-
-
@katafractos17 said in Toyota C-HR 2023:
Αυτό έπρεπε να βγαίνει και σε full hybrid αυστηρά με τον 2.0 ή έστω plug in!
-
@vdx said in Toyota C-HR 2023:
Αυτό έπρεπε να βγαίνει και σε full hybrid αυστηρά με τον 2.0 ή έστω plug in!
Βγαίνει. Εννοείς ότι προτιμάς αυτή την μάσκα και όχι αυτή του δικού μας CHR? συμφωνούμε!
Και εδώ πάντα με το σταγονόμετρο οι επιδόσεις, έχουν πρακτικά τρία layout, chr/bz/bzx και μόνο στο bzx έβαλαν 380hp
-
@ataim said in Toyota C-HR 2023:
@vdx said in Toyota C-HR 2023:
Αυτό έπρεπε να βγαίνει και σε full hybrid αυστηρά με τον 2.0 ή έστω plug in!
Βγαίνει. Εννοείς ότι προτιμάς αυτή την μάσκα και όχι αυτή του δικού μας CHR? συμφωνούμε!
Και εδώ πάντα με το σταγονόμετρο οι επιδόσεις, έχουν πρακτικά τρία layout, chr/bz/bzx και μόνο στο bzx έβαλαν 380hp
Το ev είναι μεγαλύτερο με ποιοτικότερο εσωτερικό και μεγαλύτερο χώρο αποσκευών.
-
Όπως εχω ξαναγράψει, το BEV CHR+ δεν έχει καμία σχέση με το HEV/PHEV C-HR (άλλη πλατφόρμα, άλλες διαστάσεις κλπ.).
Άπλα επειδή το όνομα C-HR πουλάει πολύ, επιλέχθηκε για εμπορικούς λόγους η ονομασία C-HR για το BEV, που θα μπορούσε να ονομάζεται και bZκάτι... -
@bill_hsd said in Toyota C-HR 2023:
Όπως εχω ξαναγράψει, το BEV CHR+ δεν έχει καμία σχέση με το HEV/PHEV C-HR (άλλη πλατφόρμα, άλλες διαστάσεις κλπ.).
Άπλα επειδή το όνομα C-HR πουλάει πολύ, επιλέχθηκε για εμπορικούς λόγους η ονομασία C-HR για το BEV, που θα μπορούσε να ονομάζεται και bZκάτι...Ισχυει..ειναι πολυ μεγαλυτερο και σε διαστασεις αλλα ακομα πιο πολυ σε χωρους καθοτι αμιγως ev..
-
-
Η BMW κλέβει το καντράν από τη Citroen, η Toyota κλέβει το i-Cockpit από την Peugeot.

Τι γίνεται ρε;
Α ρε Γάλλοι, πόσο μπροστά είστε ρε;
[ @criuser mode on] Θα σέβεστε. [criuser mode off]
Να μη χάλαγε κιόλας το Peugeot του Γάτου... και μερικά άλλα.
-
@katafractos17 said in Toyota C-HR 2023:
Η BMW κλέβει το καντράν από τη Citroen, η Toyota κλέβει το i-Cockpit από την Peugeot.

Τι γίνεται ρε;
Α ρε Γάλλοι, πόσο μπροστά είστε ρε;
Να μη χάλαγε κιόλας το Peugeot του Γάτου... και μερικά άλλα.
Δώσε παραγγελία αβασανιστα!!!!
Ούτε να το δεις χρειάζεται ούτε να το οδηγήσεις, Toyota αφού.
-
@katafractos17 said in Toyota C-HR 2023:
Η BMW κλέβει το καντράν από τη Citroen, η Toyota κλέβει το i-Cockpit από την Peugeot.

Τι γίνεται ρε;
Α ρε Γάλλοι, πόσο μπροστά είστε ρε;
[ @criuser mode on] Θα σέβεστε. [criuser mode off]
Να μη χάλαγε κιόλας το Peugeot του Γάτου... και μερικά άλλα.
Δεν χάλαγε το Πεζό του Γάτου.
Ο Γάτος το χάλαγε, όπως το Βιτάρα του.
Η διαφορά είναι ότι το 3008 του το πληρώναμε οι φορολογούμενοι και γκρίνιαζε, ενώ το βιτάρα το πλήρωνε από την τσέπη του και δεν γκρίνιαζε...
Αβυσσος η ψυχή του Ανθρώπου...

Αλλα δεν χαλάνε σε σοβαρά θέματα. Μην ακούς τι λέει στο κλειδωμένο παρεάκι του. Είναι αναξιόπιστοι εκεί, ενίοτε και άσχετοι.
-
@criuser said in Toyota C-HR 2023:
Αλλα δεν χαλάνε σε σοβαρά θέματα.
Μόνιμα χαλάνε....ήδη άρχισαντα προβλήματα στο κιβώτιο στο νέο υβρίδιο. Καλά θα πάει και αυτό!
-
@katafractos17 said in Toyota C-HR 2023:
Το έχω ξαναγράψει αλλά κανονικά το hybrid chr θα έπρεπε να είναι ίδιο με το chr+ και να αποκλειστικά σε 2.0 -
Πραγματικά πως μπορεί το CHR+ να ανταγωνιστεί το φθηνό model Y? και ποιός θα επιλέξει το Toyota αντί για το Tesla ειδικά όταν έχουν και τα δύο παρόμοια τιμή;
-
Άπατο θα πάει και αυτό
-
@ataim said in Toyota C-HR 2023:
Πραγματικά πως μπορεί το CHR+ να ανταγωνιστεί το φθηνό model Y? και ποιός θα επιλέξει το Toyota αντί για το Tesla ειδικά όταν έχουν και τα δύο παρόμοια τιμή;
Ίδια τιμή μεν και τα 2 (Model Y Standard vs CHR+ Long Range) αλλά:
- Το Toyota έχει 60+ χλμ μεγαλύτερη εμβέλεια (θεωρητική)
- Πολύ καλύτερη εγγύηση (11 έτη - 200κ χλμ) και πιο αξιόπιστες μπαταρίες (πέραν των 10+ ετών ή/και 1 μύριο χλμ)
- Μεγαλύτερο δίκτυο αντιπροσώπων/συνεργείων (για επαρχία πάντα)
- Πολύ καλύτερη εργονομία/εσωτερικό (καθαρά υποκειμενική/προσωπική άποψη).
Από την άλλη, το Tesla λογικά θα έχει καλύτερο λογισμικό, εφαρμογή και πιθανόν λίγο πιο ισχυρό κινητήρα (πάντα μεταξύ standard vs Long-Range FWD).
Από εκεί και πέρα, μένει κάποιος να τα οδηγήσει και να δει τι προτιμάει.
-
@ataim said in Toyota C-HR 2023:
Πραγματικά πως μπορεί το CHR+ να ανταγωνιστεί το φθηνό model Y? και ποιός θα επιλέξει το Toyota αντί για το Tesla ειδικά όταν έχουν και τα δύο παρόμοια τιμή;
Όποιος έχει συνδυάσει το όνομα ΤΟΥΟΤΑ με την αξιοπιστία. Επίσης, δεν αρέσει σε όλο τον κόσμο το design του Τέσλα. Πολλοί φίλοι που συζητάμε για αυτοκίνηση το θεωρούν "μπαούλο". Και έχουν τα λεφτά να το προτιμήσουν, δεν είναι ότι δεν φτάνει η αλεπού.
To design του CHR+ είναι ωραίο εξωτερικά. Ίσως όπως θα έπρεπε να είναι το νέο CHR. -
@babisstinson said in Toyota C-HR 2023:
@ataim said in Toyota C-HR 2023:
Πραγματικά πως μπορεί το CHR+ να ανταγωνιστεί το φθηνό model Y? και ποιός θα επιλέξει το Toyota αντί για το Tesla ειδικά όταν έχουν και τα δύο παρόμοια τιμή;
Όποιος έχει συνδυάσει το όνομα ΤΟΥΟΤΑ με την αξιοπιστία. Επίσης, δεν αρέσει σε όλο τον κόσμο το design του Τέσλα. Πολλοί φίλοι που συζητάμε για αυτοκίνηση το θεωρούν "μπαούλο". Και έχουν τα λεφτά να το προτιμήσουν, δεν είναι ότι δεν φτάνει η αλεπού.
To design του CHR+ είναι ωραίο εξωτερικά. Ίσως όπως θα έπρεπε να είναι το νέο CHR.Αν ήταν το νέο CHR δεν θα αγόραζε κανείς το Corolla Cross. Είναι πονηροί οι Ιάπωνες

-
@nikonino said in Toyota C-HR 2023:
@babisstinson said in Toyota C-HR 2023:
@ataim said in Toyota C-HR 2023:
Πραγματικά πως μπορεί το CHR+ να ανταγωνιστεί το φθηνό model Y? και ποιός θα επιλέξει το Toyota αντί για το Tesla ειδικά όταν έχουν και τα δύο παρόμοια τιμή;
Όποιος έχει συνδυάσει το όνομα ΤΟΥΟΤΑ με την αξιοπιστία. Επίσης, δεν αρέσει σε όλο τον κόσμο το design του Τέσλα. Πολλοί φίλοι που συζητάμε για αυτοκίνηση το θεωρούν "μπαούλο". Και έχουν τα λεφτά να το προτιμήσουν, δεν είναι ότι δεν φτάνει η αλεπού.
To design του CHR+ είναι ωραίο εξωτερικά. Ίσως όπως θα έπρεπε να είναι το νέο CHR.Αν ήταν το νέο CHR δεν θα αγόραζε κανείς το Corolla Cross. Είναι πονηροί οι Ιάπωνες

Το CHR+ είναι απο τα πάνω συρτάρια της Toyota !
-
Nissan leaf...2 σε 1..look chr+ σε διαστασεις chr..4,35×1,81×1,55..για οσους προτιμουν κατι πιο compact


-
Δεν θα ελεγα οτι μου αρεσει το σχεδιο,ειδικα το πισω μερος.
Toyota C-HR+