-
@i-hasu said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
@storm said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Στην χώρα που οι περισσότεροι περιμένουν να δώσει καμιά αύξηση ο Κούλης, κανά επίδομα, να βρουν καμιά δουλειά, να πληρώσουν εφορίες, τράπεζες, κάρτες, δάνεια, κανά fuel pass και όλα αυτά τα όμορφα, μόνο ως αστείο μπορώ να δω την άποψη ότι οι περισσότεροι θα πάνε να αγοράσουν ηλεκτρικό επειδή έχουν πάρκινγκ στην πυλωτή στην Κυψέλη.
Ελλάδα δεν είναι μόνο οι Εκάλες, οι Διόνυσοι, οι Γέρακες, οι Γλυφάδες και οι Βούλες με τις όμορφες μεζονέτες.
Ελλάδα είναι και οι Αμπελόκηποι, η Καλλιθέα, ο Νέος Κόσμος, τα Σεπόλια, η Νέα Ιωνία, το κέντρο του Πύργου, η Καλαμάτα και παντού όπου οι μεροκαματιάριδες ψάχνουν να βρουν κανά φράγκο για να περάσει ο μήνας.Αυτά βλέπει ο Κούλης και ρίχνει προεκλογικά ψίχουλα μπας και πάρει την ψήφο των πολλών.
Μερικών ο μικρόκοσμος τους δεν τους αφήνει να αντιληφθεί τι παίζει παραέξω....
Συμφωνώ απόλυτα με τα παραπάνω.Λάθος κάνετε, τα PHEV και τα Tesla είναι η κανονικότητα.
Όπως είπαμε το Panda και το Punto δεν θα πουλήσουν τίποτα.. αφού με λίγο παραπάνω θα παίρνεις model 2...
-
@storm said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Στην χώρα που οι περισσότεροι περιμένουν να δώσει καμιά αύξηση ο Κούλης, κανά επίδομα, να βρουν καμιά δουλειά, να πληρώσουν εφορίες, τράπεζες, κάρτες, δάνεια, κανά fuel pass και όλα αυτά τα όμορφα, μόνο ως αστείο μπορώ να δω την άποψη ότι οι περισσότεροι θα πάνε να αγοράσουν ηλεκτρικό επειδή έχουν πάρκινγκ στην πυλωτή στην Κυψέλη.
Άλλο θέμα αυτό. Δεν συζητάμε αυτό τόση ώρα, αλλά το πως θα φορτίζει ο καθένας, από εκεί ξεκίνησε το θέμα σε απάντηση δικια μου προς την απορία σου. Δεν εξετάζω ποιος έχει χρήματα ή όχι, είναι τελείως διαφορετικό θέμα. Λέω ότι περισσότερος κόσμος από όσο πιστεύουμε έχει την δυνατότητα για οικιακή φόρτιση από πρακτικής άποψης. Πολλά διαμερίσματα και στο κέντρο (35 χρόνια κέντρο έμενα) έχουν πυλωτές και γκαράζ. Και η τάση είναι να φεύγει κόσμος από το κέντρο (όπως έκανα και εγώ και οι γονείς μου) οπότε ακόμα πιο άνετα. Το οικονομικό είναι άλλο θέμα συζήτησης.
-
@monman2 said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
@i-hasu said in [Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση]
Μερικών ο μικρόκοσμος τους δεν τους αφήνει να αντιληφθεί τι παίζει παραέξω....
Άκου τι γίνεται παραέξω , στο εξωτερικό
Οι επιχειρήσεις με πάρκινγκ βάζουν φορτιστές για να φορτίζουν τζάμπα οι πελάτες τους όσο ψωνίζουν ...
Δεν μιλάμε για Σκλαβενίτηδες κλπ για καταστήματα με υδραυλικά , ηλεκτρολογικά , κινητά , ανταλλακτικά αυτοκινήτων κλπ ...μικρόκοσμος...
