-
@criuser said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@dg79 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@criuser said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
ενώ γελάει με τα ηλεκτρικά αφού τα 600 Χλμ θα έπρεπε να φορτίζουν πανάκριβα.
Το ηλεκτρικό θα ήθελε 50-55 ευρώ (μαξ) άρα πιο φθηνά από τη ψαρότρατα και θα έκανε πιο ήσυχο και άνετο ταξίδι.
Το ηλεκτρικό θα έκανε το μισό ταξίδι, γιατί τον άλλο μισό χρόνο θα φόρτιζε.
Και μάλιστα το Σάββατο κάτω από βροχή...
Έτσι, εδώ μόνο αλήθειες

ΔΟΙΑΔΩΣΤΕ

-
@jamesd said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Γέμισμα και το μοναδικό άγχος λίγο πριν ανάψει το λαμπάκι να ξανά γεμίσω και να πάω στη δουλειά μου.Αυτό το άγχος απλά όταν πάρεις ηλεκτρικό γίνεται: "το παρκάρω κάπου να φορτίζει".
Τα άλλα που λες δεν υπάρχουν γενικά. Μην τους βλέπεις εδώ που βγάζουν τα τεφτέρια και μετράνε για να αποδείξει ο ένας στον άλλος ποιός την έχει μικρότερη (την κατανάλωση).ΟΤΑΝ (αν) έρθει η ώρα να πάρετε όλοι ηλεκτρικά, δεν θα ασχολείσαι ούτε κ με την φόρτιση. Θα έχεις αργό φορτιστή δίπλα στο σπίτι σου και δίπλα στην εργασία σου και γρήγορους που με 10λεπτάκια στάση θα χώνεις 2 ημέρες αυτονομία στην χειρότερη.
Μην σκας. Ακόμα είναι νωρίς, μείνετε με hybrid.Σημείωση: τον πρώτο χρόνο που παίρνεις ηλεκτρικό είσαι όλη μέρα πάνω απο ένα app και ιδρώνεις, μετά, αν δεν θες, γιολο. Αρκεί βέβαια να πάρεις το σωστό αυτοκίνητο για την δουλειά που το θες. Όχι 208 για να κάνεις κάθε ημέρα Αθήνα-Πάτρα.
-
@nascar1 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@criuser said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@nascar1 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@criuser said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
ΠΣΚ ταξίδι Μεσσηνία και Αρκαδία με πολλές ορεινές διαδρομές 915 χλμ με 4,93 λ/100 μέση κατανάλωση 67 ευρώ.
Ποιος ενδιαφέρεται για υβριδικά γενικά ενώ γελάει με τα ηλεκτρικά αφού τα 600 Χλμ θα έπρεπε να φορτίζουν πανάκριβα.
Αφού λες ΠΣΚ σημαίνει ότι 2 βραδιά το ηλεκτρικό θα μπορούσε να φορτίζει φθηνά. Επίσης κάθε πρωί θα είχε φουλ μπαταρία άρα 350 plus χλμ αυτονομίας. Άρα μηδέν χρόνο για έξτρα ακριβές φορτίσεις!!!! Άρα μάλλον οι κάτοχοι ηλεκτρικών γελάνε... Επίσης να πούμε πόσες φορές άλλαξες ταχύτητες;; Ότι έφαγες τι 1/15ο της ζωής του λαδιού και η αλλαγή έρχεται πιο σύντομα;; Αααα προφανώς έφαγες και τακάκια αν και μάλλον οδηγείς συντηρητικά οπότε θα είναι μικρή... Φυσικά άκουγες το κροταλισμα του θηρίου.. Τέλος άραγε επιβαρυνες εκείνη την γ@μημενη καδένα των psa diesel ή είσαι τυχερός και έχεις αυτή των 8mm;;;
Δεν είδα στο πάρκινγκ να έχει φορτιστή το Ελίτ στην Καλαμάτα. Εχει θέσεις αναπήρων βεβαίως όπως είναι σωστό.
Επίσης αν έμενα σε άλλα ξενοδοχεία που δεν είχαν πάρκινγκ που θα φόρτιζα ? Σε κανένα λίντλ 2-3 χλμ μακριά και θα έπρεπε να παίρνω ταξί από εκεί μέχρι το ξενοδοχείο ? Και το κόστος αυτού δεν θα το μετρήσουμε να χαρεί και ο ντετόλ ?
Τι είναι αυτά που λέτε.
Ταχύτητα δεν άλλαξα ποτέ αφού έχω το άσπαστο αισιν, αλλά και 300 ροπή που ισοπεδώνει.
Να πω την αλήθεια με τόσα που γράφετε εδώ για τα άσπαστα αμάξια μας και τόση γκαντεμιά μερικές φορές με φοβίζει, την Παρασκευή το πρωί εκεί στο ξύπνημα είχα μια ανησυχία και για πρώτη φορά άνοιξα καπώ στο αιρκρος να δω λάδια και νερό.
Τα λάδια σωστά στην στάθμη τους όπως και το νερό. 1 χρόνο είχα να ανοίξω από το σέρβις. Σήμερα είχα προγραμματισμένο το φετεινό σέρβις του 6ου χρόνου των 90000 χλμ που όλα ήταν μια χαρά.
Αρα δεν έχασα το 1/15 του λαδιού μου γιατί θα το έβλεπαν σήμερα. Ούτε τα τακάκια είδαν να θέλουν κάτι, τα οποία τα έχω αλλάξει εδώ και 25000 χλμ.
Το κροτάλισμα είναι ο βρυχηθμός του λιονταριού και σε ευχαριστεί...
Το σφύριγμα της οχιάς που κάνουν τα ηλεκτρικά όχι...

Τέλος μου έχουν αλλάξει την καδένα σε 8 μμ εντός εγγύησης.
Λυπάμαι που σε στεναχώρησα...

Όλα καλά εκτός της τελευταίας πρότασης. Δηλαδή θα χαρώ αν πάθεις ζημιά;; Αυτό μου λες;; Δηλαδή μου βάζεις την ταμπέλα του κακού;;; Αν ναι πες το ξεκάθαρα για να μην ασχοληθώ ξανά με όσα γράφεις...Νομίζα ότι είμασταν μία ετερόκλητη ομάδα από άτομα που διαφωνούν αλλά στα πλαίσια κυρίως του πειράγματος.
χαχαχα
σε αλλον απευθυνεται....
κρυβεται.... -
@nascar1 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@criuser said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@nascar1 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@criuser said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
ΠΣΚ ταξίδι Μεσσηνία και Αρκαδία με πολλές ορεινές διαδρομές 915 χλμ με 4,93 λ/100 μέση κατανάλωση 67 ευρώ.
Ποιος ενδιαφέρεται για υβριδικά γενικά ενώ γελάει με τα ηλεκτρικά αφού τα 600 Χλμ θα έπρεπε να φορτίζουν πανάκριβα.
Αφού λες ΠΣΚ σημαίνει ότι 2 βραδιά το ηλεκτρικό θα μπορούσε να φορτίζει φθηνά. Επίσης κάθε πρωί θα είχε φουλ μπαταρία άρα 350 plus χλμ αυτονομίας. Άρα μηδέν χρόνο για έξτρα ακριβές φορτίσεις!!!! Άρα μάλλον οι κάτοχοι ηλεκτρικών γελάνε... Επίσης να πούμε πόσες φορές άλλαξες ταχύτητες;; Ότι έφαγες τι 1/15ο της ζωής του λαδιού και η αλλαγή έρχεται πιο σύντομα;; Αααα προφανώς έφαγες και τακάκια αν και μάλλον οδηγείς συντηρητικά οπότε θα είναι μικρή... Φυσικά άκουγες το κροταλισμα του θηρίου.. Τέλος άραγε επιβαρυνες εκείνη την γ@μημενη καδένα των psa diesel ή είσαι τυχερός και έχεις αυτή των 8mm;;;
Δεν είδα στο πάρκινγκ να έχει φορτιστή το Ελίτ στην Καλαμάτα. Εχει θέσεις αναπήρων βεβαίως όπως είναι σωστό.
Επίσης αν έμενα σε άλλα ξενοδοχεία που δεν είχαν πάρκινγκ που θα φόρτιζα ? Σε κανένα λίντλ 2-3 χλμ μακριά και θα έπρεπε να παίρνω ταξί από εκεί μέχρι το ξενοδοχείο ? Και το κόστος αυτού δεν θα το μετρήσουμε να χαρεί και ο ντετόλ ?
Τι είναι αυτά που λέτε.
Ταχύτητα δεν άλλαξα ποτέ αφού έχω το άσπαστο αισιν, αλλά και 300 ροπή που ισοπεδώνει.
Να πω την αλήθεια με τόσα που γράφετε εδώ για τα άσπαστα αμάξια μας και τόση γκαντεμιά μερικές φορές με φοβίζει, την Παρασκευή το πρωί εκεί στο ξύπνημα είχα μια ανησυχία και για πρώτη φορά άνοιξα καπώ στο αιρκρος να δω λάδια και νερό.
Τα λάδια σωστά στην στάθμη τους όπως και το νερό. 1 χρόνο είχα να ανοίξω από το σέρβις. Σήμερα είχα προγραμματισμένο το φετεινό σέρβις του 6ου χρόνου των 90000 χλμ που όλα ήταν μια χαρά.
Αρα δεν έχασα το 1/15 του λαδιού μου γιατί θα το έβλεπαν σήμερα. Ούτε τα τακάκια είδαν να θέλουν κάτι, τα οποία τα έχω αλλάξει εδώ και 25000 χλμ.
Το κροτάλισμα είναι ο βρυχηθμός του λιονταριού και σε ευχαριστεί...
Το σφύριγμα της οχιάς που κάνουν τα ηλεκτρικά όχι...

Τέλος μου έχουν αλλάξει την καδένα σε 8 μμ εντός εγγύησης.
Λυπάμαι που σε στεναχώρησα...

Όλα καλά εκτός της τελευταίας πρότασης. Δηλαδή θα χαρώ αν πάθεις ζημιά;; Αυτό μου λες;; Δηλαδή μου βάζεις την ταμπέλα του κακού;;; Αν ναι πες το ξεκάθαρα για να μην ασχοληθώ ξανά με όσα γράφεις...Νομίζα ότι είμασταν μία ετερόκλητη ομάδα από άτομα που διαφωνούν αλλά στα πλαίσια κυρίως του πειράγματος.
Τα γελάκια που είχα στο τέλος του μνμ είναι προφανές ότι απαντάω στο πείραγμα με πείραγμα...
Αλλά και στον άλλον που μυγιάστηκε τα ίδια του απαντάω...
-
Για να σπάσω τη μονοτονία των ρεκόρ κατανάλωσης σας....
Audi allroad c5 2.7t tip 11,2 lt/100km Γιάννενα - Νυμφαίο με ταχύτητες 100χαω....
Επιστροφή 12,2lt/100km με ταχύτητες 120-130-140χαω με βροχή......
Στην επιστροφή εκανα και relearning ξανά αφού την προηγούμενη φορά το δούλεψα κατευθείαν lpg .... βλακεία.
Πάντως μια w214 e300de με 25kwh μπαταρία θα την ήθελα χθες ξεχνώντας πιθανά προβλήματα. Υποθέτω ότι έχει ενεργές γρίλιες κτλ. Για να διατηρεί τον θερμικό ζεστό.
Α μπήκα ξανά στο corolla hybrid αυτό με το cvt και τη μικρή μπαταρία. Τραγικό κιβώτιο όπου δει ανηφόρα για μένα που θέλω να οδηγάω σαν να έχω ντίζελ..... Και πολύ θόρυβο. -
Δεν έσπασες τη μονοτονία, το ρεκόρ έσπασες.
-
@georgemit said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Δεν έσπασες τη μονοτονία, το ρεκόρ έσπασες.
Έχω χτυπήσει και 17,9

-
@w202-amg said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Για να σπάσω τη μονοτονία των ρεκόρ κατανάλωσης σας....

-
Υπάρχουν ρεκόρ χαμηλής κατανάλωσης!!!Προφανώς δεν σε ένοιαζε να σπάσεις κάτι τέτοιο! Επίσης το αυτοκίνητο δεν σου επιτρέπει κάτι τέτοιο!
-
Και ρεκόρ υψηλής κατανάλωσης!!!
Προσπάθησες να σπάσεις αυτό, πιστεύω!
Αλλά νομίζω ότι μπορούσες και καλύτερα!
Μην ασχολείσαι με ρεκόρ κατανάλωσης!!!
Και να κατακτήσεις κάποιο, πάντα μα πάντα κάποιος θα το σπάσει!!! -
-
@nickthetrib said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@w202-amg said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Για να σπάσω τη μονοτονία των ρεκόρ κατανάλωσης σας....

-
Υπάρχουν ρεκόρ χαμηλής κατανάλωσης!!!Προφανώς δεν σε ένοιαζε να σπάσεις κάτι τέτοιο! Επίσης το αυτοκίνητο δεν σου επιτρέπει κάτι τέτοιο!
-
Και ρεκόρ υψηλής κατανάλωσης!!!
Προσπάθησες να σπάσεις αυτό, πιστεύω!
Αλλά νομίζω ότι μπορούσες και καλύτερα!
Μην ασχολείσαι με ρεκόρ κατανάλωσης!!!
Και να κατακτήσεις κάποιο, πάντα μα πάντα κάποιος θα το σπάσει!!!Αρνητικής κατανάλωσης νομίζω μπορώ να σπάσω κάθε ρεκόρ

-
-
Με το γκράντ τσερόκι που είχα στην πόλη είχε 24-25 λίτρα και στο ταξίδι 18 - 19 με ταχύτητες τογιότα και ηλεκτρικών...

-
Δεν είχα/έχω αυτοκίνητα με τεράστια μοτέρ που να καίνε τόσο!
Αλλά πιστεύω ότι όπως γίνεται ανάπτυξη κινητήρων ώστε να καίνε όσο το δυνατόν λιγότερο, έτσι γίνεται ανάπτυξη κινητήρων ώστε να έχουν όσο το δυνατόν μεγαλύτερες ιπποδυνάμεις!!!
Πακέτο με τις μεγαλύτερες ιπποδυνάμεις πάει και η κατανάλωση!
Έχω κάψει σε ταξίδι με το αουρις (όλο ανοιχτό αυτοκινητόδρομο), πάνω από 10λ ανα 100χλμ.
Ήθελε προσπάθεια κάτι τέτοιο! Αλλά τι να κλάσει μπροστά στα κινητά περίπτερα με 3λιτρα μοτέρ τις δεκαετίας του 2000! -
Τετράλιτρο ήταν εξακύλινδρο...
Είχε και 4,7 οκτακύλινδρο....
-
Φάση έχουν οι τύποι που με 2 k04 και 450 άλογα λένε ότι είναι εμφανώς πιο οικονομικό μοτέρ.
@criuser η ml? -
Η ΜΛ ήταν πιο οικονομική με πιο εξελιγμένο κινητήρα 6κύλινδρο 3,5 λίτρων με 272 άλογα.
Στην πόλη 18-19, εκτός 12-13.
-
@criuser said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Με το γκράντ τσερόκι που είχα στην πόλη είχε 24-25 λίτρα και στο ταξίδι 18 - 19 με ταχύτητες τογιότα και ηλεκτρικών...

Σ΄έχω χαλαρά . Είχα πάρει μόλις βγήκε το Cayenne Turbo πρώτης γενιάς με το performance kit στα 521 άλογα

-
Παλιά θυμάμαι οι 4Τ είχαν γράψει ότι το ιδανικό αυτοκίνητο πρέπει να έχει τέσσερα δεκάρια:
- Κάτω από 10 δευτερόλεπτα στο 0-100.
- Κάτω από 10 κιλά ανά ίππο.
- Κάτω από 10 λίτρα στα 100 χιλιόμετρα.
Ε, πέρασαν τα χρόνια, και αποφάσισα να το πργματοποιήσω. Και αφού μεγάλωσα είπα ότι δεν θα αρκεστώ στα 10, αλλά έχω λεφτά για τα 8. Έτσι τα δύο πρώτα είναι κάτω από 8 και το τρίτο κάτω από 7. Δυστυχώς δεν το πήρα και 7θέσιο!
Στην αρχή ήμουν όλο χαρά, αλλά τώρα το συνήθησα και δεν μου φαίνεται και τίποτα συγκλονιστικό. Οπότε, κακά τα ψέματα, συνηθίζεις και τις επιδόσεις.
Κρίμα όμως που ποτέ δεν είχα ένα καλό ομαλό straight-six... Και μάλλον ούτε πρόκειται, εκτός αν αποφασίσω να αποκτήσω καμιά αντίκα όταν βγω στην σύνταξη.
-
@tgd said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Κρίμα όμως που ποτέ δεν είχα ένα καλό ομαλό straight-six...
Ειναι ωραία εμπειρία....για εμένα τα καλύτερα μοτέρ που έχω αποκτήσει ποτέ. Τρομερά γραμμική απόδοση, στροφάρισμα και φοβερός ήχος (μετά τους V8!).
-
@fanis75 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@tgd said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Κρίμα όμως που ποτέ δεν είχα ένα καλό ομαλό straight-six...
Ειναι ωραία εμπειρία....για εμένα τα καλύτερα μοτέρ που έχω αποκτήσει ποτέ. Τρομερά γραμμική απόδοση, στροφάρισμα και φοβερός ήχος (μετά τους V8!).
https://youtu.be/9zZcAJ-NEKo?si=JgUPy-dIjBa1qnPm
Μετά από αυτό ...το χάος?
Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά