-
-
Το αστείο του πράγματος είναι πως ο cruiser κράζει τα Κινέζικα, αλλά η Leapmotor θα κατασκευάζει τα αυτοκίνητα της στο εργοστάσιο της Stellantis στην Ισπανία, ενώ 2000 Κινέζοι εργάτες έχουν μετακομίσει ήδη στην Σαραγόσα για να κατασκευάσουν το εργοστάσιο του σχήματος Stellantis-CATL για την παραγωγή μπαταριών για τα αυτοκίνητα του γκρουπ.
Ο λόγος που 2000 Κινέζοι έχουν μεταφερθεί στην Ισπανία, είναι πως δεν έβρισκαν τοπικούς εργάτες που να έχουν την τεχνογνωσία για να στήσουν και να λειτουργήσουν στα πρώτα του βήματα το εργοστάσιο! -
Το αστείο του πράγματος είναι πως ο cruiser κράζει τα Κινέζικα, αλλά η Leapmotor θα κατασκευάζει τα αυτοκίνητα της στο εργοστάσιο της Stellantis στην Ισπανία, ενώ 2000 Κινέζοι εργάτες έχουν μετακομίσει ήδη στην Σαραγόσα για να κατασκευάσουν το εργοστάσιο του σχήματος Stellantis-CATL για την παραγωγή μπαταριών για τα αυτοκίνητα του γκρουπ.
Ο λόγος που 2000 Κινέζοι έχουν μεταφερθεί στην Ισπανία, είναι πως δεν έβρισκαν τοπικούς εργάτες που να έχουν την τεχνογνωσία για να στήσουν και να λειτουργήσουν στα πρώτα του βήματα το εργοστάσιο!παντα οταν στηνεται ενα εργοστασιο ερχονται ανθρωποι απο την μαμα εταιρεια. Στηνεται η γραμμη παραγωγης, εκπαιδευουν κοσμο και σταδιακα φευγουν. Σιγουρα θα μεινουν καποιοι στην ισπανια να επιβλεπουν την κατασταση.
Δεν εχει να κανει με αδυναμια του ντοπιου εργατικου δυναμικου. -
Καλά οκ.
Αν είναι σαν το δικά μας τα βλαμμένα τα πιτσιρίκια που όλη μέρα ξύνουν τα παπαρια τους στις καφετέριες με το κινητό στο χέρι και περιμένουν επιδόματα και vouchers άνετα έρχονται και μένουν οι κινέζοι -
Καλά οκ.
Αν είναι σαν το δικά μας τα βλαμμένα τα πιτσιρίκια που όλη μέρα ξύνουν τα παπαρια τους στις καφετέριες με το κινητό στο χέρι και περιμένουν επιδόματα και vouchers άνετα έρχονται και μένουν οι κινέζοιΝαι, γιατί γεμίσαμε εργοστάσια αυτοκινήτων στην Ελλάδα που παρακαλάνε για εργατικά χέρια.
-
Τα πιτσιρίκια την παίζουν ολημερίς με το κινητο στο χέρι σκρολάροντας στα σοσιαλ μίντια, οι μπαρμπάδες την παίζουν ολημερίς με το τάμπλετ ή λάπτοπ στα μπούτια γράφοντας πίπες στα διάφορα φόρα. Βρείτε τις διαφορές και κερδίστε ένα βαουτσερ
-
Το αστείο του πράγματος είναι πως ο cruiser κράζει τα Κινέζικα, αλλά η Leapmotor θα κατασκευάζει τα αυτοκίνητα της στο εργοστάσιο της Stellantis στην Ισπανία, ενώ 2000 Κινέζοι εργάτες έχουν μετακομίσει ήδη στην Σαραγόσα για να κατασκευάσουν το εργοστάσιο του σχήματος Stellantis-CATL για την παραγωγή μπαταριών για τα αυτοκίνητα του γκρουπ.
Ο λόγος που 2000 Κινέζοι έχουν μεταφερθεί στην Ισπανία, είναι πως δεν έβρισκαν τοπικούς εργάτες που να έχουν την τεχνογνωσία για να στήσουν και να λειτουργήσουν στα πρώτα του βήματα το εργοστάσιο!παντα οταν στηνεται ενα εργοστασιο ερχονται ανθρωποι απο την μαμα εταιρεια. Στηνεται η γραμμη παραγωγης, εκπαιδευουν κοσμο και σταδιακα φευγουν. Σιγουρα θα μεινουν καποιοι στην ισπανια να επιβλεπουν την κατασταση.
Δεν εχει να κανει με αδυναμια του ντοπιου εργατικου δυναμικου.όχι. οι Κινέζοι έχουν τον δικό τους τροπο δουλειάς στο εξωτερικό. δηλ μεταφέρουν χιλιάδες δικούς τους εργάτες και τρέχουν αυτοί το εργοστάσιο για πάντα σε συνδυασμό με κάποιους λίγους ντόπιους. κάνουν εξαγωγή εργατικού δυναμικού. ο βασικός λόγος που γίνεται αυτό είναι για να εξασφαλίσουν την αποδοτική λειτουργία της επένδυσης τους. αν το κοιτάξεις θα το δεις. το ίδιο έχουν κάνει με τα έργα υποδομής που αναλαμβάνουν όπως σιδηρόδρομοι.
-
-
Και οι Κορεάτες πήγαν στην Αμερική για το εργοστάσιο αλλά τους συνέλαβαν σαν παράνομους…

-
Ο λόγος που 2000 Κινέζοι έχουν μεταφερθεί στην Ισπανία, είναι πως δεν έβρισκαν τοπικούς εργάτες που να έχουν την τεχνογνωσία για να στήσουν και να λειτουργήσουν στα πρώτα του βήματα το εργοστάσιο!
δεν ισχύει. πάντα έτσι δουλεύουν οι Κινέζοι.
Τι να σου πω, εγώ αυτό διάβασα στο Reuters!
China battery maker CATL to train Spanish workers for battery plant
But Spain lacks technical know-how for battery production, unions and auto industry representatives in Aragon told Reuters.
"We don't know this technology, these components - we've never made them before," said David Romeral, director general of CAAR Aragon, a network of automotive businesses in Aragon. "They're years ahead of us. All we can do is watch and learn."At the ceremony in Figueruelas on Wednesday, Spain's industry and tourism minister, Jordi Hereu, said technology transfer was "fundamental" to the project. "We need to learn from those who know," Hereu said, adding that Spain was "open and ready to collaborate and build with all countries of the world, especially China."
-
μπορεί πάντως γενικά αυτό έχω ακούσει για την Κίνα η οποία φτιάχνει λιμάνια δρόμους τρένα (δίκτυο) σε πολλές χώρες.
-
Καλά οκ.
Αν είναι σαν το δικά μας τα βλαμμένα τα πιτσιρίκια που όλη μέρα ξύνουν τα παπαρια τους στις καφετέριες με το κινητό στο χέρι και περιμένουν επιδόματα και vouchers άνετα έρχονται και μένουν οι κινέζοιΝαι, γιατί γεμίσαμε εργοστάσια αυτοκινήτων στην Ελλάδα που παρακαλάνε για εργατικά χέρια.
Καλά και όταν είχαμε εργοστάσια δεν είχε μεγάλη διαφορά στην κατάληξη...
-
«Έβγαλε» το τεστ με ταχύτητα 73 χλμ./ώρα.
Η μπαταρία είναι μέρος του πλαισίου για χαμηλό κέντρο βάρους.
Μεγάλη κλίση και ελαφρύ τιμόνι, αλλά το ESP κάνει καλή δουλειά
BYD forum

