-
o cruiser κάνει υποθέσεις με τα σημερινά δεδομένα, που όμως κανείς δεν εγγυάται ότι θα μείνουν σταθερά τα επόμενα πχ 5 χρόνια.
Η στόχος είναι η ηλεκτροκίνηση, αυτό είναι το μόνο σίγουρο, το αν θα σταματήσει η παραγωγή των θερμικών σε 10-15 ή 20 χρόνια, δεν αλλάζει το στόχο αλλά το χρονοδιάγραμμα. Οι πολιτικές τις ΕΕ θα διαμορφώνονται βάσει αυτού του στόχου.
Έχουμε σαν στανταράκι την αύξηση στα καύσιμα κίνησης το 2027.
Επίσης λαμβάνουμε υπόψη ότι ο κόσμος προτιμάει αυτή τη περίοδο phev και hev, άρα τα απλά βενζίνης και πετρελαίου θα γίνουν ο φορολογικός αποδιοπομπαίος τράγος. Μπορεί να έχουν πράσινους φόρους (πχ αυξημένα τέλη ή να σκαρφιστούν κάτι καινούργιο). Ήδη έχει υβδριδικά και plug in μεταχειρισμένα.
Θα υπάρχει πληθώρα προσφοράς σε μεταχειρισμένα συμβατικά, οπότε δε συμμερίζομαι την αισιοδοξία του για τις τιμές μεταπώλησης. -
@dg79 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
o cruiser κάνει υποθέσεις με τα σημερινά δεδομένα, που όμως κανείς δεν εγγυάται ότι θα μείνουν σταθερά τα επόμενα πχ 5 χρόνια.
Η στόχος είναι η ηλεκτροκίνηση, αυτό είναι το μόνο σίγουρο, το αν θα σταματήσει η παραγωγή των θερμικών σε 10-15 ή 20 χρόνια, δεν αλλάζει το στόχο αλλά το χρονοδιάγραμμα. Οι πολιτικές τις ΕΕ θα διαμορφώνονται βάσει αυτού του στόχου.
Έχουμε σαν στανταράκι την αύξηση στα καύσιμα κίνησης το 2027.
Επίσης λαμβάνουμε υπόψη ότι ο κόσμος προτιμάει αυτή τη περίοδο phev και hev, άρα τα απλά βενζίνης και πετρελαίου θα γίνουν ο φορολογικός αποδιοπομπαίος τράγος. Μπορεί να έχουν πράσινους φόρους (πχ αυξημένα τέλη ή να σκαρφιστούν κάτι καινούργιο). Ήδη έχει υβδριδικά και plug in μεταχειρισμένα.
Θα υπάρχει πληθώρα προσφοράς σε μεταχειρισμένα συμβατικά, οπότε δε συμμερίζομαι την αισιοδοξία του για τις τιμές μεταπώλησης.Ο cruiser κανει υποθέσεις που τον βολευουν να βγει ενα αφηγημα που έχει.
ολοι οι υπολοιποι προσπαθούμε οσο μπορουμε να βαλουμε κάτω κάποια δεδομενα να πουμε την αποψη μας χωρις να εχουμε βγαλει το συμπερασμα από πριν
-
@criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Σιγά, όπως έχεις αποδομήσει την αναξιοπιστία των μπεμβέ και την γερολαγνεία των τογιότα...

Οι BMW δεν πουλάνε αξιοπιστία, άλλα θετικά έχουν. Κανείς δεν αγοράζει bmw για την αξιοπιστία τους - εαν το κάνει απλά ειναι χαζός. Είναι σαν να παντρέυεσαι την Μις Υφήλιος επειδή φτιάχνει καλά γεμιστά.
-
Ανατροπή στην αγορά αυτοκινήτων: Με 50 ευρώ τον μήνα παίρνεις ηλεκτρικό ΙΧ
Το σχέδιο εντάσσεται στο Εθνικό Κοινωνικό Κλιματικό Σχέδιο και θα χρηματοδοτηθεί από το ευρωπαϊκό Social Climate Fund, το οποίο διαθέτει προϋπολογισμό άνω των 86 δισ. ευρώ. Από αυτά, περισσότερα από 4,5 δισ. ευρώ αναμένεται να κατευθυνθούν στην Ελλάδα, μέρος των οποίων θα στηρίξει το νέο πρόγραμμα.