πσσσσ μιλάμε για χαηλίκια όχι αστεία.
-
@fanis75 said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
@storm said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Στην χώρα που οι περισσότεροι περιμένουν να δώσει καμιά αύξηση ο Κούλης, κανά επίδομα, να βρουν καμιά δουλειά, να πληρώσουν εφορίες, τράπεζες, κάρτες, δάνεια, κανά fuel pass και όλα αυτά τα όμορφα, μόνο ως αστείο μπορώ να δω την άποψη ότι οι περισσότεροι θα πάνε να αγοράσουν ηλεκτρικό επειδή έχουν πάρκινγκ στην πυλωτή στην Κυψέλη.
Άλλο θέμα αυτό. Δεν συζητάμε αυτό τόση ώρα, αλλά το πως θα φορτίζει ο καθένας, από εκεί ξεκίνησε το θέμα σε απάντηση δικια μου προς την απορία σου. Δεν εξετάζω ποιος έχει χρήματα ή όχι, είναι τελείως διαφορετικό θέμα. Λέω ότι περισσότερος κόσμος από όσο πιστεύουμε έχει την δυνατότητα για οικιακή φόρτιση από πρακτικής άποψης. Πολλά διαμερίσματα και στο κέντρο (35 χρόνια κέντρο έμενα) έχουν πυλωτές και γκαράζ. Και η τάση είναι να φεύγει κόσμος από το κέντρο (όπως έκανα και εγώ και οι γονείς μου) οπότε ακόμα πιο άνετα. Το οικονομικό είναι άλλο θέμα συζήτησης.
Μα είναι δυνατόν να μην σχετίζονται αυτά τα θέματα μεταξύ τους;
Εγώ θεωρώ ότι όλα αυτά έχουν άμεση σχέση με το βιοτικό επίπεδο και το τρόπο ζωής των πολιτών.
Επίσης η θέση στάθμευσης σε μία πυλωτή δεν λέει και πολλά πράγματα. Συνήθως όσοι μένουν σε πολυκατοικίες έχουν πολλά περισσότερα αυτοκίνητα από όσες είναι οι θέσεις στην πυλωτή.
Εγώ μένω σε πολυκατοικία με 11 διαμερίσματα, έχει 12 θέσεις στάθμευσης και η πολυκατοικία έχει 24 αυτοκίνητα. Τα 16 τα βάζουν στην πυλωτή με το έτσι θέλω (τσαμπουκάς και μέχρι πάνω και στο γρασίδι και στα δέντρα) και τα υπόλοιπα κανιβαλίζουν τα πεζοδρόμια από έξω.
Η θέση που παρκάρω εγώ όχι φορτιστής δεν μπορεί να μπει, ούτε καν να περάσω να ανοίξω την πόρτα να μπω μέσα για να φύγω. Πάνω στο τοίχο παρκάρω και κολλητά στην πόρτα του οδηγού βάζω την μηχανή. Για να βγάλω το αυτοκίνητο πρέπει πρώτα να μετακινήσω τη μηχανή. Οπότε τι φορτιστές και τι ηλεκτρικά αυτοκίνητα;
Φυσικά εγώ είμαι ένας, ok. Νομίζω όμως ότι τα προβλήματα που αντιμετωπίζω εγώ τα αντιμετωπίζουν και πολλοί άλλοι σε όλη τη χώρα.
-
@storm said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Μα είναι δυνατόν να μην σχετίζονται αυτά τα θέματα μεταξύ τους;
Σχετίζονται, αλλά δεν ήταν αυτή η αρχική ερώτηση!
Ακόμα και να τα συσχετίσουμε όμως, είναι αντίστροφα δηλαδή σήμερα πολλοί περισσότεροι έχουν δυνατότητα φόρτισης ηλεκτρικού από όσους έχουν δυνατότητα αγοράς του! Και εγώ έχω χώρο φόρτισης, αλλά δεν έχω τα χρήματα να αγοράσω ένα. Οι περισσότεροι που δεν αγοράζουν σήμερα ηλεκτρικό δεν είναι λόγω έλλειψης τρόπου φόρτισης αλλά λόγω έλλειψης χρημάτων να το αγοράσουν.
-
Μετά από τόσα ποστ, έχω χάσει τη μπάλα. Δεν θυμάμαι ποια ήταν η αρχική ερώτηση, ούτε καν αν υπήρχε αρχική ερώτηση...
Κουβέντα να γίνεται να περάσει το 3ημερο...της λαγάνας και του χαρταετού.
Κετελαπόνγκο!κετελαπόνγκο!νολοσεντιράς!!!!
-
@storm said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Μετά από τόσα ποστ, έχω χάσει τη μπάλα. Δεν θυμάμαι ποια ήταν η αρχική ερώτηση, ούτε καν αν υπήρχε αρχική ερώτηση...
Κουβέντα να γίνεται να περάσει το 3ημερο...της λαγάνας και του χαρταετού.
Κετελαπόνγκο!κετελαπόνγκο!νολοσεντιράς!!!!
Αχαχαχαχα!!!
Από εδώ ξακινήσαμε...που θα φορτίζω?
@storm said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Αλλά καλοί μου άνθρωποι που θα το φορτίζω;
Και είπα ότι είναι μεγάλη κουβέντα και πολύ ανά περίπτωση του καθενός από εμάς και έδωσα και μερικά -ακραία- παραδειγμάτα για το πόσες διαφορετικές περιτπώσεις υπάρχουν.
Πάμε για 3ήμερο τώρα (αν και Δευτέρα εγώ δουλεύω την μισή μέρα...δεν είναι αργία στην Ευρώπη).
-
@fanis75 said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
συνολικά για την Ελλάδα δεν είναι ελάχιστοι, οι περισσότεροι είναι
Με αυτά που γράφετε, με κάνετε να πιστεύω πως όταν βγαίνετε απ' την Αθήνα πηγαίνετε μόνο σε συστοιχίες με εξοχικές παραθαλάσσιες μεζονέτες «Αθηναίων» και νομίζετε πως έτσι είναι η «επαρχία» ή πως μικρές πόλεις και χωριά τα βλέπετε μόνο σε τηλεοπτικά σήριαλ.
Εκτός Αττικής είναι ακόμη χειρότερα τα πράγματα ως προς τα ιδιωτικά πάρκινγκ και μάλιστα τα κλειστά που υποτίθεται είναι το ιδανικό.Έχετε «περπατήσει» ποτέ μέσα στη Λάρισα;
Όχι σε ένα χωριό-προάστειο εγκατελλειμένο μέχρι το '90, που άρχισαν μετά το 2000 να χτίζουν μεζονετ οι ...επιφανείς πολίτες.
Έχετε δει τα χωριά, που οι άνθρωποι αφήνουν τ' αμάξι στην αλάνα και περνάνε σε δρομάκια 2μ πλάτος, πρώην γκαλντερίμια να πάνε στο σπίτι που ζεσταίνουν με σόμπες πετρελαίου;Τί ιδιωτικές θέσεις φόρτισης ονειρεύεστε εκεί;
-
@dublin said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
@i-hasu said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
@storm said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Στην χώρα που οι περισσότεροι περιμένουν να δώσει καμιά αύξηση ο Κούλης, κανά επίδομα, να βρουν καμιά δουλειά, να πληρώσουν εφορίες, τράπεζες, κάρτες, δάνεια, κανά fuel pass και όλα αυτά τα όμορφα, μόνο ως αστείο μπορώ να δω την άποψη ότι οι περισσότεροι θα πάνε να αγοράσουν ηλεκτρικό επειδή έχουν πάρκινγκ στην πυλωτή στην Κυψέλη.
Ελλάδα δεν είναι μόνο οι Εκάλες, οι Διόνυσοι, οι Γέρακες, οι Γλυφάδες και οι Βούλες με τις όμορφες μεζονέτες.
Ελλάδα είναι και οι Αμπελόκηποι, η Καλλιθέα, ο Νέος Κόσμος, τα Σεπόλια, η Νέα Ιωνία, το κέντρο του Πύργου, η Καλαμάτα και παντού όπου οι μεροκαματιάριδες ψάχνουν να βρουν κανά φράγκο για να περάσει ο μήνας.Αυτά βλέπει ο Κούλης και ρίχνει προεκλογικά ψίχουλα μπας και πάρει την ψήφο των πολλών.
Μερικών ο μικρόκοσμος τους δεν τους αφήνει να αντιληφθεί τι παίζει παραέξω....
Συμφωνώ απόλυτα με τα παραπάνω.Λάθος κάνετε, τα PHEV και τα Tesla είναι η κανονικότητα.
Όπως είπαμε το Panda και το Punto δεν θα πουλήσουν τίποτα.. αφού με λίγο παραπάνω θα παίρνεις model 2...
Αυτοκινητα 40-50 χιλιαδων με μεσο μισθο 900 ευρω δεν προκειται ποτε να ειναι η κανονικοτητα σε χωρες οπως η Ελλαδα.
Οταν μαλιστα μιλαμε για τα τωρινα ηλεκτρικα με τα αστεια ζητηματα που εχουν (που εχουμε χιλιοαναλυσει στο παρον τοπικ) αυτα δεν αποτελουν πουθενα κανονικοτητα αλλα προσπαθουν να επιβληθουν με το στανιο. Ακομα και σε χωρες σαν τις σκανδιναβικες που δεν εχουν οικονομικα θεματα οπως ο μεσος πολιτης του ελλαδισταν οι μειωσεις των ηλεκτρικων μειωνονται και δεν αυξανονται οπως θα ηταν το λογικο σε μια τεχνολογια που υποτιθεται οτι ωριμαζει σταδιακα. Κι αυτο λεει πολλα για το ποσο ελλιπη ειναι προς το παρον τα ηλεκτρικα μοντελα.
Οποτε σιγουρα τα ηλεκτρικα δεν ειναι η κανονικοτητα αυτη τη στιγμη. Ιδιως τα τεσλα που ξεκινουν απο 40+ χιλιαρικα και ειναι ακαταλληλα και για πολη (λογω ογκου) και για ταξιδια (λογω αυτονομιας). -
@piliourits said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Έχετε δει τα χωριά, που οι άνθρωποι αφήνουν τ' αμάξι στην αλάνα και περνάνε σε δρομάκια 2μ πλάτος, πρώην γκαλντερίμια να πάνε στο σπίτι που ζεσταίνουν με σόμπες πετρελαίου;
Τί ιδιωτικές θέσεις φόρτισης ονειρεύεστε εκεί;
Με βάση την περιγραφή σου, αυτοί οι άνθρωποι ούτε καινούριο ηλεκτρικό ούτε καν καινούριο θερμικό δεν πρόκειται να αγοράσουν τα επόμενα 20 χρόνια. Δυστυχώς θα μείνουν με το υπέργηρο σαπάκι τους, οπότε ουδόλως θα τους απασχολήσει η δυνατότητα φόρτισης.
-
@driver-m said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
@dublin said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
@i-hasu said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
@storm said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Στην χώρα που οι περισσότεροι περιμένουν να δώσει καμιά αύξηση ο Κούλης, κανά επίδομα, να βρουν καμιά δουλειά, να πληρώσουν εφορίες, τράπεζες, κάρτες, δάνεια, κανά fuel pass και όλα αυτά τα όμορφα, μόνο ως αστείο μπορώ να δω την άποψη ότι οι περισσότεροι θα πάνε να αγοράσουν ηλεκτρικό επειδή έχουν πάρκινγκ στην πυλωτή στην Κυψέλη.
Ελλάδα δεν είναι μόνο οι Εκάλες, οι Διόνυσοι, οι Γέρακες, οι Γλυφάδες και οι Βούλες με τις όμορφες μεζονέτες.
Ελλάδα είναι και οι Αμπελόκηποι, η Καλλιθέα, ο Νέος Κόσμος, τα Σεπόλια, η Νέα Ιωνία, το κέντρο του Πύργου, η Καλαμάτα και παντού όπου οι μεροκαματιάριδες ψάχνουν να βρουν κανά φράγκο για να περάσει ο μήνας.Αυτά βλέπει ο Κούλης και ρίχνει προεκλογικά ψίχουλα μπας και πάρει την ψήφο των πολλών.
Μερικών ο μικρόκοσμος τους δεν τους αφήνει να αντιληφθεί τι παίζει παραέξω....
Συμφωνώ απόλυτα με τα παραπάνω.Λάθος κάνετε, τα PHEV και τα Tesla είναι η κανονικότητα.
Όπως είπαμε το Panda και το Punto δεν θα πουλήσουν τίποτα.. αφού με λίγο παραπάνω θα παίρνεις model 2...
Αυτοκινητα 40-50 χιλιαδων με μεσο μισθο 900 ευρω δεν προκειται ποτε να ειναι η κανονικοτητα σε χωρες οπως η Ελλαδα.
Οταν μαλιστα μιλαμε για τα τωρινα ηλεκτρικα με τα αστεια ζητηματα που εχουν (που εχουμε χιλιοαναλυσει στο παρον τοπικ) αυτα δεν αποτελουν πουθενα κανονικοτητα αλλα προσπαθουν να επιβληθουν με το στανιο. Ακομα και σε χωρες σαν τις σκανδιναβικες που δεν εχουν οικονομικα θεματα οπως ο μεσος πολιτης του ελλαδισταν οι μειωσεις των ηλεκτρικων μειωνονται και δεν αυξανονται οπως θα ηταν το λογικο σε μια τεχνολογια που υποτιθεται οτι ωριμαζει σταδιακα. Κι αυτο λεει πολλα για το ποσο ελλιπη ειναι προς το παρον τα ηλεκτρικα μοντελα.
Οποτε σιγουρα τα ηλεκτρικα δεν ειναι η κανονικοτητα αυτη τη στιγμη. Ιδιως τα τεσλα που ξεκινουν απο 40+ χιλιαρικα και ειναι ακαταλληλα και για πολη (λογω ογκου) και για ταξιδια (λογω αυτονομιας).Ποια 900 ευρώ. Και με τα διπλάσια ή τριπλάσια ευρώ και 2 παιδιά με σχολεία, υποχρεωσεις κλπ σκέφτεσαι ακόμα και πατίνι να πάρεις.
Έχουν ξεφύγει τα αυτοκίνητα και πλέον σε λύσεις leasing θα πηγαίνει ο κόσμος μέχρι να σκάσει και αυτό.
Θα σπάσουμε νέα ρεκόρ χρονικης κατοχής αυτοκινήτου στην Ελλάδα εκτός στελεχών βέβαια που τα αβαντάρει ο Κουλης με τις τοστιέρες. -
@piliourits said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Έχετε δει τα χωριά, που οι άνθρωποι αφήνουν τ' αμάξι στην αλάνα και περνάνε σε δρομάκια 2μ πλάτος, πρώην γκαλντερίμια να πάνε στο σπίτι που ζεσταίνουν με σόμπες πετρελαίου;
Σε τέτοιο χωριό πάω συχνά παίζει να κάνω την πιο μεγάλη φορολογική δήλωση έχοντας τα μικρότερα πραγματικά εισοδήματα όμως ...
τέλος πάντων η αμορφωσιά είναι το πρόβλημα κάποιοι βγάζουν το τρίμηνο όσα εγω το χρόνο και κάνουν τους θερμαστές με ξύλα ,πελλετ και κουκούτσια ελιάς η απόλυτη δυσωδία!
Τους εξηγείς για Φ/Β αντλίες θερμότητας και επιδοτήσεις και σου λένε ο λογιστής τους είπε οτι θα εχουν πρόβλημα γ@μ@ τον Πιερρακάκη που τα έκανε ηλεκτρονικά!
Έτσι να βάλουν μυαλό είναι ενας που εχει σε ακινησία 5 χρόνια ενα τσίλικο 535 για να παίρνει κοινωνικό τιμολόγιο και κυκλοφορεί με accent του 90 , καλά να πάθει! -
Δεν έγραψα για υπερβολική φτώχεια.
Στο Πήλιο, τα αυτοκίνητα παρκάρουν στις κοινοχρηστες αλάνες, τα αχτιστα οικόπεδα κι όπου χωράνε.
Υπάρχουν αρχοντικά εκατοντάδων χιλιάδων ευρώ χωρίς πρόσβαση με αυτοκίνητο.
Σε όλη την Ελλάδα έτσι.
Περάστε μέσα στο Βόλο, μέσα στη Λάρισα, στα Γιάννενα, στη Πελοπόννησο, όπου θέλετε τέλος πάντων... μικρή μειοψηφία, λιγότερο απ το 1/3 μπορούν να παρκάρουν μέσα στην ιδιοκτησία τους, ακόμη κι αν καταφέρνουν να φτάσουν εκεί για να ξεφορτωσουν. -
@iceman7 said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Έχουν ξεφύγει τα αυτοκίνητα και πλέον σε λύσεις leasing θα πηγαίνει ο κόσμος μέχρι να σκάσει και αυτό.
Το leasing δεν είναι όμως για τον πολύ κόσμο αλλά για τις εταιρίες, αλλά και σε αυτήν την περίπτωση και το leasing επιβαρύνεται από τις αυξήσεις τιμών. Ο κόσμος με το leasing χάνει την υπολειμματική αξια του οχήματος χωρίς να λαμβάνει έκπτωση φόρου άρα leasing για φυσικά πρόσωπα=Χωρίς κέρδος κέρατα
-
@jamesd said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
@iceman7 said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Έχουν ξεφύγει τα αυτοκίνητα και πλέον σε λύσεις leasing θα πηγαίνει ο κόσμος μέχρι να σκάσει και αυτό.
Το leasing δεν είναι όμως για τον πολύ κόσμο αλλά για τις εταιρίες, αλλά και σε αυτήν την περίπτωση και το leasing επιβαρύνεται από τις αυξήσεις τιμών. Ο κόσμος με το leasing χάνει την υπολειμματική αξια του οχήματος χωρίς να λαμβάνει έκπτωση φόρου άρα leasing για φυσικά πρόσωπα=Χωρίς κέρδος κέρατα
Δεν αντιλέγω αλλά επειδή ο κοσμος δεν έχει τα λεφτά να πάει να τα σκάσει, βολεύεται με τετοιες λύσεις τρώγοντας το τυράκι της μιας μηνιαίας δόσης για όλα.
Αν δεις πόσες εταιρείες έχουν ξεπεταχτεί θα καταλαβεις τι εννοώ. -
@harisma23 said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
@piliourits said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Έχετε δει τα χωριά, που οι άνθρωποι αφήνουν τ' αμάξι στην αλάνα και περνάνε σε δρομάκια 2μ πλάτος, πρώην γκαλντερίμια να πάνε στο σπίτι που ζεσταίνουν με σόμπες πετρελαίου;
Τί ιδιωτικές θέσεις φόρτισης ονειρεύεστε εκεί;
Με βάση την περιγραφή σου, αυτοί οι άνθρωποι ούτε καινούριο ηλεκτρικό ούτε καν καινούριο θερμικό δεν πρόκειται να αγοράσουν τα επόμενα 20 χρόνια. Δυστυχώς θα μείνουν με το υπέργηρο σαπάκι τους, οπότε ουδόλως θα τους απασχολήσει η δυνατότητα φόρτισης.
Ακριβώς... κόψε και από εδώ πωλήσεις σε ηλεκτρικά.. όμως μπορούν να πάρουν ένα diesel-ακι μεταχειρισμένο να κατεβαίνουν στην πόλη..
-
Πολύ σωστό αυτό με τα καλντερίμια, τους πεζόδρομους, τα παραδοσιακά χωριά, τους ημιονικούς δρόμους, τα σκαλοπάτια, τους τουρκομαχαλάδες, κτλ. Είναι ουκ ολίγοι οι επαρχιώτες που δεν μπορούν να υποστηρίξουν τις ανάγκες φόρτισης ενός ηλεκτρικού ιχ ή επαγγελματικού.
-
Μια χαρά μπορούν. Έτσι κι αλλιώς αυτοκίνητο μέσα σε παραδοσιακό χωριό δεν βάζεις. Θα το φορτίζεις στο πάρκινγκ απ' έξω. Εδώ στην Ιταλία που έχει γεμίσει ο τόπος ZTL, έχουν ηλεκτρικούς σταθμούς φόρτισης και μέσα στη ζώνη για τους κατοίκους.
Δείτε ας πούμε το πρόγραμμα ενοικίασης ηλεκτρικών αυτοκινήτων με χρονοδιαγράμματα που περιλαμβάνουν και τους σταθμούς φόρτισης:
https://www.bec.energy/en/e-mobility-green-travel/electric-weekend-in-northern-sicily/ -
@piliourits said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Με αυτά που γράφετε, με κάνετε να πιστεύω πως όταν βγαίνετε απ' την Αθήνα πηγαίνετε μόνο σε συστοιχίες με εξοχικές παραθαλάσσιες μεζονέτες «Αθηναίων» και νομίζετε πως έτσι είναι η «επαρχία» ή πως μικρές πόλεις και χωριά τα βλέπετε μόνο σε τηλεοπτικά σήριαλ.
Καμία σχέση! Αλλά επαρχία δεν είναι μόνο η Λάρισα και ο Βόλος. Εχουμε άπειρα χωριά που ο κόσμος παρκάρει έξω από το σπίτι του (αν όχι μεσα). Το βλέπω παντού όπου πάω....σε χωριά, νησιά κλπ. Το καλοκαίρι ήμουν Λήμνο, με εξαίρεση την Μύρινα, σε όλα τα άλλα χωριά ο κόσμος παρκάρει έξω από την εξώπορτά του (αν δεν έχει γκαράζ). Το ίδιο και σε πολλά χωριά που έχω πάει. Ακόμα και στην Χαλκίδα που πάω συχνά υπάρχουν νέες πολυκατοικίες με γκαράζ και πυλωτές, και ακόμα και σε κεντρικούς δρόμους (αλλά όχι κέντρο) εμείς παρκάρουμε έξω από τα σπίτια μας.
Τέλος, στην επαρχία η αποστάσεις πολλές φορές ειναι μικρότερες, άρα με 1 φόρτιση βγάζεις την εβδομάδα άνετα.
-
...μαλώνανε σε ξένο αχυρώνα!
Κύριοι τα χωριά έχουν ψηφίσει δαγκωτό τέσλα, όσο και αν προσπαθήτε να μειώσετε τη χρησιμότητά του ως μέσο μεταφοράς της υπαίθρου!
Στο δικό μου ας πούμε χωριό, όλος ο καυγάς γίνεται για το χρώμα των τέσλας. Για να μην παίρνει ο ένας του άλλου. Τόσα πολλά πια! Ηταν να μην καταλάβουν πόσο τους βολεύει.
Υ. Γ. Το χωριό μου είναι στην ...πανέμορφη μα πένθιμη Νορβηγία.(Ελβετία και κατάλευκη λέει ο ποιητής).
Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση