-
@katafractos17 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@iceman7 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@katafractos17 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Φέτος το φαινόμενο έχει παραγίνει.
Δε ξέρω τι έχει συμβεί και γιατί όλοι πλέον παίρνουν το αυτοκίνητο.
Μιλάμε άνετα για διπλασιασμό της κίνησης και πιθανόν και παραπάνω.
Μέχρι πέρσι γυρνούσα σπίτι από Εθνική οδό αέρα πατέρα και φέτος τα πάντα σταματημένα.
Αλλά και παντού μέσα στην Αθήνα και στα προάστια, πολύς χαμός.
Με ηλεκτροκινητήρα είσαι άρχοντας σε τέτοια κίνηση.Εχεις μπεις τα ΜΜΜ τελευταία ;
Άθλια !
Ο ησαπ γνωστό μπουρδελο
Το μετρό άντεχε αλλά τελευταία γέμισε βανδαλισμούς στους σταθμούς και στα βαγόνια.
Σίχαμα!
Καλά για λεωφορεία δεν το συζητώ.
Πλήρης απορρύθμιση!
Καλύτερα κολλημένος στην κίνηση με αξιοπρέπεια παρά πακτωμένος μέσα στη βρώμαΑποφεύγω επιμελώς τα ΜΜΜ εδώ και πάρα πολλά χρόνια.
Έχουν συνδράμει σε αυτό βέβαια και οι τοποθεσίες της εργασίας.
Μου τα λέει όμως η κυρά που κάποιες φορές κινείται με αυτά και είναι όπως τα λες.
Οπότε πράγματι, στο αυτοκινητάκι μου μέσα, με τη μουσικούλα μου, τη ζεστασιά μου ή τη δροσιά μου και ας φάω κίνηση.
Λάθος κοινωνικό σκεπτικό μπορεί να πουν κάποιοι. ΟΚ.τα μεσα σταθερης τροχιας ειναι μια χαρα. Για τα λεωφορεια δεν εχω εικονα. Εχω να τα χρησιμοποιησω απο εποχες 222 που πηγαινα στο πανεπιστημιο.
-
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@vagkirk said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Έχει φουντώσει και ξανά το φαινόμενο της αστυφιλίας, η επαρχία πεθαίνει τελείως.
Η τηλε-εργασια ηταν μιας πρωτης ταξεως ευκαιρια να τονωθει η επαρχια (και να αποσυμφορηθει η αθηνα), αλλα δυστυχως οι μανατζεραιοι αποφασισαν οτι ειναι πιο παραγωγικοι οι εργαζομενοι αν περνουν 1-2 ωρες την ημερα στην κινηση.
Κομπλεξικοι μανατζαρεοι, θέλουν να σε βλέπουν στο γραφείο κι ας είσαι στο facebook 6 από τις 8 ώρες
-
@dimitrioskosmas said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@vagkirk said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Έχει φουντώσει και ξανά το φαινόμενο της αστυφιλίας, η επαρχία πεθαίνει τελείως.
Η τηλε-εργασια ηταν μιας πρωτης ταξεως ευκαιρια να τονωθει η επαρχια (και να αποσυμφορηθει η αθηνα), αλλα δυστυχως οι μανατζεραιοι αποφασισαν οτι ειναι πιο παραγωγικοι οι εργαζομενοι αν περνουν 1-2 ωρες την ημερα στην κινηση.
Κομπλεξικοι μανατζαρεοι, θέλουν να σε βλέπουν στο γραφείο κι ας είσαι στο facebook 6 από τις 8 ώρες
Η μ@λακια ειναι οτι ξερουν οτι αυτες τις ωρες που χανεις στο πηγαινε/ελα θα μπορουσες να δουλευεις. Ουτως η αλλως φαινεται στα νουμερα πως παει η φαση...τι σκατα θελετε να με βλεπετε? Αλλα οοοοχι, ξενερωνουν γιατι σου λεει κοιτα να δεις εγω ειμαι εδω ολη μερα (λεμε τωρα) και ο αλλος σπιτακι του με παντοφλες...θα τον φερω μεσα τον π@υστη!!

-
Εμείς όποτε πάμε γραφείο δουλεύουμε λιγότερο απ' όταν είμαστε από το σπίτι.