Έχει να πέσει μάσα στην Ελλάδα, που ο ΟΠΕΚΕΠΕ θα μοιάζει ψίχουλα μπροστά του.

-
@katafractos17 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Ανατροπή στην αγορά αυτοκινήτων: Με 50 ευρώ τον μήνα παίρνεις ηλεκτρικό ΙΧ
Το σχέδιο εντάσσεται στο Εθνικό Κοινωνικό Κλιματικό Σχέδιο και θα χρηματοδοτηθεί από το ευρωπαϊκό Social Climate Fund, το οποίο διαθέτει προϋπολογισμό άνω των 86 δισ. ευρώ. Από αυτά, περισσότερα από 4,5 δισ. ευρώ αναμένεται να κατευθυνθούν στην Ελλάδα, μέρος των οποίων θα στηρίξει το νέο πρόγραμμα.
Έχει να πέσει μάσα στην Ελλάδα, που ο ΟΠΚΕΠΕ θα μοιάζει ψίχουλα μπροστά του.

Ισα ισα που εμεις εχουμε τεραστια εμπειρια στο μοιρασμα επιδοτησεων . Βασικα θα δοθουν σε προεκλογικη χρονια και αν δεν προλαβουν θα κρατηθει στο συρταρι για επομενη προεκλογικη χρονια .
-
@katafractos17 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Ανατροπή στην αγορά αυτοκινήτων: Με 50 ευρώ τον μήνα παίρνεις ηλεκτρικό ΙΧ
Το σχέδιο εντάσσεται στο Εθνικό Κοινωνικό Κλιματικό Σχέδιο και θα χρηματοδοτηθεί από το ευρωπαϊκό Social Climate Fund, το οποίο διαθέτει προϋπολογισμό άνω των 86 δισ. ευρώ. Από αυτά, περισσότερα από 4,5 δισ. ευρώ αναμένεται να κατευθυνθούν στην Ελλάδα, μέρος των οποίων θα στηρίξει το νέο πρόγραμμα.
Έχει να πέσει μάσα στην Ελλάδα, που ο ΟΠΚΕΠΕ θα μοιάζει ψίχουλα μπροστά του.

Κοινωνικό leasing ηλεκτρικών σε ευάλωτες ομάδες, στην Ελλάδα...όπου το συντριπτικό 90% των φόρων καλύπτεται από μισθωτούς ιδιωτικού και δημόσιου τομέα. Λογικά τα 2/3 του πληθυσμού της Ελλάδας θα υπαχθούν στο κοινωνικό leasing και η Αθήνα θα γεμίσει ηλεκτρικά αυτοκίνητα (ουτοπία), θα δημιουργηθούν τεράστιες ουρές στα σημεία φόρτισης (δυστοπία), διότι ο ευάλωτος μονοκατοικία με δυνατότητα φόρτισης δεν θα διαθέτει (λογικά..) και φυσικά θα φύγει ο,τι κινέζικο υπάρχει από 20-30Κ.
-
το μοναδικο που θα μαντεψω να πω ειναι οτι με αυτην την στροφη, ξεχνατε προγραμματα τυπου ΚΗ οπου μπορουσαν ολοι να επωφεληθουν. Ισως να παραμεινουν μονο για αποσυρση παλαιων οχηματων, κατι που θα ηταν και θεμιτο.
-
@nmsm2 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@katafractos17 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Ανατροπή στην αγορά αυτοκινήτων: Με 50 ευρώ τον μήνα παίρνεις ηλεκτρικό ΙΧ
Το σχέδιο εντάσσεται στο Εθνικό Κοινωνικό Κλιματικό Σχέδιο και θα χρηματοδοτηθεί από το ευρωπαϊκό Social Climate Fund, το οποίο διαθέτει προϋπολογισμό άνω των 86 δισ. ευρώ. Από αυτά, περισσότερα από 4,5 δισ. ευρώ αναμένεται να κατευθυνθούν στην Ελλάδα, μέρος των οποίων θα στηρίξει το νέο πρόγραμμα.
