-
@nikonino said in Είμαστε πιστοί σε μια μάρκα ή αλλάζουμε μάρκες;:
@cirus said in Είμαστε πιστοί σε μια μάρκα ή αλλάζουμε μάρκες;:
αρνητικο κολλημα με μαρκες εχω μονο με την toyota που τα τελευταια χρόνια εξαφανιζεται γιατι και βελτιωνονται σε εμφανιση, οδηγηση και εγω παω πιο πολύ κοντα στο κοινο της λογω παππουδιασης που δεν με ενδιαφερει πια ενα αμαξι να ειναι σπορ
αρνητικό κολλημα εχω με την VAG λόγω συμπεριφορας οχι λογω αυτοκινητων καθως οτι και να πάθει το αμαξι φταιει ο πελάτης και οτι και να εχει ειναι φυσιολογικο και φταιει η χρηση που κανει ο ιδιοκτητης παντα (καιει λαδια, φυσιολογικο, επαθε κατι το DCT, φυσιολογικο)
γενικα τα γαλλικης προελευσης τα φοβομουν παντα για ηλεκτρικα προβληματα αλλα ρενο θα έπαιρνα. πεζο και σιτροεν (σταλαντις) ομως οχι γιατι πλεον δεν εχουν μονο ηλεκτρικα αλλα ολων των ειδων τα προβληματα αν και παραδοσιακα εμφανισιακα και πρακτικα μαρεσουν
ειχα μια μεγαλη συμπαθεια στην φορντ που ομως εξαφανιζεται γιατι ειναι ηλίθιοι και εκοψαν ολα τα καλά τους μοντελα (mondeo, fiesta, focus), ονομασαν μαστανγκ ενα ηλεκτρικο (πολύ καλό ειναι αλλα μαστανγκ μονο V8 δεχομαι)!!!! και ολα τα αλλα ηλεκτρικα τους ειναι κοπια και βασιζονται στα ηλεκτρικα της VW!!!!
Μια μεγαλη συμπαθεια στην Μαζντα και την Χοντα την εχω αλλα ποτε δεν ειχα δικο μου αμαξι τους αν και ηθελα
Τα υπολοιπα απλα τα βαζω στην ζυγαρια και αναλογα το μοντελο τα εξεταζω δεν εχω προτιμησεις
Και εγώ Toyotakias δηλώνω. Αυτό όμως που χαλάει στην Toyota είναι ότι έχει χάσει το value for money. Έχει λαό λόγω της αξιοπιστίας. Πλέον όμως ίδιες εγγυήσεις αρχίζουν και δίνουν και οι Ευρωπαίοι. Πχ VW είναι στα 10 έτη επίσης... Άρα δεν ξέρω πώς θα συνεχίσει ο Ιάπωνας πουλώντας κυρίως ως χαρτί την αξιοπιστία όταν θεωρείται από τους ακριβούς.
κοιτα vfm ηταν μεχρι που ηρθαν οι κινεζοι γιατι ειχαν το πιο αποδοτικο full hybrid συστημα
τα ανταγωνιστικα των ευρωπαιων δεν ειναι τοσο καλά
ουτε των κινεζων θα ηταν αν δεν εβαζαν μεγαλύτερες μπαταριες με το ιδιο κοστος
οποτε μετα την αφιξη των κινεζων ναι παυουν να ειναι VFM αλλα εχουν ακομα οπλο την αξιοπιστία και την μεταπώληση μην το ξεχνας αυτό, τα κινεζικα δεν εχουν μεταπωληση.
κατι κερδιζεις κατι χανεις. Εγω παντως σε full hybrid θα διαλεγα τον κινεζο που εχει μεγαλύτερη μπαταρια και πολύ πιο ομορφο εσωτερικο με ολα τα εξτρα στην τιμη αντιθετα με τον σπαρτιατη ιαπωνα. Ομως καποιος αλλος δικαιως θα προτιμουσε την αξιοπιστια και την μεταπώληση. Δεν υπαρχει σωστο και λάθος , ειναι η αποψη του καθενος.
-
Το Value For Money ως τίτλος, πάει σε Κορεάτες & Κινέζους (δεν έχω ασχοληθεί, με βάση τα λεγόμενα των προλαλήσαντων), οι Ευρωπαίοι το έχουν χάσει, όπως επίσης και οι Ιάπωνες. Δε λέμε ότι δεν προσφέρουν αξιόλογα προϊόντα, λέμε απλά ότι τον ίδιο εξοπλισμό που βρίσκεις σε έναν Ιάπωνα ας πούμε, τον βρίσκεις σε μια αξιοσέβαστη διαφορά τιμής, σε Κορεάτες για παράδειγμα.
Όταν μια φουλ έξτρα έκδοση του Κορεάτη, κοστίζει όσο η μεσαία του Ευρωπαϊκού η Ιάπωνα, μαντέψτε ποιος είναι ο πιο value for money παίκτης....
Στις εποχές που ζούμε, πιο βασικός από ποτέ άλλοτε ο δείκτης Value For Money, ίσως και γι' αυτό πλέον στρεφόμαστε πιο εύκολα στην αγορά μεταχειρισμένου, όταν με τα χρήματα ενός καινούριου, μπορεί να αγοράσει κάποιος ένα αμάξι μεταχειρισμένο μεν, μεγαλύτερης κατηγορίας δε, με ότι αυτό συνεπάγεται για το αν είμαστε συνεπείς η παραστρατούμε στις προτιμήσεις μας....
-
@cirus said in Είμαστε πιστοί σε μια μάρκα ή αλλάζουμε μάρκες;:
κατι κερδιζεις κατι χανεις. Εγω παντως σε full hybrid θα διαλεγα τον κινεζο που εχει μεγαλύτερη μπαταρια και πολύ πιο ομορφο εσωτερικο με ολα τα εξτρα στην τιμη αντιθετα με τον σπαρτιατη ιαπωνα. Ομως καποιος αλλος δικαιως θα προτιμουσε την αξιοπιστια και την μεταπώληση. Δεν υπαρχει σωστο και λάθος , ειναι η αποψη του καθενος.
Και εγω κινέζο θα επαιρνα σε ηλεκτρικό ή φουλ hybrid τώρα (δυστυχως ακουσα καποιον εδωμεσα και πηρα τεσλα
- πλακα κανω, το λατρευω), αλλα οτι και να λέμε τωρα η αξιοπιστια και η μεταπωλητική αξία της Toyota δεν πιανονται απο κανεναν. Πουλησα CHR 4 ετών στα ιδια σχεδον λεφτα που το ειχα αγορασει. Τι να λεμε τωρα... -
@cirus said in Είμαστε πιστοί σε μια μάρκα ή αλλάζουμε μάρκες;:
@nikonino said in Είμαστε πιστοί σε μια μάρκα ή αλλάζουμε μάρκες;:
@cirus said in Είμαστε πιστοί σε μια μάρκα ή αλλάζουμε μάρκες;:
αρνητικο κολλημα με μαρκες εχω μονο με την toyota που τα τελευταια χρόνια εξαφανιζεται γιατι και βελτιωνονται σε εμφανιση, οδηγηση και εγω παω πιο πολύ κοντα στο κοινο της λογω παππουδιασης που δεν με ενδιαφερει πια ενα αμαξι να ειναι σπορ
αρνητικό κολλημα εχω με την VAG λόγω συμπεριφορας οχι λογω αυτοκινητων καθως οτι και να πάθει το αμαξι φταιει ο πελάτης και οτι και να εχει ειναι φυσιολογικο και φταιει η χρηση που κανει ο ιδιοκτητης παντα (καιει λαδια, φυσιολογικο, επαθε κατι το DCT, φυσιολογικο)
γενικα τα γαλλικης προελευσης τα φοβομουν παντα για ηλεκτρικα προβληματα αλλα ρενο θα έπαιρνα. πεζο και σιτροεν (σταλαντις) ομως οχι γιατι πλεον δεν εχουν μονο ηλεκτρικα αλλα ολων των ειδων τα προβληματα αν και παραδοσιακα εμφανισιακα και πρακτικα μαρεσουν
ειχα μια μεγαλη συμπαθεια στην φορντ που ομως εξαφανιζεται γιατι ειναι ηλίθιοι και εκοψαν ολα τα καλά τους μοντελα (mondeo, fiesta, focus), ονομασαν μαστανγκ ενα ηλεκτρικο (πολύ καλό ειναι αλλα μαστανγκ μονο V8 δεχομαι)!!!! και ολα τα αλλα ηλεκτρικα τους ειναι κοπια και βασιζονται στα ηλεκτρικα της VW!!!!
Μια μεγαλη συμπαθεια στην Μαζντα και την Χοντα την εχω αλλα ποτε δεν ειχα δικο μου αμαξι τους αν και ηθελα
Τα υπολοιπα απλα τα βαζω στην ζυγαρια και αναλογα το μοντελο τα εξεταζω δεν εχω προτιμησεις
Και εγώ Toyotakias δηλώνω. Αυτό όμως που χαλάει στην Toyota είναι ότι έχει χάσει το value for money. Έχει λαό λόγω της αξιοπιστίας. Πλέον όμως ίδιες εγγυήσεις αρχίζουν και δίνουν και οι Ευρωπαίοι. Πχ VW είναι στα 10 έτη επίσης... Άρα δεν ξέρω πώς θα συνεχίσει ο Ιάπωνας πουλώντας κυρίως ως χαρτί την αξιοπιστία όταν θεωρείται από τους ακριβούς.
κοιτα vfm ηταν μεχρι που ηρθαν οι κινεζοι γιατι ειχαν το πιο αποδοτικο full hybrid συστημα
τα ανταγωνιστικα των ευρωπαιων δεν ειναι τοσο καλά
ουτε των κινεζων θα ηταν αν δεν εβαζαν μεγαλύτερες μπαταριες με το ιδιο κοστος
οποτε μετα την αφιξη των κινεζων ναι παυουν να ειναι VFM αλλα εχουν ακομα οπλο την αξιοπιστία και την μεταπώληση μην το ξεχνας αυτό, τα κινεζικα δεν εχουν μεταπωληση.
κατι κερδιζεις κατι χανεις. Εγω παντως σε full hybrid θα διαλεγα τον κινεζο που εχει μεγαλύτερη μπαταρια και πολύ πιο ομορφο εσωτερικο με ολα τα εξτρα στην τιμη αντιθετα με τον σπαρτιατη ιαπωνα. Ομως καποιος αλλος δικαιως θα προτιμουσε την αξιοπιστια και την μεταπώληση. Δεν υπαρχει σωστο και λάθος , ειναι η αποψη του καθενος.
Πάντα ήταν value for money και μάλιστα πολύ πριν καν υπάρξουν οι Κινέζοι στην Ευρώπη. Η corolla έγινε γνωστή σε όλο τον πλανήτη λόγω αυτού. Δεν ξεχώριζες την Toyota για τους εξοπλισμούς και τα σαλόνια αλλά για τα "σκυλιά" αυτοκίνητα που θα γράφουν χιλιόμετρα σε συνδιασμό με μια νορμάλ τιμή σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Όταν άλλοι σου πλάσαραν όμορφα σαλόνια και μπλιμπλίκια η Toyota σου έδινε πρώτα την ουσία. Τώρα όμως η ίδια συνταγή δεν δουλεύει. Έχουν μπει και οι Κινέζοι και έχουν φτιάξει πια και άλλοι φουλ υβριδικά αμάξια με αντίστοιχης διάρκειας εγγυήσεις, ενώ εσύ πια δεν θεωρείσαι φθηνός (το αντίθετο θα έλεγα)
-
@nikonino said in Είμαστε πιστοί σε μια μάρκα ή αλλάζουμε μάρκες;:
Και εγώ Toyotakias δηλώνω. Αυτό όμως που χαλάει στην Toyota είναι ότι έχει χάσει το value for money. Έχει λαό λόγω της αξιοπιστίας. Πλέον όμως ίδιες εγγυήσεις αρχίζουν και δίνουν και οι Ευρωπαίοι. Πχ VW είναι στα 10 έτη επίσης... Άρα δεν ξέρω πώς θα συνεχίσει ο Ιάπωνας πουλώντας κυρίως ως χαρτί την αξιοπιστία όταν θεωρείται από τους ακριβούς.
Δεν θεωρώ ότι έχει χάσει το VFM, τουλάχιστον όχι έναντι των παραδοσιακών κατασκευαστών. Έναντι των Κινέζων ΟΛΟΙ έχουν χάσει!! Αλλά η τογιότα εξακολουθεί να έχει λογικές τιμές (π.χ. δείτε πόσο έχει το αντίστοιχο Γκολφ ή Σιβίκ), ανυπέρβλητη υβριδική τεχνολογία (μόνο αυτή κοστίζει όσο το μισό αμάξι), ποιότητα εκεί που μετράει και after sales. Γιατι η εγγύηση από μόνη της δεν λέει κάτι, εαν μετά από 3 χρόνια δεν υπάρχει ο εισαγωγέας ή εαν ο εισαγωγέας εξαιρεί το μισό αμάξι από την εγγύηση (π.χ. DSG - δεν έχει τίποτα, φταίει το τρόπος οδήγησης).
-
@nikonino said in Είμαστε πιστοί σε μια μάρκα ή αλλάζουμε μάρκες;:
@cirus said in Είμαστε πιστοί σε μια μάρκα ή αλλάζουμε μάρκες;:
αρνητικο κολλημα με μαρκες εχω μονο με την toyota που τα τελευταια χρόνια εξαφανιζεται γιατι και βελτιωνονται σε εμφανιση, οδηγηση και εγω παω πιο πολύ κοντα στο κοινο της λογω παππουδιασης που δεν με ενδιαφερει πια ενα αμαξι να ειναι σπορ
αρνητικό κολλημα εχω με την VAG λόγω συμπεριφορας οχι λογω αυτοκινητων καθως οτι και να πάθει το αμαξι φταιει ο πελάτης και οτι και να εχει ειναι φυσιολογικο και φταιει η χρηση που κανει ο ιδιοκτητης παντα (καιει λαδια, φυσιολογικο, επαθε κατι το DCT, φυσιολογικο)
γενικα τα γαλλικης προελευσης τα φοβομουν παντα για ηλεκτρικα προβληματα αλλα ρενο θα έπαιρνα. πεζο και σιτροεν (σταλαντις) ομως οχι γιατι πλεον δεν εχουν μονο ηλεκτρικα αλλα ολων των ειδων τα προβληματα αν και παραδοσιακα εμφανισιακα και πρακτικα μαρεσουν
ειχα μια μεγαλη συμπαθεια στην φορντ που ομως εξαφανιζεται γιατι ειναι ηλίθιοι και εκοψαν ολα τα καλά τους μοντελα (mondeo, fiesta, focus), ονομασαν μαστανγκ ενα ηλεκτρικο (πολύ καλό ειναι αλλα μαστανγκ μονο V8 δεχομαι)!!!! και ολα τα αλλα ηλεκτρικα τους ειναι κοπια και βασιζονται στα ηλεκτρικα της VW!!!!
Μια μεγαλη συμπαθεια στην Μαζντα και την Χοντα την εχω αλλα ποτε δεν ειχα δικο μου αμαξι τους αν και ηθελα
Τα υπολοιπα απλα τα βαζω στην ζυγαρια και αναλογα το μοντελο τα εξεταζω δεν εχω προτιμησεις
Και εγώ Toyotakias δηλώνω. Αυτό όμως που χαλάει στην Toyota είναι ότι έχει χάσει το value for money. Έχει λαό λόγω της αξιοπιστίας. Πλέον όμως ίδιες εγγυήσεις αρχίζουν και δίνουν και οι Ευρωπαίοι. Πχ VW είναι στα 10 έτη επίσης... Άρα δεν ξέρω πώς θα συνεχίσει ο Ιάπωνας πουλώντας κυρίως ως χαρτί την αξιοπιστία όταν θεωρείται από τους ακριβούς.
Αξιοπιστια σημαινει δε χαλαει και δε χανω χρονο ή και μερες στα συνεργεια.
Εγγυηση σημαινει αν χαλασει θα το φτιαξουν τσαμπα, ο χαμενος χρονος του αυτοκινητου παραμενει. -
@azmo said in Είμαστε πιστοί σε μια μάρκα ή αλλάζουμε μάρκες;:
Πουλησα CHR 4 ετών στα ιδια σχεδον λεφτα που το ειχα αγορασει. Τι να λεμε τωρα...
Καλά γι'αυτό δεν έχει σχέση η Toyota αλλά η αισχοτητα Κούλη που μας κατάντησε Ταϊλάνδη μέσα σε σύντομο χρονικό διάστημα.
Τα ακριβότερα καύσιμα σε σχέση ως προς το μέσο εισόδημα στον πλανήτη, σε συνδιασμό με φτώχεια λόγω ακρίβειας οδήγησαν όσους ήθελαν καινούργιο αυτοκίνητο να στραφούν σε φθηνότερα μεταχειρισμένα, οικονομικά σε χρήση και όσο δυνατόν πιο αξιόπιστα.
Τα μεταχειρισμένα Toyota ήταν η τέλεια επιλογή σε σχέση με ένα αρκετά ακριβότερο καινούργιο. -
@azmo said in Είμαστε πιστοί σε μια μάρκα ή αλλάζουμε μάρκες;:
@cirus said in Είμαστε πιστοί σε μια μάρκα ή αλλάζουμε μάρκες;:
κατι κερδιζεις κατι χανεις. Εγω παντως σε full hybrid θα διαλεγα τον κινεζο που εχει μεγαλύτερη μπαταρια και πολύ πιο ομορφο εσωτερικο με ολα τα εξτρα στην τιμη αντιθετα με τον σπαρτιατη ιαπωνα. Ομως καποιος αλλος δικαιως θα προτιμουσε την αξιοπιστια και την μεταπώληση. Δεν υπαρχει σωστο και λάθος , ειναι η αποψη του καθενος.
