Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Nissan Qashqai 2021
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Nissan Qashqai 2021
    • 1
    • 2
    • 67
    • 68
    • 69
    • 70
    • 71
    • 71 / 71
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    99
    1420
    85098
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • ataim
      ataim last edited by

      Ο 1001cars ο οποίος έχει ακέραιες δοκιμές είχε μετρήσει το 2024 μοντέλο στα 7,5λ με ταχύτητα 130kph. Καθώς οι αλλαγές στο νέο μοντέλο είναι αρκετές χωρίς όμως κάποια ριζοσπαστική λύση, περιμένει κανείς μια μικρή βελτίωση, σίγουρα όχι αυτό που λέει ο Τόμας, θα είναι πιο κοντά στα 7λ.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • N
        nmsm2 last edited by

        Το πρόβλημα με το mild ήταν η κατανάλωση σε αστική χρήση, επειδή είχα κάνει td τέλη 2023 και το είχα πάει μέχρι και λιμανάκια Βάρκιζας περίπου μια ώρα το κράτησα, ήταν ένας από τους βασικούς λόγους που δεν το είχα επιλέξει, ήταν το τρίτο πιο ενεργοβόρο μετά το tucson και sportage (τα 48v όχι τα hev), το qq αν θυμάμαι καλά είχε μέση κατανάλωση διαδρομής 8,5λ, το tucson γύρω στα 10λ όπως και το sportage. Το αν καταναλώνει 7 αντί 7,5 στην εθνική στα 130 χλμ. αντί 6 λ.χ. ενός hev είναι αμελητέο κατά τη γνώμη μου. Το πρόβλημα του mild qq είναι η αδικαιολόγητα υψηλή κατανάλωση εντός Αθήνας.

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • P
          panormus772 last edited by

          Η αλήθεια είναι πως πιο αντιπροσωπευτικό και σε πραγματικές συνθήκες, θεωρώ μια διαδρομή με τιμή κατανάλωσης με μ.ω.τ., παρά μια τιμή με 1-2 λεπτά που θα πιάσεις τα 130 km/h.
          Με μ.ω.τ. 105-110 km/h σε διαδρομές (200 και 350 χλμ.), έχω δει 6,7-6,8lt/100km.

          1 Reply Last reply Reply Quote 3
          • V
            vdx @panormus772 last edited by

            @panormus772 said in Nissan Qashqai 2021:

            @vdx said in Nissan Qashqai 2021:

            Ο Thomas αναφέρει στο τέλος του βίντεο ότι σε αυτοκινητόδρομο με ταχύτητα ~130 η κατανάλωση θα είναι ~6.0λτ.

            Στο ανανεωμένο.
            Στο προηγούμενο θα δεις και 6,5-7,0 με 125-130 km/h (σε ευθεία).

            Φυσιολογική κατανάλωση αν αναλογιστούμε ότι ένα diesel σε αντίστοιχες συνθήκες είναι στα ~5

            ataim 1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • ataim
              ataim @vdx last edited by

              @vdx said in Nissan Qashqai 2021:

              Φυσιολογική κατανάλωση αν αναλογιστούμε ότι ένα diesel σε αντίστοιχες συνθήκες είναι στα ~5

              Για σύγκριση στο ίδιο video έχει το tig 2,0 tdi awd 6,9 και glc 220d awd 6,4

              V 1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • V
                vdx @ataim last edited by

                @ataim said in Nissan Qashqai 2021:

                @vdx said in Nissan Qashqai 2021:

                Φυσιολογική κατανάλωση αν αναλογιστούμε ότι ένα diesel σε αντίστοιχες συνθήκες είναι στα ~5

                Για σύγκριση στο ίδιο video έχει το tig 2,0 tdi awd 6,9 και glc 220d awd 6,4

                Έγραψα 5 αυθαίρετα και χωρίς πλ σκέψη. Οπότε γιατί τόση γκρίνια εφόσον καίει περίπου όσο ένα diesel στα ταξίδια και εντός αστικού ιστού στα ίδια επίπεδα με Toyota.

                A d P 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • A d P
                  A d P moderator @vdx last edited by

                  @vdx said in Nissan Qashqai 2021:

                  @ataim said in Nissan Qashqai 2021:

                  @vdx said in Nissan Qashqai 2021:

                  Φυσιολογική κατανάλωση αν αναλογιστούμε ότι ένα diesel σε αντίστοιχες συνθήκες είναι στα ~5

                  Για σύγκριση στο ίδιο video έχει το tig 2,0 tdi awd 6,9 και glc 220d awd 6,4

                  Έγραψα 5 αυθαίρετα και χωρίς πλ σκέψη. Οπότε γιατί τόση γκρίνια εφόσον καίει περίπου όσο ένα diesel στα ταξίδια και εντός αστικού ιστού στα ίδια επίπεδα με Toyota.

                  Μάλλον επειδή είναι 4-5 χιλιάρικα ακριβότερο από το αντίστοιχο τουοτα 😁

                  I EAT MILF AND COOKIES

                  V 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • V
                    vdx @A d P last edited by

                    @a-d-p said in Nissan Qashqai 2021:

                    @vdx said in Nissan Qashqai 2021:

                    @ataim said in Nissan Qashqai 2021:

                    @vdx said in Nissan Qashqai 2021:

                    Φυσιολογική κατανάλωση αν αναλογιστούμε ότι ένα diesel σε αντίστοιχες συνθήκες είναι στα ~5

                    Για σύγκριση στο ίδιο video έχει το tig 2,0 tdi awd 6,9 και glc 220d awd 6,4

                    Έγραψα 5 αυθαίρετα και χωρίς πλ σκέψη. Οπότε γιατί τόση γκρίνια εφόσον καίει περίπου όσο ένα diesel στα ταξίδια και εντός αστικού ιστού στα ίδια επίπεδα με Toyota.

                    Μάλλον επειδή είναι 4-5 χιλιάρικα ακριβότερο από το αντίστοιχο τουοτα 😁

                    Με πλ ποιοτικότερο εσωτερικό όμως. Δεν λέω ότι αυτό απαραίτητα δικαιολογεί την τιμή…. Επίσης αν το πετύχεις σε προσφορά η διαφορά είναι πλ μικρότερη!

                    A d P 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • nasosto
                      nasosto @nasosto last edited by nasosto

                      @nasosto said in Nissan Qashqai 2021:

                      Έγιναν τα πρώτα 3000 χλμ. και νομίζω πως είναι ένα καλό δείγμα για τα πρώτα στοιχεία που αφορούν στην κατανάλωση.

                      Η χρήση -όπως είχα γράψει- είναι 80% αυτοκινητόδρομοι και επαρχιακοί δρόμοι, συνήθως με οικογένεια-αποσκευές και 20% εντός πόλης, συνήθως οδηγός-συνοδηγός χωρίς αποσκευές.

                      Όπως μπορείτε να διακρίνετε οι συνθήκες δεν είναι και τόσο ιδανικές με 38 βαθμούς και λειτουργία του κλιματισμού συνεχώς.

                      63603e57-91e4-4eb3-beae-5c5a86d18376.jpg

                      Βάζω και μία φώτο που δείχνει τη στιγμιαία κατανάλωση στα 11 λτ/100χλμ. Μάλλον δεν έχω και τόσο ελαφρύ πόδι. 😉
                      c2e5c800-0b5e-4150-82ef-79c87dd5095f.jpg

                      8,1 λίτρα λοιπόν. Πολλά ή λίγα, αυτά είναι. Όπως και νά 'χει, καλές και ασφαλείς διαδρομές σε όλους!

                      Το απόγευμα που θα επιστρέψω θα αναρτήσω νεότερα αποτελέσματα.
                      N-Connecta 1.3lt 158ps Hybrid X-Tronic 4WD.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                      • A d P
                        A d P moderator @vdx last edited by

                        @vdx said in Nissan Qashqai 2021:

                        @a-d-p said in Nissan Qashqai 2021:

                        @vdx said in Nissan Qashqai 2021:

                        @ataim said in Nissan Qashqai 2021:

                        @vdx said in Nissan Qashqai 2021:

                        Φυσιολογική κατανάλωση αν αναλογιστούμε ότι ένα diesel σε αντίστοιχες συνθήκες είναι στα ~5

                        Για σύγκριση στο ίδιο video έχει το tig 2,0 tdi awd 6,9 και glc 220d awd 6,4

                        Έγραψα 5 αυθαίρετα και χωρίς πλ σκέψη. Οπότε γιατί τόση γκρίνια εφόσον καίει περίπου όσο ένα diesel στα ταξίδια και εντός αστικού ιστού στα ίδια επίπεδα με Toyota.

                        Μάλλον επειδή είναι 4-5 χιλιάρικα ακριβότερο από το αντίστοιχο τουοτα 😁

                        Με πλ ποιοτικότερο εσωτερικό όμως. Δεν λέω ότι αυτό απαραίτητα δικαιολογεί την τιμή…. Επίσης αν το πετύχεις σε προσφορά η διαφορά είναι πλ μικρότερη!

                        Εγώ δεν διαφωνώ μαζί σου.....
                        Με την τρέχουσα προσφορά (-2000), είναι 5000€ ακριβότερο από την cc active+ και 2500€ από την Style (όλα με απλό χρώμα)

                        I EAT MILF AND COOKIES

                        V 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • K
                          kostasiour @panormus772 last edited by

                          @panormus772 said in Nissan Qashqai 2021:

                          @kostasiour said in Nissan Qashqai 2021:

                          @zt13 said in Nissan Qashqai 2021:

                          @axel12p said in Nissan Qashqai 2021:

                          Καλή η κατανάλωση που αναφέρει ο Thomas στην δοκιμή του, αλλά την εμπιστεύεσαι την Nissan για να το αγοράσεις;

                          To Mild Hybrid εντός πόλης πίνει τον πάτο του....το E-Power είναι αρκετά οικονομικό.

                          Έχεις εικόνα περίπου για τι καταναλώσεις μιλάμε;

                          @a-d-p said in Nissan Qashqai 2021:

                          @ataim said in Nissan Qashqai 2021:

                          @kger said in Nissan Qashqai 2021:

                          .... ειναι να θες ένα αυτοκίνητο με αίσθηση λειτουργίας ηλεκτρικού.....

                          Μάλλον στην Nissan δεν έχουν οδηγήσει ηλεκτρικά, έχεις ένα αυτοκίνητο με αίσθηση λειτουργίας series hybrid όπως συμβαίνει σε όλα τα series hybrid με την κατανάλωση καυσίμου να εκτινάσσεται σε ταξίδια με υψηλές ταχύτητες. Όπως διάβασα ένα ωραίο σχόλιο στο youtube η παραπάνω λύση είναι σαν να προσπαθείς να κόψεις ανεπιτυχώς το κάπνισμα.

                          O @dimsabas δεν συμφωνεί μαζί σου
                          👇👇👇
                          https://cartalk.gr/nissan-qashqai-e-power-190/

                          Φυσικά, Θα είχε ενδιαφέρον να το δοκιμάσει τώρα που έχει το πρότυπο της κατηγορίας 😉😁

                          Πολύ ενδιαφέρον αυτό που γράφει εδώ:
                          Ύστερα, όταν θεωρήσει ότι η μπαταρία δεν πρέπει να φορτίσει άλλο, απλώς κόβει την ανάκτηση χωρίς προειδοποίηση κι εσύ μένεις στα κρύα του λουτρού. Φανταστείτε να κατεβαίνετε μια μεγάλη κατηφόρα κι ενώ φρενάρει επαρκώς, στα τελευταία μέτρα να μηδενίσει την ανάκτηση και να αρχίσει να επιταχύνει ανεξέλεγκτα. Ασπρίζουν μερικές τριχούλες μέχρι να πέσεις άγαρμπα στο φρένο. Γενικώς τα συστήματα της Nissan είναι πολύ βοηθητικά αλλά δεν ξέρεις πότε θα πάνε διάλειμμα για τσιγάρο και θα σε αφήσουν σύξυλο.

                          Κατεβαίνοντας μεγάλη κατηφόρα (από Κάλαμο προς παραλία Αγ.Αποστόλων),βαζοντας στο B τον επιλογέα δεν το έχω παρατηρήσει αυτό.Γεμίζει full την μπαταρία,αλλά ο κινητήρας συνεχίζει να σε κόβει.
                          Αν τον αφήσεις στο D (κι ειδικά στο πρόγραμμα Eco),τότε ναι,η ανάκτηση είναι μικρότερη -έως μηδενική με Eco που κάνει και sailing-.

                          ΟΚ καλό αυτό. Δεν θα περίμενα απο την nissan να μην δουλευει σωστά το "engine braking". Ισως στο αρθρο να αναφερεται στο e-pedal, που και παλι δεν θα το περιμενα ουτε αυτο, τελοσπαντων.

                          Μιλαμε παντα για το e-power σωστα; Εκει που γράφεις "αλλά ο κινητήρας συνεχίζει να σε κόβει.", όντως νιώθεις/ακούς τον κινητήρα να ανεβάζει στροφές όταν το αυτοκίνητο κόβει ταχύτητα με τον επιλογέα σε B;

                          P 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • V
                            vdx @A d P last edited by

                            @a-d-p said in Nissan Qashqai 2021:

                            @vdx said in Nissan Qashqai 2021:

                            @a-d-p said in Nissan Qashqai 2021:

                            @vdx said in Nissan Qashqai 2021:

                            @ataim said in Nissan Qashqai 2021:

                            @vdx said in Nissan Qashqai 2021:

                            Φυσιολογική κατανάλωση αν αναλογιστούμε ότι ένα diesel σε αντίστοιχες συνθήκες είναι στα ~5

                            Για σύγκριση στο ίδιο video έχει το tig 2,0 tdi awd 6,9 και glc 220d awd 6,4

                            Έγραψα 5 αυθαίρετα και χωρίς πλ σκέψη. Οπότε γιατί τόση γκρίνια εφόσον καίει περίπου όσο ένα diesel στα ταξίδια και εντός αστικού ιστού στα ίδια επίπεδα με Toyota.

                            Μάλλον επειδή είναι 4-5 χιλιάρικα ακριβότερο από το αντίστοιχο τουοτα 😁

                            Με πλ ποιοτικότερο εσωτερικό όμως. Δεν λέω ότι αυτό απαραίτητα δικαιολογεί την τιμή…. Επίσης αν το πετύχεις σε προσφορά η διαφορά είναι πλ μικρότερη!

                            Εγώ δεν διαφωνώ μαζί σου.....
                            Με την τρέχουσα προσφορά (-2000), είναι 5000€ ακριβότερο από την cc active+ και 2500€ από την Style (όλα με απλό χρώμα)

                            Ααα 5κ ΜΕ την έκπτωση…

                            J 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • J
                              jamesd @vdx last edited by

                              @vdx said in Nissan Qashqai 2021:

                              @a-d-p said in Nissan Qashqai 2021:

                              @vdx said in Nissan Qashqai 2021:

                              @a-d-p said in Nissan Qashqai 2021:

                              @vdx said in Nissan Qashqai 2021:

                              @ataim said in Nissan Qashqai 2021:

                              @vdx said in Nissan Qashqai 2021:

                              Φυσιολογική κατανάλωση αν αναλογιστούμε ότι ένα diesel σε αντίστοιχες συνθήκες είναι στα ~5

                              Για σύγκριση στο ίδιο video έχει το tig 2,0 tdi awd 6,9 και glc 220d awd 6,4

                              Έγραψα 5 αυθαίρετα και χωρίς πλ σκέψη. Οπότε γιατί τόση γκρίνια εφόσον καίει περίπου όσο ένα diesel στα ταξίδια και εντός αστικού ιστού στα ίδια επίπεδα με Toyota.

                              Μάλλον επειδή είναι 4-5 χιλιάρικα ακριβότερο από το αντίστοιχο τουοτα 😁

                              Με πλ ποιοτικότερο εσωτερικό όμως. Δεν λέω ότι αυτό απαραίτητα δικαιολογεί την τιμή…. Επίσης αν το πετύχεις σε προσφορά η διαφορά είναι πλ μικρότερη!

                              Εγώ δεν διαφωνώ μαζί σου.....
                              Με την τρέχουσα προσφορά (-2000), είναι 5000€ ακριβότερο από την cc active+ και 2500€ από την Style (όλα με απλό χρώμα)

                              Ααα 5κ ΜΕ την έκπτωση…

                              Και με αρκετές ελλείψεις στον εξοπλισμό σε σχέση με την style

                              V S A d P 3 Replies Last reply Reply Quote 0
                              • V
                                vdx @jamesd last edited by

                                @jamesd said in Nissan Qashqai 2021:

                                @vdx said in Nissan Qashqai 2021:

                                @a-d-p said in Nissan Qashqai 2021:

                                @vdx said in Nissan Qashqai 2021:

                                @a-d-p said in Nissan Qashqai 2021:

                                @vdx said in Nissan Qashqai 2021:

                                @ataim said in Nissan Qashqai 2021:

                                @vdx said in Nissan Qashqai 2021:

                                Φυσιολογική κατανάλωση αν αναλογιστούμε ότι ένα diesel σε αντίστοιχες συνθήκες είναι στα ~5

                                Για σύγκριση στο ίδιο video έχει το tig 2,0 tdi awd 6,9 και glc 220d awd 6,4

                                Έγραψα 5 αυθαίρετα και χωρίς πλ σκέψη. Οπότε γιατί τόση γκρίνια εφόσον καίει περίπου όσο ένα diesel στα ταξίδια και εντός αστικού ιστού στα ίδια επίπεδα με Toyota.

                                Μάλλον επειδή είναι 4-5 χιλιάρικα ακριβότερο από το αντίστοιχο τουοτα 😁

                                Με πλ ποιοτικότερο εσωτερικό όμως. Δεν λέω ότι αυτό απαραίτητα δικαιολογεί την τιμή…. Επίσης αν το πετύχεις σε προσφορά η διαφορά είναι πλ μικρότερη!

                                Εγώ δεν διαφωνώ μαζί σου.....
                                Με την τρέχουσα προσφορά (-2000), είναι 5000€ ακριβότερο από την cc active+ και 2500€ από την Style (όλα με απλό χρώμα)

                                Ααα 5κ ΜΕ την έκπτωση…

                                Και με αρκετές ελλείψεις στον εξοπλισμό σε σχέση με την style

                                Δεν έχω ασχοληθεί καθόλου εξοπλιστικά με τα αυτοκίνητα. Η μοναδικὴ εμπειρία είναι από επεξεργασία του pre fl στην αντιπροσωπεία και μου άρεσε πλ το εσωτερικό ειδικά η εργονομία φυσικοί διακόπτες κλπ και απάνω από όλα ποιοτικό!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • S
                                  supergeorge @jamesd last edited by

                                  @jamesd said in Nissan Qashqai 2021:

                                  @vdx said in Nissan Qashqai 2021:

                                  @a-d-p said in Nissan Qashqai 2021:

                                  @vdx said in Nissan Qashqai 2021:

                                  @a-d-p said in Nissan Qashqai 2021:

                                  @vdx said in Nissan Qashqai 2021:

                                  @ataim said in Nissan Qashqai 2021:

                                  @vdx said in Nissan Qashqai 2021:

                                  Φυσιολογική κατανάλωση αν αναλογιστούμε ότι ένα diesel σε αντίστοιχες συνθήκες είναι στα ~5

                                  Για σύγκριση στο ίδιο video έχει το tig 2,0 tdi awd 6,9 και glc 220d awd 6,4

                                  Έγραψα 5 αυθαίρετα και χωρίς πλ σκέψη. Οπότε γιατί τόση γκρίνια εφόσον καίει περίπου όσο ένα diesel στα ταξίδια και εντός αστικού ιστού στα ίδια επίπεδα με Toyota.

                                  Μάλλον επειδή είναι 4-5 χιλιάρικα ακριβότερο από το αντίστοιχο τουοτα 😁

                                  Με πλ ποιοτικότερο εσωτερικό όμως. Δεν λέω ότι αυτό απαραίτητα δικαιολογεί την τιμή…. Επίσης αν το πετύχεις σε προσφορά η διαφορά είναι πλ μικρότερη!

                                  Εγώ δεν διαφωνώ μαζί σου.....
                                  Με την τρέχουσα προσφορά (-2000), είναι 5000€ ακριβότερο από την cc active+ και 2500€ από την Style (όλα με απλό χρώμα)

                                  Ααα 5κ ΜΕ την έκπτωση…

                                  Και με αρκετές ελλείψεις στον εξοπλισμό σε σχέση με την style

                                  Και με τεράστια διαφορά στην εγγύηση.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • A d P
                                    A d P moderator @jamesd last edited by

                                    @jamesd said in Nissan Qashqai 2021:

                                    @vdx said in Nissan Qashqai 2021:

                                    @a-d-p said in Nissan Qashqai 2021:

                                    @vdx said in Nissan Qashqai 2021:

                                    @a-d-p said in Nissan Qashqai 2021:

                                    @vdx said in Nissan Qashqai 2021:

                                    @ataim said in Nissan Qashqai 2021:

                                    @vdx said in Nissan Qashqai 2021:

                                    Φυσιολογική κατανάλωση αν αναλογιστούμε ότι ένα diesel σε αντίστοιχες συνθήκες είναι στα ~5

                                    Για σύγκριση στο ίδιο video έχει το tig 2,0 tdi awd 6,9 και glc 220d awd 6,4

                                    Έγραψα 5 αυθαίρετα και χωρίς πλ σκέψη. Οπότε γιατί τόση γκρίνια εφόσον καίει περίπου όσο ένα diesel στα ταξίδια και εντός αστικού ιστού στα ίδια επίπεδα με Toyota.

                                    Μάλλον επειδή είναι 4-5 χιλιάρικα ακριβότερο από το αντίστοιχο τουοτα 😁

                                    Με πλ ποιοτικότερο εσωτερικό όμως. Δεν λέω ότι αυτό απαραίτητα δικαιολογεί την τιμή…. Επίσης αν το πετύχεις σε προσφορά η διαφορά είναι πλ μικρότερη!

                                    Εγώ δεν διαφωνώ μαζί σου.....
                                    Με την τρέχουσα προσφορά (-2000), είναι 5000€ ακριβότερο από την cc active+ και 2500€ από την Style (όλα με απλό χρώμα)

                                    Ααα 5κ ΜΕ την έκπτωση…

                                    Και με αρκετές ελλείψεις στον εξοπλισμό σε σχέση με την style

                                    Εκτός από ηλεκτρικό πορτμπαγκάζ, τι άλλο έχει η style;

                                    I EAT MILF AND COOKIES

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • P
                                      panormus772 @kostasiour last edited by

                                      @kostasiour said in Nissan Qashqai 2021:

                                      @panormus772 said in Nissan Qashqai 2021:

                                      @kostasiour said in Nissan Qashqai 2021:

                                      @zt13 said in Nissan Qashqai 2021:

                                      @axel12p said in Nissan Qashqai 2021:

                                      Καλή η κατανάλωση που αναφέρει ο Thomas στην δοκιμή του, αλλά την εμπιστεύεσαι την Nissan για να το αγοράσεις;

                                      To Mild Hybrid εντός πόλης πίνει τον πάτο του....το E-Power είναι αρκετά οικονομικό.

                                      Έχεις εικόνα περίπου για τι καταναλώσεις μιλάμε;

                                      @a-d-p said in Nissan Qashqai 2021:

                                      @ataim said in Nissan Qashqai 2021:

                                      @kger said in Nissan Qashqai 2021:

                                      .... ειναι να θες ένα αυτοκίνητο με αίσθηση λειτουργίας ηλεκτρικού.....

                                      Μάλλον στην Nissan δεν έχουν οδηγήσει ηλεκτρικά, έχεις ένα αυτοκίνητο με αίσθηση λειτουργίας series hybrid όπως συμβαίνει σε όλα τα series hybrid με την κατανάλωση καυσίμου να εκτινάσσεται σε ταξίδια με υψηλές ταχύτητες. Όπως διάβασα ένα ωραίο σχόλιο στο youtube η παραπάνω λύση είναι σαν να προσπαθείς να κόψεις ανεπιτυχώς το κάπνισμα.

                                      O @dimsabas δεν συμφωνεί μαζί σου
                                      👇👇👇
                                      https://cartalk.gr/nissan-qashqai-e-power-190/

                                      Φυσικά, Θα είχε ενδιαφέρον να το δοκιμάσει τώρα που έχει το πρότυπο της κατηγορίας 😉😁

                                      Πολύ ενδιαφέρον αυτό που γράφει εδώ:
                                      Ύστερα, όταν θεωρήσει ότι η μπαταρία δεν πρέπει να φορτίσει άλλο, απλώς κόβει την ανάκτηση χωρίς προειδοποίηση κι εσύ μένεις στα κρύα του λουτρού. Φανταστείτε να κατεβαίνετε μια μεγάλη κατηφόρα κι ενώ φρενάρει επαρκώς, στα τελευταία μέτρα να μηδενίσει την ανάκτηση και να αρχίσει να επιταχύνει ανεξέλεγκτα. Ασπρίζουν μερικές τριχούλες μέχρι να πέσεις άγαρμπα στο φρένο. Γενικώς τα συστήματα της Nissan είναι πολύ βοηθητικά αλλά δεν ξέρεις πότε θα πάνε διάλειμμα για τσιγάρο και θα σε αφήσουν σύξυλο.

                                      Κατεβαίνοντας μεγάλη κατηφόρα (από Κάλαμο προς παραλία Αγ.Αποστόλων),βαζοντας στο B τον επιλογέα δεν το έχω παρατηρήσει αυτό.Γεμίζει full την μπαταρία,αλλά ο κινητήρας συνεχίζει να σε κόβει.
                                      Αν τον αφήσεις στο D (κι ειδικά στο πρόγραμμα Eco),τότε ναι,η ανάκτηση είναι μικρότερη -έως μηδενική με Eco που κάνει και sailing-.

                                      ΟΚ καλό αυτό. Δεν θα περίμενα απο την nissan να μην δουλευει σωστά το "engine braking". Ισως στο αρθρο να αναφερεται στο e-pedal, που και παλι δεν θα το περιμενα ουτε αυτο, τελοσπαντων.

                                      Μιλαμε παντα για το e-power σωστα; Εκει που γράφεις "αλλά ο κινητήρας συνεχίζει να σε κόβει.", όντως νιώθεις/ακούς τον κινητήρα να ανεβάζει στροφές όταν το αυτοκίνητο κόβει ταχύτητα με τον επιλογέα σε B;

                                      Πάντα για το e-power μιλάω που έχω.

                                      Ναι, με το Β σε κατηφόρα και γεμάτη μπαταρία ακούγεται ο κινητήρας (άλλοτε λιγότερο,άλλοτε περισσότερο,αλλά ακούγεται)

                                      K 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • P
                                        panormus772 last edited by panormus772

                                        Να σημειώσω και κάτι για να μην μπερδευτούμε.
                                        Η εμπειρία μου με το QQ e-power (μετά από 3ετή συμβίωση μαζί του μέχρι στιγμής),είναι πως αστικά (Αθήνα) έχει 0,5-1 lt κατανάλωση παραπάνω (ειδικά στις πολύ μικρές διαδρομές) από το αντίστοιχο Τoyota,ενώ σε επαρχιακό κι υπεραστικά π.χ. εντός Αττικής είναι το καλύτερό του,πιάνει τις ίδιες χαμηλές καταναλώσεις με τους ανταγωνιστές.Σε ταξίδια αυτοκινητοδρόμου,γυροφέρνει άλλοτε λίγο κάτω,άλλοτε λίγο πάνω από το 7άρι (προσωπικά εχω δει ένα range μεταξύ 6,7 και 7,2).
                                        Εκεί που κερδίζει είναι η εσωτ.ποιότητα,η κύλιση-άνεση κι η δύναμη/ρόπη χωρίς να καταφεύγεις σε 2.000 c.c.
                                        Xάνει -με διαφορά- σε διάρκεια εγγύησης.
                                        Αυτά.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 6
                                        • K
                                          kostasiour @panormus772 last edited by kostasiour

                                          @panormus772 said in Nissan Qashqai 2021:

                                          @kostasiour said in Nissan Qashqai 2021:

                                          @panormus772 said in Nissan Qashqai 2021:

                                          @kostasiour said in Nissan Qashqai 2021:

                                          @zt13 said in Nissan Qashqai 2021:

                                          @axel12p said in Nissan Qashqai 2021:

                                          Καλή η κατανάλωση που αναφέρει ο Thomas στην δοκιμή του, αλλά την εμπιστεύεσαι την Nissan για να το αγοράσεις;

                                          To Mild Hybrid εντός πόλης πίνει τον πάτο του....το E-Power είναι αρκετά οικονομικό.

                                          Έχεις εικόνα περίπου για τι καταναλώσεις μιλάμε;

                                          @a-d-p said in Nissan Qashqai 2021:

                                          @ataim said in Nissan Qashqai 2021:

                                          @kger said in Nissan Qashqai 2021:

                                          .... ειναι να θες ένα αυτοκίνητο με αίσθηση λειτουργίας ηλεκτρικού.....

                                          Μάλλον στην Nissan δεν έχουν οδηγήσει ηλεκτρικά, έχεις ένα αυτοκίνητο με αίσθηση λειτουργίας series hybrid όπως συμβαίνει σε όλα τα series hybrid με την κατανάλωση καυσίμου να εκτινάσσεται σε ταξίδια με υψηλές ταχύτητες. Όπως διάβασα ένα ωραίο σχόλιο στο youtube η παραπάνω λύση είναι σαν να προσπαθείς να κόψεις ανεπιτυχώς το κάπνισμα.

                                          O @dimsabas δεν συμφωνεί μαζί σου
                                          👇👇👇
                                          https://cartalk.gr/nissan-qashqai-e-power-190/

                                          Φυσικά, Θα είχε ενδιαφέρον να το δοκιμάσει τώρα που έχει το πρότυπο της κατηγορίας 😉😁

                                          Πολύ ενδιαφέρον αυτό που γράφει εδώ:
                                          Ύστερα, όταν θεωρήσει ότι η μπαταρία δεν πρέπει να φορτίσει άλλο, απλώς κόβει την ανάκτηση χωρίς προειδοποίηση κι εσύ μένεις στα κρύα του λουτρού. Φανταστείτε να κατεβαίνετε μια μεγάλη κατηφόρα κι ενώ φρενάρει επαρκώς, στα τελευταία μέτρα να μηδενίσει την ανάκτηση και να αρχίσει να επιταχύνει ανεξέλεγκτα. Ασπρίζουν μερικές τριχούλες μέχρι να πέσεις άγαρμπα στο φρένο. Γενικώς τα συστήματα της Nissan είναι πολύ βοηθητικά αλλά δεν ξέρεις πότε θα πάνε διάλειμμα για τσιγάρο και θα σε αφήσουν σύξυλο.

                                          Κατεβαίνοντας μεγάλη κατηφόρα (από Κάλαμο προς παραλία Αγ.Αποστόλων),βαζοντας στο B τον επιλογέα δεν το έχω παρατηρήσει αυτό.Γεμίζει full την μπαταρία,αλλά ο κινητήρας συνεχίζει να σε κόβει.
                                          Αν τον αφήσεις στο D (κι ειδικά στο πρόγραμμα Eco),τότε ναι,η ανάκτηση είναι μικρότερη -έως μηδενική με Eco που κάνει και sailing-.

                                          ΟΚ καλό αυτό. Δεν θα περίμενα απο την nissan να μην δουλευει σωστά το "engine braking". Ισως στο αρθρο να αναφερεται στο e-pedal, που και παλι δεν θα το περιμενα ουτε αυτο, τελοσπαντων.

                                          Μιλαμε παντα για το e-power σωστα; Εκει που γράφεις "αλλά ο κινητήρας συνεχίζει να σε κόβει.", όντως νιώθεις/ακούς τον κινητήρα να ανεβάζει στροφές όταν το αυτοκίνητο κόβει ταχύτητα με τον επιλογέα σε B;

                                          Πάντα για το e-power μιλάω που έχω.

                                          Ναι, με το Β σε κατηφόρα και γεμάτη μπαταρία ακούγεται ο κινητήρας (άλλοτε λιγότερο,άλλοτε περισσότερο,αλλά ακούγεται)

                                          Ενδιαφέρον, παρότι δεν έχει μηχανικη ζευξη ο κινητήρας με τις ρόδες ποτέ. Δεν νομίζω να παταει φρενο και να ακουγεται απο τα ηχεία ήχος κινητήρα. Λογικά επιτυγχανει "engine braking" κανονικά μεσα απο το traction motor -> generator motor -> engine. Ξερει κανείς να μας πει;

                                          ektoras P 2 Replies Last reply Reply Quote 1
                                          • ektoras
                                            ektoras @kostasiour last edited by

                                            @kostasiour said in Nissan Qashqai 2021:

                                            @panormus772 said in Nissan Qashqai 2021:

                                            @kostasiour said in Nissan Qashqai 2021:

                                            @panormus772 said in Nissan Qashqai 2021:

                                            @kostasiour said in Nissan Qashqai 2021:

                                            @zt13 said in Nissan Qashqai 2021:

                                            @axel12p said in Nissan Qashqai 2021:

                                            Καλή η κατανάλωση που αναφέρει ο Thomas στην δοκιμή του, αλλά την εμπιστεύεσαι την Nissan για να το αγοράσεις;

                                            To Mild Hybrid εντός πόλης πίνει τον πάτο του....το E-Power είναι αρκετά οικονομικό.

                                            Έχεις εικόνα περίπου για τι καταναλώσεις μιλάμε;

                                            @a-d-p said in Nissan Qashqai 2021:

                                            @ataim said in Nissan Qashqai 2021:

                                            @kger said in Nissan Qashqai 2021:

                                            .... ειναι να θες ένα αυτοκίνητο με αίσθηση λειτουργίας ηλεκτρικού.....

                                            Μάλλον στην Nissan δεν έχουν οδηγήσει ηλεκτρικά, έχεις ένα αυτοκίνητο με αίσθηση λειτουργίας series hybrid όπως συμβαίνει σε όλα τα series hybrid με την κατανάλωση καυσίμου να εκτινάσσεται σε ταξίδια με υψηλές ταχύτητες. Όπως διάβασα ένα ωραίο σχόλιο στο youtube η παραπάνω λύση είναι σαν να προσπαθείς να κόψεις ανεπιτυχώς το κάπνισμα.

                                            O @dimsabas δεν συμφωνεί μαζί σου
                                            👇👇👇
                                            https://cartalk.gr/nissan-qashqai-e-power-190/

                                            Φυσικά, Θα είχε ενδιαφέρον να το δοκιμάσει τώρα που έχει το πρότυπο της κατηγορίας 😉😁

                                            Πολύ ενδιαφέρον αυτό που γράφει εδώ:
                                            Ύστερα, όταν θεωρήσει ότι η μπαταρία δεν πρέπει να φορτίσει άλλο, απλώς κόβει την ανάκτηση χωρίς προειδοποίηση κι εσύ μένεις στα κρύα του λουτρού. Φανταστείτε να κατεβαίνετε μια μεγάλη κατηφόρα κι ενώ φρενάρει επαρκώς, στα τελευταία μέτρα να μηδενίσει την ανάκτηση και να αρχίσει να επιταχύνει ανεξέλεγκτα. Ασπρίζουν μερικές τριχούλες μέχρι να πέσεις άγαρμπα στο φρένο. Γενικώς τα συστήματα της Nissan είναι πολύ βοηθητικά αλλά δεν ξέρεις πότε θα πάνε διάλειμμα για τσιγάρο και θα σε αφήσουν σύξυλο.

                                            Κατεβαίνοντας μεγάλη κατηφόρα (από Κάλαμο προς παραλία Αγ.Αποστόλων),βαζοντας στο B τον επιλογέα δεν το έχω παρατηρήσει αυτό.Γεμίζει full την μπαταρία,αλλά ο κινητήρας συνεχίζει να σε κόβει.
                                            Αν τον αφήσεις στο D (κι ειδικά στο πρόγραμμα Eco),τότε ναι,η ανάκτηση είναι μικρότερη -έως μηδενική με Eco που κάνει και sailing-.

                                            ΟΚ καλό αυτό. Δεν θα περίμενα απο την nissan να μην δουλευει σωστά το "engine braking". Ισως στο αρθρο να αναφερεται στο e-pedal, που και παλι δεν θα το περιμενα ουτε αυτο, τελοσπαντων.

                                            Μιλαμε παντα για το e-power σωστα; Εκει που γράφεις "αλλά ο κινητήρας συνεχίζει να σε κόβει.", όντως νιώθεις/ακούς τον κινητήρα να ανεβάζει στροφές όταν το αυτοκίνητο κόβει ταχύτητα με τον επιλογέα σε B;

                                            Πάντα για το e-power μιλάω που έχω.

                                            Ναι, με το Β σε κατηφόρα και γεμάτη μπαταρία ακούγεται ο κινητήρας (άλλοτε λιγότερο,άλλοτε περισσότερο,αλλά ακούγεται)

                                            Ενδιαφέρον, παρότι δεν έχει μηχανικη ζευξη ο κινητήρας με τις ρόδες ποτέ. Δεν νομίζω να παταει φρενο και να ακουγεται απο τα ηχεία ήχος κινητήρα. Λογικά επιτυγχανει "engine braking" κανονικά μεσα απο το traction motor -> generator motor -> engine. Ξερει κανείς να μας πει;

                                            Σωστή είναι η σκέψη σου, αυτός είναι ο τρόπος λειτουργίας στο Β όταν η μπαταρία δεν μπορεί να δεχτεί άλλο φορτίο.

                                            Έχε το νου σου στον φθόνο και τους τοξικούς ανθρώπους.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                            • P
                                              panormus772 @kostasiour last edited by

                                              @kostasiour said in Nissan Qashqai 2021:

                                              @panormus772 said in Nissan Qashqai 2021:

                                              @kostasiour said in Nissan Qashqai 2021:

                                              @panormus772 said in Nissan Qashqai 2021:

                                              @kostasiour said in Nissan Qashqai 2021:

                                              @zt13 said in Nissan Qashqai 2021:

                                              @axel12p said in Nissan Qashqai 2021:

                                              Καλή η κατανάλωση που αναφέρει ο Thomas στην δοκιμή του, αλλά την εμπιστεύεσαι την Nissan για να το αγοράσεις;

                                              To Mild Hybrid εντός πόλης πίνει τον πάτο του....το E-Power είναι αρκετά οικονομικό.

                                              Έχεις εικόνα περίπου για τι καταναλώσεις μιλάμε;

                                              @a-d-p said in Nissan Qashqai 2021:

                                              @ataim said in Nissan Qashqai 2021:

                                              @kger said in Nissan Qashqai 2021:

                                              .... ειναι να θες ένα αυτοκίνητο με αίσθηση λειτουργίας ηλεκτρικού.....

                                              Μάλλον στην Nissan δεν έχουν οδηγήσει ηλεκτρικά, έχεις ένα αυτοκίνητο με αίσθηση λειτουργίας series hybrid όπως συμβαίνει σε όλα τα series hybrid με την κατανάλωση καυσίμου να εκτινάσσεται σε ταξίδια με υψηλές ταχύτητες. Όπως διάβασα ένα ωραίο σχόλιο στο youtube η παραπάνω λύση είναι σαν να προσπαθείς να κόψεις ανεπιτυχώς το κάπνισμα.

                                              O @dimsabas δεν συμφωνεί μαζί σου
                                              👇👇👇
                                              https://cartalk.gr/nissan-qashqai-e-power-190/

                                              Φυσικά, Θα είχε ενδιαφέρον να το δοκιμάσει τώρα που έχει το πρότυπο της κατηγορίας 😉😁

                                              Πολύ ενδιαφέρον αυτό που γράφει εδώ:
                                              Ύστερα, όταν θεωρήσει ότι η μπαταρία δεν πρέπει να φορτίσει άλλο, απλώς κόβει την ανάκτηση χωρίς προειδοποίηση κι εσύ μένεις στα κρύα του λουτρού. Φανταστείτε να κατεβαίνετε μια μεγάλη κατηφόρα κι ενώ φρενάρει επαρκώς, στα τελευταία μέτρα να μηδενίσει την ανάκτηση και να αρχίσει να επιταχύνει ανεξέλεγκτα. Ασπρίζουν μερικές τριχούλες μέχρι να πέσεις άγαρμπα στο φρένο. Γενικώς τα συστήματα της Nissan είναι πολύ βοηθητικά αλλά δεν ξέρεις πότε θα πάνε διάλειμμα για τσιγάρο και θα σε αφήσουν σύξυλο.

                                              Κατεβαίνοντας μεγάλη κατηφόρα (από Κάλαμο προς παραλία Αγ.Αποστόλων),βαζοντας στο B τον επιλογέα δεν το έχω παρατηρήσει αυτό.Γεμίζει full την μπαταρία,αλλά ο κινητήρας συνεχίζει να σε κόβει.
                                              Αν τον αφήσεις στο D (κι ειδικά στο πρόγραμμα Eco),τότε ναι,η ανάκτηση είναι μικρότερη -έως μηδενική με Eco που κάνει και sailing-.

                                              ΟΚ καλό αυτό. Δεν θα περίμενα απο την nissan να μην δουλευει σωστά το "engine braking". Ισως στο αρθρο να αναφερεται στο e-pedal, που και παλι δεν θα το περιμενα ουτε αυτο, τελοσπαντων.

                                              Μιλαμε παντα για το e-power σωστα; Εκει που γράφεις "αλλά ο κινητήρας συνεχίζει να σε κόβει.", όντως νιώθεις/ακούς τον κινητήρα να ανεβάζει στροφές όταν το αυτοκίνητο κόβει ταχύτητα με τον επιλογέα σε B;

                                              Πάντα για το e-power μιλάω που έχω.

                                              Ναι, με το Β σε κατηφόρα και γεμάτη μπαταρία ακούγεται ο κινητήρας (άλλοτε λιγότερο,άλλοτε περισσότερο,αλλά ακούγεται)

                                              Ενδιαφέρον, παρότι δεν έχει μηχανικη ζευξη ο κινητήρας με τις ρόδες ποτέ. Δεν νομίζω να παταει φρενο και να ακουγεται απο τα ηχεία ήχος κινητήρα. Λογικά επιτυγχανει "engine braking" κανονικά μεσα απο το traction motor -> generator motor -> engine. Ξερει κανείς να μας πει;

                                              Στο Β κάνει αυτό που λες "engine braking".
                                              Δεν γνωρίζω να σου πω ακριβώς την πλήρη λειτουργία που γίνεται αυτό,αλλά φρένο δεν φαίνεται να πατάει (υπάρχει και η σχετική ένδειξη στο καντράν,σε αντίθεση με το e-pedal που και το πεντάλ του φρένου μετακινείται και ανάβει η ένδειξη των πίσω stop στο καντράν)

                                              1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                              • First post
                                                Last post
                                              • 1
                                              • 2
                                              • 67
                                              • 68
                                              • 69
                                              • 70
                                              • 71
                                              • 71 / 71
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                                • ΕΛΛΑΔΑ
                                                • ΚΟΣΜΟΣ
                                                • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                                • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                                • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                                • TEST
                                                • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                                • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                                • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                                • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                                • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                              • VIDEO
                                                • 4TTV
                                                • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                                • CANDID CAMERA
                                              • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                                • ΛΕΞΙΚΟ
                                              • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                                • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                                • FORMULA 1
                                                • WRC
                                                • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                                • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΤΙΜΕΣ
                                              • 4T CLASSIC
                                                • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                                • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                                • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                                • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                              • ΑΓΟΡΑ
                                                • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                                • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                                • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                              • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                                • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                                • CLASSIC
                                              • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                              • MENU
                                              • ΤΙΜΕΣ
                                              • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                              • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                              • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                              • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                              • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                              • ΚΟΚ

                                              logo footer

                                              coty











                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • CLASSIC
                                              • ΤΙΜΕΣ
                                              • VIDEO
                                              • FORUM
                                              4T FORUM
                                              4T LIBRARY
                                              • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                              • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                              • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                              • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                              Powered by nxcode.gr