Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Οδήγησα....
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Οδήγησα....
    • 1
    • 2
    • 480
    • 481
    • 482
    • 483
    • 484
    • 524
    • 525
    • 482 / 525
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    121
    10487
    137115
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • realzeus
      realzeus last edited by

      @iceman7 said in Οδήγησα....:

      @realzeus said in Οδήγησα....:

      @iceman7 said in Οδήγησα....:

      Εγώ πάντως με όσα είδα κατάλαβα ότι οι παραδοσιακοί κατασκευαστές μας κλέβουν.
      Είτε premium είτε πιο ταπεινές.
      Δεν μπορεί να κοστίζει 30 το γιαρις κρος και 43 η βασική θερμική Χ1 και το highland να κάνει 35 με την επιδότηση και 43 χωρίς. Και χωρίς να υπολογίζω αλλά κίνητρα !
      Και σε επίπεδο απτής ποιότητας καλύτερο της νεας Χ1.
      Μακέτα παντού ακόμα και στις τσέπες της πορτας. Προσοχή στη λεπτομέρεια. Δεν το περίμενα. Θυμόμουν το προηγούμενο Μ3 με προβληματικά πλαστικά.

      Δεν ξέρω τι γίνεται ειλικρινά!

      Η Tesla πουλάει σε μερικές περιπτώσεις χωρίς κέρδος. Αλλά αν βλέπεις την ποιότητα από την τσόχα στα ντουλαπάκια, έχουμε διαφορετικό ορισμίο περί αυτής...

      Ας πουλήσει και κάποιος χώρις κέρδος.
      Μας έχουν πάρει τα σώβρακα οι αλήτες και πουλάνε άθλια πλαστικά και τεχνολογια του προηγούμενου αιώνα.
      Όσο για την τσόχα στις τσέπες των πορτών που μου έκαναν εντύπωση δεν είναι κριτήριο αλλά ενδεικτικό της προσοχής στη λεπτομέρεια.

      Εγώ οφείλω να πω ότι είδα ένα απίστευτα προσεγμένο αμάξι χωρίς εμφανή θέματα.
      Τα προβλήματα της ηλεκτροκίνησης είναι δεδομένα αλλά δεν μπορεί ένας μη παραδοσιακός κατασκευαστής να κατασκευάζει ένα τόσο ολοκληρωμένο αμάξι σε τέτοια τιμή ενώ οι άλλοι σου ζητάνε 20 χιλιάρικα παραπάνω !

      Βγήκα από τα ρούχα μου!

      Στέφανε χάνεις το νόημα κοιτώντας τα πλαστικά: https://www.reuters.com/business/autos-transportation/swedish-regulator-investigates-tesla-suspension-failures-2023-12-22/

      @red_monster said in Οδήγησα....:

      @realzeus said in Οδήγησα....:

      @iceman7 said in Οδήγησα....:

      Εγώ πάντως με όσα είδα κατάλαβα ότι οι παραδοσιακοί κατασκευαστές μας κλέβουν.
      Είτε premium είτε πιο ταπεινές.
      Δεν μπορεί να κοστίζει 30 το γιαρις κρος και 43 η βασική θερμική Χ1 και το highland να κάνει 35 με την επιδότηση και 43 χωρίς. Και χωρίς να υπολογίζω αλλά κίνητρα !
      Και σε επίπεδο απτής ποιότητας καλύτερο της νεας Χ1.
      Μακέτα παντού ακόμα και στις τσέπες της πορτας. Προσοχή στη λεπτομέρεια. Δεν το περίμενα. Θυμόμουν το προηγούμενο Μ3 με προβληματικά πλαστικά.

      Δεν ξέρω τι γίνεται ειλικρινά!

      Η Tesla πουλάει σε μερικές περιπτώσεις χωρίς κέρδος. Αλλά αν βλέπεις την ποιότητα από την τσόχα στα ντουλαπάκια, έχουμε διαφορετικό ορισμίο περί αυτής...

      Το ακριβώς αντίθετο, η τεσλα βγάζει ένα καράβι λεφτά απο κάθε ΙΧ που πουλάει.
      ΕΣΥ πως την είδες; Έλυσες τον ηλεκτροκινητήρα ;

      Μήπως να το ξανασκεφτείς αυτό; Η Tesla δεν βγάζει λεφτά από τα αυτοκίνητα, αλλά από το χρηματιστήριο: https://edition.cnn.com/2021/01/31/investing/tesla-profitability/index.html

      D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • D
        dettol @realzeus last edited by

        @realzeus said in Οδήγησα....:

        @iceman7 said in Οδήγησα....:

        @realzeus said in Οδήγησα....:

        @iceman7 said in Οδήγησα....:

        Εγώ πάντως με όσα είδα κατάλαβα ότι οι παραδοσιακοί κατασκευαστές μας κλέβουν.
        Είτε premium είτε πιο ταπεινές.
        Δεν μπορεί να κοστίζει 30 το γιαρις κρος και 43 η βασική θερμική Χ1 και το highland να κάνει 35 με την επιδότηση και 43 χωρίς. Και χωρίς να υπολογίζω αλλά κίνητρα !
        Και σε επίπεδο απτής ποιότητας καλύτερο της νεας Χ1.
        Μακέτα παντού ακόμα και στις τσέπες της πορτας. Προσοχή στη λεπτομέρεια. Δεν το περίμενα. Θυμόμουν το προηγούμενο Μ3 με προβληματικά πλαστικά.

        Δεν ξέρω τι γίνεται ειλικρινά!

        Η Tesla πουλάει σε μερικές περιπτώσεις χωρίς κέρδος. Αλλά αν βλέπεις την ποιότητα από την τσόχα στα ντουλαπάκια, έχουμε διαφορετικό ορισμίο περί αυτής...

        Ας πουλήσει και κάποιος χώρις κέρδος.
        Μας έχουν πάρει τα σώβρακα οι αλήτες και πουλάνε άθλια πλαστικά και τεχνολογια του προηγούμενου αιώνα.
        Όσο για την τσόχα στις τσέπες των πορτών που μου έκαναν εντύπωση δεν είναι κριτήριο αλλά ενδεικτικό της προσοχής στη λεπτομέρεια.

        Εγώ οφείλω να πω ότι είδα ένα απίστευτα προσεγμένο αμάξι χωρίς εμφανή θέματα.
        Τα προβλήματα της ηλεκτροκίνησης είναι δεδομένα αλλά δεν μπορεί ένας μη παραδοσιακός κατασκευαστής να κατασκευάζει ένα τόσο ολοκληρωμένο αμάξι σε τέτοια τιμή ενώ οι άλλοι σου ζητάνε 20 χιλιάρικα παραπάνω !

        Βγήκα από τα ρούχα μου!

        Στέφανε χάνεις το νόημα κοιτώντας τα πλαστικά: https://www.reuters.com/business/autos-transportation/swedish-regulator-investigates-tesla-suspension-failures-2023-12-22/

        @red_monster said in Οδήγησα....:

        @realzeus said in Οδήγησα....:

        @iceman7 said in Οδήγησα....:

        Εγώ πάντως με όσα είδα κατάλαβα ότι οι παραδοσιακοί κατασκευαστές μας κλέβουν.
        Είτε premium είτε πιο ταπεινές.
        Δεν μπορεί να κοστίζει 30 το γιαρις κρος και 43 η βασική θερμική Χ1 και το highland να κάνει 35 με την επιδότηση και 43 χωρίς. Και χωρίς να υπολογίζω αλλά κίνητρα !
        Και σε επίπεδο απτής ποιότητας καλύτερο της νεας Χ1.
        Μακέτα παντού ακόμα και στις τσέπες της πορτας. Προσοχή στη λεπτομέρεια. Δεν το περίμενα. Θυμόμουν το προηγούμενο Μ3 με προβληματικά πλαστικά.

        Δεν ξέρω τι γίνεται ειλικρινά!

        Η Tesla πουλάει σε μερικές περιπτώσεις χωρίς κέρδος. Αλλά αν βλέπεις την ποιότητα από την τσόχα στα ντουλαπάκια, έχουμε διαφορετικό ορισμίο περί αυτής...