Και εγω κινέζο θα επαιρνα σε ηλεκτρικό ή φουλ hybrid τώρα (δυστυχως ακουσα καποιον εδωμεσα και πηρα τεσλα
- πλακα κανω, το λατρευω), αλλα οτι και να λέμε τωρα η αξιοπιστια και η μεταπωλητική αξία της Toyota δεν πιανονται απο κανεναν. Πουλησα CHR 4 ετών στα ιδια σχεδον λεφτα που το ειχα αγορασει. Τι να λεμε τωρα...Kαι τι αγόρασες μετά από το CHR? Σε αυτά τα 4 χρόνια αύξησαν τις τιμές αλλά όντως υβριδικό Τογιότα καραταει την αξία του.
-
@vagkirk said in Είμαστε πιστοί σε μια μάρκα ή αλλάζουμε μάρκες;:
@azmo said in Είμαστε πιστοί σε μια μάρκα ή αλλάζουμε μάρκες;:
Πουλησα CHR 4 ετών στα ιδια σχεδον λεφτα που το ειχα αγορασει. Τι να λεμε τωρα...
Καλά γι'αυτό δεν έχει σχέση η Toyota αλλά η αισχοτητα Κούλη που μας κατάντησε Ταϊλάνδη μέσα σε σύντομο χρονικό διάστημα.
Δεν εχει σχεση ο ΠΘ. Και αλλα μεταχειρισμενα πωλουνται αλλα σε τιμες 40-50% κατω της αρχικης. Ο φιλος με το Τιγκουαν των 43.000 το σκοτωσε για να φυγει.
-
Λέτε ότι οι Ιάπωνες δεν είναι πλέον βφμ. Καλό είναι να μην τσουβαλιάζετε ολόκληρη εθνική παραγωγή κάτω από ένα τίτλο που είναι και άδικος σε κάποιες περιπτώσεις. Π.χ. τα Σουζούκι, αν και ιαπωνικά, είναι εξαιρετικά βφμ. Αν λάβετε υπόψη πόσο κοστίζουν, σε συνδυασμό με τον μεγάλο κύκλο ζωής τους, την (τυπική για ιάπωνες) αξιοπιστία τους, και τις ασύλληπτες τιμές μεταπώλησης μετά από χρόνια, τα λες και ορισμό του βφμ.
Επίσης, κάποια Μάζντα είναι συνήθως βφμ, αλλά εδώ χαντακώνονται από τον κυβισμό τους, αμερική και ευρώπη είναι καραμπινάτα βφμ.
Ορισμένα Τουότα είναι επίσης βφμ, πάλι λαμβάνοντας υπόψη όλο το πακέτο (αρχική τιμή αγοράς, αξιοπιστία, μακροζωία, ευκολία μεταπώλησης, τεχνολογία).
Λιγότερο τα Χόντα και τα Σουμπαρού, ενώ ιδιαίτερη περίπτωση είναι η Μιτσουμπίσι, μιας και είναι σε φάση ριμπατζιάς τώρα, παλιότερα ήταν σχετικά βφμ.
Δυνατά βφμ είναι επίσης τα κορεάτικα KGM.
Αυτά που μπορείς εθνικά να τα τσουβαλιάσεις ως βφμ είναι φυσικά τα κινέζικα. -
Μία σημείωση τα μεταχειρισμένα και ιδίως τα μικρά που είναι για να πας στη δουλειά χωρίς λουσα κτλ κρατάνε αξία γιατί η οικονομία για τους πολίτες πάει χάλια και δεν μπορούν να αγοραστούν αρκετά νέα και επίσης τα μεγαλύτερα και ακριβότερα χάνουν έντονα αξία γιατί δεν μπορούν να συντηρηθούν.
Όλο αυτό αποτυπώνει την χάλια κατάσταση που είμαστε σε αγοραστική δύναμη.
Έχω περιοδικά όταν ήμουν παιδί με αγγελίες αυτοκινήτων από τις χρυσές εποχές πριν την κρίση..... Μία σελίδα αν δείτε θα σας πιάσει κατάθλιψη.
Μέσα σε όλα αυτά ήρθαν και οι ανατιμήσεις των καινούργιων.......ήταν που ήταν χάλια η κατάσταση την αποτελείωσε. -
Ξεκίνησα με Γαλλικά και πέρασα σε γιαπωνέζικα. Η αξιοπιστία τους ήταν αψεγάδιαστη. Στους 2 τροχούς έπαθα πολιτισμικό σοκ με την αξιοπιστία της Honda έναντι όλων. Θα ήθελα σίγουρα να αποκτήσω και ένα αυτοκίνητό της αλλά δεν υπήρξε κάτι που να ταίριαζε σε αυτό που ήθελα. Και έτσι όπως πάει η κατάσταση είναι εξαιρετικά αμφίβολο να αποκτήσω κάποτε ένα Honda αυτοκίνητο. Θα αγόραζα οτιδήποτε μου έκανε αποδεδειγμένα τη δουλειά αξιόπιστα.
-
@w202-amg said in Είμαστε πιστοί σε μια μάρκα ή αλλάζουμε μάρκες;:
Μία σημείωση τα μεταχειρισμένα και ιδίως τα μικρά που είναι για να πας στη δουλειά χωρίς λουσα κτλ κρατάνε αξία γιατί η οικονομία για τους πολίτες πάει χάλια και δεν μπορούν να αγοραστούν αρκετά νέα και επίσης τα μεγαλύτερα και ακριβότερα χάνουν έντονα αξία γιατί δεν μπορούν να συντηρηθούν.
Όλο αυτό αποτυπώνει την χάλια κατάσταση που είμαστε σε αγοραστική δύναμη.
Έχω περιοδικά όταν ήμουν παιδί με αγγελίες αυτοκινήτων από τις χρυσές εποχές πριν την κρίση..... Μία σελίδα αν δείτε θα σας πιάσει κατάθλιψη.
Μέσα σε όλα αυτά ήρθαν και οι ανατιμήσεις των καινούργιων.......ήταν που ήταν χάλια η κατάσταση την αποτελείωσε.Αυτό περίπου είπα και εγώ παραπάνω.
Όπως και τα μικρά μεταχειρισμένα - χαμάληδες που λέμε, που κρατάνε την αξία τους , το φαινόμενο αυτό μεταφέρθηκε και σε μικρότερης ηλικίας μικρά μεταχειρισμένα όπως το yaris , και μεγαλύτερης κατηγορίας όπως το Corolla, BSUV , CSUV όπως το Corolla Cross κλπ λόγω της οικονομίας και της αξιοπιστίας από τα οποία συνοδεύεται το όνομα Toyota , λόγω της μεγάλης οικονομικής ανωμαλίας που επικρατεί στη χώρα μας.
Δηλαδή μια Corolla του 2019 να πωλείται το 2022-2023 όσο ήταν καινούργια;;;
Ένα Yaris hybrid δεκαετίας αντί για 10-11 χιλιάρικα 16 χιλιάρικα;
Θα τρελαθουμε τελείως;
Επειδή τα τρόφιμα και η βενζίνη ανέβηκαν λόγω Μόρντορ Κούλη η μόνη λογική επιλογή ήταν basic γυμνό Yaris Cross , η κάποιο άλλο Toyota πενταετίας όμως σε τιμή όσο είχε καινούργιο γιατί όλα τα υπόλοιπα στις ίδιες τιμές καινούργια είτε Γαλλοχρεπα Stellantis η VAG ή οτιδήποτε άλλο έκαιγαν διπλάσια ελληνική πανάκριβη βενζίνη και είχαν το ρίσκο για ακριβές ζημιές.Τέτοια λογική και καταναλωτική συμπεριφορά φαντάζομαι μόνο στο Βιετνάμ, στο Λάος και στην Ταϊλάνδη πρέπει να συμβαίνει.
-
@wantone said in Είμαστε πιστοί σε μια μάρκα ή αλλάζουμε μάρκες;:
@azmo said in Είμαστε πιστοί σε μια μάρκα ή αλλάζουμε μάρκες;:
@cirus said in Είμαστε πιστοί σε μια μάρκα ή αλλάζουμε μάρκες;:
κατι κερδιζεις κατι χανεις. Εγω παντως σε full hybrid θα διαλεγα τον κινεζο που εχει μεγαλύτερη μπαταρια και πολύ πιο ομορφο εσωτερικο με ολα τα εξτρα στην τιμη αντιθετα με τον σπαρτιατη ιαπωνα. Ομως καποιος αλλος δικαιως θα προτιμουσε την αξιοπιστια και την μεταπώληση. Δεν υπαρχει σωστο και λάθος , ειναι η αποψη του καθενος.
Και εγω κινέζο θα επαιρνα σε ηλεκτρικό ή φουλ hybrid τώρα (δυστυχως ακουσα καποιον εδωμεσα και πηρα τεσλα
- πλακα κανω, το λατρευω), αλλα οτι και να λέμε τωρα η αξιοπιστια και η μεταπωλητική αξία της Toyota δεν πιανονται απο κανεναν. Πουλησα CHR 4 ετών στα ιδια σχεδον λεφτα που το ειχα αγορασει. Τι να λεμε τωρα...Kαι τι αγόρασες μετά από το CHR? Σε αυτά τα 4 χρόνια αύξησαν τις τιμές αλλά όντως υβριδικό Τογιότα καραταει την αξία του.
Model 3 LR.
Βασικά Bugatti Chiron ήθελα αλλά δυστυχως όπως είπε κάποιος πιο πάνω ήρθε ο Κουλής και μας φτωχυνε. Με Τσιπρα τωρα θα ήμασταν Μονακό (τουλάχιστον)
-
Μιας και αναφερόμαστε στο VFM των Ιαπωνικών, επειδή αναφέρθηκα κι εγώ σχετικά. Σαφώς και δεν αναιρείται ότι οι Ιάπωνες προσφέρουν VFM προτάσεις, ειδικά συγκρίνοντας με τις αντίστοιχες ευρωπαϊκές.
Φερ' ειπείν, το Jazz φαίνεται ακριβό στα 26000€, βλέποντας το όμως περαιτέρω, θα μπορούσε η βασική του έκδοση, να είναι η αντίστοιχη μεσαία έκδοση μοντέλου από ευρωπαίο κατασκευαστή. Εννοείται όμως πως και τα 20000€ του Swift όπου το παίρνεις στη φουλ έξτρα έκδοση, είναι δέλεαρ από τα λίγα.
Γενικά, οι Ασιατικής προέλευσης κατασκευαστές, παίζουν αρκετά καλά το παιχνίδι του Value For Money. Βάσει εξοπλισμού ίσως κάποιες Ιαπωνικές μάρκες (βασικά οι μεγαλύτερες) δεν θεωρούνται Value For Money, είναι όμως Value For Money από πολλές άλλες απόψεις. Η σιγουριά που αποπνέει το εκάστοτε brand, η τεχνογνωσία, είναι κάτι το οποίο πληρώνεται και δεν συναντάται παντού.
Ίσως βέβαια και το τι εστί Value For Money επιδέχεται συζήτησης, ενδεχομένως να έχουμε διαφορετικά ο καθένας μας τη σχετική έννοια κατά νου....
-
Δεν ξέρω τι vfm έχουν τα κινέζικα. Έχετε δει στο ίντερνετ κάτι λογαριασμούς για τα ετήσια σέρβις;
-
Δεν έχω ψάξει και δε σκοπεύω να ψάξω τα κινέζικα αυτοκίνητα, απ' όσο έχω καταλάβει όμως, υπάρχει πρόβλημα με τη διαθεσιμότητα ανταλλακτικών στην αγορά, ενδεχομένως αυτό να επηρεάζει το κόστος του σέρβις....
Λογικό επίσης τα Κινέζικα να είναι φθηνότερα από όλα τα υπόλοιπα, επειδή πολύ απλά, πρόκειται για νέες μάρκες στην αγορά, δεν είναι καταξιωμένοι παίκτες και οι επιστάτες του μάρκετινγκ, "υποχρεώνουν" μια μεγάλη μάρκα να είναι πιο ακριβή.
Προσωπικά μιλώντας, Κινέζικο αυτοκίνητο, δεν θα το εμπιστευτώ, πρόκειται για αγορά αυτοκινήτου, αν και όποτε μπω στη διαδικασία, θέλω να είμαι όσο γίνεται σίγουρος, θα στραφώ σε κάποιον από τους "μεγάλους" παίκτες γιατί καλώς η κακώς, ένα πολύ μεγάλο μέρος της επιλογής μας, καθορίζεται από το after sales το οποίο, στις μάρκες αυτές, είναι σε πρωταρχική κατάσταση ακόμα.....
-
@tsimisde said in Είμαστε πιστοί σε μια μάρκα ή αλλάζουμε μάρκες;:
Δεν έχω ψάξει και δε σκοπεύω να ψάξω τα κινέζικα αυτοκίνητα, απ' όσο έχω καταλάβει όμως, υπάρχει πρόβλημα με τη διαθεσιμότητα ανταλλακτικών στην αγορά, ενδεχομένως αυτό να επηρεάζει το κόστος του σέρβις....
Λογικό επίσης τα Κινέζικα να είναι φθηνότερα από όλα τα υπόλοιπα, επειδή πολύ απλά, πρόκειται για νέες μάρκες στην αγορά, δεν είναι καταξιωμένοι παίκτες και οι επιστάτες του μάρκετινγκ, "υποχρεώνουν" μια μεγάλη μάρκα να είναι πιο ακριβή.
Προσωπικά μιλώντας, Κινέζικο αυτοκίνητο, δεν θα το εμπιστευτώ, πρόκειται για αγορά αυτοκινήτου, αν και όποτε μπω στη διαδικασία, θέλω να είμαι όσο γίνεται σίγουρος, θα στραφώ σε κάποιον από τους "μεγάλους" παίκτες γιατί καλώς η κακώς, ένα πολύ μεγάλο μέρος της επιλογής μας, καθορίζεται από το after sales το οποίο, στις μάρκες αυτές, είναι σε πρωταρχική κατάσταση ακόμα.....
Δεν ξέρω τι ισχύει με τα Κινέζικα γιατί δεν έχω εμπειρία (ας μας πει κάποιος που έχει) αλλά το after sales δεν είναι ονειρικό ούτε στους άλλους. Στην Toyota τα ανταλλακτικά είναι πανάκριβα, έχουν μεγάλους χρόνους παράδοσης, και ακόμα και το ραντεβού για σέρβις χρειάζεται πολυ χρόνο και υπομονή. Vag και Stelantis τα ίδια σκατά. Οπότε ας μην είμαστε τόσο αυστηροί με τα Κινέζικα.
-
@azmo said in Είμαστε πιστοί σε μια μάρκα ή αλλάζουμε μάρκες;:
@tsimisde said in Είμαστε πιστοί σε μια μάρκα ή αλλάζουμε μάρκες;:
Δεν έχω ψάξει και δε σκοπεύω να ψάξω τα κινέζικα αυτοκίνητα, απ' όσο έχω καταλάβει όμως, υπάρχει πρόβλημα με τη διαθεσιμότητα ανταλλακτικών στην αγορά, ενδεχομένως αυτό να επηρεάζει το κόστος του σέρβις....
Λογικό επίσης τα Κινέζικα να είναι φθηνότερα από όλα τα υπόλοιπα, επειδή πολύ απλά, πρόκειται για νέες μάρκες στην αγορά, δεν είναι καταξιωμένοι παίκτες και οι επιστάτες του μάρκετινγκ, "υποχρεώνουν" μια μεγάλη μάρκα να είναι πιο ακριβή.
Προσωπικά μιλώντας, Κινέζικο αυτοκίνητο, δεν θα το εμπιστευτώ, πρόκειται για αγορά αυτοκινήτου, αν και όποτε μπω στη διαδικασία, θέλω να είμαι όσο γίνεται σίγουρος, θα στραφώ σε κάποιον από τους "μεγάλους" παίκτες γιατί καλώς η κακώς, ένα πολύ μεγάλο μέρος της επιλογής μας, καθορίζεται από το after sales το οποίο, στις μάρκες αυτές, είναι σε πρωταρχική κατάσταση ακόμα.....
Δεν ξέρω τι ισχύει με τα Κινέζικα γιατί δεν έχω εμπειρία (ας μας πει κάποιος που έχει) αλλά το after sales δεν είναι ονειρικό ούτε στους άλλους. Στην Toyota τα ανταλλακτικά είναι πανάκριβα, έχουν μεγάλους χρόνους παράδοσης, και ακόμα και το ραντεβού για σέρβις χρειάζεται πολυ χρόνο και υπομονή. Vag και Stelantis τα ίδια σκατά. Οπότε ας μην είμαστε τόσο αυστηροί με τα Κινέζικα.
Δεν τίθεται θέμα αυστηρότητας, όσο ρεαλισμού. Για μάρκες οι οποίες τώρα πρόσφατα έχουν έρθει στην αγορά, χρειάζεται χρόνος για να οργανώσουν το δίκτυο εξυπηρέτησης τους, με ότι αυτό συνεπάγεται για το after sales τους. Τώρα, το ότι μεγάλοι παίκτες έχουν θέμα με το after sales, είναι νομίζω θέμα κρίσης, πιθανόν επιβαρύνονται με το να έχουν στοκ, ενδεχομένως δεν υπάρχει και χώρος....
-
@tsimisde said in Είμαστε πιστοί σε μια μάρκα ή αλλάζουμε μάρκες;:
Για μάρκες οι οποίες τώρα πρόσφατα έχουν έρθει στην αγορά, χρειάζεται χρόνος για να οργανώσουν το δίκτυο εξυπηρέτησης τους, με ότι αυτό συνεπάγεται για το after sales τους.
Λογικά αυτό δε θα πρέπει να είναι πρόβλημα γιατί έχουν κάνει συνεργασίες με εταιρείες που έχουν ήδη δίκτυο και παρουσία στην Ελλάδα πολλά χρόνια, πχ η Cherry με τον Σπανο, η BYD με τον Σφακιανάκη, η MG με το Συγγελίδη κοκ.
Είμαστε πιστοί σε μια μάρκα ή αλλάζουμε μάρκες;