-
-
Το αστείο του πράγματος είναι πως ο cruiser κράζει τα Κινέζικα, αλλά η Leapmotor θα κατασκευάζει τα αυτοκίνητα της στο εργοστάσιο της Stellantis στην Ισπανία, ενώ 2000 Κινέζοι εργάτες έχουν μετακομίσει ήδη στην Σαραγόσα για να κατασκευάσουν το εργοστάσιο του σχήματος Stellantis-CATL για την παραγωγή μπαταριών για τα αυτοκίνητα του γκρουπ.
Ο λόγος που 2000 Κινέζοι έχουν μεταφερθεί στην Ισπανία, είναι πως δεν έβρισκαν τοπικούς εργάτες που να έχουν την τεχνογνωσία για να στήσουν και να λειτουργήσουν στα πρώτα του βήματα το εργοστάσιο! -
Το αστείο του πράγματος είναι πως ο cruiser κράζει τα Κινέζικα, αλλά η Leapmotor θα κατασκευάζει τα αυτοκίνητα της στο εργοστάσιο της Stellantis στην Ισπανία, ενώ 2000 Κινέζοι εργάτες έχουν μετακομίσει ήδη στην Σαραγόσα για να κατασκευάσουν το εργοστάσιο του σχήματος Stellantis-CATL για την παραγωγή μπαταριών για τα αυτοκίνητα του γκρουπ.
Ο λόγος που 2000 Κινέζοι έχουν μεταφερθεί στην Ισπανία, είναι πως δεν έβρισκαν τοπικούς εργάτες που να έχουν την τεχνογνωσία για να στήσουν και να λειτουργήσουν στα πρώτα του βήματα το εργοστάσιο!παντα οταν στηνεται ενα εργοστασιο ερχονται ανθρωποι απο την μαμα εταιρεια. Στηνεται η γραμμη παραγωγης, εκπαιδευουν κοσμο και σταδιακα φευγουν. Σιγουρα θα μεινουν καποιοι στην ισπανια να επιβλεπουν την κατασταση.
Δεν εχει να κανει με αδυναμια του ντοπιου εργατικου δυναμικου. -
Καλά οκ.
Αν είναι σαν το δικά μας τα βλαμμένα τα πιτσιρίκια που όλη μέρα ξύνουν τα παπαρια τους στις καφετέριες με το κινητό στο χέρι και περιμένουν επιδόματα και vouchers άνετα έρχονται και μένουν οι κινέζοι -
Καλά οκ.
Αν είναι σαν το δικά μας τα βλαμμένα τα πιτσιρίκια που όλη μέρα ξύνουν τα παπαρια τους στις καφετέριες με το κινητό στο χέρι και περιμένουν επιδόματα και vouchers άνετα έρχονται και μένουν οι κινέζοιΝαι, γιατί γεμίσαμε εργοστάσια αυτοκινήτων στην Ελλάδα που παρακαλάνε για εργατικά χέρια.
-
Τα πιτσιρίκια την παίζουν ολημερίς με το κινητο στο χέρι σκρολάροντας στα σοσιαλ μίντια, οι μπαρμπάδες την παίζουν ολημερίς με το τάμπλετ ή λάπτοπ στα μπούτια γράφοντας πίπες στα διάφορα φόρα. Βρείτε τις διαφορές και κερδίστε ένα βαουτσερ
-
Το αστείο του πράγματος είναι πως ο cruiser κράζει τα Κινέζικα, αλλά η Leapmotor θα κατασκευάζει τα αυτοκίνητα της στο εργοστάσιο της Stellantis στην Ισπανία, ενώ 2000 Κινέζοι εργάτες έχουν μετακομίσει ήδη στην Σαραγόσα για να κατασκευάσουν το εργοστάσιο του σχήματος Stellantis-CATL για την παραγωγή μπαταριών για τα αυτοκίνητα του γκρουπ.
Ο λόγος που 2000 Κινέζοι έχουν μεταφερθεί στην Ισπανία, είναι πως δεν έβρισκαν τοπικούς εργάτες που να έχουν την τεχνογνωσία για να στήσουν και να λειτουργήσουν στα πρώτα του βήματα το εργοστάσιο!παντα οταν στηνεται ενα εργοστασιο ερχονται ανθρωποι απο την μαμα εταιρεια. Στηνεται η γραμμη παραγωγης, εκπαιδευουν κοσμο και σταδιακα φευγουν. Σιγουρα θα μεινουν καποιοι στην ισπανια να επιβλεπουν την κατασταση.
Δεν εχει να κανει με αδυναμια του ντοπιου εργατικου δυναμικου.όχι. οι Κινέζοι έχουν τον δικό τους τροπο δουλειάς στο εξωτερικό. δηλ μεταφέρουν χιλιάδες δικούς τους εργάτες και τρέχουν αυτοί το εργοστάσιο για πάντα σε συνδυασμό με κάποιους λίγους ντόπιους. κάνουν εξαγωγή εργατικού δυναμικού. ο βασικός λόγος που γίνεται αυτό είναι για να εξασφαλίσουν την αποδοτική λειτουργία της επένδυσης τους. αν το κοιτάξεις θα το δεις. το ίδιο έχουν κάνει με τα έργα υποδομής που αναλαμβάνουν όπως σιδηρόδρομοι.
-
-
Και οι Κορεάτες πήγαν στην Αμερική για το εργοστάσιο αλλά τους συνέλαβαν σαν παράνομους…

-
Ο λόγος που 2000 Κινέζοι έχουν μεταφερθεί στην Ισπανία, είναι πως δεν έβρισκαν τοπικούς εργάτες που να έχουν την τεχνογνωσία για να στήσουν και να λειτουργήσουν στα πρώτα του βήματα το εργοστάσιο!
δεν ισχύει. πάντα έτσι δουλεύουν οι Κινέζοι.
Τι να σου πω, εγώ αυτό διάβασα στο Reuters!
China battery maker CATL to train Spanish workers for battery plant
But Spain lacks technical know-how for battery production, unions and auto industry representatives in Aragon told Reuters.
"We don't know this technology, these components - we've never made them before," said David Romeral, director general of CAAR Aragon, a network of automotive businesses in Aragon. "They're years ahead of us. All we can do is watch and learn."At the ceremony in Figueruelas on Wednesday, Spain's industry and tourism minister, Jordi Hereu, said technology transfer was "fundamental" to the project. "We need to learn from those who know," Hereu said, adding that Spain was "open and ready to collaborate and build with all countries of the world, especially China."
-
μπορεί πάντως γενικά αυτό έχω ακούσει για την Κίνα η οποία φτιάχνει λιμάνια δρόμους τρένα (δίκτυο) σε πολλές χώρες.
-
Καλά οκ.
Αν είναι σαν το δικά μας τα βλαμμένα τα πιτσιρίκια που όλη μέρα ξύνουν τα παπαρια τους στις καφετέριες με το κινητό στο χέρι και περιμένουν επιδόματα και vouchers άνετα έρχονται και μένουν οι κινέζοιΝαι, γιατί γεμίσαμε εργοστάσια αυτοκινήτων στην Ελλάδα που παρακαλάνε για εργατικά χέρια.
Καλά και όταν είχαμε εργοστάσια δεν είχε μεγάλη διαφορά στην κατάληξη...
-
«Έβγαλε» το τεστ με ταχύτητα 73 χλμ./ώρα.
Η μπαταρία είναι μέρος του πλαισίου για χαμηλό κέντρο βάρους.
Μεγάλη κλίση και ελαφρύ τιμόνι, αλλά το ESP κάνει καλή δουλειά -
-
ΕΡΧΟΜΑCΤΕ
https://bestsellingcarsblog.com/2025/12/germany-november-2025-market-up-2-5-byd-now-above-tesla-ytd/
Οι μάρκες που πουλάνε στην Ελλάδα μόλις και μετά βίας μπαίνουν στην δεκάδα στην Γερμανία! Κάτι Σιτροέν μόλις που μπαίνουν στην 20αδα...
-
Και στην Γαλλία ισχύουν τα αντίστοιχα με Ρενώ, Πεζό, Σιτροέν να είναι η τριάδα, μαζί με την Ντάτσια.
Η Τογιότα να κάνει 10-15 εκπτώσεις στα γιάρις μήπως πουλήσει κάτι και όλα τα υπόλοιπα.
Σε αυτές τις χώρες ο σωβινισμός στις μάρκες είναι καθεστώς και αφορά και τις εταιρείες τους.
Για αυτό ενώ η Πεζό είναι 13η και η Σιτροέν 17η η Οπελ είναι 6η...

Οπότε άλλο ένα ατυχές σχόλιο χέητερ πάει κουβά...

-
Χαιρετω την ομαδα των byd fans. Αρχικα να πω τι ωραια και ποιοτικα αυτοκινητα βγαζει αυτη η μαρκα! Πηγα σημερα να δω το seal u dmi και εμεινα παγωτο. Ποιοτητα εξαιρετικη, ανετα καθισματα, τεχνολογια απο αλλο πλανητη και ολα αυτα βασικος εξοπλισμος ετσι;
Χωροι καταπληκτικοι στην καμπινα αλλα χωρος αποσκευων μικρος για τον ογκο.
Εξαιρετικη αποκριση στην οθονη και χορταστικες ιντσες. Τεραστια ηλιοροφη και εξαιρετικης ποιοτητας χειρηστιρια.
Εχω παθει λιγο την πλακα μου γιατι περισσοτερο δεν του το ειχα. Και ολα αυτα με 36000 τελικη τιμη ολα μεσα.
Θα προσπαθησω να κλεισω ενα test deive τη βδομαδα που ερχεται.
Ειχα δει και το jaecoo πριν λιγο καιρο , οκ, αλλα δεν φτανει το byd σε καμια περιπτωση. Και μιλαμε για τα ιδια χρηματα.
Εχουμε καποιον κατοχο seal u dmi εδω;
-
Ωραίο αμάξι εφόσον είσαι σίγουρος ότι μπορείς να ζήσεις με τις τεράστιες διαστάσεις του. Μιλάμε για d suv μεγαλύτερο ακόμα και από το Σκόντα κοντιακ και από Χ3
Για αυτό περιμένουμε να δούμε το αττο 2 το πριζατο που είναι πολύ πιο μαζεμένο. -
Ειναι οντως μεγαλο αρκετα μεγαλο βασικα.
Νομιζω πως δεν ειναι θεμα αυτο αφου εχουμε το inster που καλυπτει το 80% της πολης.Το atto2 εχει αρκετα διαφορετικη αισθηση ποιοτητας στη καμπινα. Δεν ειναι κακη αλλα οταν τα συγκρινεις εχει τρομερη διαφορα υπερ του seal u dmi.
Απλα εντυπωσιαστηκα παρα πολυ απο το αυτοκινητο! Κανει πολλα κλικ….. να δουμε τωρα και πως παει στο δρομο!
-
Ειναι οντως μεγαλο αρκετα μεγαλο βασικα.
Νομιζω πως δεν ειναι θεμα αυτο αφου εχουμε το inster που καλυπτει το 80% της πολης.Το atto2 εχει αρκετα διαφορετικη αισθηση ποιοτητας στη καμπινα. Δεν ειναι κακη αλλα οταν τα συγκρινεις εχει τρομερη διαφορα υπερ του seal u dmi.
Απλα εντυπωσιαστηκα παρα πολυ απο το αυτοκινητο! Κανει πολλα κλικ….. να δουμε τωρα και πως παει στο δρομο!
σκεφτεσαι να δωσεις το tucson ή απλα πηγες να δεις στην byd για χαβαλε;
BYD forum