-
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
τα μεσα σταθερης τροχιας ειναι μια χαρα.
έχουν μειωθεί τα δρομολόγια, μεγάλες αναμονές, γεμίζουν τα βαγόνια συχνά, σε συνδυασμό με τον συνεχή πλέον τουρισμό στο κέντρο, πρόβλημα μεγάλο.
Καλύτερη λύση βέβαια απο ΙΧ imo γιατί τουλάχιστον δεν χάνεις χρόνο.
Έτσι και γυρίσουν πάλι όλοι στο 100% on site (τώρα παίζουν ακόμα πολλά remote) θα κλάψουν μανούλες. -
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Η τηλε-εργασια ηταν μιας πρωτης ταξεως ευκαιρια να τονωθει η επαρχια (και να αποσυμφορηθει η αθηνα), αλλα δυστυχως οι μανατζεραιοι αποφασισαν οτι ειναι πιο παραγωγικοι οι εργαζομενοι αν περνουν 1-2 ωρες την ημερα στην κινηση.
Είναι θέμα νοοτροπίας. Σε πολυεθνικές ειναι μια χαρά η τηλεργασία. Σε Ελληνικές εταιρίες όχι, ο ιδιοκτήτης θέλει να σε βλέπει γραφείο (ειδικά από δντη και πάνω) και θέλει να κάνει ad hoc συνατήσεις με όλους παρόντες.
-
@fanis75 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Είναι θέμα νοοτροπίας. Σε πολυεθνικές ειναι μια χαρά η τηλεργασία. Σε Ελληνικές εταιρίες όχι, ο ιδιοκτήτης θέλει να σε βλέπει γραφείο (ειδικά από δντη και πάνω) και θέλει να κάνει ad hoc συνατήσεις με όλους παρόντες.
Αν ο εργαζόμενος εργάζεται και αποδίδει, είτε στο γραφείο, είτε στο σπίτι, είτε στην θάλασσα, είτε με μια μαύρη να του κάνει μασαζ, εχει πραγματικά σημασία? δεν λέω να εξαφανιστεί από το γραφείο, αλλά δεν υπάρχει νόημα να τον έχεις μπάστακα αν δεν του αρέσει ο χώρος. Εξάλλου, ο εργαζόμενος θέλει γραφείο, ρεύμα, θέρμανση, κτλ, υπάρχει κόστος και για την εταιρία και μάλιστα, ειδικά ο χώρος των γραφείων στην Αθήνα δεν ειναι φθηνός. Επειδή έχουμε αντίστοιχα τέτοια θέματα και στην δουλειά, τουλάχιστον στην εταιρία που εργάζομαι, ειναι περισσότερο κομπλεξ των διευθυντών κτλ και σπάσιμο προς τους υπαλλήλους παρά κάτι ουσιαστικό. Αυτοί που δεν δουλεύουν ειναι γνωστοί, οπως και αυτοί που δουλεύουν, για να μην κάνουν κάποια εμφανή διάκριση, τους παίρνει όλους η μπάλα. ΣΤην Ελλάδα που είμαστε σε εργασιακό μεσαίωνα, ο εργοδόδης βγάζει το κόμπλεξ του στον υπάλληλο, γενικά ως κουλτούρα εργασίας, πολλά χρόνια πίσω, και αυτό δεν πρόκειται να αλλάξει. Φαίνεται εξάλλου απου τους δείκτες ανταγωνιστικότητας της χώρας και από την φυγή των καλών εργαζομένων με δεξιότητες στο εξωτερικό. Δεν ειναι το πρόβλημα οτι δεν μπορούν να βρουν κόσμο να δουλέψει, το πρόβλημα ειναι οτι δεν θέλουν να τον πληρώσουν όσο αξίζει...
-
@bekiaris said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Αν ο εργαζόμενος εργάζεται και αποδίδει, είτε στο γραφείο, είτε στο σπίτι, είτε στην θάλασσα, είτε με μια μαύρη να του κάνει μασαζ, εχει πραγματικά σημασία?
Kαμία σημασία! Μαζί σου είμαι και είμαι πολύ υπέρ της τηλεργασίας. Αλλά στην Ελλάδα οι περισσότεροι εργοδότες ειναι με παλαιά μυαλά - εκτός εαν μιλάμε για πολυεθνικές. Οι παραδοσιακές ελληνικές εταιρίες και τράπεζες ειναι ακόμα στο '60-'70. Οπότε δεν υπάρχει ελπίδα.
-
@bekiaris said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@fanis75 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Είναι θέμα νοοτροπίας. Σε πολυεθνικές ειναι μια χαρά η τηλεργασία. Σε Ελληνικές εταιρίες όχι, ο ιδιοκτήτης θέλει να σε βλέπει γραφείο (ειδικά από δντη και πάνω) και θέλει να κάνει ad hoc συνατήσεις με όλους παρόντες.
Αν ο εργαζόμενος εργάζεται και αποδίδει, είτε στο γραφείο, είτε στο σπίτι, είτε στην θάλασσα, είτε με μια μαύρη να του κάνει μασαζ, εχει πραγματικά σημασία? δεν λέω να εξαφανιστεί από το γραφείο, αλλά δεν υπάρχει νόημα να τον έχεις μπάστακα αν δεν του αρέσει ο χώρος. Εξάλλου, ο εργαζόμενος θέλει γραφείο, ρεύμα, θέρμανση, κτλ, υπάρχει κόστος και για την εταιρία και μάλιστα, ειδικά ο χώρος των γραφείων στην Αθήνα δεν ειναι φθηνός. Επειδή έχουμε αντίστοιχα τέτοια θέματα και στην δουλειά, τουλάχιστον στην εταιρία που εργάζομαι, ειναι περισσότερο κομπλεξ των διευθυντών κτλ και σπάσιμο προς τους υπαλλήλους παρά κάτι ουσιαστικό. Αυτοί που δεν δουλεύουν ειναι γνωστοί, οπως και αυτοί που δουλεύουν, για να μην κάνουν κάποια εμφανή διάκριση, τους παίρνει όλους η μπάλα. ΣΤην Ελλάδα που είμαστε σε εργασιακό μεσαίωνα, ο εργοδόδης βγάζει το κόμπλεξ του στον υπάλληλο, γενικά ως κουλτούρα εργασίας, πολλά χρόνια πίσω, και αυτό δεν πρόκειται να αλλάξει. Φαίνεται εξάλλου απου τους δείκτες ανταγωνιστικότητας της χώρας και από την φυγή των καλών εργαζομένων με δεξιότητες στο εξωτερικό. Δεν ειναι το πρόβλημα οτι δεν μπορούν να βρουν κόσμο να δουλέψει, το πρόβλημα ειναι οτι δεν θέλουν να τον πληρώσουν όσο αξίζει...
Έχω καταλήξει ότι είναι ψυχολογικό το θέμα. Ξέρεις τι είναι ο άλλος να έχει δώσει λεφτά για ενοικίαση κτιρίων, εξοπλισμό γραφείου, θέσεις parking και να τα βλέπει όλα άδεια; Άσε που για να νιώσουν ότι κάτι κάνουν... θέλουν να συναντιούνται μεταξύ τους και να τους βλέπουν όλους από κοντά. Ολόκληρες Google, Meta και Apple καλούνε κόσμο να έρθει στα γραφεία με το έτσι θέλω και δεν θα το κάνουν οι δικοί μας εδώ;
-
@nikonino said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Ολόκληρες Google, Meta και Apple καλούνε κόσμο να έρθει στα γραφεία με το έτσι θέλω και δεν θα το κάνουν οι δικοί μας εδώ;

-
Παιδιά σκληρά εργαζόμενα, για μασάζ Ασία, μη πετάτε λεφτά σε μαύρες.
-
@dimitrioskosmas said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@vagkirk said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Έχει φουντώσει και ξανά το φαινόμενο της αστυφιλίας, η επαρχία πεθαίνει τελείως.
Η τηλε-εργασια ηταν μιας πρωτης ταξεως ευκαιρια να τονωθει η επαρχια (και να αποσυμφορηθει η αθηνα), αλλα δυστυχως οι μανατζεραιοι αποφασισαν οτι ειναι πιο παραγωγικοι οι εργαζομενοι αν περνουν 1-2 ωρες την ημερα στην κινηση.
