-
Δεν ενδιαφέρεται ο κόσμος τι είναι η LPF μπαταρία ούτε θέλει να μάθει. Θέλει ένα αυτοκίνητο για να κάνει τη δουλειά του και τις μετακινήσεις του απρόσκοπτα και απροβλημάτιστα. Ούτε φορτιστές να ψάχνει, ούτε να λύνει σπαζοκεφαλιές όταν ταξιδεύει στην Εθνική.
Έχουν δρόμο πολύ μπροστά τους τα ηλεκτρικά για να γίνουν αποδεκτά, ειδικά από το μέσο Έλληνα. Άποψή μου πάντα.
-
Με τα σημερινά δεδομένα κι εγώ συμφωνώ με τον Andya3
-
Αν έρχεται το νέο 3 σε 10 μέρες και μάθουμε τιμές τότε το νέο αιρκρος θα είναι εδώ μέχρι τα Χριστούγεννα και με το υβριδικό στην μεσαία έκδοση κάτω από 25000 νομίζω ότι θα είναι καλή λύση.
-
@andya3 said in Αγορά καινούριου οικογενειακού αυτοκινήτου:
Δεν ενδιαφέρεται ο κόσμος τι είναι η LPF μπαταρία ούτε θέλει να μάθει. Θέλει ένα αυτοκίνητο για να κάνει τη δουλειά του και τις μετακινήσεις του απρόσκοπτα και απροβλημάτιστα. Ούτε φορτιστές να ψάχνει, ούτε να λύνει σπαζοκεφαλιές όταν ταξιδεύει στην Εθνική.
Έχουν δρόμο πολύ μπροστά τους τα ηλεκτρικά για να γίνουν αποδεκτά, ειδικά από το μέσο Έλληνα. Άποψή μου πάντα.
Εντάξει ο μεσος Έλληνας οδηγά πρωτόγονα χρεπια.
Πήρα σήμερα για κάποιες μερες μέχρι να κάνει κάτι μερεμετακια το mazdoyaris ένα astra diesel του 2021.
Αν και μεγαλυτερης κατηγορίας αμάξι είναι από τα πιο κακά αμάξια που έχω οδηγήσει.
Ντίζελ, manual μπλιαχ !!
Σαν να γύρισα 20 χρονια πίσω.
Αν οδηγήσεις υβριδικό ή ηλεκτρικό δεν γυρνάς στους ματρακαδες -
@andya3 said in Αγορά καινούριου οικογενειακού αυτοκινήτου:
@wantone said in Αγορά καινούριου οικογενειακού αυτοκινήτου:
@andya3 said in Αγορά καινούριου οικογενειακού αυτοκινήτου:
Αυτή τη στιγμή ένα από τα πιο αξιόλογα και συμφέροντα αυτοκίνητα της αγοράς για οικογενειακό, είναι το νέο golf more 1.5tsi 116ps.
Με 26.500€ είναι υπερ-πλήρες σε εξοπλισμό, πραγματικά δεν του λείπει τίποτα. Και ο νέος 4-κύλινδρος 1.5tsi με 220Nm στις 1.500rpm euro 6EA είναι ότι καλύτερο υπάρχει στην κατηγορία του.
Για όποιον δεν επιμένει σε SUV και είναι οκ μ' ένα hatch, πρέπει να πάει να το δει.
χειροκινητο?
Χειροκίνητο. Με 2.000€ παραπάνω, περίπου στα 28.500€ το παίρνεις σε ακόμα καλύτερη έκδοση, με το ίδιο μοτέρ1.5tsi 116ps mild hybrid με αυτόματο dsg.
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/344705238-volkswagen-golf
Αυτό δλδ.
Μου αρέσει, αλλά γίνεται λιγότερο δελεαστικό στα 28500, που παρεπιπτόντως περιλαμβάνουν μέχρι κ μεταλλικό χρώμα (εκτός λευκή πέρλα 🤬🤬) -
Εύκολο! Suzuki Vitara με μπαγκαζιέρα ή sCross και στα 2 θα έχει τετρακίνηση.
Ελαφρώς μεταχειρισμένο σε αυτή την τιμή θα βρεις Tucson NX4 και Sportage ιδανικά για οικογένειες θα έχουν από 2 έως 5 χρονάκια υπόλοιπο εργοστασιακής εγγύησης
-
Αν ενδιαφέρει η τετρακίνηση (που σωστά ενδιαφέρει), τότε Suzuki ή Duster. Αν θες χαμηλό, τότε το i30.
-
@618rr said in Αγορά καινούριου οικογενειακού αυτοκινήτου:
@chris__7 Συμφωνώ ότι κάτι θα φτιάξεις, αλλά και ο πωλητής να παραδέχεται τι προσπαθεί να πουλήσει. Δε μπορεί να σου λέει (πραγματικά παραδείγματα) έχω αλλάξει τη φανοποιία με γνήσια ανταλλακτικά και να μην ισχύει, να σου λέει ελληνικής αντιπροσωπείας και να έχει έρθει από Γερμανία, να σου λέει ότι το μόνο θέμα είναι ότι έχει καεί μια λάμπα stop και τελικά το αυτοκίνητο να καίει αχόρταγα λάδι. Οπότε όλο αυτό καταλήγει (στη δική μου περίπτωση τουλάχιστον) σε χάσιμο χρόνου.
Σε ένα τρακάρισμα οι 8 στους 10 βάζουν ιμιτασιον κινέζικα .Το αν είναι απέξω βάζεις ένα carvertical και λάδι καίνε σχεδόν τα μισά αμάξια.Τι αμάξι έψαχνες?
-
@realzeus said in Αγορά καινούριου οικογενειακού αυτοκινήτου:
Αν ενδιαφέρει η τετρακίνηση (που σωστά ενδιαφέρει), τότε Suzuki ή Duster. Αν θες χαμηλό, τότε το i30.
-
Από την shortlist, to Vitara, αν αντέχεις να βλέπεις καθημερινά ένα σχέδιο δεκαετίας για την επόμενη δεκαετία. Επειδή ανέφερες ότι στο S Cross σε χαλάει η "αχώνευτη εμφάνιση".
Βασικά πρέπει να ξεκαθαρίσεις νομίζω αν θες την 4κίνηση ή όχι. Αν είναι υποχρεωτικό τότε αν δεν σου άρεσαν τα πλαστικά στο Duster το θέμα έχει κλειδώσει ήδη.
Αν δεν είναι υποχρεωτική, τότε να το δούμε εκτενέστερα. -
Εφοσον λες οτι πατε και κανα βουνο κλπ, τοτε Βιταρα προφανως. Επισης, υποθετω σε απασχολει και η αξιοπιστια με οικογενεια (μην μεινεις πουθενα με τα παιδια μεσα), οποτε μακρια απο πιουρτεκ κλπ. Τα vw γκρουπ σε χιλιαρια αδυναμα για οικογενεια. Με τον 1.5 θα το σκεφτομουν.
-
Ρε παιδιά αυτό το βιταρα δεν αντέχετε!!! Αυτοκίνητο παλιοοο πολύ παλιό ....
-
Εγώ προτιμώ το Suzuki scross, αν η τετρακίνηση είναι ψηλά στις προτιμήσεις.
Αν δεν προτιμηθεί suv, τη bmw σειρά 1 θα έπαιρνα. -
Ένα από τα πιο εντυπωσιακά στοιχεία του vitara είναι το μικρό βάρος του, μόλις 1200kg
-
@ataim said in Αγορά καινούριου οικογενειακού αυτοκινήτου:
Ένα από τα πιο εντυπωσιακά στοιχεία του vitara είναι το μικρό βάρος του, μόλις 1200kg
επειδη ειναι δεκαετιας αμαξι
-
Είμαι ακριβώς στην ίδια φάση με το φίλο που ανοίξε το θέμα.Για μένα η καλύτερη λύση είναι Corolla cross απλά φεύγει πολύ το οικονομικό 30plus . Συγκεντρώνει πάρα πολλά συν!Αν δεν είχα θέμα με αυτόματο πιθανόν θα ρίσκαρα για duster!Σαν σχέδιο είναι έρωτας!
-
Η δική μου πρόταση είναι να μη σταθείς στο θέμα της ονομαστικής τιμής εφόσον το πάρεις με χρηματοδότηση. Ακόμα και σε αυτοκίνητα με ίδια τιμή μπορεί στο τέλος με τα χρηματοδοτικά να υπάρχουν μεγάλες διαφορές και η τελική τιμή να έχει μεγάλη απόσταση ανάμεσά τους.
Για παράδειγμα η Ford έχει 4% επιτόκιο ενώ η Toyota 9%.
Να δεις επίσης και τι περιλαμβάνει από εγγυήσεις, ασφάλειες και σέρβις.
Καλή αγορά εύχομαι!
-
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/339265474-skoda-octavia?installments-num-of-installments=81
Παίρνεις ένα τηλέφωνο και αν όντως μιλάμε για το έκθεμα, πετάγεσαι Καρδίτσα και η υπόθεση έκλεισε.
-
Δυνατό το Octavia!!Είναι vw αλλά όντως αξίζει!
-
@kapelis said in Αγορά καινούριου οικογενειακού αυτοκινήτου:
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/339265474-skoda-octavia?installments-num-of-installments=81
Παίρνεις ένα τηλέφωνο και αν όντως μιλάμε για το έκθεμα, πετάγεσαι Καρδίτσα και η υπόθεση έκλεισε.
tsi, dsg.... η χαρα του συνεργειου.Και πινακα οργανων οπως στα skoda στα ταξι.classic
Αγορά καινούριου οικογενειακού αυτοκινήτου