-
Εγώ πάντως με όσα είδα κατάλαβα ότι οι παραδοσιακοί κατασκευαστές μας κλέβουν.
Είτε premium είτε πιο ταπεινές.
Δεν μπορεί να κοστίζει 30 το γιαρις κρος και 43 η βασική θερμική Χ1 και το highland να κάνει 35 με την επιδότηση και 43 χωρίς. Και χωρίς να υπολογίζω αλλά κίνητρα !
Και σε επίπεδο απτής ποιότητας καλύτερο της νεας Χ1.
Μακέτα παντού ακόμα και στις τσέπες της πορτας. Προσοχή στη λεπτομέρεια. Δεν το περίμενα. Θυμόμουν το προηγούμενο Μ3 με προβληματικά πλαστικά.Δεν ξέρω τι γίνεται ειλικρινά!
-
@iceman7 said in Οδήγησα....:
Εγώ πάντως με όσα είδα κατάλαβα ότι οι παραδοσιακοί κατασκευαστές μας κλέβουν.
Είτε premium είτε πιο ταπεινές.
Δεν μπορεί να κοστίζει 30 το γιαρις κρος και 43 η βασική θερμική Χ1 και το highland να κάνει 35 με την επιδότηση και 43 χωρίς.
Και χωρίς να υπολογίζω αλλά κίνητρα !
Δεν ξέρω τι γίνεται ειλικρινά!Παρε ένα ΣΚ οποίο σου γυαλίσει από την wheelyou και πήγαινε βόλτα στην Αθήνα και εκδρομή για να έχεις την πλήρη εμπειρία. Εγώ μετά από δυο τέτοια διήμερα έβγαλα πιστωτική και έριξα το 250αρι προκαταβολή
Σχετικά με το μέγεθος θέλω να αναφέρω μια μικρή λεπτομέρεια. Ναι είναι μεγάλα, και το Υ και το 3αρι, αλλά ο απολύτως έλεγχος που σου προσφέρει το ηλεκτρικό γκάζι διευκολύνει την κατάσταση. Με ηλεκτρικό αμάξι μπορείς να σταματήσεις ΑΚΡΙΒΩΣ εκεί που θέλεις και να κινηθείς ΟΣΟ αργά θέλεις σε μανούβρες.
Ελπίζω να τα πούμε και από κοντά στο ψαρονέφρι. -
@iceman7 said in Οδήγησα....:
Εγώ πάντως με όσα είδα κατάλαβα ότι οι παραδοσιακοί κατασκευαστές μας κλέβουν.
Είτε premium είτε πιο ταπεινές.
Δεν μπορεί να κοστίζει 30 το γιαρις κρος και 43 η βασική θερμική Χ1 και το highland να κάνει 35 με την επιδότηση και 43 χωρίς. Και χωρίς να υπολογίζω αλλά κίνητρα !
Και σε επίπεδο απτής ποιότητας καλύτερο της νεας Χ1.
Μακέτα παντού ακόμα και στις τσέπες της πορτας. Προσοχή στη λεπτομέρεια. Δεν το περίμενα. Θυμόμουν το προηγούμενο Μ3 με προβληματικά πλαστικά.Δεν ξέρω τι γίνεται ειλικρινά!
Η Tesla πουλάει σε μερικές περιπτώσεις χωρίς κέρδος. Αλλά αν βλέπεις την ποιότητα από την τσόχα στα ντουλαπάκια, έχουμε διαφορετικό ορισμίο περί αυτής...
-
Το highland είναι ένα εξαιρετικό αυτοκίνητο, ποιότητα υλικών, συναρμογή, εργονομία, εξοπλισμός, είναι εκτός συναγωνισμού. Αυτό που δεν έχει τονιστεί όσο πρέπει είναι η εξωπραγματική ποιότητα κύλισης απόρροια της πλατφόρμας.
Έχω μπει και σε ακριβές legacy προτάσεις, πχ i4, και εκεί η ποιότητα των υλικών είναι εξαιρετική αλλά την κύλιση του highland δεν την έχει, βάζουν όλοι σφιχτές αναρτήσεις για να διαχειριστούν το βάρος.
Το tesla δυστυχώς δεν είναι σπορ, μπορεί να έχει γρήγορο τιμόνι, χαμηλό κεντρο βάρους, τετρακίνηση, τεράστια δύναμη ειδικά εκεί γύρω στα 80kph, αλλά είναι μαλακό και ασαφές ακόμα και στο sport mode. Αναμένουμε να δούμε τι θα κάνουν με το performance. -
@realzeus said in Οδήγησα....:
@iceman7 said in Οδήγησα....:
Εγώ πάντως με όσα είδα κατάλαβα ότι οι παραδοσιακοί κατασκευαστές μας κλέβουν.
Είτε premium είτε πιο ταπεινές.
Δεν μπορεί να κοστίζει 30 το γιαρις κρος και 43 η βασική θερμική Χ1 και το highland να κάνει 35 με την επιδότηση και 43 χωρίς. Και χωρίς να υπολογίζω αλλά κίνητρα !
Και σε επίπεδο απτής ποιότητας καλύτερο της νεας Χ1.
Μακέτα παντού ακόμα και στις τσέπες της πορτας. Προσοχή στη λεπτομέρεια. Δεν το περίμενα. Θυμόμουν το προηγούμενο Μ3 με προβληματικά πλαστικά.Δεν ξέρω τι γίνεται ειλικρινά!
Η Tesla πουλάει σε μερικές περιπτώσεις χωρίς κέρδος. Αλλά αν βλέπεις την ποιότητα από την τσόχα στα ντουλαπάκια, έχουμε διαφορετικό ορισμίο περί αυτής...
Ας πουλήσει και κάποιος χώρις κέρδος.
Μας έχουν πάρει τα σώβρακα οι αλήτες και πουλάνε άθλια πλαστικά και τεχνολογια του προηγούμενου αιώνα.
Όσο για την τσόχα στις τσέπες των πορτών που μου έκαναν εντύπωση δεν είναι κριτήριο αλλά ενδεικτικό της προσοχής στη λεπτομέρεια.Εγώ οφείλω να πω ότι είδα ένα απίστευτα προσεγμένο αμάξι χωρίς εμφανή θέματα.
Τα προβλήματα της ηλεκτροκίνησης είναι δεδομένα αλλά δεν μπορεί ένας μη παραδοσιακός κατασκευαστής να κατασκευάζει ένα τόσο ολοκληρωμένο αμάξι σε τέτοια τιμή ενώ οι άλλοι σου ζητάνε 20 χιλιάρικα παραπάνω !Βγήκα από τα ρούχα μου!
-
@realzeus said in Οδήγησα....:
@iceman7 said in Οδήγησα....:
Εγώ πάντως με όσα είδα κατάλαβα ότι οι παραδοσιακοί κατασκευαστές μας κλέβουν.
Είτε premium είτε πιο ταπεινές.
Δεν μπορεί να κοστίζει 30 το γιαρις κρος και 43 η βασική θερμική Χ1 και το highland να κάνει 35 με την επιδότηση και 43 χωρίς. Και χωρίς να υπολογίζω αλλά κίνητρα !
Και σε επίπεδο απτής ποιότητας καλύτερο της νεας Χ1.
Μακέτα παντού ακόμα και στις τσέπες της πορτας. Προσοχή στη λεπτομέρεια. Δεν το περίμενα. Θυμόμουν το προηγούμενο Μ3 με προβληματικά πλαστικά.Δεν ξέρω τι γίνεται ειλικρινά!
Η Tesla πουλάει σε μερικές περιπτώσεις χωρίς κέρδος. Αλλά αν βλέπεις την ποιότητα από την τσόχα στα ντουλαπάκια, έχουμε διαφορετικό ορισμίο περί αυτής...
Το ακριβώς αντίθετο, η τεσλα βγάζει ένα καράβι λεφτά απο κάθε ΙΧ που πουλάει.
ΕΣΥ πως την είδες; Έλυσες τον ηλεκτροκινητήρα ; -
@ataim said in Οδήγησα....:
Το highland είναι ένα εξαιρετικό αυτοκίνητο, ποιότητα υλικών, συναρμογή, εργονομία, εξοπλισμός, είναι εκτός συναγωνισμού. Αυτό που δεν έχει τονιστεί όσο πρέπει είναι η εξωπραγματική ποιότητα κύλισης απόρροια της πλατφόρμας.
Έχω μπει και σε ακριβές legacy προτάσεις, πχ i4, και εκεί η ποιότητα των υλικών είναι εξαιρετική αλλά την κύλιση του highland δεν την έχει, βάζουν όλοι σφιχτές αναρτήσεις για να διαχειριστούν το βάρος.
Το tesla δυστυχώς δεν είναι σπορ, μπορεί να έχει γρήγορο τιμόνι, χαμηλό κεντρο βάρους, τετρακίνηση, τεράστια δύναμη ειδικά εκεί γύρω στα 80kph, αλλά είναι μαλακό και ασαφές ακόμα και στο sport mode. Αναμένουμε να δούμε τι θα κάνουν με το performance.Το sport mode επεμβαίνει μόνο στο βάρος του τιμονιού, ούτε σε απόκριση ποτενσιομετρου ούτε σε ρύθμιση ανάρτησης.
Προσωπικά το έχω κατα ευχαριστηθεί ακόμα και στις κλειστές φουρκέτες του αχλαδοκαμπου αλλά ναι σπορ δεν είναι. Είναι ένα σπορτιβ GT με πολύ καλή άνεση. -
@iceman7 said in Οδήγησα....:
@realzeus said in Οδήγησα....:
@iceman7 said in Οδήγησα....:
Εγώ πάντως με όσα είδα κατάλαβα ότι οι παραδοσιακοί κατασκευαστές μας κλέβουν.
Είτε premium είτε πιο ταπεινές.
Δεν μπορεί να κοστίζει 30 το γιαρις κρος και 43 η βασική θερμική Χ1 και το highland να κάνει 35 με την επιδότηση και 43 χωρίς. Και χωρίς να υπολογίζω αλλά κίνητρα !
Και σε επίπεδο απτής ποιότητας καλύτερο της νεας Χ1.
Μακέτα παντού ακόμα και στις τσέπες της πορτας. Προσοχή στη λεπτομέρεια. Δεν το περίμενα. Θυμόμουν το προηγούμενο Μ3 με προβληματικά πλαστικά.Δεν ξέρω τι γίνεται ειλικρινά!
Η Tesla πουλάει σε μερικές περιπτώσεις χωρίς κέρδος. Αλλά αν βλέπεις την ποιότητα από την τσόχα στα ντουλαπάκια, έχουμε διαφορετικό ορισμίο περί αυτής...
Ας πουλήσει και κάποιος χώρις κέρδος.
Μας έχουν πάρει τα σώβρακα οι αλήτες και πουλάνε άθλια πλαστικά και τεχνολογια του προηγούμενου αιώνα.
Όσο για την τσόχα στις τσέπες των πορτών που μου έκαναν εντύπωση δεν είναι κριτήριο αλλά ενδεικτικό της προσοχής στη λεπτομέρεια.Εγώ οφείλω να πω ότι είδα ένα απίστευτα προσεγμένο αμάξι χωρίς εμφανή θέματα.
Τα προβλήματα της ηλεκτροκίνησης είναι δεδομένα αλλά δεν μπορεί ένας μη παραδοσιακός κατασκευαστής να κατασκευάζει ένα τόσο ολοκληρωμένο αμάξι σε τέτοια τιμή ενώ οι άλλοι σου ζητάνε 20 χιλιάρικα παραπάνω !Βγήκα από τα ρούχα μου!
Στέφανε χάνεις το νόημα κοιτώντας τα πλαστικά: https://www.reuters.com/business/autos-transportation/swedish-regulator-investigates-tesla-suspension-failures-2023-12-22/
@red_monster said in Οδήγησα....:
@realzeus said in Οδήγησα....:
@iceman7 said in Οδήγησα....:
Εγώ πάντως με όσα είδα κατάλαβα ότι οι παραδοσιακοί κατασκευαστές μας κλέβουν.
Είτε premium είτε πιο ταπεινές.
Δεν μπορεί να κοστίζει 30 το γιαρις κρος και 43 η βασική θερμική Χ1 και το highland να κάνει 35 με την επιδότηση και 43 χωρίς. Και χωρίς να υπολογίζω αλλά κίνητρα !
Και σε επίπεδο απτής ποιότητας καλύτερο της νεας Χ1.
Μακέτα παντού ακόμα και στις τσέπες της πορτας. Προσοχή στη λεπτομέρεια. Δεν το περίμενα. Θυμόμουν το προηγούμενο Μ3 με προβληματικά πλαστικά.Δεν ξέρω τι γίνεται ειλικρινά!
Η Tesla πουλάει σε μερικές περιπτώσεις χωρίς κέρδος. Αλλά αν βλέπεις την ποιότητα από την τσόχα στα ντουλαπάκια, έχουμε διαφορετικό ορισμίο περί αυτής...
Το ακριβώς αντίθετο, η τεσλα βγάζει ένα καράβι λεφτά απο κάθε ΙΧ που πουλάει.
ΕΣΥ πως την είδες; Έλυσες τον ηλεκτροκινητήρα ;Μήπως να το ξανασκεφτείς αυτό; Η Tesla δεν βγάζει λεφτά από τα αυτοκίνητα, αλλά από το χρηματιστήριο: https://edition.cnn.com/2021/01/31/investing/tesla-profitability/index.html
-
@realzeus said in Οδήγησα....:
@iceman7 said in Οδήγησα....:
@realzeus said in Οδήγησα....:
@iceman7 said in Οδήγησα....:
Εγώ πάντως με όσα είδα κατάλαβα ότι οι παραδοσιακοί κατασκευαστές μας κλέβουν.
Είτε premium είτε πιο ταπεινές.
Δεν μπορεί να κοστίζει 30 το γιαρις κρος και 43 η βασική θερμική Χ1 και το highland να κάνει 35 με την επιδότηση και 43 χωρίς. Και χωρίς να υπολογίζω αλλά κίνητρα !
Και σε επίπεδο απτής ποιότητας καλύτερο της νεας Χ1.
Μακέτα παντού ακόμα και στις τσέπες της πορτας. Προσοχή στη λεπτομέρεια. Δεν το περίμενα. Θυμόμουν το προηγούμενο Μ3 με προβληματικά πλαστικά.Δεν ξέρω τι γίνεται ειλικρινά!
Η Tesla πουλάει σε μερικές περιπτώσεις χωρίς κέρδος. Αλλά αν βλέπεις την ποιότητα από την τσόχα στα ντουλαπάκια, έχουμε διαφορετικό ορισμίο περί αυτής...
Ας πουλήσει και κάποιος χώρις κέρδος.
Μας έχουν πάρει τα σώβρακα οι αλήτες και πουλάνε άθλια πλαστικά και τεχνολογια του προηγούμενου αιώνα.
Όσο για την τσόχα στις τσέπες των πορτών που μου έκαναν εντύπωση δεν είναι κριτήριο αλλά ενδεικτικό της προσοχής στη λεπτομέρεια.Εγώ οφείλω να πω ότι είδα ένα απίστευτα προσεγμένο αμάξι χωρίς εμφανή θέματα.
Τα προβλήματα της ηλεκτροκίνησης είναι δεδομένα αλλά δεν μπορεί ένας μη παραδοσιακός κατασκευαστής να κατασκευάζει ένα τόσο ολοκληρωμένο αμάξι σε τέτοια τιμή ενώ οι άλλοι σου ζητάνε 20 χιλιάρικα παραπάνω !Βγήκα από τα ρούχα μου!
Στέφανε χάνεις το νόημα κοιτώντας τα πλαστικά: https://www.reuters.com/business/autos-transportation/swedish-regulator-investigates-tesla-suspension-failures-2023-12-22/
@red_monster said in Οδήγησα....:
@realzeus said in Οδήγησα....:
@iceman7 said in Οδήγησα....:
Εγώ πάντως με όσα είδα κατάλαβα ότι οι παραδοσιακοί κατασκευαστές μας κλέβουν.
Είτε premium είτε πιο ταπεινές.
Δεν μπορεί να κοστίζει 30 το γιαρις κρος και 43 η βασική θερμική Χ1 και το highland να κάνει 35 με την επιδότηση και 43 χωρίς. Και χωρίς να υπολογίζω αλλά κίνητρα !
Και σε επίπεδο απτής ποιότητας καλύτερο της νεας Χ1.
Μακέτα παντού ακόμα και στις τσέπες της πορτας. Προσοχή στη λεπτομέρεια. Δεν το περίμενα. Θυμόμουν το προηγούμενο Μ3 με προβληματικά πλαστικά.Δεν ξέρω τι γίνεται ειλικρινά!
Η Tesla πουλάει σε μερικές περιπτώσεις χωρίς κέρδος. Αλλά αν βλέπεις την ποιότητα από την τσόχα στα ντουλαπάκια, έχουμε διαφορετικό ορισμίο περί αυτής...
Το ακριβώς αντίθετο, η τεσλα βγάζει ένα καράβι λεφτά απο κάθε ΙΧ που πουλάει.
ΕΣΥ πως την είδες; Έλυσες τον ηλεκτροκινητήρα ;Μήπως να το ξανασκεφτείς αυτό; Η Tesla δεν βγάζει λεφτά από τα αυτοκίνητα, αλλά από το χρηματιστήριο: https://edition.cnn.com/2021/01/31/investing/tesla-profitability/index.html
A billion here, a billion there, pretty soon you’re talking real money
Από παντού βγάζει λεφτά. Πωλήσεις emissions credits, πωλήσεις αυτοκινήτων, πώληση ρεύματος. -
Από τα αυτοκίνητα μπορεί να μπαίνει και μέσα, αλλά δεν έχει σημασία αυτό για τον καταναλωτή. Για τον καταναλωτή μετράει η ποιότητα, το 1ο λινκ που έβαλα δηλαδή.
-
Το έχω ξαναποσταρει, κέρδος βγάζουν, στους ισολογισμούς υπολογίζεται και η κατασκευή των νέων γραμμών παραγωγής για αυτό βγαίνουν αρχικά με ζημιές, όταν όμως ανεβάζουν ρυθμούς παραγωγής έχουν μεγαλύτερο κέρδος ανά όχημα από τους υπόλοιπους mainstream.
https://www.visualcapitalist.com/charted-teslas-unrivaled-profit-margins/
-
@realzeus said in Οδήγησα....:
Από τα αυτοκίνητα μπορεί να μπαίνει και μέσα, αλλά δεν ε΄χει σημασία αυτό για τον καταναλωτή, Για τον καταναλωτή μετράει η ποιότητα, το 1ο λινκ που έβαλα δηλαδή.
Βρε μάνα μου που είδες να λέει ότι απο τις πωλήσεις ΙΧ ανά τεμάχιο μπαίνει μέσα ; Τα χοντρά λεφτά είναι απο άλλου
-
Οχι οτι ρωτησε κανεις, αλλά συντάσσομαι με iceman7 οσον αφορα το highland. Μεγαλη διαφορα σε συναρμογη (γιατι μαλακα πλαστικουλια και μοκετες ειχαν και τα προηγουμενα), σε λεπτομερειες μονο βλεπεις την φτηνια που πραγματικα ελαχιστοι θα αντιληφθουν. Εξωτερικα εξακολουθουν να υπαρχουν μικροατελειες στη συναρμογη αλλα κι εκει μιλαμε για τιποτα σε σχεση με το παρελθον.
Σε αντίθεση με τα προηγούμενα πλέον το λες μαλακό, θα το προτιμούσα λίγο πιο σκληρό γιατί έχει λίγο τάσεις πλεύσης, αλλα για καθημερινό δεν θα ενοχλήσει. Εχει επίσης μεγάλη διαφορά στα επίπεδα θορύβου εν κινήσει απόρροια σίγουρα όχι μόνο των διπλών τζαμιών.
Καλύτερο από την i4? Σαν μηχάνημα ούτε καν. Η ανάρτηση της i4 (πίσω αερανάρτηση θυμίζω) είναι σε άλλο λεβελ. Και ποιότητα στιβαρότητα εντελώς σε άλλο επίπεδο. Αν αναλογιστεί κανείς όμως και την τιμή, την διαχείρηση μπαταρίας, αυτονομία και το δίκτυο φορτισης εννοείται!
-
Το ότι έχει αερανάρτηση το I4 δεν το κάνει καλύτερο. Δείτε εδώ το bmw:
Νομίζει κανείς ότι πρόκειται για θερμικό, μεσαίο τούνελ, ψυγείο μπροστά, ύψος μηχανικών μερών, κλπ, και το tesla:
Χαμηλά και τακτοποιημένα όπως πρέπει, κανονικό ev δηλαδή με χώρους, χαμηλό κέντρο βάρους κλπ. Δεν έχουν ιδέα από motorsport, δεκτό, αλλά η πλατφόρμα τους είναι μακράν η καλύτερη.
-
Αν αναλογιστείς την τιμή κτήσης η ι4 είναι ανέκδοτη σε σχέση με μοντελ 3. Για το ποσό άνετη είναι η ανάρτηση δεν νομίζω να έχει κανένας παράπονο για την σπορτιβ συμπεριφορά της, σπορ δεν είναι όπως δεν είναι σπορ κανένας δεινόσαυρος 1800 και 2000 kg με τόσα λίγα χρήματα
Θα είχε ενδιαφέρον ένα τεστ ταράνδου μεταξύ των δυο, εικάζω ότι θα του πάρει το σκαλπ
-
To i4 πατάει πάνω στο θερμικό 4άρι, φτιάχνονται δε από κοινού στο ίδιο εργοστάσιο. Το Τέζλα είναι αμιγώς ηλεκτρικό από την αρχή μέχρι το τέλος. Mega casting, χαμηλό κέντρο βάρους, αναρτησάρα, τοπ αεροδυναμική, και από πίσω του το πλέον ισχυρό και προηγμένο δίκτυρο φόρτισης. Εγώ δεν θα κοίταγα αλλού αν ήταν να πάρω σήμερα ηλεκτρικό αυτού του τύπου.
ΥΓ. Παρατηρείστε την αλλαξοπαιχνιδιά που έχει πετύχει η Τέζλα: έκανε γκλαμ την αγορά ενός αμερικάνικου ιχ, και δη σεντάν, της πλέον συντηρητικής σχεδίασης.
-
@ataim said in Οδήγησα....:
Το ότι έχει αερανάρτηση το I4 δεν το κάνει καλύτερο. Δείτε εδώ το bmw:
Νομίζει κανείς ότι πρόκειται για θερμικό, μεσαίο τούνελ, ψυγείο μπροστά, ύψος μηχανικών μερών, κλπ, και το tesla:
Χαμηλά και τακτοποιημένα όπως πρέπει, κανονικό ev δηλαδή με χώρους, χαμηλό κέντρο βάρους κλπ. Δεν έχουν ιδέα από motorsport, δεκτό, αλλά η πλατφόρμα τους είναι μακράν η καλύτερη.
Ναι, και; Ποιο λες ότι στρίβει καλύτερα; Το συγκριτικό το έβαλα παραπάνω.
-
Το BMW δεν το έχω οδηγήσει αλλά σίγουρα θα στρίβει γιατί είναι καλύτερα στημένο όπως είθισται από την εταιρεία ακόμα και για τα οικογενειακά της μοντέλα. Αν πάρει όμως κάποιος μια ηλεκτρική πλατφόρμα και την εξελίξει για σπορ εφαρμογή θα δούμε ενδιαφέροντα πράγματα.
Η διαφορά του να εξελιχθεί κάτι εξ αρχής όπως πρέπει με τον κάνει πατέντες είναι μεγάλη, αν πάρω ένα renault 5/clio και του βάλω τον κινητήρα στο κέντρο δεν το έχω κάνει ούτε f355 ούτε esprit. -
Το i4 έχει ειπωθεί ευρέως ότι έχει εξαιρετική οδηγική συμπεριφορά και πολύ ποιοτικό εσωτερικό. Το θέμα είναι, αν θέλει κάποιος να ξοδέψει τα +20k σε σχέση με ένα Μ3 και αν αξίζει την διαφορά τιμής αυτή.
-
@realzeus said in Οδήγησα....:
@ataim said in Οδήγησα....:
Το ότι έχει αερανάρτηση το I4 δεν το κάνει καλύτερο. Δείτε εδώ το bmw:
Νομίζει κανείς ότι πρόκειται για θερμικό, μεσαίο τούνελ, ψυγείο μπροστά, ύψος μηχανικών μερών, κλπ, και το tesla:
Χαμηλά και τακτοποιημένα όπως πρέπει, κανονικό ev δηλαδή με χώρους, χαμηλό κέντρο βάρους κλπ. Δεν έχουν ιδέα από motorsport, δεκτό, αλλά η πλατφόρμα τους είναι μακράν η καλύτερη.
Ναι, και; Ποιο λες ότι στρίβει καλύτερα; Το συγκριτικό το έβαλα παραπάνω.
Αυτό έλειπε να μην έστριβε καλύτερα
Οδήγησα....