- 
				
				
				
				
Πριν λίγο ήμουν μέσα σε ένα νοικιάρικο GLA 200 που παραδόξως, έχει (πολύ) περισσότερο χώρο για τα γόνατα των πίσω επιβατών απ τη ΨΨ.
(Το ΨΨ έχει πλατύ κάθισμα πίσω, καλή στήριξη του μηριαιου, μένει λιγότερο για τα γόνατα)
Μοιάζει πολύ στο σχήμα και τον όγκο.
Έχει σχεδόν το μισό πορτμπαγκάζ, ως προς το βάθος.Το ΨΨ, το GLA και το ερκρος μου, σε παραπλήσια χιλιόμετρα.
Ρε παιδιά... ναι νοικιάρικο, εντάξει, προφανώς δεν το καλομεταχειρίζονται.
Αλλά... ΕΤΡΙΖΕ ΟΛΌΚΛΗΡΟ το GLA.
Όπου και να το ακουμπούσες με ελαφρά πίεση, εσκουζε! Ταμπλό, χειρολαβές, καπλαμαδες... Η πίσω εταζερα και το τζάμι της 5ης πόρτας συντονιζαν κι ετριζαν. Η ανάρτηση θεοσκληρη, κοπανούσε, ειδικά για τους επιβάτες πίσω, ΨΨ κι ερκρος είναι βελουδενια σε σύγκριση... τι πραγμα ήταν αυτό, έτσι είναι τα Μερσεντες; - 
				
				
				
				
Μισό πορτ-μπαγκάζ ποιό; το ψψ ή το γκλα;
 - 
				
				
				
				
@piliourits said in TOYOTA FORUM:
Αλλά... ΕΤΡΙΖΕ ΟΛΌΚΛΗΡΟ το GLA.
Όπου και να το ακουμπούσες με ελαφρά πίεση, εσκουζε! Ταμπλό, χειρολαβές, καπλαμαδες... Η πίσω εταζερα και το τζάμι της 5ης πόρτας συντονιζαν κι ετριζαν. Η ανάρτηση θεοσκληρη, κοπανούσε, ειδικά για τους επιβάτες πίσω, ΨΨ κι ερκρος είναι βελουδενια σε σύγκριση... τι πραγμα ήταν αυτό, έτσι είναι τα Μερσεντες;Όχι, δεν είναι έτσι ένα φυσιολογικό gla .
Ο μόνος παράταιρος θόρυβος που ακούγεται είναι όταν ενεργοποιείται η κάμερα οπισθοπορείας. - 
				
				
				
				
@cirus said in TOYOTA FORUM:
@bill_hsd said in TOYOTA FORUM:
@cirus said in TOYOTA FORUM:
@bill_hsd said in TOYOTA FORUM:
@a-d-p
Αυτό το άρθρο το ανέβασες; Δεν θυμάμαι...
https://www.4troxoi.gr/epikairotita/marka-aytokinitoy-toyota-polytimoteri-ston-kosmo-tin-agapoyn-oi-ellines/?_gl=12vmwo6_upMQ.._gaMTAzMjgwNDI1My4xNzYxNTc3NjYz_ga_KLL52BLFZ7*czE3NjE1Nzc2NjIkbzEkZzAkdDE3NjE1Nzc2NjIkajYwJGwwJGgwΠού να είχαν και καλύτερα πλαστικά τα Toyota...

ναι ειναι η πρωτη σε πωλησεις. Το εχουμε πει και μερικες εκατομμυρια φορες. Γιαυτο την θεωρουν πολύτιμη επειδη πουλάει πολύ. ΠΡΟΦΑΝΕΣ
ειναι φτηνιαρικα μοντελα λογικο ειναι να εχουν μεγαλες πωλήσεις, και γω θα επαιρνα υπο προυποθεσεις. VFM και δεν σπανε δεν χαλάνε
και από ευρωπη μερια πρωτη σε πωλήσεις η Dacia ειναι..............
Αν σε νοιαζει ποσο πουλαει γιατι παιρνεις μεριδιο οκ
αν δεν παιρνεις μεριδιο για ποιον λογο ακριβως σε νοιαζει ποσο πουλάει, τι σχεση εχει με το ποσο καλό ειναι
Το διάβασες το άρθρο;
Δεν λεει για την πρώτη σε πωλήσεις, αλλά για την "πολυτιμότερη" μαρκα, με βάση την αξία της, η οποία υπολογίζεται με βάση τρία στοιχεία, τις οικονομικές δυνατότητες κάθε brand, τη «θέση» του μέσα στην αγορά που δρατηριοποιείται και την ισχύ του, η οποία ορίζεται ως η "ικανότητα της εταιρείας να δημιουργεί πιστότητα και, ως εκ τούτου, σταθερά υψηλή ζήτηση και σημαντικά κέρδη στο μέλλον".Εσυ διαβασες αυτο που εγραψα? γιατι εγω το διαβασα το αρθρο
Πολιτιμη για τι πραγμα? Πολιτιμη την ονομαζει γιατι ειναι μια μαρκα που ειναι σταθερα πρώτη σε πωλήσεις παγκοσμιως και τωρα και πιθανοτατα και στο μέλλον. ΑΥΤΟ την κάνει πολυτιμη.
Αν εχεις λοιπον μετοχες ειναι πολύτιμη γιατι θα ανεβασει και αλλο αξία, εμας ομως τι μας νοιαζει αυτό?
Οτι τα φτηνα μοντελα της οπως το yaris cross ειναι φτηνιαρικα και φαινεται της πλάκας ειναι δεδομενο ειτε ειναι πολύτιμη η μαρκα είτε οχι. Που ειναι , και γω το πιστευω , δεν το αμφισβητω καθόλου
Συνονόματε φίλε, @cirus
Άλλο "κάνω πωλησεις,γιατί είμαι φτηνιάρικος" και άλλο "είμαι πολύτιμος, γιατι έχω αξία που βασίζεται στην πιστότητα". Νομίζω καταλαβαίνεις τη διαφορά.
Για να χτίσει η Toyota πιστότητα (brand loyalty, που λένε και στο χωριό μου), μαλλον κάτι κάνει καλά.
Απο εκεί και πέρα, ούτε μετοχές στην Toyota έχω, ούτε κανένα άλλο προσωπικό συμφέρον.
Όπως εκφράζει ο καθένας την άποψή του και σχολιάζει αυτά που γράφω, αντίστοιχα έχω το δικαίωμα να το κάνω κι εγώ.
Χορτάσαμε από πλαστικά και "φύκια για μεταξωτές κορδέλες" απο τους premium και wannabe premium κατασκευαστές, που σε 2-3 χρονια σκορπάνε.
Ας δουμε και λίγο την ουσία (τεχνολογία αξιοπιστία, οικονομία, ασφάλεια, περιβάλλον κλπ.), έστω και με δήθεν μη ποιοτικά πλαστικά, αν και ξαναλέω προσωπικά δεν βλέπω καμία αισθητή διαφορά ποιότητας και δόξα τω Θεώ έχω μια κάποια εμπειρία και από "ζουληχτά" πλαστικά premium κατασκευαστών σε μη entry level μοντελα τους (3άρες BMW, ML350 W164 κλπ.).
Φιλικά παντα. - 
				
				
				
				
Πάντως εμένα η ML μου έτριζε από το 6μηνο...

 - 
				
				
				
				
@dstou said in TOYOTA FORUM:
Μισό πορτ-μπαγκάζ ποιό; το ψψ ή το γκλα;
Το Μερσεντες είχε σημαντικά λιγότερο βάθος απ το ΨΨ 1.8
Επίσης για κατανάλωση δεν σχολίασα.
Κινηθήκαμε προς νότιο Πήλιο, διαδρομές που ντίζελ ερκρος και ΨΨ γράφουν 4λτ ή λιγότερο. 8.1λτ έγραφε το GLA, αλλά δικαιολογώ εν μέρη ότι ήρθε από Λάρισα μάλλον αρκετά πατημένο, δεν ξέρω αν επηρέασε αυτό το μέσον όρο.Μιλάμε για συντονισμό που πήγε το μυαλό μου σε σοβαρά τρακαρισμένο.
Αλλά το εσωτερικό τρίξιμο σε κάθε άγγιγμα του σαλονιού, απίστευτο. - 
				
				
				
				
Με το συμπάθιο κιόλας αλλά το Yaris του 2007 ποιοτικά δεν έχει σχέση με τα τωρινά Toyota. Αυτό βέβαια ισχύει για όλες τις εταιρείες καθώς η ποιότητα έχει πέσει κατακόρυφα.
 - 
				
				
				
				
@criuser said in TOYOTA FORUM:
Πάντως εμένα η ML μου έτριζε από το 6μηνο...

Εμάς όχι απλά έτριζε η ML, αλλά χάλαγε και συνέχεια.
Κατι φούσκες Airmatic, πλακέτες του 7G-Tronic κλπ. τις είχε ψωμοτύρι και φευγαν τα χιλιάρικα βροχή, επειδή δεν ηταν leasing, αλλα αγορασμένη καινούρια ιδιωτικά.
Η χαρά του συνεργείου...Κάθε σχεδόν ταξιδι και πρόβλημα.
Την έδωσε ο πατέρας μου και ησυχάσαμε... - 
				
				
				
				
@kkostask said in TOYOTA FORUM:
Με το συμπάθιο κιόλας αλλά το Yaris του 2007 ποιοτικά δεν έχει σχέση με τα τωρινά Toyota. Αυτό βέβαια ισχύει για όλες τις εταιρείες καθώς η ποιότητα έχει πέσει κατακόρυφα.
Συμφωνώ.
Το ανέφερα κι εγω πρόσφατα.
Κάθε παλιότερη γενιά μοντέλου και καλύτερη ποιοτικά.
Απλά το έδωσα ως παράδειγμα, γιατί και τότε καποιοι θεωρούσαν τα πλαστικά του μέτρια. - 
				
				
				
				
@piliourits said in TOYOTA FORUM:
Πριν λίγο ήμουν μέσα σε ένα νοικιάρικο GLA 200 που παραδόξως, έχει (πολύ) περισσότερο χώρο για τα γόνατα των πίσω επιβατών απ τη ΨΨ.
(Το ΨΨ έχει πλατύ κάθισμα πίσω, καλή στήριξη του μηριαιου, μένει λιγότερο για τα γόνατα)
Μοιάζει πολύ στο σχήμα και τον όγκο.
Έχει σχεδόν το μισό πορτμπαγκάζ, ως προς το βάθος.Το ΨΨ, το GLA και το ερκρος μου, σε παραπλήσια χιλιόμετρα.
Ρε παιδιά... ναι νοικιάρικο, εντάξει, προφανώς δεν το καλομεταχειρίζονται.
Αλλά... ΕΤΡΙΖΕ ΟΛΌΚΛΗΡΟ το GLA.
Όπου και να το ακουμπούσες με ελαφρά πίεση, εσκουζε! Ταμπλό, χειρολαβές, καπλαμαδες... Η πίσω εταζερα και το τζάμι της 5ης πόρτας συντονιζαν κι ετριζαν. Η ανάρτηση θεοσκληρη, κοπανούσε, ειδικά για τους επιβάτες πίσω, ΨΨ κι ερκρος είναι βελουδενια σε σύγκριση... τι πραγμα ήταν αυτό, έτσι είναι τα Μερσεντες;Εδω τρίζει η GLC .Eιναι τοσο σκληρα τα πλαστικά που συντονίζουν.Και εχει μεγάλη διαφορα το τελευταιο μονοντέλο απο το προηγούμενο.
Αν αρχίσουμε να μιλάμε και για βλαβες ...αστο.Ειδικά η plug -in πολυ συχνα προβλήματα. - 
				
				
				
				
Το Μερσεντες είχε σημαντικά λιγότερο βάθος απ το ΨΨ 1.8
Έτσι εξηγείται λοιπόν ο επιπλέον χώρος στην καμπίνα. Έχουν τραβήξει το κάθισμα πίσω, τρώγοντας χώρο από το πορτμπαγκάζ, και δίνοντας στους επιβάτες.
 - 
				
				
				
				
@bill_hsd said in TOYOTA FORUM:
@criuser said in TOYOTA FORUM:
Πάντως εμένα η ML μου έτριζε από το 6μηνο...

Εμάς όχι απλά έτριζε η ML, αλλά χάλαγε και συνέχεια.
Κατι φούσκες Airmatic, πλακέτες του 7G-Tronic κλπ. τις είχε ψωμοτύρι και φευγαν τα χιλιάρικα βροχή, επειδή δεν ηταν leasing, αλλα αγορασμένη καινούρια ιδιωτικά.
Η χαρά του συνεργείου...Κάθε σχεδόν ταξιδι και πρόβλημα.
Την έδωσε ο πατέρας μου και ησυχάσαμε...Εμένα λήζινγκ και μου έδινε την ευκαιρία να γνωρίσω και άλλα αμάξια όσο ήταν στο συνεργείο...

 - 
				
				
				
				
@bill_hsd said in TOYOTA FORUM:
@a-d-p
Αυτό το άρθρο το ανέβασες; Δεν θυμάμαι...
https://www.4troxoi.gr/epikairotita/marka-aytokinitoy-toyota-polytimoteri-ston-kosmo-tin-agapoyn-oi-ellines/?_gl=12vmwo6_upMQ.._gaMTAzMjgwNDI1My4xNzYxNTc3NjYz_ga_KLL52BLFZ7*czE3NjE1Nzc2NjIkbzEkZzAkdDE3NjE1Nzc2NjIkajYwJGwwJGgwΠού να είχαν και καλύτερα πλαστικά τα Toyota...

Ναι, αλλά σε άλλο τοπικό
 - 
				
				
				
				
@bill_hsd said in TOYOTA FORUM:
@cirus said in TOYOTA FORUM:
@bill_hsd said in TOYOTA FORUM:
@cirus said in TOYOTA FORUM:
@bill_hsd said in TOYOTA FORUM:
@a-d-p
Αυτό το άρθρο το ανέβασες; Δεν θυμάμαι...
https://www.4troxoi.gr/epikairotita/marka-aytokinitoy-toyota-polytimoteri-ston-kosmo-tin-agapoyn-oi-ellines/?_gl=12vmwo6_upMQ.._gaMTAzMjgwNDI1My4xNzYxNTc3NjYz_ga_KLL52BLFZ7*czE3NjE1Nzc2NjIkbzEkZzAkdDE3NjE1Nzc2NjIkajYwJGwwJGgwΠού να είχαν και καλύτερα πλαστικά τα Toyota...

ναι ειναι η πρωτη σε πωλησεις. Το εχουμε πει και μερικες εκατομμυρια φορες. Γιαυτο την θεωρουν πολύτιμη επειδη πουλάει πολύ. ΠΡΟΦΑΝΕΣ
ειναι φτηνιαρικα μοντελα λογικο ειναι να εχουν μεγαλες πωλήσεις, και γω θα επαιρνα υπο προυποθεσεις. VFM και δεν σπανε δεν χαλάνε
και από ευρωπη μερια πρωτη σε πωλήσεις η Dacia ειναι..............
Αν σε νοιαζει ποσο πουλαει γιατι παιρνεις μεριδιο οκ
αν δεν παιρνεις μεριδιο για ποιον λογο ακριβως σε νοιαζει ποσο πουλάει, τι σχεση εχει με το ποσο καλό ειναι
Το διάβασες το άρθρο;
Δεν λεει για την πρώτη σε πωλήσεις, αλλά για την "πολυτιμότερη" μαρκα, με βάση την αξία της, η οποία υπολογίζεται με βάση τρία στοιχεία, τις οικονομικές δυνατότητες κάθε brand, τη «θέση» του μέσα στην αγορά που δρατηριοποιείται και την ισχύ του, η οποία ορίζεται ως η "ικανότητα της εταιρείας να δημιουργεί πιστότητα και, ως εκ τούτου, σταθερά υψηλή ζήτηση και σημαντικά κέρδη στο μέλλον".Εσυ διαβασες αυτο που εγραψα? γιατι εγω το διαβασα το αρθρο
Πολιτιμη για τι πραγμα? Πολιτιμη την ονομαζει γιατι ειναι μια μαρκα που ειναι σταθερα πρώτη σε πωλήσεις παγκοσμιως και τωρα και πιθανοτατα και στο μέλλον. ΑΥΤΟ την κάνει πολυτιμη.
Αν εχεις λοιπον μετοχες ειναι πολύτιμη γιατι θα ανεβασει και αλλο αξία, εμας ομως τι μας νοιαζει αυτό?
Οτι τα φτηνα μοντελα της οπως το yaris cross ειναι φτηνιαρικα και φαινεται της πλάκας ειναι δεδομενο ειτε ειναι πολύτιμη η μαρκα είτε οχι. Που ειναι , και γω το πιστευω , δεν το αμφισβητω καθόλου
Συνονόματε φίλε, @cirus
Άλλο "κάνω πωλησεις,γιατί είμαι φτηνιάρικος" και άλλο "είμαι πολύτιμος, γιατι έχω αξία που βασίζεται στην πιστότητα". Νομίζω καταλαβαίνεις τη διαφορά.
Για να χτίσει η Toyota πιστότητα (brand loyalty, που λένε και στο χωριό μου), μαλλον κάτι κάνει καλά.
Απο εκεί και πέρα, ούτε μετοχές στην Toyota έχω, ούτε κανένα άλλο προσωπικό συμφέρον.
Όπως εκφράζει ο καθένας την άποψή του και σχολιάζει αυτά που γράφω, αντίστοιχα έχω το δικαίωμα να το κάνω κι εγώ.
Χορτάσαμε από πλαστικά και "φύκια για μεταξωτές κορδέλες" απο τους premium και wannabe premium κατασκευαστές, που σε 2-3 χρονια σκορπάνε.
Ας δουμε και λίγο την ουσία (τεχνολογία αξιοπιστία, οικονομία, ασφάλεια, περιβάλλον κλπ.), έστω και με δήθεν μη ποιοτικά πλαστικά, αν και ξαναλέω προσωπικά δεν βλέπω καμία αισθητή διαφορά ποιότητας και δόξα τω Θεώ έχω μια κάποια εμπειρία και από "ζουληχτά" πλαστικά premium κατασκευαστών σε μη entry level μοντελα τους (3άρες BMW, ML350 W164 κλπ.).
Φιλικά παντα.Σέβομαι και την γνώμη σου και βαριέμαι να το αναλύσω περισσότερο. Ουσία φίλε bill έχουν και οι Honda , Mazda απλά έχουν και ποιότητα , όχι φύκια με μεταξωτές κορδέλες. Άσε τους Ευρωπαίους απέξω να συνεννοηθούμε γιατί αν τους βάλεις είναι μεγάλη συζήτηση.
Δεν λέω ότι ποιοτικά το Toyota προϊόν είναι κάτι κακό γιατί δεν χαλάει και αντέχει στον χρονο . Αλλά πονάνε και τα μάτια να το βλέπεις μέσα έξω και την φτηνοτητα που βγάζει. Αφαιρώ ακριβές εκδόσεις και Lexus γιατί εκεί τουλάχιστον δεν είναι χάλια τα πράγματα .
 - 
				
				
				
				
@piliourits said in TOYOTA FORUM:
Πριν λίγο ήμουν μέσα σε ένα νοικιάρικο GLA 200 που παραδόξως, έχει (πολύ) περισσότερο χώρο για τα γόνατα των πίσω επιβατών απ τη ΨΨ.
(Το ΨΨ έχει πλατύ κάθισμα πίσω, καλή στήριξη του μηριαιου, μένει λιγότερο για τα γόνατα)
Μοιάζει πολύ στο σχήμα και τον όγκο.
Έχει σχεδόν το μισό πορτμπαγκάζ, ως προς το βάθος.Το ΨΨ, το GLA και το ερκρος μου, σε παραπλήσια χιλιόμετρα.
Ρε παιδιά... ναι νοικιάρικο, εντάξει, προφανώς δεν το καλομεταχειρίζονται.
Αλλά... ΕΤΡΙΖΕ ΟΛΌΚΛΗΡΟ το GLA.
Όπου και να το ακουμπούσες με ελαφρά πίεση, εσκουζε! Ταμπλό, χειρολαβές, καπλαμαδες... Η πίσω εταζερα και το τζάμι της 5ης πόρτας συντονιζαν κι ετριζαν. Η ανάρτηση θεοσκληρη, κοπανούσε, ειδικά για τους επιβάτες πίσω, ΨΨ κι ερκρος είναι βελουδενια σε σύγκριση... τι πραγμα ήταν αυτό, έτσι είναι τα Μερσεντες;Το εχει πει ο μεγιστος πριν αρκετα χρονια
«Γερμανικη τεχνολογια και μλκιες!»
«Δεν επερνα ενα ντατσουν να κανω την δουλεια μου.»

 - 
				
				
				
				
Η εμπειρία μου από τα toyota που πέρασαν απο τα χερια μου ως προς την ποιότητα τους
Yaris Cross Hybrid (made in France) > iQ 2009 (m.i. Japan)=Corolla 2007 (J)>Yaris 2014 (m.i.F)>Aygo 2021 made κάπου στην Ευρώπη

Τα πλαστικά του YC του '22 είναι καλλίτερα απo όλα πλην της corolla.
To infotaiment στο YC / Αygo άριστα με τις κάμερές τους τα bluetouth να συνδέονται πάντα και το adroid auto να λύνει τα χέρια.
Στο yaris diesel που πούλησα πριν 3 μήνες το εργοστασιακό gps δούλευε ακόμα μετα απο 11 χρόνια και είχε την καλλίτερη ποιότητα ήχου σε ραδιοφωνικούς σταθμούς και στα cd.
To YC παρόλο όμως που δεν έχει ξεχωριστά twitter οταν παίζει spotify ακούγεται σαν cd , μάλλον προσλάβαν κάποιον τεχνικό ήχου για τις ρυθμίσεις που είναι αστέρι
Αυτό όμως που δίνει με διαφορά την πρώτη θέση στο ΥC στην απτή ποιότητα είναι η λειτουργία των ηλεκτρικών παραθύρων .
Είναι τα πιο γρήγορα στο πάνω κάτω από όλα τα αυτοκίνητα που πέρασαν από τα χέρια μου ασχέτως κατασκευαστή.
Έχουν λειτουργία από το τηλεχειριστήριο όλα μαζί πάνω κάτω όπως στα ford BMW ,χρησιμότατο το καλοκαίρι .
Είναι όλα αυτόματα ! δάκρυσα που το γράφω είχα στο mondeo του ΄01 και ξανα έχω μετα απο 20 χρόνια !
Δεν τρίζουν όπως στο iQ και το παλιό μου yaris όταν είναι στην μέση.Γενικά το YC τώρα που κλείνει 3 χρόνια δεν τρίζει, έπεσα μάλλον σε καλή φουρνιά , δούλευαν καλά τα ρομπότ για τις ηλεκτροπόντες

και δεν έγραψα τίποτα για αξιοπιστία, καταναλώσεις, διαστημική υβριδική τεχνολογία ,adas για σεμινάριο κλπ

 - 
				
				
				
				
Για yaris cross επιβεβαιώνω. Πολυ καλη ποιότητα για την κατηγορία του. Το σημαντικότερο? Δεν τρίζει τίποτα! Ολα δουλεύουν άψογα μετα απο 50000 χλμ.
 - 
				
				
				
				
@mariolas said in TOYOTA FORUM:
Για yaris cross επιβεβαιώνω. Πολυ καλη ποιότητα για την κατηγορία του. Το σημαντικότερο? Δεν τρίζει τίποτα! Ολα δουλεύουν άψογα μετα απο 50000 χλμ.
Στο δικό μου το αποδίδω και στα ελαστικά 205/65/16, ποια διάσταση εχει το δικό σου;
 - 
				
				
				
				
Αν θυμάμαι καλά γιατι τώρα τα άλλαξα. Ειναι 215 55 17
 - 
				
				
				
				
 
		
		TOYOTA FORUM