-
Έχουμε γεμίσει Schumacher στην Ελλάδα, που όλους όμως αν τους ρωτούσες απαντούσαν
"Ναι ρε, το ελέγχω"Η ταχύτητα σε καθημερινούς δρόμους σκοτώνει μάγκες.
Απλά οι πιο πολλοί από εμάς το κατάλαβαν έγκαιρα, μερικοί δεν ήταν τόσο τυχεροί. -
Έχουμε γεμίσει Schumacher στην Ελλάδα, που όλους όμως αν τους ρωτούσες απαντούσαν
"Ναι ρε, το ελέγχω"Η ταχύτητα σε καθημερινούς δρόμους σκοτώνει μάγκες.
Απλά οι πιο πολλοί από εμάς το κατάλαβαν έγκαιρα, μερικοί δεν ήταν τόσο τυχεροί.Το ξέρω ότι δεν το λες για μένα, αλλά η εμπειρία σου μαθαίνει που και πότε κάποια ταχύτητα είναι υπερβολική και πότε όχι. Μπορεί κάποια στιγμή τα 200 να είναι λογικά και κάποια φορά τα 50 πολλά!!!
-
Ευέλικτο, έξυπνο, πλήρως ηλεκτρικό φυσικά και πολύ οικονομικό. Το BYD Dolphin Surf δείχνει να πιάνει το “κύμα” της καθημερινότητας στην πόλη. Σε αυτό το video θα βρεις όλα όσα θέλεις να μάθεις αν το σκέφτεσαι για αγορά.
Τεχνικά χαρακτηριστικά BYD Dolphin Surf
Κινητήρας: Ηλεκτροκινητήρας
σύγχρονος μόνιμου μαγνήτη
Iσχύς: 89 ps (Active, Boost) / 157ps (Comfort)
Ροπή: 175 Nm (Active, Boost) / 220Nm (Comfort)
Κίνηση: Εμπρός
0-100 km/h: 11,1 sec (Active) / 21,1 sec (Boost) / 9,1 sec (Comfort)
Τελική ταχύτητα: 150 km/h
Χωρητικότητα μπαταρίας (καθαρή): 30 kWh (Active) / 43,2 kWh (Boost, Comfort)
Τύπος μπαταρίας: Blade Battery LFP
Εγγύηση μπαταρίας: 8 έτη ή 150.000 km
Συνδυαστική αυτονομία*: 220 km (Active), 322 km (Boost), 310 km (Comfort)
Μέγιστη ισχύς φόρτισης: 11 kW AC / 65 kW DC (Active), 85 kW DC (Boost, Comfort)
Μικτή κατανάλωση: 15,5 kWh/100km (Active), 16 kWh/100km (Boost, Comfort)
Εκπομπές CO2: 0 g/km
Βάρος: 1294-1.390 kg
Απόσταση από το έδαφος: 151-154 mm
Χώρος αποσκευών: 308 lt
Χώρα κατασκευής: Κίνα
*κατά WLTPΤιμές BYD Dolphin Surf
Active 30 kWh: 20.290€
Boost 43,2 kWh: 22.990€
Comfort 43,2 kWh: 24.490 €
*Περιλαμβάνεται BYD Electric Bonus, ΔΕΝ περιλαμβάνετα κρατική επιδότηση “Κινούμαι Ηλεκτρικά 3” (-3.000€) -
Δηλαδή εγώ ρε παιδιά που κοντεύω τα 50 και θέλω πιο γρήγορο αυτοκίνητο από αυτό με τα 272 άλογα, πρέπει να το κοιτάξω;

Λογικό! Δεν αλλάζουμε με την ηλικία αλλά λόγω παιδιών....εγώ σταμάτησα να τρέχω από τότε που γεννήθηκε ο γιος μου.
ΥΓ: ο πατέρας μου βέβαια πάντα έτρεχε...χαχαχα!!
-
Δηλαδή εγώ ρε παιδιά που κοντεύω τα 50 και θέλω πιο γρήγορο αυτοκίνητο από αυτό με τα 272 άλογα, πρέπει να το κοιτάξω;

Λογικό! Δεν αλλάζουμε με την ηλικία αλλά λόγω παιδιών....εγώ σταμάτησα να τρέχω από τότε που γεννήθηκε ο γιος μου.
ΥΓ: ο πατέρας μου βέβαια πάντα έτρεχε...χαχαχα!!
Να μη κάνετε παιδιά τότε...

-
Οταν μπορεις να συνειδητοποιησεις τις αισθησεις, τα αντανακλαστικα, τη φυσικη σου κατασταση οτι εχουν μειωθει λογο ηλικιας τοτε θα ριξεις τη μεση ωριαια ταχυτητα σου. Πατηματα, στριψιματα θα συνεχισεις να τα κανεις αλλα παροδικα.
Οποιος δε μπορει να συνειδητοποιησει τις αντοχες του ειναι κινδυνος με ροδες. -
Οταν μπορεις να συνειδητοποιησεις τις αισθησεις, τα αντανακλαστικα, τη φυσικη σου κατασταση οτι εχουν μειωθει λογο ηλικιας τοτε θα ριξεις τη μεση ωριαια ταχυτητα σου. Πατηματα, στριψιματα θα συνεχισεις να τα κανεις αλλα παροδικα.
Οποιος δε μπορει να συνειδητοποιησει τις αντοχες του ειναι κινδυνος με ροδες.Έχεις δίκαιο βέβαια. Αλλά έχω δύο αντιπαραδείγματα. Ο Στρατισίνο που τυγχάνει να είναι φίλος μου, μπορεί να πάει οποιοδήποτε αυτοκίνητο γαμιώντας (συγγνώμη για την λέξη). Είχαμε πάει πριν λίγο καιρό με μια Μ2 460 ίππων σε ΕΔ στον Χολομώντα και την έπαιζε με το ένα χέρι, ντριφτάροντας από στροφή σε στροφή. Ο ίδιος το λέει ότι δεν έχει τα αντανακλαστικά που είχε πριν 30-40 χρόνια, αλλά παραμένει καλύτερος οδηγός από το 99% των υπόλοιπων. Το ίδιο και ο πατέρας μου, που έχει τρέξει σε 3 ράλλυ Ακρόπολις. 76 χρονών και σου κάνει ανάποδο τιμόνι και φρενάρισμα με το αριστερό ακόμα και σήμερα!!!
Οπότε κάτι έμαθα κι εγώ από τους παλιούς, πήγα σε σχολές αγωνιστικής οδήγησης και το παλεύω όσο μπορώ. Σίγουρα δεν θέλω να υπερεκτιμώ τις μικρές μου δυνατότητες, αλλά κατάφερα καλούς χρόνους στις Σέρρες.

-
Οταν μπορεις να συνειδητοποιησεις τις αισθησεις, τα αντανακλαστικα, τη φυσικη σου κατασταση οτι εχουν μειωθει λογο ηλικιας τοτε θα ριξεις τη μεση ωριαια ταχυτητα σου. Πατηματα, στριψιματα θα συνεχισεις να τα κανεις αλλα παροδικα.
Οποιος δε μπορει να συνειδητοποιησει τις αντοχες του ειναι κινδυνος με ροδες.Έχεις δίκαιο βέβαια. Αλλά έχω δύο αντιπαραδείγματα. Ο Στρατισίνο που τυγχάνει να είναι φίλος μου, μπορεί να πάει οποιοδήποτε αυτοκίνητο γαμιώντας (συγγνώμη για την λέξη). Είχαμε πάει πριν λίγο καιρό με μια Μ2 460 ίππων σε ΕΔ στον Χολομώντα και την έπαιζε με το ένα χέρι, ντριφτάροντας από στροφή σε στροφή. Ο ίδιος το λέει ότι δεν έχει τα αντανακλαστικά που είχε πριν 30-40 χρόνια, αλλά παραμένει καλύτερος οδηγός από το 99% των υπόλοιπων. Το ίδιο και ο πατέρας μου, που έχει τρέξει σε 3 ράλλυ Ακρόπολις. 76 χρονών και σου κάνει ανάποδο τιμόνι και φρενάρισμα με το αριστερό ακόμα και σήμερα!!!
Οπότε κάτι έμαθα κι εγώ από τους παλιούς, πήγα σε σχολές αγωνιστικής οδήγησης και το παλεύω όσο μπορώ. Σίγουρα δεν θέλω να υπερεκτιμώ τις μικρές μου δυνατότητες, αλλά κατάφερα καλούς χρόνους στις Σέρρες.

Συμφωνω και το ειπα, η κ@υλ@ δε φευγει η διαρκεια της μειωνεται γιατι η κουραση ερχετε νωριτερα.
-
-
και την έπαιζε με το ένα χέρι
To μονο σιγουρο
προσπαθησε και με τα 2 χερια αλλά δενΜπάμπη σε αγαπώ και σε εκτιμώ αλλά εδώ θα μαλώσουμε. Ο Στράτης είναι φίλος και το φόρουμ το κρατάει γιατί θέλει να έχουμε ένα βήμα. Θα μπορούσε να το κλείσει την Τετάρτη αν του καύλωνε (γιατί λείπει στο εξωτερικό ως τότε).
-
Δηλαδή εγώ ρε παιδιά που κοντεύω τα 50 και θέλω πιο γρήγορο αυτοκίνητο από αυτό με τα 272 άλογα, πρέπει να το κοιτάξω;

ΥΓ: Μην κάνετε σαν μπαρμπάδες;

σορρυ χωρις να θελω να σε προσβάλω , αλλά από τα γραφομενα σου κατά καιρούς μου έδινες την εντύπωση ότι εχεις περάσει τα 50 εδω και πολλά χρόνια...και εσυ δεν τα έχεις φτασει καν!!!
-
Δηλαδή εγώ ρε παιδιά που κοντεύω τα 50 και θέλω πιο γρήγορο αυτοκίνητο από αυτό με τα 272 άλογα, πρέπει να το κοιτάξω;

ΥΓ: Μην κάνετε σαν μπαρμπάδες;

σορρυ χωρις να θελω να σε προσβάλω , αλλά από τα γραφομενα σου κατά καιρούς μου έδινες την εντύπωση ότι εχεις περάσει τα 50 εδω και πολλά χρόνια...και εσυ δεν τα έχεις φτασει καν!!!
Δε νομίζω ότι παίζει ρόλο το λίγο πάνω ή κάτω, αν έχεις φτάσει κοντά σε αυτήν την ηλικία. Δηλαδή σε 2-3-4 χρόνια θα έχω άλλα μυαλά; Δε νομίζω.,,
-
Δηλαδή εγώ ρε παιδιά που κοντεύω τα 50 και θέλω πιο γρήγορο αυτοκίνητο από αυτό με τα 272 άλογα, πρέπει να το κοιτάξω;

ΥΓ: Μην κάνετε σαν μπαρμπάδες;

σορρυ χωρις να θελω να σε προσβάλω , αλλά από τα γραφομενα σου κατά καιρούς μου έδινες την εντύπωση ότι εχεις περάσει τα 50 εδω και πολλά χρόνια...και εσυ δεν τα έχεις φτασει καν!!!
Δε νομίζω ότι παίζει ρόλο το λίγο πάνω ή κάτω, αν έχεις φτάσει κοντά σε αυτήν την ηλικία. Δηλαδή σε 2-3-4 χρόνια θα έχω άλλα μυαλά; Δε νομίζω.,,
Δεν σχολιάζω τα μυαλά το λέω καθαρά από την ηλικιακή εντύπωση που είχα από εσένα...
-
Δηλαδή εγώ ρε παιδιά που κοντεύω τα 50 και θέλω πιο γρήγορο αυτοκίνητο από αυτό με τα 272 άλογα, πρέπει να το κοιτάξω;

ΥΓ: Μην κάνετε σαν μπαρμπάδες;

σορρυ χωρις να θελω να σε προσβάλω , αλλά από τα γραφομενα σου κατά καιρούς μου έδινες την εντύπωση ότι εχεις περάσει τα 50 εδω και πολλά χρόνια...και εσυ δεν τα έχεις φτασει καν!!!
μικροδείχνει
-
Phev στα 4 μετρα απ τη BYD
https://www.newsauto.gr/news/i-byd-ferni-ke-ivridiko-soupermini/
-
Σημερα πηγα ξανα στην BYD για χαζι και test drive στο seal u dmi!
Αρχικα να ξεκινησω και να πω πως για μια ακομα φορα εντυπωσιαστικα. Χαζεψα ολα τα byd και ειναι ολα παρα πολυ προσεγμενα και υπερπληρως εξοπλισμενα. Με εξυπνους χωρους, ομορφο design.
Ευχαριστη εκπληξη το surf συνολικα. Το οποιο πουλαει τρελα. 2 παραδοσεις πετυχα σημερα. Και ακομα συζηταμε για υβριδικα aygo x….
Λοιπον στο seal u dmi τωρα. Εντυπωσιακό αυτοκινητο με εξαιρετικη ποιοτητα, εξαιρετικη ανεση, καθισματαρες, φοβερο ηχοσυστημα και απειρες επιλογες για τα παντα!
Τρομερη ποιοτητα κυλησης, εξαιρετικη αποκριση στο γκαζι, το τιμονι οκ σαν του tucson ουδετερο.
Στη 1 ωρα που κινηθηκα προς την ανατολικη αττικη το κατευχαριστηθηκα. Σε βαθμο που πολλες φορες σκεφτηκα τι οδηγαω τωρα…..
Οι κινεζοι ειναι πολυ μπροστα, και πιστευω πως ευκολα μπορουν να γινουν βασικοι παικτες.
Αν βρω αγοραστη για το tucson παω δαγκωτο για αγορα!
-
Η BYD Ευρώπης ανακοίνωσε μια νέα πολιτική εγγυήσεων που δύσκολα περνά απαρατήρητη. Για όλα τα ηλεκτρικά της μοντέλα που διατίθενται στην Ευρώπη, η εγγύηση της μπαταρίας επεκτείνεται πλέον στα 8 χρόνια ή τα 250.000 χιλιόμετρα – όποιο από τα δύο έρθει πρώτο. Πρόκειται για μια κίνηση που ανεβάζει τον πήχη αισθητά σε σχέση με όσα ίσχυαν μέχρι σήμερα στην αγορά.
Μέχρι πρότινος, το άτυπο αλλά καθιερωμένο "ταβάνι" για την εγγύηση μπαταρίας στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα βρισκόταν στα 8 χρόνια ή τα 160.000 χιλιόμετρα. Σε αυτό το πλαίσιο κινούνται ακόμη μεγάλοι παίκτες όπως η Volkswagen με τη σειρά ID., αλλά και η Tesla στις βασικές εκδόσεις των Model 3 και Model Y με κίνηση στους πίσω τροχούς. Αντίστοιχη πολιτική ακολουθούν και οι Hyundai και Kia.
Ακόμη και στις ακριβότερες εκδόσεις Long Range και Performance των Tesla Model 3 και Model Y, όπου η κάλυψη φτάνει τα 192.000 χιλιόμετρα, η BYD με την νέα της εγγύηση υπερέχει. Στην πράξη, η νέα εγγύηση των 250.000 χιλιομέτρων προσφέρει σχεδόν 60% περισσότερη χιλιομετρική κάλυψη σε σχέση με τον μέσο όρο της αγοράς και περίπου 58.000 χιλιόμετρα παραπάνω από την καλύτερη πρόταση της Tesla.
Το ενδιαφέρον είναι ότι η αυτοπεποίθηση της BYD βασίζεται στην τεχνολογία της. Σε αντίθεση με πολλούς Ευρωπαίους και Αμερικανούς κατασκευαστές που χρησιμοποιούν μπαταρίες τύπου NCM (Νικελίου-Κοβαλτίου-Μαγγανίου) για μεγαλύτερη αυτονομία, η BYD επενδύει στη γνωστή Blade Battery με χημεία LFP (Lithium Iron Phosphate). Το μεγάλο πλεονέκτημα αυτής της τεχνολογίας είναι η αντοχή σε πολύ περισσότερους κύκλους φόρτισης και εκφόρτισης, με μικρότερη υποβάθμιση στο πέρασμα του χρόνου.
Σύμφωνα με τα στοιχεία που επικαλείται η εταιρεία, οι μπαταρίες LFP μπορούν να ξεπεράσουν τους 3.000 κύκλους φόρτισης διατηρώντας το μεγαλύτερο μέρος της αρχικής τους απόδοσης. Αν το μεταφράσει κανείς σε πραγματικές συνθήκες, ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο με αρχική αυτονομία 400 χιλιομέτρων θα μπορούσε θεωρητικά να καλύψει έως και 1 εκατομμύριο χιλιόμετρα πριν η χωρητικότητα της μπαταρίας πέσει στο 70%. Υπό αυτό το πρίσμα, τα 250.000 χιλιόμετρα της εγγύησης μοιάζουν σχεδόν συντηρητικά.
Το πιο ενδιαφέρον μάλιστα είναι πως σύμφωνα με την ανάρτηση της BYD Ευρώπης η... επέκταση αυτή στην εγγύηση δεν αφορά μόνο τα νέα BYD αλλά και εκείνους που είναι ήδη κάτοχοι αυτοκίνητων της φίρμας με την μπαταρία Blade. Όπως χαρακτηριστικά αναφέρει η εταιρεία,"Έχετε ήδη ένα BYD; Αυτή η αναβάθμιση είναι αυτόματη και έχει αναδρομική ισχύ".
Η συγκεκριμένη κίνηση εντάσσεται σε μια πιο ευρεία και επιθετική στρατηγική επέκτασης της BYD στην Ευρώπη. Το τελευταίο διάστημα, η εταιρεία λανσάρει νέα μοντέλα όπως το SUV Sealion 7, ανανεώνει το Seal και ενισχύει την παρουσία της με το οικογενειακό Atto 3. Η γενναιόδωρη εγγύηση λειτουργεί ως ισχυρό "χαρτί εμπιστοσύνης" για όσους διστάζουν να επιλέξουν έναν σχετικά νέο παίκτη στην ευρωπαϊκή αγορά.
-
Ενημερώθηκε και η επίσημη σελίδα
https://www.byd.com/eu/service-maintenance/warranty-policy
ΥΓ διαβάζοντας εν τάχει τους όρους τις εγγύησης πρόσεξα αυτό:

Άρα να προσέχουν οι κάτοχοι phev εταιρικών, που δε τα φορτίζουν ποτέ, οτι η βλάβη στη μπαταρία σε αυτή τη περίπτωση δεν καλύπτεται. Αυτό φαντάζομαι συμβαίνει σε όλους τα μοντέλα.
-
-
Ενημερώθηκε και η επίσημη σελίδα
https://www.byd.com/eu/service-maintenance/warranty-policyΥΓ διαβάζοντας εν τάχει τους όρους τις εγγύησης πρόσεξα αυτό:
Άρα να προσέχουν οι κάτοχοι phev εταιρικών, που δε τα φορτίζουν ποτέ, οτι η βλάβη στη μπαταρία σε αυτή τη περίπτωση δεν καλύπτεται. Αυτό φαντάζομαι συμβαίνει σε όλους τα μοντέλα.
Σιγά μην ασχοληθούν όσοι έχουν εταιρικά… αν έχει φορτιστές ο χώρος στάθμευσης της εταιρείας και αν βρουν θέση και αν το θυμηθούν μπορεί και να τα φορτίσουν!
BYD forum