Σημαντική αλλαγή θεωρώ την αντικατάσταση της μπαταρίας νικελίου από μπαταρία λιθίου στα τελευταία υβριδικά Toyota (από το facelift του 1ης γενιάς C-HR 1.8, η Corolla H/B μπορεί να είχε εξαρχής λιθίου).
Η λιθίου δουλεύει περισσότερο ωφέλιμα ως προς την πλήρως ηλεκτρική λειτουργία του αυτοκινήτου, αφού φορτίζεται και εκφορτιζεται γρηγορότερα από τη νικελίου, με αποτέλεσμα η ενέργειά της να είναι εκμεταλλεύσιμη ευκολότερα και σε μεγαλύτερο εύρος κίνησης του αυτοκινήτου.
Τα παραπάνω δεν αποτελούν υποθέσεις, αλλά έχουν προκύψει από συγκριτικές μετρήσεις μέσω του app Hybrid Assistant, μεταξύ C-HR 1.8 προ facelift (μπαταρία ικελίου), C-HR 2.0 1st gen facelift (μπαταρία επίσης νικελιου) και C-HR 1.8 1st gen facelift (μπαταρία λιθίου, σε αντιθεση με το 1st gen 2.0 που, οπως προείπα, έχει νικελίου).