        Το ακριβώς αντίθετο, η τεσλα βγάζει ένα καράβι λεφτά απο κάθε ΙΧ που πουλάει.
        ΕΣΥ πως την είδες; Έλυσες τον ηλεκτροκινητήρα ;

        Μήπως να το ξανασκεφτείς αυτό; Η Tesla δεν βγάζει λεφτά από τα αυτοκίνητα, αλλά από το χρηματιστήριο: https://edition.cnn.com/2021/01/31/investing/tesla-profitability/index.html

        A billion here, a billion there, pretty soon you’re talking real money 😂
        Από παντού βγάζει λεφτά. Πωλήσεις emissions credits, πωλήσεις αυτοκινήτων, πώληση ρεύματος.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • realzeus
          realzeus last edited by realzeus

          Από τα αυτοκίνητα μπορεί να μπαίνει και μέσα, αλλά δεν έχει σημασία αυτό για τον καταναλωτή. Για τον καταναλωτή μετράει η ποιότητα, το 1ο λινκ που έβαλα δηλαδή.

          R 1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • ataim
            ataim last edited by

            Το έχω ξαναποσταρει, κέρδος βγάζουν, στους ισολογισμούς υπολογίζεται και η κατασκευή των νέων γραμμών παραγωγής για αυτό βγαίνουν αρχικά με ζημιές, όταν όμως ανεβάζουν ρυθμούς παραγωγής έχουν μεγαλύτερο κέρδος ανά όχημα από τους υπόλοιπους mainstream.

            https://www.visualcapitalist.com/charted-teslas-unrivaled-profit-margins/

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • R
              red_monster @realzeus last edited by

              @realzeus said in Οδήγησα....:

              Από τα αυτοκίνητα μπορεί να μπαίνει και μέσα, αλλά δεν ε΄χει σημασία αυτό για τον καταναλωτή, Για τον καταναλωτή μετράει η ποιότητα, το 1ο λινκ που έβαλα δηλαδή.

              Βρε μάνα μου που είδες να λέει ότι απο τις πωλήσεις ΙΧ ανά τεμάχιο μπαίνει μέσα ; Τα χοντρά λεφτά είναι απο άλλου

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • V
                volvozeus last edited by

                Οχι οτι ρωτησε κανεις, αλλά συντάσσομαι με iceman7 οσον αφορα το highland. Μεγαλη διαφορα σε συναρμογη (γιατι μαλακα πλαστικουλια και μοκετες ειχαν και τα προηγουμενα), σε λεπτομερειες μονο βλεπεις την φτηνια που πραγματικα ελαχιστοι θα αντιληφθουν. Εξωτερικα εξακολουθουν να υπαρχουν μικροατελειες στη συναρμογη αλλα κι εκει μιλαμε για τιποτα σε σχεση με το παρελθον.

                Σε αντίθεση με τα προηγούμενα πλέον το λες μαλακό, θα το προτιμούσα λίγο πιο σκληρό γιατί έχει λίγο τάσεις πλεύσης, αλλα για καθημερινό δεν θα ενοχλήσει. Εχει επίσης μεγάλη διαφορά στα επίπεδα θορύβου εν κινήσει απόρροια σίγουρα όχι μόνο των διπλών τζαμιών.

                Καλύτερο από την i4? Σαν μηχάνημα ούτε καν. Η ανάρτηση της i4 (πίσω αερανάρτηση θυμίζω) είναι σε άλλο λεβελ. Και ποιότητα στιβαρότητα εντελώς σε άλλο επίπεδο. Αν αναλογιστεί κανείς όμως και την τιμή, την διαχείρηση μπαταρίας, αυτονομία και το δίκτυο φορτισης εννοείται!

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • ataim
                  ataim last edited by

                  Το ότι έχει αερανάρτηση το I4 δεν το κάνει καλύτερο. Δείτε εδώ το bmw:

                  alt text

                  Νομίζει κανείς ότι πρόκειται για θερμικό, μεσαίο τούνελ, ψυγείο μπροστά, ύψος μηχανικών μερών, κλπ, και το tesla:

                  alt text

                  Χαμηλά και τακτοποιημένα όπως πρέπει, κανονικό ev δηλαδή με χώρους, χαμηλό κέντρο βάρους κλπ. Δεν έχουν ιδέα από motorsport, δεκτό, αλλά η πλατφόρμα τους είναι μακράν η καλύτερη.

                  realzeus 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • R
                    red_monster last edited by red_monster

                    Αν αναλογιστείς την τιμή κτήσης η ι4 είναι ανέκδοτη σε σχέση με μοντελ 3. Για το ποσό άνετη είναι η ανάρτηση δεν νομίζω να έχει κανένας παράπονο για την σπορτιβ συμπεριφορά της, σπορ δεν είναι όπως δεν είναι σπορ κανένας δεινόσαυρος 1800 και 2000 kg με τόσα λίγα χρήματα

                    Θα είχε ενδιαφέρον ένα τεστ ταράνδου μεταξύ των δυο, εικάζω ότι θα του πάρει το σκαλπ

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • D
                      dstou last edited by dstou

                      To i4 πατάει πάνω στο θερμικό 4άρι, φτιάχνονται δε από κοινού στο ίδιο εργοστάσιο. Το Τέζλα είναι αμιγώς ηλεκτρικό από την αρχή μέχρι το τέλος. Mega casting, χαμηλό κέντρο βάρους, αναρτησάρα, τοπ αεροδυναμική, και από πίσω του το πλέον ισχυρό και προηγμένο δίκτυρο φόρτισης. Εγώ δεν θα κοίταγα αλλού αν ήταν να πάρω σήμερα ηλεκτρικό αυτού του τύπου.

                      ΥΓ. Παρατηρείστε την αλλαξοπαιχνιδιά που έχει πετύχει η Τέζλα: έκανε γκλαμ την αγορά ενός αμερικάνικου ιχ, και δη σεντάν, της πλέον συντηρητικής σχεδίασης.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • realzeus
                        realzeus @ataim last edited by

                        @ataim said in Οδήγησα....:

                        Το ότι έχει αερανάρτηση το I4 δεν το κάνει καλύτερο. Δείτε εδώ το bmw:

                        alt text

                        Νομίζει κανείς ότι πρόκειται για θερμικό, μεσαίο τούνελ, ψυγείο μπροστά, ύψος μηχανικών μερών, κλπ, και το tesla:

                        alt text

                        Χαμηλά και τακτοποιημένα όπως πρέπει, κανονικό ev δηλαδή με χώρους, χαμηλό κέντρο βάρους κλπ. Δεν έχουν ιδέα από motorsport, δεκτό, αλλά η πλατφόρμα τους είναι μακράν η καλύτερη.

                        Ναι, και; Ποιο λες ότι στρίβει καλύτερα; Το συγκριτικό το έβαλα παραπάνω.

                        R 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • ataim
                          ataim last edited by ataim

                          Το BMW δεν το έχω οδηγήσει αλλά σίγουρα θα στρίβει γιατί είναι καλύτερα στημένο όπως είθισται από την εταιρεία ακόμα και για τα οικογενειακά της μοντέλα. Αν πάρει όμως κάποιος μια ηλεκτρική πλατφόρμα και την εξελίξει για σπορ εφαρμογή θα δούμε ενδιαφέροντα πράγματα.
                          Η διαφορά του να εξελιχθεί κάτι εξ αρχής όπως πρέπει με τον κάνει πατέντες είναι μεγάλη, αν πάρω ένα renault 5/clio και του βάλω τον κινητήρα στο κέντρο δεν το έχω κάνει ούτε f355 ούτε esprit.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • D
                            dettol last edited by

                            Το i4 έχει ειπωθεί ευρέως ότι έχει εξαιρετική οδηγική συμπεριφορά και πολύ ποιοτικό εσωτερικό. Το θέμα είναι, αν θέλει κάποιος να ξοδέψει τα +20k σε σχέση με ένα Μ3 και αν αξίζει την διαφορά τιμής αυτή.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • R
                              red_monster @realzeus last edited by

                              @realzeus said in Οδήγησα....:

                              @ataim said in Οδήγησα....:

                              Το ότι έχει αερανάρτηση το I4 δεν το κάνει καλύτερο. Δείτε εδώ το bmw:

                              alt text

                              Νομίζει κανείς ότι πρόκειται για θερμικό, μεσαίο τούνελ, ψυγείο μπροστά, ύψος μηχανικών μερών, κλπ, και το tesla:

                              alt text

                              Χαμηλά και τακτοποιημένα όπως πρέπει, κανονικό ev δηλαδή με χώρους, χαμηλό κέντρο βάρους κλπ. Δεν έχουν ιδέα από motorsport, δεκτό, αλλά η πλατφόρμα τους είναι μακράν η καλύτερη.

                              Ναι, και; Ποιο λες ότι στρίβει καλύτερα; Το συγκριτικό το έβαλα παραπάνω.

                              Αυτό έλειπε να μην έστριβε καλύτερα

                              realzeus 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • realzeus
                                realzeus @red_monster last edited by

                                @red_monster said in Οδήγησα....:

                                @realzeus said in Οδήγησα....:

                                @ataim said in Οδήγησα....:

                                Το ότι έχει αερανάρτηση το I4 δεν το κάνει καλύτερο. Δείτε εδώ το bmw:

                                alt text

                                Νομίζει κανείς ότι πρόκειται για θερμικό, μεσαίο τούνελ, ψυγείο μπροστά, ύψος μηχανικών μερών, κλπ, και το tesla:

                                alt text

                                Χαμηλά και τακτοποιημένα όπως πρέπει, κανονικό ev δηλαδή με χώρους, χαμηλό κέντρο βάρους κλπ. Δεν έχουν ιδέα από motorsport, δεκτό, αλλά η πλατφόρμα τους είναι μακράν η καλύτερη.

                                Ναι, και; Ποιο λες ότι στρίβει καλύτερα; Το συγκριτικό το έβαλα παραπάνω.

                                Αυτό έλειπε να μην έστριβε καλύτερα

                                Άρα συμφωνούμε ότι η πλατφόρμα παίζει έναν ρόλο, αλλά το αποτέλεσμα μετράει; Είναι η ίδια συζήτηση με τότε που λέγανε κάποιοι ότι ο ημιάμαπτος πίσω δεν μπορεί να κάνει ένα αυτοκίνητο να στρίβει τόσο καλά όσο ένα με πολλαπλούς. Εν τω μεταξύ τα τότε Type R και Megane RS έκανα πλάκα σε πολλά άλλα με πολλαπλούς πίσω. Άρα μήπως μετράει το αποτέλεσμα και όχι μόνον τα υλικά;

                                R 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • R
                                  red_monster @realzeus last edited by

                                  @realzeus said in Οδήγησα....:

                                  @red_monster said in Οδήγησα....:

                                  @realzeus said in Οδήγησα....:

                                  @ataim said in Οδήγησα....:

                                  Το ότι έχει αερανάρτηση το I4 δεν το κάνει καλύτερο. Δείτε εδώ το bmw:

                                  alt text

                                  Νομίζει κανείς ότι πρόκειται για θερμικό, μεσαίο τούνελ, ψυγείο μπροστά, ύψος μηχανικών μερών, κλπ, και το tesla:

                                  alt text

                                  Χαμηλά και τακτοποιημένα όπως πρέπει, κανονικό ev δηλαδή με χώρους, χαμηλό κέντρο βάρους κλπ. Δεν έχουν ιδέα από motorsport, δεκτό, αλλά η πλατφόρμα τους είναι μακράν η καλύτερη.

                                  Ναι, και; Ποιο λες ότι στρίβει καλύτερα; Το συγκριτικό το έβαλα παραπάνω.

                                  Αυτό έλειπε να μην έστριβε καλύτερα

                                  Άρα συμφωνούμε ότι η πλατφόρμα παίζει έναν ρόλο, αλλά το αποτέλεσμα μετράει; Είναι η ίδια συζήτηση με τότε που λέγανε κάποιοι ότι ο ημιάμαπτος πίσω δεν μπορεί να κάνει ένα αυτοκίνητο να στρίβει τόσο καλά όσο ένα με πολλαπλούς. Εν τω μεταξύ τα τότε Type R και Megane RS έκανα πλάκα σε πολλά άλλα με πολλαπλούς πίσω. Άρα μήπως μετράει το αποτέλεσμα και όχι μόνον τα υλικά;

                                  Σαν αίσθηση θεωρώ ότι η ι4 θα είναι καλύτερη, σαν αποτέλεσμα (τεστ ταράνδου) δύσκολα κερδίζεις αυτή τη διάταξη

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • panos2171
                                    panos2171 last edited by

                                    Είχα πει στο παρελθόν ότι υπήρχε ενδοιασμος από ενδιαφερόμενο ανάμεσα στο ΜΥ και την Χ1 hybrid. Τελικά έγινε αγορά της Χ1.
                                    Καμία σύγκριση ανάμεσα στα δύο όσον αφορά την αίσθηση αγοράζω αυτοκίνητο.
                                    Στην περίπτωση του ΜΥ λες ότι οκ είναι κάτι καινοτόμο αλλά στην περίπτωση του Χ1 λες ότι μπαίνεις πραγματικά σε ένα σύγχρονο αυτοκίνητο.
                                    Στα 15000χλμ που θα κάνει ετησίως και θα υπήρχε δυνατότητα να τοποθετηθεί φορτιστής σε σπίτι και εργασία δεν ξέρω πόσο μεγάλη διαφορά θα υπήρχε στην τσέπη.

                                    D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • D
                                      dettol @panos2171 last edited by

                                      @panos2171 said in Οδήγησα....:

                                      Καμία σύγκριση ανάμεσα στα δύο όσον αφορά την αίσθηση αγοράζω αυτοκίνητο.
                                      Στην περίπτωση του ΜΥ λες ότι οκ είναι κάτι καινοτόμο αλλά στην περίπτωση του Χ1 λες ότι μπαίνεις πραγματικά σε ένα σύγχρονο αυτοκίνητο.

                                      Δεν καταλαβαίνω τι εννοείς με αυτές τις δυο προτάσεις. Μπορείς να το εξηγήσεις περισσότερο;

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • panos2171
                                        panos2171 last edited by

                                        Εννοώ ότι το tesla παραειναι μινιμαλιστικό εσωτερικά ,δε σου βγάζει πολυτέλεια ούτε σου δικαιολογεί ότι έδωσες το Χ ποσό για αυτό. Είτε από σχεδίαση, είτε από οδηγική συμπεριφορά, είτε από συνολική ποιότητα.

                                        Από την άλλη η Χ1 δείχνει πιο πλούσια σε όλους τους τομείς.

                                        I D R 3 Replies Last reply Reply Quote 0
                                        • I
                                          iceman7 @panos2171 last edited by iceman7

                                          @panos2171 said in Οδήγησα....:

                                          Εννοώ ότι το tesla παραειναι μινιμαλιστικό εσωτερικά ,δε σου βγάζει πολυτέλεια ούτε σου δικαιολογεί ότι έδωσες το Χ ποσό για αυτό. Είτε από σχεδίαση, είτε από οδηγική συμπεριφορά, είτε από συνολική ποιότητα.

                                          Από την άλλη η Χ1 δείχνει πιο πλούσια σε όλους τους τομείς.

                                          Άλλο η μινιμαλιστική προσέγγιση άλλο η ποιότητα.
                                          Πήγαινε δες το highland να σοκαριστείς.
                                          Τσόχα παντού, κανένα σημείο ακάλυπτο, απίστευτες βαθιες θήκες, περιμετρικός ατμοσφαιρικός χιλιάδων αποχρώσεων , πληρέστατος στάνταρ εξοπλισμός, οθοναρα, οθόνη πίσω, θερμαινόμενα πισω, μόνο μια ταναπου από το Βεγγας δεν δίνει μαζί ο Ελον, που αν τον βαλεις στη Χ1 ανεβαίνει η τιμή στο Θεό. Και απτή ποιότητα ηχομόνωση, κύλιση πλέον πολύ ψηλά !

                                          Λυπάμαι που το γράφω αλλά ο ελον τους έχει κατουρήσει όλους με τέτοια πλήρη οχήματα σε τετοιες τιμές !! Σοκ !
                                          Ειδικά η Χ1 σε άμεση σύγκριση με το highland είναι δυστυχώς χαμένη. Πρέπει να ανέβεις πάνω από 52 στη βασική 20i για να έχεις εξοπλιστική σύγκριση.

                                          F 1 Reply Last reply Reply Quote 6
                                          • D
                                            dettol @panos2171 last edited by

                                            @panos2171 said in Οδήγησα....:

                                            Εννοώ ότι το tesla παραειναι μινιμαλιστικό εσωτερικά ,δε σου βγάζει πολυτέλεια ούτε σου δικαιολογεί ότι έδωσες το Χ ποσό για αυτό. Είτε από σχεδίαση, είτε από οδηγική συμπεριφορά, είτε από συνολική ποιότητα.

                                            Από την άλλη η Χ1 δείχνει πιο πλούσια σε όλους τους τομείς.

                                            Ok, καταλαβαίνω τι θες να πεις. Δεν συμμερίζομαι την άποψη σου αλλά την κατανοώ. Γούστα είναι αυτά!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 480
                                            • 481
                                            • 482
                                            • 483
                                            • 484
                                            • 524
                                            • 525
                                            • 482 / 525
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr