα θα περιμένεις την νέα μπαταρία με την μεγαλύτερη αυτονομία και τον μικρότερο χρόνο φόρτισης συν το ότι θα αρχίζεις να είσαι κοντά στο όριο αλλαγής μπαταριών και θα θέλεις 6-7Κ για αντικατάσταση.
Αυτά ακόμη η Χ1 (και η όποια Χ1) δεν τα έχει, όσο και αν φαίνεται περίεργο (οι leasing δείχνουν τον δρόμο) θα έχει την "συνήθη" απαξίωση μιας BMW.
Να προσθέσω βέβεια για να μην παρεξηγηθώ ότι το model 3 μου κάνει πολύ περισσότερο "αμάξι" για τα λεφτά του από μια X1 (ιπποδύναμη, εξοπλισμός, χώροι...) οπότε όποιος μπορεί να το πάρει με leasing και μπορεί να τα κουτσοβολέψει με φόρτιση και ταξίδια βουρ, εκεί δεν υπάρχει σύγκριση... -
@fiverg said in Οδήγησα....:
@iceman7 said in Οδήγησα....:
@panos2171 said in Οδήγησα....:
Εννοώ ότι το tesla παραειναι μινιμαλιστικό εσωτερικά ,δε σου βγάζει πολυτέλεια ούτε σου δικαιολογεί ότι έδωσες το Χ ποσό για αυτό. Είτε από σχεδίαση, είτε από οδηγική συμπεριφορά, είτε από συνολική ποιότητα.
Από την άλλη η Χ1 δείχνει πιο πλούσια σε όλους τους τομείς.
Άλλο η μινιμαλιστική προσέγγιση άλλο η ποιότητα.
Πήγαινε δες το highland να σοκαριστείς.
Τσόχα παντού, κανένα σημείο ακάλυπτο, απίστευτες βαθιες θήκες, περιμετρικός ατμοσφαιρικός χιλιάδων αποχρώσεων , πληρέστατος στάνταρ εξοπλισμός, οθοναρα, οθόνη πίσω, θερμαινόμενα πισω, μόνο μια ταναπου από το Βεγγας δεν δίνει μαζί ο Ελον, που αν τον βαλεις στη Χ1 ανεβαίνει η τιμή στο Θεό. Και απτή ποιότητα ηχομόνωση, κύλιση πλέον πολύ ψηλά !Λυπάμαι που το γράφω αλλά ο ελον τους έχει κατουρήσει όλους με τέτοια πλήρη οχήματα σε τετοιες τιμές !! Σοκ !
Ειδικά η Χ1 σε άμεση σύγκριση με το highland είναι δυστυχώς χαμένη. Πρέπει να ανέβεις πάνω από 52 στη βασική 20i για να έχεις εξοπλιστική σύγκριση.Έχω δει το τωρινό model Y μέσα και μου προκάλεσε γέλωτα. Ευθείες γραμμές με ένα Tablet στην μέση... Πιθανόν το νέο model 3 να είναι πολύ καλύτερο και πολύ καλύτερα εξοπλισμένο, ειδικά από μια X1 που για να την πας σε αντίστροιχο εξοπλισμό θέλεις 56Κ.
Πλην όμως το αγοράζεις; Πιθανότατα όχι; Γιατί; Γιατί "κάτσε να δούμε"... Οπότε ο Ήλον πρέπει να σου καλύψει με μπλιμπλίκια και εξοπλισμό την χασούρα που θα έχεις σε 5 χρόνια με ένα αμάξι "άχρηστο" και μη εμπορεύσιμο αφού πάντα θα περιμένεις την νέα μπαταρία με την μεγαλύτερη αυτονομία και τον μικρότερο χρόνο φόρτισης συν το ότι θα αρχίζεις να είσαι κοντά στο όριο αλλαγής μπαταριών και θα θέλεις 6-7Κ για αντικατάσταση.
Αυτά ακόμη η Χ1 (και η όποια Χ1) δεν τα έχει, όσο και αν φαίνεται περίεργο (οι leasing δείχνουν τον δρόμο) θα έχει την "συνήθη" απαξίωση μιας BMW.
Να προσθέσω βέβεια για να μην παρεξηγηθώ ότι το model 3 μου κάνει πολύ περισσότερο "αμάξι" για τα λεφτά του από μια X1 (ιπποδύναμη, εξοπλισμός, χώροι...) οπότε όποιος μπορεί να το πάρει με leasing και μπορεί να τα κουτσοβολέψει με φόρτιση και ταξίδια βουρ, εκεί δεν υπάρχει σύγκριση...στο μοναδικο σημειο στο οποιο θελω να σταθω (ανεξαρτητα που δεν συμφωνω και με αλλα, αλλα εκει ειναι θεμα προσωπικης αποψης του καθενος), ειναι γιατι το Υ σου προκαλει γελωτα, ενω με το Μ3 εισαι οκ (με τους υπαρχοντες περιορισμους ολων των ηλεκτρικων βεβαιως);
Δηλ, μιλαμε για πρακτικα το ιδιο αμαξι με διαφορες που εχουν να κανουν με το μεγεθος. Το σαλονι ειναι σχεδον ιδιο. Το ταμπλετ δεσποζει και στα δυο. Ναι, το highland εχει διαφορες και βελτιωνει το "παλιο" 3αρι, αλλα δεν ειναι χαοτικα τα πραγματα. -
@dettol said in Οδήγησα....:
@fiverg said in Οδήγησα....:
@iceman7 said in Οδήγησα....:
@panos2171 said in Οδήγησα....:
Εννοώ ότι το tesla παραειναι μινιμαλιστικό εσωτερικά ,δε σου βγάζει πολυτέλεια ούτε σου δικαιολογεί ότι έδωσες το Χ ποσό για αυτό. Είτε από σχεδίαση, είτε από οδηγική συμπεριφορά, είτε από συνολική ποιότητα.
Από την άλλη η Χ1 δείχνει πιο πλούσια σε όλους τους τομείς.
Άλλο η μινιμαλιστική προσέγγιση άλλο η ποιότητα.
Πήγαινε δες το highland να σοκαριστείς.
Τσόχα παντού, κανένα σημείο ακάλυπτο, απίστευτες βαθιες θήκες, περιμετρικός ατμοσφαιρικός χιλιάδων αποχρώσεων , πληρέστατος στάνταρ εξοπλισμός, οθοναρα, οθόνη πίσω, θερμαινόμενα πισω, μόνο μια ταναπου από το Βεγγας δεν δίνει μαζί ο Ελον, που αν τον βαλεις στη Χ1 ανεβαίνει η τιμή στο Θεό. Και απτή ποιότητα ηχομόνωση, κύλιση πλέον πολύ ψηλά !Λυπάμαι που το γράφω αλλά ο ελον τους έχει κατουρήσει όλους με τέτοια πλήρη οχήματα σε τετοιες τιμές !! Σοκ !
Ειδικά η Χ1 σε άμεση σύγκριση με το highland είναι δυστυχώς χαμένη. Πρέπει να ανέβεις πάνω από 52 στη βασική 20i για να έχεις εξοπλιστική σύγκριση.Έχω δει το τωρινό model Y μέσα και μου προκάλεσε γέλωτα. Ευθείες γραμμές με ένα Tablet στην μέση... Πιθανόν το νέο model 3 να είναι πολύ καλύτερο και πολύ καλύτερα εξοπλισμένο, ειδικά από μια X1 που για να την πας σε αντίστροιχο εξοπλισμό θέλεις 56Κ.
Πλην όμως το αγοράζεις; Πιθανότατα όχι; Γιατί; Γιατί "κάτσε να δούμε"... Οπότε ο Ήλον πρέπει να σου καλύψει με μπλιμπλίκια και εξοπλισμό την χασούρα που θα έχεις σε 5 χρόνια με ένα αμάξι "άχρηστο" και μη εμπορεύσιμο αφού πάντα θα περιμένεις την νέα μπαταρία με την μεγαλύτερη αυτονομία και τον μικρότερο χρόνο φόρτισης συν το ότι θα αρχίζεις να είσαι κοντά στο όριο αλλαγής μπαταριών και θα θέλεις 6-7Κ για αντικατάσταση.
Αυτά ακόμη η Χ1 (και η όποια Χ1) δεν τα έχει, όσο και αν φαίνεται περίεργο (οι leasing δείχνουν τον δρόμο) θα έχει την "συνήθη" απαξίωση μιας BMW.
Να προσθέσω βέβεια για να μην παρεξηγηθώ ότι το model 3 μου κάνει πολύ περισσότερο "αμάξι" για τα λεφτά του από μια X1 (ιπποδύναμη, εξοπλισμός, χώροι...) οπότε όποιος μπορεί να το πάρει με leasing και μπορεί να τα κουτσοβολέψει με φόρτιση και ταξίδια βουρ, εκεί δεν υπάρχει σύγκριση...στο μοναδικο σημειο στο οποιο θελω να σταθω (ανεξαρτητα που δεν συμφωνω και με αλλα, αλλα εκει ειναι θεμα προσωπικης αποψης του καθενος), ειναι γιατι το Υ σου προκαλει γελωτα, ενω με το Μ3 εισαι οκ (με τους υπαρχοντες περιορισμους ολων των ηλεκτρικων βεβαιως);
Δηλ, μιλαμε για πρακτικα το ιδιο αμαξι με διαφορες που εχουν να κανουν με το μεγεθος. Το σαλονι ειναι σχεδον ιδιο. Το ταμπλετ δεσποζει και στα δυο. Ναι, το highland εχει διαφορες και βελτιωνει το "παλιο" 3αρι, αλλα δεν ειναι χαοτικα τα πραγματα.δεν το έχω δει το νέο τριάρι από κοντά! Δεν έγραψα κάτι τέτοιο. Ούτε το παλιό. Από τα reviews που έχω διαβάσει γράφω για το 3. Πιθανόν από κοντά να σχηματίσω ίδια άποψη περί του "minimal" εσωτερικού, δεν ξέρω... Αυτό το δίμετρο σχεδόν ταμπλό με ευθείες γραμμές (και αυτό μείωση κόστους είναι) και με το τάμπλετ στην μέση μου βγάζει μια "τσιπιά" αλλά οκ, όπως ξαναέγραψα με lease το έπαιρνα και χτες... Αγορά δική μου όχι.
-
@fiverg said in Οδήγησα....:
@iceman7 said in Οδήγησα....:
@panos2171 said in Οδήγησα....:
Εννοώ ότι το tesla παραειναι μινιμαλιστικό εσωτερικά ,δε σου βγάζει πολυτέλεια ούτε σου δικαιολογεί ότι έδωσες το Χ ποσό για αυτό. Είτε από σχεδίαση, είτε από οδηγική συμπεριφορά, είτε από συνολική ποιότητα.
Από την άλλη η Χ1 δείχνει πιο πλούσια σε όλους τους τομείς.
Άλλο η μινιμαλιστική προσέγγιση άλλο η ποιότητα.
Πήγαινε δες το highland να σοκαριστείς.
Τσόχα παντού, κανένα σημείο ακάλυπτο, απίστευτες βαθιες θήκες, περιμετρικός ατμοσφαιρικός χιλιάδων αποχρώσεων , πληρέστατος στάνταρ εξοπλισμός, οθοναρα, οθόνη πίσω, θερμαινόμενα πισω, μόνο μια ταναπου από το Βεγγας δεν δίνει μαζί ο Ελον, που αν τον βαλεις στη Χ1 ανεβαίνει η τιμή στο Θεό. Και απτή ποιότητα ηχομόνωση, κύλιση πλέον πολύ ψηλά !Λυπάμαι που το γράφω αλλά ο ελον τους έχει κατουρήσει όλους με τέτοια πλήρη οχήματα σε τετοιες τιμές !! Σοκ !
Ειδικά η Χ1 σε άμεση σύγκριση με το highland είναι δυστυχώς χαμένη. Πρέπει να ανέβεις πάνω από 52 στη βασική 20i για να έχεις εξοπλιστική σύγκριση.Έχω δει το τωρινό model Y μέσα και μου προκάλεσε γέλωτα. Ευθείες γραμμές με ένα Tablet στην μέση... Πιθανόν το νέο model 3 να είναι πολύ καλύτερο και πολύ καλύτερα εξοπλισμένο, ειδικά από μια X1 που για να την πας σε αντίστροιχο εξοπλισμό θέλεις 56Κ.
Πλην όμως το αγοράζεις; Πιθανότατα όχι; Γιατί; Γιατί "κάτσε να δούμε"... Οπότε ο Ήλον πρέπει να σου καλύψει με μπλιμπλίκια και εξοπλισμό την χασούρα που θα έχεις σε 5 χρόνια με ένα αμάξι "άχρηστο" και μη εμπορεύσιμο αφού πάντα θα περιμένεις την νέα μπαταρία με την μεγαλύτερη αυτονομία και τον μικρότερο χρόνο φόρτισης συν το ότι θα αρχίζεις να είσαι κοντά στο όριο αλλαγής μπαταριών και θα θέλεις 6-7Κ για αντικατάσταση.
Αυτά ακόμη η Χ1 (και η όποια Χ1) δεν τα έχει, όσο και αν φαίνεται περίεργο (οι leasing δείχνουν τον δρόμο) θα έχει την "συνήθη" απαξίωση μιας BMW.
Να προσθέσω βέβεια για να μην παρεξηγηθώ ότι το model 3 μου κάνει πολύ περισσότερο "αμάξι" για τα λεφτά του από μια X1 (ιπποδύναμη, εξοπλισμός, χώροι...) οπότε όποιος μπορεί να το πάρει με leasing και μπορεί να τα κουτσοβολέψει με φόρτιση και ταξίδια βουρ, εκεί δεν υπάρχει σύγκριση...20k θα θελεις στο μελλον για αλλαγη μπαταριας στα Τεσλα, σε Χιουνδαι/ΚΙΑ ειναι 40κ αυτη την στιγμη. Αλλαγη θελει αν πεταχτει μια πετρα και κανει ζημια οπως βαθουλωμα στις μπαταριες 40κ κοστος αλλαγης γιατι παθαινει βλαβη το συστημα με τα υγρα.
Δεν πρεπει να γινεται συγκριση μεταξυ Χ1 και 3 αλλα Χ1 και Υ γιατι τα Σουβ εχουν πριμιουμ στην τιμη οπως ειναι γνωστο.
Σε καθε περιπτωση αν ξεπερασεις οτι ειναι χαμηλο (αρα οχι καταλληλο για Ελληνικους δρομους) το 3 ειναι κορυφαιο αμαξι σαν αγορα αυτη την στιγμη για αγορες οπου το κοστος της βενζινης ειναι υψηλο.
-
Ο dimsabas, έχει γράψει ότι η αντικατάσταση της μπαταρίας στο 3/Υ κοστίζει κοντά στις 10 χιλιαδες αν θυμάμαι καλά.
-
@wantone said in Οδήγησα....:
Σε καθε περιπτωση αν ξεπερασεις οτι ειναι χαμηλο (αρα οχι καταλληλο για Ελληνικους δρομους)
ωπα. Δεν ειναι "σαυρα", ενα φυσιολογικο σενταν ειναι. Δηλ 3αρες bmw, audi a4, ford mondeo κτλπ, δεν ειναι καταλληλα για τους ελληνικους δρομους;
-
@dettol said in Οδήγησα....:
@wantone said in Οδήγησα....:
Σε καθε περιπτωση αν ξεπερασεις οτι ειναι χαμηλο (αρα οχι καταλληλο για Ελληνικους δρομους)
ωπα. Δεν ειναι "σαυρα", ενα φυσιολογικο σενταν ειναι. Δηλ 3αρες bmw, audi a4, ford mondeo κτλπ, δεν ειναι καταλληλα για τους ελληνικους δρομους;
εισαι 20 χρονια πισω. σχεδον κανενας ποια δεν αγοραζει τα συγκεκριμενα σενταν που ανεφερες.
-
@wantone said in Οδήγησα....:
@dettol said in Οδήγησα....:
@wantone said in Οδήγησα....:
Σε καθε περιπτωση αν ξεπερασεις οτι ειναι χαμηλο (αρα οχι καταλληλο για Ελληνικους δρομους)
ωπα. Δεν ειναι "σαυρα", ενα φυσιολογικο σενταν ειναι. Δηλ 3αρες bmw, audi a4, ford mondeo κτλπ, δεν ειναι καταλληλα για τους ελληνικους δρομους;
εισαι 20 χρονια πισω. σχεδον κανενας ποια δεν αγοραζει τα συγκεκριμενα σενταν που ανεφερες.
δεν αμφιβαλλω οτι φθινει η αγορα των σενταν εδω και χρονια. Αυτο ομως δεν σημαινει οτι συμβαινει αυτο λογω της ποιοτητας των ελληνικων δρομων. Ειναι παγκοσμιο φαινομενο.
-
@wantone said in Οδήγησα....:
@dettol said in Οδήγησα....:
@wantone said in Οδήγησα....:
Σε καθε περιπτωση αν ξεπερασεις οτι ειναι χαμηλο (αρα οχι καταλληλο για Ελληνικους δρομους)
ωπα. Δεν ειναι "σαυρα", ενα φυσιολογικο σενταν ειναι. Δηλ 3αρες bmw, audi a4, ford mondeo κτλπ, δεν ειναι καταλληλα για τους ελληνικους δρομους;
εισαι 20 χρονια πισω. σχεδον κανενας ποια δεν αγοραζει τα συγκεκριμενα σενταν που ανεφερες.
Καποιος να τους ενημερωσει να μην τα φτιαχνουν τζαμπα
-
@alexandros-k said in Οδήγησα....:
@wantone said in Οδήγησα....:
@dettol said in Οδήγησα....:
@wantone said in Οδήγησα....:
Σε καθε περιπτωση αν ξεπερασεις οτι ειναι χαμηλο (αρα οχι καταλληλο για Ελληνικους δρομους)
ωπα. Δεν ειναι "σαυρα", ενα φυσιολογικο σενταν ειναι. Δηλ 3αρες bmw, audi a4, ford mondeo κτλπ, δεν ειναι καταλληλα για τους ελληνικους δρομους;
εισαι 20 χρονια πισω. σχεδον κανενας ποια δεν αγοραζει τα συγκεκριμενα σενταν που ανεφερες.
Καποιος να τους ενημερωσει να μην τα φτιαχνουν τζαμπα
δεν τα φτιαχνουν τζαμπα, ακομα πουλανε στην Αμερικη πχ, σε χωρες με καλους δρομους και ανετα παρκινγκ εχουν πωλησεις.
-
@wantone said in Οδήγησα....:
@alexandros-k said in Οδήγησα....:
@wantone said in Οδήγησα....:
@dettol said in Οδήγησα....:
@wantone said in Οδήγησα....:
Σε καθε περιπτωση αν ξεπερασεις οτι ειναι χαμηλο (αρα οχι καταλληλο για Ελληνικους δρομους)
ωπα. Δεν ειναι "σαυρα", ενα φυσιολογικο σενταν ειναι. Δηλ 3αρες bmw, audi a4, ford mondeo κτλπ, δεν ειναι καταλληλα για τους ελληνικους δρομους;
εισαι 20 χρονια πισω. σχεδον κανενας ποια δεν αγοραζει τα συγκεκριμενα σενταν που ανεφερες.
Καποιος να τους ενημερωσει να μην τα φτιαχνουν τζαμπα
δεν τα φτιαχνουν τζαμπα, ακομα πουλανε στην Αμερικη πχ, σε χωρες με καλους δρομους και ανετα παρκινγκ εχουν πωλησεις.
Εγραψες οτι σχεδον κανεις δεν τα αγοραζει . Η αμερικη ειναι ο σχεδον κανεις ? Αν και παντου πουλανε ακομα . Αν δεν πουλαγανε θα τα σταματουσαν εντελως
-
επισης, να επισημανω οτι ΚΑΜΜΙΑ σχεση το model y με αυτο που εχουμε στο νου μας ως SUV. Ειλικρινα δεν καταλαβαινω γιατι θεωρειται οτι ανηκει σε αυτην την κατηγορια. Πιο κοντα βρισκεται σε αυτοκινητα του τυπου octavia scout, παρα σε, ακομα και "ασφαλτινα, suv.
-
@dettol said in Οδήγησα....:
επισης, να επισημανω οτι ΚΑΜΜΙΑ σχεση το model y με αυτο που εχουμε στο νου μας ως SUV. Ειλικρινα δεν καταλαβαινω γιατι θεωρειται οτι ανηκει σε αυτην την κατηγορια. Πιο κοντα βρισκεται σε αυτοκινητα του τυπου octavia scout, παρα σε, ακομα και "ασφαλτινα, suv.
Ούτε καν Octavia scout, σαν πιο ψηλό model 3 είναι!
Και όταν λέω ψηλό δεν εννοώ απόσταση από το έδαφος, αλλά συνολικό ύψος αμαξώματος! -
@nickthetrib said in Οδήγησα....:
@dettol said in Οδήγησα....:
επισης, να επισημανω οτι ΚΑΜΜΙΑ σχεση το model y με αυτο που εχουμε στο νου μας ως SUV. Ειλικρινα δεν καταλαβαινω γιατι θεωρειται οτι ανηκει σε αυτην την κατηγορια. Πιο κοντα βρισκεται σε αυτοκινητα του τυπου octavia scout, παρα σε, ακομα και "ασφαλτινα, suv.
Ούτε καν Octavia scout, σαν πιο ψηλό model 3 είναι!
Και όταν λέω ψηλό δεν εννοώ απόσταση από το έδαφος, αλλά συνολικό ύψος αμαξώματος!Να το συνεχίσω λίγο.
Πιστεύω ότι αν δεν το έβαζαν στην κατηγορία suv, δεν θα πούλαγε τόσο!!!
Μόνο και μόνο που κάποιο μοντέλο πλασάρεται σαν suv, πουλάει περισσότερο! -
Να κάνω και ένα update. Με κάλεσε σήμερα ξανά από Tesla η expert που μου είχαν αναθέσει για εντυπώσεις, προσφορές, απορίες κάθε ειδους. Μισή ώρα μιλάγαμε. Σχεδιάσαμε ακόμα και διαδρομές ταξιδιού με τα σημεία φόρτισης, προσφορες για τον οικιακό φορτιστή, το νέο τους balloon κλπ. Μόνο leasing δεν κάνουν αλλά γι αυτό έχει εξειδικευμένες εταιρίες με ενδιαφέροντα πακέτα. Απλά leasing όσο υπάρχουν τέτοια επιτόκια που πληρώνεις την αξία αγορας στην 4ετια, δεν με ελκύουν, παρα τα οποία φορολογικά κίνητρα.
Ωστόσο να ξεκαθαρίσω ότι δεν έχω άμεσα σκοπό να αλλαξοπιστήσω.
Ακόμα έχω καποιους ενδοιασμούς για την ηλεκτροκίνηση, αλλά κυριότερα δεν με εξυπηρετεί ένα τόσο μεγάλο όχημα στο χαος του κέντρου. Το αμάξι το ελέγχεις πλήρως παρα το μηκος του αλλά καταλαμβάνεις παρα πολύ χώρο από τους υπόλοιπους χρήστες και δη τους άναρχους δίτροχους και αναπόφευκτα κάποια στιγμή θα συναντηθείτε. Δοκίμασα τη Χ1 1-2 χρονια και έχασα αντίστοιχα σε άγχος και προσοχή.
Ταξίδια πολλά δεν κάνω, που εκεί υπάρχουν - αν όχι κάποιοι περιορισμοί - τουλαχιστον ένας αναγκαίος προγραμματισμός, οποτε ένα τόσο μακρύ οχημα θα μένει τελικα για βόλτες τα ΣΚ.
Προς το παρόν βολεύομαι όπως είμαι.
Όταν η Tesla βγάλει ένα πιο μαζεμένο μοντέλο τότε νομίζω θα κάνω την κίνηση.
Μέχρι τότε πραγματικά οποίος θέλει να διαβεί το Ρουβικωνα, η Tesla πλέον μετά το Highland είναι μονόδρομος.
Όλες οι προτάσεις των παραδοσιακών εταιρειών είναι είτε κακές βιαστικές υλοποιήσεις είτε 2-3 φορές ακριβότερες. -
Κάνει balloon η Tesla; Κρήτη φορά το ακούω.
-
@dimsabas said in Οδήγησα....:
Κάνει balloon η Tesla; Κρήτη φορά το ακούω.
Εδώ και κάποιους μήνες, όχι πολλούς.
Οδήγησα....