Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Αναζήτηση & επιλογή διάδοχου αυτοκινήτου
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Αναζήτηση & επιλογή διάδοχου αυτοκινήτου
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 8
    • 7 / 8
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    41
    152
    4225
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • R
      red_monster @tsimisde last edited by

      @tsimisde said in Αναζήτηση & επιλογή διάδοχου αυτοκινήτου:

      @red_monster said in Αναζήτηση & επιλογή διάδοχου αυτοκινήτου:

      Γιατί δεν κοιτάς ένα μεταχειρισμένο 4ετιας από ιδιώτη ;

      Με μια πρώτη ματιά που έριξα, έχω την εντύπωση ότι δεν έχουν και πάρα πολύ μεγάλη χρηματική διαφορά με καινούριο. Ειδικά αν μιλάμε για μοντέλα τα οποία κυκλοφορούν και τώρα και με μικροαλλαγές κυκλοφορούσαν και το 2022.

      @groover1972 said in Αναζήτηση & επιλογή διάδοχου αυτοκινήτου:

      @red_monster said in Αναζήτηση & επιλογή διάδοχου αυτοκινήτου:

      Γιατί δεν κοιτάς ένα μεταχειρισμένο 4ετιας από ιδιώτη ;

      Μην του βάζεις και άλλα διλήμματα, κοντεύει να ξαναγράψει τη Δομή.

      Σας κούρασα με τη μακρυγορία μου, έχετε δίκιο. Λοιπόν, κάποια πρώτα πορίσματα για να επανέλθουμε στη θεματική μας.

      • Hatchback αμάξωμα δεν θα προτιμήσω, θα είναι απλά μια από τα ίδια αυτού που ήδη έχω και θέλω κάτι διαφορετικό, να νιώσω την αλλαγή, συνεπώς, B SUV.

      • Κατάλαβα ότι κάποιες από τις επιλογές που έπεσαν στο τραπέζι και εξέτασα, βασίστηκαν περισσότερο στο πιθανό μελλοντικό πλάνο, όχι τόσο στο τώρα που μπορεί να καλύψει και το μετά. Με αυτό λοιπόν το πρίσμα, ΑΦΑΙΡΩ από τη σύγκριση Captur & Kamiq, με βάση τα τωρινά δεδομένα, δεν χρειάζομαι και δεν θα αξιοποιήσω τους έξτρα χώρους. Δεν αμφιβάλλω για την αξία τους, έχω την αίσθηση όμως ότι δεν θα αξιοποιήσω πλήρως τα συγκεκριμένα πλεονεκτήματα τους συνεπώς, δε βρίσκω το νόημα.

      • Κάπως πιο Compact σε μέγεθος συγκριτικά με Kamiq & Captur, είναι τα Mokka, Stonic, Arona και σε ακόμα μικρότερο νούμερο, C3 & Grande Panda. Πέραν του μήκους, μετράει και ο συνολικός όγκος και νομίζω ότι τα προαναφερθέντα, είναι πιο κοντά σε αυτό που ήδη γνωρίζω. Ένας πολύ καλός μπαλαντέρ που παίζει ως εναλλακτική και με γνώμονα ότι ψηφίζω βάσει λογικής και για να έχω το κεφάλι μου ήσυχο, είναι το Vitara που αναφέρατε κάποιοι. Μελετώντας το ως περίπτωση, καταλαβαίνω το γιατί προτάθηκε οπότε, θαρρώ ότι είναι ένα πάρα πολύ καλό συνολικό πακέτο για να το προσπεράσω.

      Τα έχω χωρίσει σε τρεις κατηγορίες στο μυαλό μου:

      • Οσον αφορά την πιο κοντινή αίσθηση συγκριτικά με αυτό που έχω, οι δύο προτάσεις που νομίζω ότι είναι πιο κοντά με το τωρινό τετράτροχο, είναι τα Arona & Mokka. Της "γερμανικής σχολής" και τα δύο, προφανώς και δε συγκρίνονται με BMW, είναι όμως οι πιο παραπλήσιες περιπτώσεις αυτού που ήδη ξέρω. Έχουμε το στιβαρό πάτημα στο δρόμο, τη μασίφ & δεμένη αίσθηση, ένα κινούμενο τανκ. Το Mokka κερδίζει στον πόντο λόγω πιο ισχυρού μοτέρ, το θεωρώ σε αυτό το κομμάτι ως αναβάθμιση. Τα δύο θερμικά της παρέας, με την πιο κοντινή φιλοσοφία κατά τη γνώμη μου σε αυτό που ήδη έχω, αμάξια που θέλεις να οδηγήσεις και δε θα είναι τόσο χαοτική η μετάβαση.

      • Stonic & Vitara είναι κάτι άλλο συγκριτικά με τα παραπάνω. Το Vitara είναι το πιο "παραδοσιακό" σε αίσθηση και φιλοσοφία (το μοναδικό 4κύλινδρο της σύγκρισης), αμάξι α λα παλαιά θα έλεγα, με το Stonic να είναι κομμάτι πιο σύγχρονο και επίσης, δεν θα το έλεγα τόσο SUV, όσο υπερυψωμένο Hatchback. Κοινός παρονομαστής και των δύο; Πέραν της ασιατικής καταγωγής, το Mild Hybrid σύστημα. Εδώ είναι οι περιπτώσεις όπου αγοράζω βάσει λογικής και κοιμάμαι ήσυχος, χωρίς κανένα απολύτως άγχος και είναι απλά εργαλεία/χαμάληδες. Εδώ δίνω ένα μπόνους στο Stonic για το εμφανισιακό κομμάτι.

      • Τα δύο προηγούμενα, θα τα έλεγα ως το ενδιάμεσο στάδιο από το Compact. C3 & Grande Panda είναι στο άλλο άκρο. Δεν είμαι αρνητικός επειδή, όπως είπα πιο πριν, ψάχνω το κάτι διαφορετικό, δεν είμαι εντελώς κάθετος στην άνετη & μαλακή προσέγγιση του C3. Μου αρέσει εμφανισιακά, όσες φορές το δω έξω θα το χαζεψω. Οι Full Extra θερμικές εκδόσεις τους παίζουν στα 21000+ και εκεί νομίζω ξεθωριάζουν ως περιπτώσεις, εφόσον φτάσει κάποιος σε αυτό το budget, δε βρίσκω το λόγο να τα σκάσει σε κάποιο από αυτά τα δύο. Σε αυτά τα χρήματα, άνετα επιλέγω κάτι από Mokka, Arona, Stonic, Vitara.

      Αν έχεις περιορισμένη μπατζετ είναι καλύτερο να στραφείς μεταχειρισμένη μη δημοφιλής κατηγορίας. Τα b suv είναι η πλέον δημοφιλή και εμπορικά !
      Γιατί b suv και όχι ένα χατσμπακ ; Δεν αλλάζουν πολλά σε χώρους και τα ψηλά ελατήρια !

      T 1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • C
        criuser last edited by

        Στο Βιτάρα έχεις την επιλογή να πάρεις καινούργιο ένα αμάξι 10ετίας.

        Ετσι θα έχεις εύκολη προσαρμογή από 20ετίας σε 10ετίας, θα δώσεις λίγα λεφτά, γιατί παραπάνω δεν το παίρνει κανείς και σε 5 χρόνια θα το δώσεις, υπάρχουν κάτι κολλημένοι λεφτάδες που τα αγοράζουν όλα τα μτχ και τα κρύβουν σε κάτι γκαράζ και τότε θα έχει ξεκαθαρίσει η αγορά, ίσως και οι ανάγκες σου και παίρνεις κάτι πιο σύγχρονο εκείνης της εποχής. 😊

        Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
        πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...
        Εμαθα...

        1 Reply Last reply Reply Quote 4
        • V
          vagkirk last edited by

          Πέρα από την πλάκα, ότι και να λέμε το AWD Vitara θα είναι future classic αυτοκίνητο, οποίος το πάρει τώρα θα είναι σαν να κλείνει τα χρήματα του στην Τράπεζα.

          Δεν υπάρχει αυτή την στιγμή τίποτα αντίστοιχο στην αγορά και ούτε προβλέπεται να υπάρξει εκτός από βαριά τετρακίνητα ηλεκτρικά.

          1 Reply Last reply Reply Quote 3
          • T
            tsimisde @red_monster last edited by tsimisde

            @red_monster said in Αναζήτηση & επιλογή διάδοχου αυτοκινήτου:

            @tsimisde said in Αναζήτηση & επιλογή διάδοχου αυτοκινήτου:

            @red_monster said in Αναζήτηση & επιλογή διάδοχου αυτοκινήτου:

            Γιατί δεν κοιτάς ένα μεταχειρισμένο 4ετιας από ιδιώτη ;

            Με μια πρώτη ματιά που έριξα, έχω την εντύπωση ότι δεν έχουν και πάρα πολύ μεγάλη χρηματική διαφορά με καινούριο. Ειδικά αν μιλάμε για μοντέλα τα οποία κυκλοφορούν και τώρα και με μικροαλλαγές κυκλοφορούσαν και το 2022.

            @groover1972 said in Αναζήτηση & επιλογή διάδοχου αυτοκινήτου:

            @red_monster said in Αναζήτηση & επιλογή διάδοχου αυτοκινήτου:

            Γιατί δεν κοιτάς ένα μεταχειρισμένο 4ετιας από ιδιώτη ;

            Μην του βάζεις και άλλα διλήμματα, κοντεύει να ξαναγράψει τη Δομή.

            Σας κούρασα με τη μακρυγορία μου, έχετε δίκιο. Λοιπόν, κάποια πρώτα πορίσματα για να επανέλθουμε στη θεματική μας.

            • Hatchback αμάξωμα δεν θα προτιμήσω, θα είναι απλά μια από τα ίδια αυτού που ήδη έχω και θέλω κάτι διαφορετικό, να νιώσω την αλλαγή, συνεπώς, B SUV.

            • Κατάλαβα ότι κάποιες από τις επιλογές που έπεσαν στο τραπέζι και εξέτασα, βασίστηκαν περισσότερο στο πιθανό μελλοντικό πλάνο, όχι τόσο στο τώρα που μπορεί να καλύψει και το μετά. Με αυτό λοιπόν το πρίσμα, ΑΦΑΙΡΩ από τη σύγκριση Captur & Kamiq, με βάση τα τωρινά δεδομένα, δεν χρειάζομαι και δεν θα αξιοποιήσω τους έξτρα χώρους. Δεν αμφιβάλλω για την αξία τους, έχω την αίσθηση όμως ότι δεν θα αξιοποιήσω πλήρως τα συγκεκριμένα πλεονεκτήματα τους συνεπώς, δε βρίσκω το νόημα.

            • Κάπως πιο Compact σε μέγεθος συγκριτικά με Kamiq & Captur, είναι τα Mokka, Stonic, Arona και σε ακόμα μικρότερο νούμερο, C3 & Grande Panda. Πέραν του μήκους, μετράει και ο συνολικός όγκος και νομίζω ότι τα προαναφερθέντα, είναι πιο κοντά σε αυτό που ήδη γνωρίζω. Ένας πολύ καλός μπαλαντέρ που παίζει ως εναλλακτική και με γνώμονα ότι ψηφίζω βάσει λογικής και για να έχω το κεφάλι μου ήσυχο, είναι το Vitara που αναφέρατε κάποιοι. Μελετώντας το ως περίπτωση, καταλαβαίνω το γιατί προτάθηκε οπότε, θαρρώ ότι είναι ένα πάρα πολύ καλό συνολικό πακέτο για να το προσπεράσω.

            Τα έχω χωρίσει σε τρεις κατηγορίες στο μυαλό μου:

            • Οσον αφορά την πιο κοντινή αίσθηση συγκριτικά με αυτό που έχω, οι δύο προτάσεις που νομίζω ότι είναι πιο κοντά με το τωρινό τετράτροχο, είναι τα Arona & Mokka. Της "γερμανικής σχολής" και τα δύο, προφανώς και δε συγκρίνονται με BMW, είναι όμως οι πιο παραπλήσιες περιπτώσεις αυτού που ήδη ξέρω. Έχουμε το στιβαρό πάτημα στο δρόμο, τη μασίφ & δεμένη αίσθηση, ένα κινούμενο τανκ. Το Mokka κερδίζει στον πόντο λόγω πιο ισχυρού μοτέρ, το θεωρώ σε αυτό το κομμάτι ως αναβάθμιση. Τα δύο θερμικά της παρέας, με την πιο κοντινή φιλοσοφία κατά τη γνώμη μου σε αυτό που ήδη έχω, αμάξια που θέλεις να οδηγήσεις και δε θα είναι τόσο χαοτική η μετάβαση.

            • Stonic & Vitara είναι κάτι άλλο συγκριτικά με τα παραπάνω. Το Vitara είναι το πιο "παραδοσιακό" σε αίσθηση και φιλοσοφία (το μοναδικό 4κύλινδρο της σύγκρισης), αμάξι α λα παλαιά θα έλεγα, με το Stonic να είναι κομμάτι πιο σύγχρονο και επίσης, δεν θα το έλεγα τόσο SUV, όσο υπερυψωμένο Hatchback. Κοινός παρονομαστής και των δύο; Πέραν της ασιατικής καταγωγής, το Mild Hybrid σύστημα. Εδώ είναι οι περιπτώσεις όπου αγοράζω βάσει λογικής και κοιμάμαι ήσυχος, χωρίς κανένα απολύτως άγχος και είναι απλά εργαλεία/χαμάληδες. Εδώ δίνω ένα μπόνους στο Stonic για το εμφανισιακό κομμάτι.

            • Τα δύο προηγούμενα, θα τα έλεγα ως το ενδιάμεσο στάδιο από το Compact. C3 & Grande Panda είναι στο άλλο άκρο. Δεν είμαι αρνητικός επειδή, όπως είπα πιο πριν, ψάχνω το κάτι διαφορετικό, δεν είμαι εντελώς κάθετος στην άνετη & μαλακή προσέγγιση του C3. Μου αρέσει εμφανισιακά, όσες φορές το δω έξω θα το χαζεψω. Οι Full Extra θερμικές εκδόσεις τους παίζουν στα 21000+ και εκεί νομίζω ξεθωριάζουν ως περιπτώσεις, εφόσον φτάσει κάποιος σε αυτό το budget, δε βρίσκω το λόγο να τα σκάσει σε κάποιο από αυτά τα δύο. Σε αυτά τα χρήματα, άνετα επιλέγω κάτι από Mokka, Arona, Stonic, Vitara.

            Αν έχεις περιορισμένη μπατζετ είναι καλύτερο να στραφείς μεταχειρισμένη μη δημοφιλής κατηγορίας. Τα b suv είναι η πλέον δημοφιλή και εμπορικά !
            Γιατί b suv και όχι ένα χατσμπακ ; Δεν αλλάζουν πολλά σε χώρους και τα ψηλά ελατήρια !

            Όταν λες μη δημοφιλή κατηγορία, ποια έχεις κατά νου;
            Σε χώρους δεν θα υπάρχει μεγάλη διαφορά, απλά νιώθω ότι έχει αρχίσει να με κουράζει η χαμηλή θέση οδήγησης, στα μπες βγες κυρίως. Τα B SUV έχουν πιο ψηλή θέση οδήγησης και το θεωρώ ατού, γι' αυτό προανέφερα για διαφορετική αίσθηση.

            @vagkirk said in Αναζήτηση & επιλογή διάδοχου αυτοκινήτου:

            Πέρα από την πλάκα, ότι και να λέμε το AWD Vitara θα είναι future classic αυτοκίνητο, οποίος το πάρει τώρα θα είναι σαν να κλείνει τα χρήματα του στην Τράπεζα.

            Δεν υπάρχει αυτή την στιγμή τίποτα αντίστοιχο στην αγορά και ούτε προβλέπεται να υπάρξει εκτός από βαριά τετρακίνητα ηλεκτρικά.

            Και πέραν του AWD, νομίζω ότι γενικά είναι ένα αμάξι το οποίο απευθύνεται σε όσους θέλουν ένα πιο "παραδοσιακό" αυτοκίνητο, χωρίς πολλούς νεωτερισμούς, απλά σε πιο σύγχρονη υλοποίηση οπότε ναι, καταλαβαίνω γιατί θεωρείται future classic, επειδή είναι από τα τελευταία αμάξια που παραπέμπει στην προ ηλεκτρισμού/υβριδισμού φάση, είναι ένα μεταβατικό στάδιο τώρα που έχει γίνει mild hybrid.

            Μιλώντας για κλασικό, είναι πλέον από τα ελάχιστα αυτοκίνητα που φοράνε 4κύλινδρο μοτέρ, όταν όλοι οι υπόλοιποι το έχουν γυρίσει στα 3κύλινδρα, να ένα ακόμα προσόν για να θεωρηθεί future classic.

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • C
              civil357 last edited by civil357

              Τα πράγματα για εμένα είναι σχετικά απλά. Από τη στιγμή που δε σε απασχολούν χώροι , υβριδισμός και λοιπά, τότε captur αν προτεραιότητά σου είναι το πιο "καλοτάξιδο" και σε όλους τους τομείς ολοκληρωμένο όχημα, αλλιώς puma (δε ξέρω γιατί αποκλείστηκε) ως το πιο fun to drive.

              Το μόκκα δεν ξεχωρίζει σχεδόν πουθενά. Μου φάνηκε πολύ αδιάφορο , καλύτερα το "πρωτότυπο" από αυτά , το 2008.
              Στα μάτια μου , ακόμα πιο ξεπερασμένο το Arona. Ούτε το μόκα ούτε το αρόνα , έχουν καμία αίσθηση τανκ και λοιπά που αναφέρεις.

              Τετρακίνητο βιτάρα ή 116 , σε ελαφρώς μεταχειρισμένα.

              Ακόμα πιο απλά , θα γίνουν όλα, όταν ξεκινήσεις ο ίδιος τις δοκιμές , ότι και να γράφουμε εμείς.

              G R T 3 Replies Last reply Reply Quote 3
              • G
                groover1972 @civil357 last edited by

                Σου το είχα ξαναγράψει στην αρχή του νήματος.

                Online διαλέγεις και κάνεις ξεκαθάρισμα αλλά στα 2-3 που θα καταλήξεις, θα πρέπει να τα οδηγήσεις για να αποφασίσεις.

                Σε κάποιες μάρκες, που είναι αξιόπιστες μπορείς να κοιτάξεις άφοβα και μεταχειρισμενα αλλά και μοντέλα test drive που δίνουν οι αντιπροσωπείες με λίγα χιλιόμετρα.

                Επίσης μπορείς να κάτσεις να διαβάσεις και μέσα στα νήματα το τι αναφέρουν οι κάτοχοι με τις εμπειρίες τους, θα σε βοηθήσει να αποφασίσεις.

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • S
                  savas89 last edited by

                  Σου είπα θα καταλήξεις ή στο classic της προηγούμενης γενιάς( Vitara )ή στης επόμενης γενιάς (2008). 😉

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • R
                    red_monster @civil357 last edited by red_monster

                    @civil357 said in Αναζήτηση & επιλογή διάδοχου αυτοκινήτου:

                    Τα πράγματα για εμένα είναι σχετικά απλά. Από τη στιγμή που δε σε απασχολούν χώροι , υβριδισμός και λοιπά, τότε captur αν προτεραιότητά σου είναι το πιο "καλοτάξιδο" και σε όλους τους τομείς ολοκληρωμένο όχημα, αλλιώς puma (δε ξέρω γιατί αποκλείστηκε) ως το πιο fun to drive.

                    Το μόκκα δεν ξεχωρίζει σχεδόν πουθενά. Μου φάνηκε πολύ αδιάφορο , καλύτερα το "πρωτότυπο" από αυτά , το 2008.
                    Στα μάτια μου , ακόμα πιο ξεπερασμένο το Arona. Ούτε το μόκα ούτε το αρόνα , έχουν καμία αίσθηση τανκ και λοιπά που αναφέρεις.

                    Τετρακίνητο βιτάρα ή 116 , σε ελαφρώς μεταχειρισμένα.

                    Ακόμα πιο απλά , θα γίνουν όλα, όταν ξεκινήσεις ο ίδιος τις δοκιμές , ότι και να γράφουμε εμείς.

                    Το μοκκα είναι ανέκδοτο σε χώρους !
                    Μτχ καπτουρ πετρέλαιο dci K9K 😍

                    Η 116 σε βενζίνη καίει αρκετά (με τα σημερινά δεδομένα) και σε πετρέλαιο δεν φημίζεται για την αγάπη της σε αστικές μετακινήσεις

                    C 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • T
                      tsour_ee last edited by

                      @tsimisde Εχεις πραγματικά αποφασίσει ότι θες να αγοράσεις νέο αυτοκίνητο και να αλλάξεις την bmw?
                      Μετά από τόσες σελίδες δεν μου είναι ξεκάθαρο.

                      T 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • C
                        civil357 @red_monster last edited by

                        @red_monster said in Αναζήτηση & επιλογή διάδοχου αυτοκινήτου:

                        Μτχ καπτουρ πετρέλαιο dci K9K

                        Το ψάχνω εδώ και λίγο καιρό. Δύσκολη αποστολή. Έμεινε λίγο καιρό στην παραγωγή, ότι είδα ήταν μάλλον πρώην ιταλικά, εισαγωγής και το κακό είναι ότι μάλλον πρέπει να έμεινε ακόμα λιγότερο χρόνο στις αγορές πιο έμπιστων χώρων πχ Γερμανία και Βέλγιο, για να πεις ότι θα φέρω εισαγωγής.

                        Αν τα λέω λάθος, διορθώνεις καθώς με ενδιαφέρει το θέμα του.

                        Δεν εγκαταλείπω, είχα νοικιαρικο σε μεγάλο ταξίδι, ο dci , στα καλύτερα του.

                        R 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • T
                          tsimisde @tsour_ee last edited by

                          @tsour_ee said in Αναζήτηση & επιλογή διάδοχου αυτοκινήτου:

                          @tsimisde Εχεις πραγματικά αποφασίσει ότι θες να αγοράσεις νέο αυτοκίνητο και να αλλάξεις την bmw?
                          Μετά από τόσες σελίδες δεν μου είναι ξεκάθαρο.

                          Η αλλαγή θα γίνει, απλώς θα γίνει σε μεταγενέστερη φάση, υπάρχουν άλλες προτεραιότητες τη στιγμή που μιλάμε οπότε, στην παρούσα φάση, πορεύομαι με τη μπέμπα. Απλώς, θέλω από τώρα να έχω μια εικόνα και κυρίως, θέλω της γνώμες χρηστών που έχουν δοκιμάσει η τυχόν έχουν κάποιο-α από τα αυτοκίνητα που κοιτάζω.

                          Καλά τα προσπέκτους και οι δοκιμές, θέλω όμως και τη γνώμη των χρηστών του φόρουμ, πολλές φορές θίγουν πράγματα τα οποία δε φαίνονται σε πίνακες & excel.

                          Και ναι, σαφώς και θα γίνει και η βιωματική επαφή με όλα τα παραπάνω με την πρώτη ευκαιρία, καλά τα συζητάμε εδώ, άλλη γνώμη όμως έχει η πράξη....

                          I 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • D
                            dimgeo last edited by

                            Μου φαίνεται τρελο να συζητατε για αγορα πετρελαιοκίνητου εν ετει 2026 με αυτά που γίνονται με τις τιμές των καυσίμων, και με το δεδομένο ότι δεν υπάρχει κανένα σενάριο πλέον, ούτε καν σε ταξίδι σε εθνική, που το πετρέλαιο να είναι οικονομικοτερο από τα σύγχρονα υβριδικά που λειτουργούν σε κύκλους Atkinson. Και δεν συζητάω καν το υπαρκτό ενδεχόμενο να μην μπορούν σύντομα ούτε καν να κυκλοφορήσουν μέσα σε αστικά κέντρα.

                            T R 2 Replies Last reply Reply Quote 1
                            • T
                              tsimisde @civil357 last edited by

                              @civil357 said in Αναζήτηση & επιλογή διάδοχου αυτοκινήτου:

                              Τα πράγματα για εμένα είναι σχετικά απλά. Από τη στιγμή που δε σε απασχολούν χώροι , υβριδισμός και λοιπά, τότε captur αν προτεραιότητά σου είναι το πιο "καλοτάξιδο" και σε όλους τους τομείς ολοκληρωμένο όχημα, αλλιώς puma (δε ξέρω γιατί αποκλείστηκε) ως το πιο fun to drive.

                              Το Puma είναι αναμφισβήτητα ένα πολύ δυνατό πακέτο, διαπιστώνω όμως ότι ενώ υπάρχει εξουσιοδοτημένο συνεργείο στον τόπο εργασίας μου, δεν υπάρχει αντίστοιχο συνεργείο στον τόπο κατοικίας μου, μόνο σε διπλανές πόλεις απόσταση περίπου 100 km οπότε, είναι ένα ζήτημα το δίκτυο εξυπηρέτησης το οποίο με απασχολεί στην προκειμένη περίπτωση.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • I
                                ilias-a @tsimisde last edited by

                                @tsimisde said in Αναζήτηση & επιλογή διάδοχου αυτοκινήτου:

                                @tsour_ee said in Αναζήτηση & επιλογή διάδοχου αυτοκινήτου:

                                @tsimisde Εχεις πραγματικά αποφασίσει ότι θες να αγοράσεις νέο αυτοκίνητο και να αλλάξεις την bmw?
                                Μετά από τόσες σελίδες δεν μου είναι ξεκάθαρο.

                                Η αλλαγή θα γίνει, απλώς θα γίνει σε μεταγενέστερη φάση, υπάρχουν άλλες προτεραιότητες τη στιγμή που μιλάμε οπότε, στην παρούσα φάση, πορεύομαι με τη μπέμπα. Απλώς, θέλω από τώρα να έχω μια εικόνα και κυρίως, θέλω της γνώμες χρηστών που έχουν δοκιμάσει η τυχόν έχουν κάποιο-α από τα αυτοκίνητα που κοιτάζω.

                                Καλά τα προσπέκτους και οι δοκιμές, θέλω όμως και τη γνώμη των χρηστών του φόρουμ, πολλές φορές θίγουν πράγματα τα οποία δε φαίνονται σε πίνακες & excel.

                                Και ναι, σαφώς και θα γίνει και η βιωματική επαφή με όλα τα παραπάνω με την πρώτη ευκαιρία, καλά τα συζητάμε εδώ, άλλη γνώμη όμως έχει η πράξη....

                                Νομιζω οτι οι πολλες γνωμες και ειδικα απο αγνωστους ανθρωπους που δε γνωριζουμε, τα γουστα, τις απαιτησεις, το χαρακτηρα και τις ικανοτητες τους, τελικα περισσοτερο μπερδευουν την επιλογη μας.
                                Δεν το εχω παρακολουθησει ολο το συγκεκριμενο θεμα, αλλα σε παρομοιες περιπτωσεις λεει ο ενδειαφερομενος, αναμεσα σε αυτα τα τεσσερα μοντελα και τελικα φτανει να του προτεινουν αλλα 10.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                • T
                                  tsimisde @dimgeo last edited by tsimisde

                                  @dimgeo said in Αναζήτηση & επιλογή διάδοχου αυτοκινήτου:

                                  Μου φαίνεται τρελο να συζητατε για αγορα πετρελαιοκίνητου εν ετει 2026 με αυτά που γίνονται με τις τιμές των καυσίμων, και με το δεδομένο ότι δεν υπάρχει κανένα σενάριο πλέον, ούτε καν σε ταξίδι σε εθνική, που το πετρέλαιο να είναι οικονομικοτερο από τα σύγχρονα υβριδικά που λειτουργούν σε κύκλους Atkinson. Και δεν συζητάω καν το υπαρκτό ενδεχόμενο να μην μπορούν σύντομα ούτε καν να κυκλοφορήσουν μέσα σε αστικά κέντρα.

                                  Η αλήθεια είναι ότι δεν ψηφίζω πετρελαιοκίνητο επειδή δεν με συμφέρει οικονομικά, δεν γράφω τόσα πολλά χιλιόμετρα για να αξιοποιηθεί το πλεονέκτημα του ντίζελ. Βέβαια, με τις τιμές πλέον, όντως δεν ξέρω κατά πόσο μπορεί να θεωρηθεί ανταγωνιστικό και επίσης, με παραξενεύει που πλέον έχει εξαφανιστεί και από την γκάμα των περισσότερων εταιρειών....

                                  @ilias-a said in Αναζήτηση & επιλογή διάδοχου αυτοκινήτου:

                                  @tsimisde said in Αναζήτηση & επιλογή διάδοχου αυτοκινήτου:

                                  @tsour_ee said in Αναζήτηση & επιλογή διάδοχου αυτοκινήτου:

                                  @tsimisde Εχεις πραγματικά αποφασίσει ότι θες να αγοράσεις νέο αυτοκίνητο και να αλλάξεις την bmw?
                                  Μετά από τόσες σελίδες δεν μου είναι ξεκάθαρο.

                                  Η αλλαγή θα γίνει, απλώς θα γίνει σε μεταγενέστερη φάση, υπάρχουν άλλες προτεραιότητες τη στιγμή που μιλάμε οπότε, στην παρούσα φάση, πορεύομαι με τη μπέμπα. Απλώς, θέλω από τώρα να έχω μια εικόνα και κυρίως, θέλω της γνώμες χρηστών που έχουν δοκιμάσει η τυχόν έχουν κάποιο-α από τα αυτοκίνητα που κοιτάζω.

                                  Καλά τα προσπέκτους και οι δοκιμές, θέλω όμως και τη γνώμη των χρηστών του φόρουμ, πολλές φορές θίγουν πράγματα τα οποία δε φαίνονται σε πίνακες & excel.

                                  Και ναι, σαφώς και θα γίνει και η βιωματική επαφή με όλα τα παραπάνω με την πρώτη ευκαιρία, καλά τα συζητάμε εδώ, άλλη γνώμη όμως έχει η πράξη....

                                  Νομιζω οτι οι πολλες γνωμες και ειδικα απο αγνωστους ανθρωπους που δε γνωριζουμε, τα γουστα, τις απαιτησεις, το χαρακτηρα και τις ικανοτητες τους, τελικα περισσοτερο μπερδευουν την επιλογη μας.
                                  Δεν το εχω παρακολουθησει ολο το συγκεκριμενο θεμα, αλλα σε παρομοιες περιπτωσεις λεει ο ενδειαφερομενος, αναμεσα σε αυτα τα τεσσερα μοντελα και τελικα φτανει να του προτεινουν αλλα 10.

                                  Κατά μία έννοια, επειδή είναι η φάση που το ψάχνω, θέλω και μια ακόμα γνώμη, για να εξετάσω και κάποια περίπτωση που μπορεί να αδικήσω προσπερνώντας την, κάποια σχετική λεπτομέρεια που μπορεί να μου έχει διαφύγει οπότε, με βοηθάει στο φιλτράρισμα. Για παράδειγμα, όταν παραπάνω από ένας απορρίπτει η προτείνει κάποια συγκεκριμένη επιλογή, αυτό κάτι δείχνει πιστεύω....

                                  V 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • S
                                    savas89 last edited by savas89

                                    Χτες μπήκα στο xtrail πετρέλαιο του γαμπρού μου του 2021. Μου φάνηκε μισή με μία γενιά πίσω, ναι μεν οκ ροπή όταν χρειαστεί γενικά, αλλά άλλη ηχομόνωση, άλλη αίσθηση πέραν απουσίας τάμπλετ, καθόλου το ήσυχο του πράγματος στην πόλη. Άλλο το hybrid, βέβαια δεν το εζησα πότε το diesel πέραν περιορισμένων στιγμών. Φυσικά ήταν νομίζω η τελευταία χρονιά εκείνης της γενιάς xtrail ή το 22...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • R
                                      red_monster @civil357 last edited by

                                      @civil357 said in Αναζήτηση & επιλογή διάδοχου αυτοκινήτου:

                                      @red_monster said in Αναζήτηση & επιλογή διάδοχου αυτοκινήτου:

                                      Μτχ καπτουρ πετρέλαιο dci K9K

                                      Το ψάχνω εδώ και λίγο καιρό. Δύσκολη αποστολή. Έμεινε λίγο καιρό στην παραγωγή, ότι είδα ήταν μάλλον πρώην ιταλικά, εισαγωγής και το κακό είναι ότι μάλλον πρέπει να έμεινε ακόμα λιγότερο χρόνο στις αγορές πιο έμπιστων χώρων πχ Γερμανία και Βέλγιο, για να πεις ότι θα φέρω εισαγωγής.

                                      Αν τα λέω λάθος, διορθώνεις καθώς με ενδιαφέρει το θέμα του.

                                      Δεν εγκαταλείπω, είχα νοικιαρικο σε μεγάλο ταξίδι, ο dci , στα καλύτερα του.

                                      Φαντάζομαι θες καπτουρ > 2019 γιατί μέχρι εκεί υπάρχουν μιλιούνια. Προς ενημέρωσή σου, οι Κ9Κ με το αντμπλού έχουν κάποια μικρά θεματάκια με τα περιφερειακά (που συνδέονται με την στάθμη της ούριας)

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • R
                                        red_monster @dimgeo last edited by

                                        @dimgeo said in Αναζήτηση & επιλογή διάδοχου αυτοκινήτου:

                                        Μου φαίνεται τρελο να συζητατε για αγορα πετρελαιοκίνητου εν ετει 2026 με αυτά που γίνονται με τις τιμές των καυσίμων, και με το δεδομένο ότι δεν υπάρχει κανένα σενάριο πλέον, ούτε καν σε ταξίδι σε εθνική, που το πετρέλαιο να είναι οικονομικοτερο από τα σύγχρονα υβριδικά που λειτουργούν σε κύκλους Atkinson. Και δεν συζητάω καν το υπαρκτό ενδεχόμενο να μην μπορούν σύντομα ούτε καν να κυκλοφορήσουν μέσα σε αστικά κέντρα.

                                        Τα πετρέλαια θα μας συνοδεύουν για πολλά χρόνια ακόμα. Και που να χρειαστούν συντήρηση ή επισκευή τα δεκάδες εκατοντάδες αδιανόητα πολύπλοκα (πλην τουοτα) υβριδικά με τις μεγάλες μπαταρίες !

                                        T 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • V
                                          v_a @tsimisde last edited by v_a

                                          @tsimisde said in Αναζήτηση & επιλογή διάδοχου αυτοκινήτου:

                                          @dimgeo said in Αναζήτηση & επιλογή διάδοχου αυτοκινήτου:

                                          Μου φαίνεται τρελο να συζητατε για αγορα πετρελαιοκίνητου εν ετει 2026 με αυτά που γίνονται με τις τιμές των καυσίμων, και με το δεδομένο ότι δεν υπάρχει κανένα σενάριο πλέον, ούτε καν σε ταξίδι σε εθνική, που το πετρέλαιο να είναι οικονομικοτερο από τα σύγχρονα υβριδικά που λειτουργούν σε κύκλους Atkinson. Και δεν συζητάω καν το υπαρκτό ενδεχόμενο να μην μπορούν σύντομα ούτε καν να κυκλοφορήσουν μέσα σε αστικά κέντρα.

                                          Η αλήθεια είναι ότι δεν ψηφίζω πετρελαιοκίνητο επειδή δεν με συμφέρει οικονομικά, δεν γράφω τόσα πολλά χιλιόμετρα για να αξιοποιηθεί το πλεονέκτημα του ντίζελ. Βέβαια, με τις τιμές πλέον, όντως δεν ξέρω κατά πόσο μπορεί να θεωρηθεί ανταγωνιστικό και επίσης, με παραξενεύει που πλέον έχει εξαφανιστεί και από την γκάμα των περισσότερων εταιρειών....

                                          @ilias-a said in Αναζήτηση & επιλογή διάδοχου αυτοκινήτου:

                                          @tsimisde said in Αναζήτηση & επιλογή διάδοχου αυτοκινήτου:

                                          @tsour_ee said in Αναζήτηση & επιλογή διάδοχου αυτοκινήτου:

                                          @tsimisde Εχεις πραγματικά αποφασίσει ότι θες να αγοράσεις νέο αυτοκίνητο και να αλλάξεις την bmw?
                                          Μετά από τόσες σελίδες δεν μου είναι ξεκάθαρο.

                                          Η αλλαγή θα γίνει, απλώς θα γίνει σε μεταγενέστερη φάση, υπάρχουν άλλες προτεραιότητες τη στιγμή που μιλάμε οπότε, στην παρούσα φάση, πορεύομαι με τη μπέμπα. Απλώς, θέλω από τώρα να έχω μια εικόνα και κυρίως, θέλω της γνώμες χρηστών που έχουν δοκιμάσει η τυχόν έχουν κάποιο-α από τα αυτοκίνητα που κοιτάζω.

                                          Καλά τα προσπέκτους και οι δοκιμές, θέλω όμως και τη γνώμη των χρηστών του φόρουμ, πολλές φορές θίγουν πράγματα τα οποία δε φαίνονται σε πίνακες & excel.

                                          Και ναι, σαφώς και θα γίνει και η βιωματική επαφή με όλα τα παραπάνω με την πρώτη ευκαιρία, καλά τα συζητάμε εδώ, άλλη γνώμη όμως έχει η πράξη....

                                          Νομιζω οτι οι πολλες γνωμες και ειδικα απο αγνωστους ανθρωπους που δε γνωριζουμε, τα γουστα, τις απαιτησεις, το χαρακτηρα και τις ικανοτητες τους, τελικα περισσοτερο μπερδευουν την επιλογη μας.
                                          Δεν το εχω παρακολουθησει ολο το συγκεκριμενο θεμα, αλλα σε παρομοιες περιπτωσεις λεει ο ενδειαφερομενος, αναμεσα σε αυτα τα τεσσερα μοντελα και τελικα φτανει να του προτεινουν αλλα 10.

                                          Κατά μία έννοια, επειδή είναι η φάση που το ψάχνω, θέλω και μια ακόμα γνώμη, για να εξετάσω και κάποια περίπτωση που μπορεί να αδικήσω προσπερνώντας την, κάποια σχετική λεπτομέρεια που μπορεί να μου έχει διαφύγει οπότε, με βοηθάει στο φιλτράρισμα. Για παράδειγμα, όταν παραπάνω από ένας απορρίπτει η προτείνει κάποια συγκεκριμένη επιλογή, αυτό κάτι δείχνει πιστεύω....

                                          Δεν θα ήθελα πιστεύω να είμαι στη θέση της γυναίκας σου, όταν πχ
                                          αποφασιζετε που θα πάτε διακοπές ή
                                          σε πιο εστιατόριο θα φάτε 😉

                                          Εννοείται κάνω πλάκα, έχεις τη συμπάθειά μου για τον τρόπο που γράφεις.
                                          Το μόνο σίγουρο είναι ότι είσαι λεπτολογος και ότι και να επιλέξεις θα είναι το σωστότερο για σένα.

                                          (Αν και μου πέρασε απ'το μυαλό ότι είσαι ο lap)

                                          G 1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                          • G
                                            groover1972 @v_a last edited by

                                            @v_a said in Αναζήτηση & επιλογή διάδοχου αυτοκινήτου:

                                            @tsimisde said in Αναζήτηση & επιλογή διάδοχου αυτοκινήτου:

                                            @dimgeo said in Αναζήτηση & επιλογή διάδοχου αυτοκινήτου:

                                            Μου φαίνεται τρελο να συζητατε για αγορα πετρελαιοκίνητου εν ετει 2026 με αυτά που γίνονται με τις τιμές των καυσίμων, και με το δεδομένο ότι δεν υπάρχει κανένα σενάριο πλέον, ούτε καν σε ταξίδι σε εθνική, που το πετρέλαιο να είναι οικονομικοτερο από τα σύγχρονα υβριδικά που λειτουργούν σε κύκλους Atkinson. Και δεν συζητάω καν το υπαρκτό ενδεχόμενο να μην μπορούν σύντομα ούτε καν να κυκλοφορήσουν μέσα σε αστικά κέντρα.

                                            Η αλήθεια είναι ότι δεν ψηφίζω πετρελαιοκίνητο επειδή δεν με συμφέρει οικονομικά, δεν γράφω τόσα πολλά χιλιόμετρα για να αξιοποιηθεί το πλεονέκτημα του ντίζελ. Βέβαια, με τις τιμές πλέον, όντως δεν ξέρω κατά πόσο μπορεί να θεωρηθεί ανταγωνιστικό και επίσης, με παραξενεύει που πλέον έχει εξαφανιστεί και από την γκάμα των περισσότερων εταιρειών....

                                            @ilias-a said in Αναζήτηση & επιλογή διάδοχου αυτοκινήτου:

                                            @tsimisde said in Αναζήτηση & επιλογή διάδοχου αυτοκινήτου:

                                            @tsour_ee said in Αναζήτηση & επιλογή διάδοχου αυτοκινήτου:

                                            @tsimisde Εχεις πραγματικά αποφασίσει ότι θες να αγοράσεις νέο αυτοκίνητο και να αλλάξεις την bmw?
                                            Μετά από τόσες σελίδες δεν μου είναι ξεκάθαρο.

                                            Η αλλαγή θα γίνει, απλώς θα γίνει σε μεταγενέστερη φάση, υπάρχουν άλλες προτεραιότητες τη στιγμή που μιλάμε οπότε, στην παρούσα φάση, πορεύομαι με τη μπέμπα. Απλώς, θέλω από τώρα να έχω μια εικόνα και κυρίως, θέλω της γνώμες χρηστών που έχουν δοκιμάσει η τυχόν έχουν κάποιο-α από τα αυτοκίνητα που κοιτάζω.

                                            Καλά τα προσπέκτους και οι δοκιμές, θέλω όμως και τη γνώμη των χρηστών του φόρουμ, πολλές φορές θίγουν πράγματα τα οποία δε φαίνονται σε πίνακες & excel.

                                            Και ναι, σαφώς και θα γίνει και η βιωματική επαφή με όλα τα παραπάνω με την πρώτη ευκαιρία, καλά τα συζητάμε εδώ, άλλη γνώμη όμως έχει η πράξη....

                                            Νομιζω οτι οι πολλες γνωμες και ειδικα απο αγνωστους ανθρωπους που δε γνωριζουμε, τα γουστα, τις απαιτησεις, το χαρακτηρα και τις ικανοτητες τους, τελικα περισσοτερο μπερδευουν την επιλογη μας.
                                            Δεν το εχω παρακολουθησει ολο το συγκεκριμενο θεμα, αλλα σε παρομοιες περιπτωσεις λεει ο ενδειαφερομενος, αναμεσα σε αυτα τα τεσσερα μοντελα και τελικα φτανει να του προτεινουν αλλα 10.

                                            Κατά μία έννοια, επειδή είναι η φάση που το ψάχνω, θέλω και μια ακόμα γνώμη, για να εξετάσω και κάποια περίπτωση που μπορεί να αδικήσω προσπερνώντας την, κάποια σχετική λεπτομέρεια που μπορεί να μου έχει διαφύγει οπότε, με βοηθάει στο φιλτράρισμα. Για παράδειγμα, όταν παραπάνω από ένας απορρίπτει η προτείνει κάποια συγκεκριμένη επιλογή, αυτό κάτι δείχνει πιστεύω....

                                            Δεν θα ήθελα πιστεύω να είμαι στη θέση της γυναίκας σου, όταν πχ
                                            αποφασιζετε που θα πάτε διακοπές ή
                                            σε πιο εστιατόριο θα φάτε 😉

                                            Εννοείται κάνω πλάκα, έχεις τη συμπάθειά μου για τον τρόπο που γράφεις.
                                            Το μόνο σίγουρο είναι ότι είσαι λεπτολογος και ότι και να επιλέξεις θα είναι το σωστότερο για σένα.

                                            (Αν και μου πέρασε απ'το μυαλό ότι είσαι ο lap)

                                            Θα ήταν πιο αναλυτικός στα τεχνικά θέματα και χαρακτηριστικά ο Lap.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 7 / 8
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr