-
Πάλι με σκοτεινό εσωτερικό το Τογιότα.
Κλειστοφοβικό.
Ελεος πια ρε σεις ! -
-
Εξωτερικά μου φαίνεται πανέμορφο, καμία σχέση με το Y που είναι σαν ντουλάπα στο δρόμο. Δε με χαλάει τίποτα στις γραμμές του, ενώ το CHR ενώ είναι όμορφο συνολικά, έχει ατσούμπαλες γραμμές.
-
Μέσα με χαλάει λίγο το τιμόνι.
-
Ο χώρος αποσκευών απαράδεκτα μικρός, εδώ το Tesla δεν έχει αντίπαλο. Ο γιος μου όταν άνοιξα τον χώρο αποσκευών στο Y με ρώτησε αν είναι κρεβάτι!
-
Η αυτονομία στα χαρτιά για το FWD με τη μεγάλη μπαταρία είναι εξαιρετική, αλλά πρέπει να δούμε real life tests.
-
Εγγύηση χωρίς αντίπαλο.
Νομίζω θα είναι το πρώτο ηλεκτρικό μοντέλο της Toyota που θα τα πάει σχετικά καλά. Αν είχε καλύτερους χώρους θεωρώ ότι θα ήταν δεδομένη η επιτυχία. Το bz4x και το Urban Cruiser τα θεωρώ DOA. Το πρώτο λόγω τιμής και το δεύτερο λόγω αυτονομίας.
-
-
@iceman7 said in Toyota C-HR 2023:
Πάλι με σκοτεινό εσωτερικό το Τογιότα.
Κλειστοφοβικό.
Ελεος πια ρε σεις !Ξέρω δεν με διαβάζεις αλλά θα συμφωνήσω! Εχει παραγίνει με τη μαυρίλα
-
Έχουν ανέβει και κάποια θετικά βίντεο για το chr+, κυρίως για την καλή αυτονομία και την χαμηλή κατανάλωση λένε.
Αυτό που δεν καταλαβαίνω πραγματικά με την Toyota αλλά και με άλλους κατασκευαστές ev είναι το εξής, η συγκεκριμένη πλατφόρμα φτάνει τα 380hp με 220 μπροστά και 160 πίσω, κανονικα θα έπρεπε να είναι ανάποδα οι ηλεκτροκινητήρες αλλά πάμε παρακάτω, στις εκδόσεις που κινούν έναν άξονα γιατί βάζουν τον ηλεκτροκινητήρα μπροστά; φαίνεται πιο δύσκολο από το να έχεις έναν στον πίσω άξονα, που τον έχεις έτσι και αλλιώς στις awd εκδόσεις, στα θερμικά οκ, έχεις κινητήρα, κιβώτιο, κλπ, στα ev για ποιό λόγο το κάνουν;
-
Προφανώς οι πλατφόρμες δεν είναι εξολοκλήρου νέες αλλά μεταλλάξεις κάποιων υπαρχόντων και κάθε πλατφόρμα έχει στημένη μια συγκεκριμένη γραμμή παραγωγής, οπότε ίσως για αυτό.
-
@lap said in Toyota C-HR 2023:
Προφανώς οι πλατφόρμες δεν είναι εξολοκλήρου νέες αλλά μεταλλάξεις κάποιων υπαρχόντων και κάθε πλατφόρμα έχει στημένη μια συγκεκριμένη γραμμή παραγωγής, οπότε ίσως για αυτό.
Το lexus ux 300e πρεπει να ταν προπομπος..55αρα μπαταρια..45 διαθεσιμη αλλα πολυ καλη οικονομια ..κατω απο 16 kwh..πιστευω και το chr+ θα καιει εξισου καλα η καλυτερα..Δεν θυμαμαι ποσο το εδιναν..απλα θυμαμαι οτι ειχε καλυτερους χωρους απ το hybrid πισω και πολυ μεγαλυτερο πορτπαγκαζ κοντα στα 500λιτρα..στην οψη μου τα χαλουσε
-
Toyota C-HR: Σε ποια έκδοση να το αποκτήσεις – Οι τιμές του στην Ελλάδα
https://www.4troxoi.gr/agora/toyota-c-hr-poia-ekdosi-poies-oi-times-toy/
-
@a-d-p said in Toyota C-HR 2023:
Toyota C-HR: Σε ποια έκδοση να το αποκτήσεις – Οι τιμές του στην Ελλάδα
https://www.4troxoi.gr/agora/toyota-c-hr-poia-ekdosi-poies-oi-times-toy/
H C-ult επιπλέον έχει και διζωνικό κλιματισμό.
-
@tolisk20 said in Toyota C-HR 2023:
@lap said in Toyota C-HR 2023:
Προφανώς οι πλατφόρμες δεν είναι εξολοκλήρου νέες αλλά μεταλλάξεις κάποιων υπαρχόντων και κάθε πλατφόρμα έχει στημένη μια συγκεκριμένη γραμμή παραγωγής, οπότε ίσως για αυτό.
Το lexus ux 300e πρεπει να ταν προπομπος..55αρα μπαταρια..45 διαθεσιμη αλλα πολυ καλη οικονομια ..κατω απο 16 kwh..πιστευω και το chr+ θα καιει εξισου καλα η καλυτερα..Δεν θυμαμαι ποσο το εδιναν..απλα θυμαμαι οτι ειχε καλυτερους χωρους απ το hybrid πισω και πολυ μεγαλυτερο πορτπαγκαζ κοντα στα 500λιτρα..στην οψη μου τα χαλουσε
Αυτά τα νούμερα μπαταρίας και κατανάλωσης είναι τραγικά. Ουτε 250 χλμ δεν θα βγάζει.
-
@iceman7 said in Toyota C-HR 2023:
@tolisk20 said in Toyota C-HR 2023:
@lap said in Toyota C-HR 2023:
Προφανώς οι πλατφόρμες δεν είναι εξολοκλήρου νέες αλλά μεταλλάξεις κάποιων υπαρχόντων και κάθε πλατφόρμα έχει στημένη μια συγκεκριμένη γραμμή παραγωγής, οπότε ίσως για αυτό.
Το lexus ux 300e πρεπει να ταν προπομπος..55αρα μπαταρια..45 διαθεσιμη αλλα πολυ καλη οικονομια ..κατω απο 16 kwh..πιστευω και το chr+ θα καιει εξισου καλα η καλυτερα..Δεν θυμαμαι ποσο το εδιναν..απλα θυμαμαι οτι ειχε καλυτερους χωρους απ το hybrid πισω και πολυ μεγαλυτερο πορτπαγκαζ κοντα στα 500λιτρα..στην οψη μου τα χαλουσε
Αυτά τα νούμερα μπαταρίας και κατανάλωσης είναι τραγικά. Ουτε 250 χλμ δεν θα βγάζει.
@iceman7 said in Toyota C-HR 2023:
@tolisk20 said in Toyota C-HR 2023:
@lap said in Toyota C-HR 2023:
Προφανώς οι πλατφόρμες δεν είναι εξολοκλήρου νέες αλλά μεταλλάξεις κάποιων υπαρχόντων και κάθε πλατφόρμα έχει στημένη μια συγκεκριμένη γραμμή παραγωγής, οπότε ίσως για αυτό.
Το lexus ux 300e πρεπει να ταν προπομπος..55αρα μπαταρια..45 διαθεσιμη αλλα πολυ καλη οικονομια ..κατω απο 16 kwh..πιστευω και το chr+ θα καιει εξισου καλα η καλυτερα..Δεν θυμαμαι ποσο το εδιναν..απλα θυμαμαι οτι ειχε καλυτερους χωρους απ το hybrid πισω και πολυ μεγαλυτερο πορτπαγκαζ κοντα στα 500λιτρα..στην οψη μου τα χαλουσε
Αυτά τα νούμερα μπαταρίας και κατανάλωσης είναι τραγικά. Ουτε 250 χλμ δεν θα βγάζει.
Διαφωνω.. ιδιαιτερα στο θεμα καταναλωσης..αλλα και στα υπολοιπα μιλαμε για μια 5ετια σχεδον πισω..δλδ εναν αιωνα στα ηλεκτρικα..
400+ εβγαζε εντος πολης και 320 κατα wltp..οπως τα περισσοτερα τοτε..μονο που αυτο οτι ελεγε τουλαχιστον το βγαζε..κατα τ αλλα κλαιν -
@tolisk20 said in Toyota C-HR 2023:
@iceman7 said in Toyota C-HR 2023:
@tolisk20 said in Toyota C-HR 2023:
@lap said in Toyota C-HR 2023:
Προφανώς οι πλατφόρμες δεν είναι εξολοκλήρου νέες αλλά μεταλλάξεις κάποιων υπαρχόντων και κάθε πλατφόρμα έχει στημένη μια συγκεκριμένη γραμμή παραγωγής, οπότε ίσως για αυτό.
Το lexus ux 300e πρεπει να ταν προπομπος..55αρα μπαταρια..45 διαθεσιμη αλλα πολυ καλη οικονομια ..κατω απο 16 kwh..πιστευω και το chr+ θα καιει εξισου καλα η καλυτερα..Δεν θυμαμαι ποσο το εδιναν..απλα θυμαμαι οτι ειχε καλυτερους χωρους απ το hybrid πισω και πολυ μεγαλυτερο πορτπαγκαζ κοντα στα 500λιτρα..στην οψη μου τα χαλουσε
Αυτά τα νούμερα μπαταρίας και κατανάλωσης είναι τραγικά. Ουτε 250 χλμ δεν θα βγάζει.
Διαφωνω.. ιδιαιτερα στο θεμα καταναλωσης..αλλα και στα υπολοιπα μιλαμε για μια 5ετια σχεδον πισω..δλδ εναν αιωνα στα ηλεκτρικα..
400+ εβγαζε εντος πολης και 320 κατα wltp..οπως τα περισσοτερα τοτε..μονο που αυτο οτι ελεγε τουλαχιστον το βγαζε..κατα τ αλλα κλαιν235 χλμ σε πραγματικές συνθήκες.
Toyota C-HR 2023