-
@fanis75 said in BMW 1 Series F70 (2024):
@panormus772 said in BMW 1 Series F70 (2024):
Ναι είναι, αλλά με τη μικρότερη εγγύηση (2ετή), για ότι μπορεί να σημαίνει για πιθανούς αγοραστές αυτό..
Tα καλά αμάξια δεν χρειάζονται μεγαλη εγγύηση για να πουλήσουν. Πουλάνε απο μονα τους λογω χαρακτηριστικών!
Σ'αυτή την κατηγορία χρημάτων και αγοραστών παίζει ρόλο και η εγγύηση.
Αν μιλάμε για κάποιον που μπορεί να δώσει 50.000-60.000 και πάνω μπορεί και να μην ενδιαφέρει.. -
@fanis75 said in BMW 1 Series F70 (2024):
@panormus772 said in BMW 1 Series F70 (2024):
Ναι είναι, αλλά με τη μικρότερη εγγύηση (2ετή), για ότι μπορεί να σημαίνει για πιθανούς αγοραστές αυτό..
Tα καλά αμάξια δεν χρειάζονται μεγαλη εγγύηση για να πουλήσουν. Πουλάνε απο μονα τους λογω χαρακτηριστικών!
Αρα τα Τουοτα δεν ειναι καλα

-
@alexandros-k said in BMW 1 Series F70 (2024):
Αρα τα Τουοτα δεν ειναι καλα

Προφανώς, τι λέω τόσα χρόνια! Ειναι τα καλύτερα στην κατηγορία τους, αλλά δεν συγκρίνονται με το υπέρτατο αμάξι = bmw!! H τογιότες ειναι για όσους μετράμε τα κουκιά, σιγά μην έχει κάποιος λεφτά και αγοράσει τογιότα (εκτός εαν ειναι LC).
-
0-100.......7.76 sec
100-0.......38 μέτρα @lap -
@panormus772 said in BMW 1 Series F70 (2024):
@fanis75 said in BMW 1 Series F70 (2024):
@panormus772 said in BMW 1 Series F70 (2024):
Ναι είναι, αλλά με τη μικρότερη εγγύηση (2ετή), για ότι μπορεί να σημαίνει για πιθανούς αγοραστές αυτό..
Tα καλά αμάξια δεν χρειάζονται μεγαλη εγγύηση για να πουλήσουν. Πουλάνε απο μονα τους λογω χαρακτηριστικών!
Σ'αυτή την κατηγορία χρημάτων και αγοραστών παίζει ρόλο και η εγγύηση.
Αν μιλάμε για κάποιον που μπορεί να δώσει 50.000-60.000 και πάνω μπορεί και να μην ενδιαφέρει..Δεν υπάρχει άνθρωπος που δεν τον ενδιαφέρει η εγγύηση
-
@a-d-p said in BMW 1 Series F70 (2024):
0-100.......7.76 sec
100-0.......38 μέτρα @lapΜάλλον πάτησε δυνατά τα φρένα.
-
-
Εντυπωσιακό εάν σκεφτούμε ότι αφήνει πίσω του αυτοκίνητα οπως το corolla που είναι και full hybrid, και λογικά είναι και φθηνότερο! Νομίζω καθοριστικό ρόλο παίζει το σήμα!! Εάν το λέγανε seat Leon h focus ας πούμε, αμφιβάλλω εάν θα ήταν στην πρώτη πεντάδα! Χωρίς βέβαια να υποτιμώ τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα
-
Tο σήμα της BMW στην τιμή που δίνεται την κάνουν "premium vfm". Η Corolla πάντως δεν είναι φτηνότερη στην αγορά από τον Άσσο. Η βασική πρέπει να είναι ακριβότερη από την 116. Δε νομίζω κιόλας ότι "φταίει" ο Άσος που είναι η Corolla χαμηλά στις πωλήσεις των C-Hatch. Την κανιβαλίζουν τα B και C SUV της Toyota που απευθύνονται σε αντίστοιχο budget.
-
Το πιο εντυπωσιακό είναι όσοι διαλέγουν τον "καλό" κινητήρα με τα 170 που λόγω της 48v έχει χώρο αποσκευών 300 λτ ! Ότι πρέπει για να πας ως το σούπερ μάρκετ!
Αμάξι 4.40μ με χώρο αποσκευών από σούπερ μίνι!
Δλδ αυτή την κωλομπαταρια δεν μπορούσαν να την βάλουν κάπου αλλού και όχι στον χώρο αποσκευών ώστε να κρατούσε τα 380 λτ του μη υβριδικου?
Όλα τα υπόλοιπα είναι γλυκά σε αυτό το αμάξι και στο τεστ ντραιβ που του είχα κάνει ήταν πάρα πολύ καλό και με ελαστικό κινητήρα και fun to drive και η τιμή βάζει γυαλια στον ανταγωνισμό που έχει παρόμοιες τιμές χωρίς το κύρος της μάρκας, την ποιότητα του άσου και όλα τα υπόλοιπα... -
@tkin73 said in BMW 1 Series F70 (2024):
Το πιο εντυπωσιακό είναι όσοι διαλέγουν τον "καλό" κινητήρα με τα 170 που λόγω της 48v έχει χώρο αποσκευών 300 λτ ! Ότι πρέπει για να πας ως το σούπερ μάρκετ!
Αμάξι 4.40μ με χώρο αποσκευών από σούπερ μίνι!
Δλδ αυτή την κωλομπαταρια δεν μπορούσαν να την βάλουν κάπου αλλού και όχι στον χώρο αποσκευών ώστε να κρατούσε τα 380 λτ του μη υβριδικου?
Όλα τα υπόλοιπα είναι γλυκά σε αυτό το αμάξι και στο τεστ ντραιβ που του είχα κάνει ήταν πάρα πολύ καλό και με ελαστικό κινητήρα και fun to drive και η τιμή βάζει γυαλια στον ανταγωνισμό που έχει παρόμοιες τιμές χωρίς το κύρος της μάρκας, την ποιότητα του άσου και όλα τα υπόλοιπα...Τα 300λτ δεν θα φθασουν σε οικογενειακο ταξιδι θεωρουμε σωστα?
Γιατι αν μιλαμε για ζευγαρι ειναι αρκετα.
Αυτο το προβλημα λυνεται ευκολα βαζοντας μια μπαγκαζιερα 300αρα (δεν χρειαζεται παραπανω) και κανεις οταν χρειαστεις διακοπες με 600λτ.
Στα καθημερινα αλλα και κοντινα ΣΚ δεν νομιζω οτι θα υπαρχει θεμα.
Οποτε και διαλεγεις το αυτοκινητο που σου κανει κλικ απο θεμα ομορφιας/σχεδιασμου/κινητηρα ή ο.τι αλλο και δεν αναγκαζεσαι σε λυση συμβιμαστικη λογω χωρου αποσκευων.
Εκτος και αν καποιος χρειαζεται καθημερινα 300+ λτ αποσκευων... -
Δε δικαιολογείται αμάξι 4.40 να έχει 300 λτ πορτ-μπαγκάζ, αυτό λέει ο φίλος από πάνω.
Είναι σοβαρό μειονέκτημα στη c κατηγορία.
Αν το παραβλεψεις αυτό, θα έρθει η ζωή (μωρά, μπαγκαζιερα) να στο θυμίσει
-
Καπου κανουν υποχωρησεις ολοι οι κατασκευαστες και καπου αλλου οχι.
Σιγουρα αντιστοιχο σκαρι 4.40 δεν θα εχει προτερηματα του Ασσου και παει λεγοντας. Ο μεσος ορος ειναι τα 350-380?
Αν σου κανει οδηγικα και συμπληρωνει κουτακια θα σε χαλασουν τα 50-80 λτ παρακατω? Εμενα προσωπικα οχι... -
@tkin73 said in BMW 1 Series F70 (2024):
Το πιο εντυπωσιακό είναι όσοι διαλέγουν τον "καλό" κινητήρα με τα 170 που λόγω της 48v έχει χώρο αποσκευών 300 λτ ! Ότι πρέπει για να πας ως το σούπερ μάρκετ!
Αμάξι 4.40μ με χώρο αποσκευών από σούπερ μίνι!
Δλδ αυτή την κωλομπαταρια δεν μπορούσαν να την βάλουν κάπου αλλού και όχι στον χώρο αποσκευών ώστε να κρατούσε τα 380 λτ του μη υβριδικου?
Όλα τα υπόλοιπα είναι γλυκά σε αυτό το αμάξι και στο τεστ ντραιβ που του είχα κάνει ήταν πάρα πολύ καλό και με ελαστικό κινητήρα και fun to drive και η τιμή βάζει γυαλια στον ανταγωνισμό που έχει παρόμοιες τιμές χωρίς το κύρος της μάρκας, την ποιότητα του άσου και όλα τα υπόλοιπα...Στα 380 lt της f40 συμπεριλαμβάνεται τραπεζοειδής χώρος κάτω από το κάλυμμα ;
-
@chrisk6 said in BMW 1 Series F70 (2024):
Καπου κανουν υποχωρησεις ολοι οι κατασκευαστες και καπου αλλου οχι.
Σιγουρα αντιστοιχο σκαρι 4.40 δεν θα εχει προτερηματα του Ασσου και παει λεγοντας. Ο μεσος ορος ειναι τα 350-380?
Αν σου κανει οδηγικα και συμπληρωνει κουτακια θα σε χαλασουν τα 50-80 λτ παρακατω? Εμενα προσωπικα οχι...Προσωπικά θα προτιμούσα αν είναι ένα αυτοκίνητο να έχει χώρους b-hatch, να έχει και εξωτερικές διαστάσεις b-hatch. Στο πίσω κάθισμα του 5θυρου Mini Cooper C μπορώ να πω ότι είμαι το ίδιο άνετα με τον Άσσο σε πόδια και κεφάλι αφού μπήκα από εκείνη την μικρή πίσω πόρτα που έχει. Γενικώς οι χώροι του Άσσου είναι στο απόλυτο κάτω όριο των C-hatch.
-
@shumakos said in BMW 1 Series F70 (2024):
Γενικώς οι χώροι του Άσσου είναι στο απόλυτο κάτω όριο των C-hatch.
Μπα, υπάρχει και η Κορόλα που έχει λιγότερους χώρους (για τους πίσω επιβάτες) από την σειρά 1.
-
Εκεί εστιάζω και εγώ το θέμα στον χώρο αποσκευών. Όταν έχω ένα αμάξι σχεδόν 4.40μ να με δυσκολεύει στο παρκάρισμα δεν νιώθω καλά ακόμα και σε καθημερινή βάση να ξέρω ότι έχω μόνο 300λτ.
Με την λογική έχω ακόμα ένα αμάξι οικογενειακό για ταξίδια ή έχω μόνο την κοπέλα μου για ταξίδια οκ αλλά για εμένα ο άσος σε μέγεθος και κόστος είναι οικογενειακό για να υπάρχει άλλο αμάξι να συμπληρώσει τις έλλειψεις του.
Επίσης σε ένα αμάξι με τόσο καλή οδηγική συμπεριφορά δεν θα έβαζα μπαγκαζιερα για να του την χαλάσω... -
@tkin73 said in BMW 1 Series F70 (2024):
Εκεί εστιάζω και εγώ το θέμα στον χώρο αποσκευών. Όταν έχω ένα αμάξι σχεδόν 4.40μ να με δυσκολεύει στο παρκάρισμα δεν νιώθω καλά ακόμα και σε καθημερινή βάση να ξέρω ότι έχω μόνο 300λτ.
Καθαρά ψυχολογικό ειναι και δεν έχει καμία πρακτική σημασία και ουσία. Εκτός εαν κάνεις ταξίδια-μετακόμιση κάθε ΣΚ. Αλλιώς, μια οικογένεια χρησιμοποιεί τον χώρο αποσκευών 1-2 φορές τον χρόνο.
-
@red_monster said in BMW 1 Series F70 (2024):
@tkin73 said in BMW 1 Series F70 (2024):
Το πιο εντυπωσιακό είναι όσοι διαλέγουν τον "καλό" κινητήρα με τα 170 που λόγω της 48v έχει χώρο αποσκευών 300 λτ ! Ότι πρέπει για να πας ως το σούπερ μάρκετ!
Αμάξι 4.40μ με χώρο αποσκευών από σούπερ μίνι!
Δλδ αυτή την κωλομπαταρια δεν μπορούσαν να την βάλουν κάπου αλλού και όχι στον χώρο αποσκευών ώστε να κρατούσε τα 380 λτ του μη υβριδικου?
Όλα τα υπόλοιπα είναι γλυκά σε αυτό το αμάξι και στο τεστ ντραιβ που του είχα κάνει ήταν πάρα πολύ καλό και με ελαστικό κινητήρα και fun to drive και η τιμή βάζει γυαλια στον ανταγωνισμό που έχει παρόμοιες τιμές χωρίς το κύρος της μάρκας, την ποιότητα του άσου και όλα τα υπόλοιπα...Στα 380 lt της f40 συμπεριλαμβάνεται τραπεζοειδής χώρος κάτω από το κάλυμμα ;
Νομίζω όλοι έτσι το υπολογίζουν. Σιγά μην άφηναν το χώρο κάτω εκτός υπολογισμού! Εδώ άλλοι υπολογίζουν μέχρι την οροφή για να εντυπωσιάσουν!
-
@fanis75 said in BMW 1 Series F70 (2024):
@tkin73 said in BMW 1 Series F70 (2024):
Εκεί εστιάζω και εγώ το θέμα στον χώρο αποσκευών. Όταν έχω ένα αμάξι σχεδόν 4.40μ να με δυσκολεύει στο παρκάρισμα δεν νιώθω καλά ακόμα και σε καθημερινή βάση να ξέρω ότι έχω μόνο 300λτ.
Καθαρά ψυχολογικό ειναι και δεν έχει καμία πρακτική σημασία και ουσία. Εκτός εαν κάνεις ταξίδια-μετακόμιση κάθε ΣΚ. Αλλιώς, μια οικογένεια χρησιμοποιεί τον χώρο αποσκευών 1-2 φορές τον χρόνο.
Δεν είναι ψυχολογικό το θέμα. Μιλάμε για τα συν και τα πλην.
Ας έβαζαν την μπαταρία κάτω από κάθισμα όπως κάνουν άλλοι. 300 λτ είναι κακό νούμερο το αμάξι. Γίνεται τελείως ρηχός ο χώρος.
BMW 1 Series F70 (2024)