Έχει να πέσει μάσα στην Ελλάδα, που ο ΟΠΚΕΠΕ θα μοιάζει ψίχουλα μπροστά του.

Κοινωνικό leasing ηλεκτρικών σε ευάλωτες ομάδες, στην Ελλάδα...όπου το συντριπτικό 90% των φόρων καλύπτεται από μισθωτούς ιδιωτικού και δημόσιου τομέα. Λογικά τα 2/3 του πληθυσμού της Ελλάδας θα υπαχθούν στο κοινωνικό leasing και η Αθήνα θα γεμίσει ηλεκτρικά αυτοκίνητα (ουτοπία), θα δημιουργηθούν τεράστιες ουρές στα σημεία φόρτισης (δυστοπία), διότι ο ευάλωτος μονοκατοικία με δυνατότητα φόρτισης δεν θα διαθέτει (λογικά..) και φυσικά θα φύγει ο,τι κινέζικο υπάρχει από 20-30Κ.
Πρωτα απ ολους δικαιουχοι θα ειναι οι ευαλωτοι οι οποιοι ως γνωστον δεν μενουν σε πολυκατοικιες και εχουν ρευμα δωρεαν
αν δεν εχουν κατεβασει τους μετασχηματιστες για πουλημα σκραπ -
https://citrotemp.cricou.net/mobilite/novembre2025.pdf
Εδώ βλέπουμε τι γίνεται στην Γαλλία όπου η κοινωνική μίσθωση ανθεί.
-
Αλλά να θυμίσω ότι στην κοινωνική μίσθωση δεν μπαίνουν τα μη ευρωπαϊκά αμάξια στην Γαλλία, να δούμε εδώ τι θα γίνει.
Η για την ακρίβεια όσα δεν έχουν εργοστάσια στην ευρύτερη περιοχή.
Ομως οι αλλαγές που έρχονται θα είναι ότι τα θερμικά θα μείνουν για πολλές δεκαετίες ακόμα, αφού η λογική θα φύγει από τον μηδενισμό των ρύπων και θα πάει στην μεγάλη μείωση των ρύπων, αλλά και στην χρήση υβριδικών οχημάτων με μικρότερες μπαταρίες, που θα κοστίζουν 2-3000 για να αντικατασταθούν.
Προφανώς και η λύση της γεννήτριας φόρτισης για την μπαταρία μπορεί να εξελιχθεί και να έχουμε μια διαφορετική λύση από τα υπέρβαρα φεβ, που μάλλον θα εξοβελιστούν γρήγορα ακριβώς λόγω του βάρους τους και του γεγονότος ότι οι ρύποι επαφίονται στην διάθεση των ιδιοκτητών τους να τα φορτίζουν καθημερινά και να μην τα χρησιμοποιούν απλά σαν υπέρβαρα θερμικά με χαμηλή φορολογία.
Ακόμα αναμένουμε και την λύση των συνθετικών καυσίμων, ή των ντίζελ που καίνει φυτικά καύσιμα και διάφορα άλλα.
Η ουσία είναι ότι η Ευρώπη, η Δύση γενικώς δεν θέλει να αφήσει το πλεονέκτημα στην Κίνα, αλλά έχει τον κόσμο για να ερευνήσει νέες τεχνολογίες με χαμηλούς, αλλά όχι μηδενικούς ρύπους, που δεν θα χρειάζονται φόρτιση τόσο συχνά.
-
@criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Ακόμα αναμένουμε και την λύση των συνθετικών καυσίμων, ή των ντίζελ που καίνει φυτικά καύσιμα και διάφορα άλλα.
τα συνθετικά καύσιμα ειναι ακριβά και δύσκολα θα πέσουν στις τιμές των κανονικών καυσίμων. Κοινώς, αν επικρατήσουν, ή καλύτερα αν τα επιβάλλουν, θα είναι ακόμα ένα βάρος στην τσέπη των καταναλωτών, που αργά η γρήγορα θα καταλάβουν, οτι η μπαταριοκίνηση ειναι η μόνη σοβαρή λύση για μετακινήσεις εντός αστικού κύκλου.
-
Εγώ θα έλεγα άλλη μια επιβεβαίωση από το κράτος ότι είμαστε μ@@@κες όσοι προσπαθούμε να είμαστε συνεπείς.
Επίδομα θέρμανσης? Σπίτι μου? Κοινωνικός τουρισμός? Επιδοτούμενο όχημα?
Νιώθω ώρες ώρες ότι βρέχει λεφτά και κρατάω ομπρέλα
️. Άλλες φορές λέω καλά είμαστε. Νιώθω διπολικος απέναντι στην πραγματικότητα στην τοποθεσία Ελλάδα......Υ.γ. όλα αυτά τη στιγμή που στην προηγούμενη κακοκαιρία η περιφέρεια αντί να τσακιστει να βγάλει έξω αγροτικά με τσουβαλακια άσφαλτο για να κλείσει του κρατήρες βάθους 10+ εκ σε εθνική οδό έβαζε κονο χωρίς αντανακλαστικό.........
Ένα θέατρο για το φαίνεσθαι είμαστε. Όσο λιγότερο συζητάω για αυτά και αποστασιοποιουμαι τόσο καλύτερα νιώθω.... ειδάλλως ΘΛΙΨΗ -
-
@fanis75 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Σιγά, όπως έχεις αποδομήσει την αναξιοπιστία των μπεμβέ και την γερολαγνεία των τογιότα...

Οι BMW δεν πουλάνε αξιοπιστία, άλλα θετικά έχουν. Κανείς δεν αγοράζει bmw για την αξιοπιστία τους - εαν το κάνει απλά ειναι χαζός. Είναι σαν να παντρέυεσαι την Μις Υφήλιος επειδή φτιάχνει καλά γεμιστά.
Αν σου κάτσει όμως; Χαχα
-
Ωραίο!
Δεν το είχα πετύχει μέχρι τώρα:https://www.reddit.com/r/EVConversion/comments/1mk2nc3/best_argument_ever_for_why_electric_cars_are/
-
Για μια χώρα όπως η Ελλάδα, με το γηραιότερο στόλο αυτοκινήτων κλπ κλπ, βλέπουμε πόσο επικίνδυνοι είναι αυτοί που διαχειρίζονται το ζήτημα με τις επιδοτήσεις κλπ. Αντί να δοθούν κίνητρα ή προγράμματα απόσυρσης για αντικατάσταση σαπακίων με σύγχρονα υβριδικά (full και mild), έχει δοθεί πακτωλός χρημάτων για επιδότηση ηλεκτρικών. Τα τελευταία, ας μη γελιόμαστε, απευθύνονται σε ανθρώπους από το μέσο όρο και πάνω οικονομικά και συχνά όχι ως αποκλειστικά οχήματα μετακίνησης. Έχει γίνει καμία μελέτη άραγε, τι θα μείωνε τους συνολικούς ρύπους περισσότερο; Η επιδότηση των πραγματικά μη εχόντων (γιατί το να είσαι με αυτοκίνητο 25ετίας, συνήθως δεν είναι από επιλογή αλλά από ένδεια), μήπως θα βελτίωνε περισσότερο τα πράγματα αντί για τα 'κινούμαι ηλεκτρικά' που εκ των πραγμάτων αφορούν και ακριβότερα αυτοκίνητα; Να πω ότι κατασκευάζαμε ηλεκτρικά, θα είχε κάποιο νόημα...
-
@w202-amg said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Εγώ θα έλεγα άλλη μια επιβεβαίωση από το κράτος ότι είμαστε μ@@@κες όσοι προσπαθούμε να είμαστε συνεπείς.
Επίδομα θέρμανσης? Σπίτι μου? Κοινωνικός τουρισμός? Επιδοτούμενο όχημα?
Νιώθω ώρες ώρες ότι βρέχει λεφτά και κρατάω ομπρέλα
️. Άλλες φορές λέω καλά είμαστε. Νιώθω διπολικος απέναντι στην πραγματικότητα στην τοποθεσία Ελλάδα......Υ.γ. όλα αυτά τη στιγμή που στην προηγούμενη κακοκαιρία η περιφέρεια αντί να τσακιστει να βγάλει έξω αγροτικά με τσουβαλακια άσφαλτο για να κλείσει του κρατήρες βάθους 10+ εκ σε εθνική οδό έβαζε κονο χωρίς αντανακλαστικό.........
Ένα θέατρο για το φαίνεσθαι είμαστε. Όσο λιγότερο συζητάω για αυτά και αποστασιοποιουμαι τόσο καλύτερα νιώθω.... ειδάλλως ΘΛΙΨΗΤι να πω εγω που ειμαι αγροτης ; Που με κλεβαν και διαχρονικα .
Ειχε βγει ενα μετρο επιδοτησης απο ΕΕ το 2009 που ηταν ταμαμ για μενα ραμμενο ακριβως για την περιπτωση μου , καθε προεκλογικη περιοδο εξηγγειλαν οτι θα το ενεργοποιησουν , μετα το ξεχνουσαν και το εβαζαν παλι στο συρταρι . Τελικα το εβγαλε ο συριζα προεκλογικα το 19 τελευταια στιγμη . Βρισκω συμβουλο με 15% για να κανει την αιτηση . Για να γνωριζετε απαγορευει το ελλ κρατος αγροτης να υποβαλλει σχεδιο δεν πα να εχεις τελειωσει και χαρβαρντ ,για οτιδηποτε , η αιτηση χωρις μεσαζοντα συμβουλο στον οποιο θα δωσεις το ελευθερο αν το σχεδιο εγκριθει να τραβηξει το ποσοστο του απο τα χρηματα που θα μπουν στον τον λογαριασμο σου και παιζει μεχρι 20 % . Ενα που διαμαρτυρονται οι αγροτες ειναι οτι οι συμβουλοι ΚΥΔ τους φορτωσαν με αγροπεριβαντολλογικα που τους ελεγαν οτι βασει προκυρηξης θα παρεις πχ 20 ε το στρεμμα , οταν κοπηκαν ομως η δωθηκαν κουτσουρεμενα , αυτοι μπηκαν στο λογαριασμο σου και πηραν ποσοστο απο αυτα που ελεγε η προκυρηξη και οχι απο αυτα που πηρες , δηλ σε πολλες περιπτωσεις πηραν απο πανω απο τα μισα εως ολα .
Σε μενα τωρα ,με εκοψαν με ενα αυθαιρετο οριο ηλικιας που εβαλαν τελευταια στιγμη καθως το ξεπερνουσα για ενα μηνα .
Και βγαινει ο κρουζερ και λεει εισαι πασοκος η συριζα η νδ η οτιδηποτε . -
@bekiaris said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Ακόμα αναμένουμε και την λύση των συνθετικών καυσίμων, ή των ντίζελ που καίνει φυτικά καύσιμα και διάφορα άλλα.
τα συνθετικά καύσιμα ειναι ακριβά και δύσκολα θα πέσουν στις τιμές των κανονικών καυσίμων. Κοινώς, αν επικρατήσουν, ή καλύτερα αν τα επιβάλλουν, θα είναι ακόμα ένα βάρος στην τσέπη των καταναλωτών, που αργά η γρήγορα θα καταλάβουν, οτι η μπαταριοκίνηση ειναι η μόνη σοβαρή λύση για μετακινήσεις εντός αστικού κύκλου.
Το να πιστεύουμε ότι τα συνθετικά/φυτικά/electro καύσιμα θα σώσουν μαζικά τους κινητήρες είναι σαν να λέμε ότι θα αντιμετωπίσουμε την λειψυδρία στην Αττική με το να αρχίσουμε να πίνουμε Perrier αντί για νερό από την βρύση.
Συν ότι δεν αλλάζει κάτι δραματικά με τα υπόλοιπα καυσαέρια που παράγουν.@katafractos17 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
των ντίζελ που καίνει φυτικά καύσιμα
...
Ναι, φυτικά και ζωικά έλαια είναι η πρώτη ύλη συνήθως οπότε και το χασισέλαιο κάνει.
-
Αν θυμαστε οταν μπηκαν οι κουτσουρεμενες επιδοτησεις πριν λιγες μερες το συστημα της πειραιως επεσε .
Γιατι ;
Γιατι αν και αυτοματοποιημενο η αφαιρεση απο τους λογαριασμους των αγροτων απο Ελγα κυδ συμβουλοι και εργοστασιαρχες χρειαζεται καποιο χρονο .
Και τσακ οταν επανηλθε τα χρηματα δεν υπηρχαν , το συστημα δουλευε αλλά για αλλους . -
@otso said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@w202-amg said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Εγώ θα έλεγα άλλη μια επιβεβαίωση από το κράτος ότι είμαστε μ@@@κες όσοι προσπαθούμε να είμαστε συνεπείς.
Επίδομα θέρμανσης? Σπίτι μου? Κοινωνικός τουρισμός? Επιδοτούμενο όχημα?
Νιώθω ώρες ώρες ότι βρέχει λεφτά και κρατάω ομπρέλα
️. Άλλες φορές λέω καλά είμαστε. Νιώθω διπολικος απέναντι στην πραγματικότητα στην τοποθεσία Ελλάδα......Υ.γ. όλα αυτά τη στιγμή που στην προηγούμενη κακοκαιρία η περιφέρεια αντί να τσακιστει να βγάλει έξω αγροτικά με τσουβαλακια άσφαλτο για να κλείσει του κρατήρες βάθους 10+ εκ σε εθνική οδό έβαζε κονο χωρίς αντανακλαστικό.........
Ένα θέατρο για το φαίνεσθαι είμαστε. Όσο λιγότερο συζητάω για αυτά και αποστασιοποιουμαι τόσο καλύτερα νιώθω.... ειδάλλως ΘΛΙΨΗΤι να πω εγω που ειμαι αγροτης ; Που με κλεβαν και διαχρονικα .
Ειχε βγει ενα μετρο επιδοτησης απο ΕΕ το 2009 που ηταν ταμαμ για μενα ραμμενο ακριβως για την περιπτωση μου , καθε προεκλογικη περιοδο εξηγγειλαν οτι θα το ενεργοποιησουν , μετα το ξεχνουσαν και το εβαζαν παλι στο συρταρι . Τελικα το εβγαλε ο συριζα προεκλογικα το 19 τελευταια στιγμη . Βρισκω συμβουλο με 15% για να κανει την αιτηση . Για να γνωριζετε απαγορευει το ελλ κρατος αγροτης να υποβαλλει σχεδιο δεν πα να εχεις τελειωσει και χαρβαρντ ,για οτιδηποτε , η αιτηση χωρις μεσαζοντα συμβουλο στον οποιο θα δωσεις το ελευθερο αν το σχεδιο εγκριθει να τραβηξει το ποσοστο του απο τα χρηματα που θα μπουν στον τον λογαριασμο σου και παιζει μεχρι 20 % . Ενα που διαμαρτυρονται οι αγροτες ειναι οτι οι συμβουλοι ΚΥΔ τους φορτωσαν με αγροπεριβαντολλογικα που τους ελεγαν οτι βασει προκυρηξης θα παρεις πχ 20 ε το στρεμμα , οταν κοπηκαν ομως η δωθηκαν κουτσουρεμενα , αυτοι μπηκαν στο λογαριασμο σου και πηραν ποσοστο απο αυτα που ελεγε η προκυρηξη και οχι απο αυτα που πηρες , δηλ σε πολλες περιπτωσεις πηραν απο πανω απο τα μισα εως ολα .
Σε μενα τωρα ,με εκοψαν με ενα αυθαιρετο οριο ηλικιας που εβαλαν τελευταια στιγμη καθως το ξεπερνουσα για ενα μηνα .
Και βγαινει ο κρουζερ και λεει εισαι πασοκος η συριζα η νδ η οτιδηποτε .Το ότι είσαι πασόκος ή σύριζα, ή νδ ή οτιδήποτε, έχει να κάνει στο αφού εντάχθηκες σε αυτούς, έπρεπε να κάνεις το κουμάντο σου, όπως έκαναν όλοι όσοι εντάχθηκαν και ξέρω, ανεξαρτήτως κόμματος.
Για τα υπόλοιπα, φταίνε ως συνήθως οι νομοθέτες και οι νομομαθείς.
Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