Κομπλεξικοι μανατζαρεοι, θέλουν να σε βλέπουν στο γραφείο κι ας είσαι στο facebook 6 από τις 8 ώρες
Guess what, και στο γραφείο στο facebook είμαι.
-
-
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@vagkirk said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Έχει φουντώσει και ξανά το φαινόμενο της αστυφιλίας, η επαρχία πεθαίνει τελείως.
Η τηλε-εργασια ηταν μιας πρωτης ταξεως ευκαιρια να τονωθει η επαρχια (και να αποσυμφορηθει η αθηνα), αλλα δυστυχως οι μανατζεραιοι αποφασισαν οτι ειναι πιο παραγωγικοι οι εργαζομενοι αν περνουν 1-2 ωρες την ημερα στην κινηση.
Αν στην τηλεεργασια πήγαιναν κομμωτήριο ή έξυναν τα αρχιδια τους ;
-
@iceman7 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Αν στην τηλεεργασια πήγαιναν κομμωτήριο ή έξυναν τα αρχιδια τους ;
Ας κάνουν ό,τι θέλουν - εφόσον βγαίνει η δουλειά και είναι εντός deadline & ποιότητας. Αντί να περάσει 3 ώρες στον δρόμο, ας περάσει 1 ώρα στο κομμωτήριο.
Το καλό με την τηλεργασία, ειναι η ευελιξία. Μπορεί να εργαστείς όποτε θές, αρκεί να βγει το έργο - στις δουλειές φυσικά που ειναι project based ή αυτό το μοντέλο μπορεί να δουλέψει. Γενικά η τηλεργασία έχει τεράστια σχέση με το αντικείμενο της εργασίας.
-
This post is deleted! -
@iceman7 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@vagkirk said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Έχει φουντώσει και ξανά το φαινόμενο της αστυφιλίας, η επαρχία πεθαίνει τελείως.
Η τηλε-εργασια ηταν μιας πρωτης ταξεως ευκαιρια να τονωθει η επαρχια (και να αποσυμφορηθει η αθηνα), αλλα δυστυχως οι μανατζεραιοι αποφασισαν οτι ειναι πιο παραγωγικοι οι εργαζομενοι αν περνουν 1-2 ωρες την ημερα στην κινηση.
Αν στην τηλεεργασια πήγαιναν κομμωτήριο ή έξυναν τα αρχιδια τους ;
Εγώ το κάνω αυτό.
Αλλά η δουλειά βγαίνει στο 100%.
Στο γραφείο απλά κάνω το ίδιο και στο ενδιάμεσο χαζεύω ό,τι site με ενδιαφέρει, και ταυτόχρονα φορτίζω και το byd τσάμπα με εταιρικό ρεύμα.
Άρα τι τους συμφέρει περισσότερο? -
Βρε παιδιά δεν είναι όλες οι δουλειές project based.
Ουτε λύνονται όλα τα προβλήματα με zoom.
Επισης η αποδοτική τηλεεργασια δεν γίνεται με άλλα μέλη της οικογένειας σπίτι.
Εγώ σιχαίνομαι το κέντρο που κατεβαίνω και θα ήθελα να τηλεεργαζομαι αλλά και η φύση της δουλειάς δεν τον επιτρέπει και από τη θέση ευθύνης που έχω και με 30 άτομα στην άνθρωποδύναμη μου δεν μπορώ να κάθομαι σπίτι.
Βασικά ούτε να αρρωστήσω δεν μπορώ.
Το καλοκαίρι που χρειάστηκε να νοσηλευτώ για 3 μέρες μου έβαλαν χοντρό χέρι οι γιατροί. -
Ποιος νοιάζεται για την Ηλεκτροκίνηση ένυ μόρ ;!

-
Bild: Ακυρώνεται η απαγόρευση πώλησης καινούργιων αυτοκινήτων με θερμικούς κινητήρες
https://www.4troxoi.gr/epikairotita/kosmos/bild-akyronetai-i-apagoreysi-polisis-kainoyrgion-aytokiniton-me-thermikoys-kinitires/?_gl=1f0iyc0_upMQ.._gaMTk2MTc4MDQ5Ni4xNzY1NDgwNjEy_ga_KLL52BLFZ7*czE3NjU0ODUwOTUkbzIkZzAkdDE3NjU0ODUwOTUkajYwJGwwJGgw
Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης