-
Ο 1001cars ο οποίος έχει ακέραιες δοκιμές είχε μετρήσει το 2024 μοντέλο στα 7,5λ με ταχύτητα 130kph. Καθώς οι αλλαγές στο νέο μοντέλο είναι αρκετές χωρίς όμως κάποια ριζοσπαστική λύση, περιμένει κανείς μια μικρή βελτίωση, σίγουρα όχι αυτό που λέει ο Τόμας, θα είναι πιο κοντά στα 7λ.
-
Το πρόβλημα με το mild ήταν η κατανάλωση σε αστική χρήση, επειδή είχα κάνει td τέλη 2023 και το είχα πάει μέχρι και λιμανάκια Βάρκιζας περίπου μια ώρα το κράτησα, ήταν ένας από τους βασικούς λόγους που δεν το είχα επιλέξει, ήταν το τρίτο πιο ενεργοβόρο μετά το tucson και sportage (τα 48v όχι τα hev), το qq αν θυμάμαι καλά είχε μέση κατανάλωση διαδρομής 8,5λ, το tucson γύρω στα 10λ όπως και το sportage. Το αν καταναλώνει 7 αντί 7,5 στην εθνική στα 130 χλμ. αντί 6 λ.χ. ενός hev είναι αμελητέο κατά τη γνώμη μου. Το πρόβλημα του mild qq είναι η αδικαιολόγητα υψηλή κατανάλωση εντός Αθήνας.
-
Η αλήθεια είναι πως πιο αντιπροσωπευτικό και σε πραγματικές συνθήκες, θεωρώ μια διαδρομή με τιμή κατανάλωσης με μ.ω.τ., παρά μια τιμή με 1-2 λεπτά που θα πιάσεις τα 130 km/h.
Με μ.ω.τ. 105-110 km/h σε διαδρομές (200 και 350 χλμ.), έχω δει 6,7-6,8lt/100km. -
@panormus772 said in Nissan Qashqai 2021:
@vdx said in Nissan Qashqai 2021:
Ο Thomas αναφέρει στο τέλος του βίντεο ότι σε αυτοκινητόδρομο με ταχύτητα ~130 η κατανάλωση θα είναι ~6.0λτ.
Στο ανανεωμένο.
Στο προηγούμενο θα δεις και 6,5-7,0 με 125-130 km/h (σε ευθεία).Φυσιολογική κατανάλωση αν αναλογιστούμε ότι ένα diesel σε αντίστοιχες συνθήκες είναι στα ~5
-
@vdx said in Nissan Qashqai 2021:
Φυσιολογική κατανάλωση αν αναλογιστούμε ότι ένα diesel σε αντίστοιχες συνθήκες είναι στα ~5
Για σύγκριση στο ίδιο video έχει το tig 2,0 tdi awd 6,9 και glc 220d awd 6,4
-
@ataim said in Nissan Qashqai 2021:
@vdx said in Nissan Qashqai 2021:
Φυσιολογική κατανάλωση αν αναλογιστούμε ότι ένα diesel σε αντίστοιχες συνθήκες είναι στα ~5
Για σύγκριση στο ίδιο video έχει το tig 2,0 tdi awd 6,9 και glc 220d awd 6,4
Έγραψα 5 αυθαίρετα και χωρίς πλ σκέψη. Οπότε γιατί τόση γκρίνια εφόσον καίει περίπου όσο ένα diesel στα ταξίδια και εντός αστικού ιστού στα ίδια επίπεδα με Toyota.
-
@vdx said in Nissan Qashqai 2021:
@ataim said in Nissan Qashqai 2021:
@vdx said in Nissan Qashqai 2021:
Φυσιολογική κατανάλωση αν αναλογιστούμε ότι ένα diesel σε αντίστοιχες συνθήκες είναι στα ~5
Για σύγκριση στο ίδιο video έχει το tig 2,0 tdi awd 6,9 και glc 220d awd 6,4
Έγραψα 5 αυθαίρετα και χωρίς πλ σκέψη. Οπότε γιατί τόση γκρίνια εφόσον καίει περίπου όσο ένα diesel στα ταξίδια και εντός αστικού ιστού στα ίδια επίπεδα με Toyota.
Μάλλον επειδή είναι 4-5 χιλιάρικα ακριβότερο από το αντίστοιχο τουοτα

-
@a-d-p said in Nissan Qashqai 2021:
@vdx said in Nissan Qashqai 2021:
@ataim said in Nissan Qashqai 2021:
@vdx said in Nissan Qashqai 2021:
Φυσιολογική κατανάλωση αν αναλογιστούμε ότι ένα diesel σε αντίστοιχες συνθήκες είναι στα ~5
Για σύγκριση στο ίδιο video έχει το tig 2,0 tdi awd 6,9 και glc 220d awd 6,4
Έγραψα 5 αυθαίρετα και χωρίς πλ σκέψη. Οπότε γιατί τόση γκρίνια εφόσον καίει περίπου όσο ένα diesel στα ταξίδια και εντός αστικού ιστού στα ίδια επίπεδα με Toyota.
Μάλλον επειδή είναι 4-5 χιλιάρικα ακριβότερο από το αντίστοιχο τουοτα

Με πλ ποιοτικότερο εσωτερικό όμως. Δεν λέω ότι αυτό απαραίτητα δικαιολογεί την τιμή…. Επίσης αν το πετύχεις σε προσφορά η διαφορά είναι πλ μικρότερη!
-
@nasosto said in Nissan Qashqai 2021:
Έγιναν τα πρώτα 3000 χλμ. και νομίζω πως είναι ένα καλό δείγμα για τα πρώτα στοιχεία που αφορούν στην κατανάλωση.
Η χρήση -όπως είχα γράψει- είναι 80% αυτοκινητόδρομοι και επαρχιακοί δρόμοι, συνήθως με οικογένεια-αποσκευές και 20% εντός πόλης, συνήθως οδηγός-συνοδηγός χωρίς αποσκευές.
Όπως μπορείτε να διακρίνετε οι συνθήκες δεν είναι και τόσο ιδανικές με 38 βαθμούς και λειτουργία του κλιματισμού συνεχώς.

Βάζω και μία φώτο που δείχνει τη στιγμιαία κατανάλωση στα 11 λτ/100χλμ. Μάλλον δεν έχω και τόσο ελαφρύ πόδι.


8,1 λίτρα λοιπόν. Πολλά ή λίγα, αυτά είναι. Όπως και νά 'χει, καλές και ασφαλείς διαδρομές σε όλους!
Το απόγευμα που θα επιστρέψω θα αναρτήσω νεότερα αποτελέσματα.
N-Connecta 1.3lt 158ps Hybrid X-Tronic 4WD. -
@vdx said in Nissan Qashqai 2021:
@a-d-p said in Nissan Qashqai 2021:
@vdx said in Nissan Qashqai 2021:
@ataim said in Nissan Qashqai 2021:
@vdx said in Nissan Qashqai 2021:
Φυσιολογική κατανάλωση αν αναλογιστούμε ότι ένα diesel σε αντίστοιχες συνθήκες είναι στα ~5
Για σύγκριση στο ίδιο video έχει το tig 2,0 tdi awd 6,9 και glc 220d awd 6,4
Έγραψα 5 αυθαίρετα και χωρίς πλ σκέψη. Οπότε γιατί τόση γκρίνια εφόσον καίει περίπου όσο ένα diesel στα ταξίδια και εντός αστικού ιστού στα ίδια επίπεδα με Toyota.
Μάλλον επειδή είναι 4-5 χιλιάρικα ακριβότερο από το αντίστοιχο τουοτα

Με πλ ποιοτικότερο εσωτερικό όμως. Δεν λέω ότι αυτό απαραίτητα δικαιολογεί την τιμή…. Επίσης αν το πετύχεις σε προσφορά η διαφορά είναι πλ μικρότερη!
Εγώ δεν διαφωνώ μαζί σου.....
Με την τρέχουσα προσφορά (-2000), είναι 5000€ ακριβότερο από την cc active+ και 2500€ από την Style (όλα με απλό χρώμα) -
@panormus772 said in Nissan Qashqai 2021:
@kostasiour said in Nissan Qashqai 2021:
@zt13 said in Nissan Qashqai 2021:
@axel12p said in Nissan Qashqai 2021:
Καλή η κατανάλωση που αναφέρει ο Thomas στην δοκιμή του, αλλά την εμπιστεύεσαι την Nissan για να το αγοράσεις;
To Mild Hybrid εντός πόλης πίνει τον πάτο του....το E-Power είναι αρκετά οικονομικό.
Έχεις εικόνα περίπου για τι καταναλώσεις μιλάμε;
@a-d-p said in Nissan Qashqai 2021:
@ataim said in Nissan Qashqai 2021:
@kger said in Nissan Qashqai 2021:
.... ειναι να θες ένα αυτοκίνητο με αίσθηση λειτουργίας ηλεκτρικού.....
Μάλλον στην Nissan δεν έχουν οδηγήσει ηλεκτρικά, έχεις ένα αυτοκίνητο με αίσθηση λειτουργίας series hybrid όπως συμβαίνει σε όλα τα series hybrid με την κατανάλωση καυσίμου να εκτινάσσεται σε ταξίδια με υψηλές ταχύτητες. Όπως διάβασα ένα ωραίο σχόλιο στο youtube η παραπάνω λύση είναι σαν να προσπαθείς να κόψεις ανεπιτυχώς το κάπνισμα.
O @dimsabas δεν συμφωνεί μαζί σου



https://cartalk.gr/nissan-qashqai-e-power-190/Φυσικά, Θα είχε ενδιαφέρον να το δοκιμάσει τώρα που έχει το πρότυπο της κατηγορίας


Πολύ ενδιαφέρον αυτό που γράφει εδώ:
Ύστερα, όταν θεωρήσει ότι η μπαταρία δεν πρέπει να φορτίσει άλλο, απλώς κόβει την ανάκτηση χωρίς προειδοποίηση κι εσύ μένεις στα κρύα του λουτρού. Φανταστείτε να κατεβαίνετε μια μεγάλη κατηφόρα κι ενώ φρενάρει επαρκώς, στα τελευταία μέτρα να μηδενίσει την ανάκτηση και να αρχίσει να επιταχύνει ανεξέλεγκτα. Ασπρίζουν μερικές τριχούλες μέχρι να πέσεις άγαρμπα στο φρένο. Γενικώς τα συστήματα της Nissan είναι πολύ βοηθητικά αλλά δεν ξέρεις πότε θα πάνε διάλειμμα για τσιγάρο και θα σε αφήσουν σύξυλο.Κατεβαίνοντας μεγάλη κατηφόρα (από Κάλαμο προς παραλία Αγ.Αποστόλων),βαζοντας στο B τον επιλογέα δεν το έχω παρατηρήσει αυτό.Γεμίζει full την μπαταρία,αλλά ο κινητήρας συνεχίζει να σε κόβει.
Αν τον αφήσεις στο D (κι ειδικά στο πρόγραμμα Eco),τότε ναι,η ανάκτηση είναι μικρότερη -έως μηδενική με Eco που κάνει και sailing-.ΟΚ καλό αυτό. Δεν θα περίμενα απο την nissan να μην δουλευει σωστά το "engine braking". Ισως στο αρθρο να αναφερεται στο e-pedal, που και παλι δεν θα το περιμενα ουτε αυτο, τελοσπαντων.
Μιλαμε παντα για το e-power σωστα; Εκει που γράφεις "αλλά ο κινητήρας συνεχίζει να σε κόβει.", όντως νιώθεις/ακούς τον κινητήρα να ανεβάζει στροφές όταν το αυτοκίνητο κόβει ταχύτητα με τον επιλογέα σε B;
-
@a-d-p said in Nissan Qashqai 2021:
@vdx said in Nissan Qashqai 2021:
@a-d-p said in Nissan Qashqai 2021:
@vdx said in Nissan Qashqai 2021:
@ataim said in Nissan Qashqai 2021:
@vdx said in Nissan Qashqai 2021:
Φυσιολογική κατανάλωση αν αναλογιστούμε ότι ένα diesel σε αντίστοιχες συνθήκες είναι στα ~5
Για σύγκριση στο ίδιο video έχει το tig 2,0 tdi awd 6,9 και glc 220d awd 6,4
Έγραψα 5 αυθαίρετα και χωρίς πλ σκέψη. Οπότε γιατί τόση γκρίνια εφόσον καίει περίπου όσο ένα diesel στα ταξίδια και εντός αστικού ιστού στα ίδια επίπεδα με Toyota.
Μάλλον επειδή είναι 4-5 χιλιάρικα ακριβότερο από το αντίστοιχο τουοτα

Με πλ ποιοτικότερο εσωτερικό όμως. Δεν λέω ότι αυτό απαραίτητα δικαιολογεί την τιμή…. Επίσης αν το πετύχεις σε προσφορά η διαφορά είναι πλ μικρότερη!
Εγώ δεν διαφωνώ μαζί σου.....
Με την τρέχουσα προσφορά (-2000), είναι 5000€ ακριβότερο από την cc active+ και 2500€ από την Style (όλα με απλό χρώμα)Ααα 5κ ΜΕ την έκπτωση…
-
@vdx said in Nissan Qashqai 2021:
@a-d-p said in Nissan Qashqai 2021:
@vdx said in Nissan Qashqai 2021:
@a-d-p said in Nissan Qashqai 2021:
@vdx said in Nissan Qashqai 2021:
@ataim said in Nissan Qashqai 2021:
@vdx said in Nissan Qashqai 2021:
Φυσιολογική κατανάλωση αν αναλογιστούμε ότι ένα diesel σε αντίστοιχες συνθήκες είναι στα ~5
Για σύγκριση στο ίδιο video έχει το tig 2,0 tdi awd 6,9 και glc 220d awd 6,4
Έγραψα 5 αυθαίρετα και χωρίς πλ σκέψη. Οπότε γιατί τόση γκρίνια εφόσον καίει περίπου όσο ένα diesel στα ταξίδια και εντός αστικού ιστού στα ίδια επίπεδα με Toyota.
Μάλλον επειδή είναι 4-5 χιλιάρικα ακριβότερο από το αντίστοιχο τουοτα

Με πλ ποιοτικότερο εσωτερικό όμως. Δεν λέω ότι αυτό απαραίτητα δικαιολογεί την τιμή…. Επίσης αν το πετύχεις σε προσφορά η διαφορά είναι πλ μικρότερη!
Εγώ δεν διαφωνώ μαζί σου.....
Με την τρέχουσα προσφορά (-2000), είναι 5000€ ακριβότερο από την cc active+ και 2500€ από την Style (όλα με απλό χρώμα)Ααα 5κ ΜΕ την έκπτωση…
Και με αρκετές ελλείψεις στον εξοπλισμό σε σχέση με την style
-
@jamesd said in Nissan Qashqai 2021:
@vdx said in Nissan Qashqai 2021:
@a-d-p said in Nissan Qashqai 2021:
@vdx said in Nissan Qashqai 2021:
@a-d-p said in Nissan Qashqai 2021:
@vdx said in Nissan Qashqai 2021:
@ataim said in Nissan Qashqai 2021:
@vdx said in Nissan Qashqai 2021:
Φυσιολογική κατανάλωση αν αναλογιστούμε ότι ένα diesel σε αντίστοιχες συνθήκες είναι στα ~5
Για σύγκριση στο ίδιο video έχει το tig 2,0 tdi awd 6,9 και glc 220d awd 6,4
Έγραψα 5 αυθαίρετα και χωρίς πλ σκέψη. Οπότε γιατί τόση γκρίνια εφόσον καίει περίπου όσο ένα diesel στα ταξίδια και εντός αστικού ιστού στα ίδια επίπεδα με Toyota.
Μάλλον επειδή είναι 4-5 χιλιάρικα ακριβότερο από το αντίστοιχο τουοτα

Με πλ ποιοτικότερο εσωτερικό όμως. Δεν λέω ότι αυτό απαραίτητα δικαιολογεί την τιμή…. Επίσης αν το πετύχεις σε προσφορά η διαφορά είναι πλ μικρότερη!
Εγώ δεν διαφωνώ μαζί σου.....
Με την τρέχουσα προσφορά (-2000), είναι 5000€ ακριβότερο από την cc active+ και 2500€ από την Style (όλα με απλό χρώμα)Ααα 5κ ΜΕ την έκπτωση…
Και με αρκετές ελλείψεις στον εξοπλισμό σε σχέση με την style
Δεν έχω ασχοληθεί καθόλου εξοπλιστικά με τα αυτοκίνητα. Η μοναδικὴ εμπειρία είναι από επεξεργασία του pre fl στην αντιπροσωπεία και μου άρεσε πλ το εσωτερικό ειδικά η εργονομία φυσικοί διακόπτες κλπ και απάνω από όλα ποιοτικό!
-
@jamesd said in Nissan Qashqai 2021:
@vdx said in Nissan Qashqai 2021:
@a-d-p said in Nissan Qashqai 2021:
@vdx said in Nissan Qashqai 2021:
@a-d-p said in Nissan Qashqai 2021:
@vdx said in Nissan Qashqai 2021:
@ataim said in Nissan Qashqai 2021:
@vdx said in Nissan Qashqai 2021:
Φυσιολογική κατανάλωση αν αναλογιστούμε ότι ένα diesel σε αντίστοιχες συνθήκες είναι στα ~5
Για σύγκριση στο ίδιο video έχει το tig 2,0 tdi awd 6,9 και glc 220d awd 6,4
Έγραψα 5 αυθαίρετα και χωρίς πλ σκέψη. Οπότε γιατί τόση γκρίνια εφόσον καίει περίπου όσο ένα diesel στα ταξίδια και εντός αστικού ιστού στα ίδια επίπεδα με Toyota.
Μάλλον επειδή είναι 4-5 χιλιάρικα ακριβότερο από το αντίστοιχο τουοτα

Με πλ ποιοτικότερο εσωτερικό όμως. Δεν λέω ότι αυτό απαραίτητα δικαιολογεί την τιμή…. Επίσης αν το πετύχεις σε προσφορά η διαφορά είναι πλ μικρότερη!
Εγώ δεν διαφωνώ μαζί σου.....
Με την τρέχουσα προσφορά (-2000), είναι 5000€ ακριβότερο από την cc active+ και 2500€ από την Style (όλα με απλό χρώμα)Ααα 5κ ΜΕ την έκπτωση…
Και με αρκετές ελλείψεις στον εξοπλισμό σε σχέση με την style
Και με τεράστια διαφορά στην εγγύηση.
-
@jamesd said in Nissan Qashqai 2021:
@vdx said in Nissan Qashqai 2021:
@a-d-p said in Nissan Qashqai 2021:
@vdx said in Nissan Qashqai 2021:
@a-d-p said in Nissan Qashqai 2021:
@vdx said in Nissan Qashqai 2021:
@ataim said in Nissan Qashqai 2021:
@vdx said in Nissan Qashqai 2021:
Φυσιολογική κατανάλωση αν αναλογιστούμε ότι ένα diesel σε αντίστοιχες συνθήκες είναι στα ~5
Για σύγκριση στο ίδιο video έχει το tig 2,0 tdi awd 6,9 και glc 220d awd 6,4
Έγραψα 5 αυθαίρετα και χωρίς πλ σκέψη. Οπότε γιατί τόση γκρίνια εφόσον καίει περίπου όσο ένα diesel στα ταξίδια και εντός αστικού ιστού στα ίδια επίπεδα με Toyota.
Μάλλον επειδή είναι 4-5 χιλιάρικα ακριβότερο από το αντίστοιχο τουοτα

Με πλ ποιοτικότερο εσωτερικό όμως. Δεν λέω ότι αυτό απαραίτητα δικαιολογεί την τιμή…. Επίσης αν το πετύχεις σε προσφορά η διαφορά είναι πλ μικρότερη!
Εγώ δεν διαφωνώ μαζί σου.....
Με την τρέχουσα προσφορά (-2000), είναι 5000€ ακριβότερο από την cc active+ και 2500€ από την Style (όλα με απλό χρώμα)Ααα 5κ ΜΕ την έκπτωση…
Και με αρκετές ελλείψεις στον εξοπλισμό σε σχέση με την style
Εκτός από ηλεκτρικό πορτμπαγκάζ, τι άλλο έχει η style;
-
@kostasiour said in Nissan Qashqai 2021:
@panormus772 said in Nissan Qashqai 2021:
@kostasiour said in Nissan Qashqai 2021:
@zt13 said in Nissan Qashqai 2021:
@axel12p said in Nissan Qashqai 2021:
Καλή η κατανάλωση που αναφέρει ο Thomas στην δοκιμή του, αλλά την εμπιστεύεσαι την Nissan για να το αγοράσεις;
To Mild Hybrid εντός πόλης πίνει τον πάτο του....το E-Power είναι αρκετά οικονομικό.
Έχεις εικόνα περίπου για τι καταναλώσεις μιλάμε;
@a-d-p said in Nissan Qashqai 2021:
@ataim said in Nissan Qashqai 2021:
@kger said in Nissan Qashqai 2021:
.... ειναι να θες ένα αυτοκίνητο με αίσθηση λειτουργίας ηλεκτρικού.....
Μάλλον στην Nissan δεν έχουν οδηγήσει ηλεκτρικά, έχεις ένα αυτοκίνητο με αίσθηση λειτουργίας series hybrid όπως συμβαίνει σε όλα τα series hybrid με την κατανάλωση καυσίμου να εκτινάσσεται σε ταξίδια με υψηλές ταχύτητες. Όπως διάβασα ένα ωραίο σχόλιο στο youtube η παραπάνω λύση είναι σαν να προσπαθείς να κόψεις ανεπιτυχώς το κάπνισμα.
O @dimsabas δεν συμφωνεί μαζί σου



https://cartalk.gr/nissan-qashqai-e-power-190/Φυσικά, Θα είχε ενδιαφέρον να το δοκιμάσει τώρα που έχει το πρότυπο της κατηγορίας


Πολύ ενδιαφέρον αυτό που γράφει εδώ:
Ύστερα, όταν θεωρήσει ότι η μπαταρία δεν πρέπει να φορτίσει άλλο, απλώς κόβει την ανάκτηση χωρίς προειδοποίηση κι εσύ μένεις στα κρύα του λουτρού. Φανταστείτε να κατεβαίνετε μια μεγάλη κατηφόρα κι ενώ φρενάρει επαρκώς, στα τελευταία μέτρα να μηδενίσει την ανάκτηση και να αρχίσει να επιταχύνει ανεξέλεγκτα. Ασπρίζουν μερικές τριχούλες μέχρι να πέσεις άγαρμπα στο φρένο. Γενικώς τα συστήματα της Nissan είναι πολύ βοηθητικά αλλά δεν ξέρεις πότε θα πάνε διάλειμμα για τσιγάρο και θα σε αφήσουν σύξυλο.Κατεβαίνοντας μεγάλη κατηφόρα (από Κάλαμο προς παραλία Αγ.Αποστόλων),βαζοντας στο B τον επιλογέα δεν το έχω παρατηρήσει αυτό.Γεμίζει full την μπαταρία,αλλά ο κινητήρας συνεχίζει να σε κόβει.
Αν τον αφήσεις στο D (κι ειδικά στο πρόγραμμα Eco),τότε ναι,η ανάκτηση είναι μικρότερη -έως μηδενική με Eco που κάνει και sailing-.ΟΚ καλό αυτό. Δεν θα περίμενα απο την nissan να μην δουλευει σωστά το "engine braking". Ισως στο αρθρο να αναφερεται στο e-pedal, που και παλι δεν θα το περιμενα ουτε αυτο, τελοσπαντων.
Μιλαμε παντα για το e-power σωστα; Εκει που γράφεις "αλλά ο κινητήρας συνεχίζει να σε κόβει.", όντως νιώθεις/ακούς τον κινητήρα να ανεβάζει στροφές όταν το αυτοκίνητο κόβει ταχύτητα με τον επιλογέα σε B;
Πάντα για το e-power μιλάω που έχω.
Ναι, με το Β σε κατηφόρα και γεμάτη μπαταρία ακούγεται ο κινητήρας (άλλοτε λιγότερο,άλλοτε περισσότερο,αλλά ακούγεται)
-
Να σημειώσω και κάτι για να μην μπερδευτούμε.
Η εμπειρία μου με το QQ e-power (μετά από 3ετή συμβίωση μαζί του μέχρι στιγμής),είναι πως αστικά (Αθήνα) έχει 0,5-1 lt κατανάλωση παραπάνω (ειδικά στις πολύ μικρές διαδρομές) από το αντίστοιχο Τoyota,ενώ σε επαρχιακό κι υπεραστικά π.χ. εντός Αττικής είναι το καλύτερό του,πιάνει τις ίδιες χαμηλές καταναλώσεις με τους ανταγωνιστές.Σε ταξίδια αυτοκινητοδρόμου,γυροφέρνει άλλοτε λίγο κάτω,άλλοτε λίγο πάνω από το 7άρι (προσωπικά εχω δει ένα range μεταξύ 6,7 και 7,2).
Εκεί που κερδίζει είναι η εσωτ.ποιότητα,η κύλιση-άνεση κι η δύναμη/ρόπη χωρίς να καταφεύγεις σε 2.000 c.c.
Xάνει -με διαφορά- σε διάρκεια εγγύησης.
Αυτά. -
@panormus772 said in Nissan Qashqai 2021:
@kostasiour said in Nissan Qashqai 2021:
@panormus772 said in Nissan Qashqai 2021:
@kostasiour said in Nissan Qashqai 2021:
@zt13 said in Nissan Qashqai 2021:
@axel12p said in Nissan Qashqai 2021:
Καλή η κατανάλωση που αναφέρει ο Thomas στην δοκιμή του, αλλά την εμπιστεύεσαι την Nissan για να το αγοράσεις;
To Mild Hybrid εντός πόλης πίνει τον πάτο του....το E-Power είναι αρκετά οικονομικό.
Έχεις εικόνα περίπου για τι καταναλώσεις μιλάμε;
@a-d-p said in Nissan Qashqai 2021:
@ataim said in Nissan Qashqai 2021:
@kger said in Nissan Qashqai 2021:
.... ειναι να θες ένα αυτοκίνητο με αίσθηση λειτουργίας ηλεκτρικού.....
Μάλλον στην Nissan δεν έχουν οδηγήσει ηλεκτρικά, έχεις ένα αυτοκίνητο με αίσθηση λειτουργίας series hybrid όπως συμβαίνει σε όλα τα series hybrid με την κατανάλωση καυσίμου να εκτινάσσεται σε ταξίδια με υψηλές ταχύτητες. Όπως διάβασα ένα ωραίο σχόλιο στο youtube η παραπάνω λύση είναι σαν να προσπαθείς να κόψεις ανεπιτυχώς το κάπνισμα.
O @dimsabas δεν συμφωνεί μαζί σου



https://cartalk.gr/nissan-qashqai-e-power-190/Φυσικά, Θα είχε ενδιαφέρον να το δοκιμάσει τώρα που έχει το πρότυπο της κατηγορίας


Πολύ ενδιαφέρον αυτό που γράφει εδώ:
Ύστερα, όταν θεωρήσει ότι η μπαταρία δεν πρέπει να φορτίσει άλλο, απλώς κόβει την ανάκτηση χωρίς προειδοποίηση κι εσύ μένεις στα κρύα του λουτρού. Φανταστείτε να κατεβαίνετε μια μεγάλη κατηφόρα κι ενώ φρενάρει επαρκώς, στα τελευταία μέτρα να μηδενίσει την ανάκτηση και να αρχίσει να επιταχύνει ανεξέλεγκτα. Ασπρίζουν μερικές τριχούλες μέχρι να πέσεις άγαρμπα στο φρένο. Γενικώς τα συστήματα της Nissan είναι πολύ βοηθητικά αλλά δεν ξέρεις πότε θα πάνε διάλειμμα για τσιγάρο και θα σε αφήσουν σύξυλο.Κατεβαίνοντας μεγάλη κατηφόρα (από Κάλαμο προς παραλία Αγ.Αποστόλων),βαζοντας στο B τον επιλογέα δεν το έχω παρατηρήσει αυτό.Γεμίζει full την μπαταρία,αλλά ο κινητήρας συνεχίζει να σε κόβει.
Αν τον αφήσεις στο D (κι ειδικά στο πρόγραμμα Eco),τότε ναι,η ανάκτηση είναι μικρότερη -έως μηδενική με Eco που κάνει και sailing-.ΟΚ καλό αυτό. Δεν θα περίμενα απο την nissan να μην δουλευει σωστά το "engine braking". Ισως στο αρθρο να αναφερεται στο e-pedal, που και παλι δεν θα το περιμενα ουτε αυτο, τελοσπαντων.
Μιλαμε παντα για το e-power σωστα; Εκει που γράφεις "αλλά ο κινητήρας συνεχίζει να σε κόβει.", όντως νιώθεις/ακούς τον κινητήρα να ανεβάζει στροφές όταν το αυτοκίνητο κόβει ταχύτητα με τον επιλογέα σε B;
Πάντα για το e-power μιλάω που έχω.
Ναι, με το Β σε κατηφόρα και γεμάτη μπαταρία ακούγεται ο κινητήρας (άλλοτε λιγότερο,άλλοτε περισσότερο,αλλά ακούγεται)
Ενδιαφέρον, παρότι δεν έχει μηχανικη ζευξη ο κινητήρας με τις ρόδες ποτέ. Δεν νομίζω να παταει φρενο και να ακουγεται απο τα ηχεία ήχος κινητήρα. Λογικά επιτυγχανει "engine braking" κανονικά μεσα απο το traction motor -> generator motor -> engine. Ξερει κανείς να μας πει;
-
@kostasiour said in Nissan Qashqai 2021:
@panormus772 said in Nissan Qashqai 2021:
@kostasiour said in Nissan Qashqai 2021:
@panormus772 said in Nissan Qashqai 2021:
@kostasiour said in Nissan Qashqai 2021:
@zt13 said in Nissan Qashqai 2021:
@axel12p said in Nissan Qashqai 2021:
Καλή η κατανάλωση που αναφέρει ο Thomas στην δοκιμή του, αλλά την εμπιστεύεσαι την Nissan για να το αγοράσεις;
To Mild Hybrid εντός πόλης πίνει τον πάτο του....το E-Power είναι αρκετά οικονομικό.
Έχεις εικόνα περίπου για τι καταναλώσεις μιλάμε;
@a-d-p said in Nissan Qashqai 2021:
@ataim said in Nissan Qashqai 2021:
@kger said in Nissan Qashqai 2021:
.... ειναι να θες ένα αυτοκίνητο με αίσθηση λειτουργίας ηλεκτρικού.....
Μάλλον στην Nissan δεν έχουν οδηγήσει ηλεκτρικά, έχεις ένα αυτοκίνητο με αίσθηση λειτουργίας series hybrid όπως συμβαίνει σε όλα τα series hybrid με την κατανάλωση καυσίμου να εκτινάσσεται σε ταξίδια με υψηλές ταχύτητες. Όπως διάβασα ένα ωραίο σχόλιο στο youtube η παραπάνω λύση είναι σαν να προσπαθείς να κόψεις ανεπιτυχώς το κάπνισμα.
O @dimsabas δεν συμφωνεί μαζί σου



https://cartalk.gr/nissan-qashqai-e-power-190/Φυσικά, Θα είχε ενδιαφέρον να το δοκιμάσει τώρα που έχει το πρότυπο της κατηγορίας


Πολύ ενδιαφέρον αυτό που γράφει εδώ:
Ύστερα, όταν θεωρήσει ότι η μπαταρία δεν πρέπει να φορτίσει άλλο, απλώς κόβει την ανάκτηση χωρίς προειδοποίηση κι εσύ μένεις στα κρύα του λουτρού. Φανταστείτε να κατεβαίνετε μια μεγάλη κατηφόρα κι ενώ φρενάρει επαρκώς, στα τελευταία μέτρα να μηδενίσει την ανάκτηση και να αρχίσει να επιταχύνει ανεξέλεγκτα. Ασπρίζουν μερικές τριχούλες μέχρι να πέσεις άγαρμπα στο φρένο. Γενικώς τα συστήματα της Nissan είναι πολύ βοηθητικά αλλά δεν ξέρεις πότε θα πάνε διάλειμμα για τσιγάρο και θα σε αφήσουν σύξυλο.Κατεβαίνοντας μεγάλη κατηφόρα (από Κάλαμο προς παραλία Αγ.Αποστόλων),βαζοντας στο B τον επιλογέα δεν το έχω παρατηρήσει αυτό.Γεμίζει full την μπαταρία,αλλά ο κινητήρας συνεχίζει να σε κόβει.
Αν τον αφήσεις στο D (κι ειδικά στο πρόγραμμα Eco),τότε ναι,η ανάκτηση είναι μικρότερη -έως μηδενική με Eco που κάνει και sailing-.ΟΚ καλό αυτό. Δεν θα περίμενα απο την nissan να μην δουλευει σωστά το "engine braking". Ισως στο αρθρο να αναφερεται στο e-pedal, που και παλι δεν θα το περιμενα ουτε αυτο, τελοσπαντων.
Μιλαμε παντα για το e-power σωστα; Εκει που γράφεις "αλλά ο κινητήρας συνεχίζει να σε κόβει.", όντως νιώθεις/ακούς τον κινητήρα να ανεβάζει στροφές όταν το αυτοκίνητο κόβει ταχύτητα με τον επιλογέα σε B;
Πάντα για το e-power μιλάω που έχω.
Ναι, με το Β σε κατηφόρα και γεμάτη μπαταρία ακούγεται ο κινητήρας (άλλοτε λιγότερο,άλλοτε περισσότερο,αλλά ακούγεται)
Ενδιαφέρον, παρότι δεν έχει μηχανικη ζευξη ο κινητήρας με τις ρόδες ποτέ. Δεν νομίζω να παταει φρενο και να ακουγεται απο τα ηχεία ήχος κινητήρα. Λογικά επιτυγχανει "engine braking" κανονικά μεσα απο το traction motor -> generator motor -> engine. Ξερει κανείς να μας πει;
Σωστή είναι η σκέψη σου, αυτός είναι ο τρόπος λειτουργίας στο Β όταν η μπαταρία δεν μπορεί να δεχτεί άλλο φορτίο.
-
@kostasiour said in Nissan Qashqai 2021:
@panormus772 said in Nissan Qashqai 2021:
@kostasiour said in Nissan Qashqai 2021:
@panormus772 said in Nissan Qashqai 2021:
@kostasiour said in Nissan Qashqai 2021:
@zt13 said in Nissan Qashqai 2021:
@axel12p said in Nissan Qashqai 2021:
Καλή η κατανάλωση που αναφέρει ο Thomas στην δοκιμή του, αλλά την εμπιστεύεσαι την Nissan για να το αγοράσεις;
To Mild Hybrid εντός πόλης πίνει τον πάτο του....το E-Power είναι αρκετά οικονομικό.
Έχεις εικόνα περίπου για τι καταναλώσεις μιλάμε;
@a-d-p said in Nissan Qashqai 2021:
@ataim said in Nissan Qashqai 2021:
@kger said in Nissan Qashqai 2021:
.... ειναι να θες ένα αυτοκίνητο με αίσθηση λειτουργίας ηλεκτρικού.....
Μάλλον στην Nissan δεν έχουν οδηγήσει ηλεκτρικά, έχεις ένα αυτοκίνητο με αίσθηση λειτουργίας series hybrid όπως συμβαίνει σε όλα τα series hybrid με την κατανάλωση καυσίμου να εκτινάσσεται σε ταξίδια με υψηλές ταχύτητες. Όπως διάβασα ένα ωραίο σχόλιο στο youtube η παραπάνω λύση είναι σαν να προσπαθείς να κόψεις ανεπιτυχώς το κάπνισμα.
O @dimsabas δεν συμφωνεί μαζί σου



https://cartalk.gr/nissan-qashqai-e-power-190/Φυσικά, Θα είχε ενδιαφέρον να το δοκιμάσει τώρα που έχει το πρότυπο της κατηγορίας


Πολύ ενδιαφέρον αυτό που γράφει εδώ:
Ύστερα, όταν θεωρήσει ότι η μπαταρία δεν πρέπει να φορτίσει άλλο, απλώς κόβει την ανάκτηση χωρίς προειδοποίηση κι εσύ μένεις στα κρύα του λουτρού. Φανταστείτε να κατεβαίνετε μια μεγάλη κατηφόρα κι ενώ φρενάρει επαρκώς, στα τελευταία μέτρα να μηδενίσει την ανάκτηση και να αρχίσει να επιταχύνει ανεξέλεγκτα. Ασπρίζουν μερικές τριχούλες μέχρι να πέσεις άγαρμπα στο φρένο. Γενικώς τα συστήματα της Nissan είναι πολύ βοηθητικά αλλά δεν ξέρεις πότε θα πάνε διάλειμμα για τσιγάρο και θα σε αφήσουν σύξυλο.Κατεβαίνοντας μεγάλη κατηφόρα (από Κάλαμο προς παραλία Αγ.Αποστόλων),βαζοντας στο B τον επιλογέα δεν το έχω παρατηρήσει αυτό.Γεμίζει full την μπαταρία,αλλά ο κινητήρας συνεχίζει να σε κόβει.
Αν τον αφήσεις στο D (κι ειδικά στο πρόγραμμα Eco),τότε ναι,η ανάκτηση είναι μικρότερη -έως μηδενική με Eco που κάνει και sailing-.ΟΚ καλό αυτό. Δεν θα περίμενα απο την nissan να μην δουλευει σωστά το "engine braking". Ισως στο αρθρο να αναφερεται στο e-pedal, που και παλι δεν θα το περιμενα ουτε αυτο, τελοσπαντων.
Μιλαμε παντα για το e-power σωστα; Εκει που γράφεις "αλλά ο κινητήρας συνεχίζει να σε κόβει.", όντως νιώθεις/ακούς τον κινητήρα να ανεβάζει στροφές όταν το αυτοκίνητο κόβει ταχύτητα με τον επιλογέα σε B;
Πάντα για το e-power μιλάω που έχω.
Ναι, με το Β σε κατηφόρα και γεμάτη μπαταρία ακούγεται ο κινητήρας (άλλοτε λιγότερο,άλλοτε περισσότερο,αλλά ακούγεται)
Ενδιαφέρον, παρότι δεν έχει μηχανικη ζευξη ο κινητήρας με τις ρόδες ποτέ. Δεν νομίζω να παταει φρενο και να ακουγεται απο τα ηχεία ήχος κινητήρα. Λογικά επιτυγχανει "engine braking" κανονικά μεσα απο το traction motor -> generator motor -> engine. Ξερει κανείς να μας πει;
Στο Β κάνει αυτό που λες "engine braking".
Δεν γνωρίζω να σου πω ακριβώς την πλήρη λειτουργία που γίνεται αυτό,αλλά φρένο δεν φαίνεται να πατάει (υπάρχει και η σχετική ένδειξη στο καντράν,σε αντίθεση με το e-pedal που και το πεντάλ του φρένου μετακινείται και ανάβει η ένδειξη των πίσω stop στο καντράν)
Nissan Qashqai 2021