-
@ataim said in Toyota Corolla Cross:
@kger said in Toyota Corolla Cross:
@ataim said in Toyota Corolla Cross:
Για τα διλιτρα, θεωρητικά θα έχουν μόνο €100 φόρο πολυτελείας; Είμαστε σίγουροι;
Το active plus το δίλιτρο έχει ημιακαμπτο πίσω;
μου έδειξαν στην αντιπροσωπεία email από τα κεντρικά που τους έχουν στείλει λίστα με όλα τα μοντέλα τι φόρο είχαν πριν και τι θα έχουν από 01/01/2026.
Με παράδειγμα υπολογισμού που από οτι έγραφε στο email, τους το είχε αποστείλει το υπουργείο.
και; μην μας κρατάς σε αγωνία! εκατό ευρώ;
Εάν δεν αλλάξουν τον τρόπο υπολογισμού του φόρου, ναι, θα είναι 100€.
-
Το shortage παίζει να είναι 2 με 3 λίτρα παραπάνω στην κατανάλωση από το CC. Ωστόσο, το αμάξι δεν κρίνεται μόνο από την κατανάλωση, πρέπει σου αρέσει κιόλας, να το οδηγάς και να χαίρεσαι.
-
@jamesd said in Toyota Corolla Cross:
Το shortage παίζει να είναι 2 με 3 λίτρα παραπάνω στην κατανάλωση από το CC. Ωστόσο, το αμάξι δεν κρίνεται μόνο από την κατανάλωση, πρέπει σου αρέσει κιόλας, να το οδηγάς και να χαίρεσαι.
Νοέμβριο θα έχουν τεστ drive για το sportage. Ελπίζω να φέρουν το 1.6 με τα 239
-
@george-0 said in Toyota Corolla Cross:
@nikonino said in Toyota Corolla Cross:
Δεν υπάρχουν τα μουγκρίσματα του e-cvt της Toyota...
Μπορει καποιος που λεει οτι κανει θορυβο το e-cvt να εξηγησει πως γινεται να ειναι αθορυβο οτι γυριζει μονο με τον ηλεκτρικο κινητηρα?
Εννοει του κινητήρα, η ίδια η μετάδοση ακούγεται ελάχιστα και δεν ενοχλεί.
-
@jamesd said in Toyota Corolla Cross:
Το shortage παίζει να είναι 2 με 3 λίτρα παραπάνω στην κατανάλωση από το CC. Ωστόσο, το αμάξι δεν κρίνεται μόνο από την κατανάλωση, πρέπει σου αρέσει κιόλας, να το οδηγάς και να χαίρεσαι.
Προφανώς, αλλά λογικά κάποιος μπαίνει στην διαδικασία να αγοράσει full υβριδικό θεωρεί σημαντικό παράγοντα την οικονομία. Αλλιώς ας πάρει το απλό βενζινοκίνητο να γλιτώσει και λεφτά.
-
Μεταξύ 1,8 και 2,0Λ ποιο έχει μεγαλύτερη αναμονή;
-
@ataim said in Toyota Corolla Cross:
@kger said in Toyota Corolla Cross:
@ataim said in Toyota Corolla Cross:
Για τα διλιτρα, θεωρητικά θα έχουν μόνο €100 φόρο πολυτελείας; Είμαστε σίγουροι;
Το active plus το δίλιτρο έχει ημιακαμπτο πίσω;
μου έδειξαν στην αντιπροσωπεία email από τα κεντρικά που τους έχουν στείλει λίστα με όλα τα μοντέλα τι φόρο είχαν πριν και τι θα έχουν από 01/01/2026.
Με παράδειγμα υπολογισμού που από οτι έγραφε στο email, τους το είχε αποστείλει το υπουργείο.
και; μην μας κρατάς σε αγωνία! εκατό ευρώ;
Καλημέρα ναι 100 ευρώ, νόμιζα ήταν κατανοητό επειδή αναφέρθηκε πιο πριν.
Ουσιαστικά μόνο τα 2.5L εκδόσεις RAV κτλ έχουν παραπάνω, δεν παρατήρησα γιατί δεν με ενδιέφερε. -
@minaras said in Toyota Corolla Cross:
Μεταξύ 1,8 και 2,0Λ ποιο έχει μεγαλύτερη αναμονή;
εμένα στην Θεσσαλονίκη και για τα 2 μου έδωσαν τον ίδιο χρόνο, παραγγελία μέσα στον Οκτώβριο, παραλαβή Μάρτιο.
-
Εκτός βέβαια αν φορέσουν τον διλιτρο στο νέο rav4, τότε ίσως κάποιοι το κοιτάξουν αντί του cc
-
@kger said in Toyota Corolla Cross:
@ataim said in Toyota Corolla Cross:
@kger said in Toyota Corolla Cross:
@ataim said in Toyota Corolla Cross:
Για τα διλιτρα, θεωρητικά θα έχουν μόνο €100 φόρο πολυτελείας; Είμαστε σίγουροι;
Το active plus το δίλιτρο έχει ημιακαμπτο πίσω;
μου έδειξαν στην αντιπροσωπεία email από τα κεντρικά που τους έχουν στείλει λίστα με όλα τα μοντέλα τι φόρο είχαν πριν και τι θα έχουν από 01/01/2026.
Με παράδειγμα υπολογισμού που από οτι έγραφε στο email, τους το είχε αποστείλει το υπουργείο.
και; μην μας κρατάς σε αγωνία! εκατό ευρώ;
Καλημέρα ναι 100 ευρώ, νόμιζα ήταν κατανοητό επειδή αναφέρθηκε πιο πριν.
Ουσιαστικά μόνο τα 2.5L εκδόσεις RAV κτλ έχουν παραπάνω, δεν παρατήρησα γιατί δεν με ενδιέφερε.Πλέον δεν υπάρχει το αντικίνητρο του φόρου πολυτελείας, οπότε το όφελος σε 10 έτη, που είναι ο μέσος όρος διατήρησης ενός ΙΧ, σε σύγκριση με ένα θερμικό αντίστοιχης κατηγορίας, θα υπερβαίνει τα 10.000 ευρώ εφόσον κάποιος διανύει τα περισσότερα χλμ εντός πόλης και γράφει ετησίως 15Κ χλμ.
Νομίζω ότι τόσο στο chr όσο και στο cc θα αυξηθούν κατακόρυφα τα δίλιτρα, τα οποία είναι άσπαστα και απροβλημάτιστα εάν αναλογιστεί κανείς ότι δεν ζορίζεται υπό καμία συνθήκη και με τη συνδρομή του ηλεκτρομοτέρ θα γράφει τα μισά χλμ. αμιγώς θερμικά -
Ε βέβαια, έχεις την ίδια κατανάλωση με πολύ πιο ισχυρό θερμικό, ο 1,8 έχει νόημα μόνο στις περίεργες χώρες. Σε άλλες αγορές έχουν μόνο το δίλιτρο. Ειδικά στην φθηνή έκδοση που έχουν φέρει το λες vfm.
-
@ataim said in Toyota Corolla Cross:
@george-0 said in Toyota Corolla Cross:
@nikonino said in Toyota Corolla Cross:
Δεν υπάρχουν τα μουγκρίσματα του e-cvt της Toyota...
Μπορει καποιος που λεει οτι κανει θορυβο το e-cvt να εξηγησει πως γινεται να ειναι αθορυβο οτι γυριζει μονο με τον ηλεκτρικο κινητηρα?
Εννοει του κινητήρα, η ίδια η μετάδοση ακούγεται ελάχιστα και δεν ενοχλεί.
Εαν εννοει τον κινητηρα αλλα λεει το ecvt ειναι αστοχο και το λενε πολλοι αυτο.
-
@nmsm2 said in Toyota Corolla Cross:
@kger said in Toyota Corolla Cross:
@ataim said in Toyota Corolla Cross:
@kger said in Toyota Corolla Cross:
@ataim said in Toyota Corolla Cross:
Για τα διλιτρα, θεωρητικά θα έχουν μόνο €100 φόρο πολυτελείας; Είμαστε σίγουροι;
Το active plus το δίλιτρο έχει ημιακαμπτο πίσω;
μου έδειξαν στην αντιπροσωπεία email από τα κεντρικά που τους έχουν στείλει λίστα με όλα τα μοντέλα τι φόρο είχαν πριν και τι θα έχουν από 01/01/2026.
Με παράδειγμα υπολογισμού που από οτι έγραφε στο email, τους το είχε αποστείλει το υπουργείο.
και; μην μας κρατάς σε αγωνία! εκατό ευρώ;
Καλημέρα ναι 100 ευρώ, νόμιζα ήταν κατανοητό επειδή αναφέρθηκε πιο πριν.
Ουσιαστικά μόνο τα 2.5L εκδόσεις RAV κτλ έχουν παραπάνω, δεν παρατήρησα γιατί δεν με ενδιέφερε.Πλέον δεν υπάρχει το αντικίνητρο του φόρου πολυτελείας, οπότε το όφελος σε 10 έτη, που είναι ο μέσος όρος διατήρησης ενός ΙΧ, σε σύγκριση με ένα θερμικό αντίστοιχης κατηγορίας, θα υπερβαίνει τα 10.000 ευρώ εφόσον κάποιος διανύει τα περισσότερα χλμ εντός πόλης και γράφει ετησίως 15Κ χλμ.
Νομίζω ότι τόσο στο chr όσο και στο cc θα αυξηθούν κατακόρυφα τα δίλιτρα, τα οποία είναι άσπαστα και απροβλημάτιστα εάν αναλογιστεί κανείς ότι δεν ζορίζεται υπό καμία συνθήκη και με τη συνδρομή του ηλεκτρομοτέρ θα γράφει τα μισά χλμ. αμιγώς θερμικάΜε ποια λογική προκύπτει ότι ο μέσος όρος διακράτησης του αυτοκινήτου είναι 10 χρόνια ?
Αυτά έγιναν λόγω της 10ετούς κρίσης, αλλιώς όλοι άλλαζαν στα 5 - 6 χρόνια.
Επίσης με ποια λογική θα γίνει σύγκριση με απλό βενζίνης, όταν δίπλα υπάρχουν ντίζελ, απλά υβριδικά και μεσαία υβριδικά.
Τα 15000 χλμ σε σχέση με απλό υβριδικό θα είναι 500 ευρώ τον χρόνο, μηδέν σε σχέση με το ντίζελ και 300 σε σχέση με ένα μεσαίο υβριδικό.
-
@criuser said in Toyota Corolla Cross:
@nmsm2 said in Toyota Corolla Cross:
@kger said in Toyota Corolla Cross:
@ataim said in Toyota Corolla Cross:
@kger said in Toyota Corolla Cross:
@ataim said in Toyota Corolla Cross:
Για τα διλιτρα, θεωρητικά θα έχουν μόνο €100 φόρο πολυτελείας; Είμαστε σίγουροι;
Το active plus το δίλιτρο έχει ημιακαμπτο πίσω;
μου έδειξαν στην αντιπροσωπεία email από τα κεντρικά που τους έχουν στείλει λίστα με όλα τα μοντέλα τι φόρο είχαν πριν και τι θα έχουν από 01/01/2026.
Με παράδειγμα υπολογισμού που από οτι έγραφε στο email, τους το είχε αποστείλει το υπουργείο.
και; μην μας κρατάς σε αγωνία! εκατό ευρώ;
Καλημέρα ναι 100 ευρώ, νόμιζα ήταν κατανοητό επειδή αναφέρθηκε πιο πριν.
Ουσιαστικά μόνο τα 2.5L εκδόσεις RAV κτλ έχουν παραπάνω, δεν παρατήρησα γιατί δεν με ενδιέφερε.Πλέον δεν υπάρχει το αντικίνητρο του φόρου πολυτελείας, οπότε το όφελος σε 10 έτη, που είναι ο μέσος όρος διατήρησης ενός ΙΧ, σε σύγκριση με ένα θερμικό αντίστοιχης κατηγορίας, θα υπερβαίνει τα 10.000 ευρώ εφόσον κάποιος διανύει τα περισσότερα χλμ εντός πόλης και γράφει ετησίως 15Κ χλμ.
Νομίζω ότι τόσο στο chr όσο και στο cc θα αυξηθούν κατακόρυφα τα δίλιτρα, τα οποία είναι άσπαστα και απροβλημάτιστα εάν αναλογιστεί κανείς ότι δεν ζορίζεται υπό καμία συνθήκη και με τη συνδρομή του ηλεκτρομοτέρ θα γράφει τα μισά χλμ. αμιγώς θερμικάΜε ποια λογική προκύπτει ότι ο μέσος όρος διακράτησης του αυτοκινήτου είναι 10 χρόνια ?
Αυτά έγιναν λόγω της 10ετούς κρίσης, αλλιώς όλοι άλλαζαν στα 5 - 6 χρόνια.
Επίσης με ποια λογική θα γίνει σύγκριση με απλό βενζίνης, όταν δίπλα υπάρχουν ντίζελ, απλά υβριδικά και μεσαία υβριδικά.
Τα 15000 χλμ σε σχέση με απλό υβριδικό θα είναι 500 ευρώ τον χρόνο, μηδέν σε σχέση με το ντίζελ και 300 σε σχέση με ένα μεσαίο υβριδικό.
Τα diesel έχουν τελειώσει, μηδενική ζήτηση πλέον και κανείς νοήμων δεν θα αγόραζε εν έτει 2025 εκτός και αν μένει σε επαρχία. Τα mild hybrid επιτυγχάνουν ελάχιστο όφελος σε αστική κίνηση σε σύγκριση με hev, εάν δεις καταναλώσεις tucson, sportage mild ξεπερνούν τα 8λίτρα εντός πόλης, ενώ το cc κατά μέσο όρο είναι 4-5λ.
-
@criuser said in Toyota Corolla Cross:
Με ποια λογική προκύπτει ότι ο μέσος όρος διακράτησης του αυτοκινήτου είναι 10 χρόνια ?
Οταν ο μεσος ορος ηλικας των αυτοκινητων τον 02/2025 ειναι τα 17.5 χρονια, αυτοι που αλλαζουν καινουριο αυτοκινητο καθε 5-6 χρονια, μην ξεχναμε και τα λιζινκ καθε 4-5 χρονια, αφορουν μικρο ποσοστο.
-
@nmsm2 said in Toyota Corolla Cross:
Τα diesel έχουν τελειώσει.
Συμφωνω, λογικα σε 5-6 χρονια αυτα που θα εχουν παραμεινει σε καθε γειτονια θα μετριουνται με τα δαχτυλα του ενος χεριου.
-
@ilias-a said in Toyota Corolla Cross:
@criuser said in Toyota Corolla Cross:
Με ποια λογική προκύπτει ότι ο μέσος όρος διακράτησης του αυτοκινήτου είναι 10 χρόνια ?
Οταν ο μεσος ορος ηλικας των αυτοκινητων τον 02/2025 ειναι τα 17.5 χρονια, αυτοι που αλλαζουν καινουριο αυτοκινητο καθε 5-6 χρονια, μην ξεχναμε και τα λιζινκ καθε 4-5 χρονια, αφορουν μικρο ποσοστο.
Μπορεί να αλλάζει κάποιος με μεταχειρισμένο, πχ. Δίνεις το 10ετιας και παίρνεις 5ετιας
-
@nmsm2 said in Toyota Corolla Cross:
@criuser said in Toyota Corolla Cross:
@nmsm2 said in Toyota Corolla Cross:
@kger said in Toyota Corolla Cross:
@ataim said in Toyota Corolla Cross:
@kger said in Toyota Corolla Cross:
@ataim said in Toyota Corolla Cross:
Για τα διλιτρα, θεωρητικά θα έχουν μόνο €100 φόρο πολυτελείας; Είμαστε σίγουροι;
Το active plus το δίλιτρο έχει ημιακαμπτο πίσω;
μου έδειξαν στην αντιπροσωπεία email από τα κεντρικά που τους έχουν στείλει λίστα με όλα τα μοντέλα τι φόρο είχαν πριν και τι θα έχουν από 01/01/2026.
Με παράδειγμα υπολογισμού που από οτι έγραφε στο email, τους το είχε αποστείλει το υπουργείο.
και; μην μας κρατάς σε αγωνία! εκατό ευρώ;
Καλημέρα ναι 100 ευρώ, νόμιζα ήταν κατανοητό επειδή αναφέρθηκε πιο πριν.
Ουσιαστικά μόνο τα 2.5L εκδόσεις RAV κτλ έχουν παραπάνω, δεν παρατήρησα γιατί δεν με ενδιέφερε.Πλέον δεν υπάρχει το αντικίνητρο του φόρου πολυτελείας, οπότε το όφελος σε 10 έτη, που είναι ο μέσος όρος διατήρησης ενός ΙΧ, σε σύγκριση με ένα θερμικό αντίστοιχης κατηγορίας, θα υπερβαίνει τα 10.000 ευρώ εφόσον κάποιος διανύει τα περισσότερα χλμ εντός πόλης και γράφει ετησίως 15Κ χλμ.
Νομίζω ότι τόσο στο chr όσο και στο cc θα αυξηθούν κατακόρυφα τα δίλιτρα, τα οποία είναι άσπαστα και απροβλημάτιστα εάν αναλογιστεί κανείς ότι δεν ζορίζεται υπό καμία συνθήκη και με τη συνδρομή του ηλεκτρομοτέρ θα γράφει τα μισά χλμ. αμιγώς θερμικάΜε ποια λογική προκύπτει ότι ο μέσος όρος διακράτησης του αυτοκινήτου είναι 10 χρόνια ?
Αυτά έγιναν λόγω της 10ετούς κρίσης, αλλιώς όλοι άλλαζαν στα 5 - 6 χρόνια.
Επίσης με ποια λογική θα γίνει σύγκριση με απλό βενζίνης, όταν δίπλα υπάρχουν ντίζελ, απλά υβριδικά και μεσαία υβριδικά.
Τα 15000 χλμ σε σχέση με απλό υβριδικό θα είναι 500 ευρώ τον χρόνο, μηδέν σε σχέση με το ντίζελ και 300 σε σχέση με ένα μεσαίο υβριδικό.
Τα diesel έχουν τελειώσει, μηδενική ζήτηση πλέον και κανείς νοήμων δεν θα αγόραζε εν έτει 2025 εκτός και αν μένει σε επαρχία. Τα mild hybrid επιτυγχάνουν ελάχιστο όφελος σε αστική κίνηση σε σύγκριση με hev, εάν δεις καταναλώσεις tucson, sportage mild ξεπερνούν τα 8λίτρα εντός πόλης, ενώ το cc κατά μέσο όρο είναι 4-5λ.
Μηδενική ΖΉΤΗΣΗ δεν ξέρω αν έχουν, αλλά η προσφορά τείνει στο μηδέν
.
Και δεν νομίζω ότι δεν τα φέρνουν επειδή δεν ζητάει ο κόσμος.
Τα dpf, adblue κτλ και οι προδιαγραφές ρύπων "σκότωσαν" τα diesel (και η καδένα των Στελαντις έβαλε την ταφόπλακα)
-
@a-d-p said in Toyota Corolla Cross:
@ilias-a said in Toyota Corolla Cross:
@criuser said in Toyota Corolla Cross:
Με ποια λογική προκύπτει ότι ο μέσος όρος διακράτησης του αυτοκινήτου είναι 10 χρόνια ?
Οταν ο μεσος ορος ηλικας των αυτοκινητων τον 02/2025 ειναι τα 17.5 χρονια, αυτοι που αλλαζουν καινουριο αυτοκινητο καθε 5-6 χρονια, μην ξεχναμε και τα λιζινκ καθε 4-5 χρονια, αφορουν μικρο ποσοστο.
Μπορεί να αλλάζει κάποιος με μεταχειρισμένο, πχ. Δίνεις το 10ετιας και παίρνεις 5ετιας
Συνολο αυτοκινητων που κυλοφορουσαν στην Ελλαδα το 2024, 5,61 εκατομμυρια, νεες ταξινομησεις το 2024, 137.101, συμφωνα με την Al.
-
@a-d-p said in Toyota Corolla Cross:
@nmsm2 said in Toyota Corolla Cross:
@criuser said in Toyota Corolla Cross:
@nmsm2 said in Toyota Corolla Cross:
@kger said in Toyota Corolla Cross:
@ataim said in Toyota Corolla Cross:
@kger said in Toyota Corolla Cross:
@ataim said in Toyota Corolla Cross:
Για τα διλιτρα, θεωρητικά θα έχουν μόνο €100 φόρο πολυτελείας; Είμαστε σίγουροι;
Το active plus το δίλιτρο έχει ημιακαμπτο πίσω;
μου έδειξαν στην αντιπροσωπεία email από τα κεντρικά που τους έχουν στείλει λίστα με όλα τα μοντέλα τι φόρο είχαν πριν και τι θα έχουν από 01/01/2026.
Με παράδειγμα υπολογισμού που από οτι έγραφε στο email, τους το είχε αποστείλει το υπουργείο.
και; μην μας κρατάς σε αγωνία! εκατό ευρώ;
Καλημέρα ναι 100 ευρώ, νόμιζα ήταν κατανοητό επειδή αναφέρθηκε πιο πριν.
Ουσιαστικά μόνο τα 2.5L εκδόσεις RAV κτλ έχουν παραπάνω, δεν παρατήρησα γιατί δεν με ενδιέφερε.Πλέον δεν υπάρχει το αντικίνητρο του φόρου πολυτελείας, οπότε το όφελος σε 10 έτη, που είναι ο μέσος όρος διατήρησης ενός ΙΧ, σε σύγκριση με ένα θερμικό αντίστοιχης κατηγορίας, θα υπερβαίνει τα 10.000 ευρώ εφόσον κάποιος διανύει τα περισσότερα χλμ εντός πόλης και γράφει ετησίως 15Κ χλμ.
Νομίζω ότι τόσο στο chr όσο και στο cc θα αυξηθούν κατακόρυφα τα δίλιτρα, τα οποία είναι άσπαστα και απροβλημάτιστα εάν αναλογιστεί κανείς ότι δεν ζορίζεται υπό καμία συνθήκη και με τη συνδρομή του ηλεκτρομοτέρ θα γράφει τα μισά χλμ. αμιγώς θερμικάΜε ποια λογική προκύπτει ότι ο μέσος όρος διακράτησης του αυτοκινήτου είναι 10 χρόνια ?
Αυτά έγιναν λόγω της 10ετούς κρίσης, αλλιώς όλοι άλλαζαν στα 5 - 6 χρόνια.
Επίσης με ποια λογική θα γίνει σύγκριση με απλό βενζίνης, όταν δίπλα υπάρχουν ντίζελ, απλά υβριδικά και μεσαία υβριδικά.
Τα 15000 χλμ σε σχέση με απλό υβριδικό θα είναι 500 ευρώ τον χρόνο, μηδέν σε σχέση με το ντίζελ και 300 σε σχέση με ένα μεσαίο υβριδικό.
Τα diesel έχουν τελειώσει, μηδενική ζήτηση πλέον και κανείς νοήμων δεν θα αγόραζε εν έτει 2025 εκτός και αν μένει σε επαρχία. Τα mild hybrid επιτυγχάνουν ελάχιστο όφελος σε αστική κίνηση σε σύγκριση με hev, εάν δεις καταναλώσεις tucson, sportage mild ξεπερνούν τα 8λίτρα εντός πόλης, ενώ το cc κατά μέσο όρο είναι 4-5λ.
Μηδενική ΖΉΤΗΣΗ δεν ξέρω αν έχουν, αλλά η προσφορά τείνει στο μηδέν
.
Και δεν νομίζω ότι δεν τα φέρνουν επειδή δεν ζητάει ο κόσμος.
Τα dpf, adblue κτλ και οι προδιαγραφές ρύπων "σκότωσαν" τα diesel (και η καδένα των Στελαντις έβαλε την ταφόπλακα)
+1000
Ζήτηση εννοείται ότι υπάρχει, προσφορά μοντέλων δεν υπάρχει.
Η συζήτηση μου θυμίζει κάτι "πιασάρικους" τίτλους του ειδικού τύπου ότι ο κόσμος γυρίζει την πλάτη του στο diesel και γυρνάνε σε ηλεκτρικά και υβριδικά. Λες και υπάρχουν διαθέσιμα diesel στην αγορά πλέον....
Toyota Corolla Cross